Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Jistě vám neunikl předvánoční release třetí série Emily in Paris. Pokud jste, stejně jako my, doslova odvaření z outfitů hlavní hrdinky, máme pro vás inspiraci na designérské kousky, které vypadají, jako by ji vypadly rovnou z šatníku.

    Emily in Paris je netflixový seriál od režiséra kultovního Sexu ve městě. Snad nejvíce oblíbená série všech tredsetterů a fashion loverů. Chcete-li se tedy u Emily inspirovat, jste tu na správném místě.

    Jestli se Emily něčeho nebojí, tak jsou to barvy…

    Růžová ale klidně i neonově zelená. Emily má v šatníku celou paletu barev. Pro někoho možná příliš, ale věřte, že jak jednou barevné kompozice okusíte, už se nikdy nevrátíte zpět.

    Pokud nám měl seriál kromě dějové linky něco předat, byl to fakt, že není nutné se bát barev. Objevte s námi sami sebe v jiné barevné škále, než se momentálně nacházíte!

    Letos válelo Valentino

    Kreativní ředitel Pierpaolo Piiccioli zahalil celé Valentino do barvy s názvem Pink PP. Sytý růžový odstín nabral na obrátkách hlavně díky Zendaye, tváři celé kampaně.

    Foto: Valentino

    Chanel jako klíčový prvek

    Už z názvu seriálu vyplývá, že se děj odehrává v Paříži. Proto je módní dům Chanel naprostým odrazem módní seriálové scény. Vypadá to, že se bez ikonického Chanel kostýmku nikdy neobejdete. Střihy i barvy záleží pouze na vašem vkusu. Jednoduše si ho pořiďte. Kromě investice budete vypadat chic a nezkazíte nikdy nic. Jako první ho vynesla sama Coco a naposled se vynese s koncem světa.

    Foto: Chanel

    Zelená od Bottegy

    Co bychom si počali bez italské Bottegy? To opravdu nevíme. Jejich ikonická zelená vám také nesmí chybět. V této barvě najdeme kabelky, boty i sekci ready to wear. Odstínů najdeme více, proto si vyberete i vy.

    Foto: Bottega Veneta

    Dokonalost se skrývá v doplňcích

    Dotáhnout outfit k úplnému vrcholu lze jen pomocí doplňků. Těmi se celý seriál přímo hemží. Proto se nebojte sáhnout především po barevných šátcích. Můžete je připevnit ke kabelce, ovázat kolem krku, nebo zakomponovat do účesu. U takřka každého designéra nějaký stylový šátek najdete, výběr vám ale ulehčíme a přidáváme pár stylovek z této sezóny. A to hlavně od Prady, protože vypadají jakoby tvůrcům seriálu vypadly z připravené šatny.

    TikTokový hit

    Pokud jsme vám stále tajemství #emilyinparisoutfits nepřiblížili, můžete se inspirovat na všech sociálních sítích s tímto hastagem. Na závěr: všechny outfity jsou plné barev, jejich kombinací a k sobě se hodících odstínů. Nezapomeňte na stylové doplňky a za zkoušku stojí i #doublebag.

    @valeria.lipovetsky

    Reply to @naislisboa my spin on #EmilyInParis outfits ✨ #fashiontok

    ♬ La vie en rose – Zaz

    Zdroj: Valentino, Chanel, Prada, TikTok

    Emily in Paris je zpět! A s ní další look book skvělých outfitů

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.

    Skupina Ermenegildo Zegna hlásí úspěšné prodeje. Gucci a Valentino však strádají

    Módní značky v současnosti čelí nepříznivým ekonomickým podmínkám. Překonat se je ovšem podařilo skupině Ermenegildo Zegna. V prvním letošním čtvrtletí totiž dosáhla úspěšného růstu, i když mírně zpomaleného. Naopak módní domy Gucci a Valentino zažívají o něco méně radostné chvíle.

    Diesel představil nový dokumentární seriál. Chce ukázat, že udržitelnost není nuda

    Módní značky v poslední době čím dál více usilují o to, aby svým zákazníkům dokázaly svůj závazek k větší udržitelnosti. Také proto oznámila společnost Diesel vydání nového dokumentárního seriálu. Zaměřit se má na životní cyklus denimu, od jeho zrození v továrnách až po usazení ve výkladních skříních.