Více

    ― Reklama ―

    Známá italská značka Missoni se rozhodla přepracovat svůj přístup k pánské módě. Hodlá jí totiž do budoucna věnovat mnohem větší pozornost. Vytvořila proto svěží a uvolněnou kolekci pro jaro a léto 2025. Návrhy představila na jedné z hlavních událostí pánské módy, tedy Pitti Uomo ve Florencii.

    Se současným pracovním týdnem končí také letní sezóna Pitti Uomo. Florencie tak opět utichne poté, co se na pár dní zaplnila luxusními přehlídkami vysoké pánské módy. Mezi nejvíce očekávanou událost pečlivě naplánovaného programu patřilo také odhalení kolekce italské značky Missoni. Na Pitti Uomo se totiž vrátila poprvé po několika letech poté, co opustila Milánský týden pánské módy.

    Přestavbu pánské kategorie pak společnost započala už letos v únoru. Rozhodla totiž, že se kreativní ředitel Filippo Grazioli bude věnovat pouze dámským kolekcím. Pro ty pánské pak vytvořila speciální tým. Nová kolekce pro jaro a léto 2025 tak odráží svěží a odlehčenější přístup k pánské módě. Obsahuje totiž o poznání méně kousků, tedy asi 150, které jsou ale mnohem snáze kombinovatelné.

    Jedná se nejspíše o snahu Missoni oslovit o něco širší publikum. Některé kousky jsou totiž zároveň o něco dostupnější než dříve. Odráží také současný trend módního světa, zapojující více uvolněné a sportovní prvky. Možná jde o vliv blížící se očekávané letní Olympiády, nebo také nedávného snímku herečky Zendaya, Challengers, odehrávajícího se v soutěživém tenisovém prostředí.

    Missoni zažívá změnu. Od italské elegance k surfařskému komfortu

    Mezi hlavní elementy nejnovější pánské Missoni kolekce patří typický „zig zag“ vzor italské značky. Tentokrát je ovšem provedený především v různých odstínech modré a zelené, odkazujících na lesknoucí se hladinu moře. Teplejší oranžové a červené tóny zase reflektují jednotlivé barvy západu slunce. Výsledkem je tedy letní řada posouvající se od italské elegance spíše ke kalifornské uvolněnosti.

    Zdroj: Missoni

    Italská společnost se tak poměrně jasně odlišila od většiny ostatních značek odhalujících na Pitti Uomo své nejnovější návrhy. Na rozdíl od ní se totiž rozhodly v současné neklidné geopolitické situaci držet „staré dobré klasiky“. Jejich kolekce tak překypovaly kvalitními a jednoduchými střihy, kterými hodlaly v pánských milovnících módy vytvořit pocit jakési stability a pocitu bezpečí.

    @skolyx.se Pitti Uomo, day 2 🌟 #pittiuomo #menswear #skolyx #pittiuomo2024 #mensweardaily #mensfashion ♬ Feel It – Cupidon & Milaa

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Missoni

    Missoni prostupuje hlouběji do světa pánské módy. Značí to jeho návrat na Pitti Uomo

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Známá italská značka Missoni se rozhodla přepracovat svůj přístup k pánské módě. Hodlá jí totiž do budoucna věnovat mnohem větší pozornost. Vytvořila proto svěží a uvolněnou kolekci pro jaro a léto 2025. Návrhy představila na jedné z hlavních událostí pánské módy, tedy Pitti Uomo ve Florencii.

    - Reklama -

    Se současným pracovním týdnem končí také letní sezóna Pitti Uomo. Florencie tak opět utichne poté, co se na pár dní zaplnila luxusními přehlídkami vysoké pánské módy. Mezi nejvíce očekávanou událost pečlivě naplánovaného programu patřilo také odhalení kolekce italské značky Missoni. Na Pitti Uomo se totiž vrátila poprvé po několika letech poté, co opustila Milánský týden pánské módy.

    Přestavbu pánské kategorie pak společnost započala už letos v únoru. Rozhodla totiž, že se kreativní ředitel Filippo Grazioli bude věnovat pouze dámským kolekcím. Pro ty pánské pak vytvořila speciální tým. Nová kolekce pro jaro a léto 2025 tak odráží svěží a odlehčenější přístup k pánské módě. Obsahuje totiž o poznání méně kousků, tedy asi 150, které jsou ale mnohem snáze kombinovatelné.

    Jedná se nejspíše o snahu Missoni oslovit o něco širší publikum. Některé kousky jsou totiž zároveň o něco dostupnější než dříve. Odráží také současný trend módního světa, zapojující více uvolněné a sportovní prvky. Možná jde o vliv blížící se očekávané letní Olympiády, nebo také nedávného snímku herečky Zendaya, Challengers, odehrávajícího se v soutěživém tenisovém prostředí.

    - Reklama -

    Missoni zažívá změnu. Od italské elegance k surfařskému komfortu

    Mezi hlavní elementy nejnovější pánské Missoni kolekce patří typický „zig zag“ vzor italské značky. Tentokrát je ovšem provedený především v různých odstínech modré a zelené, odkazujících na lesknoucí se hladinu moře. Teplejší oranžové a červené tóny zase reflektují jednotlivé barvy západu slunce. Výsledkem je tedy letní řada posouvající se od italské elegance spíše ke kalifornské uvolněnosti.

    Zdroj: Missoni

    Italská společnost se tak poměrně jasně odlišila od většiny ostatních značek odhalujících na Pitti Uomo své nejnovější návrhy. Na rozdíl od ní se totiž rozhodly v současné neklidné geopolitické situaci držet „staré dobré klasiky“. Jejich kolekce tak překypovaly kvalitními a jednoduchými střihy, kterými hodlaly v pánských milovnících módy vytvořit pocit jakési stability a pocitu bezpečí.

    @skolyx.se Pitti Uomo, day 2 🌟 #pittiuomo #menswear #skolyx #pittiuomo2024 #mensweardaily #mensfashion ♬ Feel It – Cupidon & Milaa

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Back to basics. Protein vrací na scénu živočišnou stravu

    Wellness a beauty odvětví zaznamenalo významnou změnu. Zdá se, že živočišná strava se vrací z vyhnanství a po letech přebírá místo trendy rostlinných alternativ. Děkovat za to může nedávno vzniklé obsesi proteinem, kterého se najednou uživatelé sociálních sítí nemohou nabažit. Na scénu proto opět proniká kravské mléko i hovězí lůj.

    Móda v kostce: Schwarzkopf vládne Lindsay Lohan a z Pharrella Williams je rytíř

    Kreativní ředitel pánské sekce u Louis Vuitton Pharrell Williams obdržel nejvyšší civilní uznání Francie, titul rytíře Řádu čestné legie. Společnost Schwarzkopf pak jmenovala Lindsay Lohan novou ambasadorkou. Slavné značky Adidas a Louis Vuitton vydaly nové hvězdné kampaně a firma Kourtney Kardashian Lemme odhalila nové trendy vitamíny.

    Ovoce jako nová módní ingredience. Cestu si našlo i do nové kolekce Loewe

    Léto je v plném proudu a ovoce si v horkém počasí rád dopřeje snad každý z nás. Jen málokoho by ale napadlo, že ho lze proměnit v materiály, z nichž vzniká luxusní móda. Značky jako Loewe, E. Marinella či Chanel dokazují, že skutečný luxus v současnosti nevychází jen z vizuálního dojmu, ale také etických hodnot. Díky inovativním technologiím nachází odpad z ovoce využití a vnáší do módy svěžest.

    Haute couture po konci světa. Film 28 let poté ukazuje Y2K módu bez pozlátka

    Co se stane, když dva uhlazení londýnští designéři se zálibou ve futuristických modelech dostanou za úkol vytvořit kostýmy filmové zombie apokalypsy? Pokud jste již viděli novinku od Dannyho Boyle 28 let poté, znáte odpověď. Vizuálně mimořádně silný zážitek. A také návrat k Y2K estetice způsobem, který byste zrovna nečekali.

    Michael Rider vstoupil do záře reflektorů. Odhalil debut pro Celine

    Další ze slavných módních domů se dočkal nové kapitoly. Nový kreativní ředitel Celine, Michael Rider, odhalil v neděli odpoledne svou debutovou kolekci. Umně v ní spojil tradici značky, její předchozí éry i špetku vlastního stylu. Jedná se o vydařený začátek návrháře, který pro společnost pracoval již dříve, a to pod taktovkou ikonické Phoebe Philo.

    Provoní domov a vyčistí hlavu. Vůně přinášející spirituální zážitek

    Některé vůně dokážou víc než jen provonět domov. Vonné tyčinky, vykuřovadla nebo esenciální oleje zároveň slibují zklidnění mysli a očištění od negativní energie. Jejich používání má kořeny v duchovních tradicích celého světa. Navíc vám doma zastoupí designový doplněk v podobě aroma lampy nebo stylového stojánku.

    Tiché a trvalé zneklidnění. V Praze začala výstava Davida Lynche Up in Flames

    Od konce června můžete v pražském DOXu navštívit výstavu amerického umělce Davida Lynche s názvem Up in Flames. Jde o první souhrnné představení jeho děl v České republice. Těšit se můžete na Lynchovy kresby, fotografie, litografie, akvarely i krátké experimentální a animované filmy plné melancholie a tajemství, a to až do února.

    Beauty svět má novou hvězdu. Sperma z lososa slibuje trendy glass skin

    Sociální síť TikTok objevila další beauty trend. Tentokrát se ovšem nejedná o náhodný experiment, ale osvědčenou ingredienci korejské kosmetiky. Nově objevenou hvězdou beauty scény je sperma z lososa. Látka z něj extrahovaná, známá jako PDRN, napomáhá k pevnější a hydratované pleti. Přispívá tak k vysněnému looku "glass skin".

    Utečte před vedrem do kin. Léto nabízí potenciální filmové hity

    Horké letní dny bohužel nelze všechny strávit na pláži, jen kousek od chladivých vln průsvitného moře. Pokud toužíte po útěku od vlezlého vedra, schovejte se do kin, kde na vás čekají potenciální hity letošního léta. Nabídka chystaných filmů má vše, co si můžete přát, od napínavých hororů přes klasické thrillery až po hravé komedie.

    Jonathan Bailey pobláznil internet. Boduje na filmové i módní scéně

    Hvězda seriálu Bridgerton a muzikálu Wicked Jonathan Bailey je novou módní ikonou. Herec si získal přízeň internetu již díky svému charisma a úspěšným rolím. V poslední době na sebe ovšem strhává pozornost také kvůli překvapivým outfitům. Zabodoval díky žabkám a kšiltovce na červeném koberci, ale i brýlím z nového snímku Jurassic World Rebirth.

    Ohlédnutí za Prada menswear SS26. Nepovedená kolekce, nebo návrat k tradici?

    Módní dům Prada se na Milánském týdnu módy rozhodl šeptat, zatímco jiní křičí. Jeho pánská kolekce pro jaro a léto 2026 představila posun od okázalé síly k introspektivnímu klidu. Jenže někdy se i šepot může zdát hlučný. Hlavně, když od něj čekáte něco víc. Reakce na řadu jsou spíše rozporuplné a my popravdě nevíme, na jakou stranu se přiklonit. 

    Donatella opouští svůj trůn. S Versace se rozloučila poslední kampaní

    Italský módní dům Versace již na jaře oznámil to, co už bylo dlouho jasné. Dosavadní kreativní ředitelka značky Donatella Versace se rozhodla odejít ze své pozice. Místo toho zaujme roli globální ambasadorky a svůj trůn přenechá talentovanému návrháři Dariu Vitale. Designérka se nyní oficiálně loučí, a to pomocí poslední kampaně.

    Postavte letní šatník bez výčitek. Místo trendu oblečte udržitelnost

    Módní svět ovládají již několik let mikro trendy, posilované sociálními sítěmi, kterým lze jen těžko uniknout. Pokud ovšem netoužíte po dalším kousku, jenž brzy zapadne do hlubin skříně, nebo si nemůžete utrácení za pomíjivé virální modely dovolit, obraťte svou pozornost k sustainable značkám. Upřednostněte udržitelnost, jež vydrží déle než jednu sezónu.

    Módní svět jásá. Jonathan Anderson vrátil Dior původní logo

    V módě bývají změny často vnímány jako důkaz pokroku. Ale někdy se nejodvážnější krok vpřed skrývá v návratu zpět. Přesně to pochopil i návrhář Jonathan Anderson, nový kreativní ředitel značky Dior, když ve své debutové kolekci pro módní dům představil nenápadný, ale o to zásadnější detail. Návrat původního loga ikonické společnosti Dior.

    Móda v kostce: Prada čelí skandálu a Gucci opět verbuje Miley Cyrus

    Prada čelí kritice kvůli sandálům z pánské kolekce pro rok 2026. Vychází totiž z tradiční indické obuvi, což ovšem značka zpočátku nepřiznala. Gucci si pro propagaci nového parfému Gucci Flora opět přizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otevřel novou vlajkovou loď, a to doslova. Panenky Bratz odhalily spolupráci s Jean Paul Gaultier.

    Letošní pánské střihy ctí retro. Přesto hrají dle moderních pravidel

    Oblíbené pánské střihy roku 2025 hledají nostalgickou inspiraci u hudebních hvězd z ikonických devadesátek. Účesy, které generace našich rodičů považuje za přežitek, slaví návrat v moderním stylu. „Modcut“, pěšinka uprostřed i „baby mullet“ opět dokazují, že retro může vypadat stylově. V tomto případě stačí jen šikovný kadeřník.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―