Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 55

    Boris Král‘ uvedl novou kolekci. Odhalila temnou stránku vysněného luxusu

    0
    Boris Král'
    Boris Král'

    Boris Kráľ uspořádal svou nejnovější módní přehlídku v prostředí, kde by Truman Capote možná napsal svůj další skandální román. Řada s názvem BORIS KRAL by KLENOTY AURUM (FW25) vznikla jako inspirace televizním dramatem The Feud: Truman Capote vs. The Swans, připomínajícím, že za leskem společenských ikon často čeká kopa vztahových tragédií.

    Takzvané labutě amerického spisovatele Trumana Capote, tedy manželky miliardářů a múzy módních časopisů 50. až 70. let minulého století, si ve svých luxusních bytech na 5th Avenue předávaly drby, pomluvy a sem tam i milence. Právě je využil Boris Kráľ v nejnovější řadě jako inspiraci. Jejich ambivalentní krásu přetavil do show, která spojuje uhlazený luxus s náznakem chaosu.

    Boris Král‘ jako óda na starý Hollywood. O genius loci se postaral hotel Four Seasons

    Samotná přehlídka se odehrála v hotelovém apartmá Royal Suite v hotelu Four Seasons. Volba prostředí nebyla náhodná, podle návrháře má evokovat „intimní, a přitom opulentní atmosféru labutích interiérů“. Což lze chápat jako pokus navodit iluzi New Yorku u Vltavy. Siluety, které vynesly modelky z řad společnosti Elite Model, byly uhlazené, střihy technicky precizní, detaily ručně přišívané. Modely ale zároveň nezapřely snahu zůstat „nositelné“.

    Zdroj: MBPFW

    Spolupráci se značkou Klenoty Aurum pak Kráľ sice uvedl jako partnerství, na přehlídce šlo ale o víc než jen decentní styling. Perly, diamanty a blyštivé doplňky tvořily rovnocennou složku vizuálního dojmu. Klenoty Aurum letos slaví 70 let a značka se tak na show zjevně rozhodla připomenout, že umí víc než jen zásnubní prsteny v obchodních centrech. Návštěvnice jako Tereza Maxová nebo Nikol Moravcová tak na sobě měly šperky v hodnotě menší garsonky v Karlíně.

    Zdroj: MBPFW

    V publiku se objevila i jména jako Václav Dejčmar, Jan Černý nebo fotografka Lena Knappová. Na přehlídce panovala atmosféra, kterou by šlo popsat jako směs noblesy a Instagram Stories. V ní se nejnovější kolekce z dílny Borise Kráľ snažila říct něco o ženské síle, módní historii a o tom, že být krásná nestačí. Za krásou se totiž vždy schovával jistý příběh a občas také pořádná rána pod pás.

    Zdroje: MBPFW, Instagram

    Chanel odhalil cruise kolekci u Lago di Como. Uctil v ní film a italské řemeslo

    0
    Chanel Cruise 2026
    Chanel Cruise 2026

    Francouzský módní dům Chanel patří mezi první luxusní značky, které letos odhalily své cruise kolekce pro rok 2026. Dovolenkovou řadu představil v Itálii u Lago di Como. Destinací odkázal na téma samotné řady, tedy práci režiséra Luchina Visconti. Jeho bývalá vila totiž stála jen kousek od místa konání. Chanel tím poctil film i italské řemeslo.

    Cruise kolekce, tedy speciální řady určené pro luxusní dovolené, jsou často spojeny se specifickými destinacemi. Ty jim pomáhají vyprávět jejich příběh a zdůraznit dané téma. Jinak tomu nebylo ani u nejnovější cruise přehlídky z dílny Chanel. Módní dům ji uspořádal u italského Lago di Como, tedy proslulé luxusní odpočinkové destinace. Návrhy však ukázaly mnohem hlubší význam této volby.

    Chanel totiž show zorganizoval ve Ville D’Este. Jedná se o budovu z 16. století, kdysi postavenou pro váženého kardinála. Koncem 19. století se z ní však stal hotel, obklopený třpytivou vodou jezera i rozlehlým parkem. Jen kousek od něj pak stojí Villa Erba, kterou kdysi vlastnila rodina věhlasného režiséra Luchina Visconti. Právě jemu a jeho tvorbě pak byla nejnovější cruise kolekce věnovaná.

    Zdroj: Reuters

    Samotná Coco Chanel totiž vytvořila kostýmy pro jeho film Boccaccio 70, ve kterém zazářila herečka Romy Schneider. Právě na tyto kousky, ale i známou osobnost, dovolenková řada odkazovala. I proto nesměly mezi hosty chybět slavné osobnosti ze světa filmu. K Lago di Como dorazily například herečky Keira Knightley a Margaret Qualley. Nechyběla ale ani známá režisérka Sofia Coppola.

    Filmovou eleganci podtrhlo špičkové řemeslo. Chanel vzdal hold i Itálii

    Druhou důležitou inspirací letošní Chanel cruise kolekce byla sama Itálie. Rovněž zakladatelka značky byla známá svou láskou k této zemi a tomu, co nabízí. Módní dům navíc v současnosti využívá řadu italských továren, přičemž velká řada z nich sídlí právě blízko Lago di Como. Kousky připomínající zlatou éru filmu proto doplňovaly ručně vyšívané detaily nebo italské hedvábí v podobě šátků.

    @wwd A glimpse at some of the looks from today's @chanelofficial cruise 2026 runway show in Lake Como. #tiktokfashion ♬ original sound – WWD

    Designový tým Chanel tak ladně propojil prvky typické pro elegantní filmové hvězdy, ale také to nejlepší z italského řemesla. Nezapomněl ani na srdce Chanel, tedy záplavu perel, tvídu a ikonického loga značky. I když má značka od dubna nového kreativního ředitele, tedy designéra Matthieu Blazy, odhalí svou debutovou kolekci až v říjnu. Do té doby bude stát v čele právě designový tým.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Seriál The Last of Us má novou hvězdu. Do záře reflektorů vstupuje Isabela Merced

    0
    Isabela Merced
    Isabela Merced

    Nedávno vydaná druhá série populárního seriálu The Last of Us přinesla nejen šokující vývoj už tak vyostřeného děje a hluboce emotivní chvilky. Nabídla i řadu nových postav a vycházejících hvězd. Patří mezi ně také charismatická Isabela Merced, známá ze snímků Let It Snow, Madame Web či Alien: Romulus. Nyní však její kariéru čeká přelomový moment.

    Tvůrci oblíbeného seriálu The Last of Us, založeného na hře pro PlayStation z dílny Naughty Dog, mají skutečný talent na výběr těch správných herců. Neil Druckmann a Craig Mazin předvedli svůj um již v první sérii, a to dosazením Pedra Pascal a Belly Ramsey do hlavních rolí, tedy zdánlivě bezcitného pašeráka Joel a mladé dívky Ellie, imunní vůči viru, který mění lidi v bezcitné zombies.

    Svůj bezchybný instinkt však předvedli rovněž v castingu pro druhou sérii seriálu, jejíž nové díly vycházejí v současnosti každou neděli na platformě HBO Max. Pozornost tentokrát upřeli na třiadvacetiletou herečku Isabelu Merced, jež následně ztvárnila postavu Diny, tedy blízké kamarádky Ellie. Vztah obou postav ovšem v seriálu postupně přeroste do něčeho hlubšího než je pouhé přátelství.

    Zdroj: Reuters

    Také proto bylo extrémně důležité, aby na sebe herečky dobře reagovaly a sdílely stejnou energii. Přesto tvůrci The Last of Us nenaplánovali žádné testovací natáčení. Bella Ramsey a Isabela Merced se tak poprvé potkaly až na samotném setu. Jak ovšem dosvědčí každý věrný fanoušek seriálu, chemie mezi postavami se popřít nedá. Isabela Merced tak potvrzuje svůj vzestup na vrchol.

    Isabela Merced zažívá přelomové okamžiky. Její kariéru čeká zasloužený boost

    Mladá herečka přitom není ve filmovém světě žádným nováčkem. První roli získala již ve 12 letech, tedy v roce 2013. Postupně se objevila ve snímcích jako Transformers: The Last Night, Dora And The Lost City Of Gold, Let It Snow, Sweet Girl, Madame Web nebo Alien: Romulus. Až do teď však nepatřila mezi přední herečky Hollywoodu. Zdá se ale, že její kariéru čeká přelomový moment.

    Peruánsko-americká herečka totiž oplývá charismatem, kterému lze jen těžko uniknout. Ostatní herci z The Last of Us ji popisují jako vtipnou, energickou a těžce pracující osobnost. Kromě toho ji letos čeká rovněž debut ve snímku Superman, který světlo světa spatří poprvé dne 11. července. Je tedy jen otázkou, kdy si ji povšimne rovněž módní svět a známé luxusní značky.

    Zdroje: Forbes, Entertainment Weekly, The New York Times, Khaleej TImes, Instagram, YouTube

    Je Coachella nový Super Bowl? Hudební festival se stává zlatou žílou marketingu

    0
    Coachella Sol de Janeiro Official IG
    Coachella Sol de Janeiro Official IG

    Na světě je jen hrstka lidí mladších 30 let, jimž Coachella nic neříká. Jde o nejznámější současný hudební festival, na nějž se shání lístky rok předem a při jejich koupi snadno přečerpáte kreditku. Účastní se ho celebrity, influenceři i smrtelníci, kteří jsou terčem marketingových oddělení známých značek. A ani letos se rozhodně nemají za co stydět.

    Koho neminula éra webů jako Tumblr nebo We Heart It si jistě vzpomene i na extrémní humbuk okolo festivalu Coachella. Nemohli jsme tam být, ale z celého srdce jsme po tom toužili. Patřilo to až k nezdravé obsesi s životem v USA, o kterém jsme věřili, že musí být životním štěstím. V posledních letech se tenhle postoj vlivem okolností nejspíše změnil, ale sláva festivalu zůstává. A roste.

    Coachella je hudební mekkou. Přesto z ní uvidíte spíš celebrity a stánky slavných značek

    Během letošního ročníku amerického festivalu se na pódiu vystřídala jména jako Lady Gaga, Charli XCX, Green Day nebo Post Malone. To samo o sobě naznačuje jedinečnost této akce. Potvrzuje ji rovněž zjištění, že na tento slavný festival dorazí zhruba 125 tisíc návštěvníků. Těžko byste po celém světě hledali hudební událost s takovou pověstí a až nadpozemskou aurou.

    Není jisté, kdy se tomu tak stalo, ale Coachella už zdaleka není jen o hudbě. Jakmile vstoupíte do areálu, čekají na vás stánky slavných brandů, chill-out zóny, vzorečky kosmetických produktů či fotokoutky, dokonce i dočasné architektonické stavby. Díky umístění v poušti zbývá dost prostoru na všechny monstrózní marketingové kampaně. Není jich totiž zrovna málo.

    Zdroj: Coachella

    Vymýšlení strategie zavařilo nejednu hlavu. Značky nabídly opravdu originální nápady

    Budeme-li se držet kosmetických značek, největší poprask letos způsobila spolupráce značky 818 Tequila, patřící Kendall Jenner, a značky Rhode, kterou pro změnu vlastní nikdo jiný než Hailey Bieber. Na první pohled ničím zvláštní stavba skýtala automat na fotky a při vložení žetonu vydala vybraný odstín Rhode lesků na rty a miniaturní lahvičky tequily. Jednoduché, ale efektivní.

    Být sponzorem tak obrovského festivalu není jen tak. Letos tak měla Coachella poprvé v historii sponzora ve formě festivalové vůně. Tím se stalo proslulé a generací Z oblíbené Sol de Janeiro. Značka na sto metrech čtverečních nabídla senzorické hřiště pro dospělé s telefonními budkami, poskytujícími interaktivní brány do voňavého světa. Dárečkem byly miniatury vůní s klíčenkou na kabelku.

    Oblíbenou atrakcí bylo také růžové SUV objíždějící Palm Springs a rozdávající opalovací krémy, a to jak do domů influencerů, tak náhodným kolemjdoucím. I tento krok značce Kosas vynesl nemalou popularitu. SPF bylo téma také pro dalšího sponzora, a to Neutrogenu. Společnost si pozvala 52 influencerů a rozdala 757 litrů opalovacího krému. Spálené nosy na Coachelle vážně nehrozily.

    Oblíbená sociální síť zazářila. V Pinterest stánku čekalo ztělesnění nejlepších trendů

    Dlouhodobou součástí programu festivalu je i Pinterest. Pokud by vám nebylo jasné proč, tak podle dat platformy stouplo hledání pojmu „Coachella aesthetic outfit“ o 769 procent oproti loňskému roku. To jen pokud by vám šílenství okolo americké akce přišlo přehnané. Stánek Pinterestu se proto nesl v duchu nejnovějších festivalových trendů jako pop girl, „y2k it girl“ a glitter freckles.

    Díky datům z vyhledávání oblíbené sítě Pinterest lze odhadnout i plánované módní kreace na Coachelle. Před festivalem totiž hledání „vintage low rise jeans“ stouplo o 329 procent, pojem „leather outfits“ o 115 procent a největší boom zaznamenala „dark dreamy aesthetic“ s růstem o 870 procent. Coachella je totiž nejen hudebním a marketingovým královstvím, ale i módní událostí.

    Marketing v plné síle. Rhode si svým fotostánkem vydělal tři a půl milionu dolarů

    Milé gesto v podobě produktů zdarma má ale mnohem hlubší přesah do hlubin marketingu. Dokazuje to i vypočítaná EMV, tedy Earned Media Value, česky analýza dosažené hodnoty. Ta vyjadřuje, kolik by firma zaplatila, kdyby si výslednou mediální pozornost na sítích kupovala jako reklamu. Podle analýzy platformy Creator IQ vychází z tohoto pohledu jako beauty vítěz značka Rhode.

    @haileybieber bestied so hard our brands collabed at Coachella @Kendall Jenner ♬ Sex And The City – Main Theme – Geek Music

    Jen přítomností samotné Hailey na Coachelle a běžným sdílením návštěvníků roztomilého fotostánku získalo Rhode hodnotu EMV ve výši 3,63 milionu dolarů. Na paty jí šlape značka Kosas, jíž právě zmíněné růžové SUV vyneslo EMV v hodnotě 3,61 milionu dolarů. Jen pro představu, Sol de Janeiro uvádí 1,61 milionu a značka gumídků Lemme od Kourtney Kardashian „jen“ 0,89 milionu.

    Všechna tato data ukazují neuvěřitelně promyšlené marketingové tahy, ale také dost možná trend pro další roky. Nejdražším marketingovým prostorem stále zůstávají reklamy v poločase amerického Super Bowlu, není ale Coachella svou vlastní verzí celosvětové akce s extrémním přesahem do všech oblastí? Nárůst EMV i internetové hledání spojené s festivalem tomu dost možná nasvědčují.

    Zdroje: Campaign US, Creator IQ, The Business of Fashion, BeautyMatter, TikTok, Instagram

    Návrhářka, která přepsala pravidla módy. Donatella Versace oslaví 70 let

    0
    Donatella Versace
    Donatella Versace

    Módní scéna chystá party. Blíží se totiž narozeniny jedné z nejvlivnějších osobností v historii módy. Donatella Versace oslaví v pátek 2. května 70 let. Za svou úctyhodnou kariéru dokázala nejen přepsat pravidla módy, ale také učinit ze značky svého bratra celosvětový fenomén. Poprala se i s depresí a drogovou závislostí.

    Ikonickou designérku Donatellu Versace čeká důležitý životní milník. V pátek 2. května totiž oslaví 70 let. Módní svět při této příležitosti vzpomíná nejen na její úctyhodnou kariéru, ale také život plný nelehkých překážek. Ty odstartovala smrt jejího bratra a zakladatele značky, do jejíhož čela se následně postavila, Gianniho Versace. Donatella převzala návrhářský trůn bez jakýchkoli zkušeností.

    Do té doby, tedy roku 1997, totiž působila pouze jako múza svého slavného bratra. Ze dne na den se však musela poprat s obrovským tlakem ze strany módního průmyslu i své rodiny. To vše ve chvíli, kdy sama zpracovávala smrt své nejbližší osoby. Netrvalo dlouho a Donatella upadla do těžkých depresí, následovaných drogovou závislostí a smrští všemožných plastických operací.

    Zdroj: Reuters

    Kromě toho prvotní kolekce z dílny Donatelly nezískaly ze strany módního průmyslu přílišné uznání. Naopak byly kritizovány za přehnanou opulenci. Blízký přítel návrhářky a slavný zpěvák Elton John však včas rozpoznal její problémy a přesvědčil ji, aby svou závislost začala léčit. Designérka, stejně jako její značka, tak postupně našla vlastní cestu a dokázala, že ani jí módní talent nechybí.

    Donatella se odrazila ze dna. Vypracovala se do pozice „matky módy“

    Ukázalo se totiž, že Donatella má jistý čuch pro popkulturní momenty a notnou dramatičnost. Ne všichni si její výrazné zlaté doplňky, ikonické logo medúzy nebo leopardí potisky zamilovali. Nikdo však nemůže popřít, že se návrhářce za 27 let její kariéry podařilo přepsat pravidla módy. Dokázala totiž, že cit pro módu může mít i někdo, kdo neprošel dveřmi nejslavnějších módních institucí.

    Zdroj: Versace

    Italská návrhářka je proto v současnosti považována za jednu z „matek módy“. Na kontě má spolupráce s hvězdami, jako je Lady Gaga, Madonna nebo Angelina Jolie. Navzdory těžkým životním překážkám tak dokázala, že do své role opravdu patří. Těsně před svými 70. narozeniny však z pozice kreativní ředitelky Versace odešla. Nahradil ji designér z řad úspěšné značky Miu Miu Dario Vitale.

    @fashionasitsfinest #mirandakerr #lindaevangelista #ruslanakorshunova #devonaoki #katemoss #kendalljenner #kendalljenner #gemmaward #slavicdolls #adrianalima #fashion #karolinakurkova #chanel #meganfox #versace #2000s #slavicmodel #slavicdoll #supermodel #90s #prada ♬ original sound – Diorrr

    Nedlouho poté navíc společnost oznámila, že ji odkoupí jiný ikonický italský módní dům, Prada. Všechny tyto události tedy naznačují, že jedna dlouhá módní éra je u konce. Donatella však ze světel reflektorů neodchází. V současnosti působí u Versace jako hlavní ambasadorka. Věnovat se proto hodlá hlavně filantropické a charitativní práci. Nadále tak bude ovlivňovat chod módní scény.

    Zdroje: The Fashion Network, BBC, Images Dawn, Instagram, TikTok

    Krásy Evropy na stříbrném podnose. Objevte je z pohodlí vlakového kupé

    0
    Skotsko vlak
    Skotsko vlak

    Na cestování není kolikrát lákavá pouze vytoužená destinace, ale rovněž samotná cesta. Nejkrásnější kouty Evropy proto často ukrývají právě vlakové koleje vinoucí se kolem národních parků, průzračných jezer nebo malebných kopců. Vyberte si z řady proslulých vlaků, nabízejících tak úchvatné výhledy, že z nich už nikdy nebudete chtít vystoupit.

    Téměř každému se při představě okouzlujících evropských vlaků vybaví luxusní Venice Simplon-Orient Express, putující z italského venkova přes švýcarské Alpy až k Francouzské riviéře. Evropa ovšem ukrývá nejen mnohem více, ale také o něco dostupnější varianty obdobného zážitku. Objevte nepřeberné množství dechberoucích výhledů, jež objevíte z pohodlí nejednoho vlakového kupé.

    Darujte si dopis do Bradavic. Na West Highland Line nikdy nezapomenete

    Jednu z nejvíce scénických cest naleznete ve Skotsku. Takzvaná West Highland Line ukrývá nejen řadu ohromujících výhledů na divokou přírodu, ale především slavný most Glenfinnan Viaduct. Ten okamžitě pozná každý opravdový fanoušek Harryho Pottera. Před nástupem v Glasgow si můžete vybrat z několika konečných zastávek. Vlak vás dopraví do měst Oban, Fort William nebo Mallaig.

    Zdroj: Unsplash

    Jednou ze zastávek ikonického vlaku je rovněž stanice Corrour. Jedinečná je především tím, že k ní nevede žádná silnice, dostupná je proto pouze pěšky nebo vlakem. Kromě romantické kavárny nabízí také vstup na několik dobrodružných stezek. Proslavil ji navíc film Trainspotting z roku 1996. Postava herce Ewana McGregora si u ní slavně stěžovala na to, jaké je to být Skotem.

    Zažijte pravý Balkán. Železnice vás přepraví z Bělehradu na pobřeží Jaderského moře

    O něco dobrodružnější variantu nabízí železnice „Belgrade-to-Bar“. Jak už její název napovídá, přepraví vás ze srbského hlavního města Bělehradu do města Bar, nacházejícího se na pobřeží Jaderského moře v Černé Hoře. Až 12 hodin dlouhá cesta nabízí jedinečné výhledy na největší balkánské jezero Skadar, ale také vrcholky Dinárských hor. Nemine vás ani národní park Biogradska Gora.

    Švýcarsko střeží největší poklady. Tamní nabídka vám zamotá hlavu

    Snad nejvíce možností dechberoucích vlakových jízd najdete ve Švýcarsku. Okouzlí vás Bernina Express, jenž vás za čtyři hodiny doveze přes švýcarské Alpy z města Chur do italského Tirana. O nic méně ohromující není ani Centovalli Express putující ze švýcarského Locarna do italského městečka Domodossola. Ujít, nebo spíše ujet, si nemůžete nechat ani Glacier Express či GoldenPass Line.

    Zdroj: Unsplash

    Na pouť historií vás vezme Little Yellow Train. Propadněte krásám Pyrenejí

    Jednu z nejstarších dechberoucích železnic můžete najít ve Francii. Takzvaný Little Yellow Train brázdí koleje mezi městečky Villefranche-de-Conflent a Latour-de-Carol již od roku 1910. Jedná se o drobný vláček putující vrcholky Pyrenejí a mnohými je považován za nejkrásnější ve Francii. Nasednout na něj můžete po celý rok, a tak není na co čekat, vyrazte objevit jeho 22 jedinečných zastávek.

    Zdroje: Lonely Planet, Priority Pass, The New York Times, Instagram, YouTube

    Proč Chanel neprodukuje pánské kolekce? I muži touží po vlastní řadě

    0
    Usher poses for photographers prior to Chanel's Spring-Summer 2017 ready-to-wear fashion collection presented Tuesday, Oct.4, 2016 in Paris. (AP Photo/Thibault Camus),Image: 679036994, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: ČTK / AP / Thibault Camus

    Přestože značka Chanel vždy stavěla na ženskosti, v jejím DNA se skrývá i odkaz na revoluci. Gabrielle „Coco“ Chanel sama bořila normy. Oblékala ženy do kalhot, rozvolnila korzety a vdechla světu ideu pohodlného, ale luxusního stylu. Přesto nyní, kdy módní svět zažívá nebývalý rozmach gender fluidity, působí Chanel překvapivě zdrženlivě.

    Jedním z hlavních důvodů, proč Chanel neprodukuje pánské kolekce může být její silně ukotvený brand storytelling. Značka roky investuje do obrazu ženské elegance, který se těžko přetavuje do pánského narativu bez rizika rozředění. Bývalá kreativní ředitelka Virginie Viard vsadila po Lagerfeldovi na bezpečnější cestu, tedy oslovit loajální klientelu a pokračovat v líbivé estetice, jež se snáze prodává. Chanel tak zůstává ostrovem klasické feminity v moři experimentální módy a možná i proto drží pánské kolekce mimo svůj radar.

    Tu a tam se pánský look objevil. Naposledy v kolekcích Karla Lagerfeld

    Když Karl Lagerfeld v roce 1983 převzal otěže značky Chanel, vnesl do ní nejen nový život, ale také odvahu experimentovat. Jeho vize zahrnovala rovněž pánské looky, které občas pronikly do dámských kolekcí, čímž rozšířil hranice tradičního pojetí módy. Lagerfeldova schopnost kombinovat klasiku s modernou učinila z Chanel značku, která oslovovala široké spektrum zákazníků, včetně mužů. Bohužel se ale looky objevily jen párkrát a dnes jsou nesehnatelné.

    Od odchodu Lagerfelda se zdá, že Chanel opět sklouzává k tradičnímu zaměření na dámskou módu. Pánské prvky, které kdysi dodávaly kolekcím módního domu dynamiku a originalitu, jsou nyní téměř neviditelné. To je na škodu, jelikož současná móda je stále více o prolínání genderových hranic a muži tak hledají značky, které jim umožní vyjádřit jejich individualitu a pomyslný status.​

    Zdroj: Profimedia

    Pánské celebrity milují Chanel. Kombinují ho s tradičně mužským oděvem

    Herci jako Timothée Chalamet a Jacob Elordi jsou příkladem toho, jak lze Chanel integrovat do pánského šatníku. Chalamet, známý svým odvážnějším přístupem k módě, často kombinuje dámské kousky Chanel s pánskými prvky, čímž vytváří jedinečný a perfektně vyvážený vzhled. Elordi se nebojí nosit klasické Chanel kabelky, čímž posouvá hranice toho, co je považováno za mužské a ženské.

    @bassemslim Women’s bags on men: YES or NO ? What do you think ? 💭#fashiondebate #chanelbag #mensfashion #chanel ♬ long way 2 go remix – 777.🖤

    Tento trend však není omezen pouze na celebrity. Mnoho mužů dnes hledá způsoby, jak vyjádřit svou osobnost prostřednictvím módy a značky jako Chanel by měly jejich poptávku reflektovat. Pánské prvky v kolekcích Chanel by nejen oslovily širší publikum, ale ukázaly, že značka umí inovovat a přizpůsobovat se trendům.​ Je tedy čas, aby Chanel opět otevřel dveře pánským modelům a ukázal, že mu muži nejsou lhostejní. Uvidíme, co přinese nový kreativní ředitel Matthieu Blazy.

    Zdroje: HighSnobiety, Culted, Instagram, TikTok

    Vivienne Westwood nabídla moderní nevěstu. Darovala jí nádech punku

    0
    Vivienne Westwood bridal 2026
    Vivienne Westwood bridal 2026

    Barcelona kromě záplavy turistů každý rok přivítá rovněž Bridal Fashion Week. Na týden módy věnovaný svatebním šatům tradičně dorazí také zástupce z řad luxusních módních domů. Letošní speciální host, značka Vivienne Westwood, pak rozhodně neklamal. Nabídl totiž stylovou nevěstu inspirovanou svými kořeny, tedy moderním twistem a punkem.

    Letošní Barcelona Bridal Fashion Week čekal obzvláště zajímavý host. Do okouzlujícího španělského města totiž každý rok při příležitosti týdne módy věnovaného svatebním šatům vyrazí zástupce nejslavnějších módních značek. Tentokrát se jím stala věhlasná britská značka Vivienne Westwood. Následovala tak šlépěje módních domů jako Elie Saab, Viktor&Rolf nebo Giambattista Valli.

    S jistotou lze pak prohlásit, že úspěšně navázala na jejich dědictví. Její svatební kolekce pro rok 2026 totiž umně spojila své kořeny, ale také potřeby současné doby. Kreativní ředitel Andreas Kronthaler do návrhů přidal špetku punku, viktoriánské elegance i moderních twistů. Na jeho show, kterou uspořádal v prostorách Universitat de Barcelona z 19. století, pak dorazilo okolo 450 hostů.

    Zdroj: Vivienne Westwood

    Každý z návštěvníků si pak ve stylově řadě našel své favority. Všech 35 looků totiž dle designéra vyprávělo vlastní příběh. Všechny však spojovala inspirace Barcelonou a Španělskem. „Při navrhování jsem přemýšlel nad tím, co by městu slušelo,“ popsal Kronthaler. Kolekci přitom tvořil více než šest měsíců, a to ve spolupráci s ředitelkou couture, designu a svatebních šatů Brigitte Stepputtis.

    Punkové řetězy doplnily romantické volány. Moderní nevěsta zvládne obojí

    Jednotlivé svatební looky tak nesly jiný odkaz. Do „vysněných“ šatů se vkradly například květinové potisky, pro značku tak typické. Původně vznikly jako reference belgického malíře Pierra-Josepha Redoute. Hlavní roli ovšem sehrály rovněž punkové detaily, jako byly například dlouhé řetězy, které si modelky omotaly kolem krku. Perfektně je ovšem doplňovaly typicky romantické prvky.

    Nevěstám tak nechyběly dlouhé závoje a vlečky, korzety a pohádkově nabírané sukně. Široké kostice a záplava volánů zase odkazovaly jak na viktoriánskou módu, kterou návrhářka Vivienne Westwood tak milovala, tak na historii Španělska. „Naše značka se od svých počátků hodně rozvinula a myslím, že její tajemství leží právě ve schopnosti nezůstávat stejná,“ popsal pak Kronthaler.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Philippine Leroy-Beaulieu ztělesňuje nedbalou eleganci. Dokazuje, že „it girl“ nezná věk

    0
    Philippine Leroy-Beaulieu
    Philippine Leroy-Beaulieu

    Herečka Philippine Leroy-Beaulieu v tichosti dobyla módní scénu. Vkradla se na ni v podobě Sylvie ze seriálu Emily in Paris. Brzy ale dokázala, že i ona sama zvládne oslnit stejně nenuceným způsobem. V záplavě pomíjivých trendů představuje tichý ostrov francouzské elegance a nedbalosti. Dokazuje tak, že pro „it girl“ věk nic neznamená.

    Současné módní scéně dominuje hned několik „it girl“. Většina z nich ale představuje mladé modelky nebo influencerky, které navzdory svému vlivu zosobňují sice trendy, ale přesto poměrně unifikovaný look. Herečka Philippine Leroy-Beaulieu naopak dokazuje, že osobitý a jedinečný styl ještě nevymřel. Ve svých jednašedesáti letech totiž patří mezi hlavní módní ikony současnosti.

    Na rozdíl od svých „it girl“ kolegyň však Philippine módní scénu dobyla nenuceným stylem, typickým pro klasickou francouzskou eleganci. Ten rozpoznaly i známé luxusní značky. Nedávno se totiž stala ambasadorkou šperkařského domu Pomellato a francouzské odnože L’Oréal. Pozornost módních nadšenců si získala hlavně díky roli v seriálu Emily in Paris, kde ztvárnila Sylvii.

    Zdroj: Profimedia

    Upřímná, sebevědomá a chic ředitelka marketingové agentury totiž okamžitě vyhrála srdce fanoušků. Překvapivě získala snad větší ohlas než hlavní postava seriálu Emily, tedy Lily Collins. Publikum oslovil především její postoj k životu a jakási nadnesenost, zkombinovaná s citlivostí a porozuměním, schovanými za outfity luxusních návrhářů. Philippine Leroy-Beaulieu je přitom zcela odlišná.

    Philippine posouvá význam „it girl“. Pravá ikona nehledí na věk, ani trendy

    Navzdory tomu, že se jednašedesátiletá módní ikona Sylvii nepodobá, si však získala srdce uživatelů sociálních sítí. Děkovat za to může svému přirozenému šarmu a nedbalé eleganci, které umně kombinuje v jednoduchých, ale perfektně chic outfitech. Její uniformu nejčastěji tvoří dokonale padnoucí džíny a triko, doplněné o černý blazer. Na červeném koberci ale vždy oslní dechberoucí róbou.

    Na filmové scéně přitom není žádným nováčkem. Svou kariéru začala už v 18 letech, kdy se z Říma, kde vyrostla, přestěhovala do Paříže. Ve francouzském městě vystudovala drama a v roce 1983 debutovala ve snímku Surprise Party. Jen o dva roky později získala prestižní nominaci na cenu César. Do povědomí mainstreamu ji kromě postavy Sylvie dostala také role v seriálu Call My Agent!.

    @gala.fr #philippineleroybeaulieu #kellyrutherford #geraldinenakache #tiktokfashion #schiaparelli #fashionweek ♬ son original – @galafr

    Lákavé energie Philippine Leroy-Beaulieru si pak povšimli také uživatelé TikToku, kteří s nadšením reagovali na video z módní přehlídky, kde usedla vedle další módní ikony, Kelly Rutherford. Společně vytvořily duo, jenž opravdu stojí za to sledovat. Herečky totiž dokazují, že status „it girl“ není ve skutečnosti o věku, ani o trendy outfitech, ale o postoji, s nímž pozvednou i ten nejjednodušší look.

    Zdroje: Instagram, L’Officiel, Red Online, Numero, Instagram, TikTok

    Chybějící dílek perfektního looku. Luxusní pánské parfémy dokáží divy

    0
    parfémy pro muže
    parfémy pro muže

    Pánské parfémy mohou být ošemetnou kategorií. Pokud jejich výběr podceníte, můžete riskovat, že za sebou budete zanechávat ohromující závan levných a přehnaně sytých tónů. Nic ale není horší než investice do vůně, kterou ucítíte jen pár minut po použití. Inspirujte se proto u nejslavnějších luxusních značek, které ví, jak na kvalitní parfémy.

    Výběr dokonalého parfému není jen tak. Nepřeberné množství všemožných variant dokáže být matoucí. V první řadě si vyberte intenzitu, kterou hledáte. Definuje ji procento vonných olejů, jenž je v daném produktu použité. Nejmenší množství nabízí takzvaná eau de cologne, následovaná eau de toilette a eau de parfum. Nejsilnější možností je potom parfum, ukrývající 20 až 40 procent olejů.

    Zdroj: Chanel

    Toužíte po osvěžujícím závanu? Volte „fresh“ parfémové klasiky

    Po volbě intenzity následuje o něco těžší krok, a to výběr jedné z voňavých „rodin“. Jednou z nich je ta ukrývající „fresh“ parfémy, nabízející svěží, citrusové a čisté vůně. Mezi nejvíce klasický model v této kategorii patří například Acqua di Giò z dílny módního domu Giorgio Armani. Slibuje totiž maskulinní tóny bez přílišného zahlcení. Skvělou volbou pro denní nošení je rovněž Bleu de Chanel.

    Zdroj: Giorgio Armani, Chanel

    Odvážlivci mohou přitvrdit. Dřevnaté vůně poslouží i pro noční dobrodružství

    Pokud patříte mezi milovníky o něco silnějších a maskulinnějších parfémů, pak vám sedne kategorie dřevnatých vůní. Evokují pocit divokosti, přírody a smyslnosti. Mezi nejslavnější členy této rodiny patří parfém A*Men Fantasm značky Mugler. Jeho tóny bergamotu, růžového pepře a čokolády poslouží jako varianta pro noční dobrodružství. O něco jemnější verzi nabízí vůně YSL Myslf.

    Zdroj: Mugler, Yves Saint Laurent

    Smyslnost zaručí rovnováha koření a kouře. Nechte se jí naplno unést

    Nepotěšila váš nos ani jedna z předchozích kategorií? Nevadí, zcela jistě si vás získá ta třetí, ukrývající kombinaci výrazného koření a kouře. Patří do ní hlubší vůně, působící doslova podmanivě. Najdete v ní například parfém Polo Red od Ralph Lauren, ukrývající levanduli, šafrán, červené dřevo a šalvěj. Skvělou volbou je i Sauvage z dílny Dior, plný levandule, lékořice a muškátového oříšku.

    Zdroj: Ralph Lauren, Dior

    S parfémy pro každého zabodujete. Perfektní denní vůni hledejte v unisex nabídce

    V případě, že se výše popsanou nabídkou stále cítíte přehlcení, nezoufejte. Doslova univerzální možnost totiž nabízí čím dál populárnější unisex parfémy. Perfektním zástupcem je vůně One Essence od značky Calvin Klein. Mísí v sobě osvěžující tóny bergamotu, černého pepře, máty, santalového dřeva, pižma a mechu. Taková kombinace zcela jistě zapůsobí během dne i v přeplněném klubu.

    Zdroje: Glamour, GQ, InStyle, YouTube