Více
    Domů Blog Strana 166

    Sabato de Sarno se stává kreativním ředitelem Gucci

    Sabato de Sarno
    Sabato de Sarno

    V sobotu 28. ledna 2023 společnost Kering přišla s dlouho očekávaným oznámením ohledně jmenování nového kreativního ředitele módního domu Gucci. Stává se jím Sabato de Sarno. Módní dům tedy ukončil období bez kreativního ředitele, které trvalo od konce listopadu roku 2022, kdy svou práci pro největší italský módní dům oficiálně ukončil Alessandro Michele. Na první fashion show pod novým kreativním vedením se můžete těšit v září 2023 na Milan Fashion Week.

    Sabato de Sarno svou kariéru započal v roce 2005, kdy nastoupil do módního domu Prada a později přešel k Dolce&Gabbana. Ve světě módy je však nejvíce spojován se značkou Valentino, ke které se přidal v roce 2009. Zde povýšil na pozici fashion director. Po dlouhou dobu přebíral zodpovědnost za pánské i dámské ready-to-wear kolekce. Ač možná není tolik známý pro běžné zákazníky, jeho práce je považovaná za jeden z hlavních přínosů pro módní dům Valentino.

    „Jsem velmi potěšen tím, že Sabato de Sarno bude kreativním ředitelem Gucci. Je to jedna z nejdůležitějších pozic ve světě luxusu.“ Řekl Marco Bizzarri, prezident a CEO značky Gucci od roku 2015, „Spolupracoval s mnoha proslulými italskými domy a přinese s sebou rozmanité zkušenosti. Jsem si jist, že s jeho porozuměním a uznáním pro naprosto jedinečný odkaz Gucci, povede náš kreativní tým s vizí, která napíše novou vzrušující kapitolu naší značky a zdůrazní autoritu módního domu. Značka bude zároveň těžit se svého bohatého dědictví.“

    Fançois-Henri Pinault, předseda představenstva a CEO společnosti Kering, řekl: „Sto jedna let poté, co Guccio Gucci otevřel svůj první obchod ve Florencii, zůstává Gucci jedním z nejvíc ikonických, prominentních a vlivných módních domů po celém světě. Spolu se Sabatem de Sarno u kreativního kormidla jsme si naprosto jisti, že značka bude pokračovat ve svém rozsáhlém vlivu jak na módu, tak i na kulturu, prostřednictvím svých vysoce žádoucích produktů i kolekcí a přinese jedinečnou perspektivu do oblasti moderního luxusu.“

    Samotný Sabato de Sarno prohlásil: „Velmi mě těší, že mohu převzít místo kreativního ředitele. Jsem pyšný, že se připojím ke značce s tak nevídanou historií a dědictvím, která byla v průběhu tolika let schopna vážit si hodnot, ve které věřím. Jsem dojatý a těším se, že svou kreativní vizí přispěji značce.“

    Módní dům Gucci byl založen ve Florencii roku 1921. V současné době se snaží předefinovat luxus pro 21. století. Vize značky v posledních letech je barevná, romantická, poetická a magická, jednoduše jedinečná. Setkala s nesmírným ohlasem kritiky a zároveň vytvořila autentické emocionální pouto s mladšími zákazníky.

    Foto: Kering

    Kering je globální luxusní skupina, která řídí vývoj řady renomovaných domů v oblasti módy, koženého zboží a šperků. Mezi nejvýznamnější značky skupiny patří Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga nebo Alexander McQueen.

    Zdroj: Kering, WWD, Hypebeast

    Atlantis The Royal. Nejnovější ultraluxusní hotel Dubaje

    0
    Atlantis The Royal
    Atlantis The Royal

    Nová ikonická dominanta Dubaje, Atlantis The Royal, vám připraví zážitek, který zcela předefinuje váš pohled na luxus. Tohle místo, vytvořené předními světovými designéry, architekty a umělci, jednoduše překoná hranice vaší představivosti.

    Grand opening

    Třetí lednový víkend proběhlo odhalení dlouho očekávaného resortu Atlantis The Royal. Na tuto událost přijelo více než tisíc celebrit a speciálních hostů z celého světa. Ti, kteří nebyli fyzicky přítomni, pravděpodobně nemohli uniknout večírkům a ohromujícím koncertům na Instagramu a TikToku. Škoda, že sociální sítě neumí přenést všechny zážitky, například sousta připravená michelinskými kuchaři. Hlavní událostí víkendu byl téměř hodinový koncert Beyoncé. Jednalo se o její první živé vystoupení od roku 2018. Nechyběl ani velkolepý ohňostroj, koncert skupiny Swedish House Mafia a mnoho večírků, z nichž největší pořádala Kendal Jenner.

    Openingu se účastnila i Leonie Hanne, která během tohoto víkendu oblékala modely Valentino. Butik této značky se totiž nachází přímo v The Royal.

    Beyoncé zde zazářila hned dvakrát. Samozřejmě vystoupením a také flitrovými šaty se zlatým vyšíváním a taftovým kabátem z dílny Dolce&Gabanna. Look doplnila vyšívanými punčochami Swarovski.

    Nejnovější ikona panoramatu Dubaje

    Atlantis The Royal se nachází na půlměsíci Palm Jumeirah, slavného uměle vytvořeného ostrova ve tvaru palmy, s výhledem na další listy ostrova a tyrkysové Arabské moře. Architektura je dechberoucí, masivní, ale delikátní. Bloky s jednotlivými apartmá jsou hravě naskládány na sebe, prostory mezi nimi propůjčují struktuře vzdušnost. Jedná se o velmi odlišnou estetiku od nedaleké sesterské nemovitosti Atlantis The Palm. Tam, kde je The Palm růžová a královská, je The Royal je neutrálnější a modernější. Ústředním bodem hlavní haly je socha Droplets, kterou tvoří téměř 5 tun nerezové oceli.

    Foto: Atlantis The Royal

    Komplex Atlantis The Royal má 43 pater a rozkládá se na 47 ha. Kromě pokojů, apartmánů a penthousů zde najdete největší vodní park na světě, obrovské akvárium, které je domovem pro 65 tisíc mořských živočichů a můžete se v něm i potápět, vesnici Atlas, kde se potkáte s lachtany a delfíny, wellness park s exkluzivními místnostmi pro procedury, venkovním bazénem a meditačním pavilonem, osobními stylingovými salony, estetickou wellness klinikou a nejmodernějším fitness centrem, plážový klub se dvěma velkými bazény, soukromými přístřešky a restaurací a v neposlední řadě spoustu obchodů, restaurací a barů včetně největšího Cloud 22.

    Gastronomické nebe

    Pokud jste milovníky jídla, přijdete si v Atlantis The Royal určitě na své. Najdete zde 17 restaurací světové třídy, včetně 8 restaurací známých šéfkuchařů, od konceptů oceněných michelinskými hvězdami až po gastronomické showstoppery. Doporučujeme vychutnat si ikonická a světově proslulá jídla od Hestona Blumenthal, jako je Meat Fruit, hravý Parfait z mandarinek a kuřecích jater nebo Tipsy Cake, což je dezert s pečeným ananasem.

    Pobyt v Atlantis The Royal můžete rezervovat již dnes

    Oficiální otevření se chystá na 10. února 2023. Stále tedy můžete být mezi prvními, kteří si užijí ultraluxusní zážitkový resort na světě. Ceny pokojů začínají přibližně od 25 tisíc korun za noc. Apartmá Sky Terrace se třemi ložnicemi stojí přibližně 100 tisíc korun za noc a penthouse se střešním infinity pool vyjde přibližně na 115 tisíc korun za noc.

    Foto: Atlantis The Royal

    Pokud si zarezervujete pokoj, získáte také přístup do Daily Royal Club Lounge, každodenní snídaně v restauracích po celé Atlantis Dubai, bezplatný vstup do Atlantis Explorers Club, denní vstup do aquaparku Aquaventure, vstup do Skyblaze Fountain a do akvária The Lost Chambers Aquarium. Neomezený bezplatný vstup do fitness, spa a venkovních bazénů je samozřejmostí.

    Zdroj: Atlantis Dubai, Time Out Dubai, Condé Nast Traveler

    Mugler přichází se žhavou novinkou v podobě kabelky Spiral Curve 01

    0
    Mugler
    Mugler

    Francouzský módní dům Mugler přichází se svojí prvotinou kabelky. Úchvatný bag Spiral Curve 01 nese nádech elegance, ale také hravosti a hříšnosti. Především díky svému ikonickému tvaru. Počítejte s tím, že se s velkou pravděpodobností stane must-have kouskem této sezóny.

    Casey Cadwallader, který je od prosince 2017 kreativním ředitelem značky Mugler, představil vůbec první kabelku tohoto francouzského módního domu. Bag nazvanou Spiral Curve 01 vytvořil ve spolupráci se švédskou umělkyní Matildou Venczel, která byla nedávno jmenována návrhářkou doplňků této značky.

    Iconic design

    Hned na první pohled je zřejmé, že se jedná o velmi výrazný kousek. Jak napovídá název, design připomíná stočenou siluetu, která jakoby z oka vypadla Muglerovým návrhům oblečení. K dostání je ve třech velikostech a v široké škále barevných provedení i povrchových úprav. Hrdými klasikami zůstávají černá a bílá, v nabídce najdete například i pastelově růžovou, metalickou stříbrnou nebo variantu denim. Spiral Curve 01 je vyrobena z telecí kůže s vysokou frekvencí ražby a sestavena pomocí klasického sedlářského šití s ručně malovanými hranami. Ceny se pohybují přibližně od 37 do 70 tisíc korun.

    Foto: Mugler

    Kabelka debutovala na Paris Fashion Week

    Do světa Mugler se můžete nechat vtáhnout prostřednictvím velkolepé přehlídky, které vévodily modelky Irina Shayk a Eva Herzigová. Právě na rušném přehlídkovém mole Paris WF s kolekcí Mugler pro sezonu podzim/zima 2023 se kabelka objevila poprvé. Mugler vsadil na osvědčenou, ale stále žhavou klasiku v podobě černé barvy, která provázela celou přehlídku. Dominovaly kožené detaily, krajková lemování a nechyběla nová Spiral Curve 01. Unikátním se také staly vysoké černé kozačky s dlouhým zipem, které končily až vysoko nad stehny. Jediným barevným doplňkem v tmavých outfitech byly výrazné červené rty.

    @ideservecouture Dominique Jackson in MUGLER slaying as per usual! Video by David Martin #mugler #dominiquejackson #fashiontiktok #fashionforyou ♬ original sound – ideservecouture

    U samotné přehlídky, návrháři vsadili jak na osvědčenou klasiku, tak na technologickou atrakci. Některé modelky se během předvádění projížděly na pohyblivém voze s kamerou. Jednalo se o první fashion show, kterou kreativní ředitel značky Mugler Casey Cadwallader předvedl od února 2020.

    Zdroj: Hypebae, Mugler, Instagram, Tik Tok

    Gigi Hadid se připojuje k sestavě celebrit letní kampaně Hugo Boss

    0
    Gigi Hadid - Hugo Boss
    Gigi Hadid - Hugo Boss

    Mezi stávající tváře značky Hugo Boss přichází topmodelka Gigi Hadid, která zapadne do konceptu „Claim 5“. Firma se před rokem rozhodla pozměnit svoji strategii a zacílit se svými výrobky spíše na mladší generaci. Svoje kousky předvede již 15. března na přehlídce „see now, buy now“, která se bude konat v Miami.

    Značka Hugo Boss se v minulém roce rozhodla, že rapidně změní svoji strategii. Do jejího hledáčku se dostala převážně generace Z, na kterou se se svými produkty a sociálními sítěmi rozhodla zacílit. S tím se samozřejmě pojí i výběr tváří, proto si značka vybrala světoznámou topmodelku Gigi Hadid. Americká modelka pro Hugo Boss pracovala již dříve, v roce 2021 zahajovala přehlídku na milánském týdnu módy, kde německá značka uvedla spolupráci s americkou značkou sportovního oblečení Russell Athletic.

    Zdroj: Hugo Boss

    V nové kampani se objeví také Naomi Campbell, kolumbijský zpěvák Maluma, jihokorejský herec Lee Min-ho a italský tenista Matteo Berrettini. Společnost ve vyjádření uvedla, že potřebuje mladé lidi, aby sdíleli svoji trnitou cestu na vrchol. To však také znamená zvýšení výdajů na propagaci na sociálních sítích.

    „Gigi začala s modelingem, když byla ještě batole, a v šestnácti letech podepsala smlouvu s významnou agenturou. Je pro naši značku velmi důležitá, dokáže nás spojit s mladší generací,“ uvedl šéf Hugo Boss Daniel Grieder na otázku, proč si společnost vybrala právě ji.

    „Do roku 2030 bude generace Z tvořit největší spotřebitelský segment na světě. Kampaně proto byly navrženy tak, aby rezonovaly s mladšími spotřebiteli, kteří se následně stanou zákazníky. Chceme přilákat nové spotřebitele, ale také si chceme udržet naše stávající zákazníky,“ dodal Grieder.

    Co se týká konečného zhodnocení, tento krok byl pro značku Hugo Boss zatím velkým přínosem. Zápal pro mladší generaci se promítl do vyšších tržeb společnosti v roce 2022. Minulý týden společnost zveřejnila předběžné údaje za rok 2022. Nárůst činil 27 %, což bylo celkem 3,65 miliardy eur.

    Názory jsou však rozporuplné. Někteří analytici mají obavy z příliš velkého optimismu, který panuje ve firmě. Jiní zase potvrzují, že oficiální statistiky, které budou potvrzeny na začátku března, mírně překonají očekávání trhu.

    Transformace, dříve spíše tradiční značky, na mladší klientelu, je patrná i z upoutávky na novou kolekci.

    Zdroj: WWD, Hugo Boss

    Louis Vuitton osloví i ty nejmenší. Vydá svou první kolekci pro miminka

    0
    Značka Louis Vuitton vydá svoji první kolekci pro miminka.
    Značka Louis Vuitton vydá svoji první kolekci pro miminka.

    Vybrané obchody francouzského módního domu Louis Vuitton se začátkem března zaplní unikátní kolekcí pro miminka. Společnost v ní poprvé představí oblečení, boty, doplňky i hračky nesoucí její světoznámé logo. Nabídne tak rodičům, aby své děti oblékli do značky, kterou sami dlouhodobě oceňují.

    Poprvé ve své historii nabídne francouzská značka Louis Vuitton také kolekci pro miminka. Představí oblečení ve velikosti do 12 měsíců. To bude vyrobené z vybraných látek dodržujících standardy určující zodpovědné využívání materiálů. Rodiče tak budou moct svá miminka obléknout do organické bavlny nebo kašmíru z ovčí vlny pocházející od farmářů bojujících proti týrání zvířat.

    Pro nové oblečení, boty, doplňky nebo hračky si budou moct rodiče zajít od 3. března, do vybraných butiků po celém světě. „Kolekce reprezentuje promyšlenou řadu každodenních kousků i designů pro speciální příležitosti. Nabídne miminkům také první hračky, které vydrží celý život,“ popsala ve svém prohlášení značka.

    Většina návrhů má také v různých formách nést známé logo francouzského módního domu. Typické květiny se proto objeví na kožených botách nebo kašmírových svetrech. Oblečení pak potěší svými jemnými tóny bílé, světle žluté nebo šedé. Rodiče si při nákupu vyberou z pyžam, šatů, ladících setů, dupaček nebo kabátů s kapucí. Těšit se mohou také na pletené bačkůrky, čepičky, ponožky nebo bryndáčky.

    Hračkám se Louis Vuitton nevěnuje poprvé, jejich kolekci vydal už ve 30. letech

    Kromě oblečení ovšem známá módní společnost nabídne také řadu hraček. Patří mezi ně například originální plyšový medvídek, speciálně navržený kufřík na oblečení nebo stříbrná ozdobná hračka známá jako roly poly. Podobné výrobky ale Louis Vuitton nepředstavuje poprvé. Jejich první kolekci vydal už ve 30. letech minulého století vnuk zakladatele značky Gaston-Louis Vuitton.

    Tématu dětství se navíc francouzský módní dům věnoval i v nedávných reklamních kampaních. Například v jeho krátkém filmu, režírovaném Terrencem Malick, jste mohli sledovat příběh mladého chlapce a jeho dobrodružství, na které se vydal se svými přáteli. Zesnulý bývalý kreativní ředitel společnosti Virgil Abloh zase do své první pánské kolekce zapojil tříleté batole.

    Tímto krokem se Louis Vuitton připojí k většině velkým módních domů, které již své kolekce pro nejmenší mají.

    Zdroj: WWD, CPP Luxury, Twitter, Instagram

    Chanel Couture jaro 2023

    0
    Chanel
    Chanel

    Poslední dva dny nás opět utvrdily v tom, že představovat zvířata na fashion show je velmi obtížná záležitost. Schiaparelli svými děsivě realistickými vyobrazeními zvířecích hlav spustil krupobití kontroverzí. Xavier Veilhan naopak dokázal na runway přivést zvířata s jemnou fantazií. V tomto duchu se nesla celá přehlídka Chanel Couture SS2023 s modely od Virginie Viard.

    Couture show, která se konala v Grand Palais Éphémère, nedaleko Eiffelovy věže, označovala třetí a poslední kapitolu spolupráce francouzského umělce Xaviera Veilhan s kreativní ředitelkou Chanel Virginií Viard. Výchozím bodem pro kolekci bylo ikonické místo, byt Gabrielle „Coco“ Chanel, na adrese rue Cambon 31. Právě zde se setkala Viard s Veilhan na samém začátku jejich společné práce. Tento pečlivě zrestaurovaný byt je plný předmětů, soch a kreseb představující srny, jeleny, ptáky, velbloudy a lvy. Z tohoto důvodu zvířata tvoří základ této kolekce, objevují se na runway a výšivkách oblečení.

    Netradiční entrance

    V souladu se zmíněným konceptem obsahovala scéna jedenáct zvířat vyrobených ze dřeva, kartonu a papíru. Na začátku show se pojízdné figuríny zvířat v nadživotní velikosti otevřely, aby umožnily modelkám vystoupit na runway.

    Na úvod modelky vynesly jemné tvídové komplety v délce po stehna, doplněných o cylindry, motýlky, světlé rukavice a nejčastěji bílé šněrovací boty ve stylu mažoretek. Plisované sukně, volné šortky nebo minisukně s pěnovým tylovým nařasením byly doplněny tvídovými saky a rozšířenými kabáty. Většinu modelů dotvářely exkluzivní výšivky se zvířecími nebo květinovými vzory.

    Foto: Chanel

    V druhé části přehlídky se Chanel nezvykle odvázal

    Za znění devadesátkových hitů přišla na řadu letní kolekce ready-to-wear, ve které se návrhářka lehce odvázala a představila módu ideálně vhodnou na letní večery. Lehké průhledné materiály i smyslné odhalování. Na to jsme u značky Chanel nebyli doposud zvyklí. Návrhářka si pohrála s průhledností a metalickými efekty, které se v této sezóně jeví jako silný trend. Kolekce nabízí šaty a overaly na ramínka, které jsou vyvinuté z jemných materiálů, jako je krajka Chantilly, krep Georgette a hedvábný tyl. To vše v mini, midi i maxi délce.

    Foto: Chanel

    Pohádková show skončila svatbou

    Poslední část přehlídky patřila svatebním šatům. Návštěvníkům se doslova zatajil dech, když se z obrovského slona vynořila modelka v krátkých šatech s tylovým závojem vyšívaným vlaštovkami. U dalších svatebních šatů dominovaly tyl a krajka, návrhářka si také opět pohrála s průhledností, kterou tyto materiály nabízí. Šaty byly doplněny bílým nebo černým motýlkem, případně zlatými nebo stříbrnými výraznými výšivkami, v kombinaci se zlatými a černými kozačkami. Během celé přehlídky, ani u večerních a svatebních modelů, se neobjevily žádné heels.

    Foto: Chanel

    „Mám ráda, když je to úžasné a tok událostí je přerušen,“ uvedla Viard v prohlášení. Přehlídka odhalila hravější stránku návrhářky v souladu s měnící se tváří zákaznic, které se značka snaží přizpůsobit. „Naše Haute Couture klientela je stále mladší a mladší,“ řekl Bruno Pavlovsky, prezident Fédération de la Haute Couture a prezident Chanel.

    Zdroj: Chanel, WWD, Hypebae

    Cedric Wilmotte se stává novým CEO společnosti Michael Kors

    0
    Michael Kors
    Michael Kors

    Provozní ředitel Versace Cedric Wilmotte přinese čerstvý vítr značce Michael Kors. Vedení převezme po Joshuovi Schulmanovi. Oznámila to Capri Holdings, mateřská společnost firem Michael Kors, Versace a Jimmy Choo.

    Cedric Wilmotte bude 3. dubna 2023 jmenován výkonným ředitelem značky Michael Kors. V módním průmyslu se pohybuje od roku 1998. Nedávno působil jako dočasný výkonný ředitel značky Versace, od ledna do září roku 2022. V současné době u Versace plní roli provozního ředitele. Ještě předtím však vedl společnost Michael Kors EMEA. A to od jejího založení v roce 2008 až do roku 2021. Během této doby byl zodpovědný za růst značky v Evropě, Africe a na Středním východě. Na začátku své kariéry zastával vedoucí pozice ve společnosti Marc Jacobs v Paříži a ve společnosti Donna Karan v New Yorku, Londýně a Miláně.

    Co se týká podnikání společnosti Michael Kors, není na tom firma vůbec špatně. Například během října loňského roku vzrostly tržby o 9,2 procent.

    „Jsem nadšený, že mohu Cedrica přivítat zpět v týmu Michael Kors jako našeho nového výkonného ředitele. Cedric je silným lídrem s rozsáhlými zkušenostmi v oblasti maloobchodu a merchandisingu a má hluboké znalosti o značce Michael Kors a spotřebitelích,“ prohlásil John D. Idol, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Capri Holdings.

    „Cedric se v naší skupině osvědčil jako všestranný lídr, který dosáhl velkých úspěchů jak u Michael Kors tak u Versace. Představenstvo, Michael i já jsme přesvědčeni, že značka Michael Kors bude mít z Cedrikova vedení obrovský prospěch, což pomůže dále urychlit naše strategické iniciativy. Cedricovo jmenování nám zajistí, že budeme mít v každé z našich luxusních módních značek, tři zkušené a talentované generální ředitele,“ dodal Idol.

    „Jsem nadšený, že mohu vést značku Michael Kors jako výkonný ředitel. Jelikož jsem součástí rodiny Michael Kors již téměř 15 let, mám k naší značce, našim zaměstnancům a zákazníkům zvláštní a osobní vztah. Těším se na spolupráci s Michaelem, silným týmem vedoucích pracovníků a všemi našimi ceněnými zaměstnanci po celém světě při naplňování naší strategické vize a při podpoře budoucího růstu,“ uvedl Wilmotte.

    Wilmotte zároveň zůstane ve funkci provozního ředitele Versace do 31. března. Jeho nástupce zatím nebyl jmenován.

    Zdroj: WWD, Fashionunited

    Streetstyle z Milána i Paříže. Naberte inspiraci z největších módních událostí roku

    0

    Před pár dny, v evropských módních metropolích, skončil pánský fashion week s kolekcemi podzim / zima 23. Ulice Milána a Paříže zaplnily davy módních nadšenců a zajímavými kousky se to všude jen hemžilo. Které trendové záležitosti streetstyle hunteři zachytili? Jaké kabelky v ulicích nejvíce zářily? To vše jsou otázky, které vám dnes zodpovíme.

    Pařížský streetstyle

    Oproti Milánu se ve městě lásky nosily spíše elegantnější a honosnější outfity. Návštěvníci krásně zrdcadlili francouzskou osobitost. Hojně jste mohli zaregistrovat různé druhy blazerů, kabátů i šatů. Jedny z nejzajímavějších oblékla například Jenna Ortega, hlavní hrdinka z netflixového seriálu Wednesday. Jsou od značky Saint Laurent a jsou doslova #glamorous.

    Za zmínku stojí i herec Lucien Laviscount. Na Louis Vuitton show oblékl světle modrou sukni s pleteným a „cropnutým“ tričkem.

    Oblíbené jsou i jakékoliv kukly. Kdysi pomůcka pro zloděje, dnes nezbytný módní trend. S takovou pokrývkou hlavy nemusíte řešit vlasy ani makeup, proto se zdá být velmi praktická.

    @outpump Alcuni degli outfit fuori dalla location in cui si è tenuta la sfilata di #louisvuitton 🔥 #perte #fashionweek #parisfashionweek ♬ Originalton – simon.ochmann

    Velkým trendem na následující sezónu bude opět tyl. Mylně jsme se domnívali, že „tylové časy“ jsou pryč. Je tomu právě naopak. Přesvědčila nás o tom Kylie Jenner, kterou na svou přehlídku oblékl módní dům Maison Margiela.

    @dazed Oh hi @Kylie Jenner 👋 #DazedFashionTV #PFW #MaisonMargiela #KylieJenner #fyp #fashionweek ♬ original sound – dazed

    Milánský streetstyle

    Návštěvníci fashion week opět předvedli zdánlivě nemožné. Úžasné kombinace střihů, velikostí i značek. I když je mixování různých brandů malinko nebezpečné, trendsetteři každoročně překvapí, co vše se dá vymyslet. Pojďte se s námi mrknout, jaké dokonalosti jste v ulicích Milána mohli spatřit.

    @nssmagazine

    Milan Fashion Week has just ended. Take a look at the best outfits spotted on the streets of Italy’s fashion capital. #fashionweek #streetstyle #streetwear #outfitideas #outfitinspo #milanfashionweek #mfw2023 #mfw #prada #gucci #fendi #dietrolequinte #model #fashiontiktok

    ♬ 4real – Steve Lacy

    Podle videí na sociálních sítí soudíme, že velmi oblíbená je kolaborace značek Gucci a Adidas. Kabelky, košile nebo mikiny nechybí snad v žádném streetstyle videu.

    U mužů nás primárně oslovilo, jakým stylem jednotlivé části looku vrství. Potvrdilo to pravidlo ohledně kombinování oversized věcí. Platí, že na jednu oversized věc musíte obléknout dvě věci „na tělo“. Outfit potom vypadá více vyváženě a nepůsobí levně.

    Nejoblíbenější trendy kabelky

    Teď už ale k jednotlivým kouskům. Vše nasvědčuje tomu, že Prada Cleo je jednoznačným výhercem v kategorii nejoblíbenějších kabelek. A není divu. Je totiž prostorná a velmi dobře kombinovatelná. Neuděláte s ní chybu k jakémukoliv outfitu. Prada vytvořila doslova celou „armádu“ těchto krásek. Ceny se pohybují kolem 60 tisíc korun a v buticích jsou dostupné.

    Foto: Prada

    Další libůstka si nese jméno Herbag. Hermès nás s tímto skvostem velmi překvapil. S nákupem ale doporučujeme neotálet. Je velmi pravděpodobné, že brzy budou vyprodané. Fashion influenceři ji označují za obdobu ikonické Kelly bag. Co ale z kabelky dělá tak neodolatelnou investici? Právě její cena! Aktuálně stojí 55 tisíc korun.

    Foto: Hermés

    U Saint Laurent se zaměřte na propojení plexiskla a kovu. Narazíte pak na Tuxedo box bag. Její cena je právě 70 tisíc korun a opravdu za tu částku stojí. S praktičností je na tom sice hůř, ale parády nadělá opravdu moc. Jen pozor na kombinace s oblečením. Hodí se spíše jako večerní kabelka.

    Foto: Saint Laurent

    Zdroj: YouTube, Instagram, TikTok

    NYX Professional Makeup uvádí na trh NFT karty pro výhody ve virtuálním světě GORJS

    0
    NYX
    NYX

    Vytváření make-up looku ve virtuální realitě už není daleká budoucnost. Značka NYX se rozhodla zacílit na novou generaci tvůrců, kteří svůj talent přenášejí do 3D reality. Představujeme vám GORJS. Platformu, na které se značka rozhodla rozvíjet kosmetický svět v trochu jiné podobě. Nyní na trh uvádí limitovanou edici NFT karet, které jsou určené pro prvních tisíc předplatitelů a zahrnují nespočet výhod.

    Virtuální realita se už stává součástí našeho běžného života. Proniká tedy i do světa beaty. Značka NYX dokonce uvádí, že s virtuální realitou je spjata již od svého začátku a stačilo si jen počkat pár let, aby se sen stal skutečností. A tak jsou tu skutečně neskutečné GORJS. Virtuální postavy, které se staly tváří nového světa make-upu.

    GORJS je první kosmetická DAO (Decentralizovaná autonomní organizace) na světě. Zaměřuje se na podporu rozvoje komunity 3D umělců a jejího rozvíjejícího se přístupu k líčení v metaverzu. A zároveň se stává úžasnou startovací platformou, která podporuje kreativitu a schopnosti. Jejím hlavním cílem je podpořit růst a inovace v rámci komunity, zvýšení schopností v oblasti digitálního líčení a v konečném důsledku i úspěch v kariéře umělců.

    Připojte se do virtuálního světa GORJS

    NYX si pro prvních tisíc předplatitelů karet NFT připravil velké výhody. Automaticky se například dostanete do hlasovacího mechanismu, v němž budete moci ovlivňovat další vývoj platformy. V souvislosti se spuštěním pozvala společnost NYX tvůrce, aby se připojili ke GORJS s cílem rozvíjet povědomí a nadšení pro DAO mezi komunitou umělců.

    Účastníci si přijdou i na velmi slušné finanční prostředky, díky kterým budou moci rozvíjet své další projekty. Samozřejmě se jim neodepře ani přístup k dalším umělcům. Ponechají si také plné vlastnictví, což jim umožní získávání autorského honoráře. Prodej NFT karet má začít 1. února 2023.

    „V NYX Professional Makeup vyzýváme umělce, aby se s námi připojili k hnutí ‚Make the Metaverse Gorjs‘ a rozvíjeli svou uměleckou kreativitu nad rámec fyzického a genetického vzhledu,“ řekl Yann Joffredo, globální prezident značky NYX Cosmetics.

    Jestli se však domníváte, že je společnost NYX v metaverzu nováčkem, jste na omylu. Například v prosinci minulého roku představila svou kolekci na jaro 2023 prostřednictvím virtuálního zážitku v iHeartLandu na Robloxu.

    Zdroj: WWD, Fashionnetwork, Instagram

    Jak sehnat nesehnatelné. Luxury & Fashion Concierge

    0
    Hermes Birkin Fauborg
    Hermes Birkin Fauborg

    Zahlédli jste look celebrity, který prostě musíte mít? Nebo možná existuje věc, kterou jste neúnavně hledali bez úspěchu? Není divu. Nejexkluzivnější modely nejsou běžně k dostání. Řešením může být Fashion Concierge. Pokud vás přijmou mezi své klienty, podaří se vám získat i ty nejunikátnější luxusní předměty na světě.

    Začněme příkladem. Blíží se Valentýn a vy pro svého partnera nutně potřebujete sehnat nové hodinky Aquanaut od Patek Philippe. Sami to určitě nezvládnete. Čekací doba na tento model je momentálně 7 let a abyste se na čekací listinu vůbec dostali, musíte již několik kusů hodinek od této značky vlastnit. Pro prvotřídní FC to ale nebude problém.

    Foto: Patek Philippe

    Jak to funguje

    Nejlepší Fashion Concierge jsou velmi uzavřené skupiny, které si svou klientelu pečlivě vybírají. O jejich existenci se nedozvíte, dokud vás neosloví. Mezi jejich klienty patří nejčastěji celebrity a nejmovitější lidé světa. Členství je tedy pouze na pozvání, zpravidla na základě doporučení stávajících členů, případně velkých módních domů. Cena každého produktu se stanovuje individuálně a závisí na mnoha faktorech, od obtížnosti sehnání až po sběratelskou hodnotu.

    Možná se právě začíná rozpadat váš sen o zmíněných hodinkách Patek Philippe, případně o Birkin Himalaya nebo Faouborg. Není divu, jelikož na jejich čekacích listinách byste vydrželi desítky, v lepším případě vyšší jednotky let. Když ještě připočtete jejich každoročně zvyšující se cenu… Neztrácejte ale naději. Existují i veřejné FC, které můžete oslovit s žádostí o členství. Pokud ale nemáte nákupní historii u velkých módních domů, počítejte s tím, že přijetí bude minimálně problematické.

    Jednou z největších veřejných FC je společnost Limelight Nova se sídlem v Londýně, Monaku a Dubaji. Jejich pečlivě vyškolený tým dokáže získat vyprodané módní spolupráce, high fashion přímo z runway, limitované edice kolekcí i těch nejlepších butiků, ušlechtilé šperky a spoustu dalších nedosažitelných věcí. Navázali vztahy s více než tisíci značkami po celém světě. Od špičkových jmen až po žhavé současné návrháře. Komunikují přímo s jejich hlavními maloobchodními a tiskovými kancelářemi, aby vytvořili dokonalé spojení mezi značkou a klientem.

    Společnost Fartech prolomila ledy

    Britsko-portugalská malobchodní online platforma s luxusní módou Fartech, která prodává produkty více než 700 značek z celého světa, v říjnu 2022 ukázala novou cestu. Ohlásila rozšíření svých služeb o Fashion Concierge se zcela transparentními podmínkami. Členství získáte, pokud na jejich stránkách utratíte alespoň 12 tisíc EUR ročně, což je přibližně 300 tisíc korun. To vám umožní přístup do jejich aplikace Concierge a automaticky se vám začnou zobrazovat produkty ze sítě luxusních dodavatelů, které nejsou běžně dostupné na trhu. O jedinečné kabelky nebo hodinky z limitované edice, kvalitní šperky a další věci si ovšem můžete i přímo zažádat. Jedinou podmínkou je cena produktu, která musí být vyšší než tisíc USD, přibližně 22 tisíc korun.

    Možnosti se tedy začínají otevírat širšímu okruhu klientů. Pojďte proto načerpat inspiraci do jedné z největších soukromých šaten na světě, jejíž hrdou majitelkou je úspěšná influencerka Jamie Chua.

    Zdroj: Instagram, Limelight Nova, The Fashion Network, Patek Philippe