Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Jak už je zvykem, návrhář Simon Porte Jacquemus odhalil svou nejnovější kolekci mimo oficiální kalendář týdnů módy. V pondělí ji představil na jihu Francie v malebném městečku Saint-Paul-de-Vence. Show s názvem Les Sculptures využívala jak minimalistické elegantní prvky, tak surrealismus ovlivněný uměleckými díly rozestavěnými podél mola.

    Nejnovější show módního domu Jacquemus byla plná nejen elegantních a surrealistických kousků, ale také známých osobností. Návrhář Simon Porte Jacquemus totiž opět úspěšně uspořádal přehlídku, na kterou se celebrity sjely i přes to, že se konala mimo oficiální kalendář týdnů módy. Není divu, značka je totiž tentokrát pohostila v malebném městečku Saint-Paul-de-Vence na jihu Francie.

    Na očekávanou show tak dorazila i herečka Julia Roberts nebo modelka Kylie Jenner se svou pětiletou dcerou Stormi. Přehlídka se konala v Nadaci Maeght, která ukrývá díla od umělců, jako je Alberto Giacometti, Henry Moore, Joan Miró, Alexander Calder nebo Paul Jenkins. Jejich tvorbou pak byla částečně inspirovaná i samotná kolekce s názvem Les Sculptures.

    Jednotlivé kousky totiž kombinovaly jednoduchou eleganci se surrealistickými prvky. Návrhy pak Jacquemus vyhotovil v jednoduché paletě barev. Využil především černou, bílou, červenou a světle žlutou. Jejich monotónnost ovšem sem tam protnul leopardí vzor. Samotný návrhář pak odmítnul tvrzení, že by se jeho tvorba měla označit za quiet luxury. „Jsme pop luxury,“ vysvětlil.

    Zdroj: Jacquemus

    Pop luxury vytvořil Jacquemus pomocí asymetrických šatů i surrealistických topů

    Mezi samotné návrhy pak patřila například řada asymetrických šatů. Jednoduché střihy tak zdobil pouze jeden rukáv se širokým ramenem, nebo průstřih místo výstřihu. Zajímavým kouskem byl také kašmírový top, který napodoboval luxusní svetr. Do jeho rukávů byste ovšem ruce nedostali. Návrhář je totiž nechal na topu uvázat do ledabylého uzlu. Jedinečné pak byly také jednotlivé doplňky.

    Zdroj: Jacquemus

    Největší pozornost si získaly například surrealistické boty, které vrstvily dva podpatky na sebe. Populární se jistě stane také „chlupatá“ kabelka s jednoduchým, ale výrazným zlatým kruhem. Jak už bývá zvykem, část kousků z přehlídky bylo možné zakoupit okamžitě poté, co skončila. Skupinka VIP hostů, včetně modelek Gigi Hadid a Emily Ratajkowski, se zase po zakončení show shromáždila v luxusním statku na slavnostní večeři.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Fashion Times, Jacquemus, Instagram, YouTube

    Foto:Reuters

    Jacquemus zazářil na jihu Francie. V Les Sculptures zkombinoval eleganci se surrealismem

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.