Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.
Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.
S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.
Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.
Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?
Show Chanel Métiers d’Art 2026 v New Yorku přinesla pohled, který si říká o zpomalení a soustředění. Druhá kolekce od Matthieu Blazy pro módní dům Chanel působí sebevědomě a přesně. Místo okázalého vyprávění staví na detailech, gestech a vrstveném čtení. Každý look funguje jako samostatná kapitola i součást širší kompozice. A v této koncentraci spočívá její síla.
Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů.
Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.
Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.
Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.
Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.
Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance.
Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.
Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.
Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku.
Ranč Cerro Pelon Toma Ford je rozhodně místo, kde by každý chtěl strávit alespoň pár hodin svého života. Atmosféra velkolepého domu připomíná futuristický Divoký západ a vyzývá návštěvníky skočit do sedla a uhánět do zapadajícího slunce. Tato luxusní residence se rozléhá v Novém Mexiku a je nyní v rukou anonymního majitele. Jak takový luxus vypadá?
Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky.
Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.
Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.
Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.
Konec roku předznamenává také začátek něčeho nového. Módní dům Burberry proto hledí vpřed a již nyní vítá lunární nový rok 2026. Vydal proto speciální kolekci věnovanou znamení koně, které nadcházející měsíce definuje. Symbol tentokrát hraje britské značce do karet, jelikož ladí s jejím historickým logem jezdce. Právě to značí většinu kousků nejnovější řady.
Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.
Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.
Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.
Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.
Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.
Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.
S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.
Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.
Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?
Show Chanel Métiers d’Art 2026 v New Yorku přinesla pohled, který si říká o zpomalení a soustředění. Druhá kolekce od Matthieu Blazy pro módní dům Chanel působí sebevědomě a přesně. Místo okázalého vyprávění staví na detailech, gestech a vrstveném čtení. Každý look funguje jako samostatná kapitola i součást širší kompozice. A v této koncentraci spočívá její síla.
Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů.
Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.
Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.
Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.
Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.
Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance.
Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.
Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.
Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku.
Ranč Cerro Pelon Toma Ford je rozhodně místo, kde by každý chtěl strávit alespoň pár hodin svého života. Atmosféra velkolepého domu připomíná futuristický Divoký západ a vyzývá návštěvníky skočit do sedla a uhánět do zapadajícího slunce. Tato luxusní residence se rozléhá v Novém Mexiku a je nyní v rukou anonymního majitele. Jak takový luxus vypadá?
Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky.
Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.
Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.
Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.
Konec roku předznamenává také začátek něčeho nového. Módní dům Burberry proto hledí vpřed a již nyní vítá lunární nový rok 2026. Vydal proto speciální kolekci věnovanou znamení koně, které nadcházející měsíce definuje. Symbol tentokrát hraje britské značce do karet, jelikož ladí s jejím historickým logem jezdce. Právě to značí většinu kousků nejnovější řady.
Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.
Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.
Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.
Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.
Nekonečné tyrkysové odstíny oceánu a měkké bílé pláže jeho atolů zahrnují energii a ducha výtvorů Missoni. Italský módní dům Missoni barevně upravil plážový komplex v letovisku One&Only Reethi Rah. Celým komplexem vás bude provázet oslňující tropicky modrá, zelená a bílá barva neboli charakteristický proužek Missoni.
Luxusní resorty One&Only jsou nejvyšší známkou dokonalosti a relaxace. Nacházejí se na těch nejkrásnějších místech světa a jejich osobitý styl odráží místní kulturu, pohostinnost a radost ze života. Není tedy nic stylovějšího, než když se jeden z komplexů spojil se stejně smýšlející značkou Missoni.
One&Only Reethi Rah se nachází na atolu North Malé a je domovem 122 soukromých vil, z nichž 90 se nachází na pláži a 32 nad lagunou. Většina vil vlastní soukromý bazén, některé i soukromé venkovní kino. Dopřát si zde můžete například soukromého kuchaře nebo výjezdy na luxusní jachtě.
Látky a vzory vylepšují vily a okolní krajinu bezprecedentním způsobem pro jedinečný zážitek ze životního stylu Missoni. Klub, který navrhl Alberto Caliri, kreativní ředitel domácí kolekce Missoni, je vybaven nábytkem na zakázku, který představuje rozpoznatelné motivy značky. Vše od lehátek a slunečníků až po stánek s nanuky nebo pult pro DJe bylo upraveno Missoni.
Foto: Missoni
Zajděte si na lekci jógy, kde vás nadchnou Missoni podložky, vyjeďte na kole s novými potisky nebo si zajděte na tenis v golfovém vozíku v barvách značky. Celý koncept je v dokonalém souladu s luxusní estetikou One&Only Reethi Rah.
Foto: Missoni
Zaručeně vás nadchne i pop–up obchod. Zájemcům slibuje kousky, které nikde jinde nekoupí a to včetně velmi žádaného plážového oblečení. Obchod bude ale otevřený pouze v tomto roce.
Maledivské ostrovy a okouzlující One&Only Reethi Rah nosí nový a originální háv. Nebeská poloha se tak setkává s exkluzivní kreativitou.
Zimní měsíce přinesly nový make-up trend. White mascara je velmi cool způsob, jak ozvláštnit líčení. Pokud rádi experimentujete a nebojíte se extravagantnějších looků, určitě ji vyzkoušejte.
Bílá řasenka se v poslední době objevuje stále častěji, především na TikToku. Ačkoliv se jedná o docela extravagantní záležitost, adaptovala se i do běžných denních looků. K zimním měsícům se velmi hodí, jelikož vaše řasy budou vypadat jako zasněžené. Zkuste odložit černou klasiku a vyzkoušejte něco více cool.
Nejedená se o novinku, ale o comeback. Bílá řasenka se totiž často objevovala na 90´s runways. Jednou z těch nejvíc iconic byla Fall 1995 Ready-to-Wear Show Vivienne Westwood. Ta ji zakomponovala do většiny looků. Bílou řasenku v 90. letech ukázaly na přehlídkách i značky jako Gucci nebo Philip Treacy.
Jelikož se jedná o čerstvý trend, bílé řasenky jsou na trhu nedostatkovým zbožím. Skvělého efektu ale dosáhnete s primery, které mají většinou bílou barvu. Práci řasenky dokáží dokonale nahradit. Navíc jsou často obohaceny o vyživující látky. Osvědčený produkt prodává firma Lancôme pod názvem Mascara Cils Booster. Jeho benefitem je zajištění objemu a navíc obsahuje vitamin E.
Zdroj: Lancôme
V loňském roce řadu barevných řasenek představila značka Jeffree Star Cosmetics. Můžete zde najít řasenky všech možných barev. Mezi nimi je právě i řasenka bílé barvy pod názvem Jeffree Star Approved Mascara White.
Aby bílá řasenka dobře vynikla, je potřeba vyhrát si s celým líčením. Pro docílení zimního looku zvolte spíše lehký make-up, který má lesklý finish. S bílou řasenkou vypadá skvěle výrazná tvářenka, v tomto ohledu tedy nemusíte být zvláště opatrní. Doporučujeme použít winter blush. Můžete také sáhnout po výraznějším třpytivém highliteru. Pokud chcete, aby řasenka vynikla co nejlépe, oční líčení ponechejte spíše v neutrálních a cool-toned barvách. Na rtech bude vypadat skvěle třpytivý lesk na rty.
TIP: Možná se chystáte na párty nebo máte prostě rádi neotřelé věci. Pak zkuste, místo neutrálních očních stínů, použít výrazné oční třpytky. Hezky podtrhnou zimní vibe celého looku.
TIP: Pokud jste milovníky očních linek, můžete je s řasenkou sladit do bílé barvy. Skvěle spolu fungují.
Módní dům Gucci převyprávěl příběh ikonické Jackie 1961 s novým nádechem. Kabelku, která je známá svým půlměsícovým tvarem a elegantní sponou, představil v pondělí. Dostupná je v řadě velikostí, barev i materiálů. Cílí na jednoduchost a každodennost. Nemusíte se tedy bát ji vynést na obchodní jednání, ale třeba i na pláž nebo na jógu.
Herečka Dakota Johnson je s Gucci spjata již od roku 2015. Není tedy vůbec náhodou, že si pro novou verzi kabelky firma vybrala právě ji. V nové kampani, kterou Gucci zveřejnil pro svou Jackie 1961, je herečka v centru pozornosti v různých prostředích Los Angeles. Kampaň fotografoval Glen Luchford a zachytil Dakotu, jak prochází každodenními okamžiky s různými verzemi Jackie, z nichž každá má svou vlastní osobnost a každá je dokonale sladěna s danou příležitostí.
Jak sám název napovídá, model Jackie debutoval v roce 1961. Od té doby zdobí mnoho slavných osobností po celém světě a stal se dlouholetou oporou tohoto domu. Je totiž kombinací dvou základních pozitiv. Jednoduchosti a krásy.
Na výběr máte z několika barev a velikostí, od mini po medium. Každý si tedy může vybrat tu pravou. Nemusíte se vůbec bát, že kabelku neunosíte. Je laděna do velmi krásně kombinovatelných barev a k tomu bez zbytečného zdobení. Jediným dekorativním prvkem je velmi decentně laděná zlatá spona, která se nachází na přední straně všech modelů. Ceny se pohybují přibližně od 50 do 625 tisíc korun českých.
Nejedná se o první aktualizaci kabelky. Původní model byl obnoven již v letech 1999 a 2009. Dnešní Jackie 1961 se snaží překonat tradici svou elegantní siluetou a univerzálním přístupem. K dispozici je v několika povrchových úpravách, včetně přírodní, lakované nebo ušlechtilé kůže. Jackie se dodává s delším, odnímatelným ramenním popruhem, který má dvě varianty. Masivní řetízek a kožený popruh.
V roce 2023 módní dům představí i další kreativní interpretace Jackie 1961. Můžeme se těšit například na zajímavé kousky z tkané rafie a slámy nebo na sametové tapiseriové vzory. Nebude chybět ani symbolické plátno GG Supreme.
Kabelky se již nemohla dočkat Leonie Hanne, která ji vynesla hned v úterý.
Ano, čtete správně. Dnes bude řeč o nejslavnější kočce na světě. Její jméno je Choupette a roky se těšila společnosti módní ikony Karla Lagerfelda. Odhalte s námi, jak si i nyní, po „tatínkově“ smrti, žije a jaký si nese životní příběh.
Karl dostal Choupette darem od francouzského modela Baptise Giabicioni. Když byl Baptise kvůli práci mimo Francii, Karl u něj pobýval a miláčka mu hlídal. Podle jeho slov mu bylo velmi líto, že Choupette není jeho. Baptise tehdy udělal velmi velkorysý krok a koťátko Karlovi daroval.
Tím se Choupette stala nejen nejbohatší, ale i nejvíc trendy zvířecí ikonou. Mezi její každodenní rutinu patří například servírování čtyřchodového menu. Skládá se pouze z čerstvých surovin, jako například královští krabi nebo ruský kaviár. A přidanou hodnotou je veškeré jídlo podávané ve stříbrných miskách značky Maison Goyard. Do jejího týmu zapadají dvě pečovatelky, lékař i bodyguard. Svým tryskáčem cestuje pouze v Louis Vuitton zavazadlech. Což je pouze malá tečka za jejím honosným životním stylem.
Kočička plemene birma si sice užívá velkolepý život, ale nic není zadarmo. Choupette je opravdu samostatná a velkou část peněz si vydělala sama. Fotila například pro kosmetickou značku Shu Uemura nebo pro německou automobilku Opel. Hojně ji vynáší i její instagramový profil, kde najdete přes sto tisíc fanoušků.
Za připomínku stojí i ikonické fotky, na kterých je s kočičkou Laetitia Casta. Šlo o jedno z prvních focení s Choupette, samozřejmě pod taktovkou tatínka Karla. Na obálkách magazínů se dále objevila i s Lindou Evangelistou nebo Gisele Bundchen.
Jednoduše každý mňoukající mazlíček by takový život chtěl. Nyní se o Choupette stará Caroline Lebar. Pařížanka, která byla pravou rukou Karla Lagerfelda od svých devatenácti let. Spravovala mu všechny velké projekty a radila mu v ekonomické rovině. Nakonec ale netušila, že se bude start i o Choupette.
Pokud i vy, alespoň z části, toužíte svému chlupáčkovi dopřát více luxusu, přečtěte si náš nedávno publikovaný článek s high fashion výbavou pro zvířátka.
Leden zahltí první týdny pánské módy letošního roku.
Nový módní rok odstartují lednové týdny pánské módy ve Florencii, Miláně, Paříži, Berlíně i Kodani. Vysoce očekávaný je návrat značek Gucci a Mugler, ale i tvorba méně známých talentů, jako je Charles Jeffrey a nebo návrhářka Martine Rose. Objevte, čím vás mohou nadcházející týdny překvapit.
Florencie přivítá 103. ročník Pitti Uomo
Jako první se připravte sledovat proslulý pánský módní veletrh konající se ve Florencii, známý jako Pitti Uomo. Letos představí na 789 vystavovatelů, z toho asi 311 pochází ze zahraničí, nikoli z Itálie. Akce se bude konat od úterý 10. do čtvrtka 13. ledna v opevněném komplexu Fortezza da Basso. Hvězdou 103. ročníku veletrhu se nejspíše stane Martine Rose. Anglická návrhářka jamajského původu je totiž považována za jednu z nejnadějnějších talentů současnosti.
Svou kolekci představí v antickém florentském tržišti z 16. století. Její tvorba je charakteristická nádechem 90. let nebo používáním volných a sportovních střihů. Dokonce se spekuluje o tom, že by mohla nahradit Virgil Abloh u společnosti Louis Vuittion. Kromě toho Pitti Uomo oslní očekávanými návrhy belgického návrháře Jan-Jan Van Essch. Jeho styl zaujme pohodlností smíšenou s „genderless“ módou. Na veletrhu poprvé představí vlastní značku.
Milán láká návratem Gucci i nováčky italského týdne módy
Očekávaný milánský týden módy zahájí svou přehlídkou v pátek 13. ledna po třech letech značka Gucci. Jedná se o její první show od odstoupení kreativního ředitele Alessandra Michele. Ve funkci přitom působil sedm let. Není však dosud jasné, kdo se po přehlídce místo něj za novou show ukloní. Do Milána se navrátí například také K-Way, svou kolekci naopak nepředstaví Versace nebo Moschino. Nové módní kolekce pak budou Milán držet na nohou až do úterý 17. ledna.
Zdroj: Charles Jeffrey Loverboy Official Website
Mezitím se módnímu světu stihne ukázat také návrhář Charles Jeffrey. Skotský dvaatřicetiletý designer hodlá prorazit se svou show pro značku Loverboy, kterou založil roku 2015. Známý je pro vytváření fantastického queer světa plného provokativních siluet a pestrých barev. Očekávané jsou také přehlídky návrháře Jonathana Andersona nebo anglicko-italské módní značky JordanLuca.
Paříž očekává nového ředitele Louis Vuittona těší se na Mugler
Na pařížském týdnu módy se mezi 17. a 22. lednem tradičně objeví například Dior, Givenchy, Kenzo nebo Loewe. O něco více očekávaná je kolekce módní společnosti Saint Laurent. Pánskou kolekci totiž v Paříži představí poprvé od roku 2015. Ještě větší napětí ale vzbuzuje značka Louis Vuitton. Také její nový kreativní ředitel totiž není dosud známý, i když módní svět spekuluje o jméně Wales Bonner. Pánský týden módy, již tradičně, uzavře show Maison Margiela.
Tím ale přehlídky v Paříži neskončí. Od pondělí 23. do čtvrtka 26. ledna se totiž do jeho ulic navrátí týden haute couture pánské módy. Nejvíce napnutí budou jeho návštěvníci před show módního domu Mugler. Naposledy se totiž jeho kolekce na runway objevila v únoru roku 2020. Konat se bude pod taktovkou kreativního ředitele Caseyho Cadwallader, který je považován za nejúspěšnějšího nástupce návrháře původního designera značky Thierryho Mugler.
Berlín i Kodaň zaujmou udržitelností a inovativními kolekcemi
Letošní berlínský týden pánské módy vystihne jak udržitelnost, tak snaha podpořit nové slibné talenty. Představit se na něm má mezi 16. a 21. lednem například Dennis Chuene nebo Sia Arnika, značka nošená i Kylie Jenner. Na ochranu životního prostředí se přitom letos zaměřila také Kodaň. Do svého repertoáru proto zahrne pouze značky, které schválila speciální „komise pro udržitelnost“. Mezi módní společnosti nepoužívající jednorázové plasty a vytvářející zero-waste show patří například Ganni, Saks Potts, (Di)vision, Holzweiler nebo Rotate.
Zdroj: Fashion Network, Wallpaper, Highsnobiety, Keyi Magazine, Fashion United, Tribute To Magazine
Když známá módní značka oznámila spolupráci s věhlasnou osobností, většinu lidí jistě ani nenapadlo, že by to mohlo přinést nějaká negativa. Několik případů z poslední doby však ukazuje, že mít ve svém vedení osobu, na kterou se upírají oči veřejnosti i záře reflektorů, nemusí být vždy ku prospěchu. Stačí malý přešlap a vše se může zbořit jako domek z karet. Některé značky by mohly vyprávět.
John Galliano & Christian Dior
V březnu roku 2011 zahájila společnost Christian Dior proces suspendování svého kreativního ředitele Johna Galliano, který svou funkci zastával dlouhých patnáct let. A není se čemu divit…
V únoru 2011 byl totiž kreativní ředitel značky zatčen v luxusní pařížské čtvrti Marais poté, co údajně urazil židovskou ženu a jejího asijského přítele v baru La Perle. Když o pár dní později objevilo video ze stejného baru, na kterém evidentně opilý Galliano uráží dvojici židovských žen, byla to pro společnost Christian Dior poslední kapka.
„Vzhledem k obzvláště ohavné povaze chování a výroků, které John Galliano pronesl na videu zveřejněném v pondělí, se dům Dior rozhodl okamžitě pozastavit jeho činnost a zahájil proces jeho propuštění,“ uvádělo se tehdy v prohlášení.
I přesto, že Galliano prostřednictvím svého právníka obvinění popřel, a podal na pár protižalobu za urážku na cti, byl o pět měsíců později shledán vinným z antisemitských výroků a odsouzen k podmíněným pokutám v celkové výši 6000 eur.
Propuštění J. G. od Diora je často považován za počátek konce. Mnoho velkých společností si totiž uvědomilo, že mít ve svých předních řadách takto významná jména s sebou nese jisté riziko. Někteří se o tom ale museli přesvědčit sami.
Kate Moss & Burberry
Skandály se nevyhýbají ani modelkám, dokonce ani těm nejúspěšnějším. V roce 2005 zaplnily titulní stránky bulvárních deníků fotografie, na kterých je údajně Kate Moss užívající kokain. Jistě, v těchto společenských kruzích se nejedlá o nic neobvyklého, bohužel, co by se u jiných přešlo, vyvolalo obrovské pobouření veřejnosti a s modelkou tak ukončilo spolupráci hned několik společností, nejvýznamnější byla právě Burberry.
Moss vystupovala v devíti ze šesnácti kampaní Burberry od roku 1998. Při ukončení spolupráce společnost uvedla: „Jsme zarmouceni její současnou situací a doufáme, že své problémy co nejdříve překoná.“
Moss se veřejně omluvila, užívání drog ale nikdy nepřiznala. Přestože byla britskou policií obviněna z jejich užívání, bylo toto obvinění nakonec pro nedostatek důkazů staženo a modelka se tak mohla vrátit zpět ke své práci.
Oscar Pistorius & Nike
Toto jméno vám možná nic neříká, tedy pokud nejste fanoušky „true crime“ žánru. Oscar Pistorius, paralympijský vítěz, získal spolupráci se značkou Nike v roce 2011 a neskončilo to dobře.
„Jsem kulka v komoře“, tak zněl slogan, který rezonoval kampaní. Nebylo na něm nic špatného, to se však změnilo poté, co byl Pistorius obviněn ze zastřelení své přítelkyně. Společnost Nike ze spolupráce rychle odstoupila a jednalo se o dobrý tah, protože Pistorius byl nakonec obviněn z vraždy, přestože tvrdil, že svou přítelkyni, která se zavřela na toaletě, považoval za vetřelce ve svém domě. Případ tehdy vyvolal spoustu otázek, snad možná proto si Pistorius ze svého pětiletého trestu odseděl pouze šestinu.
Foto: Nike
A když už jsme u Nike, víte odkud se vzal slogan „Just Do It“, který značka používá už od roku 1988?
Jak přiznal sám tvůrce hlášky Dan Wieder, inspiraci získal od odsouzeného vraha Garyho Gilmora, jehož poslední slova před popravou zněla „Let’s do it“.
Yeezy & Adidas
Spolupráce trvající celé desetiletí, ani společný projekt Yeezy nezastavily společnost Adidas, aby ukončila spolupráci s rapperem Ye, spíše známým pod jeho původním jménem Kanye West.
Problémy přišly v roce 2022 poté, co Ye prostřednictvím různých médií pronesl několik antisemitských poznámek a veřejně prohlašoval, že se ho Adidas nemůže zbavit. Na sociálních sítích jakoby se strhla lavina, lidé požadovali po společnosti, aby s rapperem přerušila veškeré vztahy a přestože reakce nepřišla ihned, Adidas přeci jen oznámil ukončení spolupráce.
„Adidas netoleruje antisemitismus a jakýkoli jiný druh nenávistných projevů. Yeovy nedávné komentáře a činy byly nepřijatelné, nenávistné, nebezpečné a porušují firemní hodnoty diverzity a začlenění, vzájemného respektu a spravedlnosti,“ uvedl Adidas v prohlášení.
Yeezy vygeneroval pro Adidas roční tržby ve výši 2 miliardy dolarů, což představuje přibližně 10 % celkových příjmů značky. Společnost očekává, že ukončení bude mít „krátkodobý negativní dopad až 250 milionů dolarů“. Časopis Forbes odhaduje, že rapperovo čisté jmění kleslo, v důsledku rozvázání spolupráce s Adidas, ze dvou miliard dolarů na „pouhých“ 400 milionů.
Demna Gvasalia & Balenciaga
Zřejmě nikomu na konci loňského roku neunikla kontroverzní kampaň módního domu Balenciaga, který čelil kritice kvůli fotkám dětí s medvídky v kožených postrojích, které se používají při BDSM. Zodpovídal se za ni kreativní ředitel Demna Gvasalia, který z Balenciaga od roku 2015 udělal objekt zájmu číslo jedna. Jeho nápady udělaly z Balenciaga pravděpodobně nejžhavější značku současnosti, v posledních letech se ale čím dál častěji debatovalo o tom, jestli nezachází příliš daleko. Představování kontroverzních kousků zvedalo nejedno obočí, ale platila úměra o tom, že čím podivnější model, tím více pozornosti. Pytel na odpadky ještě prošel, medvídci už ale byli přes čáru.
Módní dům vydal omluvu na Instagramu a celý dosavadní obsah smazal, pověst značky už je ale pošramocená. Kauza znepokojila i Kim Kardashian, která dokonce zvažovala, jestli se svou oblíbenou značkou nezruší spolupráci.
Diskrétnost boduje
Není lehké odhadnout, kdy přišel zlom. Jedno je však jisté. Módní domy i velké společnosti postupně upouštějí od spolupráce s „věhlasnými jmény“, ať už se jedná o návrháře, kreativní ředitele či ambasadory. Posun odráží skutečnost, že mnoho značek je nyní zavedených a nepotřebují na sebe poutat ještě více pozornosti, především s rizikem skandálu. Dokládá to také chování značky Gucci, která od odchodu návrháře Alessandra Michele, nikoho známého nepřijala. Prodává tedy diskrétnost.
Zdroj: The Guardian, Wikipedia, CNN, Fashion Network
Jak nejlépe upoutáte pozornost na svoje nadcházející vystoupení? Představíte limitovanou řadu oblečení. Přesně s tímto záměrem uvádí Rihanna na trh kolekci Game Day, která je připravena k příležitosti jejího vystoupení na Super Bowlu. Kolekce obsahuje mikiny, tepláky, univerzitní dresy a mnoho dalšího. Novopečené mamince šlo především o pohodlí, takže se můžete těšit na velmi příjemné kousky.
Rihanna bude 12. února hostem Apple Music Super Bowl Halftime Show. Pro tuto příležitost se rozhodla vytvořit speciální limitovanou kolekci inspirovanou právě tímto dnem. Sedmnáctidílná kolekce Game Day obsahuje mikiny, tepláky, univerzitní dresy, topy, čepice, kšiltovky, boxerky a šátek. Všechny kousky jsou inspirovány barvami amerického fotbalu.
Na propagačních snímcích je hvězdná Rihanna vidět v jednom ze dvou dvoubarevných dresů LVII v černé a bílé barvě. Dres přichází ale také v sušenkově hnědé barvě, spolu se dvěma páry tepláků LVII s nápisem „Property of Fenty“. Zkrácený dres LVII a mikina LVII s kapucí se dodávají ve stejném barevném provedení cookie brown a black caviar. To své si v nabídce najdou ženy i muži všech proporcí. Unikátní je například tričko s nápisem: „RIHANNA CONCERT INTERRUPTED BY A FOOTBALL GAME, WEIRD BUT WHATEVER“. Jeho síla tkví totiž v tom, co se skrývá při jeho obrácení. Pokud tričko obrátíte naruby, objeví se vám obličej Rihanny ve fotbalové helmě. V nabídce jsou také bavlněné boxerky, na kterých je několikrát vyobrazený hrací míč. Dále také tílko a barevné doplňky, jako jsou čepice a klobouky.
Jste připraveni na GAME DAY?
Kromě opravdu velkého výběru věcí a velikostí Savage X Fenty zahájí třídenní prodejní pop-up v Los Angeles, který se bude konat od 27. do 29. ledna. Zákazníci si budou moci zakoupit novou kolekci Game Day v obchodě s trávníkem, kde budou jako stojany na oblečení sloužit hlavy a branky figurín. Zkráceně řečeno, nic bez fotbalové tématiky v obchodě nepotkáte. Těšit se můžete také na fotomomenty nebo hodnotné dárečky. Velikosti se pohybují od XXS do 4X a kolekce je k dispozici na savagex.com a v maloobchodních prodejnách. Ceny se pohybují od 560 do 2 000 korun českých.
Módní značky se ve svých nových speciálních kolekcích rozhodly oslavit rok králíka.
Luxusní značky využily symbolu letošního nového lunárního roku. Ponese se ve znamení králíka představujícího mír, klid, smíření a štěstí. Návrháři proto do speciálních kolekcí ukryli jeho podobizny. Probíhá se třeba po svetrech, ukrývá v kabelkách nebo vykukuje z hedvábných šál.
Čínský nový rok připadá letos na 22. leden. Na místo tygra, který představoval loňský rok, nastoupí nové znamení zvěrokruhu, králík. Podle čínské tradice znázorňuje energetické a prosperující zvíře, které je ze všech znamení nejšťastnější. Symbol králíka rovněž znamená, že bude nový čínský rok plný míru, klidu, smíření předchozích konfliktů a radosti. Veselou předpověď se proto rozhodly oslavit také luxusní módní značky po celém světě.
Ve svých speciálních kolekcích návrháři nechali králíka pobíhat po svetrech, kalhotách, i šálách. V jejich tvaru vytvořili také kabelky nebo boty. Oslovit tím chtějí především čínské zákazníky. Ti totiž v současnosti slaví nejen nadcházející nový lunární rok, ale také rozvolnění dlouhotrvajících pandemických opatření. Znovu tak budou moct nejen cestovat, ale také objevovat zahraniční módní kolekce.
Symbol prosperity a štěstí vyzdvihla značka Gucci pestrými a hravými vzory
Italská společnost Gucci vyzdvihla prosperitu a štěstí, které má rok králíka představovat. Kolekci nazvanou Rok králíka proto vyobrazila na pozadí pestrých lučních květin znázorňujících nejen nový začátek, ale také nadcházející jaro. Obojí pak propojila v hedvábných šatech posetých barevnými vzory, kvalitních svetrech nebo unikátních kabelkách. Extravagantní vzory a potisky vyzdvihnou také dlouhé sukně zkombinované s lehkými rozevlátými košilemi.
Značka ve speciální kolekci nabídla živé a radostné potisky, které jsou ale i nadále v souladu se současnými trendy. Zároveň se přitom nezapomněla držet i vlastní italské tradice. Například klasickou řadu tašek Diana ozvláštnila ručně malovanými pestrobarevnými pruhy. Podobně „obnovila“ také populární kabelku Horsebit 1955 vyrobenou z tvídu, luxusní kůže a kovových doplňků.
Módní značky představily v kolekcích i známé animované králíky
Společnosti Burberry, Moschino, Moncler nebo Mulberry zvolily hravé motivy snažící se navrátit jejich zákazníky do dětství. Firma Mulberry do své kolekce zapojila známou nizozemskou postavičku králíčka Miffy. Na kabelkách a doplňcích ho vyobrazila v pro něj typických barvách, jako je oranžová, modrá nebo zelená. Speciální kolekci představila společnost v sérii fotografií zachycujících modelky hrající na schovávanou v čínském městě Šanghaj.
„Jasné barvy a hravé potisky kolekce znázorňují radostného a dobrodružného ducha králíčka Miffy,“ okomentovala návrhy firma.
Tohoto králíčka využila v nové kolekci také společnost Tommy Hilfiger. Značka se rozhodla zákazníkům hravost předat umístěním Miffyho na své typické vyšívané svetry, oboustranné bundy nebo bílé košile. Nezapomněla ale ani na doplňky, a tak králíčka najdete i na modro-červených ponožkách nebo obdobně stylizované beanie.
Návrháři Moschino zase zvolili známou pop-kulturní postavičku Bugs Bunny. Jeho uši koukají z kožených kabelek, fousky přesahují černé lodičky a podobizna vykukuje na bundách, kalhotách i sukních.
Společnost Givenchy králíka Oswalda ukázala již koncem minulého roku při spolupráci s Disney. Tato spolupráce je oslavou 100. výročí vzniku Walt Disney Company a rok králíka na nic skvěle navazuje.
Tuto oblíbenou postavičku z Looney Tunes si zvolila rovněž značka Boss.
Eleganci a krásu králíka vyzdvihla značka Ferragamo pomocí netradičního designu
O něco méně hravou kolekci představila společnost Ferragamo. Její kreativní ředitel Maximilian Davis na hedvábné šály, košile, sukně i trička umístil vyfotografované rudě červené oko králíka. Viděl v něm totiž především symbol pro eleganci, krásu a soucit. Radostnou atmosféru obklopující rok králíka zachytil také pomocí návrhů elegantního bílého králíka pobíhajícího mezi bambusovými listy a broskvoněmi. Takový potisk umístil například na luxusní hedvábnou košili.
Francouzský módní dům Dior motiv králíka zahrnul do své nové speciální pánské kolekce. Jeho bílý obrys umístil především na rudě červené návrhy svetrů, ladících setů košil a kalhot nebo kraťasů i ledvinek. Kontrastními barvami značka opět vyobrazila zmiňovanou hravost a živost, která je s novým rokem spojovaná.
Foto: Dior
Plyšové hračky inspirovaly Tory Burch
Speciální kolekci s králíkem nabídla i společnost Tory Burch. Představila svetry s ikony králíčků, kabelky i sneakers připomínající plyšové hračky. Použila opět kontrast mezi bílou a červenou, zářivě modrou nebo sytě hnědou barvou.
Přivítal nás rok 2023 a s ním i tři nadupané novinky ze světa beauty. Pojďte se blíže podívat na třešňový flirt v podobě dvou nových vůní od Tom Ford. Do světa svěžesti vás, spolu s herečkou Sydney Sweeney, vtáhne nová vůně My Way od Armani. Dior připravil nové hydratující lesky, jejíchž benefitem je přírodní složení.
Tom Ford
Tom Ford uvádí na trh dvě nové vůně Cherry v rámci nové kolekce Private Blend Cherry. První z nich je květinově-ovocná a má název Electric Cherry. Je popisována jako hravý, šumivý a třešňový flirt s tóny třešně morello, jasmínu a pižma. Pro noční bujarý život Tom Ford doporučuje druhou variantu, kterou je dřevitě ovocná vůně Cherry Smoke. Obě novinky se připojují k oblíbené unisexové vůni Lost Cherry.
Sydney Sweeney, herečka, která se proslavila díky své roli ve velmi oblíbeném seriálu Euphorie, se nyní stala hlavní tváří nového parfému My Way, který bude uveden na trh koncem ledna. Sydney bude také tváří make-upu Armani Beauty a připojí se tak k řadě dalších oblíbenců z branže.
„Svěží vůně, která dokonale vystihuje tolik z mé osobnosti, o kterou se mohu podělit s ostatními. Nemohla bych být šťastnější a pyšnější, že mohu reprezentovat značku Armani Beauty. Tato značka si cení vnitřní krásy a poskytuje vysoce kvalitní produkty, které v každém člověku probudí jeho nejoriginálnější já.“ Takto popsala herečka svoji spolupráci se značkou v tiskové zprávě.
Dior
Dior se rozhodl rozšířit svou stávající řadu produktů s názvem Addict Lip o tři nové zajímavé balzámy. Nová řada těchto produktů nese název Dior Addict Lip Glow, z nichž jeden odstín byl inspirován členkou skupiny Blackpink a ambasadorskou značky Dior Beauty, Jisoo. Růžovočervený odstín s názvem 031 Strawberry byl pojmenován podle data narozenin Jisoo (3. ledna) a připojil se k odstínům 038 Rose Nude a 039 Warm Beige.
Řada Dior Addict Lip Glow si zakládá na hydrataci a lesku. Složení obsahuje 97 % ingrediencí přírodního původu, klade za cíl zvýraznit přirozenou barvu rtů a nabídnout 24hodinovou hydrataci a šestihodinový lesk. Balzám je obohacen o třešňový olej a lze jej nosit jako podklad pod rtěnku nebo samostatně jako jemný balzám.
Zimní sezóna se bude brzy chýlit ke konci a butiky už nasazují jarní kolekce. Proto nastává nevyšší čas poohlédnout se po nových kouscích. Podívejte se s námi na pár must have doplňků, které stojí za to pořídit s předstihem. Zaměříme se na pánské i dámské produkty.
Diesel bags
O Dieselu jsme se v poslední době zmiňovali již několikrát. Našim očím nemohl uniknout velký TikTokový trend s unboxingy a různými hauly právě z domu Diesel. Ikonické kabelky vynesla i Kylie Jenner, trend poté nastal přímo okamžitě. Tyto kabelky jsou k dostání ve třech velikostech. Nejmenší, která odpovídá rozměrům AirPodů, střední a nejpopulárnější největší. Lze ji nosit jako crossbody bag. Diesel představil celou škálu barev, proto je z čeho vybírat. Velkým benefitem těchto bags je to, že jsou unisexové, okouzlí tedy ženy i muže.
Očekává se, že hitem letošního jara budou i oversized pokrývky hlavy. Velké klobouky zažívají znovuzrození. Od doby, kdy obrovský klobouk vynesla Carrie Bradshaw na cestu do Abu Dhabi, jsme je neregistrovali téměř nikde. Kromě ochrany před sluncem vám přinesou i dostatek osobního prostoru na ulici. Osudové karty velkých klobouků se rozhodla obrátit MaxMara. Rozhodně se jich nebojte. Styl z vás bude doslova křičet.
Foto: Max Mara
Vkročte do jarních dní s elegancí
Ptáte se, zda by měly být jakékoliv „heels“ must-have trendem na jaro? Přesvědčí vás o tom značka Mach&Mach, která letos silně nabrala na obrátkách a splnila všechny trendové požadavky sezóny. Používá totiž příjemné a nositelné odstíny barev v decentní kombinaci s třpytivými a lesklými prvky. Kdybychom měli označit ty nejstylovější boty, letos by to zajisté byly tyhle. Jejich design se vrací do období nultých let a zároveň působí opravdu půvabně a žensky.
Pohodlí je zkrátka důležité a na následující sezónu nám to ukazuje především Chanel. Volně střižené kalhoty vypadají elegantně a nenuceně chic. Jsou vzdušné a v kombinaci s blazerem a mokasínami budete vypadat opravdu expensive. Skvělou zprávou je, že všechny Chanel novinky do pražského butiku dorazí na začátku března. Můžete tak nakoupit bez obav ze zvolení špatné velikosti při online nákupu.
Foto: Chanel
U mužů bude válet Jacquemus
Není se čemu divit. Tento mladistvý a čistý trend odstartovala hlavně virální párty po přehlídce jaro/léto 2023. Jacquemus po této párty vynesli Manu Rios a Aron Piper. Hlavní postavy z netflixového seriálu Elite. My doporučujeme vsadit hlavně na kožené bags. Barev a tvarů je v nabídce nepřeberné množství, ale i klasická černá udělá plno parády.
Dior na rok 2023 zvolil kombinaci šedých odstínů a stříbrných kovů. Je to sice klasika, ale osvědčená. Například sluneční brýle od Diora jsou sázkou na jistotu, neurazí ani jako dárek. Jedná se totiž o nadčasový kousek. Šedou Saddle Bag také zkombinujete naprosto se vším.