Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Milánský týden módy je nadále v plném proudu a postupně odhaluje očekávané přehlídky. Svou premiéru pro módní dům Moschino představil návrhář Adrian Appiolaza. Se svými vtipnými odkazy na zakladatele značky pak sklidil jednoznačný úspěch. Svou genialitu opět potvrdila také značka Prada. Nejnovější kolekcí ovšem nenadchla společnost Tom Ford.

    Návrhář Adrian Appiolaza je pro Moschino správnou volbou. Jeho show návštěvníky uchvátila

    Jednou z nejočekávanějších přehlídek Milánského týdne módy se stala ta z dílny Moschino. Její nový kreativní ředitel značky, argentinský návrhář Adrian Appiolaza, totiž předvedl svou první kolekci. Ve svých návrzích ovšem ukázal, že se i přes své kořeny s italskou náturou, i ikonickou společností, skvěle sžil. Umně a vtipně totiž zpracoval její DNA.

    Zdroj: Reuters

    V jeho návrzích se proto objevil vzor trompe l’oeil, odkazy na italskou kulturu, otazníky i další odkazy na současnou společnost. Show tak otevřela modelka, oblečená do jednoduchého trenčkotu, nesoucí papírovou tašku s celerem a bagetami. Úchvatný byl také top připomínající italskou vlajku nebo dlouhé svetrové šaty s nápisem Peace.

    Kolekce módního domu Tom Ford vyvolala spíše zklamání. Neurazila, ani nenadchla

    O něco menší úspěch pak sklidil návrhář a současný kreativní ředitel značky Tom Ford Peter Hawkings. S jeho kolekcí nebylo rozhodně nic špatně, jednalo se především o klasické odkazy na práci jeho předchůdce, a tedy zakladatele společnosti. Jednotlivé outfity navíc vynikaly skvělým střihem i materiály.

    Zdroj: Reuters

    Nabídly také různorodost připomínající paletku očních stínů. Návštěvníci spatřili vše od jemných béžových modelů po ty tmavé a vyzývavé. Společnost Tom Ford ovšem vždy vystihovaly především provokativní a odvážné návrhy. Tvorba Petera Hawkinga ale připomíná spíše slabý odvar toho, na co byli milovníci módy u slavného návrháře zvyklí.

    Prada staví na historickém kontrastu. Propojila válečnou módu s jemnými a hedvábnými návrhy

    Svou genialitu opět potvrdilo návrhářské duo Raf Simons a Miuccia Prada. Ve své kolekci totiž bezchybně zpracovalo zajímavý kontrast. Inspirovat se nechalo historií dámské módy, touho po dobru, ale i nedávno vydaným filmem s názvem Zone of Interest. Snímek popisuje idylický život německé rodiny, odehrávající se jen pár metrů od hrůz koncentračního tábora.

    Zdroj: Reuters

    Kolekce proto propojila návrhy připomínající válečnou módu 40. let 20. století. Vystihovaly ji vojenské čepky, jednoduché pouzdrové sukně i pletené svetříky. Zmíněné prvky byly ovšem propojeny s moderními aspekty, jako jsou zářivé barvy nebo výrazné potisky. Vynikaly mezi nimi také hedvábné kousky, svou jemností připomínající luxusní spodní prádlo.

    Zdroje: The Fashion Network, Fashionista, WWD, YouTube

    Foto:Reuters

    MFW: Moschino i Prada sklidily jednoznačný úspěch, Tom Ford ovšem nenadchnul

    Louis Vuitton vyrazil do Číny. Nicolas Ghesquière odhalil pre-fall Voyager kolekci v Šanghaji

    Módní společnost Louis Vuitton se, stejně jako ostatní luxusní značky, čím dál více zaměřuje na trh v Číně. Není tedy překvapením, že se její kreativní ředitel Nicolas Ghesquière rozhodl odhalit svou pre-fall kolekci Voyager právě v Šanghaji. Při tvorbě návrhů navíc spolupracoval s tamními umělci.

    Nejprestižnější módní událost se blíží. Met Gala 2024 jako „Zahrada času“

    Costume Institute Gala, hovorově Met Gala, se letos koná v pondělí 6. května. Benefiční galavečer Metropolitního muzea v New Yorku uvedou Zendaya, Jennifer Lopéz, Chris Hemsworth a Bad Bunny. Téma "Zahrada času" navazuje na tamní výstavu Kostýmního institutu, s názvem Sleeping beauties: Reawakening Fashion. Objevte s námi všechny důležité informace a připomeňte si předešlé ročníky.

    Vláda quiet luxury trvá. Potvrdily to výsledky Brunello Cucinelli z prvního čtvrtletí

    Italská luxusní značka Brunello Cucinelli zveřejnila výsledky z prvního čtvrtletí. Na rozdíl od skupiny LVMH pak slaví značný úspěch. Její prodeje totiž v uplynulých třech měsících vzrostly o 16,5 procenta. Jedná se tedy také o ukazatel toho, že obliba stylu známého jako quiet luxury stále trvá.

    Uživatelé TikToku přetváří síť na „reálnější“ místo. Sdílí své nejhlubší myšlenky

    Sdílení problémů nám často přináší úlevu. Hlavně kvůli tomu, že vyslovení našich myšlenek nám pomáhá chápat, co nás trápí. Zároveň ale přichází naděje, slibující pochopení ostatních. Občas dokonce zjistíme, že jim na srdci leží stejná trápení. Také proto sociální síť TikTok uchvátil trend, podporující podobná přiznání.