Více

    Sledujte nás na Instagramu

    V úterý odstartoval další vysoce očekávaný týden módy. Tentokrát se návrháři přesunuli do italského hlavního města módy, tedy Milána. Dosavadní přehlídky z dílny Roberto Cavalli a Etro odhalily záplavu inovativních vzorů. Módní dům Fendi se pro změnu ohlédl za módou 80. let 20. století, kterou propojil s italskou elegancí. Značka Twinset pak oslavila svou premiéru.

    Mramorový potisk nahradí zvířecí potisk. Roberto Cavalli má jasno

    Jednou z nejvýraznějších přehlídek uplynulých dnů v Miláně se stala ta z dílny Roberto Cavalli. Kreativní ředitel značky Fausto Puglisi totiž pronikl do světa mramoru a exotických kamenů. Staly se tak hlavním zdrojem jeho inspirace.

    Zdroj: Reuters

    Různé variace mramorového potisku se proto vinuly po šatech, sukních, kabátech i denim kouscích. „Mramor je novým zvířecím potiskem,“ vysvětlil svůj záměr návrhář a dodal, že drahé kameny s oblibou sbírá.

    S potisky si pohrál i módní dům Etro. Do návrhů nechal prostoupit zlaté vzory

    Návrhář Marco de Vincenzo do své nejnovější kolekce pro Etro rovněž zapracoval nespočet různorodých potisků. Za cíl si stanovil vytvořit kousky odkazující na DNA samotné značky, ale i jeho vlastní styl. Show proto nesla název Act. Kreativní ředitel jím odkazoval na „divadlo módy“.

    Zdroj: Reuters

    Také proto nechal po mole rozmístit obří starověké řecké divadelní masky. Připomínat měly symbol interpretace, který sám de Vincenzo do přehlídky přináší. Samotné návrhy pak spojovaly bohémský styl s perfektním krejčovstvím. Obojí se prolínalo s nápadnými i decentními vzory, často v dech beroucí zlaté barvě.

    Premiéru oslavil Twinset. Značka postavila přehlídku na protikladech

    Očekávanou událostí Milánského týdne módy se stala také přehlídka společnosti Twinset. Jednalo se totiž o její první módní show. Italská značka přitom vznikla už v roce 1990. Postupně si vytvořila jméno především díky svým jednoduchým návrhům s boho nádechem. Známá je také pro své nadýchané svetry.

    Rovněž první přehlídka Twinset tak odrážela její klíčový styl. Návrhy stály především na kontrastu černé a bílé, ale také rozdílu mezi boho a grunge kousky. Příkladem podobného protikladu byly kožené kalhoty doplněné o jemný asymetrický svetr. Jemné kousky pak rozbíjely černé kozačky s přezkami.

    Fendi umně propojil britskou módu 80. let 20. století s italskou elegancí

    Kreativní ředitel módního domu Fendi Kim Jones se nechal inspirovat 80. lety minulého století. Přesněji řečeno, zaměřil se na módu tehdejší Velké Británie. Definoval ji totiž především nový romantický styl. Návrhář ho ovšem pro svou nejnovější show propojil s italskou elegancí.

    Zdroj: Fendi

    Do britské módy z roku 1984 rovněž zapracoval vlastní módní rukopis, typický také pro bývalého kreativního ředitele značky, Karla Lagerfelda. Návrhy proto prolnuly kousky připomínající pracovní oděvy nebo japonskou módu. Kolekce se pak nesla v tlumených tónech, které sem tam rozbily záblesky modré nebo žluté.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Now Fashion, Instagram

    Foto:Reuters

    Týden módy dorazil do Milána. Odhalil inovativní vzory i italskou eleganci

    TikTok přináší další recept na suchou pleť. Technika slugging pomůže obnovit poškozenou kožní bariéru

    Různá zákoutí beauty TikToku neustále přinášejí inovativní rady, jak docílit dokonalé pleti. Recepty mnohdy balancují na hraně bizarnosti Tentokrát se ale zdá, že se aktuální trend zamlouvá i dermatologům. Seznamte se se sluggingem, cenově dostupnou metodou, která zatočí dokonce i s ekzematickou pletí.

    Luxusní značky loni zaostřily na Čínu. Svůj marketing rozšiřují i na sport a gastronomii

    Nový report firem Luxurynsight a Traackr odhalil, jaké strategie loni zaujímaly známé luxusní a módní značky. Ukázal, že se mimo jiné zaměřily na trh v Číně. Zároveň se ale snažily rozšířit své portfolio influencerů a začaly proto čím dál častěji spolupracovat se sportovci. Pro přilákání zákazníků se také rozhodly více propojit s gastronomií.

    S tenniscore vyhraje každý outfit. TikTok ovládl mix athleisure a tichého luxusu

    Uživatelé TikToku se zamilovali do dalšího módního trendu. Tentokrát se ovšem nejedná o prchavou obsesi, ale nadčasovou klasiku. Známou sociální síť totiž ovládl takzvaný tenniscore. Jedná se o kombinaci athleisure, ale i stále oblíbeného tichého luxusu. V čele trendu pak stojí především herečka Zendaya.

    Značka Dolce & Gabbana poodkryla oponu své tvorby. Zve na jedinečnou výstavu v Miláně

    Módní dům Dolce & Gabbana svým fanouškům poprvé odhalil tajemství, skrývající se za jeho vysokou módou. Slavnostně totiž otevřel výstavu v Miláně s názvem Dal cuore alle mani. Nabízí jedinečný náhled do zákulisí jedné z nejúspěšnějších italských značek. Slouží navíc jako oslava italského umění a kultury.