Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 201

    Calvin Klein oslavuje sílu i zranitelnost. Do nejnovější kampaně obsadil světoznámé sportovkyně

    0
    Společnost Calvin Klein zveřejnila novou kampaň Calvins or Nothing, do které obsadila světoznámé sportovkyně.
    Společnost Calvin Klein zveřejnila novou kampaň Calvins or Nothing, do které obsadila světoznámé sportovkyně.

    Černobílé fotografie nejnovější kampaně značky Calvin Klein mají zachytit sebevědomí i smyslnost světově proslulých sportovkyň. V projektu nazvaném Calvins or Nothing představují především nejznámější kousky z řady spodního prádla.

    Nejnovější kampaň módní společnosti Calvin Klein oslavuje sílu, zranitelnost i atletiku. Fotografie pro další sérii Calvins or Nothing tentokrát nafotila Brianna Capozzi. Světově známé sportovkyně se rozhodla postavit před bílé pozadí. Nechala tak vyniknout nejen jednotlivé kousky luxusní značky, ale také jejich individualitu. Cílem podobných kampaní je totiž dovolit známým osobnostem vtisknout do oblečení vlastní styl.

    Fotografka pak zvolila dvojí taktiku a sportovkyně fotila z dálky i na blízko. V prvním případě nechala vyniknout jejich více „atletické“ já, promítající se také do návrhů od Kleina. Na detailních portrétech zase ukázala jejich „autentickou“ verzi, která je nejen více nespoutaná, ale také intimní. Výsledné fotografie pak dovolují odhalit jak jejich sebevědomí, tak smyslnost.

    Pro účast na kampani si značka Calvin Klein vybrala profesionální hráčky fotbalu. Patří mezi ně například americká olympijská zlatá medailistka Alex Morgan nebo Angličanka Chloe Kelly. Přidala se k nim rovněž francouzská hráčka fotbalu Kenza Dali nebo japonská olympijská stříbrná medailistka Mana Iwabuchi. Pátou „modelkou“ se stala australská hráčka Mary Fowler.

    Na fotkách sportovkyně předvedly nejvíce ikonické kousky Calvin Klein

    Mezi předváděné kousky pak patří základní návrhy Calvin Klein, a to včetně nejnovějšího moderního prádla z bavlny. Sportovkyně pak ale oblékly také různé modely džínů, například ty s vysokým pasem, 90s „rovné“ nebo bootcut. Outfity doplnily také klasickými nebo cropped bundami a ikonickými tričky s logem známé značky. Kampaní tak navázaly na několik projektů z uplynulých měsíců.

    Například v květnu totiž společnost Calvin Klein zveřejnila fotografie připravené speciálně na oslavu LGBTQI+ komunity. Zazářila na nich herečka Amandla Stenberg a herec Brandon Flynn. V březnu zase značka odhalila projekt s hvězdami, jako je Jennie Kim ze skupiny Blackpink, Kendall Jenner, FKA Twigs, Michael B. Jordan nebo Aaron Taylor-Johnson.

    Zdroj: VMagazine, WWD, Fashion Network, Instagram, YouTube

    Romance mezi Louis Vuitton a současným uměním pokračuje ve čtvrté edici kabelek Artycapucines

    0

    Spojení moderního umění a tradičního řemesla může vytvořit něco exkluzivního. Své o tom ví i Louis Vuitton, šest etablovaných umělců a společnost Sotheby’s. Módní dům se rozhodl oslovit velikána v oblasti prodeje umění a zorganizovat aukci limitovaných a proslulých kabelek Capucines. Zájemci mají čas ulovit si svůj výjimečný model od 28. června do 12. července, zároveň koupí přispějí na vybrané charitativní a nevládní organizace.

    Kabelka jako umělecké dílo

    Nejnovější edice Artycapucines již počtvrté od roku 2019 zkoumá možnosti a hluboké a významné spojení mezi osobitým uměním a vysokou módou. Louis Vuitton opět oslovil šest současných umělců, aby vepsali své jedinečné příběhy a pohledy na svět do povrchu legendární kabelky. Své savoir-faire a kreativitu měli možnost tentokrát ukázat Amelie Bertrand, Daniel Buren, Ugo Rondinone, Peter Marino, Park Seo-Bo a Kennedy Yanko.

    Amelie Bertrand, Daniel Buren a Ugo Rondinone

    Z první trojice umělců a jejich výtvorů srší hravost a pestrobarevnost. Amelie Bertrand vytvořila historicky první Capucines svítící ve tmě. Daniel Buren obrací pozornost na rukojeť kabelky. Ugo Rondinone čerpá z veselých motivů cirkusových klaunů, ale zdařile se vyhýbá kýči.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Peter Marino, Park Seo-Bo, Kennedy Yanko

    Sestavu doplňují modely z možná méně nápadného břehu řeky. Peter Marino vsadil na vizuálně překvapivou černou, avšak s propracovanými detaily. Park Seo-Bo nostalgicky vdechl designu osobní zážitek z přírodního prostředí. Kennedy Yanko vytvořila funkcionalistický a skulpturální model s odnímatelnou rukojetí.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Aukce ve znamení luxusní jedinečnosti

    Příběh nejnovější limitované edice tím ale nekončí, pokračuje v samotné aukční síni Sotheby’s. Spolu se čtvrtou edicí Artycapucines jdou do aukce také modely z předchozích kolekcí, které byly vytvořené za použití stejně náročných řemeslných technik a materiálů jako jejich původní verze. Každý z dvaadvaceti modelů je prezentován a dražen v monogramovém obalu pro klobouky – Boîte Chapeau. Pro skutečné potvrzení své luxusní jedinečnosti má na sobě každý z boxů výtvor přecházející od podpisu umělce až k samostatnému uměleckému dílu.

    Status quo- ikona!

    Kabelka Capucines byla poprvé uvedena na trh v roce 2013. Na svět ji přivedl tehdejší kreativní ředitel Nicolas Ghesquière. Svůj název převzala symbolicky od prvního butiku Louis Vuitton otevřeného v Paříži v roce 1854, který se nacházel na Rue-Neuve-des-Capucines. Univerzální design a povrch umožnily módnímu domu experimentovat s její podobou a transformovat ji v nedílnou součást řemeslného dědictví.

    Zdroje: Louis Vuitton, Sotheby’s, LVMH, L’Officiel

    Fenty Beauty objevuje Roblox. Uživatelům umožní tvorbu vlastního lesku na rty

    0
    Společnost Fenty dala možnost uživatelům Roblox, vytvořit si vlastní lesk na rty.
    Společnost Fenty dala možnost uživatelům Roblox, vytvořit si vlastní lesk na rty.

    Uživatelé Robloxu se od pátku do 30. července ponoří do virtuálního světa značky Fenty Beauty. V něm se mohou vydat na lov produktů nebo průchod labyrintem, ale i započít vlastní kreativní cestu. Vytvořit si totiž budou moct vlastní lesk na rty.

    Cílem virtuálního světa Fenty Beauty není jenom vytvořit zábavnou hru pro fanoušky slavné značky, ale také kreativní proces, do kterého se mohou zapojit. Při tvorbě vlastní verze Gloss Bomb Universal Lip Luminizer si budou moct vybrat vlastní ingredience, efekty, obal, uzávěr i aplikátor lesku. Uživatelé ho následně vystaví na odiv v takzvané Sephora Experience, kde ostatním umožní pro nový produkt hlasovat.

    Na konci každého týdne v období od pátku do 30. července se pak 100 nejlepších výtvorů dostane na speciální seznam. Po skončení čtyřtýdenního cyklu vybere Rihanna ze 400 finalistů jeden nejlepší produkt. Na základě nej vytvoří novou verzi Gloss Bomb, která se v roce 2024 dostane na skutečný trh. „Beauty zážitky mají být zábava. Proto jsem nadšená, že můžu všem a všude nabídnout náhled do našeho světa,“ popsala Rihanna.

    Uživatelé Roblox pak mohou ve hře sbírat také ingredience pro vytvoření vlastního čistícího gelu na obličej. Následně totiž získají virtuální Fenty Skin Beanie. Po tvorbě zmíněného lesku na rty zase hráči dostanou Fenty Beauty Gloss Bomb Backpack. Kromě toho se mohou fanoušci Fenty pustit do labyrintu, ve kterém se skrývá parfémovaná voda Fenty. Pobíhat tak mohou světem plným pomerančových hájů a kopců z bambuckého másla.

    Roblox hra propojí nejen virtuální a reálný svět, ale i zákazníky a vedení Fenty

    Z virtuálního světa si tak beauty společnost Fenty udělala obrovskou laboratoř. „Jedná se o příležitost, jak z digitálního světa vytvořit fyzický produkt. Jak myšlenku z metaverse převést do reálného života,“ okomentovala dále projekt značka. Mezi další módní nebo beauty firmy spolupracující se světem Roblox pak patří například Gucci, Urban Decay, NARS, Givenchy, Nyx Professional Makeup nebo Essence Cosmetics.

    Značka Fenty se tedy snaží vytvořit svět, který poctí demokracii, inkluzi a diverzitu. Z podobného projektu proto těží jak firma, tak její zákazníci. Ti se totiž díky zábavné hře mohou cítit jako součást známé společnosti. Její vedení zase platformu využije pro testování a vývoj nových produktů. Slavná zpěvačka Rihanna má navíc v současnosti na svoji beauty společnost více času. Nedávno totiž odstoupila z pozice šéfky značky spodního prádla Savage x Fenty.

    Zdroj: WWD, Glossy, Eprimefeed, Twitter, YouTube

    Boty, které by neměly chybět ve vaší prázdninové výbavě: Dolce Vita x For Love & Lemons

    0
    Boty, které by neměly chybět ve vaší prázdninové výbavě: Dolce Vita x For Love & Lemons
    Boty, které by neměly chybět ve vaší prázdninové výbavě: Dolce Vita x For Love & Lemons

    Kdo by nemiloval teplé dny pod horkým italským sluncem, kdy vše najednou dostane lehký nádech bezstarostnosti se šumem moře v pozadí. Spolehlivá výbava bot na dovolenou je opravdu jako sůl nad zlato. Ať už si vychutnáváte sklenku vína, talíř těstovin nebo se vydáváte na romantickou procházku malebným městečkem, stylová obuv je nezbytností. Nová kolekce od Dolce Vita a For Love & Lemons má všechen potenciál stát se must-have každé dovolenkové batožině.

    Klasická ženskost a jemnost

    Americká oděvní značka For Love & Lemons opět vrhá své průzkumné sítě do vod trhu s obuví. Po úspěšné kolaboraci se značkou Marais se tentokrát spojila s Dolce Vita. Výsledkem je kapsulová kolekce obuvi, charakterizovaná romantikou, správnou dávkou výstřednosti a potřebou přinést trochu radosti do každého životního období. Zaměřuje se především na boty na podpatku, ale nechybí ani trendy balerínky pro pohodlné chvíle. Jako celek je prodchnuta neopominutelnou porcí klasické ženskosti a jemnosti.

    Černá Daphne pro denimový look

    Pokud chcete svému outfitu dodat jemný cool nádech, vsaďte na model Daphne. Tyto sandálky na blokovém podpatku jsou snad nejdrzejším prvkem kolekce a stojí za to. Jejich drsnost je zjemněna milým detailem v podobě bílých kvítků. Pro ještě větší cool efekt je dolaďte denimem v jakékoli formě, fantazii se meze nekladou.

    Zdroj: Dolce Vita

    Symbióza mezi 70. a 90. lety = Dahlea

    Dalším osobitým modelem z této kapsulové kolekce je Dahlea. Na rozdíl od Daphne je fuchsiová a je někde na půli cesty mezi érou hippies a supermodelkami 90. let. Je univerzální, ale skvěle vynikne se šaty.

    Zdroj: Dolce Vita

    Delikátní Daisy

    Něžnost nikdy nevyjde z módy. Tímto principem se řídí i model Daisy v šeříkové barvě. Má přiměřený podpatek a její lehkost doplňuje šněrování zakončené drobnými kvítky. Samozřejmě, nesmíme zapomenout na středobod pozornosti- velkou sedmikrásku umístěnou na špičce boty, která poutá pohledy.

    Zdroj: Dolce Vita

    Přijmeš moji růži?

    Pro divokou náladu je tu model Rosie. Díky červené barvě jí nechybí smělost, stačí ji už jen zkombinovat s elegantním overalem a červenou rtěnkou.

    Zdroj: Dolce Vita

    Baleríny Lilly pro tancování pod širým nebem

    Lilly nabízí skvělou příležitost naskočit na populární letní trend. Zároveň dopřeje vašim nohám oddech po dlouhých a horkých dnech. Má štíhlou siluetu a přezku opět zdobí jemné květy v růžové barvě.

    Zdroj: Dolce Vita

    Zdroje: WWD, Dolce Vita, For Love & Lemons

    Oslnivá symbióza jemnosti a vkusu. Nalaďte se na vlnu elegantních kabelek v pastelových barvách

    0

    Nekonečný pramen roztomilosti a hravosti? To jsou pastelové barvy. Od mátově zelené, přes pudrové odstíny až k azurovým tónům. Touto cestou se vydaly módní domy Céline, Miu Miu i Burberry. Představujeme vám krásky, které jsou vhodné nejen k letním lookům, některé z nich vynesete celoročně.

    Inspirativní dávku na svém instagramovém profilu předvedla i módní influencerka Leonie Hanne. Kromě jiných trendových materiálů v její šatně dominují primárně pastelové odstíny. O oblibě tedy není pochyb.

    Nejnovější „Cool Girl“ nezbytnost v podání Céline Triomphe Bag

    TikTokový hit i influencerská oblíbenkyně. Taška, která kromě trendy pastelových barev nabízí i praktickou stránku. Zdá se malá, ale opak je pravdou. Velká přihrádka pojme všechny vaše nezbytnosti. Od klíčů po lip balm. Logo, známé od roku 1972, ji přivádí k maximální dokonalosti. Od roku 2018, kdy ji kreativní ředitel Hedi Slimane uvedl na trh, vydala značka Celine celou škálu odnoží, například řadu Ava nebo Cuir. Jednoduché prošívání a zlatý hardware z ní dělají kousek, který by v jakékoliv barvě neměl chybět v žádném šatníku. Kabelky z řad Triomphe vynáší i Hailey Bieber nebo Bella Hadid.

    Foto: Céline

    Miu Miu spojuje několik trendů

    O Wander bag od značky Miu Miu jste jistě slyšeli. Oblíbená struktura s propojením dokonalých barev působí neodolatelně. A co z této krásky tvoří takovou favoritku? Rozhodně základní klíčový prvek celého domu: Matelessé. Kožený strukturovaný materiál. Navíc ji nově najdete i v letní verzi – crochet materiálu. Z háčkovaného designu číší letní posedlost. Opět máte na výběr z několika velikostí.

    Foto: Miu Miu

    Nebesky modrá Chanelka

    Vzhůru do výšin! Chanel má momentálně v buticích modrou oblohu. Malou bohyni doplňuje zdobný prvek z dřeva Wenge. Jde o velmi kvalitní materiál z vzácných dřevin, jenž používá málokdo. Třešničkou na dortu je zlatý hardware a minimalistická loga. Pořídit ji lze i v černé, ale na sluncem zalité dny doporučujeme tuto.

    Foto: Chanel

    Přejete si stylovou Tote Bag?

    Pokud ano, volbou číslo jedna je britské Burberry. Mini Freya Tote můžete kombinovat bez omezení. Takto jemný tón si sedne s většinou outfitů. K dispozici jsou samozřejmě tři velikosti Mini, Small a Medium. Opět ji lze nosit volně v ruce i jako crossbody. Logo na přední kapsičce vzdává hold prestižnímu sídlu značky – Horseferry Road. Základním materiálem je canvas a lemující prvky jsou kožené. Tvar se stal tak oblíbeným, že se jím inspirovali i běžné módní řetězce.

    Foto: Burberry

    Žlutá nikdy nebyla více sexy

    Kabelka Alma BB od značky Louis Vuitton je dostupná hned v několika barvách. Samozřejmě ve všech pastelových odstínech. Nás ale zaujala právě žlutá. Jemný tón ji totiž dodává ženskost a půvab. Kůže Epi je ozvláštněná charakteristicky strukturovaným povrchem. Díky nastavitelnému popruhu nabízí nespočet možností nošení. Jde o velmi nadčasovou investici, první a původní model spatřil světlo světa již v roce 1934.

    Foto: Louis Vuitton

    Zdroj: Céline, Miu Miu, Chanel, Burberry, Louis Vuitton, TikTok, Instagram

    UNEP zveřejnil příručku pro módní průmysl. Přestaňte propagovat konzum, radí

    0
    Zástupci UNEP vydali novou módní příručku pro média i influencery.
    Zástupci UNEP vydali novou módní příručku pro média i influencery.

    Program OSN pro životní prostředí (UNEP) vydal příručku pro módní odvětví nazvanou Sustainable Fashion Communication Playbook. Radí v ní lídrům, médiím i influencerům, jak propagovat módu. Odvrátit se mají od podpory konzumu k udržitelným projektům.

    Na nové příručce sepsané pod vedením UNEP spolupracovalo více než 160 manažerů z módního průmyslu a signatáři Módní charty. Zaměřili se v ní především na roli médií, influencerů i lídrů na cestě k udržitelnější budoucnosti. Na 91 stránkách proto popsali, jakým způsobem by měli nadále komunikovat o módě. Především by se totiž měli odvrátit od tendence propagovat nadměrnou spotřebu.

    Kolem takového vzkazu se totiž většina marketingové módní komunikace odjakživa točí. Místo toho by ale podle příručky měli influenceři milovníky módy motivovat k tomu, aby vyhledávali „alternativní způsoby“, jako je například nakupování z druhé ruky. Média by zase měla „rozdělovat identitu od pocitu novosti“. Módní aktéři by pak měli začít věnovat více pozornosti diverzitě, kulturnímu dědictví a tradicím nebo provázanosti módy s přírodou.

    Příručka nazvaná Sustainable Fashion Communication Playbook zveřejněná v úterý má tedy sloužit jako rádce pro vytvoření udržitelnějšího módního světa. Inspirovat má proto podle UNEP také „společenskou změnu“. „Způsob, jakým prezentujeme světu módu, musí být rovněž součástí konverzace o udržitelnosti,“ popsali tvůrci příručky. „Nejedná se ovšem o mechanismus odpovědnosti, ale o podpůrný rámec,“ popsala vedoucí advokacie pro udržitelnou módu pro UNEP Rachel Arthur.

    Příručka UNEP poukázala také na problémy spojené s módními přehlídkami a influencery

    Ve svých doporučeních se zástupci UNEP zaměřili například také na módní přehlídky. Upozornili na to, že jejich problematika nesouvisí pouze s uhlíkovou stopou. Kromě toho by se módní aktéři měli soustředit také na message, kterou okázalé luxusní show do světa posílají. Podobně pak autoři příručky posoudili také práci influencerů. Jejich sponzorované výlety přes půl světa nebo nákupní zvyky totiž vůči přírodě příliš přátelské nejsou.

    Módní průmysl je navíc v současnosti zodpovědný za dvě až osm procent světových emisí skleníkového plynu. Zároveň způsobuje výrazné znečištění, plýtvání vodou nebo poškozování biodiverzity. „Pokud se komunikátoři módního světa rozhodnou být součástí řešení, a ne jedním z tvůrců problému, pomohou nám dosáhnout důležitých cílů,“ vysvětlili dále zástupci UNEP. Módní aktéři by se proto měli mimo jiné zaměřit také na transparentnost a vědecké poznatky.

    Zdroj: WWD, UNEP, Chemycal, Twitter, YouTube

    Show Jacquemus pozorovali návštěvníci z loděk. Ohromila je královskou velkolepostí i jemností

    0
    Módní přehlídka Jacquemus ohromila nejen dech beroucí lokací, ale také návrhy inspirovanými královskými rodinami i baletem.
    Módní přehlídka Jacquemus ohromila nejen dech beroucí lokací, ale také návrhy inspirovanými královskými rodinami i baletem.

    Módní společnost Jacquemus využila proslulý zámek Versailles k představení rovnocenně impozantní kolekce. Milovníkům módy usazených v lodičkách poblíž rudě červeného mola nabídla návrhy plné odkazů na pompéznost monarchie i jemnost baletu.

    Zámek Versailles vyvolává i za běžných okolností v jeho návštěvnících pocit, že se přenesli zpět do 18. století. Při přehlídce Jacquemus ovšem takovému dojmu utéct nemohli ani zdaleka. Hosté byli totiž před jejím začátkem usazeni do romantických loděk, které následně přirazily k jednomu z břehů kanálu, který k francouzskému zámku vede. Fanoušci Jacquemus tak měli ideální výhled na červené molo vinoucí se jen pár kroků od nich.

    Barokní atmosféru vytvářela také hudba z dob Ludvíka XIV., která show doprovázela. Návštěvníkům pak návrhář Simon Porte Jacquemus nabídl kolekci plnou odkazů na královskou rodinu, okázalost monarchie i jemnost luxusu a umění, tolik typického pro balet. Představil proto například looky plné nabíraných sukní a rukávů, připomínajících šatník slavné Marie Antoinette. Nechyběl proto ani materiál jako taft nebo krajka.

    Většina z návrhů měla odkazovat také na šatník slavné princezny Diany. Na různých kouscích se proto objevil vzor puntíků, který měla v oblibě. Modelky předvedly také stříbrný třpytivý choker, který je rovněž s princeznou často spojovaný. Královské outfity pak doplňovalo luxusní spodní prádlo plné jemných mašliček, krajek a průhledných přehozů. Balet zase připomínaly baleríny a loafers s hranatou špičkou.

    Baletní a královské prvky využil Jacquemus také u pánských návrhů

    Jacquemus se pondělní přehlídkou nazvanou Le Chouchou vyzdvihl na úroveň světoznámých značek jako Chanel nebo Dior. Ne každá módní společnost totiž dosáhne lokace, jako je slavný zámek Versailles. Mezi návštěvníky show navíc patřily celebrity jako Victoria a David Beckham, Monica Bellucci, Eva Longoria, Emily Ratajkowsku a další. Také v řadách modelek se objevily hvězdy jako Gigi Hadid, Kendall Jenner nebo Deva Cassel.

    „Byl jsem tolik inspirovaný tímto historickým místem, že jsem se dostal k novým a o něco odlišnějším kreativním možnostem,“ popsal show Jacquemus. Symboly královské rodiny a baletu pak návrhář využil i na pánských návrzích. Také ty doplnil o baletní sukně nebo balónové rukávy doplňující jinak „drsné“ bomber bundy. Některé z modelek a modelů také po mole prošli v baletních pózách. I tím pomohli vytvořit svět plný luxusu a dech beroucího umění.

    Zdroj: Hypebeast, WWD, Highsnobiety, Instagram, YouTube

    Pozor, vyletí ptáček! Sepsali jsme návod. Jak se skvěle vyfotit mobilním telefonem

    0
    vyfotit

    Velké momenty, kouzelné zážitky, krásná místa nebo hezké šaty. Důvod k nové fotografii se najde vždycky a nikdy nebylo zpamátnění okamžiku jednodušší. Dokonce už nepotřebujete ani velkou a těžkou zrcadlovku, tak dobře fotí mobilní telefony. Tipů a triků je spousta, pro dnešek jsme vybrali ty nejzákladnější, abyste věděli, jak se s telefonem skvěle vyfotit.

    Z jiného úhlu

    Úhel pohledu je dost zásadní, proč většina fotografií vypadá zkrátka nudně. Jen tak si stoupnout a hezky se usmát hitparádu neudělá, přestože máte úsměv moc hezký a povedl se vám outfit. Zkuste příště fotografa navést, aby si k focení kleknul, objektiv přepnul do režimu 0,5x a otočil mobil vzhůru nohama. Rozdíl je patrný na první pohled a trik s otočkou telefonu o 180 stupňů vás opticky prodlouží.

    Tohle trio využijete při focení nejčastěji a hodí se třeba i v případě, že potřebujete na fotku dostat nějakou vysokou památku nebo budovu.

    Ať to není nuda

    Čím víc hraje pozadí za vámi, tím lépe. Třeba taková exotická pláž, kde je jen písek a azurové moře, je na pohled nádherná, pro fotku však poněkud fádní, a tak to musíte dohnat sebou. Poslouží výrazný outfit, pro ženy jsou ideální maxišaty nebo šátek do ruky, který bude vlát ve větru. Stejně tak do sukně dostaňte pohyb.

    Pro fotku jen v plavkách můžete zkusit počkat na vlnu, s níž poběžíte. Nebo se rozeběhněte po pláži. Je škoda, když jsou fotky na krásných místech nuda.

    Jak si mám stoupnout?

    Hodně práce za vás odvede už onen trik s úhlem na začátku. Přesto ho nechcete aplikovat na každou fotku, a i tak potřebujete znát několik zásad správného pózování. Všechny úhly a triky se tu v rychlosti dají jen těžko shrnout, ale hlavní je se nehrbit. Držte se vzpřímeně, nekřižte ruce před sebe. Pomůže stoj na špičkách. Nedívejte se přímo do objektivu. Hlavu pootočte kousek stranou, ale zase ne úplně z profilu. Komunikujte s prostředím, kde se fotíte. Chytněte se zábradlí, položte nohu na kámen, přičichněte ke květině nebo si sedněte do vln.

    TIP: Než se vypravíte na dovolenou, uložte si fotky lidí, kteří na stejném místě byli před vámi a které vám přijdou hezké nebo něčím zajímavé. Vzpomenete si na to, až konečně budete na té krásné vyhlídce zoufat, jak si máte stoupnout. Fotografovi to s obrazovou předlohou také půjde lépe.

    Zabavte ruce

    Kabelka, brýle, kelímek s kávou, vlasy. Posloužit může jakýkoliv předmět, část oděvu nebo například květina, ale vyřešíte tím věčný problém kam s rukama, když se snažíte vyfotit. Zkoušejte různé variace, pohyb by měl být co nejvíc přirozený. Podívejte, co všechno se dá zmáknout s takovým deštníkem.

    To hezké, tam někde v dálce

    Když se snažíte vyfotit s hezkým panorama, chcete, aby bylo vidět. V tom případě si ale musíte pohrát se zoomem. Nové telefony už disponují takovým, že pozadí za vámi přiblížíte. Fotograf se od vás musí dostatečně vzdálit, zbytek kouzla udělá zoom.

    Hra s vodou

    Odraz vodní hladiny dodá fotografii na dramatičnosti s vynaložením minimálního úsilí. Stoupněte si poblíž klidné průzračné vody a sledujte to kouzlo. Maximálního efektu dosáhnete ve zlaté hodince před západem slunce. Tehdy je světlo pro fotky nejpřívětivější.

    Jestli chcete jít víc do hloubky, sežeňte si průhledný plastový kelímek. Mobil v něm můžete částečně ponořit bez obav jeho poškození a pořídit tak velice efektní fotky, které kombinují svět na souši i pod vodou. Nebo zkuste populární trik se zrcadlem.

    Zdroj: Instagram

    Dior zve na luxusní odpočinek. V Paříži nabízí výjimečnou wellness plavbu

    0
    Dior zve milovníky módy nna luxusní wellness plavbu v Paříži.
    Dior zve milovníky módy nna luxusní wellness plavbu v Paříži.

    Luxusní plavba módní společnosti Dior se vrací na řeku Seinu i letos. Po skoro čtrnáct dní si milovníci módy budou moct užít dvouhodinový wellness a spa výlet s výhledem na nejvíce ikonické památky Paříže.

    Cílem wellness a spa plavby známé značky Dior je především opatrování emocionálního, psychologického i fyzického stavu jejích klientů. K uvolnění a získání nové energie jim mají napomoci luxusní masáže a cvičení, ale také odpočinek na palubě lodi s názvem Stunning Excellence. Jednu ze dvou nabízených plaveb si návštěvníci Paříže mohou užít od 3. do 14. července.

    Jedná se o stejné období, ve kterém v Paříži začne týden haute couture módy. Loď Dior se bude plavit po řece Seině a kotvit v přístavu Henri IV., nacházející se blízko Île Saint-Louis. Její návštěvníci dostanou na výběr ze dvou hlavních dvouhodinových zážitků. Takzvaná „treatment cruise“ nabídne hodinovou péči o obličej nebo tělo. Doplní ji následný odpočinek na palubě lodi.

    Zdroj: Dior Official

    Na ní si mohou zákazníci Dior užít nejen bazénu, ale také nápojů z luxusního baru. Naopak „wellness cruise“ nabízí napřed odpočinek a poté hodinu aktivity, jako je pilates, protahování nebo detox a mobility flow. Pro ještě intenzivnější zážitek si mohou návštěvníci obě možnosti zkombinovat a zažít tak nezapomenutelnou čtyřhodinovou plavbu. Při relaxaci na palubě si pak mohou užít výhledu na hlavní památky Paříže.

    Vybrat si mohou návštěvníci ze čtyř různých masáží těla a tří ošetření obličeje

    Luxusní péči pak zákazníci Dior podstoupí v jedné ze čtyř jednopokojových kabin. Využít ale mohou i větší pokoj pro dva, zahrnující také menší lounge. Navržené jsou pokoje ve stylu typickém pro známou francouzskou značku. Doplňuje je proto například vzor toile de jouy v béžové nebo modré a bílé barvě. Součástí lodě je také recepce, která nabízí přehled těch nejlepších parfémů a kousků z Dior skincare řady.

    „Jednotlivé péče jsou vytvořené za pomocí těch nejlepších wellness specialistů,“ ujišťuje pak na svých stránkách společnost Dior. Zákazníci si mohou vybrat ze čtyř masáží těla a tří ošetření obličeje. Každý den je přitom zdůrazněný jeden ze zmíněných procesů. Patří mezi ně péče nazvaná jako relaxace, detox, rovnováha, síla nebo zvrácení stárnutí. Za takzvanou „treatment“ plavbu zaplatí návštěvníci 680 euro, za tu „wellness“ zase 280 euro.

    Zdroj: WWD, Crash, Cheval Blanc, Dior Official, YouTube

    Letní cesta do fantazie s „Mermaidcore“

    0

    Možná máte v sobě zakódovanou touhu být mořskou pannou, která pramení z vašeho dětství a vzpomínek na pohádku Malá mořská víla. Skvělou zprávou je, že díky rostoucímu TikTok trendu se tento zapomenutý sen může stát součástí každodenní reality. Jde se na párty. Kam? Pod mořskou hladinu. A dress code? Tajemný a čarokrásný „Mermaidcore“.

    Nekontrolovatelný trendy živel

    Lákavý svět odehrávající se pod mořskou hladinou představuje v hranicích módy opakovanou inspiraci pro návrháře. Oblibu si získal již ve zlatých 90. letech, zejména díky Giannimu Versace, který dal mušlím, perlám, mořským hvězdicím a křiklavým barvám svůdný status quo. Jeho mistrovský odkaz s nádechem exotiky později zúročila Donatella Versace, naposledy a nejvýrazněji ve své kolekci jaro/léto 2021. Motivy nápadně připomínající mořskou tematiku se objevily také v nejnovější resortní kolekci domu Louis Vuitton. V poslední době se však „Mermaidcore“ stal samostatným nespoutaným živlem, který kraluje nejen přehlídkám, ale i sociálním sítím, streetstylu, líčení a doplňkům. Je třeba vytáhnout oční stíny s co nejtyrkysovějším podtónem, přidat k líčení „wet hair look“ a šup do vody!

    Podmanivé mušle

    Je těžké představit si mořskou pannu bez jejího mušlového topu. Nemusíte se vydávat na rybářskou výpravu, abyste si ho mohli obléknout, stačí si vybrat ten správný od značek Bahía Maria nebo Bluemarine. Skvěle se kombinují s lehkou košilí nebo průsvitným přehozem.

    Zdroj: Bahía Maria, Bluemarine

    Flitry odrážející všechny barevné odlesky

    Od azurové, přes královskou modř, tyrkysově zelenou až po indigovou. Jednou z esencí „Mermaidcore“ jsou rozhodně syté a zářivé barvy spjaté s flitry. Nejlépe se do nich zcela zahalíte ve smyslných šatech od Nensi Dojaka nebo Tom Ford.

    Zdroj: Nensi Dojaka, Tom Ford

    Sázka na krystaly a háčkované doplňky

    Rozmanitost je jedním z obrovských plusů tohoto trendu. Nemusíte se držet přesných pravidel, raději se nechte vést svou intuicí. Záleží jen na vás, jeden den bude vaším přítelem kabelka z kolekce Versace x Dua Lipa. Jindy zase ležérní háčkovaná Prada.

    Zdroje: Versace, Prada

    Dáma s perlovou náušnicí… ale od Diora

    Pokud chcete svůj outfit doladit ve stylu mořské panny, tvořivosti se meze nekladou, ale rozhodně byste neměli vynechat perly. Nic není lepším doplňkem než ten vylovený přímo z moře. Exkluzivní šperky nabízí Yoko London a nikdo jiný než Dior.

    Zdroj: Yoko London, Dior

    Zdroje: WWD