Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Nekonečné tyrkysové odstíny oceánu a měkké bílé pláže jeho atolů zahrnují energii a ducha výtvorů Missoni. Italský módní dům Missoni barevně upravil plážový komplex v letovisku One&Only Reethi Rah. Celým komplexem vás bude provázet oslňující tropicky modrá, zelená a bílá barva neboli charakteristický proužek Missoni.

    Luxusní resorty One&Only jsou nejvyšší známkou dokonalosti a relaxace. Nacházejí se na těch nejkrásnějších místech světa a jejich osobitý styl odráží místní kulturu, pohostinnost a radost ze života. Není tedy nic stylovějšího, než když se jeden z komplexů spojil se stejně smýšlející značkou Missoni.

    One&Only Reethi Rah se nachází na atolu North Malé a je domovem 122 soukromých vil, z nichž 90 se nachází na pláži a 32 nad lagunou. Většina vil vlastní soukromý bazén, některé i soukromé venkovní kino. Dopřát si zde můžete například soukromého kuchaře nebo výjezdy na luxusní jachtě.

    Látky a vzory vylepšují vily a okolní krajinu bezprecedentním způsobem pro jedinečný zážitek ze životního stylu Missoni. Klub, který navrhl Alberto Caliri, kreativní ředitel domácí kolekce Missoni, je vybaven nábytkem na zakázku, který představuje rozpoznatelné motivy značky. Vše od lehátek a slunečníků až po stánek s nanuky nebo pult pro DJe bylo upraveno Missoni.

    Foto: Missoni

    Zajděte si na lekci jógy, kde vás nadchnou Missoni podložky, vyjeďte na kole s novými potisky nebo si zajděte na tenis v golfovém vozíku v barvách značky. Celý koncept je v dokonalém souladu s luxusní estetikou One&Only Reethi Rah.

    Foto: Missoni

    Zaručeně vás nadchne i pop–up obchod. Zájemcům slibuje kousky, které nikde jinde nekoupí a to včetně velmi žádaného plážového oblečení. Obchod bude ale otevřený pouze v tomto roce.

    Maledivské ostrovy a okouzlující One&Only Reethi Rah nosí nový a originální háv. Nebeská poloha se tak setkává s exkluzivní kreativitou.

    Zdroj: Robb Report, Missoni, Instagram, Twitter

    Missoni Resort Club přichází na Maledivy do One&Only

    TikTok přináší další recept na suchou pleť. Technika slugging pomůže obnovit poškozenou kožní bariéru

    Různá zákoutí beauty TikToku neustále přinášejí inovativní rady, jak docílit dokonalé pleti. Recepty mnohdy balancují na hraně bizarnosti Tentokrát se ale zdá, že se aktuální trend zamlouvá i dermatologům. Seznamte se se sluggingem, cenově dostupnou metodou, která zatočí dokonce i s ekzematickou pletí.

    Luxusní značky loni zaostřily na Čínu. Svůj marketing rozšiřují i na sport a gastronomii

    Nový report firem Luxurynsight a Traackr odhalil, jaké strategie loni zaujímaly známé luxusní a módní značky. Ukázal, že se mimo jiné zaměřily na trh v Číně. Zároveň se ale snažily rozšířit své portfolio influencerů a začaly proto čím dál častěji spolupracovat se sportovci. Pro přilákání zákazníků se také rozhodly více propojit s gastronomií.

    S tenniscore vyhraje každý outfit. TikTok ovládl mix athleisure a tichého luxusu

    Uživatelé TikToku se zamilovali do dalšího módního trendu. Tentokrát se ovšem nejedná o prchavou obsesi, ale nadčasovou klasiku. Známou sociální síť totiž ovládl takzvaný tenniscore. Jedná se o kombinaci athleisure, ale i stále oblíbeného tichého luxusu. V čele trendu pak stojí především herečka Zendaya.

    Značka Dolce & Gabbana poodkryla oponu své tvorby. Zve na jedinečnou výstavu v Miláně

    Módní dům Dolce & Gabbana svým fanouškům poprvé odhalil tajemství, skrývající se za jeho vysokou módou. Slavnostně totiž otevřel výstavu v Miláně s názvem Dal cuore alle mani. Nabízí jedinečný náhled do zákulisí jedné z nejúspěšnějších italských značek. Slouží navíc jako oslava italského umění a kultury.