Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 195

    Smyslné odhalování a moderní gotika. Vítejte v království Pána Temnot – Ricka Owense

    0

    Rick Owens, jméno, které rezonuje s nekompromisní odvahou a smyslným spojením elegance a nahoty, se stalo synonymem pro temný minimalismus a experimentální estetiku. Tento americký designér, který nyní působí v Paříži, si ze své rodné země přinesl nejenom inovativní design, ale také revoluční pohled na haute couture. Jeho módní díla se stala základem každého šatníku hledajícího harmonii mezi extravagantním a jednoduchým.

    Haute Couture revoluce a temná gotika

    Rick Owens se stal architektem módního zemětřesení, které změnilo svět haute couture. Jeho kolekce jsou proslulé genderovou neutralitou a odvážným užitím kožených prvků. Gotická estetika provází jeho díla, kde atypické střihy, zkrácené nebo naopak prodloužené kousky, a jednoduchá barevná paleta – černá, tvoří základní stavební kameny jeho designu. Právě tato jedinečná kombinace ho přivedla k přezdívce „Pán Temnoty“. Přitáhla i pozornost hudebního světa, když rapper A$AP Rocky v jedné ze svých písních prohlásil: „Rick Owens usually what I’m dressed in“.

    Aktuální kolekce: Elegance v temnotě

    Owensova aktuální kolekce pro podzim a zimu 2023/24 znovu oslavuje temnou eleganci. Ostrá ramena, vykrojené pasy a smyslně obnažené hrudníky jsou jen malou ukázkou mistrovství, kterým Rick Owens ovládá svůj temný svět. Kolekce zahrnuje odlehčené architektonické tvary a nadýchané vrstvy, přičemž modely jako by vystoupily přímo z noční můry. Tento módní extravaganza neunikl ani celebritám jako David Beckham či Usher.

    Ikonické kousky pro každého

    Rick Owens má v šatníku několik klenotů, které jsou pro něj charakteristické a přitahují pozornost i těch, kteří nesdílejí jeho stylovou invenci. Jedním z nich jsou například Luxor Platform boots, vysoké platformy s ještě vyšším podpatkem, které evokují extravagantní styl Lady Gaga. Nechybí ani vysoké tenisky s výraznými tkaničkami, skvělý doplněk každodenního outfitu. A co teprve hnědý kožený bomber Girdered Bomber, který dodává sofistikovaný dojem i těm nejextravagantnějším kombinacím.

    Foto: Rick Owens

    Foto: Rick Owens

    Šperky pro odvážnější povahy

    Pokud se nebojíte výrazných šperků, za zmínku rozhodně stojí robustní náhrdelníky. Odkazují na letošní vliv a oblibu metalických materiálů. S podobným si letos pohrál i brand Paco Rabenne. Doplnit se s nimi mohou denimové i kožené outfity.

    Foto: Rick Owens

    Kdo je Tyron Dylan Susman?

    Nezbytnou součástí Rick Owens světa je také Tyron Dylan Susman, model a múza, který stojí za exkluzivitou a inovacemi v jeho návrzích. Tyron, často zaměňovaný za Rickova milence, přináší do světa módy novou dimenzi a otevírá cestu pro temnou eleganci jeho designu.

    Rick Owens nám představuje svět, kde se drsná elegance a temný minimalismus prolínají do nekompromisních děl. Jeho módní vize přinášejí odvahu, sebevyjádření a smyslnost do každého šatníku. Ať už jste zarytým fandou jeho stylu, nebo jen hledáte výjimečné kousky, Rick Owens vám nabízí jedinečný pohled na svět módy.

    Zdroj: YouTube, Instagram, Hypebae, WWD

    Kultovní kabelky, které hravě překonají nepřízeň času

    0

    Domy a designéři každou sezónu pilně chrlí na mola kabelky v naději, že některá z nich upoutá zraky pozorovatelů a stane se novou „It-Bag“. To je ovšem jen první krok. Po úspěšném debutu přichází těžší část skládačky. Překonat koncept času. V módě je několika sezónní popularita skutečnou zkouškou ohněm. Kabelka se může pár měsíců držet na předních příčkách a ve street stylu osobností, ale také dokáže velmi rychle upadnout do zapomnění. Existují však určité crème de la crème modely, kterým nechybí bohatá dávka stylové ikoničnosti spojená s odolností vůči měnícímu se světu trendů.

    Bottega Veneta – Jodie Bag

    Vyučený minimalista Daniel Lee uvedl během svého působení na trh několik úspěšných kabelek. Návrhy Bottega Veneta obecně disponují nadčasovou kvalitou, nicméně kabelka Jodie představuje přidanou hodnotu díky zajímavému detailu. Zpočátku neměla jméno, o to se postarala až herečka Jodie Foster, která svou kabelku Bottega použila jako štít před paparazzi. Po designové stránce kombinuje praktickou zaoblenou siluetu přes rameno, výrazný uzel a dědičný odkaz na řemeslnou techniku intrecciato. Ta vznikla v 60. letech 20. století a stala se nepřehlédnutelným rukopisem. Zjednodušeně se jedná o spojování tenkých vrstev kůže za účelem jejich zpevnění. Barevná škála je pestrá, na výběr jsou bílé a černé klasiky i pastelové nebo tmavé barvy. Aktuálně je k dispozici ve velikostech candy, mini, small, teen, medium.

    Spolehlivým společníkem se stala například pro Hailey Bieber. Cena za Teen Jodie se pohybuje kolem 77 tisíc korun.

    Zdroj: Bottega Veneta, Profimedia

    Dior – Lady Dior

    Model Lady Dior se již nějakou dobu nachází v síni slávy v mezích té nejvyhlášenější prestiže. Její legendární osud byl zpečetěn především díky Dianě, která se s ní mnohokrát objevila na veřejnosti, poprvé v Paříži v roce 1995. Postupem času jí princezna propůjčila i jméno a nahradila to původní – Chouchou. Její nekonečná relevance je zajištěna neustálým obměňováním jejích podob, pravidelně se objevuje v nových kolekcích a uměleckých spolupracích. Některé části si mohou zákazníci dokonce přizpůsobit a dodat tak jejímu designu ještě větší osobitost. Za klasickou černou ve velikosti medium zaplatíte kolem 150 tisíc korun.

    Zdroj: Dior

    Jacquemus – Le Bambino

    Zachytili jste video po Paříži přesouvajících se kabelek Jacquemus nebo kabelkovou loď na jezeře Como? Nešlo o inovativní krok z hlediska pařížské a italské dopravy, ale o humornou kampaň pro Le Bambino. Simone Porte Jacquemus a jeho kabelky v minulosti vystřelily do výšin, zejména díky mini modelu Le Chiquito v roce 2019. Od té doby si značka drží svou popularitu s nádechem romantické francouzské poetiky. Le Bambino je rafinovaně jednoduše navrhnuta, ovšem chic, ideální na večeři nebo drink do města. Může představovat nenápadný doplněk, ale také oživení pomocí výrazných barev. Oblíbila si ji kromě jiného i návrhářova blízká přítelkyně a zpěvačka Dua Lipa. Ta v základní velikosti vás vyjde zhruba na 15 tisíc korun.

    Zdroj: Jacquemus

    Zdroje: L’Officiel, Farfetch, Rebag, Dior, Jacquemus

    Módní hra Drest vyrazila do Kodaně. Umožňuje zažít tamní týden módy

    0
    Týden módy v Kodani můžete zažít i online, stačí si stáhnout aplikaci Drest.
    Týden módy v Kodani můžete zažít i online, stačí si stáhnout aplikaci Drest.

    Milovníci módní hry Drest si na ní výjimečně mohou užít i návštěvu Kodaňského týdne módy. Herní aplikace zahájila spolupráci s jeho organizátory a nabízí tak výzvy i události, konající se paralelně s přehlídkami i dalšími módními akcemi a party.

    Letošní Kodaňský týden módy doprovází také speciální virtuální událost. Vedení tradiční módní akce se totiž tentokrát rozhodlo spolupracovat s módní hrou Drest. Ta proto milovníkům módy nabídne dvě speciální funkce. Jedná se o snahu organizátoru vzít v potaz čím dál více oblíbený virtuální svět a jeho propojení s módou. Mobilní aplikace Drest totiž od roku 2019 umožňuje svým uživatelům vyjádřit jejich stylistický talent.

    Hráči v ní mohou pro své virtuální avatary navrhovat outfity pro různé příležitosti. Od pondělí 7. do soboty 12. srpna se ale budou moct „zúčastnit“ také slavného týdne módy. Součástí hry totiž po tu dobu budou nové denní výzvy. Pobízet mají uživatele k tomu, aby avatarům vybrali to správné oblečení pro danou módní přehlídku, akci nebo večeři s influencery. Druhá speciální hra je pak více zaměřená na jednotlivé značky.

    Hra Drest totiž nabídne také návrhy módních společností, kteří se týdne módy účastní jako například Ganni, Remain, Ester manas, Cecilie Bahnsen nebo Stine Goya. Hráči získají také možnost dozvědět se více o jejich práci. Kromě toho jim vývojáři hry nabídnou dvě speciální pozadí, která odrážejí nejvíce ikonická místa Kodaně. Na nich se totiž dají ukazovat jednotlivé outfity. Hráči pak jako vždy budou mít možnost hlasovat a ocenit ty nejlepší „návrháře“.

    Drest propojuje virtuální a módní svět. Spolupracuje s více než 260 luxusními značkami

    „Kodaňský týden módy je pro naši platformu ideálním partnerem. Je hravý, zábavný, energetický, a navíc sdílí hodnoty udržitelnosti,“ okomentovala událost zakladatelka Drest Lucy Yeomans. Její nadšení sdílela také ředitelka týdne módy Cecilie Thorsmark. „Těším se na nové teritorium, tedy hrací sféru, které nám tímto Drest otevřel,“ vysvětlila. Drest se pak zúčastní také události nabízející sérii rozhovorů, která se koná paralelně s Kodaňským týdnem módy.

    Ve svém příspěvku pak hodlá viceprezidentka firmy Jennifer Dickinson hovořit o módě a digitálních platformách nebo metaverse. Drest totiž v současnosti spolupracuje s více než 260 luxusními značkami, jako je Gucci, Bottega Veneta, Prada, Off-White, Loewe, Valentino, Cartier nebo Burberry. V minulosti pak aplikace spolupracovala například s projektem Farfetch. Hráčům totiž umožnil transformovat jejich virtuální oblečení a doplňky do „reálných“ kousků.

    Zdroje: WWD, FashionUnited, Decrypt, Youtube, Twitter

    Módní novinky v kostce: James Charles představuje novou značku, PETA tlačí na Ralph Lauren, Louis Vuitton otevírá kavárnu na Sicílii

    0
    Ralph Lauren mikiny
    Ralph Lauren mikiny

    První srpnový víkend se nesl ve znamení nových začátků, ale také velkých kontroverzí a otázek, na které móda nutně potřebuje odpověď. Make-up influencer James Charles se po dlouhé odmlce pokouší oživit svou někdejší úspěšnou kariéru. PETA rozprostřela své investigativní sítě a požaduje od Ralph Lauren vysvětlení ohledně krutého získávání kašmíru. Louis Vuitton využívá ohromně úspěšné momentum a otevírá resortní butik s kavárnou v sicilské Taormině.

    Painted od James Charles s příslibem smířlivého návratu?

    Influencer a youtuber se po skandálu a nekompromisním tribunálu veřejného mínění snaží vstát z popela pomocí univerzálních barev na obličej a štětců. V roce 2021 byl obviněn ze sexuálního obtěžování nezletilých chlapců prostřednictvím textových zpráv. Lavinu odsouzení spustily také jeho někdejší rasistické tweety. Oční líčení vytvořené pomocí veselé značky nabízející široký výběr barev měla nedávno na sobě během svého turné Beyoncé. Nepohodlnou otázkou zůstává, nakolik dokážou jednotlivé odstíny kompletně přebarvit nepříliš zářivou minulost.

    Za kašmírem od Ralph Lauren stojí nehumánní praktiky, tvrdí PETA

    Na nedávném korporátním mítinku představitele klasické americké elegance vznesla organizace PETA znepokojivé otázky. Vyšetřování v Mongolsku odhalilo mrazivé zacházení s kozami pro získávání kašmíru. Ralph Lauren se zuby nehty drží nálepky odpovědnosti k životnímu prostředí a zvířatům; PETA ji označuje za nepravdivou a zavádějící. Podle nich však kašmírový problém sahá daleko za hranice jediné značky. Vzácný materiál mohou tímto způsobem získávat i další luxusní domy, jako Chanel a Dior.

    Café by Timeo je nejnovějším zážitkem od Louis Vuitton

    Letošní rok se pro koncern LVMH vyznačuje mimořádnou prosperitou. V tomto duchu také otevírá i první resortní italský butik spojený s kavárnou v sicilském letovisku Taormina. Kavárna se o hosty postará po celý den. Nabízí snídaně i menu s odkazem na tradiční lokální pokrmy, jako například arancini nebo Taormina Spritz. Její interiér podtrhuje místní dovolenkový nádech a je zahalen do odstínů modré a bílé barvy. V tamním butiku najdete kousky z aktuální kolekce By The Pool, speciální edici kabelky Neverfull a také dekorace a nábytek.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Zdroje: Business of Fashion, WWD, PETA, Instagram, Twitter

    LED terapie: vše, co potřebujete vědět o domácím ošetření jako ze salonu

    0

    Na kosmetickou scénu nově vstoupila LED terapie, ovšem v jiné podobě. Zatímco v minulosti jsme si museli na různá světelná ošetření sjednávat termín v salonu nebo na klinice, dnes stačí po náročném dni usednout na gauč, zapnout si LED masku a užívat si čas věnovaný péči o sebe. Někdy se téměř futuristicky vypadající kosmetika zdá být splněným snem, ale je potřeba znát, jak vybrat ten správný druh pro své potřeby. Odhalíme vám alchymii skrytou v souhře vlnových délek a vaší pleti.

    Není to magie… jen účinné světlo

    Pokud se snažíte vyřešit problémy s vráskami, akné, mdlou pletí nebo nerovnoměrným tónem, možná správná odpověď tkví ve zkratce LED. Po vědecké stránce jde o vysílání světla různých vlnových délek, které účinně působí na konkrétní potíže. Z kosmetického hlediska se jedná o vysoce účinné ošetření s inovativním nádechem. Používané jsou především frekvence modrého a červeného světla. Modré cílí na mazové žlázy a je účinným bojovníkem proti akné. Červené stimuluje produkci kolagenu, zabraňuje stárnutí a využívá se také k hojení a regeneraci. Obrovskou výhodu představuje menší invazivita oproti chemickému peelingu. Opatrnost je třeba uplatnit, pokud máte světlocitlivou pokožku. Při použití LED technologie je třeba dbát i na ochranu očí.

    Dr Dennis Gross

    Výlet do krajiny zázraků může začít právě u Dr Dennis Gross. V podstatě si lze pořídit celou LED péči. Hitem je obličejová maska kombinující červené a modré světlo na vrásky a akné. Pro oční okolí můžete na několik minut použít také masku na oči. Nebojte se do své rutiny zařadit i nástavec na ústa pro plnější rty a odstranění vrásek smíchu.

    Zdroj: Dr Dennis Gross

    Solawave

    Značka Solawave představuje kouzelnou hůlku, která ovšem neexistuje jen v dimenzi Harryho Pottera. Je dostupná na e-shopu a kombinuje terapii červeným světlem, galvanický proud, masáž obličeje a terapeutické teplo. A výsledek? Méně jemných vrásek, otoků, pigmentových skvrn a tmavých kruhů. Pozor! Při pravidelném používání je vedlejším a návykovým účinkem rozzářená pleť a povznesený vzhled.

    Zdroj: Solawave

    Foreo

    Švédská značka nabízí opravdu širokou a pestrou paletu technologických pomocníků. Jedním z nich je šikovný přístroj ESPADA™ 2 plus určený na chronické a opakující se akné. Účinně využívá technologii modrého světla pro čistější pleť a minimalizaci pórů.

    Zdroj: Foreo

    Zdroje: Healthline, Dr Dennis Gross, Solawave, Foreo

    Pláž vs. město: jak správně balancovat na tenké hranici etikety?

    0

    Během našich letních prázdninových dobrodružství může chování v zahraničních destinacích představovat jemný chaos. Užíváme si bezstarostné dny na pláži a procházíme se malebnými městskými uličkami s bohatým nočním životem. Kromě radostného a zaslouženého nicnedělání však nesmíme zapomínat, že dobré mravy jsou důležité kdekoliv. Pojďte se spolu s námi podívat, jaká základní a univerzální pravidla je vhodné dodržovat v přímořských destinacích pro bezproblémovou dovolenou.

    Pláž: lehátka si není třeba za každou cenu přivlastňovat

    Známe to, ráno si raději přivstaneme, běžíme s ručníkem na pláž nebo k bazénu, abychom obsadili to nejlepší místo k ležení a pak si můžeme jít vychutnat hotelovou snídani. Na tom není nutně nic špatného, pokud se jedná o kratší časový úsek. Jestli však víte, že během dne budete pryč delší dobu a lehátko nevyužijete, není rozumné o tuto možnost připravit ostatní. Chystáte-li se tedy prozkoumat svou destinaci a pláž nebo bazén máte v itineráři až mnohem později, přenechte volné místo ostatním rekreantům.

    Zdroj: Pexels

    Pláž: písek nemusí být všude

    Ohleduplnost je módní v každém prostředí a pobyt na pláži není výjimkou. Při opalování a koupání nesmíme zapomínat, že kolem nás jsou i naši dočasní sousedé, kteří si také chtějí užít pohodový den. Otravná přítomnost písku (opravdu všude) na písečné pláži je asi nutná, ale nemusíme ji svým chováním ještě znásobovat. Jsou to možná detaily, ale chůze místo běhu a pečlivé skládání ručníku mohou zajistit, že ostatní nebudou mít díky nám písek i za ušima.

    Zdroj: Pexels

    Město: nespoléhejte se na plavky

    Mnoho dovolenkářů má zmatek v tom, kam až sahá hranice nošení plavek na veřejnosti. Odpověď zní – ne příliš daleko. Hlavní slovo v tom má lokální kultura a normy, nicméně obecně platí, že nejlepším řešením je vyhnout se nošení plavek v restauracích a ve městě. Řada turistických destinací to dokonce zakazuje a hrozí pokutou.

    Zdroj: Pexels

    Město: večeře je výjimečná událost

    Neexistuje na světě lepší pocit, než když po celodenním opalování dorazíte do hotelu, osprchujete se, uděláte si chvilku pro sebe a pak se s dotekem slunce na opálené tváři vydáte do pulzujícího města. To vše však musí doprovázet elegantní oblečení vhodné na letní večeři. V zemích, jako je Francie a Itálie, je večeře důležitou společenskou událostí, pro kterou bychom měli dbát na výběr svého outfitu.

    Zdroj: Pexels

    Zdroje: The British School of Excellence, Berlitz

    Phoebe Philo je o krok blíž svému snu. Připravuje se na zveřejnění vlastní značky

    0
    Oblíbená návrhářka Phoebe Philo je o krok blíž k tomu, zveřejnit vlastní módní značku.
    Phoebe Philo je o krok blíž k tomu, zveřejnit vlastní módní značku.

    Koncem července se návrhářka Phoebe Philo posunula kousek blíž ke zveřejnění své vlastní značky. Začala totiž své zákazníky registrovat na webovou stránku společnosti. Módnímu světu ji hodlá odhalit společně s první kolekcí v září.

    Na založení vlastní značky se známá návrhářka Phoebe Philo chystá už několik let. Plány začala chystat od chvíle, kdy se v roce 2017 rozhodla opustit vedení módní společnosti Celine. Znovu je potvrdila roku 2021, když prohlásila, že se „nemůže dočkat, až bude opět v kontaktu se svými zákazníky, až bude nezávislá a bude moct experimentovat dle svých vlastních podmínek“.

    První kolekci pod vlastním jménem tak hodlá odhalit v září. Koncem července proto potěšila své fanoušky, když je začala registrovat na svou oficiální webovou stránku. Kromě toho také značce založila oficiální účet na Instagramu. Dosud ho sleduje na 240 tisíc lidí, a to i bez jediného zveřejněného příspěvku. Zasílat pak bude Philo kousky jak do Spojených států amerických, tak Velké Británie a Evropy.

    První kolekce Philo má dle jejího prohlášení zahrnovat 150 návrhů. Jednat se bude jak o ready-to-wear kousky, tak kožené výrobky, obuv, šperky nebo sluneční brýle. Žádné další informace o své značce návrhářka prozatím nezveřejnila. Její velmi očekávané odhalení se ale nejspíše nějakým způsobem propojí s londýnským týdnem módy. Známá už jsou také jména některých členů jejího nového týmu.

    Do vlastní značky Phoebe Philo investuje také společnost LVMH

    Například do pozice provozního ředitele nastoupí Patrik Silén, který pracoval například u konzultační firmy McKinsey & Company nebo Procter & Gamble. Za sebou má také studium na Harvardu. Vedoucím oddělení denimu a módní „dílny“ se mají zase stát dva bývalí pracovníci módního domu Balenciaga. Do značky Phoebe Philo se pak rozhodla investovat společnost LVMH, která mimo jiné vlastní také Celine.

    Návrhářka Phoebe Philo vystudovala módní školu Central Saint Martins v Londýně, kterou navštěvovala společně se Stellou McCartney. Po jejím ukončení jí proto následovala do módního domu Chloé, jehož vedení se roku 2001 ujala. Odešla ale o pět let později, jelikož se chtěla věnovat své rodině. Její návrhy se proslavily především nenucenými kombinacemi jemných prvků z dámského šatníků s o něco více maskulinními prvky.

    Zdroje: Business of Fashion, Hypebae, WWD, Twitter, YouTube

    Aluminium se stává novým luxusem a precizně zpracované sklo boří světové výstavy! Odměňte svůj domov trendy designovými záležitostmi

    0

    Světlo, geometrie, přírodní prvky – to vše je na seznamu, když jde o letošní interiérové hity. Odhalíme vám i tajemství luxusních materiálů, které promění vaši domácnost v palác pohodlí a nekončícího přívalu energie. Home decor novinky aktuálně oslavují nadýchanost, prostornost a čisté linie. Na své si konečně přijdou i milovníci pestrých barev!

    Nadcházející období v interiéru a bytových doplňcích by se pomyslně dalo rozdělit do dvou největších skupin. V první skupině dominuje především stroze vyhlížející ale zároveň smyslně procítěný minimalismus. Designéři si nejčastěji pohrávají s atypickými až nadpřirozenými liniemi. Nábytek situují do nevídaných tvarů a dekorace zahrnující dokonalé textilní látky, základní materiály dráždí naše smysly díky hrátkám s okolním prostorem. Přeplácanost zde nečekejte. Velký prostor je nyní dekorace sama o sobě. Pro inspiraci si můžete dojít k izraelskému designérovi Galu Gaon, který kromě interiéru ve světových budovách či sídlech nejrůznějších společností projevil svou exkluzivitu na milánském designovém týdnu. Jeho interiéry a bytové doplňky bychom označili za trendům nejvíce odpovídající inspiraci.

    Foto: Gal Gaon

    Pokud právě tápete, jak svůj domov dotáhnout k dokonalosti s těmi nejaktuálnějšími trendy z již zmíněné pomyslné první skupiny, zaměřte se na moderní vliv přírody. Trendy jsou veškeré hnědě zbarvené dřeviny, zemité barvy i nerosty. Podle sociálních sítí se zpět do designového prostředí vrací i mramor. Lze polemizovat o tom, zda-li je tento přírodní materiál nadčasový, ale poslední roky jistě zaznamenával úpadek. Rozhodnete-li se jeho krásou své obydlí umocnit na první dobrou, raději si to rozmyslete. Začněte po malých krůčcích, než se s ním budete chtít mazlit v celé koupelně, zkuste pořídit nejprve dekorace, od svícnů po vázy. Uvidíte, jestli vás časem omrzí. Skvělou alternativou jsou jiné přirozeně „zdobené“ nerosty.

    Foto: Gal Gaon

    Bez decentního ptáka se letos neobejdete

    Zdá se, že letošní rok se kolem ptáků doslova točí. Do kabelkové podoby je převedl JW Anderson a zvěčnila je seriálová hrdinka Carrie Bradshaw. V domácím designu si je oblíbila značka Vitra. A nejen ptáky, stejně jako klasický brand Hermés, připravili celou zoologickou zahradu. Od slonů přes koně. Celý tento trend by se při pouhém popisu zdál jako kýčovitý, ale opak je pravdou.

    Foto: Vitra

    Aluminium představuje nový luxus

    Hliník – nyní se objevuje naprosto všude. V osvětlení, dekoracích i plnohodnotném nábytku. V jakékoliv podobě – broušený, lesklý i matný. V interiéru ho letos opěvuje i uznávaný designér Arthur Vandergucht. Používá ho spíše na velkých plošinách i jako stavební materiál. My se raději zaměříme na jeho vliv v dekoracích. Proto na řadu přichází značka Kiki Goti. Luxusně ho zakomponovala do domácího osvětlení či nábytku. Dostáváme se k lehce industriálnímu vzhledu, ale s jemnějším okolím do sebe vše krásně zapadne. Zapamatujte si jediné – hliník je nový „It materiál“.

    Foto: Kiki Goti

    Duše odráží barvu myšlenek – ty musí být pozitivní!

    Pokud se vám vše, co jste dosud přečetli zdálo jako obrovská nuda, máte štěstí! Na scénu přichází druhá skupina, kterou nelze nazvat jinak než barevné šílenství. Čím si tak honosná barevnost zasloužila pompézní oblibu a pozornost popravdě nevíme. Možná je to dlouhé období minimalismu, možná je to negativita z okolního a všudypřítomného světového dění. Barev se rozhodně nebála designérka Lucia Massari, která předvádí dokonalé kompozice všech druhů barev. Vytváří stylové svícny, vázy i zrcadla.

    Foto: Lucia Massari

    Murano glass, česky benátské sklo, zažívá obrovský glow up. Světovu a osvědčenou klasiku nyní designéři přetvářejí ke svému obrazu. Stejně jako si se sklem zaexperimentovala Lucia, kouzlo skla okusil i designér Bradley L Bowers, který nedávno vytvořil exkluzivní vázu s názvem FIOSA, pro výstavu Dolce and Gabbana.

    Pro skleněné skvosty, které nabírají na abnormální síle nemusíme daleko. Stačí se poohlédnut v české dílně Moser. Pořídíte zde vše, na co si vzpomenete. Od dekoračních objektů po stylové nádobí. S trendy korespondující s evropskou klasikou jsme vybrali tyto dva dokonalé zástupce.

    Foto: Moser

    Zdroj: Hostler Burrows, Architectural Digest Italia, Maison et Objet, Instagram

    Podmaňte si léto: přehled dominantních trendů letošní sezóny

    0

    Období plné teplých dnů přinášející do každého dne pozitivní energii je v plném proudu. Zároveň představuje tu správnou příležitost pro oživení a obměnu svého běžného šatníku pomocí stylů, které jsou právě in. Představíme vám největší hity tohoto léta v podobě rozhodujících trendů, které mohou být právě vaší příležitostí k hravé a radostné změně v oblékání.

    Sugestivní průsvitnost

    Opakujícím se prvkem na přehlídkových molech aktuální sezóny se zdála být právě síla oděvů z poloprůhledného materiálu, která ponechává prostor pro fantazii všeho druhu. Zdá se však, že tento trend vyniká také svou nadčasovostí a elegantním vzhledem s podtónem sofistikované a éterické svůdnosti. Šaty, košile, topy, výběr je na vás. Jasnou volbou v této oblasti je Nensi Dojaka, ale jedinečné kousky spolehlivě najdete také u Prada, Yves Saint Laurent a Tom Ford.

    Zdroj: Prada, Yves Saint Laurent, Tom Ford

    Pociťte dotek přírody se lnem

    Len se vždy pohyboval na hranici mezi módními a zapomenutými kousky. Díky letošní rostoucí obsesi s tichým luxusem a „Tomato Girl“ se však právoplatně dostává závratnou rychlostí na frontovou linii. Je pohodlný a vzdušný, což z něj dělá snad nejideálnějšího kandidáta na letní obměnu šatníku. Kvalitní oblečení z přírodního lnu vám zaručí ten správný „quiet luxury“ vzhled bez zbytečné námahy.

    Zdroj: Zimmermann, Jacquemus, Max Mara

    Kreativní denim

    Někdy stačí špetka imaginace, lhostejnost, nůžky a šicí stroj. Pokud máte náladu na kreativní experimentování a nebojíte se rozstříhat staré džíny, směle do toho! Trendem je denimové oblečení, které nezůstává jen u kalhot. Z několika nevyužitých párů se rázem může stát top nebo sukně. Jestli nejste zrovna fanoušky DIY, stačí si vybrat u Marine Serre, Bluemarine nebo Givenchy.

    Zdroj: Marine Serre, Bluemarine, Givenchy

    Zlato a stříbro mimo klenotnické rozhraní

    Sezónní kolekce se hemží odstíny stříbra a zlata. Není divu, jsou totiž tím pravým, pokud chcete, aby váš outfit vynikl. Maximalismus je in, takže záleží jen na vás, zda začnete opatrně, nebo se pustíte do metalického looku od hlavy až k patě, neexistuje jediná správná odpověď.

    Zdroj: Balmain, Gabriela Hearst, Gucci

    Zaujměte stanovisko s výraznými brýlemi

    Možná se vezete na vlně tichého luxusu, ale okořenit i zdánlivě neutrální outfit není nikdy na škodu. Stačí přidat výrazné brýle se zajímavým designem! Výjimečné najdete u Loewe, Balenciaga a trojici uzavírá Versace.

    Zdroj: Loewe, Balenciaga, Versace

    Zdroje: GLAMOUR

    Prada chce měnit představy o kráse. Odhalila první kolekci skin care a makeupu

    0
    Luxusní značka Prada zveřejnila svou první řadu skin care a makeupu.
    Luxusní značka Prada zveřejnila svou první řadu skin care a makeupu.

    Je hnědá novou červenou? Může se minimalismus stát maximalismem? Takové a další podobné otázky klade v současnosti Prada svým zákazníkům. Se svými novými řadami skin care a makeupu totiž hodlá bořit zažité představy o kráse.

    Svou poslední beauty kolekci zveřejnila módní společnost Prada roku 2000. Tenkrát s ní ovšem nesklidila velký úspěch. O stejný krok se proto nyní snaží znovu. Dne 1. srpna tak zveřejnila dvě luxusní kolekce, tedy Prada Skin a Prada Color. Obě pak mají představovat téma s názvem Rethinking Beauty, tedy přetváření krásy.

    Naznačuje tomu i série příspěvků na Instagramu značky. „Chceme kreativně experimentovat a hravě zkoumat to, co ještě není konvenční,“ vysvětlila společnost. Vytvoří proto „univerzální, ale personalizovaný zážitek“. Její produkty pak vyvinula francouzská firma L’Oréal, která odkoupila licenci na vůně společnosti Prada v roce 2019.

    Na nové makeup řadě pracovala také vizážistka Lynsey Alexander a nová globální kreativní e-makeup umělkyně Prada Ines Marzat. Produkty pak spojuje podobný design. Znázorňuje totiž ikonické trojúhelníkové logo, tolik typické pro Prada. Italská módní společnost se tak s tvorbou vlastní beauty kolekce zařadila mezi další společnosti s podobnými řadami jako Chanel, Dior, Gucci nebo Hermès.

    Nejnovější beauty produkty Prada jsou také udržitelné. Po vyprázdnění se dají doplnit

    Součástí skin care řady je krém, sérum a cleanser. Krém přitom značka popisuje jako „gel až balzám“. Díky svým speciálním vlastnostem se má snadno přizpůsobit typu pokožky svého majitele. Produkty se mají také soustředit na „pružnou pevnost“ a „rozzáření“. Mezi makeup produkty pak patří paletka očních stínů, makeup a 26 odstínů matných rtěnek.

    Půlka z nových rtěnek je více jemná, zatímco druhá je „hyper matná“. Součástí makeupu jsou také vitamíny C a E, které mají pokožku zároveň vyživovat. Paletka stínů pak nabízí béžovou, hnědou a zářivě fialovou barvu. Výjimečná je skin care a makeup řada i tím, že se všechny její produkty dají po vyprázdnění snadno doplnit. Jedná se proto zároveň o revoluci v oblasti udržitelné krásy. V Evropě budou kolekce dostupné od 18. srpna.

    Zdroje: Business of Fashion, BeautyCrew, NewBeauty, Twitter, YouTube