Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Španělský designér Alejandro Gómez Paloma představil v New Yorku nejen dokonalou kolekci, ale také ukázal, že dekadence v kombinaci s půvabem může slušet i mužskému oblékání. Kolekci oživil peřím, krajkou a průhlednými materiály a neváhal poodhalit intimní partie. Odvážil se experimentovat i s ženskými šaty. Jeho magicky bezpohlavní přístup k mužskému oděvnímu designu respektoval folklórní španělské hodnoty a současně provokativně zkoumal různé aspekty mužnosti.

    Přehlídka španělské značky Palomo způsobila bouři na sociálních sítích. Navzdory výrazným negativním reakcím ze strany konzervativní části populace si zejména Gen-Z tuto kolekci velmi chválí. Na sociálních sítích se často objevují podpůrné komentáře od queer komunity i celebrit. Tato kolekce tedy nejenom představuje dokonale zpracované kousky oděvů, ale také sděluje důležitou zprávu – podporu genderového osvobození. Místem pro tuto velkolepou show se stal prestižní hotel The Plaza, který je známý jako oblíbené místo manželů Fitzgeraldových a také z filmu „Sám doma 2“.

    @nyfw A closer look of the #palomospain ♬ original sound – NYFW: The Shows

    Přivítejte řadu pánských novinek

    Jako nejvíce hot kousky z celé kolekce sám Alejandro označil pánské podprsenky, které zakomponoval do několika modelů. Dále v přehlídce dominovaly například mikro šortky, zakrývající pouze „to nejdůležitější“, kožené i látkové korzety, detailně zdobené punčocháče, kozačky sahající až ke kolenům i výrazně zdobená lemování pomocí peří. Několik modelů oslavovalo i letošní oblibu denimu, kromě celodenimových looků nás zaujal například komplet džínů spojených s atypickou sukní s otrhaným vzhledem.

    Detail dostal jméno Rose

    Růže, růže a zase růže. Ačkoliv jde o nejvíce basic květinu, Alejandro ji do své vize vložil bravurně. Všechny výšivky i ornamenty kopírovaly tuto rostlinu. Návštěvníci dokonce jednu dostali jako malý dárek. Na konec se růže staly i hlavní výzdobou celého spotu. Mix růžových, červených, bílých a žlutých květů lemoval celou runway. Barevným propojením a klasickým vzorem růže tak celá show dostala folklórní nádech.

    Zdroj: Profimedia

    Móda jako stvořená pro rappera Lil Nas X

    Známý americký rapper Lil Nas X je svými feminními outfity proslulý již dávno. Proto mu look od Palomo Spain nesměl chybět a rozhodl se ho vynést na MTV Video Music Awards. Kompletní look přímo z runwaye doplnil kabelkou ve tvaru Bible.

    Zdroj: Reuters

    Zdroj: WWD, Fashion Network, The Impression, TikTok, Instagram

    Peří, krajka i šaty: Pánská kolekce Palomo vyškrtla výraz maskulinita z módního slovníku

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.