Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Nedávný report platformy WWD poukazuje na to, že by se letošní rok mohl stát velkou šancí pro obchodování na sociálních sítích. V současnosti se na nich ovšem značkám nedaří tak, jak by si přály. Studie společnosti AiBuy totiž ukázala, že zástupci mileniálů i generace Z jsou vůči nákupům přes YouTube, Instagram nebo TikTok nadále skeptičtí.

    - Reklama -

    Sociální sítě jsou v současnosti nevyužitým potenciálem značek, které usilují o hlubší přímé on-line spojení se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, jaké množství času na platformách jako Instagram, TikTok nebo YouTube jejich uživatelé stráví se jedná o skvělou příležitost, jak dostat produkty do jejich podvědomí. Studie společnosti AiBuy ovšem odhalila, že jsou k takovému počinu zákazníci stále skeptičtí.

    Výzkum s názvem 2023 Social Media Shopping provedla firma Censuswide, která zpovídala na tisíc dospělých uživatelů sociálních sítí ve Spojených státech amerických. Mimo jiné odhalila, že 52 procent tamních zástupců generace Z i mileniálů své vysněné produkty nenakupují na platformách sociálních médií. Asi třetina respondentů pak vysvětlila, že nejméně ze všech sítí důvěřuje TikToku.

    Nedávný report platformy WWD přitom předpověděl, že se letošní rok stane tím, ve kterém se nákupy na sociálních sítích stanou novou normou. Výzkum společnosti AiBuy se proto snaží odhalit důvody trvajícího skepticismu, aby tak značkám pomohly zakrýt současnou mezeru v on-line prodejích. „Koncept přímého nákupu přes sociální sítě je nadále poměrně nový. Není tedy divu, že nadále vidíme jistý odpor,“ vysvětlit šéf AiBuy Randy Bapst.

    - Reklama -

    Nedostatek regulace a recenzí i nejasné podmínky vrácení. Značky musí usilovat o transparentnost

    Šanci mohou značky najít například v objevu, že 45 procent uživatelů sociálních médií ve Spojených státech amerických je případným nákupům přes zmíněné platformy otevřených. Společnosti se tak musí zaměřit především na jejich obavy. Asi 63 procent účastníků výzkumu vysvětlilo, že je odrazují případné podvody a falešní obchodníci. Na 57 procent zpovídaných zase odrazuje nutnost sdílet přes sociální sítě osobní informace.

    Mezi další obavy patří nedostatek recenzí, nejasné podmínky případného vrácení nebo chybějící regulace. Transparence je proto hlavní hodnota, na kterou se budou muset značky letos zaměřit. Nákupy na sociálních médiích totiž nadále lákají svou rychlostí a jednoduchostí, ale také možností nečekaně objevit ten perfektní kousek. Především Instagram pak tvoří dokonalý nástroj na to, jak zákazníky vizuálně zaujmout.

    Zdroj: WWD, PYMNTS, Chain Store Age, X, YouTube

    Sociální sítě jsou pro značky stále oříškem. K nákupům přes ně jsou mileniálové i generace Z skeptičtí

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    Luxusní značky vítají nové ambasadory. Swarovski přijme Arianu Grande a Versace Channinga Tatum

    Známé značky oznámily hvězdná jména, která je budou od nynějška zastupovat. Luxusní šperkařský dům Swarovski do svých řad přijal slavnou zpěvačku Arianu Grande. Italská módní společnost Versace zase hodlá pro propagaci svého ikonického pánského parfému Eros využít herce Channinga Tatum.

    Beauty svět ovládá y2k éra. Vraťte se do minulosti se správným leskem

    Současné make-up trendy vyžadují bezchybný lesk na rty. Stal se totiž nedílnou součástí looků, jako je glass nebo pearl skin. Jejich rostoucí popularita však odráží také trvající návrat y2k éry. Vyzkoušejte proto top produkty, které si oblíbili beauty milovníci po celém světě.

    Ohlédnutí za přehlídkou Dolce&Gabbana Alta Moda 2024. Tentokrát ji přivítala romantická Sardinie

    Letošní kolekce Dolce & Gabbana Alta Moda 2024, která se odehrála v jižní Sardinii, byla velkolepou oslavou luxusu a elegance. Kolekce, inspirovaná historií a přírodou nádherného italského ostrova, předvedla mistrovskou práci módních návrhářů Domenica Dolce a Stefana Gabbana. Znovu tak potvrdili svou neotřesitelnou pozici ve světě vysoké módy.

    Nový TikTok trend demonizuje kortizol. Přiživujou se na něm i luxusní wellness značky

    Uživatelé známé sociální sítě TikTok našli novou obsesi. Tentokrát se zaměřili na hormon kortizol a jeho domnělé dopady na naše zdraví. Tvrdí totiž, že jeho vysoká hladina způsobuje otok obličeje, na internetu rovněž známý jako "moon face". Z nepodložených prohlášení influencerů těží také řada známých wellness společností.

    Móda kraluje letošním letním olympijským hrám. Oblečení sportovců je stylové i funkční

    Letošní letní olympijské hry se mohou pochlubit jednou zvláštností. Konají se v Paříži, hlavním městě módy. Národní týmy proto vytahují divoké karty a obracejí se na renomované módní domy, návrháře a značky, aby pro ně navrhli olympijské oděvy. Přinášíme výběr těch nejstylovějších a nejunikátnějších kolekcí, v nichž se předvedou sportovci z celého světa.

    Korejská kosmetika přebírá světový beauty trh. Objevte její top značky

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    Módní novinky v kostce: Lewis Hamilton zastupuje Dior a Fila mění vizáž

    Sportovní značka Fila oslnila nečekanou kampaní propojující její italské dědictví, sport a vysokou módu. Dior zase přivítal nového ambasadora. Tentokrát otevřel dveře slavnému závodníkovi F1 Lewis Hamilton. Karl Lagerfeld chystá kolekci hodinek a šperků ve spolupráci s Morellato a módní průmysl znepokojily zprávy o zpomalující čínské ekonomice.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―