Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Návrhář Daniel Lee představil v pondělí jednu z nejvíce očekávaných přehlídek Londýnského týdne módy. Ve své třetí kolekci pro Burberry se zaměřil především na outdoor eleganci. Vytvořit chtěl totiž kousky, které budou nejen stylové, ale především funkční. Definoval tím zároveň zákazníky slavné značky, které chápe jako průzkumníky.

    Svou nejnovější kolekci odhalil kreativní ředitel Burberry v obrovském stanu, který nechal postavit v londýnském parku Victoria. Daniel Lee chtěl totiž hostům vytvořit atmosféru nočního lesa. Také proto podlaha mola připomínala měkký mech. Prostředí přehlídky pak odráželo message samotných kousků. Vyprávět měly nejen příběh elegance, ale také odolnosti a praktičnosti.

    Daniel Lee proto opustil výrazné a trochu kontroverzní návrhy loňské sezóny. Místo toho se zaměřil na precizní kousky v neutrálních odstínech. Mezi jeho oblíbené barvy tak patřila hnědá, béžová i světle žlutá. Přál si totiž zároveň dokázat, že současné návrhy Burberry může nosit každý. Hodit se budou dle jeho představ jak do velkoměsta, tak do přírody.

    Zdroj: Reuters

    „Klidně se v nich válejte venku. Je to oblečení, ve kterém můžete žít,“ vysvětlil Lee svou představu Burberry „průzkumníků“. Zároveň zdůraznil, že jeho oblečení může nosit každý, a to bez ohledu na jejich postavení ve společnosti. Řada hedvábných šátků tak měla odkázat na to, že Burberry s oblibou nosila i britská královna. „Přál jsem si vytvořit pocit outdoor elegance, pohodlnosti a tepla,“ dodal kreativní ředitel slavné britské značky.

    Pohodlnou eleganci nabídly dlouhé vojenské kabáty i neutrální maxi sukně

    Mezi jednotlivé návrhy pak patřily například dlouhé kabáty. Některé z nich měly kolem krku načechranou kožešinu, jiné zase připomínaly spíše vojenské kousky. Výrazný byl také dlouhý a elegantní kabát z shearlingu. Modelky pak odhalily také dlouhé maxi sukně, modelové zase široké kalhoty se zipy umístěnými na bocích.

    Zdroj: Reuters

    Všechny outfity doplňovaly loafers na platformě, „turistické“ boty nebo kozačky sahající až po stehna. Přehlídka pak mezi ostatními vynikla také díky hostům, kteří na ni dorazili. V první řadě tak usedla například herečka Olivia Colman, herec Barry Keoghan, rapper Skepta nebo modelka Cara Delevingne. Po mole se zase prošla supermodelka Naomi Campbell nebo britská modelka Lily Cole.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Reuters, YouTube

    Foto:Reuters

    LFW: Daniel Lee nabídl outdoor eleganci. Definoval Burberry průzkumníky

    TikTok přináší další recept na suchou pleť. Technika slugging pomůže obnovit poškozenou kožní bariéru

    Různá zákoutí beauty TikToku neustále přinášejí inovativní rady, jak docílit dokonalé pleti. Recepty mnohdy balancují na hraně bizarnosti Tentokrát se ale zdá, že se aktuální trend zamlouvá i dermatologům. Seznamte se se sluggingem, cenově dostupnou metodou, která zatočí dokonce i s ekzematickou pletí.

    Luxusní značky loni zaostřily na Čínu. Svůj marketing rozšiřují i na sport a gastronomii

    Nový report firem Luxurynsight a Traackr odhalil, jaké strategie loni zaujímaly známé luxusní a módní značky. Ukázal, že se mimo jiné zaměřily na trh v Číně. Zároveň se ale snažily rozšířit své portfolio influencerů a začaly proto čím dál častěji spolupracovat se sportovci. Pro přilákání zákazníků se také rozhodly více propojit s gastronomií.

    S tenniscore vyhraje každý outfit. TikTok ovládl mix athleisure a tichého luxusu

    Uživatelé TikToku se zamilovali do dalšího módního trendu. Tentokrát se ovšem nejedná o prchavou obsesi, ale nadčasovou klasiku. Známou sociální síť totiž ovládl takzvaný tenniscore. Jedná se o kombinaci athleisure, ale i stále oblíbeného tichého luxusu. V čele trendu pak stojí především herečka Zendaya.

    Značka Dolce & Gabbana poodkryla oponu své tvorby. Zve na jedinečnou výstavu v Miláně

    Módní dům Dolce & Gabbana svým fanouškům poprvé odhalil tajemství, skrývající se za jeho vysokou módou. Slavnostně totiž otevřel výstavu v Miláně s názvem Dal cuore alle mani. Nabízí jedinečný náhled do zákulisí jedné z nejúspěšnějších italských značek. Slouží navíc jako oslava italského umění a kultury.