Více

    Sledujte nás na Instagramu

    V době, kdy nás kosmetický průmysl přesvědčuje, že na každou část těla potřebujeme jiné a samostatné produkty, se zjednodušení naší skincare zdá být až nelogickým krokem. Někdy však problémy nevyřešíme koupí dalšího tonika nebo séra. Naopak, možná stačí jen zamávat rannímu čištění pleti na rozloučenou a nechat ho výhradně na večer.

    Přivítejte minimalismus. Vystačíte si pouze s vodou

    Sociálními sítěmi se šíří trend, který zaskočí všechny milovníky kosmetiky s dokonale vypilovanou několika krokovou rutinou. Poselství stovek videí je totiž jasné, rozlučte se s ranním čištěním pleti.

    Nová rutina se bude od té původní lišit jen minimálně. Ráno vstanete a zamíříte do koupelny, tentokrát ale vynecháte čištění pěnivým gelem nebo jiným produktem a vrhnete se rovnou na své další oblíbené produkty. Pokud chcete obličej alespoň jemně osvěžit, můžete jej opláchnout vodou nebo postříkat květinovou vodou.

    Nadměrné mytí narušuje kožní bariéru

    Pro vynechání ranního mytí existuje několik pádných důvodů. Především vám poděkuje vaše kožní bariéra. Příliš mnoho účinných látek, spousta produktů a nadměrné čištění totiž narušují důležitou ochrannou vrstvu, která je klíčem ke spokojené a zářivé pleti.

    Porušená kožní bariéra vede často k akné, suché a podrážděné pokožce nebo přílišné citlivosti. Několika kroková rutina s různými aktivními složkami tak může někdy napáchat více škody než užitku.

    Zdroj: Pexels

    Silným argumentem zastánců této zdánlivě radikální metody je i přirozená schopnost naší pokožky postarat se sama o sebe. Právě ranním čištěním ji totiž zbavujeme jemné vrstvy kožního mazu, vytvořené přes noc. Jejím cílem je chránit naši pleť před špatnými bakteriemi a externími vlivy.

    Dejte však pozor. Jiná pravidla platí pro mastnou pleť s akné

    Používání čisticích produktů výhradně večer může pomoct zejména majitelům suché a smíšené pleti, často trpící na akné. Mnoho uživatelů na sociálních sítích hodnotí takový krok jako pozitivní skincare rozhodnutí, které bylo klíčem k vyřešení jejich dosavadních problémů.

    @shereeneidriss

    Skipping the morning cleanser and just washing with water in your morning skincare routine restores your dry skin barrier, allows your products to work better and leaves your skin hydrated, plump and dewy. 🤗 And no, it’s not unhygienic. Updated morning routine up now on my YouTube channel bc I skip the cleanser, but most definitely do my routine #washyourface #facewash #cleansing #cleansingtips #cleanser #skintips #skinhacks #dermatologist #shereeneidriss #dridriss @ShereeneIdriss

    ♬ Cartoon Eye Blinking Sound – Anna

    Ranní mytí obličeje byste ovšem naopak neměli vynechávat, pokud máte mastnou pleť se sklonem k chronickému akné. V takovém případě se doporučuje čištění velmi jemným a pečujícím přípravkem, který je k vaší kůži laskavý, a to i ráno. Dejte proto pozor, komu současný beauty trend doporučíte.

    Zdroje: TikTok, Well+Good

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Méně je někdy více. Vynechání ranního čištění pleti může pomoci kožní bariéře

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    V době, kdy nás kosmetický průmysl přesvědčuje, že na každou část těla potřebujeme jiné a samostatné produkty, se zjednodušení naší skincare zdá být až nelogickým krokem. Někdy však problémy nevyřešíme koupí dalšího tonika nebo séra. Naopak, možná stačí jen zamávat rannímu čištění pleti na rozloučenou a nechat ho výhradně na večer.

    - Reklama -

    Přivítejte minimalismus. Vystačíte si pouze s vodou

    Sociálními sítěmi se šíří trend, který zaskočí všechny milovníky kosmetiky s dokonale vypilovanou několika krokovou rutinou. Poselství stovek videí je totiž jasné, rozlučte se s ranním čištěním pleti.

    Nová rutina se bude od té původní lišit jen minimálně. Ráno vstanete a zamíříte do koupelny, tentokrát ale vynecháte čištění pěnivým gelem nebo jiným produktem a vrhnete se rovnou na své další oblíbené produkty. Pokud chcete obličej alespoň jemně osvěžit, můžete jej opláchnout vodou nebo postříkat květinovou vodou.

    Nadměrné mytí narušuje kožní bariéru

    Pro vynechání ranního mytí existuje několik pádných důvodů. Především vám poděkuje vaše kožní bariéra. Příliš mnoho účinných látek, spousta produktů a nadměrné čištění totiž narušují důležitou ochrannou vrstvu, která je klíčem ke spokojené a zářivé pleti.

    - Reklama -

    Porušená kožní bariéra vede často k akné, suché a podrážděné pokožce nebo přílišné citlivosti. Několika kroková rutina s různými aktivními složkami tak může někdy napáchat více škody než užitku.

    Zdroj: Pexels

    Silným argumentem zastánců této zdánlivě radikální metody je i přirozená schopnost naší pokožky postarat se sama o sebe. Právě ranním čištěním ji totiž zbavujeme jemné vrstvy kožního mazu, vytvořené přes noc. Jejím cílem je chránit naši pleť před špatnými bakteriemi a externími vlivy.

    Dejte však pozor. Jiná pravidla platí pro mastnou pleť s akné

    Používání čisticích produktů výhradně večer může pomoct zejména majitelům suché a smíšené pleti, často trpící na akné. Mnoho uživatelů na sociálních sítích hodnotí takový krok jako pozitivní skincare rozhodnutí, které bylo klíčem k vyřešení jejich dosavadních problémů.

    @shereeneidriss

    Skipping the morning cleanser and just washing with water in your morning skincare routine restores your dry skin barrier, allows your products to work better and leaves your skin hydrated, plump and dewy. 🤗 And no, it’s not unhygienic. Updated morning routine up now on my YouTube channel bc I skip the cleanser, but most definitely do my routine #washyourface #facewash #cleansing #cleansingtips #cleanser #skintips #skinhacks #dermatologist #shereeneidriss #dridriss @ShereeneIdriss

    ♬ Cartoon Eye Blinking Sound – Anna

    Ranní mytí obličeje byste ovšem naopak neměli vynechávat, pokud máte mastnou pleť se sklonem k chronickému akné. V takovém případě se doporučuje čištění velmi jemným a pečujícím přípravkem, který je k vaší kůži laskavý, a to i ráno. Dejte proto pozor, komu současný beauty trend doporučíte.

    Zdroje: TikTok, Well+Good

    ― Reklama ―

    Započala válka slavných značek. Do boje vyslaly nejnovější ambasadory

    Využívání slavných osobností patří mezi jedny z nejdůležitějších strategií beauty i módních značek. Poslední dobou ovšem nabírá na obrátkách konkurence, kterou mezi sebou takovými počiny vytvářejí. Jedny z největších hvězd současnosti totitž do svých řad přijal Chanel, Dior, Redken nebo L'Oreal.

    Vdechněte vlasům po létě nový život. Důležitá je hydratace a podpora růstu vlasů

    Sluneční paprsky, chlorovaná voda a sůl z moře dokážou vlasy vysušit, oslabit a zbavit je lesku. Nyní, když podzim klepe na dveře, je ten pravý čas dopřát vlasům pořádnou dávku péče. Pokud chcete, aby vaše hříva zářila zdravím, dopřejte vlasům dostatek hydratace a podpořte jejich růst.

    Podzimním materiálům vládnou semiš a broušená kůže. Vytváří dojem luxusního vzhledu

    Semiš a broušená kůže se letos na podzim dostávají do popředí jako jedny z nejvýraznějších materiálových trendů. Jemně texturované materiály přinášejí nostalgii, ale i moderní šmrnc. Semiš už totiž dávno nepatří jen na boty. Návrháři ho využívají v celé řadě oděvů, stejně jako broušenou kůži, která zůstává luxusní stálicí.

    Tichý luxus má novou tvář. Vystřídal ho pojem „ladies who lunch“

    Nenucená elegance snad nikdy nevyšla z módy. Na scénu trendů se však pokaždé vrací skrytá pod jiným jménem. Naposledy se do našeho podvědomí vkradla převlečená za tichý luxus. Letos ovšem oblékla nový kabát, na jehož cedulce stojí vyšitý nový pojem. Seznamte se s estetikou "ladies who lunch".

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Barevné schéma podzimu spojuje zemité a teplé odstíny. Od burgundy po pistachio

    Podzim je obdobím, kdy se příroda halí do krásných a hřejivých barev, které nás tradičně inspirují. Jeho paleta je plná zemitých a teplých odstínů, navozujících pocit pohodlí a útulnosti. Každý z těchto barevných tónů má své kouzlo a vzájemně se nádherně doplňují.

    Proenza Schouler předběhla Newyorský týden módy. Show odhalila o dva dny dříve

    Očekávaná módní událost, zahajující přehlídkami zaplněné září, odstartovala o dva dny dříve. Newyorský týden módy totiž neoficiálně započala show Proenza Schouler. Její kreativní ředitelé chtěli využít stále ještě poklidné atmosféry velkoměsta, ale také získat náskok před silnou konkurencí.

    Tichý luxus pronikl do podzimní módy. Vrátil se v podobě trendy bund a kabátů

    Minimalistický módní styl je letos jednoznačně na ústupu. Tichému luxusu se však přesto podařilo vniknout do luxusních kolekcí pro letošní podzim a zimu. Převtělil se totiž do různorodých bund a kabátů. Ať už si tedy vyberete jakýkoli model, vyzařovat bude čistou elegancí.

    Maroko jako nejžhavější fashion destinace. Objevte kouzlo Sahary, oceánu i zahrad

    Maroko se v posledních letech stalo synonymem pro styl a eleganci, přitahující módní nadšence, návrháře i influencery z celého světa. Exotická severoafrická země se proměnila v celoroční fashion destinaci, kde se tradice setkávají s moderním luxusem. Lze ji tak považovat za inspiraci mnoha světových módních ikon.

    Módní značky nezahálí. Pilně se připravují na nadcházející podzim

    I přes trvající vysoké teploty je jasné, že podzim čeká za dveřmi. Potvrzují to i módní značky, vydávající kampaně pro chladnější období. Kenzo odhalil sci-fi inspirované fotografie, zatímco Tommy Hilfiger oslavil mladou lásku. Converse zveřejnil spolupráci s Isabelou Marant a Tiffany&Co. poctil Elsu Peretti.

    Influencerům hrozí konec jejich éry. Zvedá se proti nim vlna kritiky

    Náklonnost internetu se v posledních měsících odvrací od klasických influencerů. Zvedá se proti nim vlna kritiky, podpořená nadále trendy anti haul videy nebo oblíbeným underconsumption core. Neznamená to ovšem, že princip "ovlivňování" zcela zmizí. Jen nabývá nové, modernější podoby.

    Vykročte do dalšího období se správnou obuví. Podzim definuje semiš i kraví vzor

    Příchod září znamená jediné. Krutý konec léta a nástup nové sezóny, na kterou se musí vyzbrojit i váš botník. Období plné ubývajícího slunce, deštivých dnů a pestrobarevného padajícího listí zvládnete za pomoci semišových kousků, motorkářských bot nebo úzkých tenisek.

    TikTok mění fungování sociálních sítí. Se svým obchodem slaví úspěch

    Rok od chvíle, kdy na americký trh dorazil TikTok Shop, tedy on-line obchod uvnitř samotné aplikace, je více než jasné, že platforma udělala krok správným směrem. Funkce se zamlouvá především řadě značek, kterým pomáhá vytěžit současné beauty trendy na maximum.

    První pomoc po cvičení a v letadle. Spreje s kyselinou chlornou bojují proti akné i podrážděné pokožce

    Svět kosmetiky pobláznila ingredience používaná k hojení ran, ale také k čištění povrchů v domácnosti. Řeč je o kyselině chlorné, která se kromě všestrannosti může pochlubit také silnými antibakteriálními a dezinfekčními vlastnostmi. Oblíbené spreje s obsahem této látky zabraňují vzniku vyrážek nebo zarudnutí.

    Módní novinky v kostce: Bella Hadid vládne Chopard a Kyjev vítá Ukrajinský fashion week

    Začátek týdne nezklamal a přinesl další novinky z módního světa. Bella Hadid vystřídala Julii Roberts v pozici globální ambasadorky Chopard. Poprvé od začátku války na Ukrajině se do Kyjeva vrací fashion week. Módní dům Miu Miu představí v Benátkách svůj krátký film a Prada odstartovala interaktivní podzimní kampaň.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―