Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Módní značky už dlouho ví, jak moc jsou pro ně ambasadoři z řady hvězdných osobností důležité. Balenciaga nedávno nafotila herečku Nicole Kidman, Loewe si pro sebe zase uzmul herce Kita Connor. Největší dopad má však nejnovější spolupráce mezi Zendayou a společností On.

    - Reklama -

    Slavné osobnosti na sebe umí v kampaních nezpochybnitelně přitáhnout větší vlnu pozornosti než méně známé modelky. Některé módní značky ovšem tuto skutečnost využívají více než jiné. Hvězdy tak pro ně nejsou jen krátkodobou spoluprací nebo způsobem, jak zpropagovat specifický produkt. Stanou se pro ně spolutvůrci samotné značky a jejího širšího vizuálu.

    Přesně takovou roli má v následujících měsících pro společnost On zaujmout také herečka Zendaya. Ve čtvrtek totiž sociální sítě překvapila společnou kampaní, obsahující nejen řadu fotografií, ale také krátký film. Řadí se přitom mezi jedny z prvních ambasadorů švýcarské sportovní značky, založené roku 2010. Před pěti lety ji pomohl zpropagovat také slavný tenista Roger Federer.

    „Netajím se tím, že jsem velká fanynka On už dlouho dobu,“ vysvětlila Zendaya. Značka se pak objevila také v jejím nejnovějším filmu, umístěném v tenisovém prostředí, Challengers. „Společně přetvoříme určité produkty a představíme nové kreativní kampaně,“ popsali zase budoucí plány zástupci On. Zdá se tak, že herečka bude mít v utváření značky mnohem větší slovo než kdejaký hvězdný ambasador.

    - Reklama -

    Módní svět dobývají i další spolupráce. Postarala se o ně Nicole Kidman nebo Kit Connor

    Příkladem další nedávné módní spolupráce, která ovšem zatím zůstává v mezích obvyklé kampaně, je propagace kabelek z dílny Balenciaga. Mimo jiné se jí chopila také herečka Nicole Kidman. Známé společnosti pomohla světu ukázat model Crush. Nedávno se ovšem objevila i na dalších fotografiích, a to s kabelkou Rodeo. Specifická je tím, že si na ni můžete připnout řadu přívěsků.

    Zdroj: Balenciaga

    Módní svět v poslední době obohatila také kampaň módní značky Loewe. Na pomoc si opět přizvala německého fotografa Juergena Teller. Řadu geometrických kabelek umístil do retro prostředí miniaturní vesnice v městečku Bekonscot v Anglii. S trendy hnědou variantou pak zapózoval i herec Kit Connor, známý z teen seriálu Srdcerváči. Jedná se přitom o jednu z jeho prvních módních spoluprací.

    - Reklama -

    Zdroj: Loewe

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Když značky chápou opravdový dosah hvězd. Zendaya překvapila kampaní pro On

    Během recese nakoupíme více rtěnek. Kosmetika nebo lem sukně jako netradiční ekonomické ukazatele

    Nákupní návyky a nové oblečení v našem šatníku prozrazují o aktuálním stavu světa kolem nás více, než si myslíme. Móda, kosmetika a luxus jsou totiž součástí mnoha ekonomických teorií. Zdá se, že i index rtěnky nebo šampaňského může být směrodatným ukazatelem ekonomické recese nebo prosperity.

    Letní horké vlny lze prožít i bez starostí. Postaví se jim správně zvolené beauty produkty

    I když se na teplé letní měsíce každý rok těšíme, nesou s sebou i jisté překážky. Najednou je o dost těžší zachovat svůj make-up nerozmazaný, vlasy uhlazené a pleť bez nečistot. Horké vlny však můžete zvládnout pomocí správných beauty a make-up produktů.

    Hermès Birkin Bag jako ikona unisex elegance. Symbol luxusu si dopřávají i muži

    Při spojení Birkin bag si mnozí představí ikonickou kabelku, která si získala srdce žen po celém světě. Taková myšlenka je ale již dávno v propadlišti zapomnění, symbol luxusu a statusu si čím dál častěji užívají také muži. V dnešní době, kdy se hranice mezi módními gender kódy stále více stírají, se ikonická taška stává univerzálním symbolem elegance a sofistikovanosti pro všechny, bez rozdílu pohlaví.

    Kenzo propojil své kořeny s pařížskou elegancí. Čerpal z motivů džungle i origami

    Pařížská show Kenzo pro jaro a léto 2025 překvapila harmonickou kombinací francouzské elegance a svého ikonického archivu. Návrhář Nigo totiž při tvorbě dámských i pánských kolekcí čerpal z kořenů známé značky, slepujících vliv Francie a Japonska. Dokonale tak uchopil inspiraci džunglí nebo japonským origami.

    Nastává renesance 80. let. Z popela vstávají balonové sukně

    Od denimových a maxi přes saténové až po mini, sukně vždy byly a budou v módě. Značnou popularitu ve vyhledávání na sociálních sítích si v současné době užívají právě balonové sukně, proslavené v 80. letech minulého století. Přicházejí však s moderním a svěžím nádechem, který si nebudete chtít nechat ujít.

    Vychutnejte si s drinkem i jedinečné výhledy. Zavítejte do top rooftop barů Evropy

    Cestování nabízí jedinečnou příležitost ochutnat luxusní gastronomii ze všech koutů světa. V plánech výletů do cizích krajin by ovšem nemělo chybět ani objevování nezapomenutelných výhledů. Slaďte proto oba vytoužené zážitky a vyzkoušejte jeden z top rooftop barů Evropy.

    Módní novinky v kostce: Ralph Lauren odhalil uniformy týmu USA a Rihanna zastupuje J’Adore

    Americký návrhář Ralph Lauren představil očekávané uniformy týmu USA pro nadcházející Olympijské hry. Novinku ovšem představil rovněž módní dům Dior. Zveřejnil totiž, že se zpěvačka Rihanna stane ambasadorkou vůně J'Adore. Modelka Noemi Campbell zase v sobotu otevře vlastní výstavu a Chanel zahájí nové partnerství.

    Módní svět ovládá Miu Miu girl. Italská značka vytvořila vlastní styl

    Ani nejméně aktivní pozorovatel módního průmyslu si nemohl nevšimnout nesmlouvavého růstu italské značky Miu Miu. V posledních letech si díky svým virálním trendy kouskům dokázala vybudovat nejen základnu věrných zákazníků, ale také vlastní styl. Seznamte se s Miu Miu girl.

    Interiér roku 2025 oslavuje barvu Burnt Sienna i mísu s pomeranči. To vše na eklektickém základě

    Interiérové trendy roku 2025 zasahují do několika stylů. Inspiraci nachází v 70. letech, jejich prvky však převádí do moderních a inovativních linií. Oblíbený minimalismus sice ustupuje, jednou nohou v designovém hřišti ovšem stále zůstává. Jak jinak totiž správně vyniknou zdobné koberce než v jednoduchém prostředí? Alespoň tak nám je letos odprezentoval milánský Design Week.

    Pharrell Williams ztvárnil ducha Olympiády. Nová kolekce Louis Vuitton stojí na pospolitosti

    Kreativní ředitel pánské módy Louis Vuitton Pharrell Williams opět dokázal svou schopnost využívat aktuální dění i odhadovat budoucí trendy. Jeho nejnovější kolekce, odhalená na zahradě ředitelství UNESCO, umně podtrhla srdce blížící se Olympijských her, tedy pospolitost.

    Crème de la crème golfu: 5 nepřekonatelných hřišť překoná jen váš perfektní odpal

    Golf je sport, který si získal nadšence po celém světě. Není divu, můžete při něm sportovat i relaxovat uprostřed úchvatné přírody. Samotná hra je přitažlivá, existují však také golfová hřiště, která nebudete chtít opustit. Jedná se o crème de la crème luxusních golfových hřišť, nabízejících milovníkům oblíbeného sportu nepřekonatelné zážitky.

    TikTok zkouší další nevábný trend. Sociální síť zlákalo Onion Coffee

    Uživatelé TikToku znovu a znovu dokazují, že vyzkouší téměř každý trend, který spatří na svých obrazovkách. Přesně takový zvyk dal totiž zrodit další podivuhodné obsesi. Tentokrát se milovníkům neobvyklých ingrediencí zalíbilo takzvané Onion Coffee, tedy káva s mlékem a jarní cibulkou.

    Módní novinky v kostce: Alessandro Michele překvapil cruise kolekcí a Nicola Coughlan kampaní pro Skims

    Začátek týdne přinesl hned několik neočekávaných zpráv. Návrhář Alessandro Michele nečekaně odhalil první tvorbu v nové pozici kreativního ředitele Valentino. Populární herečka Nicola Coughlan se zase objevila v kampani pro Skims. Značka Swarovski zahájila exkluzivní výstavu v Miláně a Gucci ve stejném městě představil svou pánskou kolekci.

    Přichází finální série seriálu Elite. Připravte se na záplavu rozmanitých a trendy outfitů

    Netflix oznámil datum dlouho očekávané osmé série oblíbeného španělského seriálu Elite. Jeho premiéru stanovil na 26. července. Fanoušci se mohou těšit na další dávku dramatických zápletek, módních ikon a estetického požitku, pro seriál tak typického. Samozřejmě se nebavíme pouze o více "spicy" scénách. Elite si totiž získal reputaci nejen pro svůj napínavý děj, ale také moderní vizuál.

    Tvářenka, jak ji ještě neznáte. Boyfriend Blush redefinuje trendy líčení

    Současným make-up trendům bezpochyby dominuje tvářenka ve všech formách, tvarech a barvách. V různých odstínech ji tak tradičně nanášíme nad bronzer a lícní kosti, abychom tím pozvedli svůj obličej. Sociálními sítěmi se ovšem začal šířit trend zvaný Boyfriend Blush, který nebojácně popírá všechny zásady trendy líčení posledních několika let.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―