Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Týden módy dal Paříži sbohem ve velkém stylu. Na poslední chvíli totiž odhalil přehlídky dvou nejslavnějších módních domů. Své nové kolekce totiž předvedl Louis Vuitton a Chanel. Obě značky pak sklidily velký úspěch. Návrhář Nicolas Ghesquière oslavil 10. výročí v čele Louis Vuitton, zatímco návrhářka Virginie Viard vzdala hold filmu A Man and a Woman.

    Módní dům Chanel načerpal inspiraci ve světě filmu. Uctil slavný francouzský snímek

    Nejnovější návrhy značky Chanel, jako by svou atmosférou připomínaly klasický francouzský film. Není se čemu divit, jedním takovým se totiž jejich autorka, návrhářka Virginie Viard, inspirovala. Její kolekce měla za cíl vzdát hold slavnému snímku A Man and a Woman. Na jeho poctu nechala kreativní ředitelka Chanel natočit i speciální krátké video.

    Obsadila do něj dvě slavné osobnosti, tedy herečku Penélope Cruz a herce Brada Pitta. Zároveň se totiž jednalo o začátek nové kampaně pro model kabelky s názvem 11.12. Návrhářka Virginie Viard v minulosti navrhovala kostýmy a ve světě filmů je proto jako doma. Snímek A Man and a Woman se navíc v roce 1966 točil v přímořském městečku Deauville. Právě v něm roku 1912 odstartovala Coco Chanel svůj byznys.

    Zdroj: Reuters

    Samotná kolekce pak představila outfity, které by do známého filmu i malého městečka na pobřeží Normandie bezchybně zapadly. Téměř všechny modelky měly na hlavě nasazené obří klobouky různých barev. Doplňovaly dlouhé splývavé šaty, rozevláté sukně nebo klasické tvídové kostýmky. Jednotlivé návrhy tak připomínaly různé ikonické éry 20. století.

    Louis Vuitton oslavil 10. výročí Nicolase Ghesquiér. Představil mix sci-fi a sportovních návrhů

    Velice očekávaná pak byla na Pařížském týdnu módy také kolekce módního domu Louis Vuitton. Kreativní ředitel jeho dámské sekce Nicolas Ghesquière totiž oslavil 10. výročí své role. Nedávno přitom podepsal smlouvu, která ho v ní udrží na dalších pět let. Jeho nejnovější kolekce proto sloužila jako souhrn jeho nejvíce typických prvků. Spojovala tak sportovní kousky s těmi připomínajícími „sci-fi“ styl.

    Zdroj: Reuters

    Mezi nejvýraznější návrhy show patřily dlouhé strukturované šaty poseté peřím a vytvořené z několika vrstev. Pozornost na sebe upoutaly také oversized chlupaté rukavice. Mezi o něco nositelnější kousky patřily originální sportovní bundy různých barev. Přehlídku pak na další úroveň pozvedli kromě jednotlivých looků i její účastníci. Dorazila na ni totiž mimo jiné také první dáma Francie Brigitte Macron.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Foto:Reuters

    Paříž dala sbohem týdnu módy. Rozloučila se show od Louis Vuitton i Chanel

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.