Více
    Domů Blog Strana 165

    Ceny Grammy 2023! Pět nejlepších looků celého večera

    0
    Cardi B
    Cardi B

    Je to tu! Jako každý rok se v Los Angeles sešla světová „smetánka“ a převzala si ceny Grammy. Letos již po šedesáté páté. Jak jste již jistě v médiích zaregistrovali, Beyoncé pokořila stávající rekord a odnesla si sebou 32. trofej. Zaváleli ale i Harry Styles nebo Lizzo. Kromě hudební scény jsme především sledovali, jaké outfity byly nejlepší.

    Královsky modrá Cardi B

    Měl-li nás někdo překvapit, rozhodně to byla Cardi. Čekali jsme cokoliv, ale tohle ne. Indický návrhář Gaurav Gupta si dal opravdu záležet. Modrý skvost na rapperce opravdu „sedí“, jak má. Dává průchod křivkám a zároveň evokuje umělecký dojem.

    #twinningwinning

    Červený byl na Grammy nejen koberec, ale i outfit Pharrella Williams. Look působil elegantně a zároveň ležérně. Komplet má na svém kontě designér Ernest W. Baker, který je v poslední době hvězdami velmi vyhledávaný. Kromě červené kůže honosně působí i umělý kožešinový kabát na druhé fotce. Černé lakýrky, zdobené brýle a decentní doplňky jsou pro Pharella více než typické, proto svou úlohu v módním světě opět splnil na jedničku. Totožný, ale černý #tracksuit měla Hannah Lasichanh.

    Sexy Doja Cat

    Co outfit, to perla. To u této umělkyně rozhodně platí. Není to tak dávno, kdy Doja zářila na přehlídce Schiaparelli. Neuplynulo ani pár týdnů a těšíme se další dokonalé podívané. Versace Atelier použil černý materiál, který jste mohli zpozorovat i na runway pro kolekci S/S23. Nemáme co dodat, Doja Cat je zkrátka módní ikona, která jen těžko šlápne vedle.

    Třpytky, třpytky a zase třpytky

    Pokud naše články čtete pravidelně, jistě víte, že rok 2023 se nese v duchu třpytek a lesku. Na Grammy to potvrdila jak Paris Hilton, tak i rapper Machine Gun Kelly po boku Megan Fox. Všechny tři outfity byly vkusné a dostatečně zářivé. Letos se zkrátka bez třpytek neobejdete!

    JLo jako vždy ikonou

    Latino královna Jennifer Lopéz nesměla chybět. Nebyla sice nominovaná, ale předávala cenu. Pro tento okamžik nevynesla nic jiného než Gucci. Šaty vypadaly velmi slavnostně a odpovídaly všem trendovým požadavkům.

    Zdroj: Instagram

    Levi’s slaví 150 let svého nejvíce ikonického kousku. Džínům 501 vzdává hold v nové kampani

    0
    Společnost Levi's představí novou kampaň na oslavu klasických džínů 501.
    Společnost Levi's představí novou kampaň na oslavu klasických džínů 501.

    Džíny 501 značky Levi’s znázorňují ideální a klasický kousek, se kterým můžete prožít celý život. Společnost se proto při příležitosti jejich 150. narozenin rozhodla věnovat jim vlastní reklamní kampaň. Zahájila ji na předávání cen Grammy v neděli 5. února.

    Společnost Levi’s se rozhodla vyprávět příběh svých nejznámějších džín s názvem 501. V kampani pod názvem The Greatest Story Ever Worn proto představila dva krátké filmy. Poprvé je zveřejnila při předávání cen Grammy v neděli. Módní značka je totiž s hudbou neodmyslitelně spojená. „Hudba si vybrala nás, ne my ji. Tohle manželství nám ovšem vyhovuje,“ okomentoval kampaň viceprezident Levi’s Chris Jackman.

    Filmy přichystala společnost při příležitosti 150. narozenin svých nejvíce ikonických džínů. Krátké snímky proto popíší různé způsoby toho, jak důležitou součástí života se oblíbený módní kousek pro mnohé zákazníky stal. Snímek Precious Cargo například vypráví příběh z Jamajky ze 70. let minulého století. Tehdy se obyvatelé jejího hlavního města Kingston s džínami „poprvé setkali“. A následně jim vtiskli vlastní unikátní styl.

    Druhý film nazvaný Legends Never Die zase ukazuje skutečný příběh muže, který si přál být ve svých džínech 501 pohřbený. Všichni účastníci jeho pohřbu si pak museli stejný kousek rovněž obléci. „Máme jedinečnou pozici. Milníku 150 let jen tak nějaká značka nedosáhne,“ dodal Jackman. Podobně staré jsou totiž módní společnosti spíše v Evropě než ve Spojených státech amerických.

    Společně s novou kampaní představí Levi’s také limitované produkty

    Džíny 501 vznikly, když krejčí Jacob Davis poprvé na plátěné pracovní kalhoty použil měděné nýty. Společně s Levi Strauss pak experimentovali s denimem, dokud v roce 1873 nepředstavili dnes už tolik známé jeans. „Jedná se o produkt, který ustál tok času a i nadále činí značku Levi’s silnější, než kdy dříve,“ vysvětlila budoucí šéfka Levi’s Michelle Gass.

    Roli má totiž brzy převzít od současného ředitele společnosti Chip Bergh. Jako součást kampaně pak Levi’s hodlá zveřejnit také nové a limitoavné produkty. Patří mezi ně například inovace vůbec prvních modrých džínů z roku 1873 zvaných XX Waist Overalls. Upravit se značka hodlá také pánský model 501 ’54 a dámský 501 ’81. Podobné kampaně pak značka představila už dříve, například ve spolupráci se společností Denim Tears.

    Zdroj: WWD, HypeBeast, HeadTopics, YouTube, Instagram

    Jenna Ortega zaštítí novou značku Adidas Sportswear. Znázorňuje její jedinečnost a různorodost

    0
    Herečka Jenna Ortega se stane tváří nové značky Adidas Sportswear.
    Herečka Jenna Ortega se stane tváří nové značky Adidas Sportswear.

    Adidas označil herečku Jenna Ortega za „ikonu nové generace“. Rozhodl se ji proto vybrat jako ambasadorku své nové značky Adidas Sportswear. Představuje totiž individualismus a všestrannost. Přesně to, co má nová část známé sportovní značky přinést.

    Nová značka Adidas má za cíl propojit pohodlnost, sportovní look i jedinečnost. Spíše než na aktivní sportování je proto určená pro zákazníky, kteří milují „athleisure“ kousky. Doplnit má nová odnož ostatní, více sportovně založené, značky Adidas, jako Performance a Originals. „Připravované kolekce přinesou pohodlí a sebevědomí do každého dne,“ okomentovali novinku zástupci Adidas.

    Kvůli zmíněné unikátnosti si jako ambasadorku nové „odnože“ společnost vybrala hvězdu seriálu Wednesday Jenna Ortega. Považuje ji totiž za „ikonu nové generace“. Znázorňovat má stejné hodnoty jako Adidas, tedy různorodost i jedinečnost. „Moje láska pro Adidas sahá až do mého dětství. Značka byla vždy přítomná ve sportu, hudbě nebo kultuře a i nadále je úspěšně inovuje,“ uvedla pak ke své nové roli herečka.

    Známá sportovní značka si na herečce cení také její „kreativity“ a „fresh“ přístupu. Podobně jako hlavní postava seriálu Wednesday, i ona si stojí za vlastním, a ne úplně tradičním stylem. Seriál inspirovaný dějem Addams Family se navíc stal druhým nejpopulárnějším anglicky mluveným seriálem v historii Neflixu. Novou značku představil Adidas ve své aplikaci ve čtvrtek. Na dalších místech bude k dostání od 9. února.

    Pohodlí najdete v každém vlákně nových kousků, míní jejich návrhářka

    Chystaná kolekce představí návrhy s klasickými třemi proužky typickými pro Adidas. Najdete je na bundách, mikinách, teplákových soupravách i nových modelech tenisek. Například boty Arvyn budou k dostání ve dvou variantách. Jednu z nich zakoupíte v nenápadné šedo-černé s červenými detaily. Ta druhá zase nechá vyniknout prvek fialové na zcela šedém designu.

    Kromě toho nebudou v nabídce chybět ani klasické teplákové soupravy v černé i jasně fialové barvě inspirované fotbalem Tiro Suit. Zákazníci se mohou těšit také na víceúčelové šaty z látky připomínající hedvábí zvané Express Dress. Jednotlivé kousky pak mají podle návrhářky Adidas Sportswear Jasmin Bynoe sloužit jako „nepomalované pátno“. Každý, kdo si je vybere, si je může „ošperkovat“ dle svého. „Pohodlí najdete v každém vlákně kolekce,“ dodala designerka.

    Zdroj: WWD, HypeBeast, Fashion Network, Instagram, Twitter

    Konec velké legendy. Zemřel designér Paco Rabanne. Módní svět truchlí

    0
    Paco Rabanne
    Paco Rabanne

    Španělský módní návrhář nás opustil ve věku 88 let. Módnímu světu věnoval celý svůj život a zanechal po sobě velký odkaz. Zemřel ve francouzské Bretani, kde aktuálně pobýval. Příčinu náhlé smrti stále nevíme.

    Do popředí se vyšvihl již v 60. letech minulého století. Jeho modely vzbuzovaly odvahu a lehkou kontroverzi. Jako materiál použil prakticky cokoliv. Nevyhnul se ani kovu, zrcátkům nebo plastu.

    Ve svých mladých letech pracoval i pro módní domy, jako jsou například Dior nebo Givenchy. Postupně se pak dostal do povědomí všem milovníkům módy.

    Svůj první butik otevřel v roce 1966 a ihned se zařadil do skupiny haute-couture návrhářů. Vysoké šití však nebyla jeho hlavní činnost. Řada z vás ho bude znát hlavně díky jeho lásce k parfémům. Vůně Paco Rabanne jsou velmi populární a stále žádané. Snad nejtypičtější jsou pro ně flakony ve tvaru postavy.

    Rabanne byl obrovský vizionář a sám se označoval za člověka z jiné planety. Nebál se barev, odhalení křivek ani dávné kritiky. Mimo jiné oblékl i Jane Fond do sci-fi filmu Barbarella.

    Za připomínku stojí přehlídka S/S 22, která se odehrávala v monackém kongresovém centru. Absolutně vystihuje jak designérovu povahu, tak i jeho oblibu v extravaganci. Celou show provází ikonická skladba „Yes Sir, I Can Boogie“. V kombinaci se středozemní atmosférou byla přehlídka doslova neodolatelná.

    Nadčasovost a důraz na sexy střihy můžete zpozorovat i při sledování přehlídky z roku 1995. Vliv tehdejší módy a futuristický charakter modelů přímo křičí převratným dojmem. V devadesátých letech společně s Gianni Versace patřili k nejvíce kontroverzním umělcům své doby.

    Zdroj: YouTube, Instagram

    Dekadentní, vzrušující, inspirující. Ples Sobje vábí k maškarním radovánkám

    0
    ples Sobje
    ples Sobje

    Kdybyste se na jednu noc v roce mohli stál čímkoliv chcete, jak by zněla vaše odpověď? Ale ne že to odbydete nějakou prvoplánovou hloupostí. Zalovte hezky pěkně ve svém nitru. Až do žil, kde vám koluje rudá krev. Do srdce, které náruživě bije v bezpečí hrudního koše… Takže se ptáme znovu. Kdybyste se na jednu noc v roce mohli stát čímkoliv chcete, kdo nebo co je vaším skrytým alter egem? Jaké jsou vaše nejtajnější touhy?

    Maškarní zábava a plesání

    „Když se na půl cesty potká berlínská party a vídeňský ples.” Tak lze jednou větou popsat vzrušující a zároveň inspirující akci Ples Sobje by Mumm, o jaké se vám ani zítra nezdálo. V matičce stověžaté se uskuteční dekadentní surrealistický bál, který se řídí heslem, že co je příjemné, je i přípustné.

    Netradiční maškarní radovánky pod rouškou noci zažije Praha 25. února v pořadí už počtvrté. Pokud si je nutně potřebujete spojit s nějakým tvůrcem, ukažte si na českou designérku Ivu Burkertovou, ta v tom má prsty. Hosté se pokaždé mohou těšit na jedinečné prostory. Předchozím ročníkům se stal útočištěm například Martinický palác nebo Nová scéna Národního divadla. Letos se ”druhá já” návštěvníků setkají na vršovické kulturní křižovatce bývalého sokolského biografu Vzlet.

    Žádná pravidla

    Jakmile jste uvnitř, pravidla jako by se rozplynula v mlze. Ale abyste se za brány fantastického bálu vůbec dostali, je nutné splnit dress code. Bez výjimek. V minulosti jsme se setkali třeba s tématem večera The Colours shake up, které udávalo tzv. monochromatický look. Nebo černo-bílo-stříbrný creative black tie. Rok 2023 se ponořil více do hloubky v době, kdy se ve společnosti smazává hranice mezi tím, co je ženské a co mužské.

    Ples Sobje zve tentokrát k účasti všechna hrdinská alter ega s podtématem Inner (Super)heroes undercovered. Základ dresscodu musí tvořit klasické, minimalistické tuxedo. A dál nechť se necháte unášet na vlnách své nejtemnější fantazie. Jaká verze vašeho vnitřního superhrdiny dostane prostor vylézt na povrch? Pojďte promíchat naše protipóly, nechte promluvit své androgynní já.

    Pojďme si říct, že maškarní je už samo o sobě vzrušující pomyšlení. Kdo se za maskou schovává? Naše mozkové závity a touha jedou na plné otáčky. A naopak z druhé strany, s maskou máme najednou pocit, že můžeme cokoliv, naše pravá tvář zůstává v utajení. Z těchto důvodů nás akce tohoto typu zkrátka lákají a nemusí se nutně jednat pouze o kontroverzní ples Sobje. Může to být například o poznání elegantnější pražský Ples v maskách nebo více taneční Masquerade New Year’s Eve v Sasazu.

    Pobídka k androgynní sebeprezentaci

    Podle oxfordského slovníku ”androgynní” znamená jakýsi hermafroditismus, kombinaci mužských a ženských znaků. Ve feministické literatuře též pojednává o absenci sociálně posílených rozdílů v chování, které jsou údajně charakteristické pro jedno z pohlaví. Když je móda androgynní, není ani mužská, ani ženská. Stírá typické znaky jedinců a spojuje je v jeden harmonický celek. O obohacení dámského šatníku o mužské prvky se hodně zasloužila Coco Chanel. Dříve však nešlo ani tak o potlačení ženskosti, jako spíš o touhu po svobodném pohybu. Vždyť muži měli oblékání o tolik snazší, žádné korzety a krinolíny.

    Sexuálně nevyhraněná móda je aktuálně velký trend. Pryč jsou doby, kdy bylo jasně dané pohlaví muž a žena. Společnost se vyvíjí a s ní i touha po vymanění z předem definovaných škatulek. Už nechceme patřit do tabulek, které vytvořila byrokratická společnost, chceme být autentičtí bez ohledu na to, co se zdá být správné.

    Takže klidně neváhejte. A nemusíte rozdíly mezi mužským a ženským elementem smazávat pouze na undergroundové party pod záštitou buržoazní zábavy, zatímco budete tančit, dokud nevypustíte duši. Zahoďte masky a odkryjte své pravé já.

    Zdroj: GoOut, Facebook, Instagram, Glamour Cabaret

    Den sv. Valentýna je za dveřmi. Nepodceňte přípravu a vyrazte na nákupy

    0
    Agent Provocateur
    Agent Provocateur

    Svátek všech zamilovaných se blíží mílovými kroky. Bez ohledu na to, zda-li Valentýn vnímáte jako marketingový tah nebo ho berete opravdu vážně. Radost si s vaším protějškem udělejte tak či tak. Úsměv na tváři vykouzlí i obyčejná květina, ale zaválejte letos více a poohlédněte se s námi po dárcích, které jsou pro tuto příležitost jako stvořené.

    PINK PP

    Pokud sledujete dění na módní scéně, není pro vás kolekce PINK PP od Valentino nic nového. Do jaké jiné barvy ale dárky ladit, než právě do této ikonické růžové? A co je ještě víc? Kolekce PINK PP je pro muže i pro ženy. Nebude nic sladšího, než fotka s #matching outfity. Návštěvu Valentino butiku určitě zvažte.

    Pro kabelku do Fendi

    Naším valentýnským favoritem se stala kráska s názvem Fendi O’Lock Swing. Překrásná fluffy kabelka. Mimo roztomilosti pozitivně hodnotíme i praktičnost. Kabelka je vyrobená z měkké kůže a uložíte do ní vše nezbytné. Hlavním ozdobným prvkem je lemování z pravé kožešiny, získané z etických farem v souladu s mezinárodními předpisy.

    Foto: Fendi

    Pro zapálené hráče

    Dostáváme se k netradičnímu dárku. Pokud je váš miláček nadaný pro společenské hry, jistě se mu bude líbit pokerový set od značky Prada. Černá Saffiano kůže působí opravdu luxusním a honosným dojmem. Mimo zábavy se tak postaráte i o krásný bytový doplněk.

    Foto: Prada

    Šatičky od Bottegy

    Již v několika článcích jsme zmínili, že letos se bez třpytek a lesku neobjedeme. S výběrem šatů nám pomůže Bottega Veneta. Šaty jsou jednoduše střižené, a přesto jsou stále tak výrazné. Dokonalá kombinace!

    Foto: Bottega Veneta

    Malý šperk bohatě stačí

    Opusťte od šperkařských velikánů a nebojte se dát průchod méně mainstreamovým brandům. Například velký obdiv zaslouží šperky od značky Schiaparelli. Ručně zpracované a okázalé šperky vás doslova uchvátí. Jen pozor, takový styl nemůže nosit každý. Pokud vaše polovička vynáší spíš decentní doplňky, Schiaparelli prozatím vynechte.

    Foto: Schiaparelli

    Na Valetýna vsadilo i Versace

    Roztomilou valentýnskou kolekci předvedlo Versace. Typické kousky značka zahalila do valentýnského printu. Přes růžovou až po zelenou. Opět si zde vyberou muži i ženy.

    Foto: Versace

    Bez luxusního prádla by to nebylo ono

    Jak víc potěšit partnera než luxusním prádlem. V podstatě je to dárek pro oba. Po valentýnském sexy oblečku se můžete poohlédnout například v pražském butiku Agent Provocateur. Ani jeden z vás nebude litovat.

    Foto: Agent Provocateur

    Prstýnky pro pány

    Velmi líbivá bude novinka od domu Tiffany&Co. Malá řada prstenů Sixteen Stone rozhodně udělá radost. Na výběr je stříbrná i zlatá verze. Pokud byste ovšem tento den chtěli využít k žádosti o ruku, máme pro vás návod, jak vybrat dokonalý zásnubní prsten.

    Foto: Tiffany&Co.

    Květina je nezbytná

    Pro ženy je letos vhodné především luční kvítí, tlumenější odstíny růžových a fialových květů. Pro muže vyberte spíše maskulinnější květy. Vhodné jsou například slunečnice nebo gerbery s velkým zeleným zdobením. Většina mužů svou první kytici dostane až na pohřbu. Je jen na vás, jestli tento fakt chcete změnit.

    Zdroj: TikTok, YouTube

    Nike a Tiffani & Co. odhalili výsledek spolupráce

    0
    Nike a Tiffani & Co.
    Nike a Tiffani & Co.

    Představujeme vám dlouho očekávanou kolaboraci Nike x Tiffany & Co. Hlavním produktem jsou sneakers Air Force 1 1837, jejichž název symbolizuje rok založení Tiffani. Součástí spolupráce je i kolekce limitovaných stříbrných výrobků určených na obuv.

    Jak se říká, sneakers nejsou pouze obuv, ale představují celý životní styl. Zaručí vám komfort celého dne, a proto je jejich výběr velmi důležitý. Velmi očekávaná byla tedy spolupráce sportovní značky Nike s elegantní značkou Tiffani & Co., jejíchž výsledkem jsou zcela nové tenisky spolu se stříbrnými obuvními doplňky a píšťalkou. Na definitivní drop si budeme muset ještě chvíli počkat, oficiálně mají produkty přijít na trh 7. března. Na co se tedy můžete těšit?

    Jednoduché tenisky, kartáč nebo lžíce

    Společnosti vsadily na jednoduchost, která se víceméně vždy vyplatí. Těžko říci, zda to bude platit i v tomto případě. Na instagramovém účtu Tiffani & Co. se v komentářích „rozjely“ debaty, které nejsou příliš pozitivní. Fanoušci si stěžují právě na zmíněnou jednoduchost a celkové zklamání z výrobků. Obuv je vyobrazena jako černá semišová teniska, která je doplněna typickou „tiffanovski“ modrou barvou. Je opatřena modrým nápisem Tiffany Swoosh a na zadní straně se nachází stříbrný plíšek s logem.

    Velikosti sneakers se budou pohybovat od 3,5 do 18 amerického číslování. Omezený počet kusů bude k zakoupení ve dvou obchodech Tiffany & Co. v New Yorku, včetně jejího vlajkového obchodu Next Door v SoHo. Dostupné budou také ve vybraných prodejnách Nike po celém světě a prostřednictvím aplikace Nike SNKRS.

    Aby měla spolupráce smysl, musela přijít s novinkou i druhá společnost. Tiffany & Co. vyrobí řadu stříbrných doplňků, jejichž ceny se budou pohybovat od 5 do 10 tisíc korun. Patří k nim píšťalky na řetízku, obouvací lžíce nebo kartáče na boty. Doplňky bude možné zakoupit na webových stránkách společnosti Tiffany & Co. a ve vybraných kamenných obchodech.

    Zklamání fanoušků z jednoduchého designu pravděpodobně zapříčinily fotografie, které se na internetu objevovaly před oficiálním zveřejněním.

    Nike v tomto roce s kolaboracemi rozhodně nekončí. Již během února by měly oficiálně vyjít Air Max Penny 2, které společnost vytvořila společně se značkou Stüssy.

    Zdroj: WWD, Hypebeast

    Loewe se ponořil do kouzelného světa Ghibli. Představí kolekci inspirovanou Zámkem v oblacích

    0
    Loewe představí novou kolekci inspirovanou filmem z japonského studia Ghibli Zámek v oblacích.
    Loewe představí novou kolekci inspirovanou filmem z japonského studia Ghibli Zámek v oblacích.

    Upřímný, naplňující, plný fantazie a sentimentu. Tak popsal kreativní ředitel Loewe Jonathan Anderson film z tvorby japonského studia Ghibli Zámek v oblacích. Nechal se jím proto inspirovat při tvorbě nové kolekce. Světu ji ukáže v Londýně společně se Selfridges.

    Pobočka Selfridges Corner Shop se zaplnila kouzelnými návrhy inspirovanými ikonickým japonským animovaným filmem. Zámek v oblacích ze studia Ghibli vypráví příběh mladé odvážné dívky Sophie, která se nechtěně zaplete do světa nádherných i temných kouzel. Do příběhu se kromě milionů diváků zamiloval také kreativní ředitel značky Loewe Jonathan Anderson. Nechal proto jeho hlavní postavy vstoupit do své nejnovější kolekce.

    Objeví se tak nejen na taškách nebo kabelkách, ale i na mikinách, svetrech nebo čepicích. Scény z filmu se ukrývají také například uvnitř dlouhého kabátu připomínajícího hlavní postavu čaroděje Howla. „Zámek v oblacích je technicky inovativní, je to most mezi něčím starým a novým. Přesně takový kreativní přístup sdílíme,“ okomentoval svou nejnovější tvorbu Anderson. Kolekci představí ve spolupráci s obchodním domem Selfridges v Londýně.

    Společně ji zahrnou do instalace konající se v pobočce známé jako Corner Shop. Jedná se o poslední část kolaborace společnosti Loewe se studiem Ghibli. V minulosti značka zveřejnila také návrhy inspirované filmy Můj soused Totoro a Cesta do fantazie. Současná výstava bude v Londýně k vidění do 25. února. „Naši kreativitu jsme popostrčili troufalými a propracovanými kousky, které mají za úkol přivést film k životu,“ vysvětlil dále Anderson.

    Návštěvníky instalace čeká i speciální restaurace, kino nebo nafukovací zámek

    Součástí chystané instalace bude například Kalciferova kuchyně. Jedná se o nabídku jídel i drinků inspirovanou jednou z hlavních postav filmu, obživlým ohýnkem Kalciferem. V nejnižším patře budovy Selfridges se pak mohou návštěvníci těšit na promítání samotného filmu. Výstavní prostory obchodního domu na ulici Edward Mews se zase promění do Pokoje oblaků. Ten nabídne například ukázku originálních skečů původního filmu.

    Kousek od obchodu Selfridges pak na instalaci bude na ulici kolemjdoucí lákat nafukovací varianta samotného „zámku v oblacích“. Kromě oblečení a doplňků dále Loewe představí také svíčku inspirovanou ohníčkem Kalciferem. K zakoupení bude i ručně vyráběné nádobí od Laurette Broll, které je vytvarované do podoby ikonického klobouku postavy Sophie. Při hravém focení kolekce Anderson spolupracoval se známým fotografem Juergen Teller.

    Zdroj: WWD, Hero Magazine, Re-Edition Magazine, Twitter, Instagram

    Stará klasika hlásí návrat. „Flanelku“ nosí nejen Pavel, ale i Kate Moss

    0

    Není to tak dlouho, co si Česko zvolilo nového prezidenta. Nikdo však netušil, že jeho poznávací znamení, kterým je flanelová košile, zažije takový návrat. Většina lidí vnímá „flanelku“ jako úsměvný základ šatníku z minulého století. Je tomu tak ale doopravdy? Ujišťujeme vás, že éra flanelových košilí stále neskončila. Seženete ji u Bottegy i Palm Angels.

    Něco málo z historie

    Pokud se vydáme po stopách flanelu, dostaneme se na Britské ostrovy. Přesněji do Walesu. Materiál prošel od svého začátku řadou jakostních úprav. Ten, který známe my, proslavily hlavně devadesátkové hudební skupiny. Vidět jste jej mohli v klipech od Pearl Jam nebo Nirvany. Jak vidno, flanelka v propadlišti módních dějin ještě neskončila, ba naopak.

    V první řadě Kate Moss

    Kate Moss je jistě všem známá supermodelka, slavná zejména pro svůj ikonický catwalk. Právě na přehlídce Bottega Veneta S/S 23 nám předvedla krásný, jednoduchý a nadčasový look. Kostkovaná flanelová košile, obyčejné bílé tričko a baggy džíny. V kombinaci s prakticky „neviditelnými“ doplňky celý outfit působí překvapivě sexy.

    Další průkopnicí flanelové módy je Isabel Marant. Francouzská rodačka, která v roce 1998 obdržela cenu Award de la Mode za nejlepší módní návrhářku roku, rozhodně ví, co dělá.

    Foto: Isabel Marant

    Streetový must-have se rozhodla zvěčnit i značka Palm Angels. Najdete tu větší množství barev i střihů. Zvlášť si dali záležet na pánských kouscích. Pro streetové nadšence je to doslova grál na chladnější dny.

    Foto: Palm Angels

    Vliv skandinávského životního stylu

    Pokud se i nadále bavíme o flanelu, nutno podotknout, že hlavní metropolí původně britského materiálu je Skandinávie. Ať jste v Kodani nebo v Helsinách, v ulicích obou měst se s flanelovou košilí či bundou setkáte takřka vždy. Sledujete-li tento lehce hippsterský módní směr, není pro vás flanelka nic nového ani starého, protože na TikToku má hastag #flannelshirt přes dvacet miliónů zobrazení.

    Jak flanelové kousky nosit?

    Ačkoliv se flanelové košile a bundy zdají jako jednoduše kombinovatelné části outfitu, není dobré si s nimi zahrávat. Váš look musí být jednoduchý, čistý a nic by nemělo „svítit“ více než právě vybraná košile.

    @cindyalfiann

    Flannel oversized shirt from @cashaoutfit.id #fyp #fypシ #tiktokoutfits #outfitideas

    ♬ Hello Bitches – CL

    Snad nejlepší kombinaci předvedl Matthieu Blazy na již zmíněné supermodelce Kate Moss. Heslo „v jednoduchosti je krása“ zřejmě nikdy nebude pasé. Mimo klasických džínů se k flanelové košili hodí i černé plátěné kalhoty, jen pozor na střih! Čím více baggy, tím lepší. Nejdříve doporučujeme flanelku vynést jen na zkoušku. Třeba na kávu s kamarádkou. Uvidíte, jak se budete cítit.

    Zdroj: TikTok, YouTube

    Tattoo umělec Bruno Levy uvádí na trh módní značku Cigarettes

    0
    Cigaretess
    Cigaretess

    Americký umělec Bruno Levy, který v minulosti spolupracoval například se značkou Hermès nebo Adidas, přichází s novým módní brandem Cigarettes. Svoji prvotinu chce věnovat každému, nehledě na pohlaví. Do popředí aktuální kolekce postavil barevné kardigany s lebkami nebo japonskými draky. O oblečení a obrazcích na něm smýšlí podobně jako o tetování na těle.

    Umělec a tatér, který sídlí v brooklynském Bandit Studiu, vydává svou první módní značku s názvem Cigarettes Bruno Levy. Jedná se o jeho první samostatný počin ve světě módy. V minulosti už ale také spolupracoval na projektech se značkami Hermès, Adidas nebo Cole Haan.

    Foto: Cigarettes Bruno Levy

    „Chtěl jsem expandovat do různých odvětví. Během svého života jsem vystřídal několik různých kariér. V jistém smyslu mám pocit, že Cigarettes je pro mě způsob, jak spojit spoustu věcí, které mě zajímaly,“ řekl Levy o uvedení značky na trh.

    Inspiraci našel v Japonsku

    Cigarettes se specializuje především na svetry, trička, kalhoty a košile. To vše v barevném, leč drsném stylu. Levy vysvětlil, že kardigany, které jsou k dispozici v široké škále barev, jsou hlavními produkty značky. A je opravdu o co stát! Inspiraci pro tento styl čerpal ze svého pobytu v Japonsku, konkrétně z japonských bund typu bomber, které začal předělávat do stylu kardiganu.

    Foto: Cigarettes Bruno Levy

    „Jsem převážně tatér. Posledních osm let svého života se věnuji tetování a bundy jsem vnímal spíše jako rozšíření své profese. Umístění, měřítko a způsob, jakým vnímáme obrazce na oblečení, jsou velmi podobné způsobu, jakým je tetování vnímáno na těle,“ popsal Bruno svoje emoce.

    Foto: Cigarettes Bruno Levy

    Hlavním cílem značky bylo vytvořit bezpohlavní kolekci. Oblečení je vyráběno na zakázku tak, aby se minimalizovalo plýtvání a snížilo se množství nadbytečného zboží. Proto je možné, že si na svůj kousek budete muset chvíli počkat. Všechny oděvy naleznete na internetových stránkách. Košile a kardigany pořídíte přibližně za 10 tisíc korun.

    „Hodně jsem se snažil vytvořit kolekci, kterou by chtěl nosit každý. Kolekci, která se nebude rozdělovat na pánské nebo dámské oblečení, protože je pro mě jako pro spotřebitele těžké najít něco, co je uprostřed, kde se můžu vyjádřit, ale zároveň to není úplně neutrální,“ dodal.

    Zdroj: WWD, Cigarettes