Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusní značky se pomalu loučí s končícím rokem a soustředí veškerou svou pozornost na novou kapitolu. Módní dům Louis Vuitton odhalil první kampaň ke speciální kolekci s Takashi Murakami, v níž září Zendaya. Calvin Klein potvrdil, že po sedmi letech navštíví Newyorský fashion week a Loewe představil řadu pro lunární nový rok.

    New York přivítá starého známého. Calvin Klein odhalí show poprvé od roku 2018

    Módní dům Calvin Klein překvapil, když oznámil své plány pro nadcházející sezónu týdnů módy. V únoru se totiž poprvé od roku 2018 zúčastní očekávané události v New Yorku. Na tamní fashion week dorazí v pátek 7. února, aby představil svou debutovou kolekci z dílny čerstvě jmenované kreativní ředitelky Veronicy Leoni. Jednat se bude jak o looky z pánské, tak dámské módy.

    „Calvin Klein je nadšený, že se může na Newyorském týdnu módy navrátit na světovou scénu a odhalit vizi Veronicy Leoni,“ okomentovala novinku dle The Fashion Network prezidentka značky Eva Serrano. Poslední přehlídku před téměř sedmi lety odhalil ve jménu Calvin Klein návrhář Raf Simons. Očekává se pak, že nová kreativní ředitelka přinese značce notnou dávku italské elegance.

    Loewe se oslav nebojí. Při příležitosti nového lunárního roku připravil speciální řadu

    Tak jako každý rok, i ten nadcházející představí značka Loewe jedinečnou kolekci. Vytvořila ji totiž na oslavu nového lunárního roku, který se tentokrát ponese ve znamení hada. Módní dům se proto spojil s čínským umělcem a mistrem starodávné techniky cloisonné Xiong Songtao. Výsledkem je set náhrdelníků, zobrazujících dech beroucí motivy hada, opic nebo mraků.

    Spolupráce Louis Vuitton x Murakami nabývá obrysy. Zazáří v ní Zendaya

    Jednou z nejočekávanějších spoluprací nadcházejícího roku je ta mezi francouzským módním domem Louis Vuitton a japonským umělcem Takashi Murakami. Jedná se totiž o znovuzrození více než 20 let dlouhého partnerství. Světlo módního světa spatří hned 1. ledna. Do té doby se však musíme spokojit jen se střípky chystané kampaně. Nové video ovšem odhalilo její další obrysy.

    @louisvuitton #Zendaya #LVxMurakami #LouisVuitton ♬ son original – Louis Vuitton

    Je tak například jasné, že tváří projektu se stane herečka a ambasadorka Louis Vuitton, Zendaya. Luxusní značka rovněž na oslavu kampaně chystá speciální pop-upy v sedmi městech po celém světě. Jejich součástí budou kromě produktů také kavárny, kina, wellness stanice nebo herní automaty. Součástí chystané kolekce jsou kromě kabelek City Bags také doplňky, šperky, parfémy či tenisky.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Móda v kostce: Zendaya je tváří Louis Vuitton x Murakami a Calvin Klein chystá comeback

    Luxusní značky se pomalu loučí s končícím rokem a soustředí veškerou svou pozornost na novou kapitolu. Módní dům Louis Vuitton odhalil první kampaň ke speciální kolekci s Takashi Murakami, v níž září Zendaya. Calvin Klein potvrdil, že po sedmi letech navštíví Newyorský fashion week a Loewe představil řadu pro lunární nový rok.

    New York přivítá starého známého. Calvin Klein odhalí show poprvé od roku 2018

    Módní dům Calvin Klein překvapil, když oznámil své plány pro nadcházející sezónu týdnů módy. V únoru se totiž poprvé od roku 2018 zúčastní očekávané události v New Yorku. Na tamní fashion week dorazí v pátek 7. února, aby představil svou debutovou kolekci z dílny čerstvě jmenované kreativní ředitelky Veronicy Leoni. Jednat se bude jak o looky z pánské, tak dámské módy.

    „Calvin Klein je nadšený, že se může na Newyorském týdnu módy navrátit na světovou scénu a odhalit vizi Veronicy Leoni,“ okomentovala novinku dle The Fashion Network prezidentka značky Eva Serrano. Poslední přehlídku před téměř sedmi lety odhalil ve jménu Calvin Klein návrhář Raf Simons. Očekává se pak, že nová kreativní ředitelka přinese značce notnou dávku italské elegance.

    Loewe se oslav nebojí. Při příležitosti nového lunárního roku připravil speciální řadu

    Tak jako každý rok, i ten nadcházející představí značka Loewe jedinečnou kolekci. Vytvořila ji totiž na oslavu nového lunárního roku, který se tentokrát ponese ve znamení hada. Módní dům se proto spojil s čínským umělcem a mistrem starodávné techniky cloisonné Xiong Songtao. Výsledkem je set náhrdelníků, zobrazujících dech beroucí motivy hada, opic nebo mraků.

    Spolupráce Louis Vuitton x Murakami nabývá obrysy. Zazáří v ní Zendaya

    Jednou z nejočekávanějších spoluprací nadcházejícího roku je ta mezi francouzským módním domem Louis Vuitton a japonským umělcem Takashi Murakami. Jedná se totiž o znovuzrození více než 20 let dlouhého partnerství. Světlo módního světa spatří hned 1. ledna. Do té doby se však musíme spokojit jen se střípky chystané kampaně. Nové video ovšem odhalilo její další obrysy.

    @louisvuitton #Zendaya #LVxMurakami #LouisVuitton ♬ son original – Louis Vuitton

    Je tak například jasné, že tváří projektu se stane herečka a ambasadorka Louis Vuitton, Zendaya. Luxusní značka rovněž na oslavu kampaně chystá speciální pop-upy v sedmi městech po celém světě. Jejich součástí budou kromě produktů také kavárny, kina, wellness stanice nebo herní automaty. Součástí chystané kolekce jsou kromě kabelek City Bags také doplňky, šperky, parfémy či tenisky.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―