Více

    ― Reklama ―

    Kombinace sladké a slané dříve patřila mezi oblíbenou inovaci. V současnosti ovšem její místo nahradil mix s názvem swicy. Jedná se pro změnu o směs pálivých a sladkých příchutí. Její boom odstartovaly nejen známé restaurace, ale především slavné značky jako Starbucks nebo Coca Cola.

    Letošnímu létu jednoznačně vévodí jedna příchuť. Jedná se o už existující, ovšem ne příliš oblíbenou, kombinaci sladkých a pálivých tónů. V současnosti ovšem aroma s názvem swicy dobývá nejen stoly známých restaurací, ale také produktové řady hned několika slavných značek. Populární je pak především mezi mileniály, generací Z a generací Alpha. Důvodů pro slávu neobvyklého mixu pak existuje hned několik.

    Zdroj: Momofuku

    Někteří vidí původ úspěchu swicy v touze po gastronomické rovnováze. Lidé od nepaměti kombinují příchutě tak, aby vytvořili co nejlepší souhru různých tónů. Produkty jako hot honey, tedy pálivý med, nebo sweet chilli, tak gastronomické scéně dominují už několik let. Jiní proto v pátrání po kořenech swicy poukazují spíše na sílící globalizaci a šíření pestrých kuchyní také do západní kultury.

    Swicy není jen letmý trend. V nabídce ho má i Coca Cola nebo Starbucks

    Počátek swicy se může schovávat také ve světové pandemii. Tehdy totiž lidé nemohli cestovat, a tak exotiku vyhledávali i skrze kuchyni. Oblíbili si tak pálivější a ostřejší příchutě. Ať už je to tedy jakkoli, je už nyní jasné, že swicy s námi nějakou chvíli zůstane. Do své nabídky ji totiž zařadili rovněž největší hráči gastronomického světa. Ochutnat tak nově můžete třeba i pálivou Coca Colu.

    Do podobného experimentu se pustil také proslulý americký řetězec kaváren Starbucks. Vychutnat si tak můžete nové pálivé limonády, nebo dokonce napěněnou kávu. Ve fast food řetězci Burger King zase najdete swicy Sprite. Prodejce brambůrek Takis pak představil novou příchuť s názvem Dragon Sweet Chilli. Do trendu se zapojila i pizzerie Pizza Hut, a to se svou hot honey pizzou.

    Zdroj: Starbucks

    Za vše mluví také statistiky. Například marketingová výzkumná firma Datassential zjistila, že kombinace sladkých a pálivých příchutí vzrostly na menu restaurací oproti loňskému roku o 38 procent. Zmíněný pálivý med má zase do roku 2027 předehnat všechny ostatní kulinářské kombinace. Nechte se proto letošní léto pohltit horkem nejen ze sluníčka, ale také nového krále gastronomické scény.

    Zdroje: Today, CNN, Speciality Food Magazine, Instagram

    ― Reklama ―

    Svět gastronomie propadl novému trendu. Ovládá ho příchuť swicy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kombinace sladké a slané dříve patřila mezi oblíbenou inovaci. V současnosti ovšem její místo nahradil mix s názvem swicy. Jedná se pro změnu o směs pálivých a sladkých příchutí. Její boom odstartovaly nejen známé restaurace, ale především slavné značky jako Starbucks nebo Coca Cola.

    - Reklama -

    Letošnímu létu jednoznačně vévodí jedna příchuť. Jedná se o už existující, ovšem ne příliš oblíbenou, kombinaci sladkých a pálivých tónů. V současnosti ovšem aroma s názvem swicy dobývá nejen stoly známých restaurací, ale také produktové řady hned několika slavných značek. Populární je pak především mezi mileniály, generací Z a generací Alpha. Důvodů pro slávu neobvyklého mixu pak existuje hned několik.

    Zdroj: Momofuku

    Někteří vidí původ úspěchu swicy v touze po gastronomické rovnováze. Lidé od nepaměti kombinují příchutě tak, aby vytvořili co nejlepší souhru různých tónů. Produkty jako hot honey, tedy pálivý med, nebo sweet chilli, tak gastronomické scéně dominují už několik let. Jiní proto v pátrání po kořenech swicy poukazují spíše na sílící globalizaci a šíření pestrých kuchyní také do západní kultury.

    - Reklama -

    Swicy není jen letmý trend. V nabídce ho má i Coca Cola nebo Starbucks

    Počátek swicy se může schovávat také ve světové pandemii. Tehdy totiž lidé nemohli cestovat, a tak exotiku vyhledávali i skrze kuchyni. Oblíbili si tak pálivější a ostřejší příchutě. Ať už je to tedy jakkoli, je už nyní jasné, že swicy s námi nějakou chvíli zůstane. Do své nabídky ji totiž zařadili rovněž největší hráči gastronomického světa. Ochutnat tak nově můžete třeba i pálivou Coca Colu.

    Do podobného experimentu se pustil také proslulý americký řetězec kaváren Starbucks. Vychutnat si tak můžete nové pálivé limonády, nebo dokonce napěněnou kávu. Ve fast food řetězci Burger King zase najdete swicy Sprite. Prodejce brambůrek Takis pak představil novou příchuť s názvem Dragon Sweet Chilli. Do trendu se zapojila i pizzerie Pizza Hut, a to se svou hot honey pizzou.

    Zdroj: Starbucks

    Za vše mluví také statistiky. Například marketingová výzkumná firma Datassential zjistila, že kombinace sladkých a pálivých příchutí vzrostly na menu restaurací oproti loňskému roku o 38 procent. Zmíněný pálivý med má zase do roku 2027 předehnat všechny ostatní kulinářské kombinace. Nechte se proto letošní léto pohltit horkem nejen ze sluníčka, ale také nového krále gastronomické scény.

    Zdroje: Today, CNN, Speciality Food Magazine, Instagram

    ― Reklama ―

    Přestaňte si stěžovat, vzkazuje TikTok. Nový trend odhaluje každodenní privilegia

    Zdá se, že se platforma TikTok, proslulá generováním často škodlivých trendů, snaží s blížícím se koncem roku začít novou kapitolu. Na čistou stránku otočila pomocí čerstvého konceptu, upozorňujícího na privilegia mnohých z nás. Autoři krátkých videí totiž poukazují na banálnost zdánlivě otravných problémů běžných dní.

    Kariéra supermodelky a vysněný šatník k tomu. Jasmine Tookes představuje vrchol módní inspirace

    Jasmine Tookes si možná pamatujete jako stálici Victoria's Secret shows, kam se vrátila i minulý měsíc. Kariérní portfolio modelky se však rychle rozrůstá, buduje vlastní oděvní značku a užívá si statusu hvězdy sociálních sítí. Věrné fanoušky si získala zejména inspirativními videy o líčení a péči o pleť, ale také elegantními outfity z červeného koberce.

    Kabelky, na kterých postavíte celý outfit. Odhalte it bags letošního podzimu

    Trendy podzimního outfitu dosáhnete nespočtem způsobů. Jedním ze zaručených taktik je investice do jedné z mnoha populárních kabelek, takzvané it bag. Váš look okamžitě pozvedne na vyšší úroveň a zaručí tak nejen stylový podzim. Objevte top tašky letošního podzimu, kterým kralují modely Brooklyn a Arcadie.

    Chlad nemá šanci. Podzimní dovolená láká na spa i útulnou atmosféru

    Vytoužený odpočinek nemusíte nechávat pouze na sluncem prosycené a teplé dny. Každé roční období nabízí typ útěku, který vás zláká na svá specifika. Podzimní dovolená vás zláká na útulnou atmosféru, definovanou praskajícím krbem, starým nábytkem či luxusním spa. S takovou výbavou nemá nepříjemný venkovní chlad šanci.

    Skandinávská móda ukrývá klíč ke stylové zimě. Dánky umí zůstat v teple s grácií

    Promyšlené outfitové kombinace často v zimě trpí na úkor tepla a pohodlí. Dlouhé rozjímání před skříní ve finále nahradí ten nejteplejší svetr a neladící bunda, jen aby hlavně nepropustila studený vítr či nedej bože sníh. Dánky však toto prokletí naprosto popírají, a to nenucenou kombinací elegance a praktičnosti.

    Chci otevřít nůžky, definující normálnost. Prádlo je nástroj pro sebeobjevování, míní Karolína Černá z Sheio

    Erotické spodního prádlo Sheio odkrývá nejen rozkrok, ale také zatvrzelá společenská tabu. Návrhářka Karolína Černá začala své crotchlessky prodávat proto, že na českém trhu nemohla najít produkt, ve kterém by se cítila sama sebou. Rozhodla se proto vytvořit nabídku dokazující, že sexy prádlo nemusí být projevem vulgárnosti, ale nástrojem pro intimitu a sebepoznání.

    Z hor a běžeckých tratí do ulic. Obuv našich tatínků oslovuje generaci Z i Alfa

    Obuv, která dříve sloužila především pro outdoorové aktivity a náročné sportovní výkony, v současnosti dobývá ulice metropolí. Značky jako Salomon a Asics, které jsme kdysi vnímali hlavně jako praktické volby našich rodičů, se nyní těší oblibě mezi generacemi Z a Alfa. 

    Buďte o krok napřed. S fashion YouTube kanály získáte titul módního experta

    Scrollování na Instagramu může kromě estetického potěšení přinést i povědomí o nejnovějším módním dění. Jen těžko se na něm však dozvíte hlubší myšlenky nebo poodkryjete složitější koncepty. Pro prohloubení módního vzdělání jsou ideální spíše trendy komentátorské YouTube kanály, specializující se na rozlišná témata.

    Značky Prada i Adidas vyhrály nad nepřející ekonomikou. Moncler však ztrácí prodeje

    Současná ekonomická situace se kvůli stagnující poptávce v Číně příliš nelepší. Některým značkám se ovšem podařilo nad nepřejícími podmínkami vyhrát. Růst tak v uplynulém čtvrtletí zaznamenala módní skupina Prada i německá společnost Adidas. O část prodejů ovšem v posledních třech měsících přišel Moncler.

    Nestárnoucí historické beauty rutiny. Kosmetické rituály slavných žen inspirují dodnes

    Ačkoliv historie nebyla k ženám vždy spravedlivá, najdeme v ní spoustu ikonických jmen, ze kterých dodnes čerpáme inspiraci. Obzvlášť v oblasti self care slouží beauty rutiny slavných žen jako klíčová předloha. Marilyn Monroe, Elizabeth Taylor či dokonce Kleopatra nedaly dopustit na své kosmetické postupy, zaručující perfektní vzhled.

    Svět designu válcuje kvalitní sklo. Láme první příčky interiérových trendů

    Sklo se v letošním roce stává nezbytným prvkem moderního designu. Průhlednost, lesk a eleganci tohoto materiálu využívají největší světoví designéři, přetvářející obyčejné prostory v umělecké galerie. Propojení estetiky a funkčnosti je klíčem k důvodu, proč sklo dominuje současným interiérovým trendům. 

    Vánoce už visí ve vzduchu. Značky vydávají první sváteční kampaně

    I když jsou oslavy Halloweenu teprve před námi, známé módní značky už obracejí svou pozornost k Vánocům. Společnosti jako Skims, Miu Miu, Swarovski, David Yurman či Bloomingdale's tak ve svých nejnovějších kampaních zachycují ducha blížících se svátků. Každý je však vnímá trochu jinak, od sexy sněžných hrátek až po třpytivou party.

    Udržte se v teple s aktuálními trendy. Podzim 2024 definují eklektické šály

    Šála patří společně s pumpkin spice latte a huňatými svetry mezi nejzásadnější podzimní pomocníky. Praktický doplněk však každý rok zásadně ovlivní současné módní trendy. Letos jim dominuje eklektický styl, zahrnující různorodé modely. Zazáříte proto s dlouhou Acne Studios klasikou, ale i více nezvyklými variantami.

    Značka Abercrombie & Fitch v centru dění. Její bývalý šéf čelí obvinění z obchodování se sexem

    Módní svět upírá pozornost na známou americkou značku Abercrombie & Fitch. Důvodem však není zajímavá kampaň, ani nová kolekce, nýbrž zločin. Bývalý dlouholetý šéf firmy Mike Jeffries byl totiž obviněný z obchodování se sexem a organizování mezistátní prostituce. Samotná značka ovšem spojitost odmítá.

    Hollywood přivítal čtvrtý ročník Academy Gala. Večeru dominoval couture a archivní looky

    Filmové muzeum v Los Angeles letos opět otevřelo své brány prestižní benefiční akci Academy Gala. Na majestátním červeném koberci se objevily významné osobnosti, a to v ještě majestátnějších outfitech. Dech nám vyrazila jak modelka Kaia Gerber, v archivní kreaci Givenchy, tak herec Colman Domingo, s netradiční kabelkou.

    Zapomeňte na ohrané Y2K. Současné trendy ovládá futuristická estetika Y3K

    Styl z počátku 21. století, známý také jako Y2K, ovládl v posledních měsících nejen módní průmysl. Zdá se ovšem, že se na scéně objevila jeho vážná konkurence. Na oblibě totiž narůstá estetika s názvem Y3K. Jedná se o futuristický trend, odrážející pokrok moderních technologií, umělou inteligenci i dystopickou budoucnost.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―