Více

    Módní značka Moschino bude hledat nového kreativního ředitele. Návrhář Jeremy Scott v pondělí oznámil po 10 letech svůj odchod. Za uplynulou dekádu vytvořil nespočet návrhů zachycujících pop kulturu, jeho jedinečnou představivost i všudypřítomný nádech ironie.

    Návrhář Jeremy Scott je známý svými překvapivými návrhy plnými hravých tónů i střihů a inovativních nápadů. V minulosti například nechal po molu procházet modelky s šaty ověšenými nafukovacími kruhy na plavání a lehátky do vody. Jindy se zase inspiroval papírovými panenkami nebo róbami slavné Marie Antoinette. Pokaždé však do kolekcí nechal proniknout lásku pro pop kulturu, která je pro Moschino tak typická.

    Po 10 letech tvorby ovšem Scott z pozice kreativního ředitele společnosti odchází. Jak firma, tak samotný návrhář to v pondělí oznámili na svých instagramových profilech. „Děkuju za možnost vést tento ikonický módní dům. Na uplynulé roky budu vzpomínat jako na nádhernou oslavu kreativity a představivosti,“ popsal svůj odchod Scott. Zatím sice své další plány neoznámil, fanouškům ale vzkázal, že je ohledně své nové kapitoly „zcela nadšený“.

    Americký návrhář do Moschina nastoupil po módní návrhářce Rosselle Jardini, která u společnosti působila jako kreativní ředitelka po asi dvě dekády. Oba tak úspěšně navázali na dědictví návrháře Franco Moschino, který firmu založil roku 1983 a zemřel roku 1994. Tehdy se zaměřil právě na pop kulturu i ironii, kterou s sebou nese. Tou se Scott nechal inspirovat také u své první kolekce pro módní dům roku 2014. Tehdy se svým sociálním komentářem snažil poukázat na „roli módy ve světě umění a konzumu“.

    Návrhy Scotta milovaly také celebrity. Oblékal Katy Perry, Miley Cyrus i Nicki Minaj

    Známý je Scott také svými originálními partnerstvími. V minulosti spolupracoval například se značkou Mattel na panence Barbie. Vytvořil také kolekci virtuálního oblečení pro postavičky počítačové hry The Sims. Pozdvižení vyvolal také inovativním návrhem tenisek značky Adidas z roku 2008. Tehdy nechal na boty připevnit pár andělských křídel. „Měl jsem to štěstí, že jsem mohl pracovat s kreativní sílou, jakou je Jeremy Scott,“ okomentoval pak odchod návrháře ředitel mateřské společnosti Moschino zvané Aeffe Massimo Ferretti.

    Do povědomí veřejnosti dostal návrhář Moschino také pomocí svých návrhů pro slavné osobnosti. V roce 2015 například oblékl zpěvačku Katy Perry na její vystoupení při příležitosti Super Bowl. Pro nedávné předávání cen Oscar navrhl šaty také pro Angelu Bassett a Tessu Thompson. Spolupracoval ale také s Cardi B, Gwen Stefani, Miley Cyrus, Nicki Minaj nebo Megan Thee Stallion. Jeho poslední kolekcí pro Moschino se pak stala ta pro podzim 2023, kterou před měsícem představil v Miláně.

    Zdroj: WWD, CNN Style, People, Instagram, Twitter

    ― Reklama ―

    Jeremy Scott opouští Moschino. Zanechal po sobě dekádu plnou pop kultury a inovace

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní značka Moschino bude hledat nového kreativního ředitele. Návrhář Jeremy Scott v pondělí oznámil po 10 letech svůj odchod. Za uplynulou dekádu vytvořil nespočet návrhů zachycujících pop kulturu, jeho jedinečnou představivost i všudypřítomný nádech ironie.

    - Reklama -

    Návrhář Jeremy Scott je známý svými překvapivými návrhy plnými hravých tónů i střihů a inovativních nápadů. V minulosti například nechal po molu procházet modelky s šaty ověšenými nafukovacími kruhy na plavání a lehátky do vody. Jindy se zase inspiroval papírovými panenkami nebo róbami slavné Marie Antoinette. Pokaždé však do kolekcí nechal proniknout lásku pro pop kulturu, která je pro Moschino tak typická.

    Po 10 letech tvorby ovšem Scott z pozice kreativního ředitele společnosti odchází. Jak firma, tak samotný návrhář to v pondělí oznámili na svých instagramových profilech. „Děkuju za možnost vést tento ikonický módní dům. Na uplynulé roky budu vzpomínat jako na nádhernou oslavu kreativity a představivosti,“ popsal svůj odchod Scott. Zatím sice své další plány neoznámil, fanouškům ale vzkázal, že je ohledně své nové kapitoly „zcela nadšený“.

    Americký návrhář do Moschina nastoupil po módní návrhářce Rosselle Jardini, která u společnosti působila jako kreativní ředitelka po asi dvě dekády. Oba tak úspěšně navázali na dědictví návrháře Franco Moschino, který firmu založil roku 1983 a zemřel roku 1994. Tehdy se zaměřil právě na pop kulturu i ironii, kterou s sebou nese. Tou se Scott nechal inspirovat také u své první kolekce pro módní dům roku 2014. Tehdy se svým sociálním komentářem snažil poukázat na „roli módy ve světě umění a konzumu“.

    - Reklama -

    Návrhy Scotta milovaly také celebrity. Oblékal Katy Perry, Miley Cyrus i Nicki Minaj

    Známý je Scott také svými originálními partnerstvími. V minulosti spolupracoval například se značkou Mattel na panence Barbie. Vytvořil také kolekci virtuálního oblečení pro postavičky počítačové hry The Sims. Pozdvižení vyvolal také inovativním návrhem tenisek značky Adidas z roku 2008. Tehdy nechal na boty připevnit pár andělských křídel. „Měl jsem to štěstí, že jsem mohl pracovat s kreativní sílou, jakou je Jeremy Scott,“ okomentoval pak odchod návrháře ředitel mateřské společnosti Moschino zvané Aeffe Massimo Ferretti.

    Do povědomí veřejnosti dostal návrhář Moschino také pomocí svých návrhů pro slavné osobnosti. V roce 2015 například oblékl zpěvačku Katy Perry na její vystoupení při příležitosti Super Bowl. Pro nedávné předávání cen Oscar navrhl šaty také pro Angelu Bassett a Tessu Thompson. Spolupracoval ale také s Cardi B, Gwen Stefani, Miley Cyrus, Nicki Minaj nebo Megan Thee Stallion. Jeho poslední kolekcí pro Moschino se pak stala ta pro podzim 2023, kterou před měsícem představil v Miláně.

    Zdroj: WWD, CNN Style, People, Instagram, Twitter

    ― Reklama ―

    Nejdražší kůže a kožešiny na světě. K některým budete potřebovat pas

    Na světě existuje luxus, který překračuje hranice běžného vkusu, a to doslova. Kůže a kožešiny z nejexkluzivnějších materiálů nelze volně převážet bez speciální dokumentace. Ať už jde o kůži aligátora z Mississippi, pštrosa z jižní Afriky, či vzácnou himálajskou kozí srst, v módním průmyslu existují materiály, u nichž zlatá karta nestačí.

    Nadčasová móda, která uklidňuje i dusí. Seriál Severance vrátil do hry korporátní styl

    Sterilní a minimalistické outfity v neutrálních barvách. Žádné překvapení, ani sex-appeal. Popírání individuality. Přesně tak působí kostýmy v seriálu Severance z dílny Apple TV. Pro seriálové hrdiny a hrdinky je nudná móda dalším nástrojem korporátního útlaku. Zajímavé je, že prvky přítomné v seriálu se objevují i na módních molech.

    Giorgio Armani slaví naplno. Své 20. výročí v haute couture poctí výstavou

    Ikonický návrhář Giorgio Armani nebere letošní rok na lehkou váhu. Představuje pro něj totiž hned dvě významná výročí. Slavit hodlá nejen 50. narozeniny vlastní značky, ale také 20. výročí v haute couture. Druhé důležité události hodlá věnovat vlastní výstavu. Exhibice s názvem Giorgio Armani Privé 2005-2025 odstartuje 20. května v Miláně.

    Nevěsty mají jasno. Jaro 2026 pohltí labutí píseň i záplava krajek

    New York není jenom hostem jednoho z nejdůležitějších světových týdnů módy. Pravidelně hostí rovněž Bridal Fashion Week, tedy řadu přehlídek věnovaných svatebním šatům. Poslední dávka kolekcí pro jaro 2026 odhalila nejdůležitější prvky, které budou nadcházející nevěsty definovat. Patří mezi ně korzety, krajky nebo načechrané tylové sukně.

    Štěstí ukryté v outfitu. Odemkněte sílu dopamine dressing

    Již Miranda z ikonického filmu filmu Ďábel nosí Pradu ukázala na příkladu blankytně modrého svetru důležitost barev v módním světě. Jejich význam však sahá daleko za hranice estetičnosti. Důkazem je takzvaný dopamine dressing, tedy tvorba outfitů vyvolávajících příjemné pocity. V potaz pak musíte vzít jak barvu, tak styl a texturu.

    Pomíjivé pozlátko, či seriózní investice? Designerské hodinky šlapou na paty tradičním značkám

    Hodinky bezesporu patří mezi klasické módní doplňky. Jedná se ale také o komoditu, představující pro mnoho lidí na světě důležitý investiční potenciál. Zde se tedy názory tříští. Na jedné straně krásné modely od luxusních módních domů, na té druhé tradiční značky vyrábějící produkty uchovávající hodnotu. Mohou si ale vzájemně konkurovat?

    Vpusťte na balkon jaro. Proměnu zařídí závěsy i nová podlaha

    S delšími dny se prodlužují také naše chvilky strávené venku. Balkon tak představuje ideální kompromis mezi domácím pohodlím a touhou vychutnat si příjemné počasí. Darujte mu proto po zimním spánku jarní proměnu, kterou vykouzlíte za pomocí pár snadných kroků. Nový dech mu darují závěsy, světýlka, skládací stolek či další vychytávky.

    Zamávejte nudnému prostoru. Oživit vlastní bydlení zvládnete i svépomocí

    Čas od času už nám vlastní bydlení může přijít trochu nuda. Nic na něm není vyloženě špatně, chybí mu však jistá jiskra. Jestliže někdy zatoužíte po oživení bytu či domu, ale nechcete se pouštět do přílišných úprav, využijte snadno dostupné vychytávky. Zvládnete je bez cizí pomoci, s minimem práce a nijak tím neponičíte ani pronajatý prostor.

    Spojení vysoké módy a fine dining. Pro generaci Z je jídlo symbolem luxusu

    V době, kdy jsou pro mladou generaci nedosažitelné cíle, jako je vlastní bydlení nebo nové auto, se pozornost přesouvá k menším, ale intenzivnějším formám potěšení. Proto na scénu přichází fine dining. Ne jako obyčejná nutnost, ale nový symbol statusu. Generace Z, která vyrůstala v digitálním světě a zažila pandemii i ekonomické turbulence, si začala cenit každodenních radostí, jež jsou dostupné, ale výjimečné. 

    Jacob Elordi vrátil na scénu knihy. Stal se z nich sexy módní doplněk

    Některé celebrity vědomě usilují o pozici "it girl" či světově proslulého "trendsettera". Jiné nemusí mít o podobnou roli zájem, přesto se jim ale daří své fanoušky silně ovlivňovat. Podobný efekt má na uživatele sociálních sítí i herec Jacob Elordi. Stačilo, aby odhalil svou lásku ke knihám a nevědomky stvořil trendy doplněk, dobývající módní scénu.

    Dior už má jasno. Pánské kolekce převezme Jonathan Anderson

    Úspěšný návrhář Jonathan Anderson má novou roli. Dle očekávání a spekulací módního světa povládne pánským kolekcím u francouzského módního domu Dior. Zástupci značky to oznámili ve čtvrtek. V pozici nahradí designéra Kima Jones, který od společnosti nedávno odešel. První řadu pro jaro 2026 chce Anderson odhalit v Paříži na konci června.

    Rebelka a vizionář. Herečka Florence Pugh a návrhář Harris Reed redefinují módní normy

    Hollywoodská herečka Florence Pugh otevřela dechberoucí show módního návrháře Harrise Reed na Londýnském týdnu módy neméně strhujícím způsobem. Její pojetí vlastní existence na módní scéně přesně odpovídá stylu fluidního experimentátora. Spolu nekompromisně zpochybňují zavedené normy. A dělají to zábavně a inspirativně.

    Vintage klasika získala moderní punc. Letošní teplou sezónu pohltí puntíky

    Módní scénu roku 2025 definuje návrat hned několika ikonických trendů. Kromě zvířecích vzorů nebo nízko posazených pasů tak letošní teplé sezóně hodlají kralovat rovněž puntíky. Klasický potisk zažil svůj vrchol v historii módy již několikrát. Tentokrát se ovšem vrací ve své moderní podobě, definované inovativními střihy či průhlednými látkami.

    Móda v kostce: Prada nalodila hvězdné ambasadory a On vyrazil do vesmíru

    Slavné módní značky nelení a vydávají jednu kampaň za druhou. Prada vítá léto s hvězdným projektem Days of Summer. Herečka Zendaya spolu s On pro změnu vyrazila do vesmíru a zpěvačka Beyoncé odhalila třetí kapitolu své dlouhodobé spolupráce s Levi's. Šperkařský dům Tiffany & Co. zase oslavuje sílu matek, ale také svých zaměstnankyň.

    Luxusní módní domy na nic nečekají. Dior a Valentino vyhlíží letošní podzim

    Módní svět je vždy o krok napřed. Důkazem jsou luxusní značky, které navzdory rozkvétajícímu jaru hledí směrem k nadcházejícímu podzimu. Kreativní ředitelka Dior Maria Grazia Chiuri odhalila v Kjótu svou pre-fall ready-to-wear řadu. Návrhář Alessandro Michele pro změnu u módního domu Valentino představil pre-fall kampaň volající po zpomalení.

    Jarní závan v kosmetické taštičce. Multilíčidla navrací slávu make-upovému minimalismu

    Minimalismus si probojovává svoji cestičku i do make-upových taštiček. Jarní závan může být v kosmetickém arzenálu vítaným odlehčením, svěží roční období navíc přímo vybízí k vytřídění nepoužívané kosmetiky. Jestliže si občas povzdychnete, že máte produktů až příliš, dobrým řešením pro vás budou v současnosti tak trendy multilíčidla.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―