Více
    Domů Blog Strana 164

    Michael Kors přenesl jarní kolekci do Monte Carla. Propojil v ní eleganci města i uvolněnost pobřeží

    0
    Módní značka Michael Kors představila kampaň ke své nejnovější kolekci.
    Módní značka Michael Kors představila kampaň ke své nejnovější kolekci.

    Nová kolekce módní značky Michael Kors pro letošní jaro a léto se ponese v duchu „urban resort“. Prolnou se v ní jak střihy a materiály typické pro „městský“ styl, tak vzdušnost a odlehčenost pobřežních letovisek. Kampaň na její propagaci proto vznikla v Monte Carlu.

    Kolekci pro jaro a léto newyorské společnosti Michael Kors představily modelky Mica Argañaraz a Mona Tougaard. Na fotografiích kampaně se procházejí za ruce po ulicích Monte Carla. Znázorňovat mají hlavní téma nejnovějších návrhů, a to „urban resort“. Módní značka totiž chtěla propojit jak „tvrdší“ svět velkoměsta, tak lehkost a nevinnost pobřežních městeček.

    „Urban resort pro mě znamená to nejlepší z obou světů. Je to luxus a uhlazená elegance městského života doplněná odlehčeným půvabem, který naleznete jen v těch nejlepších letoviscích,“ okomentoval kolekci Michael Kors. Novou kampaň zveřejnila značka v pátek. Její fotografie vytvořilo umělecké duo z Nizozemí Inez van Lamsweerde a Vinoodh Matadin.

    Globální kampaň zveřejnila společnost jak na svých sociálních sítích, tak webových stránkách nebo různých tištěných magazínech. Kolekci vystihují především světlé odstíny, lehké střihy a otevřené sandálky. Tedy prvky, na které často narazíte při letní dovolené. Její součástí jsou ale také ostřejší barvy, jako rudě červená nebo sytě černá, které reprezentují zmíněný „městský“ styl.

    V nové kolekci naleznete i oversized červenou tašku nebo luxusní zlaté psaníčko

    V nejnovější kolekci proto objevíte různé kaftany nebo přehozy, ale také jako na míru ušité obleky a kabáty. Zamilovat se můžete do dlouhých volných bílých kalhot nebo červeného extravagantního body, jako dělaných pro letní dovolenou. Oslnit vás ale na druhou stranu může také více klasický světlý elegantní kostýmek nebo černé šaty s průstřihem na boku. Doplnit je můžete výraznými zlatými doplňky, jako psaníčkem nebo šněrovacími sandálky na podpatku.

    „Výsledkem kolekce je šatník, který oslavuje tělo a zafunguje v jakékoli destinaci po celém světě,“ vyjádřila se k novým návrhům společnost Capri Holdings, která značku Michael Kors vlastní. Zákazníci si pak vyberou také z velké nabídky kabelek. Zaujmout je může například bílá brašna Campbell vyrobená z luxusní italské kůže nebo červená taška větší velikosti s názvem Dede.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Newsbreak, Instagram

    Věk je jenom číslo! Streetstylové okénko s Jannikem Diefenbach

    0
    Jannik Diefenbach
    Jannik Diefenbach

    Díky bohu! Doba konzervativních názorů je pasé. Streetstyle není pouze pro mladé fashionlovery, ale klidně i pro dědečky. Pořekadlo, že věk je jen číslo, nám potvrdil německý pětadvacetiletý fotograf, jehož vášní je nejen focení, ale i oblékání svého dědečka. Na TikToku společně prorazili s třemi miliony sledujícími. Bez ohledu na negativní kritiku nám ukazují, jaké trendy kousky právě letí. Staňte se členem Diefenbach týmu a inspirujte se u přední TikTokové hvězdy!

    Big Red Boots

    Video, které válcovalo snad každou for you page. Doslova obří gumové „holinky“ v červené barvě. MSCHF boots jste v poslední době mohli zaregistrovat opravdu všude. Vynesl je snad každý americký rapper a na evropských týdnech módy se to jimi jen hemžilo. S dostupností a cenou je to bohužel horší. Díky resellerům a velké žádanosti se cena bot z původních 350 dolarů zvedá i na čtyřciferné ceny. Co na ně říkáte?

    #GRWM

    Hastag, který zná každý běžný uživatel TikToku. Heslo #GRWM znamená zkratku z angličtiny – Get Ready With Me. Doslova vám říká: „Připravte se se mnou!“ Videa s tímto tagem vás mají inspirovat, jak se obléci na jakoukoliv příležitost. Přes ležérní outfit na kávu po outfit na business meeting.

    Dior Fashion Show

    Stylového dědečka si na přehlídku pozval dokonce i Dior. Obdivovat můžete nejen outfity, ale i s jakou pompou dědeček s vnukem na přehlídku dorazili. Fotili se mezi řadou celebrit i návrhářů, jako je například Olivier Rousteing.

    @jaadiee

    Anzeige| Amazing experience ❤️❤️❤️ @Dior Men Winter 2023 show in Paris 🥐⭐️ #dior #diorwinter23 #parisfashionweek #pfw #fashion #style #outfit

    ♬ original sound – sped up sounds

    How to style?

    Naše další oblíbená videa nesou již zmíněný název, a to: How to style…? V editech se můžete inspirovat jak kombinovat jednotlivé odstíny barev dohromady. Někdy přijde na pomoc i babička. Videa jsou opravdu zábavná. Streetstylová móda sluší úplně všem, bez ohledu na věk, váhu ani genderovou identitu.

    U kabelek se děda drží především tria značek Dior, Prada a Balenciaga. V následujícícm videu je kombinuje přímo učebnicově.

    Bez stylových tenisek se neobejdete

    Asi je vám jasné, že v tomto článku nebudeme zmiňovat decentní a střídmé tenisky. Naopak se s námi podívejte na nejoblíbenější kolaborace streetových tenisek, v šatníku by vám alespoň jedny neměly chybět. Protože modrá je zkrátka dobrá, favority se pro nás staly tenisky Versace Odyssea a Adidas X Kerwin Frost YTI Microbounce. Obě dvě varianty působí futuristicky, ale zároveň s nádechem lehkého vracejícího retro vlivu. Pokud se tedy ptáte, s jakými streetovými kousky z dnešního článku začít, nemusíte se bát těchto.

    Versace Odyssea v modré barvě jsou dostupné jak v buticích, tak i na online storu.

    Foto: Versace

    Tyto střelené Adidas krásky nejlépe seženete v pražském butiku Footshop. Momentálně cena vychází na 7 tisíc korun.

    Foto: Adidas

    Zdroj: TikTok

    Bleached brows není pouze záležitostí runway

    0
    Kendal Jenner
    Kendal Jenner

    Všichni si jistě pamatují květnové Met Gala 2022 a rozruch kolem Kendall Jenner, která se objevila s velmi extravagantním líčením. Tím, co upoutalo pohledy diváků, bylo její zamaskované obočí. Look splnil svůj účel. Vyvolal silnou vlnu diskuzí a kontroverze. Otázkou však bylo, zda se jedná o další z mnoha micro-trends nebo zda se tento způsob úpravy obočí ujme. Uběhlo již více než osm měsíců a bleached brows se stává stále více popular.

    Krátce po Met Gala se bleached brows objevilo na ikonické Marc Jacobs Fall 2022 Ready-to-Wear Show. Při přehlídce se s ním po runway prošly například Bella i Gigi Hadid. Od té doby se na přehlídkách objevovalo stále častěji. Právě značka Marc Jacobs od tohoto líčení neopustila a objevilo se i při předvádění kolekce Spring 2023 Ready-to-Wear. Do svých fashion show jej zakomponovaly i značky Versace nebo Givenchy.

    #bleachedbrows zažilo blow-up také díky Instagramu a TikToku. Známé tváře ze světa beauty influencers využily zajímavé příležitosti a z vytváření neotřelého looku se stala jakási challenge. Výsledek se však u mnoha influencers ujal. Dnes tak můžete líčení, podobná tomu originálnímu od Kendall Jenner, vídat pakticky všude. Také u Lizzo nebo Dove Cameron.

    Mohli jste si povšimnout, že v dnešní době bývají „nové“ trendy často nostalgickým návratem k těm z minulosti. Comeback zažívají především looks z období 90´s / 00´s. Ani v případě bleached brows za tím nehledejte nic jiného. Jedná se o inspiraci trendem skinny brows, nošených právě v období 90. let a přelomu tisíciletí.

    KNOW HOW

    Máte hned dvě možnosti, jak looku dosáhnout.

    Tou první a nezávaznou je zamaskování vašeho přirozeného obočí. V tomto případě jej stačí pouze zafixovat průhledným gelem, nanést vrstvu vysoce krycího korektoru a zakrýt fixačním pudrem.

    @meghancurrrie

    kind of a slay….

    ♬ original sound – shea

    Druhou možností je obočí odbarvit. Výsledný look následně vyžaduje minimum úprav. Tuto proceduru ovšem doporučujeme provést v kosmetickém nebo kadeřnickém salonu. Domácí odbarvování je risk, protože se může stát, že vyberete barvu, která vytvoří nežádoucí žlutý odstín.

    TIP: Bleached brows je nejlepší kombinovat s výrazným očním líčením. Vaše stíny tak krásně vyniknou. Ostatně takový byl i look Kendall Jenner na Met Gala. Zkuste tedy vytvořit nevšední eye make-up například pomocí cut crease.

    Zdroj: Instagram, TikTok

    Jimmy Choo představí speciální spolupráci. Oslaví známou japonskou mangu Sailor Moon

    0
    Společnost Jimmy Choo představí speciální kolaboraci s tvůrkyní mangy Sailor Moon.
    Společnost Jimmy Choo představí speciální kolaboraci s tvůrkyní mangy Sailor Moon.

    Kreativní ředitelka módní značky Jimmy Choo Sandra Choi oznámila spolupráci s autorkou oblíbené mangy Pretty Guardian Sailor Moon. Jedná se o anime známé díky svým postavám s ikonickým citem pro módu. Luxusní výrobce obuvi proto představí speciální kolekci zaměřenou na jeho hrdinky.

    Módní značka Jimmy Choo zveřejní v polovině února speciální kousky zaměřené na hlavní hrdinky japonské mangy Sailor Moon. Do své kolekce tak zapracuje postavy Sailor Mercury, Mars, Jupiter, Venus nebo jejich mentorku a kočku Lunu, spolu s hlavní hrdinkou Pretty Guardian Sailor Moon. Představí tak nejen páry bot zaměřené na jednotlivé postavy, ale také tematické doplňky.

    „Spolupráce podtrhuje naše společné hodnoty jako je podpora práv žen, ale také víra ve schopnost módy inspirovat a podporovat individualitu,“ okomentovala speciální kolekci kreativní ředitelka Jimmy Choo Sandra Choi. Na její tvorbě se podílela s autorkou mangy Naoko Takeuchi. Projekt má podle ní podtrhnout jak vliv anime na pop kulturu, tak „luxus a půvab“ spojený se známým výrobcem bot Jimmy Choo.

    Foto: Instagram Jimmy Choo

    Nová kolekce zároveň oslaví 30 let od prvního vydání celosvětově oblíbené mangy. Značka každé z jejích hlavních hrdinek věnovala vlastní pár bot vyrobený v barvě, která je pro ně ikonická. „Mají vyzdvihnout jejich osobitost a charakter,“ popsala návrhy módní společnost. Zákazníci si budou moct vybrat například mezi kozačkami, koženými kotníkovými botami, lodičkami nebo botami na podpatku se silnou platformou.

    Fanoušci mangy se mohou těšit i na psaníčko nebo kozačky zdobené krystaly

    „Jsem nadšená, že postavy a příběhy vytvořené z mé představivosti jsou nyní zbožňované tolika lidmi po celém světě,“ vyjádřila se ke speciální kolekci Takeuchi. Kromě bot se budou moct fanoušci mangy těšit také na kabelky s černobílými ilustracemi z originální mangy. Značka nabídnde také luxusní psaníčko ve tvaru kočky Luny. Její limitovanou verzi ozdobenou krystaly pak společnost vyrobí pouze pro 25 šťastlivců na světě.

    Foto: Instagram Jimmy Choo

    Na vyžádání také společnost vyrobí luxusní pár zářivě růžových kozaček ozdobených krystaly Swarovski a doplněných ikonickým Jimmy Choo podpatkem. Kolekci naleznete v londýnském obchodě Selfridges od 14. února. Dostupná bude ale i v dalších kamenných prodejnách nebo online. „Sailor Moon je unikátní globální fenomén, který rezonuje napříč kulturami i jazyky. Promlouvá k různým generacím a všechny nás propojuje,“ dodala Choi.

    Zdroj: WWD, i-D, Fashion United, Jimmy Choo, Instagram

    V hlavní roli kafe a romantika. Vydejte se s námi do kouzelných kaváren po Evropě

    0
    kafe
    kafe

    Kdo říká, že Valentýn se musí slavit jen 14. února. Když totiž znáte ta správná místa, zjistíte, jak snadné je propadnout lásce i na nedělním brunchi. Skočte si hned teď uvařit hrnek kafe, protože na tento evropský výlet je kofein ”must have”.

    Město módy? Paříž. Město lásky? Zase ta Paříž. Nechceme této světové metropoli upírat ani zrnko z její úžasnosti. Ale v tomto článku jsme si dali za cíl, že za romantikou se můžete vydat i do jiných evropských měst. Protože kafe je láska.

    Káva je synonymem Itálie

    Kde jinde by měla naše romantická cesta po kavárnách započít než právě v Itálii. Ano, sice se tam nikdy nevypěstovalo ani zrníčko. Dokonce nejsou Italové ani na prvním místě největších pijáků tohoto hořkého nápoje. Přesto k nim neodmyslitelně patří. O tom svědčí i fakt, že v Benátkách na Piazza San Marco sídlí tamní nejstarší kavárna, a podle mnohých tvrzení se jedná o nejstarší kavárnu v celé Evropě.

    Caffe Florian datuje své působení už do roku 1720 a od jeho založení se zde mnoho nezměnilo. Stále se ocitnete mezi původními nástěnnými malbami, dokonce i jídelní lístek zůstal prakticky stejný. Umíte si představit něco víc romantického?

    Pravá Francie v srdci Itálie

    Doporučovat vám francouzskou kavárnu v centru italské Florencie je skoro až svatokrádež, ale mezi těmi cihlovými zdmi se v suterénu skrývá těžká romantika. Do La Menagere na kávu nebo na večeři, ani jedním neprohloupíte. Na své si přijdou i ryze módní fandové. V jejich knihovně se totiž skrývají papírové poklady v podobě prestižních monografií z přehlídkových mol Versace, Prada, Chanel, Louis Vuitton a další, takže win win pro všechny!

    New York, New York

    Starosvětský šarm a jeden z nejbohatších interiérů nabízí New York Cafe v Budapešti. I malé espresso si vychutnáte ve velkém stylu obklopeni mramorem, tvrdým dřevem a luxusním zlatem, tak na co čekáte, oblékněte si nejlepší šaty a udělejte ze všední snídaně nevšední okamžik.

    Ráj marcipánu

    Maiasmokk je nejstarší kavárna v celém Estonsku a je jakousi mekkou nejlepšího marcipánu ve městě. Ostatně ten je dodnes jedním z hlavních důvodů, proč se sem vypravit. Věděli jste, že marcipán se ve středověku užíval jako lék proti nemoci z lásky? Samozřejmě je toho tady mnohem víc. Je to totiž taková kavárnička, která vás vezme svojí atmosférou zpátky do historie. A hlavně se nezapomeňte podívat na strop!

    Grand Cafe Odeon

    Rovněž švýcarský Curych má co nabídnout. Navštívit zde totiž můžete nádhernou secesní kavárnu a bar v jednom. Pod vysokými stropy, velkými okny a opulentními lustry se zde scházeli slavní politici, spisovatelé, básníci, malíři. Teď se tu můžete sejít vy se svojí láskou. Za zmínku také stojí, že Odeon byl prvním podnikem v Curychu, kde se šampaňské, kdysi luxusní nápoj vyhrazený pouze pro bohaté, podávalo po skleničkách.

    Rande v džungli

    Naši výpravu po Evropě zakončíme v Amsterdamu, kde byl vždycky tak trochu jiný svět než všude okolo. Zapomeňte teď proto na všechny honosné interiéry, kterými jsme vás doposud provedli. Pokud totiž toužíte po rande v městské džungli, pak se váš sen může splnit právě v Baru Botanique – Cafe Tropique. Zajděte si na mimózu a míchaná vajíčka s lanýži, běžte si projet město na kole a večer se vraťte na koktejl. Všechno zní jako dobrý nápad.

    Zdroj: Wander-Lush, We are Travel Girls, Instagram

    Phoebe Philo uvede v září svoji dlouho očekávanou značku

    0
    Phoebe Philo
    Phoebe Philo

    Phoebe Philo, britská módní návrhářka a bývalá kreativní ředitelka Céline a Chloé, konečně vystupuje s datem uvedení své nové značky. Na co se můžeme těšit? To je pro fanoušky zatím velká záhada. Pod jediným příspěvkem na Instagramu se odkrývá pouze měsíc odhalení.

    Po odchodu z Céline v roce 2018 jako by se po uznávané britské návrhářce slehla zem. Jako důvod odchodu uvedla osobní důvody, které následně vysvětlila potřebou trávit více času se svými dětmi. V roce 2021 oznámila světu velkou novinu. Přichází s vlastní vymodlenou značkou. Po dvou letech od oznámení této velké novinky víme další informaci.

    Phoebe založila oficiální účet svého módního domu na Instagramu a v prvním příspěvku uvádí, že její nová kolekce bude odhalena a dostupná na webových stránkách Phoebephilo.com v září 2023. Je vidět, že na práci oblíbené návrhářky jsou všichni natěšení. Za den nasbíral nově utvořený profil přes 114 tisíc sledujících.

    „Velmi se těším na to, že budu opět v kontaktu se svým publikem a lidmi všude na světě. Být nezávislá, vládnout a experimentovat podle svých vlastních podmínek je pro mě nesmírně důležité,“ prozradila Phoebe Philo.

    S podporou v zádech

    Sídlo bude mít značka v Londýně, ze kterého návrhářka pochází a ve kterém žije. Jako podporu si Philo vybrala LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton), francouzský koncern, který vlastní například Louis Vuitton nebo Fendi. Fanouškům, reportérům i ostatním designérům však zůstává její práce zahalena tajemstvím. Po internetu se šíří různé spekulace, s čím Phoebe přispěje do světa fashion. Budeme doufat, že jejím kolekcím budou opět vévodit minimalistické návrhy. Fanoušci doufají v oblečení, které skutečně mohou a budou chtít nosit.

    „Jestliže se Philo vrací, znamená to, že má světu co říct a možná něco úplně nového. Možná se úplně vymkne ze sezonního kolotoče a představí novou verzi slow fashion, která bude skutečně udržitelná. Možná se stane designérkou, která se postaví trendu nekonečného konzumu a hladovému chřtánu onlinových příšer jako je TikTok a Instagram,“ uvádí pro New YorkTimes Vanessa Friedman.

    Z Philo se stala jedna z nejuznávanějších a nejúspěšnějších návrhářek své generace. Je známá především svým působením u Celine, jedné z přibližně 75 značek, kterou LVMH ovládá. Firmu dokázala omladit, vytvářela velmi ženské a modernistické oděvy. Fanoušci nezapomínají ani na její dokonalé kabelky, kterými si získala jejich srdce.

    Zdroj: WWD, Harpersbazaar, Instagram

    Balenciaga oznámila tříleté partnerství s organizací na pomoc dětem

    0
    Balenciaga
    Balenciaga

    Balenciaga využívá svého vlivu pro dobrou věc a na tři roky vstupuje do partnerství s National Children Alliance. Spolupráce pomůže více než 50 tisícům dětem s jejich traumaty. Uběhlo již pár měsíců od zveřejnění kontroverzní kampaně Balenciaga ohledně údajné sexualizace dětí. Za svůj čin se módní dům hluboce omluvil, slíbil nápravu a podal žalobu na produkční společnost, která za kampaní stojí.

    Balenciaga oznámila tříleté partnerství s Národní dětskou aliancí (NCA). Program se zaměří na několik základních bodů. Tím nejdůležitějším bude podpora samotné instituce NCA, která pomáhá dětem léčit se z traumat prostřednictvím kognitivně-behaviorálních terapií. Spolupráce se bude také zaměřovat na šíření povědomí o zneužívání a ochraně dětí. Rovněž chtějí pomoci rodičům, jak co nejlépe svoje děti uchránit před možným rizikem spojeným s dětským zneužíváním. Balenciaga se také chystá na pravidelná osvětová školení uvnitř firmy.

    „Existuje silná souvislost mezi traumatem z dětství a negativními zdravotními dopady. Od špatných výsledků ve škole přes zvýšené riziko sebevražd až po vyšší výskyt cukrovky, srdečních chorob a rakoviny. Tento cyklus lze přerušit a výrazně zlepšit u dětí, kterým se dostane léčby zaměřené na trauma a založené na důkazech. Může to pro ně znamenat rozdíl mezi životem a smrtí, a proto je podpora tohoto programu ze strany společnosti Balenciaga a nadace Kering tak naléhavě potřebná,“ říká výkonná ředitelka NCA Teresa Huizar.

    Podpora ze strany značky má umožnit NCA vyškolit téměř 2 000 odborníků, kteří se specializují na podporu těch, kteří zažili zneužívání dětí. Pomoc se také dostane zhruba 55 tisícům dětí, kterým se budou snažit pomoci vystoupit ze začarovaného kruhu strachu.

    „S realitou a rozsahem dětských traumat jsme byli konfrontováni během našich debat, na kterých jsme se setkali s několika předními organizacemi a odborníky v oblasti dětských traumat. Jsme vděční, že můžeme podpořit práci NCA,“ uvedl v prohlášení prezident a generální ředitel společnosti Balenciaga Cédric Charbit.

    Zřejmě nikomu na konci loňského roku neunikla kontroverzní kampaň módního domu Balenciaga, který čelil kritice kvůli fotkám dětí s medvídky v kožených postrojích, které se používají při BDSM. V reakci na to značka a její mateřská společnost Kering urychleně odstranily dětské snímky a vydaly několik omluv s příslibem, že do budoucna podniknou konkrétní kroky proti zneužívání dětí. Balenciaga opravdu splnila své slovo a snaží se napravit škody, za které ovšem viní produkční společnost North Six Inc., na kterou podala žalobu.

    Zdroj: Hypebae, FashionUnited, Instagram

    Král Karel III. vyznamenal návrhářku Stellu McCartney za její službu módě i udržitelnosti

    0
    Návrhářka Stella McCartney získala ocenění od britského krále Karla III.
    Návrhářka Stella McCartney získala ocenění od britského krále Karla III.

    Návrhářka Stella McCartney, proslulá svým důrazem na šetrnost k životnímu prostředí, získala vyznamenání Velitele řádu britského impéria. Král Karel III. jí ho udělil za službu módě i udržitelnosti. O ocenění rozhodla ještě královna Alžběta II. na své poslední narozeniny loni v létě.

    Od založení své značky roku 2001 nepoužila návrhářka Stella McCartney ani jednou kůži, peří nebo kožešinu. Už v počátcích své kariéry tak dávala najevo svou touhu vytvářet udržitelné návrhy, šetrné k životnímu prostředí. V úterý za svou práci proto ve Windsorském zámku získala již druhé ocenění britské královské rodiny. Král Karel III. jí předal vyznamenání Velitele řádu britského impéria, v angličtině známého jako CBE.

    Cenu uděluje panovník jedincům, kteří ve svém oboru dokázali něco inovativního nebo jedinečného. „Cítím se pokorně. Tohle je pro mě tak emocionální a hrdý den. Nejen proto, že mě vyznamenal král Karel III., ale také z toho důvodu, že mě na své poslední narozeniny poctila královna Alžběta II.,“ vyjádřila se k řádu McCartney. O ocenění totiž rozhodla již zesnulá královna při příležitosti oslav svých narozenin loni v létě.

    Ke slavnostní příležitosti si McCartney oblékla ručně šité tmavě modré šaty z vlastního ateliéru. Vytvořené jsou z „regenerační“ vlny, která je vyrobená bez negativních dopadů na životní prostředí a její původ se dá snáz dohledat. K šatům pak známá návrhářka obula saténové lodičky a doplnila je ladícím psaníčkem. Oba doplňky jsou rovněž její značky a byly vyrobené pouze z veganských materiálů.

    Chci podpořit změnu i novou generaci, předsevzala si McCartney

    Jednapadesátiletá návrhářka začala poměrně nedávno s nynějším králem Karlem III. blíže spolupracovat. Například v roce 2021 ho doprovodila jako zástupkyně módního průmyslu na summit uskupení G7 v Cornwallu. „Mým cílem je podpořit změnu i investice a vytvořit tak nové pobídky cílené na novou generaci,“ prohlásila tehdy McCartney.

    Na summitu G7 se pak mohla návrhářka osobně setkat s politickými lídry z celého světa. Král Karel III. její účast vítal také proto, že se dlouhodobě snaží podpořit spolupráci mezi politiky a podnikateli. McCartney se v roce 2021 setkala s králem ještě jednou, a to na konferenci COP26 v Glasgow. Tam mu představila svou udržitelnou módní instalaci.

    Společně s McCartney pak v úterý vyznamenání získala také zpěvačka Deborah Dyer známá jako Skin.

    Zdroj: WWD, MSN, Daily Mail, Instagram, YouTube

    Bottega Veneta představila nadčasovou novinku. Stává se jí kabelka Andiamo

    0
    Bottega Veneta
    Bottega Veneta

    Nástup kreativního ředitele Matthieu Blazy do Bottega Veneta se ukazuje jako skvěle promyšlený krok. Nyní představil ztělesněnou dokonalost v podobě kabelky Andiamo, která je navržena na léto 2023. Co nabízí? V první řadě kvalitu, ale také nadčasovost a prostor. K dostání je ve třech velikostech a sedmi barvách. Můžete očekávat, že se z ní pravděpodobně stane must-have kousek letních měsíců.

    Bottega Veneta oficiálně představila svůj nejnovější doplněk, kterým je kabelka Andiamo. Jedná se o strukturovanou a čistě lemovanou obdélníkovou tašku se zaoblenými rohy z exkluzivní měkké telecí kůže. Díky charakteristické výrobě „Intrecciato“, kterou tvoří řemeslníci v italském ateliéru, si zakládá především na kvalitě.

    Foto: Bottega Veneta

    Luxus a praktičnost při neustálém pohybu

    Pro samotnou dokonalost zpracování a materiálu nesmíme zapomínat na funkčnost. Značka se při výrobě zaměřila také na všestranné využití kabelky, jehož důkazem je její nadčasová silueta. Chystáte se s kamarády na výlet, pracovní schůzku nebo na rychlý nákup do města? Ve všech případech je Andiamo skvělou volbou. Praktičnost a každodennost se stává stejným luxusem jako formální příležitost. Kabelka proto vyplňuje mezeru mezi elegancí a funkčností. Inspirací pro tvorbu byl však pocit pohybu. Je navržena podle Blazyho návrhářské mantry, která zní: „Řemeslo v pohybu“. V překladu z italštiny Andiamo znamená „Pojďme!“, což je pokyn, který přesně vystihuje povahu nového nezbytného doplňku pro muže i ženy.

    Foto: Bottega Veneta

    Kabelku je možné nosit přes rameno nebo ji, pro její všestrannost, držet za horní ucho. Kovový háček má navíc jemné mosazné detaily, které jí dodávají zářivý efekt. V současné době je k dispozici v třech velikostech. Od té nejmenší přes střední až po velkou. Andiamo přichází v sedmi barevných provedeních: glacier (velmi světlá), fondant (tmavě hnědá), barolo (sytě bordó), travertine (béžově zelená), inkwell (tmavě modrá), ice cream (světle bledě žlutá)a white (bílá).

    Nová bag je celosvětově k dostání od 7. února na oficiálních stránkách Bottega Veneta a v kamenných buticích značky. Ceny se pohybují přibližně od 80 do 160 tisíc korun. Andiamo má všechny předpoklady k tomu, aby se stala jednou z top kabelek pro léto 2023. Zda tomu tak bude a stane se natolik iconic jako model Jodie, ukáží následující měsíce.

    Zdroj: Hypebae, Highsnobiety

    Daniel Lee představil první kreativní kampaň. Zahájil novou kapitolu Burberry

    0
    Návrhář Daniel Lee zveřejnil nové logo a typ písma vystihující novou kapitolu značky Burberry.
    Návrhář Daniel Lee zveřejnil nové logo a typ písma vystihující novou kapitolu značky Burberry.

    Módní značka Burberry oblékla nový kabát. Kreativní ředitel Daniel Lee zveřejnil na jejím Instagramu svou první kampaň. Má představit nejen upravené logo a typ písma, ale také naznačit, kam hodlá společnost posunout. Do své funkce totiž nastoupil teprve loni na podzim.

    Britská značka Burberry smazala dočasně veškeré příspěvky na svém Instagramu. V pondělí ovšem profil opět oživila a představila tak světu svou novou tvář. Její nynější kreativní ředitel Daniel Lee se totiž rozhodl uveřejnit svou první kampaň. Ve funkci totiž nahradil bývalého kreativního ředitele Riccardo Tisci loni na podzim. Svou první kolekci ale ukáže teprve na londýnském týdnu módy dne 20. února.

    Podobně jako Tisci, i Lee se rozhodl společnost se svým nástupem pozměnit dle svého. Stejně jako on před čtyřmi lety proto nyní představil novou verzi loga i typu písma. Podtrhnout tím chtěl především britské kořeny Burberry. Jako nové logo vybral rytíře jedoucího na koni, které značka poprvé použila před 122 lety. Vyhrálo totiž soutěž pro nový design vypsanou v roce 1901.

    Návrh také obsahuje latinský nápis „prorsum“, který znamená „vpřed“. Typ písma, určený pro samotný název společnosti, rovněž prošel změnou. Nyní je podstatně užší, jemnější a z fotografií na vás září jasně modrou barvou. U písma se Lee rovněž inspiroval historií značky. Ta jej poprvé do své tvorby zakomponovala začátkem minulého století. K vidění je nyní na webových stránkách.

    Burberry se má stát více rozpoznatelnou a žádanou značkou

    Fotograf Tyrone Lebon pak v kampani zachytil jedny z největších současných britských hvězd. Jako lokaci si vybral ikonická londýnská místa jako Trafalgar Square nebo Národní galerii. Známé osobnosti jako například Vanessa Redgrave, Shygirl, Skepta a fotbalista Raheem Sterling na fotkách předvedly již existující kolekci určenou do deště. Návrhy tedy zatím nejsou dílem Lee.

    Návrhář tím přesto určil obrysy plánů známé britské značky. Její ředitel Jonathan Akeroyd totiž v Lee spatřil šanci na modernizaci. „Chci, aby byla značka žádaná a rozpoznatelná,“ vysvětlil. Zaměřit se chce také do budoucna na kožené výrobky a obuv. Podobné úspěšné proměny se totiž Lee podařilo s italskou značkou Bottega Veneta. „Burberry je skvělá společnost, ale mohla by být ještě lepší,“ doplnil Akeroyd.

    Zdroj: WWD, Fashionista, GQ, GQ Magazine, Instagram