Více

    ― Reklama ―

    Při spojení Birkin bag si mnozí představí ikonickou kabelku, která si získala srdce žen po celém světě. Taková myšlenka je ale již dávno v propadlišti zapomnění, symbol luxusu a statusu si čím dál častěji užívají také muži. V dnešní době, kdy se hranice mezi módními gender kódy stále více stírají, se ikonická taška stává univerzálním symbolem elegance a sofistikovanosti pro všechny, bez rozdílu pohlaví.

    Kabelka Birkin, která vznikla ve vzdušném prostoru mezi Paříží a Londýnem, si nese bohatou historii. Herečka Jane Birkin se totiž jednoho dne potkala v letadle s tehdejším výkonným ředitelem značky Hermès. Při konverzaci na ni ale ze zavazadlového prostoru vypadla její cestovní kabela.

    Díky této náhodě oba následně začali rozjímat nad ideální taškou. Nevinné povídání tak vedlo k vytvoření ikonické Birkin bag. V průběhu let se z ní stala tak žádaná kabelka, že se její cena v současnosti dotýká několika milionů korun. V posledních letech je proto čím dál více žádaná i muži.

    Nekonečná inspirace sociálních sítí. Některé instagramové účty si na „Birkině“ zakládají obsah

    Sociální sítě jsou dnes nevyčerpatelným zdrojem inspirace a platformou, kde se móda stává živou uměleckou formou. Některé instagramové účty se proto zaměřují také výhradně na kultovní Birkin bag. Ukazují ji v různých situacích i stylech a přinášejí tak jedinečný pohled na luxusní ikonu. Několikrát jsme proto v minulosti zmiňovali například populárního Birkin Boy nebo stránku Birkin Club 4 boys. 

    Birkin bag bychom pak v pánském šatníku přirovnali k luxusním hodinkám. Důvodem je předpokla, že si primárně muži uvědomují její hodnotu a nevnímají ji pouze jako módní nástroj, nýbrž také jako investiční grál.

    Birkin bag vs. Haut à Courroies. Vyvarujte se často chybně označované kabele

    Pokud se rozhodnete „Birkinku“ přidat do své módní sbírky, musíte ji napřed znát skrz naskrz. Jak už jsme zmínili, jedná se o opravdu cennou investici. Kabelka se totiž často zaměňuje s Haut à Courroies (HAC) , další taškou od Hermès. Výrazně se od sebe však liší svým designem a účelem.

    Birkin bag, navržená v roce 1984, a to ve spolupráci s Jane Birkin, je známá svým elegantním a praktickým návrhem, dostupným v různých velikostech od 25 cm do 40 cm. Je ideální pro každodenní nošení a formální příležitosti, což z ní činí symbol luxusu a společenského postavení. 

    Zdroj: Hermés

    Na druhé straně Haut à Courroies, uvedená na trh již v roce 1892, je vyšší a prostornější, s robustnějším designem, určeným původně pro přepravu jezdeckých potřeb. Standardní velikosti HAC jsou proto větší, často přes 40 cm, což ji předurčuje jako perfektní moderní cestovní tašku. 

    HAC, na fotografiích z podzimní pánské kolekce, je často považována za klasickou Birkin, jelikož se na první pohled liší pouze velikostí. Jediný výrazný rozdíl nabízí například kousky, které jsou zdobeny nejrůznějšími aplikacemi, jako například technicky vyhlížející překrývanou kůží, což působí ještě více maskulinně.

    Jediná designérská taška, kterou nosí také jiní designéři. Mezi milovníky Birkin bags patří i Marc Jacobs

    Birkin bag od Hermès je snad jedinou taškou, která překračuje hranice mezi jednotlivými designéry. Snad nikdy totiž nespatříte žádného návrháře, který by vehementně nosil kousky jiné značky než té své.

    @communa_archive Marc Jacobs hermes bags 😍 #hermes #hermesbirkin ♬ sonido original – 𝐒𝐩𝐨𝐭𝐢𝐟𝐲

    Dovedete si snad představit třeba designéra Petera Do, jak se po městě prochází s tvídovou Chanel kabelkou? Právě „Birkina“ tyto meze překračuje a nosí jí Marc Jacobs, Pharrell Williams nebo Kanye West.

    Zdroje: WWD, Hypebeast, Instagram, TikTok, SACLAB

    ― Reklama ―

    Foto:Hermès

    Hermès Birkin Bag jako ikona unisex elegance. Symbol luxusu si dopřávají i muži

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Při spojení Birkin bag si mnozí představí ikonickou kabelku, která si získala srdce žen po celém světě. Taková myšlenka je ale již dávno v propadlišti zapomnění, symbol luxusu a statusu si čím dál častěji užívají také muži. V dnešní době, kdy se hranice mezi módními gender kódy stále více stírají, se ikonická taška stává univerzálním symbolem elegance a sofistikovanosti pro všechny, bez rozdílu pohlaví.

    - Reklama -

    Kabelka Birkin, která vznikla ve vzdušném prostoru mezi Paříží a Londýnem, si nese bohatou historii. Herečka Jane Birkin se totiž jednoho dne potkala v letadle s tehdejším výkonným ředitelem značky Hermès. Při konverzaci na ni ale ze zavazadlového prostoru vypadla její cestovní kabela.

    Díky této náhodě oba následně začali rozjímat nad ideální taškou. Nevinné povídání tak vedlo k vytvoření ikonické Birkin bag. V průběhu let se z ní stala tak žádaná kabelka, že se její cena v současnosti dotýká několika milionů korun. V posledních letech je proto čím dál více žádaná i muži.

    Nekonečná inspirace sociálních sítí. Některé instagramové účty si na „Birkině“ zakládají obsah

    Sociální sítě jsou dnes nevyčerpatelným zdrojem inspirace a platformou, kde se móda stává živou uměleckou formou. Některé instagramové účty se proto zaměřují také výhradně na kultovní Birkin bag. Ukazují ji v různých situacích i stylech a přinášejí tak jedinečný pohled na luxusní ikonu. Několikrát jsme proto v minulosti zmiňovali například populárního Birkin Boy nebo stránku Birkin Club 4 boys. 

    - Reklama -

    Birkin bag bychom pak v pánském šatníku přirovnali k luxusním hodinkám. Důvodem je předpokla, že si primárně muži uvědomují její hodnotu a nevnímají ji pouze jako módní nástroj, nýbrž také jako investiční grál.

    Birkin bag vs. Haut à Courroies. Vyvarujte se často chybně označované kabele

    Pokud se rozhodnete „Birkinku“ přidat do své módní sbírky, musíte ji napřed znát skrz naskrz. Jak už jsme zmínili, jedná se o opravdu cennou investici. Kabelka se totiž často zaměňuje s Haut à Courroies (HAC) , další taškou od Hermès. Výrazně se od sebe však liší svým designem a účelem.

    Birkin bag, navržená v roce 1984, a to ve spolupráci s Jane Birkin, je známá svým elegantním a praktickým návrhem, dostupným v různých velikostech od 25 cm do 40 cm. Je ideální pro každodenní nošení a formální příležitosti, což z ní činí symbol luxusu a společenského postavení. 

    Zdroj: Hermés

    Na druhé straně Haut à Courroies, uvedená na trh již v roce 1892, je vyšší a prostornější, s robustnějším designem, určeným původně pro přepravu jezdeckých potřeb. Standardní velikosti HAC jsou proto větší, často přes 40 cm, což ji předurčuje jako perfektní moderní cestovní tašku. 

    HAC, na fotografiích z podzimní pánské kolekce, je často považována za klasickou Birkin, jelikož se na první pohled liší pouze velikostí. Jediný výrazný rozdíl nabízí například kousky, které jsou zdobeny nejrůznějšími aplikacemi, jako například technicky vyhlížející překrývanou kůží, což působí ještě více maskulinně.

    Jediná designérská taška, kterou nosí také jiní designéři. Mezi milovníky Birkin bags patří i Marc Jacobs

    Birkin bag od Hermès je snad jedinou taškou, která překračuje hranice mezi jednotlivými designéry. Snad nikdy totiž nespatříte žádného návrháře, který by vehementně nosil kousky jiné značky než té své.

    @communa_archive Marc Jacobs hermes bags 😍 #hermes #hermesbirkin ♬ sonido original – 𝐒𝐩𝐨𝐭𝐢𝐟𝐲

    Dovedete si snad představit třeba designéra Petera Do, jak se po městě prochází s tvídovou Chanel kabelkou? Právě „Birkina“ tyto meze překračuje a nosí jí Marc Jacobs, Pharrell Williams nebo Kanye West.

    Zdroje: WWD, Hypebeast, Instagram, TikTok, SACLAB

    ― Reklama ―

    Nákupní seznam na říjen: Matilda Djerf se zaměřila na vlasy a Fendi Peekaboo slaví měkčí provedení

    Říjen se obvykle nese na vlně přeplněných diářů a návalu povinností. To však neznamená, že si ho nemůžete zpříjemnit luxusními maličkostmi. Potřebné odhodlání do náročných dnů vám dodá nový podzimní parfém od Maison Margiela, připomínající vůni lesa, nebo kabelka Fendi Peekaboo Soft, ideální do práce či do školy.

    Módní novinky v kostce: Charli XCX zastupuje Valentino a Burberry sází na hvězdné tváře

    Po skončení fashion weeků se na sebe značky snaží přitáhnout pozornost jinými způsoby. Módní dům Valentino tak oznámil, že ho bude zastupovat zpěvačka Charli XCX. Burberry do svých řad ambasadorů přijal čínskou herečku Zhang Jingyi a odhalil kampaň plnou hvězdných tváří. Dior pro změnu vydal reklamu s Robertem Pattinson.

    Věk jako abstraktní koncept. Plastické operace překračují hranice dystopie

    Sociální sítě rozvířila debata ohledně nejmodernějších kosmetických úprav. Fanoušci známých osobností si totiž začínají všímat jejich překvapivé úspěšnosti. Nedávné fotografie celebrit tak doslova šokují. Nevypadají na nich totiž jen o pár let mladší, z roviny středního věku se přesouvají až zpět do svých "dvacítek".

    Materiály, které vás v nadcházející sezóně podrží. Vsaďte na vlnu, samet nebo tvíd

    Blížící se podzim a zima si vyloženě říkají o aktualizaci šatníku. Nemáme na mysli zběsilé nakupování, jako spíš zohlednění toho, které materiály vám nabídnou tu nejlepší službu. Lehké a chladivé kousky z léta vyměňte za hřejivý pocit na těle. Bonus získáte, pokud bude oblečení prodyšné a zároveň vytvoří izolační vrstvu.

    Jak na správné popíjení vína radí etiketa. I malé detaily dělají velký dojem

    Pravidla etikety nám někdy mohou přijít přehnaná. Pravdou však je, že jejich dodržování je ve společnosti ceněno, leckdy přímo vyžadováno. Je tedy na čase odhodit předsudky o případné trapnosti a ponořit se do elegantních vzorců, které nám etiketa nabízí. Naučte se třeba, jak se správně chovat v přítomnosti sklenice na víno.

    Pařížský fashion week míří do finále. Show představil Balenciaga i Gabriela Hearst

    S prvním říjnovým dnem sice odstartovala další kapitola podzimu, skončil však Pařížský týden módy. Den před jeho finále však svou show stihl odhalit například módní dům Balenciaga. Návrhář Demna Gvasalia v ní překvapil svou bezednou kreativitou. Úspěch sklidila také Gabriela Hearst, inspirovaná dávnými bohyněmi.

    Podzim patří maximalismu. Sychravé dny rozzáří výrazné šperky

    Dny plné nízkých teplot, zatažené oblohy a ponurých odstínů si přímo říkají o nějaké zpestření. Do podzimních outfitů ho lze snadno zapracovat například pomocí výrazných šperků. Jejich maximalistická podoba je totiž opět trendy. Na scénu se vrací široké náramky, obří přívěsky i statement náušnice.

    Zlepší Joshua Schulman stabilitu Burberry? Záchranná mise balancuje mezi luxusem a chaosem

    Burberry, legenda britské elegance, prochází doslova šíleným obdobím. Společnost pod vedením návrháře Daniela Lee a nového ředitele Joshuou Schulman přehodnocuje svou identitu i strategii. Místo odvážné inovace ovšem dosavadní kroky značky působí spíše jako opatrné našlapování kolem základních kamenů.

    Alessandro Michele uctil zlatý věk Valentino. Bohémství daroval svůj maximalismus

    Debut návrháře Alessandra Michele pro módní dům Valentino byl jedním z důvodů, proč se zrak módního světa celé září upínal na Paříž. Svou kolekcí, vycházející z archivních kousků slavné značky, designér rozhodně nezklamal. Tehdejší opulentní renesanční návrhy totiž propojil s vlastním maximalistickým stylem.

    Underconsumption core: Trend diktující, že trendům nemáte propadnout

    Trendem může být cokoliv. Od receptu přes kus oblečení po dovolenkovou destinaci nebo přístup k životu. Co je ale takzvaný "underconsumption core"? Nový způsob myšlení nás vybízí k tomu, abychom právě od trendů dali ruce pryč a soustředili se raději na stálejší hodnoty. Nejedná se však pouze o převlečený minimalismus?

    Jak na eye patches? Tajný trik vizážistů potlačí otoky i tmavé kruhy pod očima

    Unavené oči a oteklé váčky pod nimi dokážou znepříjemnit den a zkazit i ten nejpreciznější make-up. Naštěstí existuje tajný trik, na který přísahají vizážisté po celém světě, tedy eye patches. Jedná se o malé polštářky, které zázračně zmírňují otoky a dodávají pleti svěžest během několika minut.

    Zahalte se do své kavárenské objednávky. Luxusní parfémy zachycují top podzimní drinky

    Hlavní přísady podzimních nápojů umí zahřát a zpříjemnit jinak sychravý den. Proč je ale neposunout na vyšší úroveň? Pořiďte si parfém na míru, který doplní nejen vaši kávovou objednávku. Proměňte nejoblíbenější drinky chladného období v ikonickou vůni a noste je tak po celý den na sobě, místo v kelímku.

    Podzim vrací do módy skřipce do vlasů. Naučte se pracovat s elegantními pomocníky

    Hitem letošního podzimu jsou skřipce na všechny způsoby. Mezi trendy verze tak patří ty zdobené, které ozvláštní celý look, tak ty zcela jednoduché a nenápadné. Jsou totiž praktické, elegantní a umožní vykouzlit různorodou škálu účesů. Stačí si vybrat barvu i velikost a můžete napodobit tisíce různých stylů.

    Milovníci módy touží po dětské zábavě. Získala si je hra Dress to Impress

    Módní trendy už dávno nezahrnují jen oblečení, doplňky nebo make-up. Rozšířily se rovněž o virtuální zábavu. Srdce milovníků módy si totiž získala hra platformy Roblox s názvem Dress to Impress. Účastní se jí nejen teenageři, ale také dospělí. Svou stopu na ni navíc zanechala i značka Gucci nebo zpěvačka Charli XCX.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―