Více
    Domů Blog Strana 207

    Dámská zimní kolekce Saint Laurent je připomenutím Yvese Saint Laurenta a jeho lásky ke stylu Art Deco

    0
    YSL
    YSL

    Yves Saint Laurent, jeden z nejvlivnějších návrhářů dvacátého století, byl spolu se svým obchodním partnerem a spoluzakladatelem Pierre Bergé také oddaným mecenášem umění. Během desetiletí tato dvojice shromáždila sbírku neocenitelných obrazů, archeologických artefaktů, soch (včetně díla od Picassa), afrických masek, uměleckých předmětů, různých knih a rukopisů promyšleně vybraných tak, aby se vzájemně doplňovaly.

    Přestože se Yves Saint Laurent setkal s mnoha styly a směry, zvláštní místo v jeho srdci zaujímal Art Deco. Jednou z jeho prvních a nejcennějších akvizic do osobní sbírky byla dvojice váz Dunand, které byly poprvé vystaveny v roce 1925 na Exposition Internationale des Arts Décoratifs.

    Postupem času na Yvese Saint Laurenta silně zapůsobily také modernistické interiéry, které ve 30. letech 20. století navrhl Jean-Michel Frank pro avantgardní mecenáše a které o několik desetiletí později změnily způsob, jakým si zařizoval své pařížské sídlo. Navzdory nepopiratelné zálibě zesnulého francouzského návrháře v estetice Art Deco se do jeho kolekcí na přehlídkových molech dostalo jen málo z tohoto uměleckého směru.

    Letos ale radikální elán Art Deco prostupuje celou dámskou kolekcí Winter 2022 Saint Laurent, která je nyní v prodeji. Oblíbený styl se vyznačuje uhlazenými geometriemi nebo stylizovanými formami, ovlivněnými kubismem a vídeňskou secesí. Ačkoli odkaz zde není doslovný, přehlídku definuje v celkovém obrysu. Art Deco kombinuje moderní styly s jemným řemeslným zpracováním a bohatými materiály a představuje luxus, půvab a technologický pokrok na vrcholu své popularity.

    Foto: Saint Laurent

    Kreativní ředitel Anthony Vaccarello se při realizaci zimní kolekce obrací k další ikoně dvacátého století a odkazuje na britskou spisovatelku Nancy Cunard. Nezávisle smýšlející spisovatelka a politická aktivistka se oblékala velmi odvážně. Předběhla tím tak svou dobu, čímž dala svému „mužskému šatníku“ nesmazatelný otisk.

    Foto: Saint Laurent

    Vaccarello tak novou kolekcí zasazuje Nancy Cunard do našeho současného života. Aby toho dosáhl, získávají charakteristické kousky domu novou dramatickou podobu, pod kterou se halí dlouhé plynulé linie.

    Charakteristické svrchní oděvy Yves Saint Laurent z těžších materiálů se proměňují v kabáty v paletovém stylu, které se stahují dolů, v kombinaci s šaty z jemných látek. Záblesky průsvitnosti a nečekaná obuv dodávají lehkost a ženskost. Dynamické proporce jsou patrné v celé kolekci, Tvoří je silná šikmá ramena, která doplňují odvážné šperky odlité ze stříbra, zlata a bronzu.

    Foto: Saint Laurent

    Inovace doslova září v mistrovsky vyrobených imitacích kožešin vytvořených stejnými řemeslníky, kteří s domem spolupracují již řadu let.

    Dámská kolekce Winter 2022 Saint Laurent dokazuje, že zdrženlivost nemusí být bez radosti. Poetická přehlídka je doslova plná výbuchů nespoutaného odhodlání a je důkazem, že Vaccarellovi se daří najít ducha pokroku.

    Zdroj: Prestigeonline.com, Saint Laurent, YouTube

    Vykouzlete mužům úsměv na tváři. Víme o nejkrásnějších dárcích pod stromeček

    0
    Louis Vuitton
    Louis Vuitton

    Vánoční svátky a festive season nám klepou na dveře. Nechte se unést oslňující vánoční atmosférou a i nadílku vyřešte včas. Nenechali jsme nic náhodě a připravili pro vás průvodce elegantními dárky právě pro muže.

    Pro nespoutané cestovatele

    O stylové cestování se tyto Vánoce postará Dior. Nová cestovní taška Doir Lingot 50 Bag je k tomu dokonale stvořena. S šedým provedením nešlápnete vedle. Je něco mezi černou a bílou, proto skvělý kompromis, pokud obdarovaný nosí převážně dvě základní barvy. Kožený prvek Saddle dodává tašce ten správný punc luxusu. Připomínáme, že ji můžete pořídit z pohodlí domova, Dior již zahájil online nakupování v Čechách.

    Foto: Christian Dior

    Instagramový trend, dekorace do koupelny a parťák pro volné dopoledne

    To je župan od Versace, must-have kousek, se kterým se budeme cítit stylově i doma u televize. Pokud si nevíte rady s velikostí obdarovaného, Versace župan vyberte od oka. I když má klasickou řadu konfekčních velikostí, tak se povětšinou trefíte. Župan od Versace je částečně i dekorací, v kombinaci s papučemi a ručníky koupelně dodá zcela jiný nádech. Zakládá-li si obdarovaný na instagramové image, pak už jiný dárek nehledejte. 

    Foto: Versace

    Pánská taška zůstává nedílnou součástí outfitu

    Jak vidno, nylon nabírá v oblibě na plných obrátkách. Nejen Prada ale i Fendi se ponořilo do říše nylonu. Módní dům nám ve svém vánočním dárkovém průvodci jako první tip zobrazuje právě Fendi and Porter Baguette Bag. Klasické kožené zpracování značka odložila stranou. Nylon zkrátka válí! Dalším faktem, proč tuto tašku letos pořídit, je jubilejní 25. výročí od uvedení původní verze „bagetek“ na trh. Tahle kráska pod stromečkem nadchne každého milovníka módy. K dispozici jsou dvě barvy – khaki a klasická černá.

    Trendy boots na zimu

    U Louis Vuitton jsme vybrali LV Baroque Ranger Boots. Na dekorativní vzor podrážky jsme doposud byli zvyklý pouze u Versace nebo Dolce & Gabbany. Nyní se v podobném světle předvedl i Louis Vuitton. Boty splňují všechny trendové náležitosti. Vyšší platformu i černý kožený vzhled. Jsou jednoduše řečeno stylovky. A pokud víte velikost obdarovaného, máte vyhráno. Na zimní dny jsou jako stvořené.

    Foto: Louis Vuitton

    Pánská dekorativní kosmetika

    Už dávno není líčení u mužů tabu. Řídí se tím i Chanel, který vytvořil kolekci Boy de Chanel. Obsahuje základní dekorativní kosmetiku pro muže. Pokud je pro obdarovaného vzhled z jakéhokoliv důvodu klíčový, bude opravdu nadšený. Jednotlivé produkty nebo rovnou celou sadu nově také objednáme na českých stránkách Chanelu. O dostupnosti v butiku se raději předem informujte.

    Video: Chanel

    Šperk s gravírováním

    Tiffany & Co. je jednou z nejvýznamnějších značek šperkařského průmyslu. Proto by pod stromečkem neměla chybět. Markers I. D. Chain Bracelet se přímo nabízí jako základní pánský náramek a dokonce s možností gravírování. Typicky pánský vzhled náramku dohromady s vygravírovanými iniciály vykouzlí úsměv na tváři každému muži. Design náramku koresponduje jak s okázalým odkazem samotného Tiffanyho, tak s moderním objektivem. Náramek perfektně vypadá „navrstvený“ s jinými šperky nebo hodinkami.

    Foto: Tiffany & Co.

    Pro milovníky zimních radovánek

    Moncler letos ve svém dárkovém průvodci představil bundu Black Corydale Short Down. Je dost možné, že právě váš obdarovaný čeká právě na ni. Hodí se do mrazivých dní ve městě i na horách. Plácnete tak dvě mouchy jednou ranou. Pokud se u Monclera ohlédnete i po doplňcích jako jsou čepice či rukavice, bude look vypadat skutečně cool.

    Foto: Moncler

    Neodolatelný parfém

    Pigmentarium Erotikon je parfém, který vás ani obdarovaného nenechá klidnými. Jak nám název napovídá, jde o velmi smyslnou a svůdnou vůni.

    Foto: Pigmentarium

    Fazole Tonka, vanilka a růžový pepř. To jsou hlavní složky parfému, proto se hodí pro ctižádostivé a sebevědomé muže. Parfém dokonale podtrhne jejich osobnost. Vůni lze vyzkoušet v parfumerii Ingerdients v Pařížské ulici.

    Zdroj: Dior, Versace, Louis Vuitton, Chanel, Tiffany, Moncler, Pigmentarium

    Stephen Jones popustil uzdu své fantazii ve spolupráci s firmou G-Star Raw

    0
    G-Star-Raw

    Jedná se o první projekt londýnského návrháře Stephena Jonese se značkou G-Star Raw, která je držitelem certifikátu Cradle-to-Cradle. Vytvořil pro ně pět couture návrhů a dva komerční. Hlavním materiálem je džínovina.

    Sám Jones uvedl, že jeho cílem bylo přenést džínovinu do světa couture a donutit se přemýšlet jak s tímto materiálem zacházet.

    Foto: G-Star Raw

    Chtěl jsem džínovinu pozvednout,“ řekl Jones v rozhovoru pro online magazín WWD.com. „Jsem si vědom tradice džínoviny, toho, co je a co znamená a chtěl jsem udělat pravý opak. Vytáhl jsem denim z jeho komfortní zóny a udělal z něj to, čím nebyl.

    Výzva na mnoha úrovních

    Stephen Jones je považován za jednoho z nejradikálnějších a nejvýznamnějších návrhářů klobouků našeho století. Pracuje pro značky jako je Dior či Vivienne Westwood. Za vstup do světa módy mu můžeme určit rok 1982, kdy si ho Diana, princezna z Walesu, vybrala jako svého dodavatele a návrháře klobouků.

    Jones již dříve hodně pracoval s tuhými a lehkými látkami, jako je sláma nebo plsť. Naproti tomu nepraný denim od G-Star je velmi těžký. Přesto úkol zvládl na jedničku a zejména couture kousky vypadají jako z pohádky.

    Podívejme se například na klobouk obřích rozměrů, který se mění v dokonalý plášť s vlečkou, která měří dva a půl metru. Má poutka na opasek a obří kapsy s písmeny S a J.

    Foto: G-Star Raw

    Samotný Jones je přesvědčený, že tento model může být ideální třeba na pódium pro některou z jeho slavných klientek, mezi které patří Rihanna, Lady Gaga nebo Mick Jagger.

    Další úžasný módní výtvor vypadá, jako by vypadl ze stránek knihy Dr. Seusse. Je to věž ve tvaru stromu z kbelíkových klobouků, které se postupně zmenšují.

    Foto: G-Star Raw

    Velmi zajímavým stylem i pro běžné nošení je baseballová čepice s malými křídly místo klapek na uši. „V téhle se dá rozhodně jet rychleji,“ komentuje vtipně Jones.

    Foto: G-Star Raw

    Prostě mi zavolali. Udržitelnost byla zásadní pro mé rozhodnutí

    Kolekce vznikla poté, co ho společnost G-Star Raw oslovila s nabídkou spolupráce a on se této výzvy chopil.

    Prostě mi zavolali – normálně by to byl telefonát z velkého domu v Paříži nebo od celebrity, která by chtěla klobouk na své další turné. Džínovina je od couture na hony vzdálená, je na úplně opačném konci spektra než to, co dělám,“ řekl Jones.

    Foto: G-Star Raw (Stephen Jones)

    Jedním z hlavních důvodů, proč se rozhodl říci „ano“ tomuto partnerství, byly závazky společnosti G-Star v oblasti udržitelnosti. Džínovina G-Star, kterou zde použil, má certifikát Cradle-to-Cradle, což je standard kvality, který se vztahuje na výrobu v uzavřeném cyklu. Dodržuje přísné požadavky týkající se hospodaření s vodou, sociální spravedlnosti, opětovného použití materiálu a udržitelné energie. Výrobky se také nevyrábějí ve východní Asii ale v Itálii, aby se snížil počet přepravních kilometrů.

    Couture kousky budou uvedeny na trh v úterý, zatímco dvě limitované edice ready to wear modelů budou k dostání od 1. prosince.

    Zdroj: WWD.com

    Tiffany se spojila s umělcem Danielem Arshamem a krásná limitka zámkového náramku je na světě

    0
    Limited-Edition-Tiffany&CO
    Limited-Edition-Tiffany&CO

    Společnost Tiffany & Co. právě vydala vzrušující aktualizaci jednoho ze svých nejnovějších produktů. Unikátní náramek z 18karátového bílého zlata je umístěn v bronzové erodované soše visacího zámku, kterou navrhl Daniel Arsham.

    Již v srpnu luxusní klenotnictví představilo novou kolekci Tiffany Lock, která zahrnuje čtyři genderově neutrální náramky vyrobené s charakteristickým designem visacího zámku značky. Nyní značka pověřila amerického umělce Daniela Arshama, aby náramek pro letošní prázdninovou sezónu nově ztvárnil.

    Foto: Tiffany & Co.

    Šperk nazvaný Tiffany & Co. x Arsham Studio Bangle je ručně vyroben z 18karátového bílého zlata a je osázen více než třemi karáty diamantů a jedním karátem zeleného kamene tsavoritu (který v určitém světle vypadá spíše jako Tiffany Blue než jako zelený).

    Náramky, jejichž počet je omezen na pouhých 99 kusů, jsou uloženy v sošce „Bronze Eroded Tiffany Padlock“, jejíž tvar vychází z archivního designu Tiffany. Výroba každé skulpturální krabičky trvá více než 400 hodin.

    Foto: Tiffany & Co.

    V sadě je toho samozřejmě víc, než se na první pohled zdá. Visací zámek je archivní motiv společnosti Tiffany’s, který pochází z 19. století. Některé z posledních novinek klenotnictví, jako jsou náramky z kolekce Lock, jsou vytvořeny podle nich. Visací zámek je také výrazem Arshamovy estetiky „Future Relics“, která je vysoce ceněna fanoušky umění a která nově zobrazuje současné předměty optikou „imaginární budoucnosti“.

    Visací zámek však také představuje osobní pouta, která si mezi sebou vytváříme – což je obzvlášť aktuální v době, kdy jsou svátky za rohem. Kolekce Lock je ukotvena kolem inkluzivního poselství: „Žádná pravidla. Všichni jsou vítáni.

    Foto: Tiffany & Co.

    Toto vydání představuje třetí spolupráci mezi Tiffany a Arshamem od roku 2021, kdy zahájili své tvůrčí partnerství. Od té doby si fanoušci tohoto dua mohli zakoupit limitovanou sérii uměleckých děl s názvem „Bronzová erodovaná krabička Tiffany Blue“ a speciální edici basketbalového míče v modré barvě Tiffany Blue pro All-Star víkend.

    Foto: Tiffany & Co.

    Nová socha s visacím zámkem a sada náramků Tiffany a Arsham se bude dodávat v na zakázku vyrobené bedně Tiffany Blue s kovovým kováním, vše za aktuálně 59 000 dolarů. S nákupem je dodávána také další modrá krabička, v níž jsou uloženy dvojí značkové bílé manipulační rukavice. Kompletní sada bude k dostání ve vybraných prodejnách Tiffany & Co. po celém světě již 1. prosince.

    Alternativu? Ano máme

    Pokud je pro Vás cena Tiffany příliš vysoká nebo máte obavu, že se na vás v limitované edici nedostane, můžete nakouknout do butiků i jiných značek. Za zmínku určitě stojí zlaté náramky Cartier. Konkrétně ty z řady LOVE jsou dostupné aktuálně od 5 100 dolarů a to hned v několika barvách a variantách.

    Foto: Cartier

    Není zlato vše co se třpytí, a i přesto na vaší paži takový šperk z ušlechtilé oceli může být právě pro vás tou pravou volbou. Pokud se podíváme například ke značce Louis Vuitton, najdeme zde pár opravdu krásných kousků s cenovkou pod 1 000 dolarů.

    Foto: Louis Vuitton

    Tato manžeta s vyrytým ikonickým vzorem a bezpečnostním cvočkem je ideálním kouskem, který lze libovolně kombinovat. Cena na německém e-shopu je aktuálně 505 Euro.

    Zdroj: Robb Report, Tiffany, Cartier, Louis Vuitton, YouTube

    Christie’s příští měsíc prodá další vzácný růžový diamant. Cena by mohla být až 35 milionů dolarů

    0
    Fancy vivid pink
    Fancy vivid pink

    Další den, další růžový diamant k mání.

    Na aukci Christie’s Magnificent Jewels, která se bude konat příští měsíc, budou mít fanoušci šperků šanci získat v aukci působivý 13,15karátový ozdobný prsten Fanci Vivid Pink s překrásným růžovým diamantem. Kámen tohoto druhu je vzácný mezi drahokamy díky svému jasnému odstínu a velikosti. Méně než 10 procent růžových diamantů váží více než jednu pětinu karátu. Jeho odhadovaná hodnota se pohybuje od neuvěřitelných 25 milionů dolarů do 35 milionů dolarů. 

    Tato ohromující nabídka přichází v návaznosti na nedávný prodej 19karátového růžového diamantu Fortune Pink, který aukční dům prodal za téměř 29 milionů dolarů na začátku tohoto měsíce v Ženevě.

    Foto: Christie’s (Fortune Pink)

    Tento kámen byl doposud jedním z největších prodejů růžových diamantů na světě. Cenu překonaly pouze dva prodeje z minulosti a to růžový diamant Pink Promise, který se v roce 2017 prodal za 32 milionů dolarů, a taktéž růžový diamant Winston Pink Legacy, který se v roce 2018 prodal za 50 milionů dolarů a stanovil tak tehdejší světový rekord v ceně za karát růžového diamantu.

    Foto: Christie’s (Pink Promise, Winston Pink Legacy)

    Po úspěchu růžového Fortune Pink jsme hrdí na to, že nás oslovil soukromý sběratel, abychom tento neuvěřitelný diamant nabídli v prosincové aukci,“ uvádí Rahul Kadakia, vedoucí mezinárodního oddělení šperků Christie’s. „V letošní sezóně jsme zaznamenali vynikající výsledky. Fancy Vivid Pink je nejvyššího kalibru. S působivou sytostí, stupňovitě broušenými fasetami a stupněm čistoty je tento 13,15karátový diamant naprostou vzácností.

    Pokud se chcete na drahokam podívat ještě před podáním nabídky, můžete si ho prohlédnout v budově Christie’s Rockefeller Center v New Yorku od 2. do 5. prosince.

    Foto: Christie’s (Fanci Vivid Pink)

    Samotný prodej začíná 6. prosince v 10 hodin dopoledne během luxusního týdne společnosti v Rockefellerově centru.

    Foto: Robb Report, Christie’s Magnificent Jewels

    Módní domy se předhánějí v čarokrásných vánočních kampaních. Která vás nejvíc okouzlí?

    0
    Burberry - Shakira
    Burberry - Shakira

    Vánoční spoty nás baví! Nabízejí pompézní inspiraci, jak rozmazlit své blízké. Přední módní tvůrci každoročně ukazují to nejlepší z vlastní tvorby a nutno dodat, že za uplynulé roky nastavily standard opravdu vysoko. Letos Burberry obléklo zpěvačku Shakiru, Dior pod svůj plášť zahalil obchodní dům Harrods a Hailey Bieber pohostila velkou návštěvu u Tiffanyho. Pojďte se pokochat…

    Dior proměnil Harrods v perníkovou chaloupku

    Ikonický obchodní dům Harrods v samém centru Londýnské metropole se pyšní novou blyštivou fasádou. Působí klasickým, až nostalgickým dojmem. Přitom se díváte na nejrozsáhlejší branding v celé historii této budovy! „Báječný Dior svět“ otevírá bránu do své historie, takže jsou k vidění legendární outfity, v harmonii se současnými trendy perlami – to vše v „perníčkových“ kulisách. Občerstvit se můžete v nově otevřené kavárně Dior café. Během úvodního víkendu navštívilo sladké království francouzského módního domu přibližně 1500 lidí. Ponořit se do krásy a omamné vůně je možné v beauty sekci s parfémy La Collection Privé a tím nejlepším pro pleťovou péči a slavnostní make-up.

    Tifanny & Co. vzdává hold Andymu Warholovi

    Americká společnost oslavuje propojení se světoznámým pop-artovým umělcem, který v 50. a 60. letech vytvořil pro Tiffany & Co. řadu výjimečných pohlednic. Do Warholova printu jsou kromě šperků zahaleny i nákupní tašky. Kampaň nafotil Mario Sorrenti, italský fotograf zaměřující se hlavně na akty. Modelka Hailey Bieber vítá sváteční hosty ve studiu, kde Andy Warhol pořádal své velkolepé večírky. Přátele obdarovává typickými tyrkysově modrými krabičkami, kde nechybí slavná brož Bird on a Rock.

    Burberry uvádí The Night Before

    Kolumbijská zpěvačka Shakira představila kampaň jako ambasadorka tradičního britského domu Burberry. Oslňuje v šatech, které jí padnou jako druhá kůže a jsou pokryté křišťálovým zdobením. Režie se ujal tým Torso.Solutions – kreativního studia, podepsaného pod tvorbou značek Mugler nebo Jean Paul Gaultier.

    Chanel vánoční kampaň vystřelil až na Měsíc

    Světoznámý brand Chanel tentokrát supluje Santa Clause, jehož saně nahradil horkovzdušný balón. Cestující z něj posílají dárkové krabičky s unikátními šperky. Z filmu je zřejmé, že Fine Jewelry se hodí do jakékoli situace. Své uplatnění najdou dokonce i na Měsíci, jenž je stěžejním symbolem kampaně s příhodným názvem Once Upon a Moon.

    Dolce&Gabbana představují vánoční trhy na nové úrovni

    Italská značka Dolce&Gabbana svým italským šarmem zahřívá Londýn. Pop-up store v srdci Covent Garden bude mít svou zářivě barevnou bránu otevřenou až do 15. ledna 2023. Kromě módy a doplňků budou k dostání prvotřídní italské delikatesy a víno. Pokud se chystáte do Londýna, určitě tento insta spot navštivte.

    Louis Vuitton nás dojme plyšovým medvídkem

    Pro svou kampaň Louis Vuitton vybral známého režiséra Garyho Freedmana a chytlavý song Happy Together. Cestu k vánoční atmosféře ukazuje příběh plyšového medvídka, který se snaží setkat s Vivienne – ikonickou Louis Vuitton kytičkou. Cestou je doprovází krásné poklady známé francouzské značky a nakonec se obě postavičky šťastně shledají. Veselé Vánoce!

    Zdroj: Burberry, Chanel, Dior, Dolce&Gabbana, Tiffany, Louis Vuitton, Instagram, WWD

    Historie a příběh ikonického loga Fendi

    0
    Fendi
    Fendi

    Některá loga jsou dobrá. Některá jsou špatná. Některá jsou vyloženě ošklivá. A některá jsou tak legendární, že přesahují samotnou značku. Logo Fendi je právě takovým emblémem. Monogram se dvěma písmeny „F“ se stal tak ikonický, že ho znají i lidé, kteří nikdy neslyšeli název „Fendi“. Jaký je však jeho příběh? A který kreativní génius ho vytvořil? Tušíte, jaké zvíře bylo původním maskotem značky? Zůstaňte kde jste a brzy se to dozvíte!

    Historie značky Fendi

    Společnost Fendi založili v Římě roku 1925 Adele Casagrande a Edoardo Fendi. Díky svému zaměření na rafinovanost a luxus se značka brzy stala cílem všech, kteří měli slabost pro nejvytříbenější kousky a peníze na jejich nákup. V 60. letech 20. století se pět dcer Adele a Edoarda, které převzaly vedení společnosti v roce 1945 rozhodlo, že nastal čas pro nový směr. Na scénu nastoupil Karl Lagerfeld, návrhář, který už měl za sebou mimořádný úspěch u značek Balmain, Charles Jourdan, Chloé, Krizia a Valentino.

    Foto: Wikimedia Commons

    Lagerfeld byl původně najat, aby zmodernizoval kožešinovou řadu Fendi, ale brzy dal celé společnosti zcela novou podobu. Nestačilo však proměnit krtčí, králičí a veverčí kůže na „Haute Couture“. Lagerfeld chtěl, aby se Fendi lišilo od všech tradičních kožešnictví v okolí. Vytvořit zábavný, kreativní, mladistvý módní dům, který by vyráběl takové kožichy, které by oslovily nejen staré dámy v Evropě. Jeho cílem nebylo nic menšího, než z Fendi udělat mezinárodně uznávanou značku. A jak to udělat lépe než pomocí loga?

    Zrod dvojitého F

    Podle legendy načrtl Lagerfeld slavné logo během necelých pěti vteřin při svém prvním setkání se sestrami Fendi. „Netušil, jak velkým se toto logo nakonec stane. Jinak by si s jeho tvorbou dal asi víc práce, ale ono se prostě tak nějak přirozeně rozvinulo,“ uvedla jedna ze sester Silvia Venturini Fendi.

    Vyzbrojena novým logem, novou kreativní strategií a novým smyslem pro věc byla společnost Fendi připravena dobýt svět.

    „Fun Fur“

    Lagerfeldovo logo mělo jak jazykový, tak kreativní význam. Znamenalo vše, co si Lagerfeld pro Fendi představoval, skrývalo v sobě slova „Fun“ a „Fur“, tedy doslova „zábavný kožich“. Než Lagerfeldova nápaditá troufalost postavila svět módy na hlavu, kožešiny si kupovaly především bohaté ženy se zálibou ve strohosti a luxusu ze staré školy. Ale teď tu byla 60. léta a střídmost vystřídala lehkovážná hravost. Nové logo bylo poselství celému světu, že u Fendi se všechno zásadně změní.

    Následující tři desetiletí Lagerfeld z loga vytěžil, co se dalo. Naštěstí tehdejší trh nebyl ničím jiným než logem. Louis Vuitton a Gucci udělaly z triček, tašek, šatů a všeho ostatního s logem vrchol žádanosti a ze svých značek vrchol módy. Fendi udělalo totéž a využilo tohoto trendu do té míry, že bylo téměř nemožné najít jedinou věc této značky, která by nebyla opatřena slavným dvojitým F.

    Předčasný odchod do důchodu

    Pak ale šílenství kolem loga dosáhlo vrcholu. Na začátku devadesátých let bylo nošení výrazného loga na hrudi módní sebevraždou. Najednou se trendem stala diskrétnost. Pokud chtěla některá společnost pokračovat v označování svého zboží logem, musela najít nenápadnější způsob, jak to udělat. Někteří na to reagovali právě takto, jiní se rozhodli od svých emblémů úplně ustoupit, což byl případ právě Fendi. Pokud jste chtěli, aby svět věděl, že vlastníte kabelku Fendi, museli jste si najít jiný způsob, jak to udělat, protože do té doby ikonické logo, bylo posláno do předčasného důchodu.

    Vzkříšení

    Fendi se rozhodlo svůj legendární emblém přeci jen oživit. Avšak místo toho, aby společnost v tichosti znovu zavedla dvojité F do svých produktů, rozhodla se Lagerfeldův výtvor mírně inovovat a jeho znovuzavedení řádně oslavit.

    „Po mnoha letech, předěláváme logo,“ řekla Silvia Venturini Fendi. „Navrhl ho Karl v roce 1965 a v osmdesátých letech bylo velmi populární, ale pak jsme ho dlouho nepoužívali tak zjevným způsobem,“ dodala.

    Nové logo, představené v květnu 2018 na večírku FF Reloaded, si zachovalo ducha původního loga, ale mělo modernější, hranatější tvar. Nově pojaté logo se dočkalo bouřlivého přijetí.

    Na počátku byla veverka

    Dvojité F nebylo, jak se někteří lidé domnívají, prvním logem značky. V počátcích byla jejím maskotem veverka stojící na větvi a držící ořech, což bylo poněkud zvláštní logo, alespoň pro módní dům.

    Bylo to právě dvojité F, které proměnilo Fendi z bezvýznamného módního domu, o němž slyšel jen málokdo, v miliardový podnik, který zná a miluje celý svět. Karl Lagerfeld je sice po smrti, ale jeho logo je stále s námi a snad to tak i zůstane.

    Zdroj: lofficielusa.com, moneyinc.com, heroine.com, vogue.me

    Nejlepší bílé tenisky pro jakýkoliv outfit. Tyhle koupíte teď a nosit můžete pořád

    0
    white_sneakers_pinterest_4
    white_sneakers_pinterest_4

    Jsou základem každého botníku, nosíme je už celá dlouhá léta a outfity díky nim dostávají úplně jiný rozměr. I proto bychom se neměli bát do bílých tenisek zainvestovat. Právě teď je na trhu spousta skvělých možností a my vybrali ty nejlepší.

    Céline

    V pomyslném žebříčku oblíbenosti těchto krásek vyhrála letos první místo francouzská značka Céline. Sneakers domu Céline se nesou v duchu jednoduchého provedení, malého loga a devadesátkového vzhledu. To jsou znaky, které je dělají tak oblíbenými. Lze je kombinovat s jakýmkoliv oblečením. Hodí se k streetovému looku i k obleku. Aktuální cena je 590 EUR. Dostupné jsou na oficiálních stránkách i v buticích.

    Foto: Céline

    Prada

    Futuristické tenisky, oblíbené ve světě rapperů i fashion influencerů. První utopickou vizi těchto bot má na svém kontě sama Miuccia Prada. Prada Cloudbust Thunder tenisky se ihned staly velkým trendem hlavně mezi mladšími generacemi, právě díky vlivu influencerů a blogerů. Díky tomu je doporučujeme vynést se streetovými kousky. Perfektně vypadají i s jiným futuristickým prvkem. Ceny se pohybují od 870 EUR.

    Foto: Prada

    Balenciaga

    Trend ugly shoes Balenciaga přímo vystihuje. Všem známá kolekce Triple S tento výkřik odstartovala již v roce 2017, kdy se boty dostaly do „teniskové síně slávy“. Ikonické Balenciagy můžeme vidět doslova na „každém rohu“. Vypadá to, že ještě dlouho z módního popředí nevyjdou. Ceny také startují na 895 EUR a ke koupi se, k naší radosti, nabízí nedávno otevřený butik v Pařížské ulici.

    Foto: Balenciaga

    Miu Miu

    Máme ovšem i něco pro odlehčení. Decentním hitem tohoto roku jsou MiuMiu Chunky sneakers. Stejně jako u Céline jde o elegantní provedení s nádechem lehké logománie. Výhodou tohoto typu tenisek je právě kombinace s jakýmkoliv stylem. Pokud máte rádi originalitu, jsou to ty pravé. V ulicích Prahy s nimi pravděpodobně nikoho nepotkáte. Objednat je můžete za 710 EUR na oficiálních stránkách.

    Foto: Miu Miu

    Off-White

    Bílou stylovkou jsou také Off-White Out of Office sneakers. Jde o ryze steetové tenisky, takže kombinace spíše s volnými džíny a velkou mikinou, než s elegantními kousky. Off-White nabízí celou řadu bílých tenisek, proto doporučujeme na jejich stránkách více zalistovat. V Praze je najdeme v buticích Pařížská 17 nebo The Brands. Působivá je i cena. Pořídíme je již od 550 EUR.

    Foto: Off White

    Louis Vuitton

    Snad nejvíce známými „insta-teniskami“ od Vuittona jsou Time Out Sneakers. Známe je z instagramových profilů téměř všech fashion influencerek. Kombinace Louis Vuitton monogramů a bílého zpracování je legendární. Například stejně jako u černých kabelek Lady Dior se tenisky dostaly do podvědomí i lidem vyznávajících minimalismus. Aktuální cena je 845 EUR.

    Foto: Louis Vuitton

    Saint Laurent

    Mezi oblíbené bílé boty se tento rok řadí i tenisky z řady Court Classic. Co se týče barev, tak i přesto, že jsou bílé, najdeme více možností barevných detailů. Jsou opravdu minimalistické, proto to doporučujeme s ostatními složkami outfitu nepřehánět. Ceny startují na 650 EUR.

    Foto: Saint Laurent

    Zdroj: off—white, balenciaga, miumiu, prada, celine, LV, Saint Laurent

    Nadčasového #oldmoney stylu jsou plné sociální sítě. Ten zkrátka nestárne!

    0

    Letní dovolená na francouzské riviéře. Popíjení Chianti v toskánské vesničce. Dostihové závody v Anglii. Nebo lyžování ve švýcarských Alpách… To všechno jsou okamžiky, které si žádají #oldmoney módu. Trend, který doslova zahltil Tik Tok byl vždy opředen vlnou tajemnosti. Jaké jsou základní prvky tohoto stylu?

    @oldmoneyguide Old Money inspired ✨OUTFITS✨ #oldmoney #oldmoneyoutfits #oldmoneyaesthetic #oldmoneylifestyle #oldmoneyisbetter #oldmoneylife #oldmoneyfashion #richlifestyle #richlife #elegant #elegance #classic #outfits #oldmoneystyle ♬ original sound – Perfume snatchers

    Old Money módu definují neutrální barvy a rovné volné linie. Využívá pletené svetry a vesty. Muže reprezentují kalhoty s nažehlenými puky, ženy klasické „tenisové“ sukně nebo šaty. Polobotky a mokasíny jsou pro vybudování #oldmoney šatníku nezbytností. V tomto stylu se budete cítit výjimečně a chic, protože nikdy nevyjde z módy. Alespoň tak nám nestárnoucí trend TikTok popisuje.

    Vaše základní #oldmoney kousky

    Nedílnou součástí většiny #oldmoney inspiračních outfitů je trenčkot. Luxus symbolizuje už od minulého století. Jak vidno, je velice nadčasový a neustále nositelný. Pokud do něj zainvestujete, vydrží vám při správné péči klidně i třicet let. Doporučujeme klasickou britskou značku Burbbery nebo švédské Acne Studios.

    Foto: Burberry, Acne Studios

    Business obuv přímo koresponduje s #oldmoney módou. Mokasíny vypadají skvěle v kombinaci s vysokými ponožkami nebo podkolenkami. Klíčovým prvkem #oldmoney trendu je kůže, coby materiál bot i doplňků. Populárním průkopníkem mokasín je jednoznačně Prada nebo Chanel.

    Foto: Chanel, Prada

    Další esenciálním prvkem Old Money outfitu jsou pletené svetry a vesty. Nejtypičtější je v kombinaci s bílou košilí nebo polo tričkem. V čele osvědčených výrobců stojí Ralph Lauren. Jeho kousky jsou nepřehlédnutelné. Pohodlný kašmír zajistí butiky Burberry nebo COS.

    Foto: Ralph Lauren

    Zdroj: burberry.com, acnestudios.com, cosstore.com, chanel.com, raplhlauren.com, prada.com, TikTok, Instagram

    Jak řekla Carrie Bradshaw: „Malý šperk by bohatě stačil“. Letos pod stromečkem zaválíte

    0

    Vánoce se blíží mílovými kroky, nepodceňte přípravu dárků a pojďte se s námi podívat na pár Fashion Jewelry náramků. Šperky jsou totiž již od dávných dob tím nejoblíbenějším darem. Zvýrazňují charakter a jsou symbolem luxusu.

    Hermés

    Fashion Jewelry od Hermés je zkrátka must-have. Velice populární a přesto nadčasové šperky, které podtrhnou vaši osobnost. Náramky s typickým písmenem „H“ najdeme v nepřeberném množství barev a vzorů. Hermés nabízí pánskou i dámskou řadu. Kolekce Click H pod stromečkem jistě potěší. Pokud nevíte, jakou barevnou kompozici vybrat, nebojte se zakoupit snad nejvíce ikonickou kombinaci zlaté a oranžové. Nenaruší ani jednobarevný outfit. Naopak každodenní look „rozsekne“ a celkový dojem působí opravdu luxusně. Na ruce perfektně vypadá i víc náramků najednou. My doporučujeme mixovat řadu Click H s řadou Rivale Mini. Ceny se aktuálně pohybují do 850 EUR.

    Foto: Hermés

    Christian Dior

    Mysleli jste si, že náramky přátelství najdete pouze ve stáncích se suvenýry na dovolené? Pokud ano, jste na omylu. Dior náramky jsou absolutní instagramový hit, který nechybí u žádné fashion influencerky. Jestli právě vybíráte dárek pro kamarádku nebo kamaráda, máte vybráno. Náramky z kolekce J’Adior jsou v balení hned dva. Můžete s nimi proto utvrdit již zmíněné přátelství či vztah. Každého zaručeně potěší. Na ruce se opět dají vrstvit a mají nastavitelnou velikost. V kombinaci s jinými Dior kousky krásně umocní celý vzhled. Ceny startují od 350 EUR.

    Vivienne Westwood

    Unisexové náramky pro streetové nadšence! Kdo by čekal, že tak extravagantní návrhářka, jako je Vivienne navrhne tak elegantní a přitom drsné šperky. Náramky Vivienne Westwood většinou zdobí typické visící logo značky, což ocení vyznavači decentní logománie. Náramky i jiné šperky od Vivienne vypadají lépe s extravagantnějším oblečením, přesně jako na jejím mole. Zápěstí obdarovaného tyto náramky můžou zdobit za cenu od 100 EUR.

    Foto: Vivienne Westwood

    Tiffany & Co.

    Domnívali jste se, že šperky od Tiffanyho seženeme pouze za horentní sumy? Není tomu tak. Tiffany připravilo celou řadu dámských šperků ze sterilizovaného stříbra, jejichž ceny začínají již od 180 EUR. Náramky z této kolekce jsou decentní a minimalistické, často jen s malým ozdobným prvkem. Vynést je můžeme prakticky s čímkoliv. Stříbrné provedení se stará o kompatibilitu se vším.

    Foto: Tiffany & Co.

    Kožené náramky

    Pro milovníky kožených výrobků jsme vybrali Pradu a Valentino. Fashion Jewelry těchto značek nám ruce ozdobí na výbornou. Příznivá je i jejich cena. Pánské i dámské verze opět aktuálně stojí kolem 170 EUR. Design těchto náramků je velmi mladistvý. Proto doporučujeme kombinaci se streetovějšími kousky.

    Foto: Prada, Valentino

    Gismondi

    Pokud si chcete dopřát opravdový luxus, tak tu pro vás máme jiné eso. Je to výhradně šperkařská značka s nádhernou historií. Rodinná firma, která se dědila z generace na generaci – Gismondi 1754. Dnešní majitel Massimo Gismondi je zástupcem již sedmé generace od založení. Šperkařská tradice je v této rodině tak dlouhá, jako je široká jejich nabídka. Gismondi v minulosti na Met Gala vynesla například Megan Fox nebo Emily Ratajkowski. Máme velké štěstí, že tyto dámské unikátní šperky v pražské pobočce také seženeme. Informace o cenách v butiku.

    Foto: Gismondi

    Zdroj: viviennewestwood.com, dior.com, hermes.com, gismondi.com, prada.com, valentino.com, tiffany.com, Instagram