Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Závěr roku přináší do světa krásy další TikTok trend. Tentokrát jde o virální přírodní masku, která má být zázračnou alternativou botulotoxinu. Dokáže však domácí maska opravdu úspěšně nahradit návštěvu estetické kliniky a vyhladit vrásky? Nezní takové řešení až moc snadně? Vše se dozvíte v našem článku věnovaném právě tomuto trendu.

    - Reklama -

    Příběh zázračné masky se začal psát videem na TikToku

    Obrovský trend přírodního „botoxu“ pomocí masky z lněných semínek odstartovala na TikToku uživatelka Victoria Benitez. Její virální video má momentálně přes 742 tisíc lajků. Netrvalo dlouho a sociální sítě zaplavila videa dalších uživatelů, kteří se také rozhodli vyzkoušet nově objevený „botoxový“ zázrak.

    Benitez ve videu nadšeně tvrdí, že gelová maska je v podstatě botox, který si můžete vyrobit sami v pohodlí domova. Překvapivě k tomu potřebujete pouze dvě ingredience, lněná semínka a vodu.

    Maska údajně nakrmí vaši pleť mastnými kyselinami a působí protizánětlivě. Zmiňuje se také, že ji můžete použít jako přírodní šampon na vlasy. Lněná semínka lze také přidat do ranní sklenice vody na podporu trávení nebo oblíbeného receptu na chleba.

    @victoria__benitez

    God i love this mask #flaxseedgel #flaxseed #health #natural #skincare

    ♬ original sound – victoria__benitez
    - Reklama -

    Jak si připravit populární masku doma?

    Pokud jste se rozhodli dát šanci této trendy masce, musíte vědět, jak ji správně připravit. Trik spočívá v tom, jakou metodou lněný gel vytvoříte. Většina návodů na TikToku se přiklání k tomu, že v hrnci smícháte přesně půl šálku semínek a dva šálky vody a následně ingredience uvaříte.

    Podle jiných se však všechny účinné látky obsažené v semínkách zničí právě vařením. Z tohoto důvodu byste je měli raději nasypat do skleničky, zalít horkou vodou a následně je nechat odstát v lednici alespoň několik hodin.

    Pro perfektní zachování všech živin je ovšem nejvhodnějším řešením zalít lněná semínka vodou o pokojové teplotě. Důležitým aspektem je také občasné promíchání lněné směsi. Právě to zajistí požadovanou a hustou konzistenci gelu.

    - Reklama -

    Tím ovšem instrukce nekončí. Masku musíte nechat na obličeji delší dobu, dokud úplně nezaschne a vy nebudete mít problém pohybovat obličejovými svaly. Výhodou je, že si hotovou masku můžete vyrobit ve větším objemu dopředu. V lednici vám maska vydrží až několik desítek dní.

    Může lněný gel skutečně nahradit botox?

    Příznivci nejnovějšího beauty trendu možná nedají na masku ze lněných semínek dopustit, věda má na jejich „zázrak“ ale poněkud skeptický názor. Dermatologové šířící osvětu na TikToku vysvětlují, že lněné semínko smíchané s vodou skutečně nemůže nahradit botox. V takovém případě by byl svět až příliš dokonalý.

    Po smytí masky se vám může zdát, že máte vypnutější pleť a méně vrásek. Jedná se však spíše o efekt lepidla. Maska vám totiž na obličeji ztuhne, napne a slepí pokožku. Domnělý vyhlazující efekt je tedy pouze dočasný.

    Nanesení masky tedy rozhodně nelze srovnávat s injekční dávkou botulotoxinu. Dermatologové proto vidí potenciální přínos masky spíše v hydrataci pleti a v jejích protizánětlivých účincích.

    Buďte kritičtí k beauty trendům na TikToku

    Velkým problémem kosmetického zákoutí TikToku jsou nepodložená tvrzení, která se masově šíří rychlostí světla. Přírodní botox v podobě masky z lněných semínek je toho skvělým příkladem, ze kterého bychom si měli vzít ponaučení.

    Předtím, než se nadšeně pustíte do zkoušení dalšího slibného TikTok trendu, ujistěte se, zda jsou tvrzení vědecky podložená a pravdivá a nejedná se jen o ztrátu času nebo peněz.

    Jednu věc však nemůžeme popřít. Za vyzkoušení této masky opravdu nic nedáte. Ingredience jsou cenově dostupné a její příprava je jednoduchá. V boji proti vráskám sice nepomůže, ale lněná semínka jsou bezesporu potravinou s mnoha živinami, pro kterou najdete všestranné využití.

    Zdroje: TikTok, ABC News, Medical Marketing and Media, YouTube

    Foto:Pexels

    Přírodní botox díky masce z lněných semínek: Kosmetický zázrak, nebo ztráta vašeho času?

    Vkročte do druhé poloviny roku správnou nohou. Plánování usnadní papíroví pomocníci

    Spolu s červencem započala také druhá polovina letošního roku. S rychle ubíhajícími měsíci lze snadno ztratit přehled o tom, jaké plány jsme si v minulosti stanovili. Pozvěte si proto na pomoc deníky a diáře, které se nevážou na žádná data, a tak je můžete svými poznámkami, cíli a sny s klidem zaplnit i uprostřed léta.

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    Luxusní značky vítají nové ambasadory. Swarovski přijme Arianu Grande a Versace Channinga Tatum

    Známé značky oznámily hvězdná jména, která je budou od nynějška zastupovat. Luxusní šperkařský dům Swarovski do svých řad přijal slavnou zpěvačku Arianu Grande. Italská módní společnost Versace zase hodlá pro propagaci svého ikonického pánského parfému Eros využít herce Channinga Tatum.

    Beauty svět ovládá y2k éra. Vraťte se do minulosti se správným leskem

    Současné make-up trendy vyžadují bezchybný lesk na rty. Stal se totiž nedílnou součástí looků, jako je glass nebo pearl skin. Jejich rostoucí popularita však odráží také trvající návrat y2k éry. Vyzkoušejte proto top produkty, které si oblíbili beauty milovníci po celém světě.

    Ohlédnutí za přehlídkou Dolce&Gabbana Alta Moda 2024. Tentokrát ji přivítala romantická Sardinie

    Letošní kolekce Dolce & Gabbana Alta Moda 2024, která se odehrála v jižní Sardinii, byla velkolepou oslavou luxusu a elegance. Kolekce, inspirovaná historií a přírodou nádherného italského ostrova, předvedla mistrovskou práci módních návrhářů Domenica Dolce a Stefana Gabbana. Znovu tak potvrdili svou neotřesitelnou pozici ve světě vysoké módy.

    Nový TikTok trend demonizuje kortizol. Přiživujou se na něm i luxusní wellness značky

    Uživatelé známé sociální sítě TikTok našli novou obsesi. Tentokrát se zaměřili na hormon kortizol a jeho domnělé dopady na naše zdraví. Tvrdí totiž, že jeho vysoká hladina způsobuje otok obličeje, na internetu rovněž známý jako "moon face". Z nepodložených prohlášení influencerů těží také řada známých wellness společností.

    Móda kraluje letošním letním olympijským hrám. Oblečení sportovců je stylové i funkční

    Letošní letní olympijské hry se mohou pochlubit jednou zvláštností. Konají se v Paříži, hlavním městě módy. Národní týmy proto vytahují divoké karty a obracejí se na renomované módní domy, návrháře a značky, aby pro ně navrhli olympijské oděvy. Přinášíme výběr těch nejstylovějších a nejunikátnějších kolekcí, v nichž se předvedou sportovci z celého světa.

    Korejská kosmetika přebírá světový beauty trh. Objevte její top značky

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―