Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Je až překvapivé, kolik celebrit se pustí do tvorby vlastní značky. Ještě více zvláštní je, jaké produkty se rozhodnou prodávat. Například známá herečka Rebel Wilson vytvořila speciální seznamku Fluid, která lidi nenutí do výběru sexuální orientace. Rapperka Cardi B zase nabízí jedinečnou šlehačku doplněnou o panáka alkoholu.

    Zpěvačka Cher vyrábí vlastní zmrzlinu. Cherlato nabízí pouze nezvyklé příchutě

    Zmrzlina je produkt, který by si většina z nás se zpěvačkou Cher nejspíše nespojila. Raději bychom očekávali, že svou kreativitou obohatí svět módy nebo kosmetiky. Opak je ovšem pravdou, jelikož Cher nedávno uveřejnila značku s vtipným názvem Cherlato. Vybrat si pak můžete z nezvyklých příchutí, jako je například Cheesecake Chart Topper nebo Gianduia Gold.

    Seth Rogen staví na odiv svou lásku k marihuaně. Prodává designové popelníky

    Naopak Seth Rogen pronikl do světa keramiky. Jeho značka Houseplant totiž kromě doplňků potřebných pro kouření marihuany prodává i další dekorace. Herec chtěl totiž dle svých slov vytvořit něco tak „elegantního, jako je samotná rostlina“. Známý komik a herec se tak zaměřil především na popelníky nebo různé dózy. Sehnat ale můžete i set hrníčků nebo umělecky zdobenou vázu.

    Zdroj: Houseplant

    Herečka Rebel Wilson nabízí světu lásku. Uvedla aplikaci na seznamování Fluid

    Díru na trhu se se svým produktem pokusila zaplnit herečka Rebel Wilson. Single lidem hledajícím lásku totiž nabídla novou aplikaci na seznamování s názvem Fluid. Od těch už existujících se liší tím, že si na ní nemusíte vybrat svou sexuální orientaci. Splnit tak chce přání těm, kteří se považují za sexuálně fluidní. Sama totiž ve své cestě za láskou musela překonat nesnadné překážky.

    Cardi B láká fanoušky na Whipshots. Jedná se o originální kombinaci šlehačky a alkoholu

    Opravdu originální produkt vymyslela také rapperka Cardi B. V prosinci roku 2021 totiž uvedla kalifornskou značku s názvem Whipshots. Zákazníkům nabízí zvláštní kombinaci šlehačky, která je doplněná o panáka vodky. Na výběr pak máte z několika příchutí. Tou nejslavnější je jahoda. Vychutnat si ale můžete i karamel, moka nebo vanilku. „Whipshots je sexy a jedinečný, stejně jako já,“ prohlásila pak Cardi B.

    Zdroj: Whipshots

    Svou lásku k vínu přiznala herečka Drew Barrymore. Uvedla proto vlastní značku

    Do světa vína se zase ponořila herečka Drew Barrymore. Už před několika lety proto uvedla vlastní značku Barrymore Wines. „Víno je mojí vášní. Je toho tolik, kolik můžu objevovat,“ prohlásila tenkrát Barrymore. Od té doby ovšem objevila i lásku pro jiné produkty. Nabízí totiž také vlastní doplňky do domácnosti nebo kuchyně, ale i kosmetiku nebo doplňky pro péči o vlasy.

    Zdroje: Inc Africa, Business Insider, Instagram, YouTube

    Objevte neznámé značky známých osobností. Produkty z dílny populárních celebrit

    Přátelství existují i v módě a Hollywoodu. Zendaya a Law Roach společně válcují červené koberce

    Jestli někdo zná recept na vytvoření virálního popkulturního momentu, pak je to herečka Zendaya a její stylista Law Roach. Kromě jejich společné tvůrčí vize, kterou úspěšně proměňují v kouzelné a velkolepé módní momenty, je však spojuje také nebývale silné přátelství. Pojďme si připomenout několik ikonických looků z dílny vlivného dua.

    Šperkovnice jako výstava maximalistických objektů. Úpadek tichého luxusu potvrzuje Simone Rocha i Jil Sander

    Pokud řešíte otázku šperků na léto, máme pro vás odpověď. Světoví designéři se shodli na letní absenci tichého luxusu. Nejen v oblasti ready-to-wear, ale i v přihrádce se šperky. Maximalismus se nás bude držet několik sezón, nemusíte se tedy obávat přemrštěných investic. V kurzu jsou navíc alternativní materiály, jaké předvedla například Simone Rocha.

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři.