Více

    ― Reklama ―

    Pojem brož vyvolává hned několik asociací, současný trend mezi nimi však až do letošního roku nebyl. Návrat doplňků, často spojovaných spíše se staršími dámami než s aktuální módní scénou, tak letos opravdu zaskočil. Zdá se ovšem, že brože povládnou i nadcházejícímu podzimu.

    To, že brože zažívají svůj nečekaný comeback, začalo být módní scéně jasné ve chvíli, kdy zaplnily redy-to-wear kolekce pro letošní podzim a zimu. Do svých návrhů je zapojil například módní dům Erdem, a to v podobě výrazného zlatého tulipánu. Umístil ho na klopu jinak poměrně jednoduchých kabátů, čímž zvýraznil nejvíce klasický způsob, jak doplněk vynést.

    Zdroj: Erdem

    Brože pak do seznamu současných trendů navrátila také značka Miu Miu, která jimi na ještě vyšší úroveň pozvedla své luxusní kožichy a kabáty. Doplněk opět vyzdvihl i módní dům Schiaparelli, a to pomocí jejich o něco více asymetrických variant. Ve stejnou dobu, kdy návrháři své kolekce představovali, vynesli brože také módní nadšenci v ulicích slavných metropolí.

    Zdroj: Miu Miu, Schiaparelli

    Tím ovšem návrat broží neskončil. Naopak, ještě důrazněji ho potvrdily celebrity, které vintage doplňky představily na řadě slavnostních udílení cen. Nechyběly ani na květnovém Met Gala. Tehdy je vynesl například herec Barry Keoghan. Byl ovšem jen jedním z řady pánů, kteří brože umístili na klopy svých sak nebo kabátů. Letošní osud broží tím napevno zpečetili.

    Brože nepatří jen na klopu. Propojí svetřík nebo šátek

    Je tedy jasné, že brože budou módní scéně kralovat i letos na podzim. Už jen díky tomu, že se nejčastěji objevují právě na kabátcích, sacích, svetrech nebo trenčkotech. Vyzkoušet však můžete také méně tradiční způsob jejich aplikace. Čím dál častěji se objevují ve spojení s šátky nebo šálami. Pomáhají je tak nejen oživit, ale především udržet na místě.

    Zdroj: Essential Antwerp, Hermès

    Oblíbené je také jejich umístění na límec rozepínacího svetříku nebo sáčka. Skvěle se vyjímají rovněž na čelence do vlasů nebo kabelce. Vždy ale záleží také na stylu brože, který si pro daný outfit vyberete.

    Zdroj: Max Mara, Loewe, Prada, Essentiel Antwerp

    Populární jsou v současnosti jejich asymetrické varianty, jaké nabízí například Loewe. Své místo si obhájily i klasické brože, které pravděpodobně najdete ve šperkovnici svých babiček. Odvážnější z vás pak mohou vyzkoušet i extra výrazné brože.

    @esmecarpenter Replying to @haleycarter16 brooches are the most underrated accessory #brooches #vintagestyling #thriftedstyle #thriftedoutfits #greenscreen ♬ original sound – Esme Carpenter

    Zdroje: Who What Wear, WWD, New York Post, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Foto:Prada

    Nejpřekvapivější comeback letošního roku patří brožím. V popředí zůstanou i na podzim

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pojem brož vyvolává hned několik asociací, současný trend mezi nimi však až do letošního roku nebyl. Návrat doplňků, často spojovaných spíše se staršími dámami než s aktuální módní scénou, tak letos opravdu zaskočil. Zdá se ovšem, že brože povládnou i nadcházejícímu podzimu.

    - Reklama -

    To, že brože zažívají svůj nečekaný comeback, začalo být módní scéně jasné ve chvíli, kdy zaplnily redy-to-wear kolekce pro letošní podzim a zimu. Do svých návrhů je zapojil například módní dům Erdem, a to v podobě výrazného zlatého tulipánu. Umístil ho na klopu jinak poměrně jednoduchých kabátů, čímž zvýraznil nejvíce klasický způsob, jak doplněk vynést.

    Zdroj: Erdem

    Brože pak do seznamu současných trendů navrátila také značka Miu Miu, která jimi na ještě vyšší úroveň pozvedla své luxusní kožichy a kabáty. Doplněk opět vyzdvihl i módní dům Schiaparelli, a to pomocí jejich o něco více asymetrických variant. Ve stejnou dobu, kdy návrháři své kolekce představovali, vynesli brože také módní nadšenci v ulicích slavných metropolí.

    - Reklama -

    Zdroj: Miu Miu, Schiaparelli

    Tím ovšem návrat broží neskončil. Naopak, ještě důrazněji ho potvrdily celebrity, které vintage doplňky představily na řadě slavnostních udílení cen. Nechyběly ani na květnovém Met Gala. Tehdy je vynesl například herec Barry Keoghan. Byl ovšem jen jedním z řady pánů, kteří brože umístili na klopy svých sak nebo kabátů. Letošní osud broží tím napevno zpečetili.

    Brože nepatří jen na klopu. Propojí svetřík nebo šátek

    Je tedy jasné, že brože budou módní scéně kralovat i letos na podzim. Už jen díky tomu, že se nejčastěji objevují právě na kabátcích, sacích, svetrech nebo trenčkotech. Vyzkoušet však můžete také méně tradiční způsob jejich aplikace. Čím dál častěji se objevují ve spojení s šátky nebo šálami. Pomáhají je tak nejen oživit, ale především udržet na místě.

    Zdroj: Essential Antwerp, Hermès

    Oblíbené je také jejich umístění na límec rozepínacího svetříku nebo sáčka. Skvěle se vyjímají rovněž na čelence do vlasů nebo kabelce. Vždy ale záleží také na stylu brože, který si pro daný outfit vyberete.

    Zdroj: Max Mara, Loewe, Prada, Essentiel Antwerp

    Populární jsou v současnosti jejich asymetrické varianty, jaké nabízí například Loewe. Své místo si obhájily i klasické brože, které pravděpodobně najdete ve šperkovnici svých babiček. Odvážnější z vás pak mohou vyzkoušet i extra výrazné brože.

    @esmecarpenter Replying to @haleycarter16 brooches are the most underrated accessory #brooches #vintagestyling #thriftedstyle #thriftedoutfits #greenscreen ♬ original sound – Esme Carpenter

    Zdroje: Who What Wear, WWD, New York Post, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Vítejte v šatníku seriálové divy Gaby Solis. Zoufalé manželky jako módní Y2K učebnice

    Pokud jste se narodili před rokem 2000, nejspíše jste Zoufalé manželky sledovali v televizi. Pokud ne, je ten správný čas objevit nejen drama z Wisteria Lane, ale i ikonický styl nultých let. Postava Gaby Solis, bývalá modelka s nespornou slabostí pro luxus, je ztělesněním všeho, co na Y2K období milujeme. Blýskavost, přehnaný sexappeal i sebevědomí.

    Minimalismus, funkčnost i historický romantismus. Paříž určuje směr pánské módy

    Pokračující Pařížský fashion week odhalil pánské kolekce, diktující trendy pro letošní podzim a zimu. Yohji Yamamoto zaměřil svou tvorbu především na funkčnost, ovšem s jeho klasickým chic nadhledem. Módní dům Dries Van Noten čerpal z historie a s ním spojeného romantismu a Rick Owens propojil své typické siluety se zásadovým minimalismem.

    Vyzrajte na dlouhé lety. Bez beauty pomocníků na palubu nevstupujte

    Zimní období neznamená pouze dovolené na horách a dlouho očekávané lyžování. Pro mnohé představuje také vytoužený útěk do dalekých teplých krajů. Cesta do luxusních destinací se však bohužel neobejde bez často nepohodlných dálkových letů. Připravte se na ně se správně zabalenou kosmetickou taštičkou, ukrývající ty nejlepší pomocníky.

    Spojení kontroverze a kreativity. Kanye West a Goša Rubčinskij uvedli novou kolekci YZY

    Ruský designér Goša Rubčinskij, kdysi enfant terrible módní scény, nyní triumfálně vchází do popředí jako šéf designu YZY. Po téměř roce od svého jmenování představil kolekci, navazující na úspěšný březnový drop. Řada však vzbuzuje kontroverzi, a to kvůli nápisům v cyrilici. Kvalita produktů navíc dle uživatelů sociálních sítí značně pokulhává.

    Další udržitelný trend dobývá TikTok. Project Pan bojuje s nadměrným konzumem

    První týdny nového roku dokazují, že ani v letošním roce neztratila internetová udržitelná hnutí své kouzlo. Nadále ovlivňují i beauty trendy sociálních sítí. Takzvaný Project Pan tentokrát bojuje proti nadměrnému konzumu a plýtvání. Dle jeho pravidel nesmíte koupit produkt z určité kategorie, dokud jste z ní nespotřebovali kousky, které už vlastníte.

    Věštění z módních přehlídek startuje. Jaké kabelky budou v letošním roce na vrcholu trendů?

    Kabelka, to je nepostradatelná součást šatníku každého milovníka módy. Málokdo má ale jen jednu a na každou příležitost se pochopitelně hodí jiná. Jaké z nich ale budou vládnout trendům letošního roku? Fashion gurus se slitovali, vypadá to totiž, že letošní modely kombinují praktičnost i estetiku a výběr tak bude více než slibný.

    Snímek The Room Next Door mění pravidla. Tichou módu ponořil do barevné exploze

    Nejnovější film slavného španělského režiséra Pedra Almodóvar The Room Next Door začíná ovládat nejen světová kina, ale také módní scénu. Jeho kostýmy totiž umně odrážejí charakter postav a posouvají tichou módu na novou úroveň. Místo klasických tlumených tónů ji totiž ponořily do kontrastních pestrých odstínů, které vás jen tak nepustí.

    Tenký šátek vévodí trendům roku 2025. Svědčí o tom Gucci i Saint Laurent

    Móda je o detailech a v roce 2025 to platí dvojnásob. Na přehlídkách pro zimní i jarní sezónu jsme si nemohli nevšimnout specifického prvku. Tenký šátek, nebo-li "tiny scarf", balancuje mezi formálností a svěžím vkusem. Gucci, Saint Laurent a další módní domy ukázaly, že drobný, ale signifikantní doplněk bude hrát hlavní roli na molech i v šatnících.

    Značka MM6 dorazila do Florencie. Na Pitti Uomo odhalila vlastní vizi moderního muže

    Pitti Uomo představuje speciální týden pánské módy, tradičně prostupující ulicemi Florencie. Událost proslula především svými hostujícími designéry, mezi které letos patřila také značka MM6. Ve slavném italském městě odhalila vlastní pojetí moderního muže, definovaného mixem výrazných feministických i maskulinních prvků.

    Zásadní Y2K trend slaví návrat. Šaty přes kalhoty se ale dnes nosí jinak

    Už je to jisté, další výrazný trend ze začátku milénia slaví comeback. Sukně nebo šaty přes kalhoty, oblíbený styl žen a dívek z přelomu tisíciletí, opět kreativně adoptovala mladá generace. Linie se změnily, stále však jde o vyjádření individuality, mírné rebelství proti zavedeným normám a hravost. Nově se ale přidává akcent udržitelnosti.

    V hlavní roli kortizol. TikTok hodlá porazit stres dalším „zázračným“ koktejlem

    Povědomí o negativních dopadech stresu se rok od roku zvyšuje. Značky nabízejí lákavé suplementy, slibující klidnější spánek i lepší náladu. Chytré aplikace zase upozorňují na sebemenší zvýšení úrovně stresu. Není proto divu, že se z kortizolu, tedy "stresového hormonu", stalo na TikToku nové buzzword slovo, spojené i s vlastním mocktailem.

    Móda v kostce: Proenza Schouler dává sbohem svým zakladatelům a módní scéna vítá jaro

    Otcové módního domu Proenza Schouler oznámili, že opustí jeho kreativní vedení. Ostatní luxusní značky mezitím vítají jaro. Kampaně pro nadcházející sezónu představil Louis Vuitton či Vivienne Westwood. Herec Penn Badgley se pro změnu objevil v reklamě pro Moncler. Diane von Furstenberg a David Beckham obdrží ocenění Crystal Awards.

    Nízký pas zažívá comeback. Oblečte low rise střihy stylově a bez obav

    Móda je vrtkavou dámou, není proto divu, že každým rokem nacházíme na vrchních příčkách trendů rozličné prvky z minulosti. Letos je tomu tak u oblečení s nízkým pasem. Po dlouhých sezónách super high waisted džínů přichází odlehčená low rise éra. Pokud se tohoto prvku bojíte, zkuste mu dát šanci. Vypadá totiž lépe, než se zprvu může zdát.

    Autenticita jako základ úspěchu. Co dělá módní kampaň nezapomenutelnou?

    Vítejte ve světě, kde módní kampaň ovládá paddleboard i žehlička na prádlo a v němž CCTV kamery dokážou prodat více než nejdražší fotoaparát. Rok 2024 opět ukázal, že autenticita je královnou marketingu, a že úspěšná kampaň nespočívá jen v luxusních kulisách. Záleží také na příbězích, které dokážou rezonovat s naší realitou.

    Emma Chamberlain čelí kritice fanoušků. Stala se z ní zhasínající hvězda internetu?

    Youtuberku a influencerku Emmu Chamberlain zná snad každý zástupce generace Z. Není se čemu divit, na vrcholu své kariéry oslovila tvorbou, se kterou mohl souznít téměř každý. V posledních letech se i proto z tak trochu neohrabané teenagerky stala hvězda módních kampaní a Met Gala. Přesto ale nyní čelí sílící kritice svých dlouholetých fanoušků.

    We love you Kate! Jak přispěl Alexander McQueen k záchraně Kate Moss?

    Alexander McQueen a jeho legendární tričko, podporující modelku Kate Moss s jednoduchým nápisem „We Love You Kate“. Geniální gesto rezonující i po letech. Přesouváme se do jarní Paříže, do roku 2005. Na konci show přichází návrhář v černém tričku s výrazným nápisem. Jasné, stručné a úderné. Publikum zpozornělo, média měla jasno. Byl to víc než módní statement, kdy návrhář podpořil svou múzu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―