Více

    ― Reklama ―

    Spolu s novým rokem se vynořily také nejnovější statistiky, popisující poslední změny v beauty průmyslu. Podařilo se jim tak zachytit tipy ohledně trendů, které se letos ve světě péče o pleť, vlasy nebo tělo objeví. Patří mezi ně například nově oblíbená technika plastické chirurgie, známá jako facial balancing. Mnohem větší pozornost si pak získají vlasy, zatímco skin care bude vládnout co největší minimalismus.

    Skin care ustupuje do pozadí. Nahrazuje ji minimalismus i facial balancing

    Boom různorodé skin care odešel s loňským rokem. Zdá se, že milovníci beauty světa přesunují svou pozornost jinam. Trendy tak bude především minimalistická rutina péče o pleť, která se bude skládat ze zaručených a kvalitních produktů. Zjednodušený skin care rituál ovšem přináší i jisté výhody. Nemusíte se bát přílišné exfoliace nebo toho, že se jednotlivé ingredience různých sér a krémů navzájem vyruší.

    Zároveň jsou čím dál více oblíbené produkty, které zaujmou především svou lehkostí. Podle statistik firmy Spate vzrostlo loni vyhledávání termínu milky toners oproti předcházejícímu roku o téměř 183 procent. Velké pozornosti se těšil také makeup na vodní bázi. Uživatelé ho totiž do vyhledávačů minulý rok zadali o 60 procent více než v předchozím roce.

    V oblasti péče o pleť se ovšem objevuje ještě jiný populární zvyk, a tím je takzvaný facial balancing. Jedná se o plastickou chirurgii využívající injekce, které vpichuje pouze do jedná strany obličeje. Cílem je napravit „nedostatky“ a vytvořit tak větší symetrii. Ve svém nejnovějším reportu to vyzdvihla platforma Spate.

    Místo obličeje se budeme věnovat tělu. Luxusní značky vydávají čím dál více body produktů

    Další z trendů, které se dají vysledovat z loňských událostí a statistik, je větší zaměření na péči o tělo. Známá jména ze skin care světa totiž začínají vydávat čím dál více produktů určených nikoli pro obličej, ale naše tělo. Příkladem jsou beauty firmy jako Dr. Barbara Sturm, Tatcha, Drunken Elephant, ale také Rare Beauty.

    Zdroj: Drunk Elephant, Rare Beauty

    Na oblíbenost péče o pleť pak poukazují také statistiky platformy Pinterest. Ve svém nejnovějším reportu Pinterest Predicts totiž společnost popsala, že se vyhledávání termínu body skin care routine loni výrazně navýšilo. Pokud jste svoji pozornost na produkty určené pro tělo ještě neupřeli, doporučujeme začít kvalitním krémem nebo peelingem.

    Největší hype letos zažijí vlasy. Užijte si multi-step rutinu i odvážný pixie střih jako z „osmdesátek“

    Pokud péči o pleť vládne minimalismus, pak v oddělení vlasů platí přesný opak. Letošní rok nastal čas skutečně zregenerovat své vlasy. Trendy je totiž v současnosti více kroková rutina péče o vlasy, sahající daleko za klasický šampon a kondicionér. Cílem je dosáhnout té nejzdravější a nejlesklejší hřívy. Například platforma Spate popsala, že hledání výrazu hair primer loni na internetu výrazně vzrostlo.

    Zdroj: Olaplex, Oribe

    Kromě toho je populární také jiná péče o vlasy, a to japonské vlasové masáže. Jejich cílem je totiž hluboce vyčistit a rozčesat vlasy, ale také namasírovat hlavu a podpořit oběh krve. Vyhledávání podobných spa nabídek se loni navýšilo o 147 procent. Tím ovšem trendy ve světě vlasů nekončí. Odhady začínajícího roku se totiž zaměřily také na střihy a barvy vlasů.

    Letos tak jednoznačně vyhrává krátký pixie cut. Jedná se o sestřih, který byl populární především v 80. letech minulého století. Vlasy jsou na krátko zastřižené především na boku a vzadu, na hlavě jsou ovšem o něco delší. Doplňovat může pixie cut také ofina. Sčesat ho lze do hladkého, nebo rozcuchaného stylu. Pokud jde o barvu, bude se letos těšit oblibě teplý honey blond odstín.

    Zdroje: WWD, The Business of Fashion, InStyle, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    S novým rokem se vyvíjí i beauty svět. Pozornost upře na facial balancing, péči o vlasy nebo minimalismus

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Spolu s novým rokem se vynořily také nejnovější statistiky, popisující poslední změny v beauty průmyslu. Podařilo se jim tak zachytit tipy ohledně trendů, které se letos ve světě péče o pleť, vlasy nebo tělo objeví. Patří mezi ně například nově oblíbená technika plastické chirurgie, známá jako facial balancing. Mnohem větší pozornost si pak získají vlasy, zatímco skin care bude vládnout co největší minimalismus.

    - Reklama -

    Skin care ustupuje do pozadí. Nahrazuje ji minimalismus i facial balancing

    Boom různorodé skin care odešel s loňským rokem. Zdá se, že milovníci beauty světa přesunují svou pozornost jinam. Trendy tak bude především minimalistická rutina péče o pleť, která se bude skládat ze zaručených a kvalitních produktů. Zjednodušený skin care rituál ovšem přináší i jisté výhody. Nemusíte se bát přílišné exfoliace nebo toho, že se jednotlivé ingredience různých sér a krémů navzájem vyruší.

    Zároveň jsou čím dál více oblíbené produkty, které zaujmou především svou lehkostí. Podle statistik firmy Spate vzrostlo loni vyhledávání termínu milky toners oproti předcházejícímu roku o téměř 183 procent. Velké pozornosti se těšil také makeup na vodní bázi. Uživatelé ho totiž do vyhledávačů minulý rok zadali o 60 procent více než v předchozím roce.

    V oblasti péče o pleť se ovšem objevuje ještě jiný populární zvyk, a tím je takzvaný facial balancing. Jedná se o plastickou chirurgii využívající injekce, které vpichuje pouze do jedná strany obličeje. Cílem je napravit „nedostatky“ a vytvořit tak větší symetrii. Ve svém nejnovějším reportu to vyzdvihla platforma Spate.

    - Reklama -

    Místo obličeje se budeme věnovat tělu. Luxusní značky vydávají čím dál více body produktů

    Další z trendů, které se dají vysledovat z loňských událostí a statistik, je větší zaměření na péči o tělo. Známá jména ze skin care světa totiž začínají vydávat čím dál více produktů určených nikoli pro obličej, ale naše tělo. Příkladem jsou beauty firmy jako Dr. Barbara Sturm, Tatcha, Drunken Elephant, ale také Rare Beauty.

    Zdroj: Drunk Elephant, Rare Beauty

    Na oblíbenost péče o pleť pak poukazují také statistiky platformy Pinterest. Ve svém nejnovějším reportu Pinterest Predicts totiž společnost popsala, že se vyhledávání termínu body skin care routine loni výrazně navýšilo. Pokud jste svoji pozornost na produkty určené pro tělo ještě neupřeli, doporučujeme začít kvalitním krémem nebo peelingem.

    Největší hype letos zažijí vlasy. Užijte si multi-step rutinu i odvážný pixie střih jako z „osmdesátek“

    Pokud péči o pleť vládne minimalismus, pak v oddělení vlasů platí přesný opak. Letošní rok nastal čas skutečně zregenerovat své vlasy. Trendy je totiž v současnosti více kroková rutina péče o vlasy, sahající daleko za klasický šampon a kondicionér. Cílem je dosáhnout té nejzdravější a nejlesklejší hřívy. Například platforma Spate popsala, že hledání výrazu hair primer loni na internetu výrazně vzrostlo.

    Zdroj: Olaplex, Oribe

    Kromě toho je populární také jiná péče o vlasy, a to japonské vlasové masáže. Jejich cílem je totiž hluboce vyčistit a rozčesat vlasy, ale také namasírovat hlavu a podpořit oběh krve. Vyhledávání podobných spa nabídek se loni navýšilo o 147 procent. Tím ovšem trendy ve světě vlasů nekončí. Odhady začínajícího roku se totiž zaměřily také na střihy a barvy vlasů.

    Letos tak jednoznačně vyhrává krátký pixie cut. Jedná se o sestřih, který byl populární především v 80. letech minulého století. Vlasy jsou na krátko zastřižené především na boku a vzadu, na hlavě jsou ovšem o něco delší. Doplňovat může pixie cut také ofina. Sčesat ho lze do hladkého, nebo rozcuchaného stylu. Pokud jde o barvu, bude se letos těšit oblibě teplý honey blond odstín.

    Zdroje: WWD, The Business of Fashion, InStyle, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Kolekce Coperni FW25 byla opět extra. Herní sešlost proměnila v módní hřiště

    Značka Coperni to opět dokázala. Když už si myslíte, že Sebastien Meyer a Arnaud Vaillant nemohou překvapit, přijdou s něčím, co nejen šokuje, ale doslova posune hranice módního průmyslu. Po loňské show v Disneylandu se vrhli do světa gamingu a odhalili přehlídku, odrážející sen každého fanouška videoher. LAN party se proměnila v módní hřiště.

    Gucci putuje do Šanghaje. Věnuje speciální výstavu kabelce Bamboo 1947

    Luxusní kabelka Bamboo 1947 patří mezi jedny z nejvíce ikonických produktů Gucci. Módní dům se ji proto rozhodl uctít další výstavou v Šanghaji. Výběr lokace vychází z čínského chápání bambusu jako symbolu ctnosti a vytrvalosti. Italská značka kabelku v metropoli již jednou představila, a to před dvěma roky na exhibici Gucci Cosmos.

    Nová éra Jil Sander. Simone Bellotti nabídne svou svěží minimalistickou optiku

    Oděvní průmysl zažívá nebývalou dobu, kdy neuplyne ani týden bez obměny návrhářů v kreativním vedení značek. Změna se proto dotkla i Jil Sander, již opustilo manželské duo Meierových. Módní dům však neotálel a čerstvou krev jmenoval v relativně krátkém čase. Nový úsvit se nese ve znamení designéra Simona Bellotti, který by mohl nabídnout neotřelou minimalistickou perspektivu.

    Móda v kostce: Jacquemus poctil 15. výročí a Moncler opět zazářil v Grenoble

    Tiché dny po skončení sezóny týdnů módy narušila řada módních novinek. Jacquemus obnovil ikonické návrhy, aby tak poctil své 15. výročí. Jonathan Anderson dal sbohem Loewe poslední spoluprací a značka Monos navázala partnerství s Adrienem Brody. Moncler mezitím odhalil v Grenoble nejnovější kolekci a Mugler zvažuje nové vedení.

    Romantické rande i přátelské posezení. Vyrazte na piknik se stylovou výbavou

    Kdo by neměl rád piknik? Posezení v přírodě, slunečné počasí, výborné jídlo a minimum přípravy. Místo, na kterém nakrájené kousky ovoce, lahev prosecca a oplatky vypadají jako královská hostina. S jarem se blíží období hodování venku, vybavte se proto s předstihem a buďte připraveni na letošní piknikovou sezónu se vším všudy.

    Móda v kostce: Lily Collins oblékla Calvin Klein a Vivienne Westwood míří do Indie

    I když série týdnů módy skončila, čeká módní svět řada lákavých novinek. Jimmy Choo oblékl kabelky Bon Bon za pomocí Swarovski do luxusního kabátu. Zpěvačky FKA Twigs, Caroline Polachek a Tyla září ve festivalové kampani H&M. Tváří jarní kolekce Calvin Klein se zase stala herečka Lily Collins. Vivienne Westwood se pak poprvé vydá do Indie.

    Louis Vuitton zahájil novou beauty éru. Vkročí do ní s legendární Pat McGrath

    Módní dům Louis Vuitton je známý nejen pro své ready-to-wear kolekce, ale také luxusní a ikonické kufry. Nyní ovšem hodlá otevřít novou kapitolu, od které si slibuje stejný úspěch. Společně se světově proslulou make-up umělkyní Pat McGrath totiž vydá svou první beauty řadu rtěnek, balzámů a paletek La Beauté. Odhalí ji letos na podzim.

    Brutalismus zahlcuje TikTok. Seznamte se s jeho přírodnější variantou

    Brutalismus není pro každého. V lidech vyvolává extrémní reakce. Buď ho zbožňujete pro jeho surovou krásu, nebo ho považujete za chladný a nehostinný. Právě v tom tkví jeho síla. Kdysi spojován s komunistickými sídlišti a monumentálními státními stavbami, dnes se však stává volbou pro ty, hledající v designu autenticitu, charakter a univerzální estetiku.

    Paříž dala sbohem fashion weeku. Do finále ho dovedl Chanel a Miu Miu

    Módní nadšenci se v úterý s lítostí rozloučili s Pařížským týdnem módy. V hořkosladkém finále ho ovšem uvítaly hned dvě vysoce očekávané přehlídky. Módní dům Chanel totiž odhalil poslední řadu vytvořenou bez kreativního ředitele. Návrhářka Miuccia Prada zase už tradičně předvedla další ze svých nezapomenutelných kolekcí pro Miu Miu.

    Módní runway má novou královnu. Letošním přehlídkám vládne Mona Tougaard

    Módní scénu dobývá už několik let, letos se však s nejvyšší pravděpodobností stane její královnou. Modelka Mona Tougaard obráží módní mola a na uplynulých týdnech módy nechyběla na těch nejdůležitějších přehlídkách. S vrozenou nenuceností uzavřela třeba show pro Schiaparelli nebo Versace. Postupně tak šplhá na úplný vrchol.

    Valentino na rozcestí. Osloví Alessandro Michele svou vizí věrné zákaznice?

    Alessandro Michele se po svém odchodu z Gucci pevnou rukou chopil kormidla u Valentino. Jeho druhá kolekce pro ikonickou značku zanechala diváky v naprostém údivu. Nejen kvůli návrhům, ale rovněž zvolenému místu přehlídky. Místo tradičního a sofistikovaného pojetí se show odehrála v surrealisticky stylizované veřejné umývárně. Bylo to odvážné? Ano. Bylo to Valentino? To už je jiná otázka.

    Na pařížských runwayích zazářil Louis Vuitton i Gabriela Hearst. Loewe zůstal v pozadí

    Pařížský fashion week pomalu míří do finále. V pondělí tak stihl svou kolekci představit i módní dům Louis Vuitton. Show umístěná na fiktivním nádraží se stala jednou z nejlepších z dílny Nicolase Ghesquière. Úspěch se svými politickými návrhy získala i Gabriela Hearst. Na bočních kolejích ovšem zůstal Loewe se svou prezentací.

    Czech Grand Design 2024: Ocenění ovládla olympijská kolekce Jana Černého

    Na 19. ročníku cen Czech Grand Design byla v centru pozornosti móda. Návrhář Jan Černý nezahálel a odnesl si hned dvě ocenění, módní designér roku a titul absolutního vítěze. Fotografkou roku se stala Lena Knappová, která zase nesmí chybět v žádném zákulisí Pařížského týdne módy. Porotu si ale získala i šperkařka Magdalena Šťastníková.

    Tichá voda břehy mele. Sexy outfit nemusí být se správnými kousky laciný

    Mezi módními příležitostmi se vždycky najde taková, na kterou se žena zatouží obléct svůdněji než jindy. Nezáleží přitom, jestli se jedná o luxusní večeři, společenský večírek nebo sólo rande. Dokonce i každodenní outfity mohou působit sexy dojmem. Důležité je vědět, kde je hranice mezi sexy a vyzývavým a jak zůstat na té správné straně.

    Když je nuda trendy. Normcore estetika popírá veškerá módní pravidla

    Módní scéna v poslední době zahájila honbu za individuálním stylem. Na pozadí mainstreamových mikro trendů totiž čím dál zoufaleji hledá tolik chybějící originalitu. Podobný problém se pokouší rozlousknout také trendy estetika známá jako normcore. Staví se k němu ovšem výrazně jinak. Vyzdvihuje totiž anonymitu, funkčnost i minimalismus.

    Beauty novinky: Přivítejte jaro s tužkou na rty od Rhode či regeneračním sérem od Chanel

    Jaro se nese ve znamení vzrušujících kosmetických nováčků. Značky Chanel či Havlíkova apotéka vítají skincare novinky jako stvořené pro jarní pleťový reset. Parfémový dům Ourte uvádí svůj nejodvážnější gurmánský parfém s příchutí živočišnosti. Nový produkt odhaluje i modelka a influencerka Hailey Bieber, tentokrát v podobě tužky na rty.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―