Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Hledáte dokonalost v podobě séra? S novinkou přichází osvědčená značka Christian Dior. Představuje zcela novou generaci séra Capture Totale s názvem Le Sérum. Pro jeho vývoj vytvořili experti novou komplexní platformu pro klasifikaci pleti. Výsledkem má být plnější, pevnější a jasnější pleť.

    - Reklama -

    Dior je pro mnohé ženy symbolem luxusu a smyslnosti. Své produkty přináší na trh už několik desítek let. Začalo to po druhé světové válce, kdy se značka rozhodla vrátit ženám nádech elegance a kvality. Dnes se zaměříme na jeden jediný produkt a tím je nové sérum s názvem Le Sérum. Přes padesát let se v laboratoři řídili tzv. Fitzpatrickovou stupnicí, která kategorizuje barvu pleti na šest fototypů.

    Dnešním expertům však toto zkoumání, spolu s ředitelkou vědecké komunikace Virginii Couturaud, nestačilo. Dior se rozhodl jít ještě dál, až za všechny hranice nemožného. Virginie uvedla, že značka zcela přehodnotila klasifikaci pleti. Pro dosažení toho nejlepšího produktu spolupracovala s externími dermatology a vědci z celého světa. Zkombinovali Fitzpatrickovu klasifikaci s Pantone SkinTone Guide, který se častěji používá pro zabarvenou kosmetiku.

    T.O.T.A.L

    - Reklama -

    Výsledkem je platforma T.O.T.A.L., která má širší záběr a zahrnuje daleko více oblastí. V čem tedy nová platforma vyniká? Pojďme se na to podívat. Zaměřuje se na těchto pět základních faktorů: tón, typ pleti, věk, místo a omnigender. Nová testovací platforma zahrnuje 110 odstínů pleti, označovaných jako Pantony. Experti uvedli, že existuje mnoho známek stárnutí, které se projevují různě v závislosti na barvě pleti. Vzorky sbírali od více než 600 mužů a žen s pěti typy pleti ve věku od 18 do 70 let. Respondenti se nacházeli jak v Evropě, tak v Americe nebo Číně.

    „Barva pleti je komplexní parametr, který se může lišit i v rámci jednoho odstínu – například od béžové po růžovou. Chtěli jsme vyvinout přípravek pro všechny typy pleti,“ řekla Couturaud.

    Od Le Sérum očekávejte plnější, pevnější a jasnější pleť. Jeho hlavním úkolem je působit na známky stárnutí. Klíčem k účinnosti Le Sérum jsou mateřské neboli kmenové buňky. Složení séra bylo aktualizováno o fermentovanou longozu a extrakt z toskánského kosatce, které napomáhají k ukotvení a lepšímu uchycení zmiňovaných mateřských buněk. Nad tímto sérem dlouho nepřemýšlejte a ulovte si jedno do své sbírky.

    - Reklama -

    Zdroj: WWD.com

    Foto:Dior

    Dior uvádí na trh zcela nové Le Sérum

    Ulehčete si v létě práci. Ladící sety vítězí svou originalitou i jednoduchostí

    Své místo mezi letními trendy právoplatně zaujaly oblíbené co-ord, neboli ladící sety. Milovníky módy si získaly hlavně díky své praktičnosti. Neexistuje snad jednodušší způsob, jak vytvořit perfektní outfit vhodný do neúprosných veder. Zároveň ale nabízí originalitu, a to nejen díky svým neobvyklým střihům a materiálům, ale i nespočtu možných kombinací.

    Seznamte se s módní ikonou Michèle Lamy. Poznáte ji podle potetovaných dlaní a zlatých zubů

    Michèle Lamy je mnohem víc než jen manželka a múza slavného návrháře Ricka Owens. Je to žena, která se vymanila z tradičních uměleckých škatulek a vytvořila si vlastní vesmír, mezi fanoušky známý jako "Lamyland". Jde o svět plný nekonvenční krásy, uměleckého chaosu a hlubokého osobního výrazu, který se zrcadlí v jejím vzhledu a životním stylu.

    Nová vlna přehlídek se blíží. Hlavní města módy odhalila provizorní kalendáře podzimních fashion weeků

    I když si módní svět užívá léto plnými doušky, jak je znát na nekončící řadě luxusních pop-upů, atmosféru týdnů módy nic nenahradí. Začíná se proto těšit na očekávané přehlídky letošního podzimu. New York, Paříž a Londýn už navíc znají provizorní kalendáře svých fashion weeků, a tak začíná být trochu víc jasné, kdy a na jaké shows se připravit.

    Připravte se na brat summer. Prožijte léto ve stylu zpěvačky Charli XCX

    Miláček sociálních sítí a zpěvačka Charli XCX si své publikum nezískala pouze novým brilantním albem Brat a s ním spojenou trendy zářivě zelenou. Vytvořila celistvý životní styl, kterým se letos v létě hodlá řídit nejeden její fanoušek. Dovoluje jim totiž být přesně takoví, jací chtějí. I když to znamená, že budou tak trochu "brat".

    Spojení funkčnosti a designu. Domácí spotřebiče mohou ztělesňovat životnost i estetický zážitek

    V moderních interiérech se stále častěji setkáváme s domácími spotřebiči, které nejsou jen praktickými pomocníky, ale také designovými klenoty. Luxusní kávovary, toastery a další kuchyňské doplňky se stávají nedílnou součástí interiéru, přičemž kladou důraz na vysokou funkčnost i estetický dojem. 

    Tom Ford i Maison Margiela hledají nové ředitele. Peter Hawkings a John Galliano opouští své pozice

    Módní svět překvapily hned dvě novinky týkající se odchodu známých kreativních ředitelů z jejich současných pozic. Peter Hawkings po roce opustí svou vůdčí roli u Toma Forda, tedy módní značky, pro kterou pracoval od jejího založení. Návrhář John Galliano zase po 10 letech ukončí svou tvorbu u módního domu Maison Margiela.

    Seznam nezbytných pánských bot na podzim 2024. Nesmí chybět Lanvin Curb ani New Balance X Miu Miu

    Nacházíme se téměř v polovině letních měsíců, proto je nejvyšší čas poohlédnout se po stylovém obutí na následující sezónu. S podzimem totiž konečně nastoupí i všechny známé zimní kolekce renomovaných designérů, které jsme poprvé spatřili už na jaře. Nové trendy tak žádají jak aktualizaci šatníku, tak botníku.

    Na beauty scénu dorazil nový look. TikTok představil pomegranate make-up

    Posedlost beauty světa ovocem a zeleninou nekončí. Sociální síť TikTok totiž vytvořil nový trend s názvem pomegranate make-up. Jedná se o další kombinaci zdravě vyhlížející lesklé pleti a bohaté vrstvy tvářenky. Tentokrát však hlavní roli hraje další prvek, a to falešné pihy.

    Módní novinky v kostce: Harrods opět uvede vlastní řadu a luxusní značky vítají léto

    Slavný londýnský obchodní dům Harrods oslavuje letos své 175. výročí. Aby své narozeniny poctil, oznámil opětovné vydání své vlastní luxusní řady. Módní domy pak rovněž pořádají oslavy, ovšem na počest léta. Party uspořádala například značka Gucci nebo Miu Miu. Herečka Jessica Chastain se pak objeví v nové kampani pro Damiani.

    Ájurvéda diktuje zdravou a svěží ústní dutinu. Oil pulling oživí vaši ranní dentální hygienu

    Oleje jsou všestranným pomocníkem, a to jak v kuchyni, tak v péči o pleť či vlasy. Ájurvédská medicína je však využívá také v ústní hygieně. Její metoda oil pulling slibuje bělejší zuby, prevenci zubního kazu nebo svěžejší dech. Se svěží ústní dutinou vám pomůže řada rostlinných olejů. 

    Vkročte do druhé poloviny roku správnou nohou. Plánování usnadní papíroví pomocníci

    Spolu s červencem započala také druhá polovina letošního roku. S rychle ubíhajícími měsíci lze snadno ztratit přehled o tom, jaké plány jsme si v minulosti stanovili. Pozvěte si proto na pomoc deníky a diáře, které se nevážou na žádná data, a tak je můžete svými poznámkami, cíli a sny s klidem zaplnit i uprostřed léta.

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―