Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 29

    Skupina Capri má šanci na zářné zítřky. Slaví výsledky z prvního čtvrtletí

    0
    Michael Kors
    Michael Kors

    Skupina Capri Holdings je na cestě za potenciálními lepšími zítřky. Společnost ve středu zveřejnila výsledky z prvního čtvrtletí, jež předčily očekávání analytiků. Důvodem je především zvyšující se poptávka po kabelkách a obuvi z dílny Michael Kors. Firma nemá zdaleka vyhráno, jedná se však o první známky, že by její nová strategie mohla fungovat.

    Nejnovější výsledky luxusní skupiny Capri Holdings naznačují, že by brzy mohla čekat vytoužené zotavení. Společnost totiž ve středu odhalila statistiky za první čtvrtletí letošního roku. Ty odhalily menší pokles příjmů, než analytici očekávali. Firma vlastnící Michael Kors a Jimmy Choo má před sebou stále mnoho práce, jedná se však o první známky toho, že její nově zavedená strategie funguje.

    Důvodem pro lepší než očekávané výsledky je především zvyšující se poptávka po kabelkách a obuvi z dílny Michael Kors. Právě ta překonala širší nepříznivé ekonomické podmínky, které luxusní scénu doprovázejí již několik sezón. „I když je brzy, začínáme vidět signály toho, že naše strategie fungují,“ popsal ředitel Capri John Idol s tím, že nyní očekává návrat k růstu ve fiskálním roce 2027.

    Zdroj: Jimmy Choo

    Čistý příjem Capri Holdings pak v prvním čtvrtletí letošního roku vyšplhal na 56 milionů dolarů, a to z hodnoty pěti milionů dolarů, které dosáhl před rokem ve stejném období. Prodeje Michael Kors pak spadly o 5,9 procenta, zatímco ty značky Jimmy Choo klesly o 6,4 procenta. Nečekaně pozitivních výsledků si pak všimli také investoři. Akcie skupiny proto ve středu vzrostly o 14,5 procenta.

    Capri Holdings má naději. Je jí i prodej značky Versace

    Skupina Capri Holdings vidí naději rovněž v nedávno domluveném prodeji značky Versace, která připadne Prada Group. Společnost ji odkoupí za 1,4 miliardy dolarů, a to do konce roku. Letos kolovaly médii rovněž zvěsti, že vedení Capri Holdings plánuje rovněž prodej značky Jimmy Choo. Ředitel skupiny je však rázně popřel. „Jimmy Choo není na prodej,“ prohlásil.

    „Jsme nadšení ohledně potenciálního růstu, který Jimmy Choo pro naši skupinu představuje,“ doplnil. Nejnovější výsledky z prvního čtvrtletí letošního roku tak naznačují, že by se skupina mohla blížit lepším zítřkům. Na podobné pozitivní zprávy čekali především investoři, které zneklidnil propad hodnoty akcií společnosti v posledním roce. Za uplynulé období klesla o téměř 44 procent.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Reuters, Instagram, YouTube

    Thierry Mugler jako architekt módy. Jak přepsal pravidla úzkého pasu?

    0
    Mugler FW25
    Mugler FW25

    Thierry Mugler navrhoval oblečení tak, jak se navrhuje architektura. S úmyslem vyvolat úžas, obdiv i odpor. Zatímco se svět módy cyklicky točil mezi minimalismem a extravagancí, Mugler byl o zhruba tři galaxie dál. Jeho pasy nebyly zúžením, byly explozí kontroly. Jak z obyčejného lidského trupu vytvořit monument? Mugler znal odpověď. A zanechal ji v každém korzetu, švu i nezapomenutelném přehlídkovém momentu.

    Ikonický designér Thierry Mugler, Francouz se scénickou duší, vdechl módě 80. let zcela novou gravitaci. Jeho modely měly vlastní fyzikální zákony. Ramena jako konstrukce, boky vždy vyzývavé a pas, jako kdyby vznikl někde mezi sci-fi, operou a baletem. Co je však na jeho návrzích tak fascinující? Neuvěřitelná přesnost, s jakou Mugler vymodeloval ženskou postavu. Byla totiž výsledkem, se kterým byste se jen těžko setkali u někdejších designérských hvězd.

    Thierry Mugler jako synonymum siluety. Z pasu vytvořil bod zlomu

    Klasické „Muglerovy ženy“ byly jako výjevy z jiného světa. V latexu, kovu, plastu. Obří ramena napovídala mechaničnost, zatímco pas byl tak těsně stažený, že připomínal vosí život na hraně bolesti a krásy. V tom spočívala jeho definice pasu. Nebyl místem, kde se tělo zužuje. Byl bodem zlomu. Co je na tom nejdůležitější? To, že i přes úzký pas, latex, lesklé materiály či gumu nevypadaly výtvory lacině. Pracovat s těmito materiály a zachovat si vkus je velmi náročné.

    V roce 1992, kdy návrhář oficiálně vstoupil do světa haute couture, už byl dávno známý jako ten, kdo přetvořil topmodelky v mytologická monstra a divy večera. Jeho přehlídky byly performancemi a návrhy vyžadovaly koordinaci několika týmů a měsíce práce. Příkladem je tvorba slavného korzetu z řady podzim/zima 1997. Pas jako hlavní osu modelu můžete vidět rovněž v letní kolekci 2025.

    Zdroj: Mugler

    Jedna z posledních návrhářových výzev? Postarat se o pas Kim Kardashian

    Když Thierry Mugler po několika dekádách svého působení oblékl Kim Kardashian do „wet dress“ pro Met Gala 2019, jako by vesmír podepsal Muglerovu vládu nad pasy. Byla to precizně promyšlená připomínka, že některé vize neztrácejí sílu ani časem. Thierry Mugler si nevybral Kim Kardashian náhodou. Její tělo, výrazné boky, extrémní pas, přehnané křivky, to všechno dokonale zapadlo do jeho estetiky siluety jako nástroje kontroly.

    Po šatech stékaly kapky falešné vody, pod nimi byl zase ukrytý korzet od legendárního Mr. Pearl tvaroval tělo do podoby, která připomínala Muglerovu práci z 90. let, jen v těle současné celebrity. Šaty vznikaly osm měsíců, Kim v nich nemohla sedět a naučila se kvůli nim jinak dýchat. V ten moment není móda jen móda, ale důkaz toho, že i tělo a šaty mohou mít umělecký vztah.

    Zdroj: Kunstahlle München

    Mugler šel vždy mimo sezónu, mimo běžný rytmus, mimo očekávání. Přesto, nebo právě proto, se jeho práce vrací s takovou silou. Pas byl pro něj klíčový bod, osa, okolo které se otáčelo celé ženské tělo. V archivech se dají vystopovat siluety, jež se dnes objevují na červených kobercích či v kolekcích návrhářů. V posledních letech si také Muglerovy kolekce právě z 80. či 90. let získaly masivní oblibu na sociálních sítích. Videa z těchto dekád sbírají miliony zhlédnutí a mladší generace díky nim sahají po vintage kouscích a tehdejší estetice.

    Zdroj: Profimedia

    Zdroje: People, Daily Mail, Business Insider, BOF, Grazia, YouTube, Instagram


    Make-up s nádechem nekonečného léta. Island Girl oddálí sychravý podzim

    0
    Island Girl estetika
    Island Girl estetika

    I když už se léto pomalu blíží ke konci, vysněným dovoleným ještě není konec. Ať už míříte do tropických krajin, nebo si jen toužíte uchovat kousek léta, estetika Island Girl je to pravé pro vás. Beauty trend láká na vše, co na prosluněných dnech tak milujeme. Zářící pokožku, jemně rozcuchané vlasy, exotické vůně a jemně narůžovělý make-up look.

    Nenechte si léto proklouznout mezi prsty. Pokud toužíte zachovat prosluněné dny o něco déle, nebo vás ještě čeká vysněná dovolená u moře, potěší vás trendy TikTok estetika s názvem Island Girl. Ta v sobě ukrývá vše, co na sluncem nasycených měsících a momentech strávených u moře tak zbožňujeme. Stačí jen pár beauty úprav a ocitnete se ve vlastním prázdninovém ráji.

    Ochrana před sluncem je základ. Třpytky nenucený doplněk

    Island Girl je nespoutaná a volných dní si užívá naplno. Nemá proto čas na složité beauty procedury. Vždy ovšem dbá na to, aby byla její pokožka řádně hydratovaná, chráněná a voňavá. Základem její kosmetické taštičky je proto kvalitní a vysoká SPF ochrana. Ráda ovšem investuje do třpytivých tělových krémů nebo olejů, které navodí atmosféru dalekých tropů a šumícího moře.

    Zdroj: Supergoop!, Nuxe

    Klíčem je výrazná tvářenka. Make-up ustoupí do pozadí

    Pokud jde o make-up, také on se inspiruje přirozeností spojenou s pobytem u moře. Na make-up nebo korektor klidně zapomeňte, případně však sáhněte spíše po krémových a hydratačních konzistencích. Mnohem důležitější je tvářenka, jejímž cílem je vytvořit sluníčkem nasycený look. Nejlepší práci odvede její tekutá verze, které se nemusíte bát nanést o něco více než jindy.

    Zdroj: Dior, Rare Beauty

    Vyzdvihněte svou texturu. Vlasům darujte pomoc mořské soli

    Součásti Island Girl estetiky je rovněž nenuceně vypadající účes. Klíčem je vyzdvihnout vaši přirozenou texturu, ať už máte jemné vlny, výrazné kudrny, či jemné splývavé vlasy. K rádoby rozcuchanému vzhledu napomůže klasický sprej do vlasů s mořskou solí. Úkol však na jedničku splní také různé pěny nebo další produkty, jejichž cílem je především zafixovat a podpořit texturu vašich vlasů.

    Zdroj: Ouai, Color Wow

    Island Girl láká na svou jednoduchost. Ukrývá poslední paprsky léta

    Výsledný look stačí doplnit o vůni plnou tropického ovoce, kokosu a jemné vanilky. Napodobit Island Girl estetiku je jednoduché, vychází totiž z klasických plážových looků. Nejspíše i proto narůstá v posledních týdnech na popularitě, každý ji totiž může snadno přetvořit po svém. Ponořte se proto před sychravými podzimními dny do make-upu plného mořského vánku a hřejivého slunce.

    @lenkalul ad island girl makeup 🍉🐢🌴🐚✨ the quickest & easiest makeup everrr products i used: @nyxcosmetics_uk lip IV used as lip stain in shade ‘espresso soak’ & NYX buttermelt soft glow skin tint in shade 02 @Maybelline NY super fluff brow mousse in shade deep brown @Saie sun melt bronzer in light bronze @Benefit Cosmetics UK benetint @MaybellineUK sky high mascara @Lancôme juicy tubes clear lip gloss #makeup #summermakeup #islandgirl #naturalmakeup #makeupnomakeup #beachmakeup #makeuptrend #beauty #beautyhacks ♬ original sound – lenkalul

    Zdroje: Who What Wear, Trill Mag, Instagram, TikTok

    Nenachytejte se na greenwashing. Jak vypadat dobře s čistým svědomím?

    0
    sézane greenwashing
    sézane greenwashing

    Greenwashing, vysoké ceny i nedostatek transparentních informací ztěžují cestu k udržitelnému šatníku. Ačkoli stále více výrobců reaguje na klimatickou krizi a podniká kroky k větší odpovědnosti, ne všichni o svých aktivitách komunikují pravdivě a otevřeně. Přesto existují značky, které dokazují, že styl a ohleduplnost k planetě se nevylučují. Jak začít dělat první smysluplné krůčky směrem k udržitelnějšímu oblékání?

    Neudržitelné oblečení představuje pro naši planetu významný problém. Nekvalitní kousky se nikdy nerozloží, zejména pokud jde o oblečení vyrobené ze směsi různých materiálů. Končí proto na skládkách či ve spalovnách. Oblečení navíc často urazí tisíce kilometrů, přičemž v místech výroby není zaručena kontrola nad výrobními postupy, barvivy, ani pracovním prostředím.

    Zdroj: Unsplash

    Generace Z často zdůrazňuje, jak je pro ni důležité, aby se firmy chovaly udržitelně. Její každodenní chování ale tento postoj ne vždy odráží. Ačkoliv generaci tíží environmentální úzkost mnohdy více než ty předchozí, není pro ni jednoduché podnikat na módním poli udržitelné kroky. Velkou roli totiž hraje při samotném nákupu udržitelné módy cena, která je málokdy dostupná.

    Kvalita nad kvantitu. Jak se nenachytat na greenwashing?

    Pro spoustu lidí je sice důležité nakupovat zodpovědně, ale často si to z finančních důvodů nemohou dovolit. Prvním krůčkem je naučit se při nákupu oblečení přemýšlet nad takzvaným „cost per wear“, tedy cenou za jedno nošení. Levný kousek, který si na sebe vezmete jen jednou, může ve výsledku stát víc než kvalitní oblečení, k němuž se budete opakovaně vracet.

    Udržitelná módní značka by měla garantovat jak udržitelné materiály, tak etickou výrobu, včetně férových pracovních podmínek nebo transparentního dodavatelského řetězce. Hojně využívaná bavlna může být udržitelná pouze tehdy, pokud je pěstována a zpracovávána opravdu šetrně.

    V udržitelné módě je těžké se vyznat mimo jiné kvůli greenwashingu, který označuje marketingovou praktiku, kdy firmy klamou zákazníky ohledně své ekologičnosti. Může mít různé podoby, od vágních pojmů typu „přírodní“ přes chybějící důkazy až po falešné certifikace. Není proto divu, že lidé váhají, do čeho své peníze investovat. Přesto ale existuje řada značek, které vyrábějí kvalitní a stylové oblečení s ohledem na životní prostředí i etickou výrobu.

    Ananasové listy a dokonalý střih. Když jdou styl a udržitelnost ruku v ruce

    Pokud chcete začít dělat první krůčky směrem k udržitelnějšímu oblékání, na následující značky se můžete spolehnout.

    House of Marici je značka doplňků vytvářející ekologické alternativy k luxusním koženým kabelkám. Založila ji Amanda Navaian, a to symbolicky na Den Země v roce 2020. Vytváří kabelky z materiálu Piñatex, neboli rostlinné alternativy kůže vyrobené z listů ananasu. Ananas dnes tvoří základ všech kolekcí House of Marici. Skutečná udržitelnost podle společnosti znamená využívat přírodní materiály, které jsou k dispozici a rovněž vyhýbání se syntetickým náhradám.

    Zdroj: Sézane, House of Marici

    Pařížská značka Sézane si klade za cíl vytvářet kvalitní a zároveň perfektně střižené kousky, které jsou nadčasové a vydrží roky. Během 10 let své existence se drží malého počtu kolekcí, čímž se vyhýbá nadprodukci. Zakladatelka Morgane Sézalory zdůrazňuje, že Sézane funguje bez prostředníků, slevových akcí a nadbytečné výroby. Díky tomuto přístupu získala certifikaci B-Corp, potvrzující její odpovědný přístup k výrobě, použitým materiálům, pracovním podmínkám i životnímu prostředí.

    Návrhářka Stella McCartney patří k dlouhodobým průkopnicím etické módy a boří stereotypy o „eko“ oblečení jako nevzhledném a fádním. Už od svého založení odmítá kůži a kožešiny, podporuje ochranu ohrožených lesů a klade důraz na inovace a regenerativní materiály. Věří rovněž, že udržitelnost je nezbytnou součástí současného i budoucího módního průmyslu a doufá, že její práce inspiruje další generace talentovaných high fashion návrhářů.

    Zdroj: Asket, Stella McCartney

    Značka Asket staví na myšlence perfektního padnutí a dlouhé životnosti oblečení, tedy základních principech udržitelného šatníku. Nabízí až 50 velikostí, čímž usiluje o to, aby si každý našel ideální střih, který nebude třeba brzy nahrazovat. Zakladatelé značky přiznávají, že pojem „udržitelná móda“ je iluzí, protože každý kus oblečení má svůj dopad. Proto se zcela vyhýbají sezónním trendům a budují stálou kolekci navrženou tak, aby vydržela co nejdéle.

    Udržitelný přístup k módě však nespočívá jen ve výběru správné značky. Důležitou roli hraje i nákup z druhé ruky, půjčování oblečení, nebo vědomé rozhodnutí nenakupovat nové. Klíčové je rovněž naučit se starat o to, co už vlastníme a prodloužit tak životnost každého námi tak milovaného kusu.

    Zdroje: Heroine, Zerowastelife, House of Marici, Asket, Stella McCartney, Sézane, Instagram

    Gucci čelí sporu s italskými odbory. Po značce požadují slíbené bonusy

    0
    Gucci Lido
    Gucci Lido

    Zaměstnanci módního domu Gucci hrozí stávkami. Spolu s italskými odbory totiž po značce požadují sociální bonusy, které jim měla slíbit jako součást dohod, jejichž platnost vypršela koncem roku 2024. Odbory ovšem argumentují, že v případě absence nové smlouvy by domluva měla nadále platit, což sama italská společnost dříve naznačila.

    Italské odbory se v úterý postavily za asi tisícovku zaměstnanců módního domu Gucci, pracující v maloobchodech a sektoru logistických operací. Pokud značka nesplní jejich požadavky, hrozí případnými stávkami. Důvodem je spor o sociální bonusy pro rok 2025, které Gucci v současnosti odmítá vyplatit. Jejich příslib byl totiž součástí kolektivní dodatečné smlouvy, která vypršela koncem roku 2024.

    Dohodu společnost podepsala v červenci roku 2022. Prozatím ale nepředstavila novou dohodu, platnou pro rok 2025. Zaměstnanci s odbory proto argumentují, že mají na bonusy stále nárok, a to díky pokračování platnosti starých smluv v případě absence těch nových. Dodávají, že zástupci Gucci dříve potvrdili, že s vyplacením bonusů počítají. Od té doby ovšem změnili svou původní pozici.

    Zdroj: Reuters

    Nyní vedení italské značky podmiňuje bonusy širší revizí systému, který platil mezi roky 2022 a 2024. „Považujeme chování společnosti za extrémně vážné. Proto vyhlašujeme celostátní stav průmyslových nepokojů, s dalšími potenciálními kroky lokálních odborů,“ prohlásili dle serveru WWD zástupci odborů Filcams Cgil, Fisascat Cisl a Uiltucs. Zástupci Gucci vyjádření nevydali.

    Gucci bojuje nejen s odbory, ale i klesajícími prodeji. Naděje vkládá do Demny Gvasalia

    Potyčka s italskými odbory přichází pro italského luxusního giganta v nelehký čas. Značka Gucci totiž dlouhodobě bojuje s klesajícími prodeji, které následně negativně ovlivňují i výsledky její mateřské společnosti, skupiny Kering. Ta v současnosti vkládá naděje do nového ředitele Lucy de Meo. Rovněž módní dům Gucci čeká módní revoluce. Očekává totiž nástup nového kreativního ředitele.

    @phoenixstudioclub Cryin in a burial way 💔 my fav brand is dead, no raga nooo. KEEP THE KARDASHIANS AWAY FROM GUCCI #demnagvasalia #gucc ♬ oh my god bruh oh hell na man

    Návrhář Demna Gvasalia, bývalý kreativní šéf Balenciaga, by měl první návrhy pro Gucci odhalit na rychle se blížícím zářijovém Milánském týdnu módy. Nebude se ovšem jednat o runway show, nýbrž prezentaci, jež má za úkol připomenout „základy Gucci“. Designér tak svou první přehlídku odhalí až příští rok na jaře. Zůstává ovšem otázkou, zda Gvasalia Gucci pozvedne, nebo naopak potopí.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Reuters, Instagram, TikTok

    Navoňte se vzácnými vzpomínkami. Neotřelé letní parfémy zajistí věčné prázdniny

    0
    Letní parfémy Unsplash
    Letní parfémy Unsplash

    Ať už vám letní dovolená skončila, nebo stále toužíte po slunečních paprscích, v kosmetickém světě existují kouzla, která umí toto období navrátit zpět. Letní parfémy slouží jako lektvary daleko nad úrovní citrusových toaletních vod z drogerie. Sáhněte po designerském kousku, díky kterému si můžete kousek léta ještě uchovat v krásném flakonu.

    Vonět jako léto nemusí být jen zbožným přáním. Pro každého představuje prázdninové období něco jiného. Zatímco jednomu chybí rozbouřené vody, další oplakává malebné hory. Výběr na trhu je naštěstí velký a i mezi originálními novinkami naleznete poklady. Jestliže už teď oplakáváte horké měsíce, dopřejte si luxusní tóny, které z vaší pokožky udělají neodolatelný milostný dopis létu.

    Svěží příroda i horká poušť. V lahvičce si uchováte své oblíbené zážitky

    Nová varianta ikonické vůně Nomade od Chloé čerpá inspiraci z Egypta. Po otevření lahvičky se na vás přenese slunce, písek a nekonečná svoboda. Sladkou mandarinku doplní květy datlovníku a jemná slanost připomene mořské vlny. Představte si vůni opálené pokožky na konci dne a pomalu mizející paprsky slunce odrážející se z vodní hladiny. Ideální volba pro elegantní ženy.

    Zdroj: Chloé, Henry Jacques

    O mnoho zelenější a přírodou nasycený parfém nabízí značka Henry Jacques. Nezkrotná francouzská příroda s citrusovým podtónem se ztrácí v levandulovém závanu a uzavírá se do medové těžkosti. Il Y Avait Un Jardin má být intimní a hřejivý, trochu jako pobíhání mezi vysokými stébly trávy. Pokud pro vás léto znamená ticho a jedinečné detaily, letní parfémy vám právě ukázaly svého krále.

    Dovolte si být jedineční. Některé letní parfémy jsou skutečným originálem

    Letní edice od britského niche domu Ffern je jako parfémový slow living. Nemůžete-li setřást myšlenky na léto na venkově, ovšem obalené do sofistikovaného hávu, tento parfém vám je pomůže uchovat. Není snadné ho sehnat, ale odvděčí se vám tóny krvavého pomeranče, jasmínu a broskvové vody. Éterická rosa vpíjející se do půdy připomíná, jak bezstarostné umí léto být.

    Zdroj: Ffern, Xerjoff

    I pro milovníky vzrušujících a tajemných nocí existují letní parfémy. Když se po horkém dni smráká, přichází Black Moonlight. Svěží bergamot působí zprvu jemně, ale rychle se rozvine v levanduli a pačuli, následovaných těžší vanilkou a vetiverem. Provokativní, a přesto hladivé tóny symbolizují smyslné vzpomínky na nezapomenutelné léto, do teď vyvolávající příjemnou husí kůži.

    Z výrazných parfémů nemusí bolet hlava. Stačí, když vyvolá vzpomínky

    Snad přímo úplným opakem je Never-ending Summer od značky Replica. Představte si popíjení Aperol Spritzu na útesu nad Středozemním mořem, doprovázené italskou bezstarostností. Letní dobrodružství uzavřené do flakonu se perfektně hodí k opálené pokožce po dni stráveném na slunci. Vůně je mladistvá, lehká, ale přesto upoutá leckterého kolemjdoucího.

    Zdroj: Maison Margiela Replica, Parfums de Marly

    Něžným vílám by neměla uniknout vůně Valaya Exclusif. Převtělené hedvábné šaty na nahé kůži ve vlahém letním podvečeru, asi tak by se dala jednoduše popsat. Citrusové tóny se zde mísí s pudrovými, symbolizuje čistotu, ale i elegantní ženskost. Pokud toužíte po tom, aby si vás lidé všimli, ale nejste fanoušky zbytečné okázalosti, letní parfémy, jako je tento, budou přímo pro vás.

    Módní peklo se znovu otevírá. Natáčení Ďábel nosí Pradu 2 je v plném proudu

    0
    Devil Wears Prada 2
    Devil Wears Prada 2

    Florals? For spring? Groundbreaking.“ Milovaná filmová klasika Ďábel nosí Pradu se po 20 letech konečně vrací s druhým dílem. A máme se na co těšit. Uvidíme původní herecké obsazení, ale role se tentokrát obrátí. Natáčení v současnosti probíhá v New Yorku a první záběry potvrzují, že Miranda Priestly ještě zdaleka neřekla své poslední „That’s all.“

    Legendární film z roku 2006 Ďábel nosí Pradu se po 20letech konečně vrací s vytouženým pokračováním. Film se v současnosti natáčí v New Yorku, odkud také přicházejí první fotografie. Na filmových plátnech se na snímek můžeme těšit v půlce příštího roku.

    Ve Spojených státech amerických má být uveden 1. května, v Česku se ho pravděpodobně dočkáme o něco později. S naprosto dokonalým načasováním připadá premiéra Ďábel nosí Prada 2 na pátek před Met Gala, největší módní událostí roku, které se tradičně koná první květnové pondělí.

    Ve druhém díle se setkáme s původními postavami. Můžeme se těšit na Anne Hathaway v roli Andy, Mirandu Priestly v podání legendární Meryl Streep a chybět nebude ani Emily Blunt. Na scénu se vrátí také Mirandina pravá ruka Nigel, kterého opět ztvární Stanley Tucci.

    Kdo se naopak nevrátí, je Andyin přítel Nate, jehož hrál v prvním díle Adrian Grenier. Těšit se místo toho můžeme na nové tváře. Jednou z nich je například britský herec Kenneth Branagh, který by si měl zahrát Mirandina manžela.

    Zdroj: Profimedia

    Z loajální asistenky konkurentkou. Ďábel nosí Pradu 2 přinese chytlavý děj

    Děj se tentokrát bude točit zejména kolem střetu Mirandy a Emily, která se z loajální asistentky proměnila v konkurenční manažerku. V době, kdy tištěná média čelí krizi a Miranda zvažuje odchod do důchodu obě ženy svádějí nelítostný souboj o reklamní rozpočet a vliv v mediálním světě.

    Spisovatelka Lauren Weisberger, podle jejíž novely byl první film natočen, v roce 2013 napsala knižní pokračování Revenge Wears Prada. Zatím ale není jasné, do jaké míry se jím filmová dvojka bude inspirovat. V knize je Andy čerstvě 30, chystá se na svatbu a úspěšně vede vlastní magazín, přičemž úzce spolupracuje se svou bývalou kolegyní z Runway, Emily.

    @mickmicknyc 🎬 The Devil Wears Prada 2 is officially filming—and YES, that’s Anne Hathaway back in NYC on day one of production. Can you believe it’s been nearly 20 years since the original premiered?! 👠 Fashion lovers, brace yourselves. 📍 Filming spotted today in Chelsea 👉 FOLLOW for more exclusive behind-the-scenes moments straight from the streets of NYC #DevilWearsPrada2 #AnneHathaway #NYCContent #OnSetNYC #BTS #FashionFilm #MirandaPriestlyReturns #IconicCinema ♬ Suddenly I See – KT Tunstall

    Při pokračování Ďábel nosí Pradu se nevrací jen herecké hvězdy, ale i tvůrčí tým. Režie se znovu ujme David Frankel a produkce se zase chopí Wendy Finerman. Scénář opět napsala Aline Brosh McKenna.

    A na závěr nezbývá než dodat: „Don’t be ridiculous. Andrea. Everybody wants this.“

    Zdroje: BBC, IMDb, Instagram, TikTok

    Móda v kostce: Beyoncé a Levi’s míří do finále a Martha Stewart má skin care řadu

    0
    Beyoncé x Levi's
    Beyoncé x Levi's

    Značka Dyson zkoumá svět beauty a vydává vlastní produkty na vlasy. Společnost Skims pro změnu uvedla virální shapewear na obličej. Rovněž Martha Stewart má novinku, a to vlastní skin care řadu. Zpěvačka Beyoncé a Levi’s vcházejí do finální kapitoly spolupráce, pomocí krátkého filmu. V Kodani pak odstartoval tamní fashion week.

    Skims odchytil další trend. Značka vydala virální shapewear na obličej

    Sociální síť TikTok v uplynulých měsících zpopularizovala shapewear na obličej, tedy tvarovací masku, která slibuje lépe vyrýsovanou bradu a lícní kosti. Důvodem jsou především videa, ve kterých uživatelé odhalují své excesivní noční beauty rutiny. Značka Skims, z dílny Kim Kardashian, nezaváhala a virálního momentu využila. Minulý týden vydala vlastní verzi populární masky.

    Zdroj: Skims

    Martha Stewart opět na scéně. Vydává vlastní řadu skin care kosmetiky

    Slavná americká novinářka, moderátorka a podnikatelka Martha Stewart na sebe opět přitáhla pozornost. Oznámila totiž uvedení vlastní skin care řady s názvem Elm Biosciences. Značku založila společně s certifikovaným dermatologem Dr. Dhaval Bhanusali. Zájemci budou moct první produkty zakoupit v září, přesněji si mohou pořídit A30 Elemental Serum a Inner Dose The Daily Skin Supplement.

    Dyson zkoumá nová odvětví. Uvádí vlastní produkty na vlasy

    Firma Dyson spojuje své dva dosavadní podnikatelské úspěchy. Značka je známá především pro domácí spotřebiče, fény a kulmy, málokdo však ví, že rovněž vlastní půdu napříč Spojeným královstvím. Společnost nyní uvádí vlastní řadu produktů na vlasy Omega, která obsahuje sedm olejů, přičemž některé z nich pocházejí právě z jejích farem. Mezi první produkty patří olej a kondicionér.

    Zdroj: Dyson

    Beyoncé a Levi’s míří do finále. Spolupráci uzavírají krátkým filmem

    Zpěvačka Beyoncé a slavná denim značka Levi’s už více než rok obdařují módní svět společnou kampaní. A pomalu se blíží do finále. Řadu reklam ukončují pomocí krátkého filmu s názvem The Denim Cowboy. Jedná se o spojení předchozích klipů vycházejících z retro reklam z dílny Levi’s. Součástí videa jsou rovněž ikonické džíny značky, ale i speciální kousky z kolekce Beyoncé x Levi’s.

    Zdroj: Levi’s

    Odstartoval Kodaňský fashion week. Opět podtrhuje styl pomocí udržitelnosti

    Týden módy v Kodani má mezi světovými fashion weeky jasnou pověst. Umně totiž spojuje styl s udržitelností. Jinak tomu není ani u jeho poslední edice, která odstartovala v pondělí. Její klíčovou částí jsou tak nejen přírodní látky, ale také deadstock textil. Událost tentokrát odstartovala značka OpéraSport, jež nabídla kombinaci klasických a sporty looků. Svou kolekci odhalila i značka Freya Dalsjø.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Back to school, back to office. Luxusní značky myslí i na papírnictví pro dospělé

    0
    Unsplash office siren back to school
    Unsplash office siren back to school

    Pomalu se blížící září znamená velkou změnu v životě všech školáků. Ačkoliv dospělí už prázdniny nemají, i pro ně představuje nadcházející období pomyslný nový start, a to nejen v kancelářském nasazení. Proč si proto z back to school šílenství neudělat důvod k radosti? Luxusní designerské doplňky ze světa papírnictví přímo lákají k využití.

    Kalendář ještě voní létem, ale mozek i pracovní stůl touží po zorganizování. Papíry najednou překáží a hodila by se nová kancelářská výbava. Přesně během back to school období přichází na scénu luxusní papírnictví. Svoji službu by odvedl i levný obchod na rohu, ale designerské kousky dodávají váhu všem to-do listům, a navíc působí radost během každého náročného pracovního dne.

    Elektronika je praktická, ale papír nenahradí. Back to office v duchu luxusu

    Krásné produkty na cestu do školy nepatří jen studentům. Důkazem jsou nejrůzněji promyšlené kožené batohy. Kapsy na drobnosti, přihrádky na krabičku se svačinou i ideálně řešené popruhy. Cesta do kanceláře může být příjemným rituálem a kousky, jako je tento, jej umí vyšperkovat. Navíc můžete z meetingu přejít rovnou na večerní posezení u vína a pořád vypadat stylově.

    Zdroj: Montblanc, Smythson

    Uvnitř vybaveného batohu či kabelky se bude perfektně vyjímat kožený zápisník. Měkký, ale seriózní. Jistě, že poslouží i kus papíru z tiskárny, ale na sezení s klientem působí pečlivě vybraný notes jako vaše jedinečná osobní značka. Všechny plány v něm, stejně jako zaznamenané myšlenky z porad, jako kdyby dostaly novou váhu a celý back to school proces značně usnadní.

    Čisto v domě, čisto v duši. Odkládací místa budou vaším nejlepším přítelem

    Na stole by kromě působivého pera, se kterým se propíšete k dokonalosti, měl být i pořádek. Toho nejlépe docílíte promyšlenými organizéry, které vám pomohou udržet řád. Podtácek na šperky zní jako rozmařilost, ale jakmile jej máte, už si bez něj práci neumíte představit. Prsten či hodinky jsou krásnými doplňky, ale občas jednoduše zavazí. Váš stůl tím získá svůj osobní klenot.

    Zdroj: Cartier, Hermès

    Není nic horšího než nepořádek v papírech. Levné plastové šanony jsou pasé, na návrat do kanceláře zvolte kvalitní kousek, který upoutá pozornost. Ani módní domy jako Hermès či Cartier nezůstávají pozadu, takže mezi designerskými produkty najdete leckdy také pracovní doplňky. Pořadník na dopisy, papíry i smlouvy ukáže všem příchozím, že back to school období myslíte vážně.

    Zdroje: Instagram

    Až do dna. Váš oblíbený drink o vás vypovídá víc, než si myslíte

    0
    Unsplash drink bar outfit
    Unsplash drink bar outfit

    Volba drinku sahá za hranice chuťové preference. Pro mnoho lidí se jedná o gesto či osobní vyjádření. Často navíc platí, že to, co pijete, rezonuje s tím, co nosíte. Určité estetiky si žádají svěží Aperol Spritz, zatímco jiné se koupou v solném kroužku tequily. Stejně jako na ulici, i v baru tak můžete hledat inspiraci pro svůj další outfit.

    V době, kdy vizitky nahrazuje Instagram bio, se i koktejlová sklenka stává součástí vašeho osobního brandu. Zkoušet různé kombinace může být zábava, lidé si vás navíc často pamatují dle toho, co rádi pijete. Není náhoda, že se vaše barová objednávka propisuje i do vašeho stylu. Může být proto někdy zábavné odhalovat povahu skrytou za osvěžujícími, nebo naopak hořkými doušky.

    Hořké léto klame tělem. Aperol Spritz patří snícím dobrodruhům

    Starorůžové boho šaty, páskové sandálky a zvonící náušnice nikdy nechutnaly sladčeji. Milovnice Aperol Spritz už dávno nejsou „basic bitches“. Jejich pleť září opálením, vlasy mají ledabyle upravené a v kabelce jim nikdy nechybí parfém. Jiskřivě oranžový drink není klišé, ale promyšlený chaos. Pokud je vaše stálice, máte nejspíš diář plný překrývajících se událostí, ale přesto věříte na rovnováhu.

    Zdroj: Ulla Johnson, Chloé

    V otevřených záložkách vašeho mobilu se už dlouho skví vyhledávač letenek, do kterého čas od času nakouknete, a na svém Spotify profilu schraňujete playlist pro každou příležitost. Nepotrpíte si na drahé značky, ale přesto vám dělají radost luxusní maličkosti, vyjadřující vaši osobnost. Cokoliv, co vystihne duši toužící po dobrodružství, která je vždy tak trochu myšlenkami mimo přítomnost.

    Některé drinky nejsou pro každého. Stejně jako lidé

    Negroni není pro každého. Ani jako drink, ani v podobě člověka. Košili s vyhrnutými rukávy doplňují černé mokasíny a buď skoro neexistující make-up, nebo naopak výrazná rtěnka. Small talk není nic pro vás a pravděpodobně voníte velice specifickým niche parfémem. Lidi kolem sebe zvláštním způsobem přitahujete, ale nejednou jste o sobě slyšeli, že se vás nejprve báli.

    Zdroj: Bottega Veneta, Marella

    Pořádek v životě i v baru. Skinny bitch rozhodně není nadávka

    Kdyby byla vodka se sodou člověk, rozhodně by nosila bílé upnuté tílko a stylové tenisky dle poslední módy. Umíte-li si vždy udělat čas na ranní pilates, v baru nejspíš už notoricky objednáváte skinny bitch. Vyznavači tohoto drinku přesně ví, kolik vody mají za den vypít a čas od času je někdo nazve control freakem. Tenisová sukně od Miu Miu a Jacquemus kabelka by na vás vypadaly božsky.

    Zdroj: Miu Miu, Sporty&Rich

    Univerzální poučky samozřejmě nikdy nejsou všespásné. Berte ale podobná zábavná cvičení spíše jako jiný druh inspirace. Pokud někdy budete s outfity v koncích, zkuste si představit, jak by asi vypadal váš oblíbený drink, město nebo roční období jako ucelený look. Taková cvičení nejen, že procvičují kreativitu, ale také často vytvoří kombinace, za které by se nestyděly ani slavné módní domy.