Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 194

    Značka Ferragamo oslavuje renesanci. V podzimní kampani prolnula umění s nejnovějšími návrhy

    0
    Značka Ferragamo oslavuje renesanci. V podzimní kampani prolnula umění s nejnovějšími návrhy
    Značka Ferragamo oslavuje renesanci. V podzimní kampani prolnula umění s nejnovějšími návrhy

    Ve své podzimní kampani se italská módní společnost Ferragamo rozhodla ukázat své propojení s Florencií. Zahájila totiž spolupráci s tamní světoznámou galerií umění Uffizi. Zveřejnila proto kampaň kombinující renesanční umění a nejnovější módní kousky.

    Italské město Florencie je neodmyslitelně spjato i s uměním, kterou tato ikonická doba vytvořila. Také proto kdysi přitahovalo návrháře Salvatore Ferragamo, když se v něm ve 20. letech minulého století rozhodl usídlit. Známá luxusní značka se proto ve své podzimní kampani rozhodla vzdát hold renesanci, umění i módě. Zahájila tak spolupráci se světoznámou galerií umění Uffizi ve Florencii.

    Jedná se totiž o jedno z historicky prvních moderních muzeí, které se v 18. století otevřelo také veřejnosti. Do té doby měly totiž přístup k umění pouze ty nejvyšší vrstvy. Společnost Ferragamo se chtěla navrátit k myšlence renesance a vyzdvihnout její kontrast se současnou moderní dobou. Před slavné obrazy z 15. a 16. století proto postavila modelky oblečené do nejnovější kolekce kreativního ředitele Maximiliana Davis.

    Fotografie ke kampani nafotil newyorský fotograf Tyler Mitchell. Do některých ze svých děl dokonce zakomponoval sám sebe. Přál si totiž zachytit atmosféru italské „bottega“, tedy umělecké dílny. Kompozici proto vymyslel tak, aby zahrnovala nejen modelky, cenné obrazy a nejnovější módní kousky, ale také jeho samotného, zabraného do své práce. „Renesance je vrytá do Florencie a Florencie zase do Ferragamo,“ popsala pak kampaň značka.

    Renesance vystihuje nejen Florencii, ale také život samotného Ferragama

    Módní společnost chtěla vyzdvihnutím renesance zároveň odkázat na svůj vlastní příběh. Návrhář Ferragamo totiž pocházel z poměrně chudých poměrů, po cestě do Spojených států amerických a následném návratu do Itálie se ovšem proměnil v ikonu tehdejší doby. „Dávalo nám smysl uchopit kolébku renesance jako náš spirituální domov a vyzdvihnout tak při odhalení kolekce hlubokého uměleckého ducha Florencie,“ vysvětlil kreativní ředitel firmy.

    Součástí týmu na fotkách proto také nejsou pouze modelky, ale i zpěvačka, hudebník nebo kreativní konzultantka. Značka tím chtěla poukázat na propojenost umění v době renesance. Mezi představené umělce renesančních děl patří například Botticelli, Paolo Veronese, Francesco Granacci, Giotto nebo Giorgio Vasari. Značce Ferragamo se tak podařilo nejen originálně zachytit nejnovější podzimní kolekci, ale také trvající dialog mezi minulostí a přítomností.

    Zdroje: WWD, DScene, HypeBeast, Twitter, YouTube

    Populární a zajímavý „Brazilcore“ oslavuje sport i národní barvy, ale skrývá také politickou kontroverzi

    0

    Bezedná studnice rozmanitých TikTokových trendů ještě nevyschla, naopak, tentokrát přináší takzvaný „Brazilcore“. Jeho nátura se nese v zajímavém subkulturním podtónu. Ve své podstatě má zakódovaný mix trendů z počátku milénia, sportovní nadšení pro fotbal, odkaz na jiný styl populární na této sociální síti a barevnou symboliku převzatou z brazilské vlajky. Zároveň vytváří skvělou příležitost pro poslední letní zářivé experimenty s oblečením. Představíme vám jeho základy, ale také nákupní inspiraci.

    Derivát „Blokecore“ trendu

    Na první pohled to nemusí být jednoznačné, ale „Brazilcore“ má pevné základy v trendu, který převládal zejména v průběhu uplynulého roku. „Blokecore“ v předchozím období zpopularizoval módu vintage fotbalových dresů, volných nebo rovných denimových kalhot doplněných teniskami Adidas. Pozornost si začal získávat během loňského jara, jeho sláva ovšem vyvrcholila během mistrovství světa ve fotbale v Kataru. Na jeho pozici se v poslední době ocitl právě obměněný „Brazilcore“.

    @studiogarimpo

    Grwm blokecore style w/ vintage 1995 Bayern soccer shirt ⚽️💙💫 Yes or No!? ❤️‍🔥🙅🏻‍♀️ #blokecore #vintagestyle #fashion #grwm

    ♬ som original – GS™

    Y2K, ale také překvapivá politická minulost

    Tentokrát ovšem trik spočívá v barvách. Ty vycházejí z brazilské vlajky a centrem veškeré pozornosti se stávají především žlutá a zelená. Doplněny jsou často sportovními dresy, crop topy, kšiltovkami a tepláky nebo kalhotami s nízkým pasem jako vystřiženými z Y2K éry. Trend má za sebou i stinné pozadí. V minulosti se nošení žlutého dresu stalo symbolem typickým pro brazilskou krajní pravici a její příznivce. Časy se však mění a z okovů politického kontextu se barvy „Brazilcore“ osvobozují také díky oblibě u Hailey Bieber, Emily Ratajkowski a Rosalíe.

    Nevynechejte bikiny!

    Nákup plavek v srpnu a ke konci léta se může zdát neuvážený, nicméně neexistuje lepší symbol bezstarostného odpočinku na pláži v Rio de Janeiro než bikiny. Hold Brazílii vzdala i Emily Ratajkowski se svou značkou Inamorata ve spolupráci s Mirror Palais. V kolekci najdete bikiny, ale také plavkový komplet vhodný spíše na opalování než do vody.

    Zdroj: Inamorata

    Klíčová jsou mini trička a dresy

    Pro outfit na všední den laděný do stylu tohoto trendu jsou ideální Y2K topy nebo pravé sportovní dresy. Ten brazilský koupíte u Nike, ale pokud zrovna neholdujete fotbalu, stačí sáhnout po topech se svůdným nádechem od Inamorata nebo Subdued.

    Zdroj: Nike, Inamorata, Subdued

    Zdroje: TikTok, CNN, Vice

    Calvin Klein odhalil ambasadory podzimní kampaně. Patří mezi ně Alexa Demie, Kid Cudi, Kendall Jenner, Jennie i Jung Kook

    0
    Calvin Klein představil novou podzimní kampaň plnou hvězdných tváří.
    Calvin Klein představil novou podzimní kampaň plnou hvězdných tváří.

    Módní společnost Calvin Klein představila nejnovější kampaň plnou hvězdných tváří. Podzimní kolekci totiž představí celebrity jako Alexa Demie, Kid Cudi, Jennie, Jung Kook nebo Kendall Jenner. Pro některé z nich se přitom jedná o první spolupráci se známou značkou.

    Pomocí nejnovější kampaně se společnost Calvin Klein snaží přetvořit svůj marketing. Proto bylo také její vedení při výběru ambasadorů velice pečlivé. „Snažíme se být strategičtí ohledně toho, kdo nás bude reprezentovat. Všechny vybíráme na základě jejich autentických vztahů se značkou a schopností zaujmout zákazníky klíčových trhů,“ vysvětlil šéf marketingu Calvin Klein Jonathan Bottomley.

    Dodal, že je společnost v současnosti „na cestě transformace“. Mezi nové tváře podzimní kampaně pak patří herečka Alexa Demie nebo zpěvák a rapper Kid Cudi. Přidají se k celebritám, které už se značkou v současnosti spolupracují. Jedná se o zpěvačku ze skupiny Blackpink Jennie, zpěváka ze skupiny BTS Jung Kook a modelku Kendall Jenner. Kampaň pak nafotilo a zrežírovalo fotografické duo Inez & Vinoodh.

    Fotografie hodlá společnost zveřejnit v pondělí. Prozatím odhalila pouze vedlejší podzimní kampaň zaměřenou na prádlo představující hvězdy jako například Maryel Uchida nebo Kuan Chen. V té nejnovější ovšem celebrity představí jak spodní prádlo, tak slavné Calvin Klein džíny nebo dámskou kolekci. „Podzimní kampaň je oslavou našich nejvíce ikonických produktů,“ vysvětlil dále Bottomley.

    Nejnovější kampaň Calvin Klein usiluje o podobný úspěch, jakého dosáhla ta jarní

    Součástí podzimní kolekce pak mají být minimalistické, moderní a smyslné návrhy doplněné o nejnovější řadu doplňků, šperků a slunečních brýlí. Značka přitom doufá v podobný úspěch, jaký se podařilo dosáhnout letošní jarní kolekci. „Vygenerovala jedno z nejvyšších zapojení zákazníků a získala na 1,6 milionu nových sledovatelů na našich sociálních sítích,“ popsal šéf marketingu značky Calvin Klein.

    Hvězdami jarní kolekce se stala modelka Kendall Jenner a zpěvačka Jennie, ale také zpěvačka FKA twigs nebo herci Michael B. Jordan a Aaron Taylor-Johnson. Zachyceni byli v modelech Calvin Klein na černobílých fotografiích inspirovaných 90. léty minulého století. Úspěšná byla také řada Future Shift, kterou nedávno představil thajský herec Bright Vachirawit. Jednalo se o kolekci vytvořenou z udržitelných materiálů, jako je například recyklovaný polyester.

    Zdroje: WWD, Augustman, Garage, YouTube, Instagram

    Úplety, uniformy i skinny džíny. Představujeme šatníkové nezbytnosti pro letošní podzim

    0
    Models walk on the runway during the Celine Fall Winter 2023 fashion show at The Wiltern theatre in Los Angeles, California, U.S., December 8, 2022. REUTERS/Mario Anzuoni

    Nebude trvat dlouho a sluníčko začne ustupovat. Stromy se pomalu zahalí do příjemných podzimních barev a vy budete muset obměnit šatník. S příchodem nové sezóny si ale nedělejte starosti, my vás na ni připravíme na výbornou. Základní podzimní šatník je nejlepší situovat do mírnějších a decentnějších barev. Místo toho se však můžete vyřádit v materiálech a texturách. Všechny následující looky i jednotlivé kousky jsou z kolekcí pro podzim 2023!

    Chloé propojuje nadčasovost i letošní trendy

    Extrémní dávku chic modelů a jednotlivých kousků letos pořídíte u módního domu Chloé. Od každého letošního trendu tu něco najdete. Přes dokonale střižené úpletové šaty po kožešinové prvky, které tento rok hlásí návrat. Nadčasových složek tu také shledáte celou řadu. Nás nejvíce zaujal klasický kožený kabát, který nesmí chybět nikomu. Při správném pečování vám vydrží spoustu let.

    Foto: Chloé

    Nejoblíbenější variace černé a bílé barvy

    Černá a bílá. To je barevná kombinace oblíbená po celé generace i století. Ani letošní podzim s ní neuděláte módní faux-pas. Navíc je to vhodná možnost pro ty z nás, kteří chtějí vyjádřit svou módní osobnost bez pomíjivých trendů. Značka Balmain v čele s designérem Olivier Rousteing tento podzim vytvořila ódu na černobílý mix. Nezbytností je vypasované sako s bílými klopami, černé zapínací pončo i korálková bunda, zdánlivě připomínající kožich.

    Foto: Balmain

    Zpátky do minulosti s Céline

    Podzimní lookbook labelu Céline nás přenáší do nultých let. V kolekci s rockovým nádechem dominují především dlouho neoblíbené skinny džíny i kožené kalhoty. Ano, čtete správně. Navíc se je nebáli doplnit o vysoké kozačky z broušené kůže a velkou kabelu. Z této dokonale poskládané a revoluční kolekce se kromě skinny džínů poohlédněte po kabelkách i vysokých boots. Mezi naše favority patří tyto looky.

    Foto: Céline

    Neobejdete se bez uniformy, oversized trechcoatu, vesty ani bez stylových boots

    Slovo uniforma, jakoby bylo synonymem pro letošní módní scénu. Netvořili je pouze designéři, hojně jsme se s nimi mohli setkat i v ulicích všech metropolí při probíhajících týdnech módy. Největších ovací se dočkala italská Prada, která uniformy vytvořila tak, aby vznikla dokonalá fúze mezi modernou a oblíbeným retrem, o které se staraly primárně ostře střižené a špičaté límečky.

    Foto: Prada

    Trenchcoat – klasika, kterou na podzim vynese snad každý. Dnes jsme se vám ale rozhodli představit jiný než Burberry. Vesmírně trendy střih vytvořil brand Alexander McQueen. O chic vzhled se ale starají vyhrnuté rukávy a černé rukavice. Pokud se rozhodnete tento fashion tip zkusit, nebudete litovat. Rudě červená kabelka celý look krásně rozjasňuje, po této barvě se ale poohlédněte u Cartiera, možná vás překvapí.

    Foto: Alexander McQueen

    Období všech druhů vestiček stále pokračuje. Oblíbené jsou denimové například od značky Diesel. Pro podzim bychom ale zvolili spíše látkové, jsou totiž více kompatibilní s jinými kousky a lépe se vrství, což je při podzimních dnech více než žádoucí. S klasickými vzory si pohrál dům Gabriela Hearst. S jednoduchým černým blazerem vestu doladíte k maximální dokonalosti.

    Foto: Gabriela Hearst

    Nejstylovější obuv pro podzim? Jednoznačně Shark Lock Boots od Givenchy. Tyto atypické krásky jsou kombinací mezi cowboy a klasickými ankle boots. Největší výhodou je kombinovatelnost. Existuje několik způsobů, jak je vynést. Vysokou variantu nejlépe s volnějšími kraťasy či sukní. Perfektně ale vypadají i se zastrčenými kalhotami. K nižší variantě krásně matchují maxi sukně.

    Foto: Givenchy

    Karamelový Nádech: Latté Make-up ovládá trendy roku 2023

    0

    V krásném světě módy a krásy se v poslední době neustále mluví o fenomenálním trendu nazvaném „Latté Make-up“. Tento přístupný a přirozený vizuální efekt získává stále větší oblibu. Jeho jednoduchost a ohromující výsledek totiž přesně ladí s každým tónem pleti. Jedinečný klíč k dosažení tohoto kouzelného vzhledu spočívá v použití teplých a jemných karamelových odstínů. Pojďme se tedy společně ponořit do světa „Latté Make-upu“ a objevit jeho magickou esenci.

    Trend „Latté Makeup“ vytvořila talentovaná vizážistka Tanielle Jai již v roce 2018, kdy ho použila pro kampaň luxusní značky šperků Sondre. Ačkoli tento ohromující vzhled spatřil světlo světa před pěti lety, teprve díky platformě TikTok se stal nedávným virálním fenoménem a způsobil pravou bouři na sociálních médiích. Přesto, že uplynulo několik let od jeho vzniku, „Latté Makeup“ se stal nesmírně populárním a žádaným trendem, který oslovil širokou veřejnost. Jeho jedinečná kombinace teplých a karamelových odstínů dodává každému tónu pleti nádhernou harmonii a podtrhuje přirozenou krásu.

    Než se pustíte do samotného vytváření tohoto působivého vzhledu, nezapomínejte na základní krok – důkladnou přípravu pleti. Bez správného vyčištění a přípravy pleti by vám nemusel výsledek vycházet tak, jak si přejete. Buďte tedy pečlivé a věnujte dostatečnou pozornost přípravě pleti.

    Foto: Tanielle Jai

    Dokonalý základ

    Každá žena si přeje projasněný a zdravě opálený vzhled bez zbytečné námahy. A toho lze dosáhnout jednoduše, použitím pouhých dvou produktů, které zaručí bezchybnou pleť. Mezi těmito kouzelnými pomocníky nesmí chybět legendární London Iconic Radiance Booster v odstínu Caramel Glow. Stačí nanést tento třpytivý krém přesně na ta místa, kam byste obvykle aplikovali bronzer. Nezapomeňte na elegantní dotek i na vašich očních víčkách. Tento lehký krém nejenže propůjčí vaší pleti zářivý lesk, ale také dokonale zakryje nedokonalosti, přičemž ponechá přirozenost vašeho vzhledu nedotčenou.

    Pro dosažení naprosté přirozenosti tohoto looku se můžete spolehnout na Ultra Creamy korektor od Tarte Cosmetics. Vyberte si odstín, který je o něco světlejší než váš vlastní tón pleti a pomocí ťupkavých pohybů houbičky ho dokonale začleňte. Tím zajistíte, že přechody mezi barvami budou naprosto dokonalé a váš vzhled zůstane čistý a svěží. Na závěr stačí jen jemně připudrovat oblast pod očima libovolným pudrem dle vaší preference.

    Foto: Iconic London, Tracy Turnbull, Tarte Cosmetics

    Žhavý pohled

    Chcete-li dosáhnout hlubokého a výrazného pohledu, nedokonalejší možností je použití tužky ARTIST COLOR PENCIL od značky Makeup For Ever. Tato tužka si vás získá svojí krásnou měkkostí, což znamená, že nemusíte vyvíjet žádný tlak, abyste dosáhli úchvatného výsledku. Pro dosažení tohoto looku je naprosto ideální odstín „Anywhere Caffeine“, který nabízí světle hnědou barvu s nádechem tepla. Stačí jemně vytvořit linku podél horního a dolního víčka a následně ji lehce rozetřít do záhybu oka pomocí blendovacího štětce. Pro další dimenzi lze linku ještě jednou přetáhnout, tentokrát však mimo záhyb.

    Pro dokonalý závěr tohoto oslnivého looku přidejte svůj oblíbený lesk na rty. A voilà, „Latté Makeup“ je dokončený!

    Foto: Dreamstime, Makeup For Ever

    Zdroj: Tarte Cosmetics, Makeup For Ever, Iconic London, Tanielle Jai, Tracy Turnbull, Dreamstime

    Módní novinky v kostce: Dior má nové hvězdné ambasadory, Pandoru povede Ashley Park a Zalando chystá luxusní platformu

    0
    Značka Dior oznámila nové ambasadory, kampaně Pandory povede Ashley Park a Zalando chystá novou platformu.
    Značka Dior oznámila nové ambasadory, kampaně Pandory povede Ashley Park a Zalando chystá novou platformu.

    Módní svět opět zaplnily nové kampaně, produkty a události. Dior si zvolil K-pop skupinu TXT za nové ambasadory a firmu Pandora bude zastupovat herečka Ashley Park. Zalando zase chystá novou platformu s luxusním oblečením a společnost Coach vydala nový parfém. Akcie módních značek pak ve čtvrtek výrazně vzrostly.

    S novým parfémem Love se chce Coach zaměřit na mezinárodní zákazníky

    Módní značka Coach oznámila uvedení nového parfému s názvem Love. Při jeho prodeji se přitom hodlá zaměřit na širší skupinu zákazníků. Cílit tak nebude pouze na ty žijící ve Spojených státech amerických, ale po celém světě. Vůně vytvořená parfumérem Antoine Maisondieu pak v sobě mísí jahody, listy mandarinky a růžového pepře, červenou růži, indický jasmín, cedrové dřevo nebo pryskyřici.

    Značku Pandora zastoupí nová tvář. Její kampaně povede herečka Ashley Park

    Luxusní značka šperků Pandora si zvolila novou ambasadorku. Stala se jí známá herečka nominovaná na ocenění Tony i Grammy Ashley Park. „Pamatuji si svůj první Pandora náramek, který jsem dostala k narozeninám,“ zavzpomínala herečka známá ze seriálu Emily in Paris. „Jako umělkyně obdivuji především oddanost Pandory ke kreativitě a snaze učinit každý moment speciálním,“ vysvětlila dále. Mimo jiné si nedávno zahrála také v seriálu Beef nebo Joy Ride.

    Zalando připravuje novou platformu. Vytvořit hodlá butik s luxusními značkami

    Módní online obchod Zalando připravuje novinku. Vybudovat chce speciální platformu, která má představovat butik nabízející pouze luxusní značky. Stránku pak hodlá odhalit koncem letošního roku. Firma ale odmítla sdílet, jaké společnosti bude na webu nabízet. „Vidíme projekt jako speciální podlaží obchodu, jako ekosystém, kde se mohou zákazníci inspirovat a luxusní značky cítit jako doma,“ popsala jedna z ředitelek firmy Lena-Sophie Roeper.

    Dior přivítá další ambasadory. Stanou se jimi členové K-pop skupiny TXT

    Minulý víkend se členové K-pop skupiny Tomorrow X Together, známé také jako TXT, oblékli do kostýmů navržených kreativním ředitelem Dior Kimem Jones. Vytvořil je totiž pro jejich vystoupení na festivalu Lollapalooza. Ve čtvrtek pak luxusní značka oznámila, že se členové skupiny stávají jejími nejnovějšími ambasadory. „Hodláme skrze partnerství ukazovat různorodost TXT,“ okomentoval následně událost lídr skupiny Soobin.

    Akcie luxusních značek vzrostly. Důvodem je změna pravidel cestování v Číně

    Pařížská burza zaznamenala ve čtvrtek nárůst akcií luxusních značek. Stalo se tak poté, co čínské ministerstvo kultury a turismu oznámilo změnu cestovních pravidel. Odstranilo totiž zákaz cestování skupin ve více než 70 lokacích v Evropě, Severní Americe, Africe i Asii. Čínští zákazníci jsou přitom známí svou oblibou utrácet v zahraničí. Akcie Louis Vuitton tak stouply o 3,4 procenta, zatímco ty firmy Hermès zase vzrostly o 3,2 procenta.

    Zdroje: WWD, Jewellery World, Fashionista, Twitter, YouTube

    Módní elegance pro mazlíčky: Objevte stylové doplňky od světoznámých značek

    0
    Módní elegance pro mazlíčky: Objevte stylové doplňky od světoznámých značek
    Módní elegance pro mazlíčky: Objevte stylové doplňky od světoznámých značek

    Ponořte se do světa módního luxusu, který zahrnuje vaše věrné čtyřnohé společníky. V tomto článku se zaměříme na nejrůznější kousky od uznávaných módních značek věnované mazlíčkům, od módních oblečků až po luxusní doplňky. Připravte se na pádné důkazy o tom, že eleganci a styl můžete sdílet se svými chlupatými přáteli.

    Christian Laboutin

    Vstupte do světa nekompromisního luxusu a nezaměnitelné elegance. Za jménem Christian Louboutin stojí symbol módní dokonalosti a vkusu, který nyní zasáhl i svět vašich věrných čtyřnohých přátel. Tato exkluzivní kolekce nese nejen pečeť mistrovského savoir-faire, ale přináší módní revoluci pro psy s nádechem klenotnického umění, které tato značka tak bravurně zosobňuje.

    Loubicollar – Mistrovský kus luxusního psího obojku, který zazáří ve svých pěti variantách. Tuto exkluzivní ozdobu pořídíte od cirka 7 700 Kč. Nabízí se ve velikostech XS, S a M.

    Foto: Christian Laboutin

    K obojku samozřejmě patří vodítko nebo spíše Loubileash. Jsou k dispozici ve stejných pěti barevných provedeních a dvou délkách, avšak oproti obojkům je cena asi o dva tisíce vyšší.

    Foto: Christian Laboutin

    Dalším kouskem z této originální nabídky je Loubiharness. Jedná se o postroj, který je stejně jako zbytek kolekce vyráběn v pěti barevných provedeních a třech velikostech. Pořídíte ho od zhruba 12 700 Kč.

    Foto: Christian Laboutin

    Prada

    I módní gigant jako Prada ví, jak držet krok se současnými trendy a vyjít vstříc potřebám všech milovníků módy, včetně těch s čtyřnohými společníky. Ano, i tento módní dům má svou vlastní úchvatnou kolekci pro psy. Pojďte s námi objevit, jak Prada transformuje i svět mazlíčků do dokonalého módního umění.

    Představujeme vám neodolatelný kousek, který spojuje módní vkus a pohodlí. Cotton Fleece Hoodie je bavlněná fleecová mikina s kapucí, která udrží vaše malé přátele hezky v teple. Elastický lem zajistí vašemu mazlíčkovi pohodlí během vašich společných procházek. K dostání za 16 100 Kč.

    Foto: Prada

    Crystal-studded suede pet collar. Tento elegantní kožený obojek je zdobený oslnivými krystaly, které zdůrazňují luxusní styl. Doplněk zdobí smaltované kovové trojúhelníkové logo. K dostání ve světlém a tmavém provedení, z nichž každý seženete ve třech různých velikostech. Všechny varianty pořídíte za 13 700 Kč.

    Foto: Prada

    Pokud dáváte přednost ještě výraznějším kouskům, pravděpodobně vás zaujme Crystal-studded satin pet collar. Na rozdíl od výše zmíněného obojku má zapínání na přezku a je vyroben ze saténu, jejich velikosti a barevná provedení však zůstávají stejná. Díky umělým krystalům, kterými je posetý, v kožíšku vašeho parťáka krásně vynikne. Pořídíte ho dokonce o něco levněji, konkrétně za 11 600 Kč.

    Foto: Prada

    Gucci

    A nakonec vstupuje na scénu Gucci a přináší oslnivou kolekci, která představuje mnohem víc než jen módní doplňky pro naše mazlíčky.

    Gucci šlo ještě dál. Kromě stylového oblečení a luxusních obojků vyrábí také nádherné misky, za které by se nemuseli stydět ani v těch nejlepších restauracích nebo pelechy, které kombinují dokonalý design s pohodlím. Gucci Pet Collection nám připomíná, že naši chlupatí přátelé si zaslouží jen tu nejlepší péči, a to v tom nejvyšším stylu.

    Zapomeňte na to, jak jste si doteď představovali zvířecí pelech. Toto je kousek nazvaný jednoduše – Pet Bed. K dostání je ve čtyřech originálních variantách, z nichž každou pořídíte za cirka 158 tisíc korun.

    Foto: Gucci

    Porcelán pro mazlíčky? Proč ne! Pokud chcete své kočce nebo psovi poskytnou skutečný luxus, pořiďte jim jednu ze dvou variant těchto misek. Zde je Pet Interlocking G Horsebit Bowl na malých zvířecích nožkách (cca 11 000 Kč) s miniaturní verzí poklopu z kolekce Gucci Décor s hruškovou rukojetí – Bowl Cover with Pear (cca 17 000 Kč).

    Foto: Gucci

    A protože roztomilosti není nikdy dost, představujeme vám Pet Cotton T-shirt ve dvou barevných provedeních, které jsou k dostání v šesti velikostech. Ať už budete obleček pořizovat pro čivavu, či dalmatina, bude vás stát jednotnou cenu 4 600 Kč.

    Foto: Gucci

    Marc Jacobs odhalil podzimní kampaň. Do jejího čela dosadil Kim Kardashian

    0
    Kim Kardashian se postavila do čela nejnovější kampaně značky Marc Jacobs.
    Kim Kardashian se postavila do čela nejnovější kampaně značky Marc Jacobs.

    Podzimní kolekci Marc Jacobs letos světu představí Kim Kardashian. Stala se totiž hlavní tváří její doprovodné kampaně. Vystihuje ji především kontrast černé a bílé, vzor puntíků a extravagantní nafukovací balonky.

    Značka Marc Jacobs je známá tím, že do svých kampaní často zařazuje módní a kulturní ikony. V minulosti tak spolupracovala například s Victoria Beckham, Kate Moss, Jessica Stam, Paris Hilton, Ashlee Simpson nebo Selma Blair. Pro svou nejnovější podzimní kolekci si ale tentokrát vybrala Kim Kardashian. Módní společnost pak její zapojení oznámila poněkud netradičně. Smazala si totiž veškeré fotky na svém Instagramu.

    Místo nich se na něm ve středu objevily tři fotografie odhalující novou tvář módní firmy. Podzimní kolekci vystihuje především kontrast černé a bílé, ještě více vyzdvižený v puntíkovaných vzorech. Kromě toho jsou součástí fotek také obrovské metalické nafukovací balonky. Outfity pro Kardashian vybral Alastair McKimm a fotografie zase nafotil Tyrone Lebon. Lokace focení pak patří kreativnímu studiu v Los Angeles Playlab.

    „Jedná se o svěží mix různých textur, oversized siluet a puntíkovaného vzoru, který poprvé vznikl na runway, ale až nyní se přetvořil do reálného šatníku,“ popsala kolekci známá módní značka. Na prvním ze tří snímků kampaně se Kardashian opírá o obří nafouknutou „sochu“ bot s názvem Kiki Ankle Boot, které jsou pro Marc Jacobs typické. Na sobě má přitom puntíkovanou černou bundu a sukni doplněnou o černé kožené rukavice.

    Klíčovým prvkem kampaně se stala také ikonická taška The Tote Bag

    Do podobně tmavých odstínů je sladěný i druhý outfit Kardashian, který se skládá z černého korzetu, pouzdrové sukně a černobílých puntíkovaných doplňků. Na sobě má modelka také reálný model Kiki Ankle Boot. Klíčovým prvkem třetího snímku je zase známá kabelka s názvem The Tote Bag v bílé barvě. Kardashian má pak na sobě černou džínovou bundu a puntíkované rukavice.

    Kromě toho ale celebrita v nejnovější ready-to-wear a doplňkové podzimní kolekci představila další dva nové modely kabelek Marc Jacobs s názvy The Sack Bag a The Curve Bag. Kim Kardashian v minulosti zapózovala pro módní společnosti jako Stuart Weitzman nebo Dolce & Gabbana. Postavila se ale především také do čela kampaně pro vlastní úspěšnou značku SKIMS.

    Zdroje: WWD, Fashionista, People, YouTube, Instagram

    Značka Yves Saint Laurent vytvořila vůni pro Gen Z. Její myšlenku ztvární Austin Butler

    0
    Tváří nové vůně Yves Saint Laurent MYSLF se stal herec Austin Butler.
    Tváří nové vůně Yves Saint Laurent MYSLF se stal herec Austin Butler.

    Beauty odnož módní společnosti Yves Saint Laurent zveřejnila poprvé od roku 2017 novou pánskou vůni. Parfém s názvem MYSLF cílí na Generaci Z a ukazuje jí tak, proč stojí za to být sám sebou. V kampani ho představí známý herec Austin Butler.

    Po šesti letech od vydání poslední pánské vůně se Yves Saint Laurent vrací na trh s novým produktem MYSLF. Reflektovat má především současnou dobu a pohled Generace Z na maskulinitu i vytváření vlastní identity. „Vůně má vyvolávat otázky o tom, jaké to je být v dnešní společnosti mužem,“ vysvětlil například mezinárodní generální ředitel beauty sekce Yves Saint Laurent Stephan Bezy.

    Generace Z totiž dle něj rozbořila stereotypy a klišé, která je do té doby svazovala. Místo toho se naučila vyjadřovat, jaké to je být sám sebou. Takový postoj k životu má vyzařovat také herec Austin Butler, který se stal tváří nové vůně. „V posledních letech jsem hovořil s lidmi, kteří znali M. Saint Laurent. Dle nich bořil zažité nálepky a byl rebel, což na něm miluji,“ okomentoval svou novou pozici herec.

    Austin Butler je známý především svou rolí ve filmu Elvis. Brzy se ale objeví také ve snímcích Bikeriders a Dune: Part Two. „Vyzdvihuje své různé stránky, nebojí se také přijmout svoji jedinečnost, a to vřele a bez omluv,“ popsal nového ambasadora Bezy. Název vůně MYSLF má pak odkazovat nejen na anglické slovo myself, tedy já sám, ale také zkratku luxusní značky. M a F na začátku a konci jména zase propojují maskulinitu s ženskostí.

    Nová pánská vůně MYSLF v sobě mísí pomerančové květy, jantar, pačuli i tabák

    Myšlenku vůně Butler vyjadřuje také v reklamě, kterou ovšem firma zveřejní až koncem srpna. V ní se má ukázat v několika svých „podobách“, dokud se neodvrátí od svého odrazu v zrcadle se slovy „já sám, bez ohledu na okolnosti“. Nový pánský parfém pak vystihuje především vůně pomerančových květů, pačuli, jantaru a tabáku. Květinově dřevitou vůni navrhli parfuméři Daniela Andrier, Christophe Raynaud a Antoine Maisondieu.

    Černý, elegantní a jednoduchý design obalu pro značku zase navrhla Suzanne Dalton. Vůně odráží současnou dobu také tím, že je poměrně udržitelná. Lahvička od parfému se dá totiž snadno doplnit. Kromě toho je vyrobená z recyklovaného certifikovaného skla, které se dá na konci jeho životnosti opět recyklovat. Parfém zveřejnila značka na americkém webu v úterý, pro ostatní státy ho zpřístupní až od čtvrtka. Mezi další známé ambasadory beauty sekce Yves Saint Laurent pak patří americký rapper Lil Nas X.

    Zdroje: WWD, Fashionista, People, YouTube, Instagram

    Nejoblíbenější barvy letošního podzimu: přichází klasika v podobě černé, ale také překvapivě výrazné barvy

    0

    Dny plné sluníčka se pomalu chýlí ke konci spolu s prázdninami a my začínáme přemýšlet nad svým podzimním šatníkem. Přehlídky pro nadcházející sezónu přinesly bilanci v podobě harmonie barev. Na týdnech módy se minimalistické barvy doplňovaly se svým opačným protipólem zastoupeným v sytých a zářivých barvách. Pojďte se spolu s námi podívat, jaké odstíny si můžete vnést do chladnějšího období vy.

    Kompromisem se stává šedá

    Přehlídky pro jednotlivé sezóny jsou pokaždé odlišné a jedinečné, ale společným elementem těch pro podzim/zimu 2023/2024 byla šedá barva. Není se čemu divit. Tvoří totiž dokonalý kompromis mezi jasnou a razantní bílou nebo černou, představuje jemnost. Dominantou se stala u Chanel, Louis Vuitton, Coperni a stálicí je i Thom Browne.

    Zdroj: Chanel, Louis Vuitton, Coperni, Thom Browne

    Troufalost žluté

    Nastal čas sebrat odvahu a vsadit na žlutou! Nic nerozjasní sychravý podzimní den více než žlutý kabát nebo kalhoty. Pokud nemáte v daný den náladu na výrazný žlutý kousek ve svém outfitu, postačí i jednoduchý doplněk v podobě šály, která má stejně rozveselující účinek. Oživila také podzimní přehlídky Hèrmes, Burberry nebo David Koma a Isabel Marant.

    Zdroj: Hèrmes, Burberry, David Koma, Isabel Marant

    Vyšla někdy černá vůbec z módy?

    Na základě kolekcí soudíme, že ne. Řada značek se nebojácně pustila do černého looku od hlavy až k patě. Vůbec nás to nepřekvapuje, černou barvou se nikdy nic nezkazí. Dokáže dodat oděvům potřebnou vážnost a šarm. Ty se objevily u Valentino, Balenciaga, ale také u minimalistů Proenza Schouler a Jil Sander.

    Zdroj: Valentino, Balenciaga, Proenza Schouler, Jil Sander

    Dejte vše jasně najevo pomocí červené

    Mnohé přehlídky se nesly v duchu neskrývaného ohnivého temperamentu. Na týdnech módy se blýskly zářivé tóny, ale i temnější ve stylu vínové a třešňové. Alchymie a síla barev jsou velmi důležité, červená je toho dokonalým příkladem. Rudou vášeň dali tuto sezónu najevo David Koma, Christopher Kane, Nensi Dojaka a Alberta Ferretti.

    Zdroj: David Koma, Christopher Kane, Nensi Dojaka, Alberta Ferretti

    Tmavší tóny fialové, které vás snadno omámí

    V době přesycené růžovou spolu s trendem „Barbiecore“ se fialová jeví jako vhodná alternativa. Nemluvíme však o pastelové fialové nebo šeříkové, nechte se raději zlákat jejími tmavšími odstíny. Fialová bývala považována za výsadu králů, propůjčte si ji teď i vy. Inspirovat se lze u Alexander McQueen, Lanvin, Rochas a Miu Miu.

    Zdroj: Alexander McQueen, Lanvin, Rochas, Miu Miu

    Zdroje: WWD, Editorialist