Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 28

    Spoilery zatloukají hřebík do rakve filmů. Ničí sociální sítě zážitek z kina?

    0
    Devil Wears Prada 2
    Devil Wears Prada 2

    Natáčení pokračování ikonického snímku Ďábel nosí Pradu vyvolalo nejen vlnu nadšení, ale i kritiky. Nekonečné spoilery v podobě fotek z natáčení a podrobných analýz jednotlivých outfitů vyvolávají obavy nejen ze strany zatvrzelých fanoušků. Co s takovým tempem z teprve chystaného filmu zbyde? A nekazí sociální sítě klasické filmové kouzlo?

    Módní svět se nemůže dočkat. Příští rok v květnu nebude netrpělivě vyhlížet pouze ikonický ples Met Gala, svůj zrak upře rovněž na premiéru očekávaného snímku Ďábel nosí Pradu 2. Problémem je, že v té době už možná bude znát každý záhyb teprve natáčeného filmu. Děkovat za to bude moct nejen paparazzi a médiím, ale také uživatelům sociálních sítí, toužících po čerstvých spoilerech.

    Hned první dny natáčení pokračování ikonického filmu přinesly první záblesky tolik milovaných postav. Co se zprvu zdálo jako vytoužená dávka nostalgie však brzy zhořklo. Z pár fotek se stala záplava momentů, které bychom raději opět vytěsnili. Není potřeba spoilery dál šířit, již nyní je ovšem jasné, jaké postavy se na filmová plátna vrátí, jak asi budou vypadat a do koho se tentokrát zamilují.

    Zdroj: Profimedia

    Klasická vlna spoilerů tak dosáhla nových rozměrů. Mnozí fanoušci nyní na sociálních sítích volají po bojkotu neustálého přílivu nových fotek a informací. Mají pocit, že už půlku filmu viděli a nemají se na co těšit. V jejich očích neexistuje žádná neznámá, překvapení, ani ta příjemná nevědomost toho, co se na filmovém plátně asi tak objeví. Ničí novodobé spoilery zážitek z kin?

    Spoilery jsou nástroj propagace. Filmu však mohou vykopat i vlastní hrob

    Na jednu stranu je nutné uznat, že filmoví producenti čelí v současné době nevídaným požadavkům. Již nestačí pouze vydat trailer a filmový plakát, aby diváky přilákali do kin. Místo toho musí podstoupit komplikovaný kolotoč propagace, jehož součástí jsou „omylem“ vypuštěné rozhovory s castingem nebo využívání instagramových profilů hlavních herců. Jinak nemají šanci zaujmout.

    Zdroj: Profimedia

    To stejné platí i pro tým stojící za snímkem Ďábel nosí Pradu 2, který nelze považovat za pouhou oběť chtivých médií. Samotná Anne Hathaway sdílela první den video, na kterém měla oblečený blankytný svetr, tedy jasný odkaz na původní film. Následně sama zveřejnila několik looků z natáčení. Prvotní nakouknutí do zákulisí však brzy překlenulo do obsesivních analýz a debat.

    @zhuljetta #viral #devilwearsprada ♬ original sound – vcblade

    Fanoušci diskutují nad tím, zda náhodné celebrity zahlédnuté v New Yorku patří mezi casting a renomované módní magazíny radí, kde koupit jednotlivé části outfitů. Fanoušci mají navíc moc měnit samotný děj. Kvůli jejich ostré kritice tvůrci filmu často zaváhají a začnou měnit již hotový film. Přesně takový osud potkalo například nejnovější zpracování pohádky Sněhurka z produkce Disney.

    Kritika se však snesla i na casting připravovaného seriálu Harry Potter. Někteří tvůrci, například italský režisér Paolo Sorrentino, tak raději neprozrazují ani základní anotaci svého snímku. Bezmezná touha nasbírat pozornost a vědět víc nás tak pomalu láká do nové éry filmů. Takové, ve které mají tvůrci předem prohráno, jelikož diváctvo už dávno ví, jaký má na ještě nevydaný film názor.

    Zdroje: Vanity Fair, NSS Magazine, Instagram, TikTok

    Moodboardy střídají influencery. Pinterest je největší trendsetter všech dob

    0
    Pinterest Men's Trends Report
    Pinterest Men's Trends Report

    Mění se způsob, jakým sledujeme a předvídáme módu. Zatímco dříve dominovali influenceři, dnes stále více z nás, včetně návrhářů a módních značek, sahá po jiném nástroji. V roce 2025 je Pinterest považovaný za nezbytnou sociální síť pro každého, kdo chce být v obraze. Nejde jen o platformu pro ukládání hezkých obrázků, ale o silný predikční nástroj, který udává směr nejen v módě, ale také beauty a vizuální kultuře.

    Pinterest už několik let sestavuje vlastní report trendů, založený na chování stovek milionů uživatelů. Každoročně v něm shrnuje, co bude v následujícím roce dominovat módní scéně. Jeho předpovědi se ukazují jako překvapivě přesné. Podle dostupných dat se více než 80 procent z nich skutečně potvrdí. Pro rok 2025 tak platforma předpověděla nástup několika klíčových módních a beauty trendů včetně stylu boho, Aura Beauty nebo fisherman aesthetic.

    Pinterest má obrovskou sílu. Predikuje budoucnost estetiky

    Pinterest předkládá také vlastní paletu roku, která má vliv nejen na módu, ale i na interiérový design, make-up a brand identity. Letos vévodí odstíny jako Cherry Red, Butter Yellow, Dill Green nebo Aura Indigo. Vyhledávání třešňově červené vzrostlo o stovky procent, což naznačuje, že se tato barva v roce 2025 objeví napříč všemi oblastmi stylu. Od rtěnek po kabáty. Navíc jde o jednu z nejsilnějších barev v průběhu let, protože její vliv odstartoval již v roce 2023.

    Zdroj: Pinterest Business

    Pinterest tedy v současnosti funguje jako digitální moodboard, který kombinuje data a estetiku. Pomáhá odhalit nové trendy dřív, než se dostanou do obchodů či na sociální sítě. Využívá pokročilou technologii k analýze miliard vyhledávání a díky tomu často přesně ví, co bude populární ještě dřív, než to vůbec tušíme. Zatímco influenceři tradičně reagují na to, co už je v kurzu, platforma Pinterest pracuje s vizuálními náznaky a predikuje módní a beauty budoucnost.

    Odrazový můstek vlastní tvorby. Pinterest nabízí perfektní start všem, co chtějí prorazit

    Pinterest ale není jen nástroj pro hledání inspirace, je to i silná platforma pro ty, kteří chtějí sami něco sdílet. Pokud přidáte vizuálně atraktivní fotografii, která dobře ladí se současnými trendy, máte velkou šanci, že se začne šířit. To může být začátek budování vaší online identity. Každý pin lze totiž propojit s jinými sociálními sítěmi, především s Instagramem. To z Pinterestu dělá výjimečný odrazový můstek. V době, kdy je na Instagramu i TikToku obrovská konkurence může být právě Pinterest tím místem, kde s vlastním brandem začít.

    Mimo analytický a trendový rozměr funguje Pinterest také jako vizuální terapie. Spousta lidí ho používá jako klidné a kreativní místo, kam si chodí „odpočinout očima“. V prostředí plném estetických moodboardů, krásných outfitů, dekorací a inspirativních scén se snadno ztratíte. V tom nejlepším slova smyslu. Na rozdíl od jiných sociálních sítí není platforma postavená na výkonu, rychlých reakcích ani algoritmech tlačících na neustálý kontakt. Je to prostor, kde tvoříte podle sebe, sbíráte, třídíte a objevujete.

    Zdroje: Byrdie, InStyle, Who What Wear, Instagram



    Od popelnic k Pradě. Harris Dickinson září před i za kamerou

    0
    Harris Dickinson Cannes 2025
    Harris Dickinson Cannes 2025

    Když značka Prada letos v lednu oznámila, že jednou z jejích nových tváří bude britský herec Harris Dickinson, sázela na jeho civilnost. V kampani neztělesňuje žádnou roli, je hlavní postavou svého vlastního příběhu. A ten se rozběhl opravdu naplno. Dickinson na festivalu v Cannes uvedl povedený režisérský debut Pobuda. Chystá se také na roli Johna Lennona a spekuluje se, že by mohl být novým agentem 007.

    Svět červených koberců a vysoké módy ztělesněný módním domem Prada je pro čerstvě devětadvacetiletého Brita novinkou. Harris Dickinson byl ve své ikonické roli modela Carla ve filmu Trojúhelník smutku extrémně přesvědčivý. Než se mu ale povedlo prorazit v herecké branži, sbíral odpadky v parku u London Bridge, pracoval v hotelu i za barem a prodával oblečení v módním řetězci Hollister. Z nárazových zaměstnání si přitom odskakoval na herecké kurzy a konkurzy.

    Zdroj: Prada

    Průlom nyní úspěšného herce přišel s filmem Plážoví povaleči (2017), od té doby tak střídá výrazné autorské projekty (Trojúhelník smutku, Kde zpívají raci) s komerčnějšími tituly (Kingsman: První mise). V detektivní komedii Vražda v Londýně s nadhledem ztvárnil Richarda Attenborough. Zaujal také po boku Emmy Corrin v seriálu Vražda na samém konci světa, který uvedl Disney+.

    Ty popelnice dobře znám. Dickinson ve svém debutu využil vlastní zkušenost

    Herec letos představil na festivalu v Cannes svůj režisérský debut Pobuda. Jde o stylově i tematicky velmi britský snímek o mladém muži vyloučeném ze společnosti, inspirovaný světem bezdomovectví, závislostí a systémem, který nechává zranitelné jedince propadnout až na dno. Dickinson scénář zasadil do sobě známého prostředí, hlavní hrdina pracuje ve stejném hotelu jako kdysi on, ve stejném parku sbírá odpadky. „Ty popelnice byly moje,“ okomentoval to lakonicky herec a režisér v rozhovoru pro web A Rabbits Foot.

    Zdroj: KVIFF

    Sociální tematika je mu blízká, ostatně jeho otec je profesí sociální pracovník. Sám Harris Dickinson se už několik let angažuje v organizaci Under One Sky, která poskytuje přímou pomoc lidem bez domova napříč Londýnem. Ve filmu chtěl ovšem vyprávět příběh člověka, který bojuje hlavně sám se sebou.  A ukázat, že i přes snahu a podporu se člověk snadno vrací k naučeným vzorcům.

    Sám sebe do filmu obsadil nechtěně. Role závislého mu ale sedla

    Ačkoli to vůbec neplánoval, ve svém debutu má také vlastní, dost výraznou roli. Domluvený herec roli na drogách závislého Nathana na poslední chvíli odřekl a náhradu se nedařilo sehnat. Dickinson roli zkoušel jen jako záskok při čtených zkouškách, ale představitel hlavní role Frank Dillane ho nakonec přesvědčil, ať ji vezme sám. „Už jsem ty repliky znal nazpaměť a stejně jsme neměli čas to dál řešit,“ přiznal Dickinson v rozhovoru pro server Deadline. Dodal, že role zoufalého a nejednoznačného Nathana ve vlastní režii pro něj byla náročná.

    První mužská tvář. Dickinson propaguje hydratační sprej Hailey Bieber

    Diametrálně jinou roli si Dickinson zároveň střihnul v kampani značky Rhode. Stal se tak první mužskou tváří značky Hailey Bieber. V nové kampani propaguje hydratační sprej Glazing Mist a vypadá přitom, jako by právě vystoupil z černobílého fashion editorialu. Hailey Bieber k tomu řekla, že chtěla, aby se ve značce mohl poznat každý, bez ohledu na pohlaví. A Harris Dickinson je podle ní přesně ten typ člověka, který tento záměr může přirozeně ztělesnit.

    Zdroj: Rhode

    Dva velcí Britové na scéně. Role Lennona je jistá, co James Bond?

    V příštích měsících čeká herce další zásadní herecká výzva. V připravovaném životopisném filmu věnovaném nejslavnější kapele všech dob, který natáčí Sam Mendes, se zhostí role Johna Lennona. Zároveň sílí spekulace, že by se mohl stát novým Jamesem Bondem. Podle britských médií je jedním z trojice herců na vrcholu seznamu kandidátů, vedle Jacoba Elordi a Toma Holland. Studio Amazon se k obsazení zatím nevyjádřilo, ale Dickinsonovo jméno se v souvislosti s agentem 007 objevuje tak často, že ho fanoušci už začínají v roli vidět.

    Zdroje: Deadline, Dazed, A Rabbit`s Foot, Radio Time, People, Instagram, YouTube

    Zastavte nákupy s expirací. Poděkuje vám peněženka i váš styl

    0
    Nákupy s expirací
    Nákupy s expirací

    Ve světě módy čelíme neustálému tlaku. Nejen, že se střídají sezóny, ale i mikro trendy. Co se v pondělí objeví na TikToku, může být ve středu vyprodané a v pátek zastaralé. Koloběh vytváří negativní fenomén, takzvané nákupy s expirací. Produkty, které nejsou stvořené pro dlouhodobé nošení, ale momentální uspokojení. Jako bychom si místo oblečení kupovali krátkodobý dopaminový boost.

    V poslední době se rozmáhá kultura impulzivních objednávek a netýká se to jen generace Z. I ti, kteří jinak propagují udržitelnou módu, občas podlehnou trendu, který jim Instagram naservíruje jako must-have. Problém? Mikro trendy zřídka obstojí ve zkoušce času. Mesh šaty, boty s komickým objemem či neonová kabelka. V době nákupu působí neodolatelně. Po pár týdnech končí v hlubinách skříně, nebo zpátky v oběhu, často bez šance na další život.

    Nákupy s expirací má na svědomí algoritmus. Zbavte se touhy po mikro trendech

    Za vším stojí kombinace algoritmů a estetiky momentu. Online košík už dávno není místem rozvahy, ale stává se prostorem bezmyšlenkovitého „chci to taky“. Tím, že nákupy děláme rychle, přestáváme se ptát: Nosím to opravdu? Potřebuju to? Odpovídá to mému stylu? Místo toho se necháváme vtáhnout do hry „kdo dřív přijde, ten dřív nosí“. Jenže právě móda by měla být víc než sezónní uniforma. Měla by reflektovat naši osobnost, ne algoritmické trendy.

    Zdroj: Pexels

    V momentě, kdy se rozhlédneme po svém šatníku a vidíme samé impulzivní kusy, začneme chápat, že větší smysl má investice do nadčasovosti. Místo aktuální limitky od sportovní značky, která bude za měsíc nuda, si můžeme pořídit vintage Burberry trenčkot z Vinted. V perfektním stavu, s historií a strukturou, která vydrží roky. Cena stejná, pocit diametrálně jiný. Nejde o snobství, ale uvědomění. O výběr, který má hodnotu i za několik let.

    Levně teď, draze později. Konzumace trendů je ve výsledku dražší než designer kabelka

    Ekonomický rozměr takzvaných nákupů s expirací je přitom stejně zásadní. V době, kdy vše zdražuje, si málokdo může dovolit kupovat nekvalitní věci opakovaně. Fast fashion svádí cenou, ale z dlouhodobého hlediska je nejdražší. Když se zaměříme na kvalitu, vydrží nám jeden kousek místo pěti špatných. Nejen to, najednou si začneme vážit i samotného aktu oblékání. Z rychlého „něco na sebe“ se stává promyšlený styling, který nám dělá radost dlouhodobě.

    Nastal proto čas přestat se bát toho, že propásneme další pomíjivý trend. Ne každá novinka potřebuje skončit v našem košíku. Populární nákupy s expirací nejsou totiž ani výhodné, ani stylové. Jsou pouhým symptomem unaveného konzumování, který z módy dělá sprint, ne maraton. Skutečný styl totiž nezačíná v rychlosti rozhodnutí, ale v pomalém a vědomém výběru.

    Zdroje: Instagram, YouTube

    Tom Holland jako král dvou světů. Zvládá uvolněnost i vytříbenou eleganci

    0
    Tom Holland
    Tom Holland

    Nejnovější Spiderman a oblíbený britský herec Tom Holland nepatří mezi klasické pánské módní ikony. Nevyniká nečekanými kreacemi a hranicemi posouvajícími looky. Nezaujme ani nejčerstvějšími trendy nebo do očí bijícími logy. Místo toho láká na minimalistickou uvolněnost, sem tam doplněnou o tichou eleganci, které definují jeho módní styl.

    Módní inspirace občas přichází i z míst, nebo v tomhle případě osob, od kterých bychom to čekali nejméně. Britský herec Tom Holland nepatří mezi hlasité osobnosti módy. Nebourá doposud nastavené hranice, ani se s radostí nenoří do hravých experimentů. Přesto jeho styl slouží jako příklad dokonalé kombinace ležérní uvolněnosti a tiché elegance, tedy nadčasové a unikátní módní volby.

    Tom Holland nabízí dostupný styl. Jeho looky snadno napodobíte

    Herec Tom Holland se proslavil především svou rolí Spiderman pro studio Marvel. Nedávno si zahrál také ve snímcích The Impossible či The Crowded Room. Přesto nepatří mezi osobnosti, které by se objevovaly na titulních stranách módních magazínů. Jeho styl přitom představuje více než dostupnou inspiraci. Nepotřebujete k němu žádná křiklavá loga, ani luxusní doplňky.

    Zdroj: Profimedia

    Tom Holland totiž staví na perfektní rovnováze a dokazuje, že móda nemusí být složitá, aby zanechala dojem. Ladně kombinuje nadčasové klasiky s unikátními doplňky, jakou jsou elegantní hodinky nebo výrazné sluneční brýle. Mezi jeho klíčové kousky patří dokonale padnoucí trička, roláky, úzké i baggy džíny, kožené bundy a vypasovaná saka. Vše se navíc navzájem doplňuje a snadno kombinuje.

    Herec vystupuje jako pravý gentleman. Stačí mu pár kvalitních kousků

    Čistá estetika Toma Holland opět dokazuje, že minimalismus nemusí znamenat méně stylu. Naopak, monochromatická paleta a jednoduché kombinace kolikrát řeknou víc než ta nejkřiklavější loga. Devětadvacetiletý herec prošel od začátku kariéry značným růstem, jeho styl zcela jistě vylepšil rovněž jeho dlouholetý vztah s herečkou Zendayou, která je známá pro práci svého stylisty Law Roach.

    @dullordumbspo Tom Holland 🖤✨⛓️ #fypfyp #fyp* #foryoupage #repost #If| #cute #follow #styletips #blowthisup #trending #love #trending #fashion #style #tiktokfashion #fashionblogger #outfitodeas #outfitaesthetic #ootd #photography #streetstyle #Streetwear #streetstyleoutfits #mensfashion #tomholland ♬ daddys home – 🔌

    Tom Holland totiž svou jednoduchou elegancí perfektně doplňuje hereččiny často výrazné nebo excentrické outfity. Jeho uvolněnost tak přispívá k looku pravého gentlemana. Pokud se jeho stylem přejete inspirovat, stačí pořídit si pár základních kousků. Skvěle padnoucí bomber, volné džíny a kvalitní trička v kombinaci s klasickými Chelsea boots dokáží víc, než byste si možná mysleli.

    Zdroje: L’Officiel, Fashion Beans, Tatler Asia, Instagram, TikTok

    Vlasový parfém dobývá beauty svět. Dopřejte svému účesu vlastní vůni

    0
    Vlasy
    Vlasy

    Vlasový parfém nesmí chybět. Svět vůní zažívá v poslední době drobnou, přesto výraznou proměnu. Klasické parfémy doplňuje nová generace voňavých produktů, která přináší nejen krásnou vůni, ale i péči. Vlasové parfémy se z okrajové kategorie tiše přesunuly mezi must-have položky a vypadá to, že letošek bude jejich definitivním průlomem.

    Na sociálních sítích se trend vlasových parfémů stal postupně, ale zcela jistě virálním. Uživatelé sdílí své oblíbené vůně, často v kombinaci s beauty rutinou, stylingem a módními tipy. Vlasový parfém se tedy stává součástí celkové image. Také proto se značky v současnosti předhánějí v tom, kdo nabídne tu nejkrásnější, nejzajímavější a nejpřitažlivější verzi.

    Množství je nepřeberné. Vlasový parfém navíc ocení i muži

    Na rozdíl od běžných parfémů nejsou vlasové vůně pouze příjemným detailem. Jsou navrženy tak, aby se ve vlasech udržely co nejdéle, aniž by je zatěžovaly nebo vysušovaly. Mnoho klasických parfémů obsahuje vysoký podíl alkoholu, což vlasům příliš nesvědčí. Vlasové parfémy naopak využívají šetrné složení a často obsahují pečující látky, jako jsou hydratační oleje, UV filtry nebo antioxidanty.

    Jedním z příkladů populárních vůní je silně orientální a smyslná vůně Balmain Cardamom 1974. Spojení růže, pačuli, vanilky a černého rybízu vytváří rafinovanou kompozici, která ve vlasech zanechá dojem noblesy a záhadnosti. Vhodná pro ty, kteří si potrpí na jedinečný podpis a přitažlivost v každém gestu.

    Zdroj: Balmain

    Pro milovníky klasické elegance je zase ideální Gris Dior v podobě vlasového parfému, který kombinuje dřevité a květinové tóny a vytváří lehký závoj sofistikované vůně. Značka Dior jej vytvořila jako doslova neviditelný šperk pro vlasy.

    V minimalistickém duchu působí i parfémovaná mlha Twilly d’Hermès. Lehký, přenosný a svěží parfém na vlasy v sobě spojuje květinové, kořeněné i orientální akordy a je jako stvořený pro každodenní nošení. Vlasy totiž vůni uvolňují pozvolna a přirozeně při každém vašem pohybu.

    Zdroj: Hermès, Dior

    Kdo hledá modernější, hravější a přitom dostupnější variantu, ocení Gisou Hair Perfume s medem a tóny květin. Parfém je inspirován tradicí včelařství a nabízí sladkou, svěží a jemně ovocnou vůni, která zároveň pečuje o vlasy, a to díky obsahu medu Mirsalehi. Je tedy ideální volbou pro ty, kdo hledají rovnováhu mezi krásnou vůní, účinností a přirozenou složkou.

    Na své si ovšem přijdou i muži. Lákavá je například elegantní alternativa v podobě luxusní vůně Balmain Homme Hair Perfume. Vlasový parfém s výrazným charakterem totiž kombinuje osvěžující bergamot s hlubokými tóny santalového dřeva a výraznými orientálními akordy.

    Zdroje: Instagram

    Zendaya posiluje partnerství s On. Spolu s Law Roach navrhla tenisky

    0
    Zendaya On
    Zendaya On

    Herečka Zendaya zahájila další kapitolu spolupráce se značkou On. Ve čtvrtek totiž odhalila tenisky s názvem Cloudzone Moon, které navrhla společně se svým stylistou Law Roach. Doprovodná kampaň Be Every You se točí kolem motivů pohybu a duality. Zendaya v ní navíc nabádá k tomu, abychom se nebáli přijmout všechny stránky naší osobnosti.

    Švýcarská sportovní značka On prohlubuje partnerství se Zendayou. Ve čtvrtek společně zveřejnili další část dlouhodobé spolupráce. Tentokrát se jedná o tenisky s názvem Cloudzone Moon, které herečka navrhla společně se svým ikonickým stylistou Law Roach. Jedná se o update již existující boty Cloudzone, kterou Zendaya vytvořila se společností již dříve, a to na jaře loňského roku.

    Odhalení nové tenisky zakomponovala značka On do kampaně s názvem Be Every You. Doprovází ji také krátké video, o jehož režii se postaral Bardia Zeinali. Fotografií se tentokrát ujala Emily Lipson. V srdci reklamy leží témata pohybu a duality, které zachycuje hra dynamických póz a různorodého světla. „Pohyb byl vždy součástí toho, jak se sama na sebe napojuji,“ popsala Zendaya.

    Zdroj: On

    „Pohyb pro každého vypadá jinak. Tenhle příběh proto působil osobně, jedná se totiž o připomínku našich všestranných bytostí, sestávajících z mnoha brilantních kousků, které nakonec vytvářejí to, čím jsme, doplňují nás,“ pokračovala. Doplnila, že kampaň pro ni znamená umění přijmout všechny drobné části sebe sama. Dle ní je tak potřeba žít v přítomnosti s každou verzí sebe sama.

    Mnohostrannost zachytila Zendaya i outfity. Postaral se o ně Law Roach

    Stylista Law Roach se pak nepodílel pouze na návrhu tenisky, postaral se také o outfity, které Zendaya v kampani vynesla. Zmíněnou mnohostrannost zachytil protikladnými looky, tedy strukturovaným bomberem kontrastujícím s upnutým cvičebním úborem nebo měkkou mikinou. Spolu s herečkou pak plánuje vydat další verzi nové obuvi v říjnu. Tentokrát se má jednat o tenisky Cloudtilt Moon.

    Boty mají mít měkkou siluetu s vrchní vrstvou připomínající ponožku. Zendaya podepsala se sportovní značkou několikaletou smlouvu, a tak můžeme pravděpodobně očekávat mnoho dalších kapitol jejich vzájemné spolupráce. Značku On založili v roce 2010 tři přátele Olivier Bernhard, David Allemann a Casoar Coppetti. V minulostí s ní spolupracoval například i Roger Federer.

    Zdroje: WWD, Hypebeast, The Fashionography, Instagram, YouTube

    Léto ovládá nový trend. Hedvábný šátek v pase ozvláštní každý outfit

    0
    hedvábné šátky v pase
    hedvábné šátky v pase

    Lámete si hlavu s tím, jak dodat svému outfitu ještě o trochu větší šmrnc? Využívání kousků, které už máme doma, je zpět v módě! Znovuobjevenou hvězdou letošního léta je hedvábný šátek, jenž se tentokrát září uvázaný kolem pasu. Spatřit ho můžeme nejen na řadě celebrit, nedávno se objevil rovněž na Pařížském fashion weeku.

    Letos v létě se móda vrací ke stylingu toho, co už máme doma, místo honby za novými trendy kousky. Jedním z nejvýraznějších looků se totiž stal hedvábný šátek uvázaný v pase, který i tomu nejjednoduššímu outfitu dodá nečekaný nádech luxusu. Tento styl nosí letos v létě celebrity jako Jennifer Lawrence, Kylie Jenner, Alexa Chung nebo Lola Tung, hvězda seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla.

    Šátky nejlépe vyniknou v kombinaci s monochromatickými outfity nebo oblečením v jednoduchých barvách. V takovém případě fungují jako barevný akcent, který dodává texturu a vizuální zajímavost. Možností, jak šátek nosit, je navíc nespočet. Nejčastěji ho vídáme se širokými kalhotami a jednoduchým tričkem, ale skvěle vypadá i uvázaný přes košili, sukni, šaty nebo sako.

    Pokud chcete docílit ležérního a splývavého efektu, přeložte šátek napůl do trojúhelníku a uvažte ho kolem pasu nad poutky kalhot. Pro efekt klasického pásku ho smotejte do úzkého pruhu, provlékněte poutky a zavažte na uzel tak, aby konce volně splývaly u boků.

    Hedvábný šátek na 100 způsobů. Carrie Bradshaw to věděla už dávno

    Hedvábné šátky se objevily rovněž na Pařížském fashion weeku pro jaro a léto 2026, a to například v podání návrháře Juliana Klausner a jeho první pánské kolekce pro módní dům Dries Van Noten. Šátek uvázaný přes kalhoty sahal v jeho kolekci modelům až ke kotníkům a přinesl outfitům zcela nový rozměr.

    Zdroj: Hermès

    Šátky můžete v létě nosit také jinak než pouze kolem pasu. Jejich využití sahá od uvázání jako top, kolem krku nebo ve vlasech, až po přehození přes ramena nebo stylové uvázání na kabelku. Fantazii se zde meze rozhodně nekladou.

    Trend navazuje na ikonické momenty z historie módy. Například Carrie Bradshaw v Sexu ve městě ráda nosila šátky ve vlasech i kolem krku. Podobně výraznou estetiku ztělesňovala i Little Edie z Grey Gardens, která si šátek zavazovala pod bradou. Obě ženy dokazují, že styling šátku nemusí být uhlazený, ba naopak.

    @ivanaramirezm Loving a silk scarf around the waist! The perfect, easy way to elevate an outfit, adding shape and color 🧡 @DISSH @Songmont_Official @Jacquemus @HEAVEN MAYHEM #ootd #ootn #summeroutfit #elevatedchic #silkscarf #styleinspo #stylingideas ♬ original sound – Rojanna Tayco

    Nejnovější letní trend nám připomíná, že styl nevzniká v nákupním košíku, ale v kreativitě. Právě v ní tkví rovněž kouzlo hedvábných šátků. Žádná pravidla, jen nápad a chuť kousky, které už dávno vlastníme, navzájem nově kombinovat.

    Zdroje: Who What Wear, Dries Van Noten, InStyle, Instagram, TikTok

    Léto nekončí. Světové beach clubs jsou ztělesněním tichého luxusu

    0
    Cheval Blanc Seychelly beach clubs
    Cheval Blanc Seychelly beach clubs

    Polehávání na pláži může být pro mnoho cestovatelů čirou nudou. To však neplatí pro stále oblíbenější beach clubs. Šumění moře, široká paleta aktivit a nekonečné šampaňské, tak by se dal shrnout zážitek z těchto pohádkových míst. Nepředstavujte si celodenní párty. Existují i takové kluby, ze kterých dýchá quiet luxury atmosféra na míle daleko.

    Plážová dovolená může být nad míru sofistikovaným zážitkem. Beach clubs jsou totiž ztělesněním tichého luxusu. Relaxujete v nich s noblesou, jíte s výhledem a odpočíváte na těch nejpohodlnějších lehátkách. Místo je to ale i pro zážitky, adrenalin či dobrodružné výlety. Získáváte tak na pár dní vlastní svět daleko za hranicemi domova. Čas zde plyne pomaleji, ale vy ani tak o nic nepřicházíte.

    Ibiza nabídne víc než párty. Beach clubs už umí i romantické večeře či letní kino

    Na východním pobřeží Ibizy se nad skalnatou zátokou nachází resort Amante. Už pohled z výšky mu dodává punc elegantního úniku od reality, čímž jsou beach clubs proslulé. Nenajdete zde rušné promenády, ani divoké bary, naopak se vám otevírá brána do světa relaxu. Téměř odkudkoliv zde máte výhled na široké moře a uzavřený skalnatý převis dodává lokaci pocit naprostého soukromí.

    Zdroj: Amante Ibiza

    Ideální den si můžete sestavit ze široké nabídky aktivit. Začít můžete třeba jógou na dřevěném mole, dále posnídat čerstvé ovoce a celý den se koupat v tyrkysovém moři. Večer máte možnost zarezervovat si romantickou večeři při svíčkách, během které ochutnáte středomořskou kuchyni, nebo si zajít do letního kina. Ani v něm nechybí luxus v podobě sezení pod hvězdnou oblohou.

    Slow living v přímém přenosu. Italové rozhodně umí relaxovat

    Mezi beach clubs se najdou klenoty i pro ty, kteří neradi cestují příliš daleko. V exkluzivním resortu v Sardinii leží Cone Club, do kterého můžete stylově zaplout na lodi. Jeho předností je osvěžující zeleň, lemující luxusní prostředí kolem dokola, a co jiného než tyrkysové moře. Mísí se v něm středomořská noblesa a moderní ležérnost, což jen upevňuje výsledný zážitek.

    Zdroj: Cone Club

    Cone Club je ideálním místem pro pomalé dny u moře. Můžete například posedět ve stínu u baru s čerstvými mořskými plody, popíjet koktejl a pozorovat zapadající slunce. Každý večer totiž doprovází rituál západu slunce s živou hudbou, takže si připadáte jako v opravdovém exotickém ráji. Pokud potřebujete vypnout tělo i mysl, tohle je to pravé místo.

    Jako vystřižené z časopisu. Maledivy mají vždy čím překvapit

    Baros je malý soukromý ostrov na Maledivách, který se stal synonymem pro diskrétní a ničím nerušený luxus. Nečeká vás proto hluk motorek, ani přelidněné turistické atrakce, jen bílý písek, korálové útesy a vodní vily nad azurovou lagunou. Tamní beach clubs jsou tedy přesně tím učebnicovým příkladem Malediv, které vídáte v prospektech cestovních kanceláří.

    Zdroj: Baros Maldives

    Každá vila na Barosu má vlastní přístup k moři, soukromé lehátko, a tím pádem i naprosté soukromí. Den můžete naplnit šnorchlováním, plavbou na kajaku nebo odpočinkem v oceánském spa. Resort nabízí také podmořský vinný sklípek, gurmánskou restauraci na vodě a osobní servis. Pokud proto toužíte po prvotřídní dovolené, na Maledivách vám splní všechna vaše přání.

    Zdroje: Instagram

    Značka Miu Miu s Kylie Jenner pohořela. Proč jsou módní kampaně čím dál nudnější?

    0
    Kylie Jenner Miu Miu Fall/Winter 2025
    Kylie Jenner Miu Miu Fall/Winter 2025

    Podnikatelka Kylie Jenner je v módním průmyslu jako doma. Nejen, že má vlastní značku oblečení, ale často se objevuje i na obálkách časopisů a v kampaních. Nedávno se stala tváří značky Miu Miu. Ta však místo masové chvály sklidila vlnu kritiky. Nepovedené vizuály, které nakonec potopily brand i Jenner, otevřely širší diskusi o tom, jak současné kampaně upozaďují oblečení a tvořivost na úkor virálních momentů.

    Podzimní kampaň jako předmět kritiky. Kylie Jenner není Miu Miu Girl

    Nejnovější kampaň značky Miu Miu, věnovaná podzimní kolekci, rozhodně přitáhla pozornost na sociálních sítích, tentokrát však nežádoucím způsobem. Tváří kampaně, o níž se postarala návrhářka Miuccia Prada, zachycenou objektivem fotografky Lenguy, se totiž stala pro značku obzvláště neobvyklá osobnost, a to podnikatelka Kylie Jenner.

    Původní záměr reklamy s názvem Femininities o individualitě a boření genderových stereotypů zastínily nešťastné vizuály zobrazující Jenner v křečovitých, rozpačitých a znuděně působících pózách. Lavina negativních ohlasů na sebe nenechala čekat. Obsazení Jenner do kampaně značky známé svou quirky a velmi niche estetikou lze přirovnat k pokusu násilně napasovat kousek puzzle do špatné skládačky.

    Příkladem pro Miu Miu by mohla být švédská značka Acne Studios, která podnikatelku obsadila do své kampaně pro džínovou kolekci v roce 2023. Jemně provokativní, úderné a dynamické vizuály působily nenuceně a zároveň vyzařovaly její osobnost. Do skládačky tentokrát zapadl i vhodný styling v podobě oblečení, které nepůsobilo, že by se v něm Jenner topila.

    Móda se zasekla v bludném kruhu. Nápaditost jde stranou, vítězí virál

    Kylie Jenner a její dominance na obálkách časopisů i v reklamách vynáší na povrch několik neduhů, kterých se módní průmysl zjevně nedokáže jen tak zbavit. Móda jako jeden z hlavních kulturních hybatelů současného světa se ocitla v zajetí sociálních sítí. Získaná pozornost uživatelů se stává hlavním nástrojem, pomocí kterého mohou značky zůstat relevantní v nekonečném moři obsahu.

    Oblečení a kreativní koncepty za ním již nehrají hlavní roli. Důležitější jsou virální momenty, slavné osobnosti a dechberoucí lokality, jež zajistí engagement na sociálních sítích. Příkladem je značka Coperni a její přehlídka v pařížském Disneylandu, kterou uzavřela právě Kylie Jenner. Buďme upřímní, nic jiného kromě ikonického růžového zámku v pozadí a Jenner v černých šatech jsme si z ní neodnesli.

    Zdroj: Coperni

    V mnoha případech se nám snaha za každou cenu obsadit hvězdné tváře, které často s danou značkou vůbec nesouzní, jeví spíše jako účelový marketingový tah. Cílem je zviditelnit se, nikoli vytvořit něco smysluplného s estetickou i intelektuální hodnotou. Na to, aby na nás reklamy opět udělaly dojem, by se však módní průmysl musel na chvíli zamyslet a přestat upřednostňovat zisk před skutečnou originalitou.

    Zdroje: Miu Miu, Acne Studios, Instagram, Youtube