Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Ve středu večer uspořádala značka Victoria’s Secret party, která měla uvítat její novou éru. Představila svou obnovenou přehlídku. Tu ale prozatím vydá koncem září jako dokument, a to pod názvem The Tour. Známá společnost se tím snaží napravit své přešlapy z minulosti.

    Známá značka spodního prádla Victoria’s Secret se vrací do módního světa. Tentokrát mu ovšem hodlá ukázat, že prošla zásadní změnou. Poslední přehlídku svých „andílků“ totiž uspořádala v roce 2018. Od té doby ovšem čelila kritice kvůli tomu, jakým způsobem propagovala vzhled „dokonalé ženy“. Do svých kampaní totiž zařazovala pouze modelky odpovídající stereotypním představám krásy.

    K pádu slavné společnosti přispěla také tehdejší medializace #MeToo. Kritika proto vedení Victoria’s Secret způsobila obrovské ztráty. Firma se proto rozhodla podobu značky zásadně změnit. Přeměnu pak světu odhalila středeční party uspořádaná v Manhattan Center. Představila totiž také její nejnovější přehlídku, která je prozatím k vidění ve speciálním dokumentu s názvem The Tour. Dostupný bude na Amazon Prime od 26. září.

    Jeho cílem je představit „novou generaci tvůrkyň“ ze čtyř různých měst, a to Lagosu, Londýna, Bogoty a Tokia. Jedná se o dokumentaci 20 žen, tedy pěti zástupkyň každého města. Jedna z nich je vždy návrhářka, druhá zase režisérka. Mezi další zastoupené profese patří malířky, básnířky nebo hudebnice. „Nezapomněli jsme naši minulost, ale mluvíme o přítomnosti, ve které máme jiný příběh,“ vzkázal pak kreativní ředitel značky Raul Martinez.

    Victoria’s Secret ztrácí přehled v tom, co chce světu říct, míní kritici

    Cílem Victoria’s Secret je tedy ukázat, že rozumí současnému chápání ženské krásy a ideálu. Snaží se tedy zároveň odrážet různorodost. Značka proto do svých řad přijala modelky různé barvy pleti, plus size modelky nebo trans ženy. Kritické hlasy ovšem poukazují na to, že je nová message společnosti poněkud chaotická. Ve své snaze napravit si svou pověst totiž ztratila přehled o tom, co chce vlastně říct.

    Vysloužilí andílci a supermodelky přítomné na středeční party ovšem proměnu Victoria’s Secret prozatím chválí. Zúčastnila se jí například Gigi Hadid, Naomi Campbell, Taylor Hill, Lily Aldridge nebo Candice Swanepoel. „Byl čas, kdy značka lidem říkala, jak mají ženy vypadat. Myslím ale, že nyní se snaží oslavovat to, že každý může být, kým chce,“ okomentovala například velkou událost Priyanka Chopra.

    Zdroje: WWD, New York Times, Today, YouTube, Instagram

    Victoria’s Secret vstupuje do nové éry. Snaží se napravit chyby minulosti

    PFW: Chemena Kamali debutovala pro Chloé, Givenchy nabídl pařížský chic a Rick Owens propadl nadpozemské kráse

    Návštěvníci Pařížského týdne módy se dočkali dalších očekávaných přehlídek. Jednou z největších událostí pro ně byla debutová přehlídka návrhářky Chemeny Kamali pro Chloé. Jejich pozornost se ovšem upínala i ke značce Givenchy, která je naopak v současnosti bez kreativního ředitele. Show Rick Owens pak nadchla hlavně svou estetikou připomínající populární snímek Duna.

    Boty jako investice: Které modely od Christian Louboutin se vyplatí?

    Červená podrážka je jedinečným poznávacím znamením bot značky Christian Louboutin. Modely tohoto šarmantního francouzského návrháře jsou často první volbou slavných osobností, ale i nováčků ve světě luxusní obuvi. Stojí však skutečně za to?

    Přivítejte jaro s trendy slunečními brýlemi. Vynikne oversized i sportovní styl

    S blížícím se teplejším počasím přichází i příležitost, jak posunout svůj styl na další úroveň. Hřejivé sluníčko nás totiž brzy donutí nasadit na oči sluneční brýle. Pro někoho obyčejný doplněk pak dokáže v outfitu učinit opravdový rozdíl. Stejně jako jiným módním sektorům, i jemu ale vládnou každý rok jiné trendy. Seznamte se s těmi současnými.

    Světlo jako umělecké dílo. Designové osvětlení je neoddělitelnou součástí moderního domova

    Moderní domov může obsahovat řadu chytrých zařízení, neodolatelných kusů nábytku nebo experimentálních materiálů. Nikdy však nebude kompletní bez designového a vhodného osvětlení. Světlo má na nás obrovský vliv, který si často ani neuvědomujeme. Stará se o zpříjemnění atmosféry, zvýrazňuje design jiných prvků, ovlivňuje náladu a v neposlední řadě reguluje spánek.