Více

    ― Reklama ―

    Pokud potřebujete outfitovou inspiraci, zavítejte na instagramový profil Elsy Hosk. Modelku, podnikatelku a současnou it girl charakterizuje mimo jiné záviděníhodný šatník, úspěšná kariéra a upřímná vášeň pro oblečení a design. Ne nadarmo je proto naší oblíbenou módní múzou.

    Na vrchol kariéry ji vynesl status andílka Victoria’s Secret

    Supermodelka Elsa Hosk pochází ze Švédska a svou úspěšnou kariéru zahájila už ve 13 letech. Po dokončení střední školy se vydala cestou profesionální basketbalistky. Modelingové nabídky se ovšem hrnuly, a tak se Hosk nakonec přestěhovala do New Yorku s cílem prorazit na tamních přehlídkových molech.

    Cesta na vrchol ovšem nebyla snadná. Úspěchy přišly až po problémech s alkoholismem, drogovou závislostí a následném odvykacím léčení. Hosk se začala objevovat na shows prvotřídních návrhářů a v roce 2011 si poprvé oblékla pověstná andělská křídla na přehlídce značky Victoria’s Secret.

    O čtyři roky později získala spolu s dalšími modelkami oficiální a prestižní titul takzvaného andílka Victoria’s Secret. Proslavila se rovněž žím, že při přehlídce slavné značky v roce 2018 předvedla exkluzivní podprsenku Fantasy Bra, a to v hodnotě milionu dolarů, pokrytou diamanty Swarovski.

    Značka Helsa vzdává hold jejím švédským kořenům

    Poté, co pověsila andělská křídla na hřebík, se Hosk dostala do širšího povědomí zejména jako instagramová módní ikona s více než osmi miliony sledujícími. Základním pilířem jejího osobního stylu je kombinace převážně nadčasového oblečení z kvalitních materiálů, a to s trendy kousky, které mají ovšem potenciál přetrvat minimálně několik sezón.

    Zdroj: Elsa Hosk

    Spojení pro modelku typické a skandinávské estetiky je silně patrné v její oděvní značce Helsa, založené v roce 2022. Každá kolekce je tematická, zaměřuje se na minimalismus, a to v tom nejlepším slova smyslu, využívá kvalitní materiály a mistrovské krejčovské umění. Poslední počin s názvem Scandi Summer čerpá inspiraci ze zasněných a nikdy nekončících severských letních dnů.

    Byznys není jediným cílem. Hosk na modeling zatím nezanevřela

    Kromě vlastního podnikání se modelka v současnosti angažuje také prostřednictvím spoluprací s jinými značkami. Letos na jaře například Hosk vydala retro kolekci plavek ve spolupráci s Heavy Manners.

    Jako modelka se však Hosk obvykle objevuje už jen v reklamních kampaních. Nedávno se tak stala tváří kolekce SKIMS s názvem Milky Sheer, která zahrnuje průsvitné a přiléhavé kousky, určené pro letní sezónu.

    Zdroje: WWD, Forbes, Instagram, Wikipedia, Youtube

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Elsa Hosk je ztělesněním skandinávského snu. Elegantní a nadčasový styl vtiskla do vlastní značky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pokud potřebujete outfitovou inspiraci, zavítejte na instagramový profil Elsy Hosk. Modelku, podnikatelku a současnou it girl charakterizuje mimo jiné záviděníhodný šatník, úspěšná kariéra a upřímná vášeň pro oblečení a design. Ne nadarmo je proto naší oblíbenou módní múzou.

    - Reklama -

    Na vrchol kariéry ji vynesl status andílka Victoria’s Secret

    Supermodelka Elsa Hosk pochází ze Švédska a svou úspěšnou kariéru zahájila už ve 13 letech. Po dokončení střední školy se vydala cestou profesionální basketbalistky. Modelingové nabídky se ovšem hrnuly, a tak se Hosk nakonec přestěhovala do New Yorku s cílem prorazit na tamních přehlídkových molech.

    Cesta na vrchol ovšem nebyla snadná. Úspěchy přišly až po problémech s alkoholismem, drogovou závislostí a následném odvykacím léčení. Hosk se začala objevovat na shows prvotřídních návrhářů a v roce 2011 si poprvé oblékla pověstná andělská křídla na přehlídce značky Victoria’s Secret.

    O čtyři roky později získala spolu s dalšími modelkami oficiální a prestižní titul takzvaného andílka Victoria’s Secret. Proslavila se rovněž žím, že při přehlídce slavné značky v roce 2018 předvedla exkluzivní podprsenku Fantasy Bra, a to v hodnotě milionu dolarů, pokrytou diamanty Swarovski.

    - Reklama -

    Značka Helsa vzdává hold jejím švédským kořenům

    Poté, co pověsila andělská křídla na hřebík, se Hosk dostala do širšího povědomí zejména jako instagramová módní ikona s více než osmi miliony sledujícími. Základním pilířem jejího osobního stylu je kombinace převážně nadčasového oblečení z kvalitních materiálů, a to s trendy kousky, které mají ovšem potenciál přetrvat minimálně několik sezón.

    Zdroj: Elsa Hosk

    Spojení pro modelku typické a skandinávské estetiky je silně patrné v její oděvní značce Helsa, založené v roce 2022. Každá kolekce je tematická, zaměřuje se na minimalismus, a to v tom nejlepším slova smyslu, využívá kvalitní materiály a mistrovské krejčovské umění. Poslední počin s názvem Scandi Summer čerpá inspiraci ze zasněných a nikdy nekončících severských letních dnů.

    Byznys není jediným cílem. Hosk na modeling zatím nezanevřela

    Kromě vlastního podnikání se modelka v současnosti angažuje také prostřednictvím spoluprací s jinými značkami. Letos na jaře například Hosk vydala retro kolekci plavek ve spolupráci s Heavy Manners.

    Jako modelka se však Hosk obvykle objevuje už jen v reklamních kampaních. Nedávno se tak stala tváří kolekce SKIMS s názvem Milky Sheer, která zahrnuje průsvitné a přiléhavé kousky, určené pro letní sezónu.

    Zdroje: WWD, Forbes, Instagram, Wikipedia, Youtube

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Marc Jacobs slaví kabelku Cristina a Jil Sander vítá novou éru

    Marc Jacobs vydal speciální kampaň ke své nejnovější "it" kabelce Cristina. Značka Jil Sander zveřejnila první dílo nového kreativního ředitele Simona Bellotti, tedy speciální video. Crocs a Touchland představují virální přívěsek a Chanel míří do New Yorku, kde v prosinci odhalí svou řadu Métiers d'Art. Paříž přivítá výstavu o díle Virgila Abloh.

    Podpora žen od Keni po Koreu. Women@Dior a UNESCO plní sny po celém světě

    Program Women@Dior, který vznikl ve spolupráci módního domu Dior s organizací UNESCO, letos oslavil pět let existence. Na konferenci v Paříži minulý týden představil pět inspirativních projektů mladých nadaných žen z různých koutů světa. V Keni vzniká AI chatbot pomáhající ženám s finanční gramotností, Korea vítá digitální slovník měnící genderové stereotypy a v Nepálu oživují nevidomí mentoři výrobu vonných tyčinek.

    Léto slaví další nostalgický návrat. Tankinis jsou opět trendy

    Další z dávno zapomenutých módních kousků slaví nově získanou slávu. Mezi plavkami totiž letos zazáří také takzvané tankinis. Jedná se o plavky připomínající klasický tank top, neboli tílko. Oblíbené jsou v kombinaci nejen s klasickými kalhotkovými plavkami, ale také "boy shorts". Nostalgie nás zkrátka letos pohltila a nehodlá se jen tak pustit.

    Londýnský týden módy čeká revoluce. Vede ji nová šéfka Britské módní rady

    Světové týdny módy patří mezi nejprestižnější módní akce. I mezi nimi ale existuje konkurence. Londýnský fashion week tak v poslední době zaznamenal značný pád své popularity. Změnit to nyní hodlá nová ředitelka Britské módní rady, jež událost pořádá, Laura Weir. V Londýně chystá revoluci slibující podporu návrhářů i vyšší zájem veřejnosti.

    O krok napřed. Jaké trendy definují pánský šatník léta roku 2026?

    I když módní svět v současnosti pohltil Pařížský haute couture week, ještě nedávno upíral svůj zrak na nejnovější přehlídky pánské módy. Luxusní značky totiž nedávno představily svou vizi pánského šatníku pro jaro a léto roku 2026. Již nyní lze proto vypozorovat poutavé trendy, které vytváří červenou nit napříč všemi představenými kolekcemi.

    Bulgari chystá luxusní upgrade. Otevře ostrovní resort v Abú Dhabí

    Módní dům Bulgari hodlá rozšířit své portfolio luxusních hotelů. Oznámil totiž plány na vybudování ostrovního resortu v Abú Dhabí, a to do roku 2030. Jeho součástí má být nejen obrovský hotel, ale také soukromé vily a rezidenční sídla. Chybět nebudou ani soukromé pláže, michelinské restaurace a plesový sál s výhledem na nedaleké velkoměsto.

    Kosmetické receptury inspirované herbářem. Pečující kosmetiku ovládají bylinky

    Bylinky nejsou jen základem čajových směsí, ale i hlavní ingrediencí moderní péče o pleť. Levandule, heřmánek nebo například měsíček lékařský se ze zahrádek přesunuly do laboratoří a staly se nedílnou součástí luxusní kosmetiky. Zklidňují, hydratují a regenerují. Díky svým účinkům tak kralují složení produktů pro všechny typy pleti.

    Pánská tanga a queer svůdnost. To jsou společní jmenovatelé Ludovic de Saint Sernin

    Asi 50 let poté, co rakouský vizionář Rudi Gernreich vymyslel pánská i dámská tanga, a to jako nenápadné řešení tehdy nově zakázaných nudapláží v Kalifornii, si jejich nejodvážnější podoba říká opět o pozornost. Návrhář Ludovic de Saint Sernin, který se už několik sezón nebojí hladit módu po ostré hraně erotiky, křísí plavkovou řadu a letošní léto věnuje klukům v těch nejmenších střizích, jaké si umíte představit.

    Pitbull jako ultimátní „guilty pleasure“. Postfeminismus mu objektivizaci žen odpouští

    Záběry z Pitbullových koncertů a fanynky převlečené za oblíbeného umělce v posledních týdnech zaplnily nejednu „for you page“ na sociálních sítích. Často jde o ženy, které se považují za feministky, ale přesto s Pitbullem nadšeně zpívají texty, jež ženy objektivizují. Do popředí totiž vstupuje moderní postfeminismus, dle něhož mají ženy ve svých rukou moc a schopnost kritického myšlení.

    Haute couture week pokračuje. Očekávané návrhy odhalil Chanel i Giorgio Armani

    Pařížský haute couture týden módy je v plném proudu. Očekávanou kolekci pro letošní podzim a zimu představil rovněž módní dům Chanel. Jednalo se o poslední přehlídku z dílny designového studia, které až do října zastupuje nového kreativního ředitele, Matthieu Blazy. Svou řadu odhalil také Giorgio Armani, jenž se ovšem na show nemohl dostavit.

    Léto po stopách luxusu. Známé značky lákají na prázdninové pop-upy

    Největší módní domy v létě opouští své "rodné" země a putují do vysněných prázdninových destinací. Pohodlně se usazují na plážích v Itálii, Španělsku i daleké Asii. Zákazníky tradičně lákají na dočasné pop-upy, nabízející závan vytříbeného luxusu. Značky jako Dior, Jacquemus, Burberry či J.Crew letos přichystaly speciální kolekce i letní zážitky.

    Prostřete hostům léto. Sluneční paprsky žádají hravý jídelní stůl

    Sluncem nasycené měsíce volají po hravosti, která žádnému jinému ročnímu období nesedne tak nenuceně jako právě létu. Chuť povolit naše hranice a poddat se téměř dětské naivitě prostupuje nejen do našich šatníků či make-up taštiček, ale i do naší domácnosti. Prostřete si letos stůl, který perfektně zachytí nezaměnitelnou atmosféru léta.

    Pařížský haute couture week je zpět. Zahájil ho Schiaparelli a Iris Van Herpen

    Paříž v pondělí přivítala další ze svých exkluzivních haute couture týdnů módy. Odstartovala ho přehlídka z dílny Schiaparelli, která dle návrháře Daniela Roseberry představovala konec jedné kapitoly známé značky. Módní dům Iris Van Herpen pro změnu překvapil návrhy připomínajícími podmořský svět. Součástí jedné z rób se dokonce staly živé řasy.

    Pánové, létu vévodí pyžamo. Pohodlí konečně dostává nový rozměr

    Italské slunce, městské ulice i plážové promenády mají letos jedno společné. Pyžamo. Ne, nejedná se o omyl při ranním venčení psa, ale o jeden z nejvýraznějších trendů letošního Milánského týdne módy. Dolce & Gabbana ve své pánské kolekci pro jaro a léto 2026 udělala z noční uniformy hlavní denní look. Kdo by si kdy pomyslel, že klasický proužkovaný set do postele se stane symbolem moderního stylu?

    Michael Rider vstoupil do záře reflektorů. Odhalil debut pro Celine

    Další ze slavných módních domů se dočkal nové kapitoly. Nový kreativní ředitel Celine, Michael Rider, odhalil v neděli odpoledne svou debutovou kolekci. Umně v ní spojil tradici značky, její předchozí éry i špetku vlastního stylu. Jedná se o vydařený začátek návrháře, který pro společnost pracoval již dříve, a to pod taktovkou ikonické Phoebe Philo.

    Provoní domov a vyčistí hlavu. Vůně přinášející spirituální zážitek

    Některé vůně dokážou víc než jen provonět domov. Vonné tyčinky, vykuřovadla nebo esenciální oleje zároveň slibují zklidnění mysli a očištění od negativní energie. Jejich používání má kořeny v duchovních tradicích celého světa. Navíc vám doma zastoupí designový doplněk v podobě aroma lampy nebo stylového stojánku.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―