Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Bezchybný lesk se v posledních měsících probojoval do všech koutů módního i beauty světa. Objevil se v podobě třpytivých flitrů a metalických odlesků, šťavnatých lesků na rty nebo perleťové pleti. Nyní se na sociální síti TikTok vynořil pod názvem glass hair. Beauty nadšenci tak usilují o to, aby jejich hříva odpovídala estetice quiet luxury.

    - Reklama -

    Už od začátku letošního roku bylo jasné, že se pozornost ze skin care posunula také na body a hair care. Mnohé značky tak začaly vydávat nové produkty usilující o zdravější i lépe vypadající vlasy. Módní influencerky se na ně rovněž zaměřily a zpopularizovaly například různé mašle nebo šátky do vlasů. Sociální síť TikTok si však fokus letošního roku vyložila jinak. Objevila novou obsesi s takzvanou glass hair estetikou.

    Populární hair care trend znamená přesně to, co jeho název napovídá. Jedná se o vlasy, které se lesknou tak, že připomínají luxusní zrcadlo. Skvěle tak zapadají do širšího trendu quiet luxury, který se až doposud držel hranic módního průmyslu. Hedvábné odlesky totiž vypadají přirozeně a nepotřebují přílišnou úpravu samotných vlasů. Stačí je vyfénovat, nanejvýš vyžehlit nebo jemně zvlnit.

    Cest ke glass hair existuje několik. TikTok však nedá dopustit na vlastní recept

    Glass hair trend pak mohou vyzkoušet v podstatě všichni. Nejlépe je však znatelný na spíše rovnějších nebo jemně zvlněných vlasech tmavších odstínů. Nenechte se ale odradit, na uplynulých slavnostních oceněních, jako je Oscar nebo Golden Globes, ho perfektně předvedly herečky Margot Robbie, Emma Stone nebo Amanda Seyfried. Každá z nich má přitom poměrně odlišné vlasy.

    - Reklama -

    Zdroj: Nuxe, Color Wow

    Způsobů, jak luxusního trendu dosáhnout existuje hned několik. Většina influencerek doporučuje používat hydratační masky a oleje, a to včetně těch určených na pokožku hlavy. Upozorňují také na potřebu pečlivého vymytí šamponu i kondicionéru. Perfektně fungují různé speciální spreje, dodávající onen vytoužený lesk. Naprostým miláčkem TikToku je univerzální olej od Nuxe i hair mist značky Color Wow.

    Zdroj: Silke London, Johnson’s

    - Reklama -

    Proti otravnému třepení pomáhají například i hedvábné gumičky nebo povlaky na polštáře. Uživatelé populární sociální sítě však nedají dopustit ještě na jeden trik, kterým se inspirovali u čínských influencerek. Používají totiž speciální masku od značky Shiseido s názvem Fino Premium Touch. Následně ji smíchají s dětským olejem společnosti Johnson’s. Zastoupit ho ale může i jiný kalitní olej na vlasy. Výsledkem má být nejen zdravá, ale hlavně lesklá hříva.

    @skincupid What pairs well with glass skin? Glass hair of course! We have been so intrigued by the viral hair mixture circulating Chinese social media platform Xiaohongshu. The result? Watch till the end to find out 👀 Would you give this a try? ✨ 💓 All the products are available at: www.skincupid.co.uk (worldwide shipping) The viral hair mask: SHISEIDO Fino Premium Touch Penetrating Essence Hair Mask (230g) Mix with this best selling hair serum: MISE EN SCENE Perfect Repair Hair Serum (80ml) Scalp scrub: AROMATICA Rosemary Scalp Scrub (165g) Shampoo: DAENG GI MEO RI Ki Gold Premium Shampoo (500ml) Conditioner: DAENG GI MEO RI Ki Gold Premium Treatment (500ml) #glasshair #shinyhair #shiseidohair #haircareroutine #hairmask #koreanhair #japanesehair #bouncyhair #xiaohongshuhairtutorial #shinyhairsecrets #hairtreatment ♬ Seven (feat. Latto) – Clean Ver. – Jung Kook & Latto

    Zdroje: Country and Town House, Evening Standard, TikTok, Instagram

    Quiet luxury dorazil do světa vlasové péče. TikTok uchvátil glass hair trend

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    Luxusní značky vítají nové ambasadory. Swarovski přijme Arianu Grande a Versace Channinga Tatum

    Známé značky oznámily hvězdná jména, která je budou od nynějška zastupovat. Luxusní šperkařský dům Swarovski do svých řad přijal slavnou zpěvačku Arianu Grande. Italská módní společnost Versace zase hodlá pro propagaci svého ikonického pánského parfému Eros využít herce Channinga Tatum.

    Beauty svět ovládá y2k éra. Vraťte se do minulosti se správným leskem

    Současné make-up trendy vyžadují bezchybný lesk na rty. Stal se totiž nedílnou součástí looků, jako je glass nebo pearl skin. Jejich rostoucí popularita však odráží také trvající návrat y2k éry. Vyzkoušejte proto top produkty, které si oblíbili beauty milovníci po celém světě.

    Ohlédnutí za přehlídkou Dolce&Gabbana Alta Moda 2024. Tentokrát ji přivítala romantická Sardinie

    Letošní kolekce Dolce & Gabbana Alta Moda 2024, která se odehrála v jižní Sardinii, byla velkolepou oslavou luxusu a elegance. Kolekce, inspirovaná historií a přírodou nádherného italského ostrova, předvedla mistrovskou práci módních návrhářů Domenica Dolce a Stefana Gabbana. Znovu tak potvrdili svou neotřesitelnou pozici ve světě vysoké módy.

    Nový TikTok trend demonizuje kortizol. Přiživujou se na něm i luxusní wellness značky

    Uživatelé známé sociální sítě TikTok našli novou obsesi. Tentokrát se zaměřili na hormon kortizol a jeho domnělé dopady na naše zdraví. Tvrdí totiž, že jeho vysoká hladina způsobuje otok obličeje, na internetu rovněž známý jako "moon face". Z nepodložených prohlášení influencerů těží také řada známých wellness společností.

    Móda kraluje letošním letním olympijským hrám. Oblečení sportovců je stylové i funkční

    Letošní letní olympijské hry se mohou pochlubit jednou zvláštností. Konají se v Paříži, hlavním městě módy. Národní týmy proto vytahují divoké karty a obracejí se na renomované módní domy, návrháře a značky, aby pro ně navrhli olympijské oděvy. Přinášíme výběr těch nejstylovějších a nejunikátnějších kolekcí, v nichž se předvedou sportovci z celého světa.

    Korejská kosmetika přebírá světový beauty trh. Objevte její top značky

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    Módní novinky v kostce: Lewis Hamilton zastupuje Dior a Fila mění vizáž

    Sportovní značka Fila oslnila nečekanou kampaní propojující její italské dědictví, sport a vysokou módu. Dior zase přivítal nového ambasadora. Tentokrát otevřel dveře slavnému závodníkovi F1 Lewis Hamilton. Karl Lagerfeld chystá kolekci hodinek a šperků ve spolupráci s Morellato a módní průmysl znepokojily zprávy o zpomalující čínské ekonomice.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―