Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Algoritmus, určující, jaké z mnoha módních kousků se probojují na žebříček trendů, je nerozluštitelnou záhadou. Stává se tak, že se mezi IT položky dostanou boty, kabelky nebo kosmetika, kterým příliš nefandíme. I v případě, že bychom respektovali jejich 15 minut slávy, v žádném případě nedoporučujeme za ně utrácet často až příliš vysoké částky.

    Některé módní a beauty produkty mají záhadnou schopnost držet se mezi top prodávanými kousky, a to navzdory svým častým chybám. Buď nejsou ani kapku estetické, nebo přes svou vysokou cenu nenabízí kvalitu, kterou slibují. Upřímně nevíme, který ze zmíněných hříchů je horší, a tak nedoporučujeme nákup ani jednoho z následujících produktů. Pravděpodobně se vám totiž nevyplatí.

    Na kosmetické poličce vám Drunk Elephant chybět nebude. Vyhněte se i předraženým pomocníkům

    Kosmetika Drunk Elephant se proslavila především díky mladým uživatelům TikToku. Z nějakého důvodu se tak její produkty staly to-go volbou současné generace alfa. Právě tato skutečnost je něco, co nás od jejího nákupu odrazuje. Dokážeme si navíc vybavit řadu jiných a kvalitnějších značek, stojících za podobnou investici.

    Zdroj: Drunk Elephant, Current Body

    Podobný názor máme také na všemožné high-tech beauty pomocníky, kteří v posledních letech zaplavili internet. Jednat se může o téměř strašidelné LED masky nebo různé masážní nástavce na obličej. I když nějakou ze slíbených funkci jistě plní, zdá se nám, že ani tak dostatečně neospravedlňují svou šokující cenovku.

    Dejte Pandora náramkům konečně sbohem. Ze sbírky kabelek vyřaďte Telfar Bag

    Šperky Pandora jsou kontroverzním kouskem, který buď milujete, nebo nenávidíte. Asi už je jasné, do které skupinky je v následujících řádcích zařadíme my. I když jsou různé charms novým hitem letošního léta, tuto jejich podobu považujeme za zastaralou a klišé.

    Zdroj: Pandora

    Další trendy kousek, který s nadšením dosadíme na černou listinu, jsou kabelky Telfar. Jejich slávu jim uznáme na sezónu či dvě, rozhodně se ovšem nejedná o módní položku, bez které váš šatník nepřežije. Je jen otázkou času, kdy vás poměrně neoriginální logo i design přestanou bavit.

    Svět bot by se bez těchto kousků obešel. Crocs podpatky i MSCHF boots patří jen na fotky

    Zářivě červené boots značky MSCHF patří přesně mezi ty kousky, které svou slávu získají rychlostí blesku a nikdo ani netuší jak. Jedná se sice o originální kousek, působící vtipně a nečekaně, kromě ukořistění jedné street style fotky na týdnu módy však nevidíme žádný jiný důvod pro jejich pořízení.

    Zdroj: MSCHF, Crocs

    Boty značky Crocs by měly vždy zůstat zavřené za dveřmi vašeho domu nebo apartmánu. Ano, i v případě, že na ně známá společnost nalepí podpatek a pokusí se z nich udělat další módní trend. Peníze, které byste do tohoto kousku vložili, raději věnujte více klasickému a nadčasovému páru bot.

    Ani hvězdám se nedaří vše, na co sáhnou. Bez Skims i R.E.M. se obejdete

    O značce Skims, z dílny slavné modelky a influencerky Kim Kardashian, slyšel snad každý. I když má své kouzlo, snažte se mu nepodlehnout. Časté recenze totiž poukazují na to, že jsou kousky sice poměrně kvalitní, ale za svou vysoce stanovenou cenu přesto nestojí. Nedávné vydání push-up podprsenky s umělými bradavkami pak mluví za vše…

    Zdroj: Skims

    Do vlastní beauty značky se pak pustila také slavná zpěvačka Ariana Grande. Produkty R.E.M. Beauty se ovšem, na rozdíl od jejích songů, netěší zrovna pozitivním recenzím. Negativní komentáře sklidily například lip oils, které podle jejich uživatelů rty vysušují a téměř je neobarví.

    @slaybyjess Replying to @summyisboo Arianators please dont come for me, we’re allowed to have opinions #rembeauty #lipoils #arianagrande #unpopularopinion #makeupreview #notworththehype ♬ Vegas (From the Original Motion Picture Soundtrack ELVIS) – Doja Cat

    Zdroj: Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Módní kousky, které raději vynecháme. Jaké IT položky za nákup nestojí

    Algoritmus, určující, jaké z mnoha módních kousků se probojují na žebříček trendů, je nerozluštitelnou záhadou. Stává se tak, že se mezi IT položky dostanou boty, kabelky nebo kosmetika, kterým příliš nefandíme. I v případě, že bychom respektovali jejich 15 minut slávy, v žádném případě nedoporučujeme za ně utrácet často až příliš vysoké částky.

    Některé módní a beauty produkty mají záhadnou schopnost držet se mezi top prodávanými kousky, a to navzdory svým častým chybám. Buď nejsou ani kapku estetické, nebo přes svou vysokou cenu nenabízí kvalitu, kterou slibují. Upřímně nevíme, který ze zmíněných hříchů je horší, a tak nedoporučujeme nákup ani jednoho z následujících produktů. Pravděpodobně se vám totiž nevyplatí.

    Na kosmetické poličce vám Drunk Elephant chybět nebude. Vyhněte se i předraženým pomocníkům

    Kosmetika Drunk Elephant se proslavila především díky mladým uživatelům TikToku. Z nějakého důvodu se tak její produkty staly to-go volbou současné generace alfa. Právě tato skutečnost je něco, co nás od jejího nákupu odrazuje. Dokážeme si navíc vybavit řadu jiných a kvalitnějších značek, stojících za podobnou investici.

    Zdroj: Drunk Elephant, Current Body

    Podobný názor máme také na všemožné high-tech beauty pomocníky, kteří v posledních letech zaplavili internet. Jednat se může o téměř strašidelné LED masky nebo různé masážní nástavce na obličej. I když nějakou ze slíbených funkci jistě plní, zdá se nám, že ani tak dostatečně neospravedlňují svou šokující cenovku.

    Dejte Pandora náramkům konečně sbohem. Ze sbírky kabelek vyřaďte Telfar Bag

    Šperky Pandora jsou kontroverzním kouskem, který buď milujete, nebo nenávidíte. Asi už je jasné, do které skupinky je v následujících řádcích zařadíme my. I když jsou různé charms novým hitem letošního léta, tuto jejich podobu považujeme za zastaralou a klišé.

    Zdroj: Pandora

    Další trendy kousek, který s nadšením dosadíme na černou listinu, jsou kabelky Telfar. Jejich slávu jim uznáme na sezónu či dvě, rozhodně se ovšem nejedná o módní položku, bez které váš šatník nepřežije. Je jen otázkou času, kdy vás poměrně neoriginální logo i design přestanou bavit.

    Svět bot by se bez těchto kousků obešel. Crocs podpatky i MSCHF boots patří jen na fotky

    Zářivě červené boots značky MSCHF patří přesně mezi ty kousky, které svou slávu získají rychlostí blesku a nikdo ani netuší jak. Jedná se sice o originální kousek, působící vtipně a nečekaně, kromě ukořistění jedné street style fotky na týdnu módy však nevidíme žádný jiný důvod pro jejich pořízení.

    Zdroj: MSCHF, Crocs

    Boty značky Crocs by měly vždy zůstat zavřené za dveřmi vašeho domu nebo apartmánu. Ano, i v případě, že na ně známá společnost nalepí podpatek a pokusí se z nich udělat další módní trend. Peníze, které byste do tohoto kousku vložili, raději věnujte více klasickému a nadčasovému páru bot.

    Ani hvězdám se nedaří vše, na co sáhnou. Bez Skims i R.E.M. se obejdete

    O značce Skims, z dílny slavné modelky a influencerky Kim Kardashian, slyšel snad každý. I když má své kouzlo, snažte se mu nepodlehnout. Časté recenze totiž poukazují na to, že jsou kousky sice poměrně kvalitní, ale za svou vysoce stanovenou cenu přesto nestojí. Nedávné vydání push-up podprsenky s umělými bradavkami pak mluví za vše…

    Zdroj: Skims

    Do vlastní beauty značky se pak pustila také slavná zpěvačka Ariana Grande. Produkty R.E.M. Beauty se ovšem, na rozdíl od jejích songů, netěší zrovna pozitivním recenzím. Negativní komentáře sklidily například lip oils, které podle jejich uživatelů rty vysušují a téměř je neobarví.

    @slaybyjess Replying to @summyisboo Arianators please dont come for me, we’re allowed to have opinions #rembeauty #lipoils #arianagrande #unpopularopinion #makeupreview #notworththehype ♬ Vegas (From the Original Motion Picture Soundtrack ELVIS) – Doja Cat

    Zdroj: Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―