Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 207

    Jednoduchý, romantický i nespoutaný. Těchto 5 účesů ze sítí splňuje všechny podmínky léta

    0
    Těchto 5 účesů ze sítí splňuje všechny podmínky léta
    Těchto 5 účesů ze sítí splňuje všechny podmínky léta

    Léto je každoročně ve znamení beach waves“. Vlnky provoněné solí a teplými večery u moře. Vlastně to není jen účes, ale stav mysli. Ovšem nakolik je tento look nesmrtelný, ne každému musí slušet, anebo s ním nesouzní typ vašich vlasů. Přesto nemusíte volit mezi jednoduchostí, trendy a praktickou stránkou věci. Letní šik účesy ze sítí v sobě mají všechno a jsou zároveň dostatečně romantické na to, aby měla letní láska dveře dokořán.

    #voluminous blowout

    Devadesátky se vrací. Takže vyhrabejte staré časáky s modelkami Cindy Crawford, Claudií Schiffer nebo Lindou Evangelistou, které měly vždy dokonale vyfoukané, objemné a pružné vlasy zároveň. Jako z reklamy na roztřepené konečky. Velké nadýchané vlny, které přirozeně padají kolem vaší tváře jsou zpátky a s nimi i natáčky, díky nimž tvar umocníte. Snad je vaše máma ještě nevyhodila.

    #bubble braids

    Záchrana pro všechny, které nejsou natolik zručné, aby si dokázaly uplést francouzské copy. I když vám někdo může tvrdit, že na nich nic není, chce to cvik a trpělivost, hlavně když jste perfekcionistka a vaše vlasy se rády chovají po svém. Přesto už se díky bubble braids nemusíte sexy a zároveň sporty looku vzdávat. Stačí vám k tomu jen hřeben, hodně gumiček a jestli je to nutné, tak trocha uhlazujícího přípravku na vlasy. Je to účes okouzlující a nenáročný, dá se obměňovat podle nálady a potřeby. Takže můžete udělat dva, ale klidně i jenom jeden obyč ohon.

    Foto: Unsplash

    #curtain bangs

    Záclonová ofina zní zvláštně, ale když řekneme Jenna Ortega, jistě vám to brzy sepne. Tento druh ofiny svým způsobem nikdy nevyšel z módy, ale jestli někdy byla její éra, pak právě teď. Nespornou výhodou je, že pramínky vlasů rámují obličej, uprostřed se rozevírají a končí kolem lícních kostí, jedná se tedy o účes lichotivý prakticky každému. Hodí se pro krátké i delší vlasy.

    Jediný problém je, že bez pravidelné údržby se neobejdete. Záclonová ofina sice možná působí ledabyle, ale péče o ni vyžaduje alespoň pár minut vašeho času. Videa vám napoví a pokud jste si trend curtain bangs zamilovala, najdete na TikToku i návody, jak ji v domácích podmínkách ostříhat.

    #sleek bun

    Tento elegantní drdůlek se zapsal do našich životů rovněž jako ”modelka mimo službu”. Získal si dokonce tolik popularity, že vyšachoval rozcuchané drdoly. Milujeme ho pro jeho půvab a prostý upravený vzhled, který se hodí na společenskou akci i víkendový nákup potravin. Ani jedno není špatně. Správně uhlazeného vzhledu dosáhnete s malým množstvím stylingového krému, který zkrotí neposedné vlásky a dodá jim hedvábný lesk.

    #heatless curls

    Od krepovaček co nám pálily vlasy, přes šetrné stylingové pomůcky jsme dospěli k vlnám, které nepotřebují žádný zdroj tepla. Přesto se s nimi dá experimentovat a výsledek je překvapivě fantastický, a to vše za předpokladu, že své kadeře tímto stylingem neničíte.

    Hacků a triků na heatless lokny je mnoho a můžete si k nim zakoupit i speciální pomůcky. Bohatě vám však postačí i pásek od županu, pár podkolenek či jemný šátek. Vlasy stačí kolem předmětu denní potřeby pečlivě omotat a říct dobrou noc. V noci se všechna práce udělá za vás a ráno se probudíte s už hotovým účesem. A věřte mi, vážně to funguje. Návod najdete třeba zde.

    Zdroj: TikTok, Instagram, YouTube

    I recyklace může ztělesňovat luxus. Značky Hublot a Nespresso spojily síly při výrobě „zelených“ hodinek

    0
    Společnost Hublot vytvořila hodinky z hliníku recyklovaného z kávových kapslí Nespresso.
    Společnost Hublot vytvořila hodinky z hliníku recyklovaného z kávových kapslí Nespresso.

    Švýcarské společnosti Hublot a Nespresso se rozhodly propojit nejen svá řemesla, ale také touhu vyrobit udržitelný produkt. Výsledkem se staly hodinky Bing Bang Unico Nespresso Origin. Jejich obal je částečně vyrobený z recyklovaných hliníkových kapslí Nespresso.

    Použité kávové kapsle společnosti Nespresso našly další využití. Do své výroby je přitom některé značky zařadily už dříve. Například firma Victorinox je použila pro produkci svých nožů, společnost Caran d’Ache zase pro pera a grafitové tužky. Tentokrát se ovšem švýcarská kávová značka rozhodla ukázat, že její hliníkové kapsle poslouží i opravdovému luxusu. Ve spolupráci s inovativní firmou Hublot proto vytvořila jedinečné hodinky.

    Model s názvem Big Bang Unico Nespresso Origin totiž využívá recyklované hliníkové kapsle pro kávu Master Origin Peru Organic ve svém obalu. Inspirovaný je proto také jejich výrazně zelenou barvou. Recyklované kapsle Nespresso pak tvoří třetinu recyklovaného hliníku, který byl na obal hodinek použitý. Udržitelnost ovšem odrážejí i dva řemínky, které lze snadno vyměnit za pomocí systému One Click. Oba totiž obsahují malý objem kávových zrnek.

    Podle ředitele Nespresso Guillaume Le Cunff mají hodinky znázorňovat nejen tolik potřebnou udržitelnost, ale také sdílené hodnoty, preciznost a inovaci. „Nezapomeňme, že dnešní globální problémy nemůžeme řešit sami,“ dodal. „Mechanické hodinky jsou jeden z nejvíce udržitelných produktů na světě, jsou totiž věčné,“ okomentoval zase nový „zelený“ produkt ředitel Hublot Ricardo Guadalupe. Hodinky firmy vyhotovily pouze ve 200 kusech.

    Udržitelnost vydzvihuje také speciální obal na hodinky Hublot s názvem GreenBox

    Jeden ze dvou udržitelných pásků hodinek je pak gumový. Obsahuje ale také čtyři procenta kávových zrnek a osm procent recyklované gumy. Textilní řemínek je pro změnu z 95 procent vyrobený z recyklovaného polyesteru. Pro zbytek látky byla rovněž využita kávová zrnka. Na pásku spolupracovala firma Hublot s tchajwanskou společností SingTex, tedy dlouhodobým partnerem Nespresso. Výrobci pak uložili hodinky do obalu, který jejich udržitelnost perfektně odráží.

    Hublot totiž nedávno představil novou luxusní krabičku GreenBox s vyjímatelnou výplní, která je vyrobená z dubového dřeva. Materiály jsou ovšem z 98 procent tvořené z „eco-friendly“ a recyklovaných materiálů. Další zajímavostí hodinek je například malý emblém N značící Nespresso na boku hodinek. Kromě toho model skrývá překvapení na své vnitřní straně. Ta je průhledná a umožňuje majiteli nahlédnout do tajů hodinového strojku.

    Zdroj: WWD, Hublot Official, Watchonista, Monochrome Watches, Twitter, YouTube

    Vítejte zpět v devadesátkách! Nečekaným trendem tohoto léta se stávají minimalistické černé šaty

    0
    Bottega Veneta
    Bottega Veneta

    Pro někoho pasé a pro dalšího nedílná součást šatníku. Nečekaným trendem pro léto 2023 se stávají klasické Little Black Dress! Minimalistické černé šaty spojují eleganci, nadčasovost a trendy vzhled. Pokud je tedy v šatníku stále nemáte, rozhodně zvažte jejich pořízení. Černá barva krásně podtrhne všechny siluety postav. Dokáže zeštíhlit i zvýraznit. Podívejte se s námi, kdo nás o staronovém trendu přesvědčil!

    Na jednoduché černé šaty se letos zaměřili velikáni jako například Prada, Versace nebo Victoria Beckham. Většina značek své kousky ozvláštnila tenkými ramínky, asymetrickými prvky, rozšířeným lemem nebo volánky. Nejvíce modelů jsme spatřili v délce „midi“, které vyzařují větší ležérností než dlouhé šaty. Nejdůležitější je lichotivý a slušivý střih, délka je tedy velmi individuální. V zásadě však vítězí jednoduchost až strohost. O zbytek se postarají doplňky!

    Šaty můžete kombinovat hned na několik způsobů. Victoria Beckham k nim zvolila krajkové punčocháče a Prada malou vlečku. Saint Laurent šaty zpestřil kapucí a Valentino si pohrává s výstřihy a různými délkami. V podstatě je dovoleno vše, jen musíte splnit pomyslný dress code – little black dress. Budete tak vždy vypadat perfektně!

    Foto: Victoria Beckham

    Návrat do devadesátek

    Karl Lagerfeld jednou řekl: “S Little Black Dress není člověk nikdy příliš ani nedostatečně oblečený.” O nadčasovosti tedy nelze pochybovat. V minulosti Karl „malé černé“ zakomponoval snad do každé své přehlídky. Ať už pro Chanel, Fendi nebo svou stejnojmennou značku. Sice v různých kombinacích a stylech, ale téměř pokaždé.

    S naším největším favoritem tento rok přispěchalo Salvatore Ferragamo. V aktuální kolekci, kterou debutoval Maximillian Davis naleznete hned několik střídmých a decentních modelů. Šaty neodhalují v podstatě nic, ale přesto jsou stále sexy a chic. Davis tak zachoval základní ideologii značky a zároveň ji vdechnul nového, mladistvého ducha. Všechny modely jsou běžně nositelné a využijete je ke všem příležitostem.

    Foto: Salvatore Ferragamo

    Mimo jiné nás zaujaly i mini šaty od značky Valentino. Pierpaolo Piccioli zvolil velmi jednoduché a přesto zajímavé střihy. Vyhrál si se základními geometrickými tvary a přetvořil je na úžasně sexy střižené little black dresses.

    Foto: Valentino

    Zdroj: YouTube, Instagram

    Londýnské ulice vyměnil Daniel Lee za pláže. Představil letní kolekci pro Burberry

    0
    Daniel Lee zveřejnil novou kolekci plavek pro Burberry.
    Daniel Lee zveřejnil novou kolekci plavek pro Burberry.

    Slavný kostkovaný vzor nechal tentokrát návrhář Daniel Lee vyniknout na pozadí moře a písčitých pláží. Letní kolekci pro Burberry odhalil za pomocí fotek i videa zachycujících modelky a modely užívajících si slunečných dní v nejnovějších kouscích luxusní značky.

    Fotografie k nejnovější letní kolekci módní společnosti Burberry nafotil fotograf Tyrone Lebon. Jedná se o stejného umělce, který pomohl vytvořit první fotky zveřejněné na Instagramu značky po převzetí pozice kreativního ředitele Danielem Lee. Odrážejí proto podobnou atmosféru. Tentokrát ale zachycují modely a modelky, jak si nejnovější kousky Burberry užívají na pláži, nikoli ulicích Londýna. Někteří z nich se válí na písku, další se sluní na lodi nebo plavou v průzračné vodě.

    Všechny ale spojuje ústřední motiv, tedy ikonický kostkovaný vzor. Letošní letní kolekci totiž jednoznačně vévodí. Objevil se na bikinách, pánských plavkách, šortkách, županech, ručnících, kloboucích i plážových taškách. Výjimkou je set černých dámských plavek, na nichž kostkovaná látka vykukuje pouze na jejich okrajích. „Jedná se o ódu na útěk,“ popsala pak značka vlastní kampaň, kterou nazvala Burberry Summer.

    Dalším spojovacím prvek nově zveřejněných fotografií je logo Burberry. Znázorňuje rytíře jedoucího na koni buď v bílé nebo elektricky modré barvě. Původní design loga vyhrál v otevřené soutěži konané roku 1901. Patří k němu také latinský nápis prorsum, který v překladu znamená kupředu. Vystihovat má závazek značky k inovaci a pokroku. V minulosti ho hodně využíval také bývalý kreativní ředitel Burberry Christopher Bailey. K životu ho opět přivedl právě Daniel Lee.

    Letní kolekce je dalším krokem Daniela Lee v postupné renovaci značky Burberry

    Sérii fotografií pak doplňuje také video vytvořené za pomocí britského producenta Vegyn. Ten je známý mimo jiné prací na filmech umělce Frank Ocean s názvy Blonde a Endless. Mezi slavné modely a modelky pózující na fotkách i ve videu pak patří například Alex Schlab, Angelina Kendall, Sophie Alice, Tess Carter nebo Tianna St. Louis. Kolekce je pak dalším krokem v renovaci módního domu, kterou Lee zahájil na únorovém Londýnském týdnu módy.

    Jednalo se totiž o jeho první kolekci pro známou britskou značku. V ní nechal vyniknout především výrazné barvy. Mělo se jednat o jeho odkaz na archiv Burberry plný „dobrodružství“, stejně jako o poklonu pestrosti města Londýn. „Jdete po ulici a jste obklopeni lidmi s tolika odlišnými příběhy, žijícími pospolu,“ okomentoval svoji myšlenku návrhář. Britská módní společnost má pak také nového ředitele, Jonathana Akeroyda.

    Zdroj: WWD, Fashionotography, Wallpaper, Instagram, YouTube

    Walter Albini se vrací na scénu. K životu by mohl značku přivést Alessandro Michele

    0
    Alessandro Michele možná převezme vedení brzy opět uvedené značky Albini.
    Alessandro Michele možná převezme vedení brzy opět uvedené značky Albini.

    Švýcarská investiční firma Bidayat hodlá obnovit po 40 let zapomenutou italskou módní společnost Walter Albini. Činnost ukončila v 80. letech 20. století, krátce po úmrtí svého zakladatele. Módní svět spekuluje o tom, že značku na scénu navrátí Alessandro Michele.

    Ve své době byl italský návrhář Walter Albini přirovnáván k takovým hvězdám, jako je Yves Saint Laurent nebo Karl Lagerfeld. Jiní ho označovali za „skrytý poklad italské vysoké módy“. Svou módní společnost proslavil především poválečnými návrhy inspirovanými „starým“ hollywoodským půvabem a sportovními looky 20. let minulého století. Zároveň jim ale uměl dodat modernost, pohodlnost a flexibilitu.

    Návrhář měl proto úspěšně nakročeno k tomu, stát se jedním z nejlepších designérů historie. Roku 1983 ho ovšem značka ztratila, když ve věku 42 let zemřel na AIDS. Po jeho úmrtí už otěže firmy nikdo nepřevzal. To ovšem nyní hodlá změnit bývalý egyptský ministr obchodu Rachid Mohamend Rachid. Jím vlastněná švýcarská investiční společnost Bidayat má totiž v plánu značku opět uvést na scénu.

    Spekuluje se o tom, že by k životu mohl značku přivést návrhář Alessandro Michele. Nedávno totiž opustil svou pozici kreativního ředitele u módního domu Gucci. Média přitom dosud nereferovala o tom, že by si za svou minulou práci našel náhradu. Zároveň by se Michele do podobné role perfektně hodil. Podobně totiž pomohl „ze dna“ pozvednout i společnost Gucci. Kromě toho jeho návrhy odrážejí estetiku Albiniho. Návrhář rovněž v minulosti italského návrháře obdivoval.

    Albini si zaslouží stát po boku těch nejluxusnějších módních značek, míní Rachid

    Podezření médií, jako jsou například servery Panorama nebo Miss Tweed, ovšem prozatím jak návrhář, tak zástupci investiční firmy odmítli komentovat. Novináři serveru Business of Fashion rovněž poukazují na to, že by mohl být Michele stále vázaný dohodou o zákazu konkurence u předchozího zaměstnavatele. Návrat italské značky ovšem ještě nějakou dobu potrvá. V současnosti se jí investiční fond snaží propagovat skrze muzea nebo různé vydavatele. Až poté by přistoupil k znovu založení samotného byznysu.

    Minulý rok totiž firma Bidayat odkoupila Albiniho archivy a intelektuální vlastnictví. „Albini si zaslouží zaujmout místo po boku těch nejluxusnějších světových módních společností,“ okomentoval své plány její majitel Rachid Mohamed Rachid. Spolupracovat hodlá také se sběratelkou Barbarou Curti, která společnosti prodala kolekci návrhů, šperků, fotografií a kreseb z archivů Albiniho. Jeho „dědictví“ rovněž obsahuje řadu vzorů, návrhů nebo látkových doplňků.

    Zdroj: Business of Fashion, NSS Mag, Hypebeast, Twitter, Instagram

    Léto 2023 ve znamení odvahy! Prolomte ledy a pořiďte si stylovou pánskou kabelku

    0
    Loewe
    Loewe

    Fendi, Prada, Bottega Veneta i Loewe. Výběr módních domů, které mají ve svých aktuálních kolekcích pestrou škálu pánských kabelek podle všech trendových požadavků. Od nylonu v neonových odstínech, až po elegantní, černou kůži Interrciato. Překvapí vás ale i zvířecí motiv. V kolekcích se často objevuje denim nebo recyklovaný plast. Největším hitem letošní sezóny se ale stal jiný materiál – Raffia od Prady. Tašky jsou takzvaně unisex a zahlcují americký TikTok.

    Fendi

    Italský brand letos přispěchal s řadou novinek. Kromě ikonické Baguette z nylonu nám Fendi představuje i jemné zvířecí potisky nebo denim. Trendem se pomalu, ale jistě stává i kabela Basket Forty8 z recyklovaného plastu. Na letní dovolenou přímo geniální. Pořídíte ji v královsky modré nebo velmi svěží oranžové barvě. Naší oblíbenkyní se ale nestala jiná kráska než Baguette s denimovými třásněmi. Oceníte ji hlavně při blížící se festivalové sezóně. Strhnete s ní na sebe pozornost i s bílým trikem a černými kraťasy.

    Foto: Fendi

    Prada

    U Prady zmíníme pouze Raffia bag. Vzdušný vzhled z tašky tvoří letní nezbytnost. Budete s ní trendy takřka všude. Na pláži, u bazénu i ve městě. Vložíte do ní vše co potřebujete, dokonce i květiny pro přítelkyni. Kromě úsměvu na tváři vyčarujete i super fotku na Instagram. Nejlépe totiž taška vypadá s čerstvými tulipány.

    Foto: Prada

    Bottega Veneta

    Zvlášť příjemné barevné kombinace přináší Bottega Veneta se svými Padded Tech Cassette. Zajímavé barevné propojení ale není jediné plus. Další výhodou je měkký materiál, který je u kabelek na každodenní nošení lepší. Neodřete totiž rohy jako u jiných kožených krásek. 

    Foto: Bottega Veneta

    Loewe

    Pokud se vám dosud vše zdá jako nuda, můžete vsadit na Loewe Anagram Ibiza bag. Jde o velmi zajímavé propojení plátna a klasické calfskin. Přestože je povrch kabelky tvořen emblémem značky, je stále decentní a nekřičí z ní touha po ukázání velkého loga. Doporučujeme pořídit příjemnou olivovou barvu!

    Foto: Loewe

    Maison Margiela

    Hledáte-li tašku do práce, na schůzky nebo na různé formální akce, poohlédněte se po své budoucí krásce Glam Slam od módního domu Maison Margiela. Trendy vzhled i barvy zvládnete zkombinovat na výbornou. 

    Foto: Maison Margiela

    Rimowa

    Nechali jste se letos ovlivnit vlnou futurismu? Jestli ano, přijde vhod Rimowa s Polycarbonate bags. Typický materiál i design pro zavazadla značka převedla i na klasické crossbody bags. Působí ryze pánsky, takže jde i o vhodný dárek.

    Foto: Rimowa

    Alexander McQueen

    Poněkud „drsnější“ design nabízí Alexander McQueen. Kovové prvky na The Grip Tote bag nebo The Knuckle Clutch vyzařují velmi ostře. Hodí se k formálnějším lookům. Clutch bude perfektně ladit s oblekem.

    Foto: Alexander McQueen

    Společnosti WGSN a Coloro odhalily barvu roku 2025. Stane se jí mysteriózní Future Dusk

    0
    Future Dusk
    Future Dusk

    Roku 2025 bude vévodit tmavá, sytá, fascinující a trochu mysteriózní barva s názvem Future Dusk. Její odstín se nachází mezi tmavě modrou a fialovou a odráží nastávající dobu změny. Představovat má mimo jiné moderní technologii a vesmírnou vědu.

    Ve svých předpovědích se firmy WGSN a Coloro snaží zachytit budoucí trendy odehrávající se ve všech částech naší společnosti. V potaz proto berou dění ve světě technologie, životního prostředí, politiky, průmyslu, umění, módy i krásy. Poznatky poté spojí a odhadnou barvy, které všechna tato odvětví v následujících letech vystihnou. Jejich nejnovější data se pak týkají barvy, která bude dominovat roku 2025. Tmavě modro-fialovou barvu nazvaly Future Dusk.

    Tmavý odstín je trochu ponurý, mysteriózní, ale lákavý. Má v sobě totiž trochu záhady, která dle obou společností „perfektně vystihuje období zásadních změn“. Přesně takovou revoluci očekávají v roce 2025. Future Dusk má dle nich proto odrážet vývoj technologií, vědy nebo vesmírné ekonomiky. Připomínat má také vesmírný turismus nebo těžení asteroidů. Barva má tedy obsahovat „surrealistické a nadpozemské kvality“.

    Futuristický odstín se dle společností dobře prolíná také s ostatními „transformujícími“ barvami spojenými s fantazií, představivostí i „metaverse“. Používat se rovněž dá jak v klasických návrzích, tak jako alternativa k námořnické modré nebo gender inkluzivní fialová. „Vypadá hluboce a teple, proto na vás působí mysteriózně a nadčasově,“ popsala barvu ředitelka kreativního obsahu Coloro Caroline Culbert.

    Jaru a létu roku 2025 budou vévodit barvy jako Transcendent Pink nebo Sunset Coral

    Pokud barva Future Dusk získá metalický odstín, může její „futuristický“ aspekt ještě zesílit. „V nejbližší budoucnosti se hranice mezi realitou a fantazií ještě více rozostří. Future Dusk je transformující a pohlcující odstín, který takovému směru odpovídá,“ dodal vedoucí oddělení barev WGSN Urangoo Samba. Mezi další barvy, které zazáří na jaře a v létě roku 2025, patří Transcendent Pink, Aquatic Awe, Sunset Coral a Ray Flower.

    Naposledy pak firmy WGSN a Coloro zveřejnily předpověď týkající se barev pro podzim a zimu roku 2024 a 2025. Také ony měly odrážet trendy především v odvětvích kreativity, životního prostředí, technologie nebo wellbeing. Mezi vybrané odstíny patří Intense Rust, Midnight Plum, Sustained Grey, Cool Matcha nebo Apricot Crush. „Vystihují především naši potřebu stability, úniku a obnovy,“ vysvětlila pracovnice WGSN Clare Smith.

    Zdroj: WWD, WGSN Official, Cosmetics Design, Twitter, Instagram

    Kylie Jenner zazářila v nové kolekci pro Jean Paul Gaultier. Připomíná futuristickou mořskou pannu

    0
    Kylie Jenner
    Kylie Jenner

    Nejnovější ready to wear kolekce Jean Paul Gaultier nese název Flowers. I když jsou květiny jejím hlavním tématem, působí nová řada rovněž trochu pohádkově. Modelka Kylie Jenner v ní totiž připomíná moderní mořskou pannu.

    Klasické jarní květinové téma se letos společnost Jean Paul Gaultier rozhodla podat trochu jinak. Propojila ho totiž hned s několika dalšími motivy. Nejnovější ready to wear kolekce tak vytváří pocit jakési futuristické pohádky. Vévodí jí totiž modelka Kylie Jenner, která ale jako by se proměnila v moderní mořskou pannu. K takové image přispívají dlouhé bílé splývavé vlasy, úzké geometrické šaty i výrazné květinové ozdoby.

    Téma kolekce pak pomáhají ucelit především fotografie doplňující nejnovější kampaň. Kylie Jenner totiž zachytila fotografka Elizaveta Podorina. Podle kreativní ředitelky Jean Paul Gaultier Florence Tétier tak spojení jejího „zvláštního vizuálního vesmíru“ s vizáží slavné modelky vytvořilo „ideální kombinací pro vytvoření mé vize virtuální přírody“. Jenner totiž návrhářka chtěla představit jako „reprezentaci moderní mořské panny“.

    Se svou volbou pak byla Tétier nadmíru spokojená. „Spolupráce s Kylie Jenner byla samozřejmostí. Dokázala perfektně znázornit mou představu silné bytosti schopné přizpůsobit se okolnímu prostředí,“ vysvětlila dále návrhářka. Futuristickou přírodu pak vytvořila za pomocí různých vzorů květin. Nechala se tak inspirovat archivy módního domu. Slavný návrhář totiž květinové motivy využil například ve své kolekci Louise Brooks Chez Easy Rider.

    Jarní kolekce odráží archiv značky. Využívá například slavné „špičaté“ košíčky zpěvačky Madonny

    Na květinových vzorech pak značka spolupracovala s umělcem Jean-Vincent Simonet. Pomohl jí vytvořit takzvaný „tekutý“ motiv nazvaný jako Fleurs Liquides. Objeví se proto nejen na šatech, ale také kalhotech nebo topech různých střihů. Doplňuje rovněž slavný „morphing“ motiv z roku 1996, který se tehdy objevil v kolekci Cyberbaba. Nová řada ale vzdává hold také svým minulým návrhům spodního prádla.

    Foto: Jean Paul Gaultier Official

    Kylie Jenner se proto na jedné z fotografií objeví v košilce s podobně „do špičky“ tvarovanými košíčky jako kdysi oblékla Madonna. Kolekce pak kromě zmíněných kousků zahrnuje také twinset z hedvábného kepru a různé sukně, topy nebo róby vytvořené z natahovacího tylu. Šaty z květinové řady pak Jenner ukázala také na večírku určeném pro oslavu nových návrhů. Značku ale reprezentovala i na minulý týden organizovaném Met Gala. Oblékla totiž její rudě červené šaty doplněné o světle modrý přehoz.

    Zdroj: WWD, Hypebae, People, Twitter, Instagram

    10 z 10 psů doporučuje. Ty nejvíc hafózní restaurace, které servírují delikatesy chlupáčům

    0
    psí restaurace
    psí restaurace

    Tatarský biftek s křepelčími vejci, košíček s lososovou pěnou, bio hovězí steak se spirálkami z fermentované mrkve… Už se vám sbíhají sliny? Tak to si raději nechte zajít chuť, protože po těchto dobrůtkách se budou olizovat jen vaši chlupáči. Co na tom, že jídlo je za pár vteřin pryč. Hlavní přece je, že pejskům chutná.

    Utrácení peněz za naše čtyřnohé psí kamarády nám nikdy nečinilo větší radost. Zároveň si čím dál víc uvědomujeme, že pokud chceme, aby nám dlouho dělali společnost, je třeba jim dopřát kvalitní jídlo. Humanizace krmiva pro domácí mazlíčky se rozrostla do podoby luxusních předplatných a specializovaných diet. Bez lepku, bez cukru, s probiotiky, syrové, vařené, na míru. Množí se dog friendly bary, zmrzlinárny i franšízy, kde místo cappuccina dostanete puppuccino.

    Foto: Unsplash

    Dnes své čtyřnohé děti krmíme pomalu jako malé šlechtice. Ne jako zvířátka, co na ulici zblajznou každou nevábně vyhlížející hnědou hroudu. Pejsci nabízejí společnost a lásku, a proto je stále více považujeme za plnohodnotné členy rodiny. Chceme, aby byli zdraví a šťastní, a proto je logické, že je chceme krmit potravou, která vypadá na pohled chutně i pro nás.

    Dogue

    Jako na vysoké tlapce si bude váš mazlíček připadat v ryze psí restauraci Dogue. Pokud mu chcete opravdu dopřát, vezměte ho na místní degustační menu. Luxusní podnik otevřel teprve loni na podzim a pořád mají plno. Není divu, nikde jinde o vašeho hafana nebude po stránce výživy postaráno tak dobře, jako právě tady.

    Foto: Dogue SF

    Pokrmy připravuje svědomitě s láskou šéfkuchař Rahmi Massarweh. Přes týden si psi mohou vychutnat řadu na pohled lákavých dezertů a pečiva, které spláchnou na závěr doguccinem. V neděli je pak k dispozici degustační menu ”Bone Appétit” v přepočtu za zhruba 1900 korun. Nechybí polévka, hlavní jídlo ani dezert a všechny chody jsou už na pohled připravené s takovou precizností, že tečou sliny i páníčkům. Naštěstí je jeho součástí i malé občerstvení pro ně, psí dobroty sice vizuálně svádí, ale dortová koule z antilopích srdíček a mletých kostí by vám asi moc nejela.

    Personál v Dogue přistupuje ke psům se stejnou vážností, jako by vařil pro lidi a zároveň upozorňuje na důležitost kvalitního krmení. Odměnou jim je hlasité mlaskání a spokojený štěkot linoucí se restaurací, která je na takové úrovni první svého druhu. Je to ideální způsob, jak pejskovi vrátit jeho oddanost a oslavit společně například narozeniny.

    The Wilson

    Restaurace The Wilson s pobočkami v New Yorku a Orlandu je další, která chce dopřát gurmánský zážitek všem, proto má ve své nabídce kromě menu pro lidi také psí menu. Jeho součástí je například grilovaný steak se zeleninou v páře za 24 dolarů, burger za 16 dolarů nebo mix bobulí za 12 dolarů.

    V restauraci však stále panují určitá pravidla, aby si ”dog fine dinning” užil každý z hostů. Pejsci zde nemohou volně pobíhat a jedí poslušně u stolů pro ně určených. Neznamená to však, že by se krmili z misky jen tak na někde podlaze. Věřte, i zde mají všichni na srdci jejich dobro a vy už tak nemusíte u jídla uhýbat před tím hladovým psím pohledem, a hafózní flákotu si dopřeje celá rodina.

    Foto: The Wilson NYC

    Chateau Le Woof

    Pokud chcete zajít spíše na brunch, pak je ideálním místem Chateau Le Woof v newyorské čtvrti Astoria v Queensu. Dejte si v klidu snídani, zatímco si váš mazlíček pochutnává na vajíčkách se slaninou a dýňovým pyré, palačinkách s arašídovým máslem a banány nebo lososové zmrzlině. Už nemusíte volit mezi sebou a pejskem. Chateau Le Woof se plnohodnotně postará o vás oba.

    Majitelka podniku, Natassa, měla před osmi lety sen o tom, jak pila cortado uvnitř kavárny se svým psem. Když se probudila, nápad byl na světě. Psí kavárna. Netrvalo dlouho a svůj sen skutečně zrealizovala. Vytvořila tak nádherné místo, kam se všichni rádi vrací.

    Foto: Unsplash

    Zdroj: Bon Appetit

    Elegance nevychází z módy. Najděte balanc mezi Street style a Classy looky

    0
    Chanel
    Chanel

    S jarním sluncem přichází i touha obléknout se lehce a vzdušně. Ovšem to neznamená, že musíme opustit svou vášeň pro eleganci a rafinovanost. Právě naopak! Elegantní móda nám nabízí nepřeberné možnosti, jak upoutat pozornost a zanechat hluboký dojem. Tento rok se nese ve znamení atypických střihů, luxusních materiálů a samozřejmě noblesy. Jediné pravidlo? Nic nesmí být příliš okázalé!

    Kostýmek na všechny způsoby

    Chanel, symbol elegance, přichází s neodolatelnou kolekcí jarních kostýmků. Na první pohled zaujmou klasická, tvídová saka v jemných pastelových barvách doplněné o decentní detaily, které dodávají celkovému vzhledu nádech moderního nadhledu. Spolu s lehkými sukněmi nebo kalhotami tvoří dokonalou elegantní jiskru. Nepřehlédnutelným prvkem jsou také luxusní materiály a precizní řemeslné zpracování, díky kterým nebudete působit „lacině“.

    Foto: Chanel

    Accesories u Céline

    Letošním favoritem v oblasti doplňků je francouzská klasika – Céline. I když na sobě mají doplňky větší logo, stále působí decentně a classy. Kousky můžete kombinovat bez omezení, sednou si se vším. Velké plus je i výběr mezi zlatým či stříbrným hardware. Například u pásků si každý vybere podle svého vkusu. Barevných možností je nespočet. Stylově bude vypadat i Scrunchy Bracelet.

    Foto: Céline

    Co takhle novinka od Bottegy?

    Novinka si nese název Andiamo bag. Pořídit ji můžete ve třech velikostech – small, medium a large. Materiálem je opět kůže Intrecciato, která jakoby byla domovem elegance. Doporučujeme barvu Barolo – vínový odstín, se kterým vaše kráska přitáhne nejvíce pozornosti.

    Foto: Bottega Veneta

    Hermés si pohrálo s barvami

    Slides od Hermés jistě všichni znáte. Co nás ale na hitu zaujalo letos? Barvy! Většina modelů je tedy v pastelových barvách, najdou se ale i výraznější varianty. S výběrem budete mít co dělat, je jich opravdu mnoho. Pantoflíky jsou mimo jiné maximálně univerzální. Kombinovat můžete dle libosti.

    Foto: Hermés

    Je libo puntíky?

    Spring/Summer kolekce od Saint Laurent splňuje vše, co potřebujete k okázalé eleganci. Puntíky se možná zdají jako old school klasika, ale pokud jsou dobře provedené, budou vypadat perfektně. Stejné pravidlo platí i u zvířecích vzorů. Looky stačí doplnit jednoduchými doplňky, malou kabelkou a dokonalost je na světě!

    Foto: Saint Laurent