Více

    ― Reklama ―

    Drobná elektronika si svižně nachází cestu do našich každodenních životů. Málokdo nepoužívá sluchátka nebo nenosí chytré hodinky. Pryč jsou však doby, kdy takové kousky rozbily promyšlený outfit. Dnes už na trhu najdeme množství snadno kombinovatelných doplňků, které jsou nejen praktické, ale i pěkné na oko.

    Někdo se technologickým vymoženostem brání, jiný vítá každou novou řadu smartphonů. Jednadvacátému století se ale nedá upřít, že novinky vystřeluje do světa raketovým tempem. U telefonů už jsme si zvykli na každoroční okázalá představení nejnovějšího modelu. Papír jsme zase vyměnili za elektronické deníky a bez sluchátkách v uších neopouštíme byt.

    Poslech hudby jako nečekaný módní doplněk

    Značky ovšem více než kdy dříve reflektují potřebu lidí vypadat a cítit se dobře. Rozšiřují proto své portfolio barev a tvarů, zohledňují estetično. Nejčastěji využívaným kouskem takovéto elektroniky budou pravděpodobně právě sluchátka. Pokud jde o ty menší do uší, ty díky své velikosti celkový outfit pravděpodobně nepokazí.

    U těch velkých, přes uši, se jako jedna z variant nabízí třeba oblíbené AirPods Max od Apple. Pokud byste raději méně populární model, ale zato se skvělým zvukem, na trhu jsou stylové Px8 od Bowers & Wilkins. Tahle vkusná burgundy varianta navíc zastoupí top barvu letošního podzimu.

    Zdroj: Apple, Voix

    Ladná elegance a byznys look. I tak mohou vypadat chytré hodinky

    Chytré hodinky jsou kapitola sama o sobě. Někdo od nich očekává přesné měření kalorií, jiný pomocí nich touží telefonovat a odpovídat na zprávy. V každém případě přichází na řadu kritérium v podobě požadavku na vzhled. To usnadní třeba vyměnitelné řemínky na téměř všechny typy hodinek.

    Pro uživatele, kteří preferují subtilnější look, se nabízí Garmin Lily 2, připomínající klasické elegantní ručičkové hodinky. Naopak pokud preferujete skandinávskou estetiku, mohly by se vám zalíbit Skagen Jorn Hybrid Smartwatch.

    Zdroj: Ablogtowatch, Rollingstone

    Elektronické poznámky v ladícím kabátku

    Ačkoliv tužka a papír nejspíš nikdy z módy nevyjdou, psaní rukou je dnes upozaděno ťukáním do klávesnice. Přesto ale existují tací, kteří pro svoji práci nebo běžné zápisky preferují skutečný pohyb ruky. Proto výrobci přišli na trh se zařízením, připomínajícím tablet. Jeho displej a psací nástroj se ale co nejvíce snaží přiblížit hrotu pera. Výsledkem je nesmírně stylové a nadčasové zařízení.

    Asi nejznámějším zástupcem této kategorie je reMarkable. Elektronický inkoust umožní převést text do elektronické podoby a odeslat ho jako textový soubor, podepisovat smlouvy či kreslit do poznámek. Podobné požadavky splňuje i SuperNote. K němu si můžete dokoupit kožený obal s poutkem a povýšit tak psaní to-do listů na stylovou záležitost.

    Zdroj: Supernote, Coywolf

    Napříč elektronikou najdeme dost variant, umožňujících její sladění s outfitem nebo současným „moodem“. Čím dál více se snaží vypadat právě jako tradiční produkty, na které jsme byli léta zvyklí. Chytré hodinky mají vypadat jako ty po babičce a tablet má zase připomínat papír. Naštěstí jsou už inovace často tak duchaplné, že nás spíše potrápí rozhodovací paralýza než nedostatek možností.

    Zdroje: Apple, Voix, Ablogtowatch, Rollingstone, Supernote, Coywolf, Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Nevkusným elektronickým doplňkům odzvonilo. Praktičnost a estetika se nemusí vylučovat

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Drobná elektronika si svižně nachází cestu do našich každodenních životů. Málokdo nepoužívá sluchátka nebo nenosí chytré hodinky. Pryč jsou však doby, kdy takové kousky rozbily promyšlený outfit. Dnes už na trhu najdeme množství snadno kombinovatelných doplňků, které jsou nejen praktické, ale i pěkné na oko.

    - Reklama -

    Někdo se technologickým vymoženostem brání, jiný vítá každou novou řadu smartphonů. Jednadvacátému století se ale nedá upřít, že novinky vystřeluje do světa raketovým tempem. U telefonů už jsme si zvykli na každoroční okázalá představení nejnovějšího modelu. Papír jsme zase vyměnili za elektronické deníky a bez sluchátkách v uších neopouštíme byt.

    Poslech hudby jako nečekaný módní doplněk

    Značky ovšem více než kdy dříve reflektují potřebu lidí vypadat a cítit se dobře. Rozšiřují proto své portfolio barev a tvarů, zohledňují estetično. Nejčastěji využívaným kouskem takovéto elektroniky budou pravděpodobně právě sluchátka. Pokud jde o ty menší do uší, ty díky své velikosti celkový outfit pravděpodobně nepokazí.

    U těch velkých, přes uši, se jako jedna z variant nabízí třeba oblíbené AirPods Max od Apple. Pokud byste raději méně populární model, ale zato se skvělým zvukem, na trhu jsou stylové Px8 od Bowers & Wilkins. Tahle vkusná burgundy varianta navíc zastoupí top barvu letošního podzimu.

    - Reklama -

    Zdroj: Apple, Voix

    Ladná elegance a byznys look. I tak mohou vypadat chytré hodinky

    Chytré hodinky jsou kapitola sama o sobě. Někdo od nich očekává přesné měření kalorií, jiný pomocí nich touží telefonovat a odpovídat na zprávy. V každém případě přichází na řadu kritérium v podobě požadavku na vzhled. To usnadní třeba vyměnitelné řemínky na téměř všechny typy hodinek.

    Pro uživatele, kteří preferují subtilnější look, se nabízí Garmin Lily 2, připomínající klasické elegantní ručičkové hodinky. Naopak pokud preferujete skandinávskou estetiku, mohly by se vám zalíbit Skagen Jorn Hybrid Smartwatch.

    Zdroj: Ablogtowatch, Rollingstone

    Elektronické poznámky v ladícím kabátku

    Ačkoliv tužka a papír nejspíš nikdy z módy nevyjdou, psaní rukou je dnes upozaděno ťukáním do klávesnice. Přesto ale existují tací, kteří pro svoji práci nebo běžné zápisky preferují skutečný pohyb ruky. Proto výrobci přišli na trh se zařízením, připomínajícím tablet. Jeho displej a psací nástroj se ale co nejvíce snaží přiblížit hrotu pera. Výsledkem je nesmírně stylové a nadčasové zařízení.

    Asi nejznámějším zástupcem této kategorie je reMarkable. Elektronický inkoust umožní převést text do elektronické podoby a odeslat ho jako textový soubor, podepisovat smlouvy či kreslit do poznámek. Podobné požadavky splňuje i SuperNote. K němu si můžete dokoupit kožený obal s poutkem a povýšit tak psaní to-do listů na stylovou záležitost.

    Zdroj: Supernote, Coywolf

    Napříč elektronikou najdeme dost variant, umožňujících její sladění s outfitem nebo současným „moodem“. Čím dál více se snaží vypadat právě jako tradiční produkty, na které jsme byli léta zvyklí. Chytré hodinky mají vypadat jako ty po babičce a tablet má zase připomínat papír. Naštěstí jsou už inovace často tak duchaplné, že nás spíše potrápí rozhodovací paralýza než nedostatek možností.

    Zdroje: Apple, Voix, Ablogtowatch, Rollingstone, Supernote, Coywolf, Instagram

    ― Reklama ―

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Gustaf Westman daroval Mercedesu pastelovou duši. Model CLA obohatil i o stan

    Když se řekne ikona skandinávského designu, vybaví se vám možná nábytek nebo interiéry s nádechem minimalismu. Ale Gustaf Westman, švédský mistr hravých proporcí, právě rozbil další klišé. Ve spolupráci s Mercedes-Benz totiž přetvořil model CLA do podoby, kterou automobilový svět ještě nezažil, a která se u automobilky jednoznačně stane dominantou roku 2025.

    Móda v kostce: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton vítá Real Madrid

    Konec týdne přinesl nečekané novinky. Modelka Gigi Hadid hodlá skrze svou značku Guest in Residence spolupracovat s Moon Boot. Návrhář Haider Ackermann odhalil speciální kolekci pro Canada Goose a Louis Vuitton odstartoval partnerství s Real Madrid. Společnost L'Oréal vydá novou udržitelnou kampaň a Zegna představil kolekci pro léto 2026.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Gucci v proměnách času. Kdo psal nejstylovější módní kapitolu?

    Gucci. Slovo, které evokuje italskou eleganci, sebevědomí, teatrálnost i nekonečnou proměnlivost. Módní instituce vznikla ve Florencii jako malá brašnářská dílna, pod rukama kreativních ředitelů ale vyrostla ve značku formující aktuální trendy. Každý z kreativních lídrů, od svůdného Toma Forda po výstředního Alessandra Michele, zanechal na společnosti stopu, jež přetvořila šatníky i představu toho, co znamená být Gucci.

    Konec rozhodovací paralýzy. Na dovolenkové outfity stačí šest kousků

    Ať už bojujete s místem v kufru, nebo si nechcete na dovolené lámat hlavu s outfity, klíčem je chytré plánování. Ne nadarmo se říká, že kdo je připraven, není překvapen. Možná ale budete překvapeni vy, jakými různými způsoby lze využít oblíbené oblečení. S jednoduchými šesti kousky jste totiž schopni vykouzlit šatník na celou dovolenou.

    Letní znevýhodnění. Proč pánská móda stále přešlapuje v kruhu?

    Zatímco dámské kolekce léta hýří barvami, tvary i možnostmi, muži zůstávají znevýhodnění. Móda se sice každou sezónu posouvá, ale pro pánský šatník, jako by to neplatilo. Rok co rok, s příchodem teplejších dnů, oprašujeme stejný archetyp, tedy kraťasy, košile a mokasíny. Znovu a znovu. A když už se někde zableskne naděje, zpravidla má cenovku jako ojetý vůz a visí pod logem luxusního módního domu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―