Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 230

    Uhrančivé oči pro slavnostní příležitosti vám zajistí „cut crease“ make-up se zářivými třpytkami

    0
    #glittercutcrease
    #glittercutcrease

    Oční stíny a kočičí linka jsou evergreenem pro párty líčení. O úroveň výše je výrazné konturování očí technikou „cut crease“.

    V doslovném překladu znamená vykrojení oblouku – v tomto případě v ohybu horního očního víčka. To je prosvětlené korektorem a směrem k obočí dramatický pohled podporuje tmavé stínování. Úchvatného efektu docílíte s třpytivými očními stíny nebo metalickými glitry. Dodáte tak vašim očím jiskrnou záři a zároveň tajemnou hloubku.

    Zdroj: Pinterest

    Líčení v tomto stylu si oblíbily jak známé osobnosti, jako je Kate Moss nebo Olivia Wilde, tak beauty umělkyně na sociálních sítích, které po zadání #glittercutcrease hýří neuvěřitelnými barevnými kombinacemi. Prim však hraje hvězdný třpyt tvořený glitry.

    KNOW HOW:

    – Naneste podkladovou bázi na obličej a dolní i horní oční víčka.
    – Pokračujte barevným očním stínem v oblouku očního víčka, od vnitřního koutku k vnějšímu, až k nadočnicovému oblouku. Stín rozetřete do ztracena.

    TIP: Krásně vypadá, když směrem k obočí dostínujete světlejší barvou.

    – Natřete a vklepejte korektor nebo tekutý oční stín v tělové barvě na plochu horního očního víčka a zakončete ostrou konturou na jeho vrcholu.

    TIP: Plochým kulatým štětečkem naneste korektor nejdříve na okraj horního víčka a poté zvedněte pohled směrem vzhůru. Korektor se vám obtiskne v horní části víčka a pomůže vám najít hranici pro vykreslení linie „cut crease“.

    – Kontrastní barevný přechod ve vnějších očních koutcích rozmažte tmavším stínem.
    – Na světlou plochu horního víčka naneste třpytivé oční stíny, třpytivý pigment nebo metalické glitry.
    – Doplňte poctivou vrstvou řasenky nebo aplikujte umělé řasy.
    – Můžete finišovat černou oční linkou a vystínovat i spodní oční víčko.
    – Oči hrají hlavní roli, takže make-up rtů zvolte decentnější.

    WOW!

    @sherreemorris Would you wear bottom lashes ? #glittercutcrease ♬ original sound – Ian Asher
    @sherreemorris ✨ I strongly recommend no lash extensions when making a makeup appointment* ✨ #makeuphack #glittercutcrease ♬ need to know x goosebumps longer version DJ Lilli – DJ LILLI

    Zdroj: TikTok

    Více je někdy lépe! Takhle se nosí „double bag“

    0
    DoubleBag, Bottega Veneta
    DoubleBag, Bottega Veneta

    Trend, který podpoří vaší kreativitu a zároveň je úžasně praktický, odstartoval v roce 2019 Chanel. Dnes ho následují italské módní domy Fendi nebo Bottega Veneta. „Double bags“ se nesly také na přehlídkách Prada a Jacquemus. Proto směle provětrejte dvě kabelky a zároveň lépe zorganizujte jejich obsah. Máte skvělou možnost pohrát si s mixováním barev a velikostí. Vyhněte se velkým „shopperkám“. Raději sáhněte po stejném designu v různých velikostech.

    Video: Chanel

    „Double bag“ byla k vidění na mole Bottega Veneta pro nadcházející sezónu SS23. Kombinace kůže a plátna vystihuje šmrnc italské značky.

    Video: Bottega Veneta

    Na velikosti záleží

    U barev si pohlídejte stejné, například pastelové tóny. Klasickou trefou je pak černobílá kombinace. Základní heslo zní: jedna malá, druhá větší.

    Vedle nešlápnete ani s dvěma totožnými modely, včetně barev.

    Modelka Linda Evangelista ukázala dvojitou stříbrnou krásu – k příležitosti pětadvacátého výročí Baguette od Fendi, čímž přispěla k návratu trendu „double bags“.

    Zdroj: Instagram, YouTube

    The Designer VS The Designs. Nový TikTok trend zahlcuje For You page

    0

    Trend #thedesignervsthedesigns vám v posledních dnech na sociálních sítích nemohl uniknout. Jen na TikToku má přes 27 milionů zobrazení. Fashion influenceři si doslova libují v „porovnávání“ vzhledu návrháře a následně jeho modelech.

    Jde o jakési poukázání na fakt, jak „obyčejný“ člověk dokáže navrhnout takové módní skvosty. Jako první je v záběru závěrečné vystoupení designéra a následně střih jeho okázalých modelů z přehlídkového mola.

    Tvůrci editů se často přenáší do Asie, kde je móda na úplně jiné úrovni, než jsme v Evropě zvyklý. TikTok se v porovnávání drží hlavně v módním světě, ale často se setkáme i s architekty a jejich stavbami.

    Nekorunovanou královnou trendu #thedesignervsthedesigns tvůrci zvolili návrhářku Xiong Ying, která svůj velký přínos pro módní průmysl odstartovala na fashion weeku v Šanghaji. Modely navrhla pro svou značku Heaven Gaia. Edity z přehlídek přímo válcují sociální sítě a mají na svém kontě miliony zhlédnutí. Inspiruje se právě asijskou kulturou a zdobenými prvky.

    Honosnost a okázalost ztělesnil libanonský návrhář Elie Saab. Od 80. let se specializuje převážně na svatební módu. Jeho róby jsou velkolepé stejně jako jeho přelom v módním průmyslu. Stal se totiž prvním Arabem, který působí v Chambre Syncidale de le Haute Couture. Mezi stálé zákaznice Elieho Saaba patří například Kate Middleton.

    Velkou ikonou uvedeného trendu je i britský Jack Irving. Jeho prací je mimo jiné příprava divadelních kostýmů, což se na Irvingovo designérských perlách také podepisuje. Tvoří módu hodnou červených koberců. Jen málokterý vyznavač alternativní módy nezná Jacka Irvinga.

    Proslavila ho především Lady Gaga, která Irvingovy modely do dnešních dní nosí jak na koberci tak na svých koncertech. Největšímu ohlasu se mu ale dostalo právě na berlínském alternativním fashion weeku.

    Zdroj: YouTube, TikTok

    Alessandro Michele končí na pozici kreativního ředitele Gucci

    0
    Alessandro Michele
    Alessandro Michele

    Kreativní ředitel Alessandro Michele po sedmi letech opouští luxusní značku Gucci společnosti Kering, potvrdila ve středu nadnárodní korporace.

    „Jsem Alessandrovi vděčný, že do tohoto dobrodružství vnesl tak velkou část sebe,“ uvedl v prohlášení generální ředitel Keringu François-Henri Pinault. Návrhářovo působení ve firmě zároveň popsal jako „výjimečný moment“ v historii značky. „Jeho vášeň, jeho představivost, jeho důmyslnost a jeho um dostaly (značku) Gucci do centra pozornosti, kam patří,“ dodal dle CNN Pinault.

    Návrhářovu odchodu, o němž jako první informoval server Women’s Wear Daily (WWD) s odvoláním na nejmenované zdroje, předcházelo napětí mezi Michelem a nejvyšším vedením společnosti Kering, uvedl zdroj Reuters, jehož identitu agentura nezveřejnila.

    „Jsou chvíle, kdy se cesty rozcházejí kvůli rozdílným pohledům na věc. Dnes pro mě končí mimořádná cesta, která trvala více než dvacet let, ve společnosti, které jsem neúnavně věnoval veškerou svou lásku a tvůrčí vášeň,“ řekl Michele, jehož nástupce společnost Kering zatím nejmenovala.

    Michele se zasloužil o oživení popularity značky Gucci. Jeho odchod, k němuž dochází v době blížících se svátků a lednových módních přehlídek, je tak jednou z nejvýznamnějších změn v celém konglomerátu za poslední roky.

    Po útlumu během pandemie se Gucci plánuje příští rok vrátit k plnému módnímu kalendáři se šesti kolekcemi.

    Přišel čas na změnu?

    Ceny akcií Keringu po prvních zprávách o možném odchodu kreativního ředitele ve středu vzrostly o 2 procenta. Později akcie část zisků odevzdaly, ale nakonec uzavřely se ziskem 0,6 procenta. Od začátku roku se přitom propadly o přibližně 24 procent, zatímco u francouzského koncernu LVMH je pokles přibližně 4procentní.

    „Po sedmi letech ve vedení kreativního motoru Gucci je dost možná čas na změnu. Zdá se, že mezi institucionálními investory se vytváří konsensus, že je zapotřebí nový přístup, který by značku znovu oživil,“ uvedli analytici RBC ve své zprávě.

    Devětačtyřicetiletý Michele, excentrický návrhář a showman známý svým osobitým stylem, je na červeném koberci vždy okamžitě rozpoznatelný. S dlouhými vlasy a vousy a propracovanými brokátovými smokingy bývá nepřehlédnutelný.

    Spolu s generálním ředitelem Marcem Bizzarrim Michele dohlížel na období prudkého růstu značky Gucci mezi lety 2015 a 2019, kdy se zisk zvýšil téměř čtyřnásobně. V posledních čtvrtletích však luxusní brand začal zaostávat. Výsledky na klíčovém čínském trhu se navíc staly zdrojem obav investorů v souvislosti se zaváděním lockdownů.

    Zdroj: Reuters, CNN, Twitter, YouTube

    Dámská zimní kolekce Saint Laurent je připomenutím Yvese Saint Laurenta a jeho lásky ke stylu Art Deco

    0
    YSL
    YSL

    Yves Saint Laurent, jeden z nejvlivnějších návrhářů dvacátého století, byl spolu se svým obchodním partnerem a spoluzakladatelem Pierre Bergé také oddaným mecenášem umění. Během desetiletí tato dvojice shromáždila sbírku neocenitelných obrazů, archeologických artefaktů, soch (včetně díla od Picassa), afrických masek, uměleckých předmětů, různých knih a rukopisů promyšleně vybraných tak, aby se vzájemně doplňovaly.

    Přestože se Yves Saint Laurent setkal s mnoha styly a směry, zvláštní místo v jeho srdci zaujímal Art Deco. Jednou z jeho prvních a nejcennějších akvizic do osobní sbírky byla dvojice váz Dunand, které byly poprvé vystaveny v roce 1925 na Exposition Internationale des Arts Décoratifs.

    Postupem času na Yvese Saint Laurenta silně zapůsobily také modernistické interiéry, které ve 30. letech 20. století navrhl Jean-Michel Frank pro avantgardní mecenáše a které o několik desetiletí později změnily způsob, jakým si zařizoval své pařížské sídlo. Navzdory nepopiratelné zálibě zesnulého francouzského návrháře v estetice Art Deco se do jeho kolekcí na přehlídkových molech dostalo jen málo z tohoto uměleckého směru.

    Letos ale radikální elán Art Deco prostupuje celou dámskou kolekcí Winter 2022 Saint Laurent, která je nyní v prodeji. Oblíbený styl se vyznačuje uhlazenými geometriemi nebo stylizovanými formami, ovlivněnými kubismem a vídeňskou secesí. Ačkoli odkaz zde není doslovný, přehlídku definuje v celkovém obrysu. Art Deco kombinuje moderní styly s jemným řemeslným zpracováním a bohatými materiály a představuje luxus, půvab a technologický pokrok na vrcholu své popularity.

    Foto: Saint Laurent

    Kreativní ředitel Anthony Vaccarello se při realizaci zimní kolekce obrací k další ikoně dvacátého století a odkazuje na britskou spisovatelku Nancy Cunard. Nezávisle smýšlející spisovatelka a politická aktivistka se oblékala velmi odvážně. Předběhla tím tak svou dobu, čímž dala svému „mužskému šatníku“ nesmazatelný otisk.

    Foto: Saint Laurent

    Vaccarello tak novou kolekcí zasazuje Nancy Cunard do našeho současného života. Aby toho dosáhl, získávají charakteristické kousky domu novou dramatickou podobu, pod kterou se halí dlouhé plynulé linie.

    Charakteristické svrchní oděvy Yves Saint Laurent z těžších materiálů se proměňují v kabáty v paletovém stylu, které se stahují dolů, v kombinaci s šaty z jemných látek. Záblesky průsvitnosti a nečekaná obuv dodávají lehkost a ženskost. Dynamické proporce jsou patrné v celé kolekci, Tvoří je silná šikmá ramena, která doplňují odvážné šperky odlité ze stříbra, zlata a bronzu.

    Foto: Saint Laurent

    Inovace doslova září v mistrovsky vyrobených imitacích kožešin vytvořených stejnými řemeslníky, kteří s domem spolupracují již řadu let.

    Dámská kolekce Winter 2022 Saint Laurent dokazuje, že zdrženlivost nemusí být bez radosti. Poetická přehlídka je doslova plná výbuchů nespoutaného odhodlání a je důkazem, že Vaccarellovi se daří najít ducha pokroku.

    Zdroj: Prestigeonline.com, Saint Laurent, YouTube

    Vykouzlete mužům úsměv na tváři. Víme o nejkrásnějších dárcích pod stromeček

    0
    Louis Vuitton
    Louis Vuitton

    Vánoční svátky a festive season nám klepou na dveře. Nechte se unést oslňující vánoční atmosférou a i nadílku vyřešte včas. Nenechali jsme nic náhodě a připravili pro vás průvodce elegantními dárky právě pro muže.

    Pro nespoutané cestovatele

    O stylové cestování se tyto Vánoce postará Dior. Nová cestovní taška Doir Lingot 50 Bag je k tomu dokonale stvořena. S šedým provedením nešlápnete vedle. Je něco mezi černou a bílou, proto skvělý kompromis, pokud obdarovaný nosí převážně dvě základní barvy. Kožený prvek Saddle dodává tašce ten správný punc luxusu. Připomínáme, že ji můžete pořídit z pohodlí domova, Dior již zahájil online nakupování v Čechách.

    Foto: Christian Dior

    Instagramový trend, dekorace do koupelny a parťák pro volné dopoledne

    To je župan od Versace, must-have kousek, se kterým se budeme cítit stylově i doma u televize. Pokud si nevíte rady s velikostí obdarovaného, Versace župan vyberte od oka. I když má klasickou řadu konfekčních velikostí, tak se povětšinou trefíte. Župan od Versace je částečně i dekorací, v kombinaci s papučemi a ručníky koupelně dodá zcela jiný nádech. Zakládá-li si obdarovaný na instagramové image, pak už jiný dárek nehledejte. 

    Foto: Versace

    Pánská taška zůstává nedílnou součástí outfitu

    Jak vidno, nylon nabírá v oblibě na plných obrátkách. Nejen Prada ale i Fendi se ponořilo do říše nylonu. Módní dům nám ve svém vánočním dárkovém průvodci jako první tip zobrazuje právě Fendi and Porter Baguette Bag. Klasické kožené zpracování značka odložila stranou. Nylon zkrátka válí! Dalším faktem, proč tuto tašku letos pořídit, je jubilejní 25. výročí od uvedení původní verze „bagetek“ na trh. Tahle kráska pod stromečkem nadchne každého milovníka módy. K dispozici jsou dvě barvy – khaki a klasická černá.

    Trendy boots na zimu

    U Louis Vuitton jsme vybrali LV Baroque Ranger Boots. Na dekorativní vzor podrážky jsme doposud byli zvyklý pouze u Versace nebo Dolce & Gabbany. Nyní se v podobném světle předvedl i Louis Vuitton. Boty splňují všechny trendové náležitosti. Vyšší platformu i černý kožený vzhled. Jsou jednoduše řečeno stylovky. A pokud víte velikost obdarovaného, máte vyhráno. Na zimní dny jsou jako stvořené.

    Foto: Louis Vuitton

    Pánská dekorativní kosmetika

    Už dávno není líčení u mužů tabu. Řídí se tím i Chanel, který vytvořil kolekci Boy de Chanel. Obsahuje základní dekorativní kosmetiku pro muže. Pokud je pro obdarovaného vzhled z jakéhokoliv důvodu klíčový, bude opravdu nadšený. Jednotlivé produkty nebo rovnou celou sadu nově také objednáme na českých stránkách Chanelu. O dostupnosti v butiku se raději předem informujte.

    Video: Chanel

    Šperk s gravírováním

    Tiffany & Co. je jednou z nejvýznamnějších značek šperkařského průmyslu. Proto by pod stromečkem neměla chybět. Markers I. D. Chain Bracelet se přímo nabízí jako základní pánský náramek a dokonce s možností gravírování. Typicky pánský vzhled náramku dohromady s vygravírovanými iniciály vykouzlí úsměv na tváři každému muži. Design náramku koresponduje jak s okázalým odkazem samotného Tiffanyho, tak s moderním objektivem. Náramek perfektně vypadá „navrstvený“ s jinými šperky nebo hodinkami.

    Foto: Tiffany & Co.

    Pro milovníky zimních radovánek

    Moncler letos ve svém dárkovém průvodci představil bundu Black Corydale Short Down. Je dost možné, že právě váš obdarovaný čeká právě na ni. Hodí se do mrazivých dní ve městě i na horách. Plácnete tak dvě mouchy jednou ranou. Pokud se u Monclera ohlédnete i po doplňcích jako jsou čepice či rukavice, bude look vypadat skutečně cool.

    Foto: Moncler

    Neodolatelný parfém

    Pigmentarium Erotikon je parfém, který vás ani obdarovaného nenechá klidnými. Jak nám název napovídá, jde o velmi smyslnou a svůdnou vůni.

    Foto: Pigmentarium

    Fazole Tonka, vanilka a růžový pepř. To jsou hlavní složky parfému, proto se hodí pro ctižádostivé a sebevědomé muže. Parfém dokonale podtrhne jejich osobnost. Vůni lze vyzkoušet v parfumerii Ingerdients v Pařížské ulici.

    Zdroj: Dior, Versace, Louis Vuitton, Chanel, Tiffany, Moncler, Pigmentarium

    Stephen Jones popustil uzdu své fantazii ve spolupráci s firmou G-Star Raw

    0
    G-Star-Raw

    Jedná se o první projekt londýnského návrháře Stephena Jonese se značkou G-Star Raw, která je držitelem certifikátu Cradle-to-Cradle. Vytvořil pro ně pět couture návrhů a dva komerční. Hlavním materiálem je džínovina.

    Sám Jones uvedl, že jeho cílem bylo přenést džínovinu do světa couture a donutit se přemýšlet jak s tímto materiálem zacházet.

    Foto: G-Star Raw

    Chtěl jsem džínovinu pozvednout,“ řekl Jones v rozhovoru pro online magazín WWD.com. „Jsem si vědom tradice džínoviny, toho, co je a co znamená a chtěl jsem udělat pravý opak. Vytáhl jsem denim z jeho komfortní zóny a udělal z něj to, čím nebyl.

    Výzva na mnoha úrovních

    Stephen Jones je považován za jednoho z nejradikálnějších a nejvýznamnějších návrhářů klobouků našeho století. Pracuje pro značky jako je Dior či Vivienne Westwood. Za vstup do světa módy mu můžeme určit rok 1982, kdy si ho Diana, princezna z Walesu, vybrala jako svého dodavatele a návrháře klobouků.

    Jones již dříve hodně pracoval s tuhými a lehkými látkami, jako je sláma nebo plsť. Naproti tomu nepraný denim od G-Star je velmi těžký. Přesto úkol zvládl na jedničku a zejména couture kousky vypadají jako z pohádky.

    Podívejme se například na klobouk obřích rozměrů, který se mění v dokonalý plášť s vlečkou, která měří dva a půl metru. Má poutka na opasek a obří kapsy s písmeny S a J.

    Foto: G-Star Raw

    Samotný Jones je přesvědčený, že tento model může být ideální třeba na pódium pro některou z jeho slavných klientek, mezi které patří Rihanna, Lady Gaga nebo Mick Jagger.

    Další úžasný módní výtvor vypadá, jako by vypadl ze stránek knihy Dr. Seusse. Je to věž ve tvaru stromu z kbelíkových klobouků, které se postupně zmenšují.

    Foto: G-Star Raw

    Velmi zajímavým stylem i pro běžné nošení je baseballová čepice s malými křídly místo klapek na uši. „V téhle se dá rozhodně jet rychleji,“ komentuje vtipně Jones.

    Foto: G-Star Raw

    Prostě mi zavolali. Udržitelnost byla zásadní pro mé rozhodnutí

    Kolekce vznikla poté, co ho společnost G-Star Raw oslovila s nabídkou spolupráce a on se této výzvy chopil.

    Prostě mi zavolali – normálně by to byl telefonát z velkého domu v Paříži nebo od celebrity, která by chtěla klobouk na své další turné. Džínovina je od couture na hony vzdálená, je na úplně opačném konci spektra než to, co dělám,“ řekl Jones.

    Foto: G-Star Raw (Stephen Jones)

    Jedním z hlavních důvodů, proč se rozhodl říci „ano“ tomuto partnerství, byly závazky společnosti G-Star v oblasti udržitelnosti. Džínovina G-Star, kterou zde použil, má certifikát Cradle-to-Cradle, což je standard kvality, který se vztahuje na výrobu v uzavřeném cyklu. Dodržuje přísné požadavky týkající se hospodaření s vodou, sociální spravedlnosti, opětovného použití materiálu a udržitelné energie. Výrobky se také nevyrábějí ve východní Asii ale v Itálii, aby se snížil počet přepravních kilometrů.

    Couture kousky budou uvedeny na trh v úterý, zatímco dvě limitované edice ready to wear modelů budou k dostání od 1. prosince.

    Zdroj: WWD.com

    Tiffany se spojila s umělcem Danielem Arshamem a krásná limitka zámkového náramku je na světě

    0
    Limited-Edition-Tiffany&CO
    Limited-Edition-Tiffany&CO

    Společnost Tiffany & Co. právě vydala vzrušující aktualizaci jednoho ze svých nejnovějších produktů. Unikátní náramek z 18karátového bílého zlata je umístěn v bronzové erodované soše visacího zámku, kterou navrhl Daniel Arsham.

    Již v srpnu luxusní klenotnictví představilo novou kolekci Tiffany Lock, která zahrnuje čtyři genderově neutrální náramky vyrobené s charakteristickým designem visacího zámku značky. Nyní značka pověřila amerického umělce Daniela Arshama, aby náramek pro letošní prázdninovou sezónu nově ztvárnil.

    Foto: Tiffany & Co.

    Šperk nazvaný Tiffany & Co. x Arsham Studio Bangle je ručně vyroben z 18karátového bílého zlata a je osázen více než třemi karáty diamantů a jedním karátem zeleného kamene tsavoritu (který v určitém světle vypadá spíše jako Tiffany Blue než jako zelený).

    Náramky, jejichž počet je omezen na pouhých 99 kusů, jsou uloženy v sošce „Bronze Eroded Tiffany Padlock“, jejíž tvar vychází z archivního designu Tiffany. Výroba každé skulpturální krabičky trvá více než 400 hodin.

    Foto: Tiffany & Co.

    V sadě je toho samozřejmě víc, než se na první pohled zdá. Visací zámek je archivní motiv společnosti Tiffany’s, který pochází z 19. století. Některé z posledních novinek klenotnictví, jako jsou náramky z kolekce Lock, jsou vytvořeny podle nich. Visací zámek je také výrazem Arshamovy estetiky „Future Relics“, která je vysoce ceněna fanoušky umění a která nově zobrazuje současné předměty optikou „imaginární budoucnosti“.

    Visací zámek však také představuje osobní pouta, která si mezi sebou vytváříme – což je obzvlášť aktuální v době, kdy jsou svátky za rohem. Kolekce Lock je ukotvena kolem inkluzivního poselství: „Žádná pravidla. Všichni jsou vítáni.

    Foto: Tiffany & Co.

    Toto vydání představuje třetí spolupráci mezi Tiffany a Arshamem od roku 2021, kdy zahájili své tvůrčí partnerství. Od té doby si fanoušci tohoto dua mohli zakoupit limitovanou sérii uměleckých děl s názvem „Bronzová erodovaná krabička Tiffany Blue“ a speciální edici basketbalového míče v modré barvě Tiffany Blue pro All-Star víkend.

    Foto: Tiffany & Co.

    Nová socha s visacím zámkem a sada náramků Tiffany a Arsham se bude dodávat v na zakázku vyrobené bedně Tiffany Blue s kovovým kováním, vše za aktuálně 59 000 dolarů. S nákupem je dodávána také další modrá krabička, v níž jsou uloženy dvojí značkové bílé manipulační rukavice. Kompletní sada bude k dostání ve vybraných prodejnách Tiffany & Co. po celém světě již 1. prosince.

    Alternativu? Ano máme

    Pokud je pro Vás cena Tiffany příliš vysoká nebo máte obavu, že se na vás v limitované edici nedostane, můžete nakouknout do butiků i jiných značek. Za zmínku určitě stojí zlaté náramky Cartier. Konkrétně ty z řady LOVE jsou dostupné aktuálně od 5 100 dolarů a to hned v několika barvách a variantách.

    Foto: Cartier

    Není zlato vše co se třpytí, a i přesto na vaší paži takový šperk z ušlechtilé oceli může být právě pro vás tou pravou volbou. Pokud se podíváme například ke značce Louis Vuitton, najdeme zde pár opravdu krásných kousků s cenovkou pod 1 000 dolarů.

    Foto: Louis Vuitton

    Tato manžeta s vyrytým ikonickým vzorem a bezpečnostním cvočkem je ideálním kouskem, který lze libovolně kombinovat. Cena na německém e-shopu je aktuálně 505 Euro.

    Zdroj: Robb Report, Tiffany, Cartier, Louis Vuitton, YouTube

    Christie’s příští měsíc prodá další vzácný růžový diamant. Cena by mohla být až 35 milionů dolarů

    0
    Fancy vivid pink
    Fancy vivid pink

    Další den, další růžový diamant k mání.

    Na aukci Christie’s Magnificent Jewels, která se bude konat příští měsíc, budou mít fanoušci šperků šanci získat v aukci působivý 13,15karátový ozdobný prsten Fanci Vivid Pink s překrásným růžovým diamantem. Kámen tohoto druhu je vzácný mezi drahokamy díky svému jasnému odstínu a velikosti. Méně než 10 procent růžových diamantů váží více než jednu pětinu karátu. Jeho odhadovaná hodnota se pohybuje od neuvěřitelných 25 milionů dolarů do 35 milionů dolarů. 

    Tato ohromující nabídka přichází v návaznosti na nedávný prodej 19karátového růžového diamantu Fortune Pink, který aukční dům prodal za téměř 29 milionů dolarů na začátku tohoto měsíce v Ženevě.

    Foto: Christie’s (Fortune Pink)

    Tento kámen byl doposud jedním z největších prodejů růžových diamantů na světě. Cenu překonaly pouze dva prodeje z minulosti a to růžový diamant Pink Promise, který se v roce 2017 prodal za 32 milionů dolarů, a taktéž růžový diamant Winston Pink Legacy, který se v roce 2018 prodal za 50 milionů dolarů a stanovil tak tehdejší světový rekord v ceně za karát růžového diamantu.

    Foto: Christie’s (Pink Promise, Winston Pink Legacy)

    Po úspěchu růžového Fortune Pink jsme hrdí na to, že nás oslovil soukromý sběratel, abychom tento neuvěřitelný diamant nabídli v prosincové aukci,“ uvádí Rahul Kadakia, vedoucí mezinárodního oddělení šperků Christie’s. „V letošní sezóně jsme zaznamenali vynikající výsledky. Fancy Vivid Pink je nejvyššího kalibru. S působivou sytostí, stupňovitě broušenými fasetami a stupněm čistoty je tento 13,15karátový diamant naprostou vzácností.

    Pokud se chcete na drahokam podívat ještě před podáním nabídky, můžete si ho prohlédnout v budově Christie’s Rockefeller Center v New Yorku od 2. do 5. prosince.

    Foto: Christie’s (Fanci Vivid Pink)

    Samotný prodej začíná 6. prosince v 10 hodin dopoledne během luxusního týdne společnosti v Rockefellerově centru.

    Foto: Robb Report, Christie’s Magnificent Jewels

    Módní domy se předhánějí v čarokrásných vánočních kampaních. Která vás nejvíc okouzlí?

    0
    Burberry - Shakira
    Burberry - Shakira

    Vánoční spoty nás baví! Nabízejí pompézní inspiraci, jak rozmazlit své blízké. Přední módní tvůrci každoročně ukazují to nejlepší z vlastní tvorby a nutno dodat, že za uplynulé roky nastavily standard opravdu vysoko. Letos Burberry obléklo zpěvačku Shakiru, Dior pod svůj plášť zahalil obchodní dům Harrods a Hailey Bieber pohostila velkou návštěvu u Tiffanyho. Pojďte se pokochat…

    Dior proměnil Harrods v perníkovou chaloupku

    Ikonický obchodní dům Harrods v samém centru Londýnské metropole se pyšní novou blyštivou fasádou. Působí klasickým, až nostalgickým dojmem. Přitom se díváte na nejrozsáhlejší branding v celé historii této budovy! „Báječný Dior svět“ otevírá bránu do své historie, takže jsou k vidění legendární outfity, v harmonii se současnými trendy perlami – to vše v „perníčkových“ kulisách. Občerstvit se můžete v nově otevřené kavárně Dior café. Během úvodního víkendu navštívilo sladké království francouzského módního domu přibližně 1500 lidí. Ponořit se do krásy a omamné vůně je možné v beauty sekci s parfémy La Collection Privé a tím nejlepším pro pleťovou péči a slavnostní make-up.

    Tifanny & Co. vzdává hold Andymu Warholovi

    Americká společnost oslavuje propojení se světoznámým pop-artovým umělcem, který v 50. a 60. letech vytvořil pro Tiffany & Co. řadu výjimečných pohlednic. Do Warholova printu jsou kromě šperků zahaleny i nákupní tašky. Kampaň nafotil Mario Sorrenti, italský fotograf zaměřující se hlavně na akty. Modelka Hailey Bieber vítá sváteční hosty ve studiu, kde Andy Warhol pořádal své velkolepé večírky. Přátele obdarovává typickými tyrkysově modrými krabičkami, kde nechybí slavná brož Bird on a Rock.

    Burberry uvádí The Night Before

    Kolumbijská zpěvačka Shakira představila kampaň jako ambasadorka tradičního britského domu Burberry. Oslňuje v šatech, které jí padnou jako druhá kůže a jsou pokryté křišťálovým zdobením. Režie se ujal tým Torso.Solutions – kreativního studia, podepsaného pod tvorbou značek Mugler nebo Jean Paul Gaultier.

    Chanel vánoční kampaň vystřelil až na Měsíc

    Světoznámý brand Chanel tentokrát supluje Santa Clause, jehož saně nahradil horkovzdušný balón. Cestující z něj posílají dárkové krabičky s unikátními šperky. Z filmu je zřejmé, že Fine Jewelry se hodí do jakékoli situace. Své uplatnění najdou dokonce i na Měsíci, jenž je stěžejním symbolem kampaně s příhodným názvem Once Upon a Moon.

    Dolce&Gabbana představují vánoční trhy na nové úrovni

    Italská značka Dolce&Gabbana svým italským šarmem zahřívá Londýn. Pop-up store v srdci Covent Garden bude mít svou zářivě barevnou bránu otevřenou až do 15. ledna 2023. Kromě módy a doplňků budou k dostání prvotřídní italské delikatesy a víno. Pokud se chystáte do Londýna, určitě tento insta spot navštivte.

    Louis Vuitton nás dojme plyšovým medvídkem

    Pro svou kampaň Louis Vuitton vybral známého režiséra Garyho Freedmana a chytlavý song Happy Together. Cestu k vánoční atmosféře ukazuje příběh plyšového medvídka, který se snaží setkat s Vivienne – ikonickou Louis Vuitton kytičkou. Cestou je doprovází krásné poklady známé francouzské značky a nakonec se obě postavičky šťastně shledají. Veselé Vánoce!

    Zdroj: Burberry, Chanel, Dior, Dolce&Gabbana, Tiffany, Louis Vuitton, Instagram, WWD