Více

    ― Reklama ―

    Kromě úmorných veder s sebou léto přináší mnohá další úskalí. Pokud se pravidelně holíte, pak je jedním z nich také výzva udržet vaši bikini line hladkou a nepodrážděnou. Jedná se totiž o velice citlivou oblast, která si vyžaduje jen tu nejopatrnější péči. Zjistěte proto, jak si úmorný proces tentokrát zpříjemnit.

    Při spojení plavková sezóna se většině z nás nevybaví pouze sluncem prozářená pláž a zasloužený relax na pláži. Připomíná nám také méně veselé scénáře, například nevyhnutelné prodloužení času stráveného v koupelně. Holení intimní oblasti, takzvané bikini line, je totiž jedna z největších letních výzev. V případě, že proces neprovedete správně, riskujete podrážděnou pokožku a zarostlé chloupky. Se správnou rutinou se však letos podobným výsledkům vyhnete.

    Zdroj: Unsplash

    Samozřejmě je ovšem pouze na vás, zda se zmíněnou oblast rozhodnete holit. Pokud takový krok vynecháte, ušetříte si tím velkou nálož práce. V opačném případě ale můžete postupovat dle následujících tipů. Na první pohled se zdá, že je nejdůležitějším krokem samotný způsob odstraňování chloupků. Péče o bikini line se však neliší podle toho, zda zvolíte žiletku nebo raději vosk. Pustit se tak do ní může v podstatě každý.

    Klíčem k hladké pokožce je exfoliace. Nezanedbejte ani after care

    Nejvíce podstatným krokem holení intimních partií je ovšem exfoliace. Pokožku totiž potřebujete zbavit staré vrstvy a nečistot, aby se žiletka dostala co nejblíže k chloupkům. Jinak riskujete zmíněné zarostlé chloupky nebo nepříjemné „popálení“ žiletkou. Na exfoliaci myslete už několik dní před holením. Využívejte pouze jemné scruby nebo peelingy založené na hojivých látkách, jako je arganový či šípkový olej.

    Zdroj: Dove, Havlíkova Apotéka

    K holení přistupujte pouze na konci sprchy. V teplé vodě byste měli být nejméně 10 minut, aby pokožka změkla a vám se chloupky snáze odstraňovaly. Jemnou exfoliaci můžete provést i chvilku před holením. Důležité rovněž je, abyste vždy používali krém nebo gel na holení. Jinak si zcela jistě zajistíte nepříjemné svědění nebo dokonce pořezání. Lepší jsou také průhledné produkty, přes které „na práci“ pěkně vidíte.

    Zdroj: Australian Bodycare, The Ordinary

    Dermatologové rovněž doporučují, abyste se holili po směru růstu chloupků, nikoli proti. Stačit by vám měl také jeden tah žiletkou. Ta musí být vždy čistá a ostrá. měnit byste ji proto měli po každém pátém nebo sedmém použití. Žiletkou, nebo voskem, však proces nekončí. Podstatná je i následná after care. Na citlivou oblast naneste toner nebo sérum, určené pro zklidnění. Skvělým pečovatelem je třeba tea tree olej či glycolic acid.

    Zdroj: Aveeno, Avène

    Výsledek zakončete pořádným nánosem výživného a hojivého krému. Při jeho nákupu hledejte ingredience jako aloe vera, vitamin E nebo jojoba olej. Závěrečný postup pak opakujte až několik dní po holení, zvlášť pokud se i přes vaši péči objeví známky podráždění. Zakoupit můžete také speciální produkty bojující proti zarostlým chloupkům. Speciální tip na závěr se týká skladování žiletky, uchovávat byste ji totiž měli na suchém místě, abyste se vyhnuli rzi a nánosu nečistot.

    @mi_elskincare #greenscreen welcome to shave school where i teach you all the steps for a smooth and bump free bikini line @La Roche-Posay ♬ original sound – Lara | mi-elskincare 💖

    Zdroje: L’Officiel USA, Womens Health Mag, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Jak na perfektní bikini line? Beauty rutina, bez které se v létě neobejdete

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kromě úmorných veder s sebou léto přináší mnohá další úskalí. Pokud se pravidelně holíte, pak je jedním z nich také výzva udržet vaši bikini line hladkou a nepodrážděnou. Jedná se totiž o velice citlivou oblast, která si vyžaduje jen tu nejopatrnější péči. Zjistěte proto, jak si úmorný proces tentokrát zpříjemnit.

    - Reklama -

    Při spojení plavková sezóna se většině z nás nevybaví pouze sluncem prozářená pláž a zasloužený relax na pláži. Připomíná nám také méně veselé scénáře, například nevyhnutelné prodloužení času stráveného v koupelně. Holení intimní oblasti, takzvané bikini line, je totiž jedna z největších letních výzev. V případě, že proces neprovedete správně, riskujete podrážděnou pokožku a zarostlé chloupky. Se správnou rutinou se však letos podobným výsledkům vyhnete.

    Zdroj: Unsplash

    Samozřejmě je ovšem pouze na vás, zda se zmíněnou oblast rozhodnete holit. Pokud takový krok vynecháte, ušetříte si tím velkou nálož práce. V opačném případě ale můžete postupovat dle následujících tipů. Na první pohled se zdá, že je nejdůležitějším krokem samotný způsob odstraňování chloupků. Péče o bikini line se však neliší podle toho, zda zvolíte žiletku nebo raději vosk. Pustit se tak do ní může v podstatě každý.

    - Reklama -

    Klíčem k hladké pokožce je exfoliace. Nezanedbejte ani after care

    Nejvíce podstatným krokem holení intimních partií je ovšem exfoliace. Pokožku totiž potřebujete zbavit staré vrstvy a nečistot, aby se žiletka dostala co nejblíže k chloupkům. Jinak riskujete zmíněné zarostlé chloupky nebo nepříjemné „popálení“ žiletkou. Na exfoliaci myslete už několik dní před holením. Využívejte pouze jemné scruby nebo peelingy založené na hojivých látkách, jako je arganový či šípkový olej.

    Zdroj: Dove, Havlíkova Apotéka

    K holení přistupujte pouze na konci sprchy. V teplé vodě byste měli být nejméně 10 minut, aby pokožka změkla a vám se chloupky snáze odstraňovaly. Jemnou exfoliaci můžete provést i chvilku před holením. Důležité rovněž je, abyste vždy používali krém nebo gel na holení. Jinak si zcela jistě zajistíte nepříjemné svědění nebo dokonce pořezání. Lepší jsou také průhledné produkty, přes které „na práci“ pěkně vidíte.

    Zdroj: Australian Bodycare, The Ordinary

    Dermatologové rovněž doporučují, abyste se holili po směru růstu chloupků, nikoli proti. Stačit by vám měl také jeden tah žiletkou. Ta musí být vždy čistá a ostrá. měnit byste ji proto měli po každém pátém nebo sedmém použití. Žiletkou, nebo voskem, však proces nekončí. Podstatná je i následná after care. Na citlivou oblast naneste toner nebo sérum, určené pro zklidnění. Skvělým pečovatelem je třeba tea tree olej či glycolic acid.

    Zdroj: Aveeno, Avène

    Výsledek zakončete pořádným nánosem výživného a hojivého krému. Při jeho nákupu hledejte ingredience jako aloe vera, vitamin E nebo jojoba olej. Závěrečný postup pak opakujte až několik dní po holení, zvlášť pokud se i přes vaši péči objeví známky podráždění. Zakoupit můžete také speciální produkty bojující proti zarostlým chloupkům. Speciální tip na závěr se týká skladování žiletky, uchovávat byste ji totiž měli na suchém místě, abyste se vyhnuli rzi a nánosu nečistot.

    @mi_elskincare #greenscreen welcome to shave school where i teach you all the steps for a smooth and bump free bikini line @La Roche-Posay ♬ original sound – Lara | mi-elskincare 💖

    Zdroje: L’Officiel USA, Womens Health Mag, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Gustaf Westman daroval Mercedesu pastelovou duši. Model CLA obohatil i o stan

    Když se řekne ikona skandinávského designu, vybaví se vám možná nábytek nebo interiéry s nádechem minimalismu. Ale Gustaf Westman, švédský mistr hravých proporcí, právě rozbil další klišé. Ve spolupráci s Mercedes-Benz totiž přetvořil model CLA do podoby, kterou automobilový svět ještě nezažil, a která se u automobilky jednoznačně stane dominantou roku 2025.

    Móda v kostce: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton vítá Real Madrid

    Konec týdne přinesl nečekané novinky. Modelka Gigi Hadid hodlá skrze svou značku Guest in Residence spolupracovat s Moon Boot. Návrhář Haider Ackermann odhalil speciální kolekci pro Canada Goose a Louis Vuitton odstartoval partnerství s Real Madrid. Společnost L'Oréal vydá novou udržitelnou kampaň a Zegna představil kolekci pro léto 2026.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Gucci v proměnách času. Kdo psal nejstylovější módní kapitolu?

    Gucci. Slovo, které evokuje italskou eleganci, sebevědomí, teatrálnost i nekonečnou proměnlivost. Módní instituce vznikla ve Florencii jako malá brašnářská dílna, pod rukama kreativních ředitelů ale vyrostla ve značku formující aktuální trendy. Každý z kreativních lídrů, od svůdného Toma Forda po výstředního Alessandra Michele, zanechal na společnosti stopu, jež přetvořila šatníky i představu toho, co znamená být Gucci.

    Konec rozhodovací paralýzy. Na dovolenkové outfity stačí šest kousků

    Ať už bojujete s místem v kufru, nebo si nechcete na dovolené lámat hlavu s outfity, klíčem je chytré plánování. Ne nadarmo se říká, že kdo je připraven, není překvapen. Možná ale budete překvapeni vy, jakými různými způsoby lze využít oblíbené oblečení. S jednoduchými šesti kousky jste totiž schopni vykouzlit šatník na celou dovolenou.

    Letní znevýhodnění. Proč pánská móda stále přešlapuje v kruhu?

    Zatímco dámské kolekce léta hýří barvami, tvary i možnostmi, muži zůstávají znevýhodnění. Móda se sice každou sezónu posouvá, ale pro pánský šatník, jako by to neplatilo. Rok co rok, s příchodem teplejších dnů, oprašujeme stejný archetyp, tedy kraťasy, košile a mokasíny. Znovu a znovu. A když už se někde zableskne naděje, zpravidla má cenovku jako ojetý vůz a visí pod logem luxusního módního domu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―