Více

    Sledujte nás na Instagramu

    V sobotu 28. ledna 2023 společnost Kering přišla s dlouho očekávaným oznámením ohledně jmenování nového kreativního ředitele módního domu Gucci. Stává se jím Sabato de Sarno. Módní dům tedy ukončil období bez kreativního ředitele, které trvalo od konce listopadu roku 2022, kdy svou práci pro největší italský módní dům oficiálně ukončil Alessandro Michele. Na první fashion show pod novým kreativním vedením se můžete těšit v září 2023 na Milan Fashion Week.

    Sabato de Sarno svou kariéru započal v roce 2005, kdy nastoupil do módního domu Prada a později přešel k Dolce&Gabbana. Ve světě módy je však nejvíce spojován se značkou Valentino, ke které se přidal v roce 2009. Zde povýšil na pozici fashion director. Po dlouhou dobu přebíral zodpovědnost za pánské i dámské ready-to-wear kolekce. Ač možná není tolik známý pro běžné zákazníky, jeho práce je považovaná za jeden z hlavních přínosů pro módní dům Valentino.

    „Jsem velmi potěšen tím, že Sabato de Sarno bude kreativním ředitelem Gucci. Je to jedna z nejdůležitějších pozic ve světě luxusu.“ Řekl Marco Bizzarri, prezident a CEO značky Gucci od roku 2015, „Spolupracoval s mnoha proslulými italskými domy a přinese s sebou rozmanité zkušenosti. Jsem si jist, že s jeho porozuměním a uznáním pro naprosto jedinečný odkaz Gucci, povede náš kreativní tým s vizí, která napíše novou vzrušující kapitolu naší značky a zdůrazní autoritu módního domu. Značka bude zároveň těžit se svého bohatého dědictví.“

    Fançois-Henri Pinault, předseda představenstva a CEO společnosti Kering, řekl: „Sto jedna let poté, co Guccio Gucci otevřel svůj první obchod ve Florencii, zůstává Gucci jedním z nejvíc ikonických, prominentních a vlivných módních domů po celém světě. Spolu se Sabatem de Sarno u kreativního kormidla jsme si naprosto jisti, že značka bude pokračovat ve svém rozsáhlém vlivu jak na módu, tak i na kulturu, prostřednictvím svých vysoce žádoucích produktů i kolekcí a přinese jedinečnou perspektivu do oblasti moderního luxusu.“

    Samotný Sabato de Sarno prohlásil: „Velmi mě těší, že mohu převzít místo kreativního ředitele. Jsem pyšný, že se připojím ke značce s tak nevídanou historií a dědictvím, která byla v průběhu tolika let schopna vážit si hodnot, ve které věřím. Jsem dojatý a těším se, že svou kreativní vizí přispěji značce.“

    Módní dům Gucci byl založen ve Florencii roku 1921. V současné době se snaží předefinovat luxus pro 21. století. Vize značky v posledních letech je barevná, romantická, poetická a magická, jednoduše jedinečná. Setkala s nesmírným ohlasem kritiky a zároveň vytvořila autentické emocionální pouto s mladšími zákazníky.

    Foto: Kering

    Kering je globální luxusní skupina, která řídí vývoj řady renomovaných domů v oblasti módy, koženého zboží a šperků. Mezi nejvýznamnější značky skupiny patří Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga nebo Alexander McQueen.

    Zdroj: Kering, WWD, Hypebeast

    Sabato de Sarno se stává kreativním ředitelem Gucci

    Kašmírová elegance v éře rychlé módy: Váš ultimátní průvodce luxusem a kvalitou

    Kašmírové pleteniny jsou synonymem luxusu, avšak jejich vzestup v populárních fast fashion řetězcích přináší dilema: jak rozpoznat opravdovou kvalitu mezi zdánlivě výhodnými nabídkami? Ne všechno zlato se třpytí a nejvyšší cena neznamená automaticky to nejlepší. Připravte se na cestu za pravým kašmírovým luxusem, kde cena není jediným ukazatelem hodnoty.

    Nakoukněte do zákulisí LVMH, jedné z nejprestižnějších společností světa

    Vydejte se na cestu do historie luxusního konglomerátu LVMH, kde se prolínají příběhy dvou ikonických značek, tedy Louis Vuitton a Moët Hennessy. Jejich spojení není pouze obchodní aliance, ale fascinující kapitola, která definovala nový standard ve světě luxusu a módy.

    I odpad z hroznů může tvořit luxus. Dokazuje to nová spolupráce Stelly McCartney a Veuve Clicquot

    Návrhářka Stella McCartney je známá pro svou kreativitu, kterou využívá na tvorbu módních, ale udržitelných produktů. Tentokrát se rozhodla vytvořit novou verzi veganské kůže. Na pomoc si přizvala luxusní značku šampaňského Veuve Clicquot. Z jejího hroznového odpadu a korků vyrobila elegantní řadu kabelek a chic sandálků na platformě.

    Jak dosáhnout i zdánlivě nemožného? Několik rad, na které nesmíte zapomenout při nákupu své první kabelky od Hermès

    Mít ve své sbírce neodolatelný kousek z dílny Hermès je jako výhra v kabelkové loterii. Bezpochyby se jedná o modely, které se dědí z generace na generaci. Pro mnoho zájemců je ovšem nemožné takový kousek získat. Proto přinášíme několik užitečných rad, které vám mohou pomoci na cestě za vaší vyvolenou kabelkou.