Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Dočasné letní pobočky se módním domům v posledních letech osvědčily jako perfektní reklama. Přilákají více zákazníků, kteří jsou navíc na dovolené, takže si dovolí více utrácet. Speciální pop-upy proto letos přichystá Jacquemus, Balmain, Gucci, Loro Piana nebo Louis Vuitton.

    - Reklama -

    Jacquemus míří do Saint-Tropez i na Bahamy. Nabídne také limitované produkty

    Králem letních módních radovánek je bezesporu Jacquemus. Jeho originální pop-up pobočky a související kampaně každé léto zahltí domovské stránky našich sociálních sítí. Výjimkou nebudou ani letošní prázdniny. Značka se totiž vypraví do Saint-Tropez, kde převezme butik, kavárnu nebo tamní pláž.

    Zdroj: Jacquemus

    Tím ovšem nabídka Jacquemus nekončí. Populární módní společnost rovněž zamíří na Bahamy. Pro své zákazníky si připravila jedinečnou spolupráci s hotel Four Seasons a tamním klubem The Ocean. Návštěvníci se mohou těšit například na limitované Jacquemus ručníky, vyrobené v Portugalsku.

    - Reklama -

    Ve stínu nezůstane ani Balmain. Letos si pro sebe uzme Řecko

    Do odlišné destinace letos zamíří Balmain. Usídlí se v luxusním resortu One&Only Aesthesis, ve kterém si pro sebe upraví tamní odpočinkový klub u bazénu. Přetvoří ho tak, aby dle značky „vyzařoval uměleckou energii a kódy typické pro ikonický módní dům“. Hostům pak nabídne také speciální edici kabelky 1945 Cabas.

    Louis Vuitton láká na luxusní menu. Vychutnat si ho můžete ve slunném Saint-Tropez

    Zdá se, že Saint-Tropez se letos stane „hot spotem“ pro letní pobočky slavných značek. Kromě Jacquemus do něj totiž zamíří také Louis Vuitton. Pro návštěvníky si připravil speciální menu hlavních chodů i dezertů od slavných šéfkuchařů Arnaud Donckele a Maxime Frédéric.

    Zdroj: Louis Vuitton

    - Reklama -

    Hosté budou moct jedinečné pokrmy ochutnat v prostorách luxusního hotelu White 1921, a to až do začátku října. Dostanou přitom šanci pokochat se designem, ponořeným do ikonických kódů Louis Vuitton, včetně slavného loga a designového nábytku nebo jídelních setů.

    V Saint-Tropez narazíte i na Loro Piana nebo Gucci. Zakoupíte u nich aktuální letní kolekce

    Do slavného francouzského města se pak letos v létě vydá také italská značka Loro Piana. Nabídne nejen kus pláže, přetvořeného dle vlastního gusta, ale také butik, obsahující kousky z cruise kolekce pro rok 2024. Módní dům Gucci zase v sezónní pobočce představí svou kolekci Gucci Lido plnou návrhů „vzdávajících hold životnímu stylu na pobřeží“.

    Zdroj: Gucci

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    Módní značky přebírají ikonické letní destinace. Mění je na pláže, restaurace i butiky snů

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    Luxusní značky vítají nové ambasadory. Swarovski přijme Arianu Grande a Versace Channinga Tatum

    Známé značky oznámily hvězdná jména, která je budou od nynějška zastupovat. Luxusní šperkařský dům Swarovski do svých řad přijal slavnou zpěvačku Arianu Grande. Italská módní společnost Versace zase hodlá pro propagaci svého ikonického pánského parfému Eros využít herce Channinga Tatum.

    Beauty svět ovládá y2k éra. Vraťte se do minulosti se správným leskem

    Současné make-up trendy vyžadují bezchybný lesk na rty. Stal se totiž nedílnou součástí looků, jako je glass nebo pearl skin. Jejich rostoucí popularita však odráží také trvající návrat y2k éry. Vyzkoušejte proto top produkty, které si oblíbili beauty milovníci po celém světě.

    Ohlédnutí za přehlídkou Dolce&Gabbana Alta Moda 2024. Tentokrát ji přivítala romantická Sardinie

    Letošní kolekce Dolce & Gabbana Alta Moda 2024, která se odehrála v jižní Sardinii, byla velkolepou oslavou luxusu a elegance. Kolekce, inspirovaná historií a přírodou nádherného italského ostrova, předvedla mistrovskou práci módních návrhářů Domenica Dolce a Stefana Gabbana. Znovu tak potvrdili svou neotřesitelnou pozici ve světě vysoké módy.

    Nový TikTok trend demonizuje kortizol. Přiživujou se na něm i luxusní wellness značky

    Uživatelé známé sociální sítě TikTok našli novou obsesi. Tentokrát se zaměřili na hormon kortizol a jeho domnělé dopady na naše zdraví. Tvrdí totiž, že jeho vysoká hladina způsobuje otok obličeje, na internetu rovněž známý jako "moon face". Z nepodložených prohlášení influencerů těží také řada známých wellness společností.

    Móda kraluje letošním letním olympijským hrám. Oblečení sportovců je stylové i funkční

    Letošní letní olympijské hry se mohou pochlubit jednou zvláštností. Konají se v Paříži, hlavním městě módy. Národní týmy proto vytahují divoké karty a obracejí se na renomované módní domy, návrháře a značky, aby pro ně navrhli olympijské oděvy. Přinášíme výběr těch nejstylovějších a nejunikátnějších kolekcí, v nichž se předvedou sportovci z celého světa.

    Korejská kosmetika přebírá světový beauty trh. Objevte její top značky

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    Módní novinky v kostce: Lewis Hamilton zastupuje Dior a Fila mění vizáž

    Sportovní značka Fila oslnila nečekanou kampaní propojující její italské dědictví, sport a vysokou módu. Dior zase přivítal nového ambasadora. Tentokrát otevřel dveře slavnému závodníkovi F1 Lewis Hamilton. Karl Lagerfeld chystá kolekci hodinek a šperků ve spolupráci s Morellato a módní průmysl znepokojily zprávy o zpomalující čínské ekonomice.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―