Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 179

    Symbióza Louis Vuitton a Nicolase Ghesquière pokračuje. Návrhář povede dámské kolekce dalších 5 let

    0
    Louis Vuitton oznámil, že návrhář Nicholas Ghequière zůstane nadále ve své pozici kreativního ředitele dámské módy.
    Louis Vuitton oznámil, že návrhář Nicholas Ghequière zůstane nadále ve své pozici kreativního ředitele dámské módy.

    Známý francouzský návrhář Nicolas Ghesquière slaví 10 let od začátku vedení dámské módy u Louis Vuitton. Při téhle příležitosti značka oznámila, že ve své pozici zůstane dalších pět let. Jeho návrhy totiž pomohly ze značky udělat současný trendy brand. Ghequière vytváří designy propojující aktivní sportswear, futurismus i klasickou eleganci a haute couture.

    Dámskou módu Louis Vuitton povede i nadále Nicolas Ghesquière. Slavná francouzská značka to oznámila začátkem týdne. Návrhář pro ni proto bude pracovat nejméně dalších pět let. Jedná se tedy o známku toho, že módní společnosti nadále nabízí přesně to, co od něj očekává. Například tvorbu hit trendy kousků, ale i držení tradičního stylu proslulého brandu. Ghesquière navíc letos slaví 10 let od doby, kdy do pozice kreativního ředitele nastoupil.

    „Je to velmi naplňující vidět, jak se úspěch 10 let proměňuje v novou kapitolu,“ popsal návrhář. Známý je především svým stylem, který propojuje elementy sportswear, futurismu, ale i klasického francouzského luxusu a haute couture. Kromě toho ale módní publikum zaujal svou schopností vyrábět trendy kožené výrobky, tedy zejména kabelky a boty. Jedná se například o kabelku Petite Malle z roku 2014 nebo nejnovější verzi GO-14.

    Boty a kabelky pak známý návrhář nechápe pouze jako doplňky, ale jako pevné součásti jeho vlastní módní siluety. „Nejde jen o jednotlivé elementy pospojované dohromady,“ vysvětlil totiž. „Je velice přímý, dokáže předvídat budoucnost a nejen trendům porozumět, ale také je vytvářet. Myslím, že přesně tohle by měl vůdce trhu umět,“ okomentoval pak tvorbu Ghesquière ředitel Louis Vuitton Pietro Beccari.

    Nicolas Ghesquière je součástí francouzské kultury. Obléká i první dámu Francie

    Kromě toho vyzdvihl ředitel luxusní francouzské značky také další kvality Ghesquièra. Obdivuje například, že návrhář veškeré své návrhy kreslí ručně jako „pravý návrhář“. „Dnes už není tolik lidí, kteří by dokázali to samé,“ popsal Beccari. Dodal rovněž, že je kreativní ředitel součástí francouzské kultury, stejně jako samotná módní společnost. Důkazem je mimo jiné také to, že Ghesquière dlouhodobě navrhuje kousky také pro první dámu Francie Brigitte Macron.

    I když není Nicolas Ghesquière široké veřejnosti tak známý jako zpěvák a raper Pharrell Williams, který vede pánskou sekci Louis Vuitton, je jedním z nejpůsobivějších současných návrhářů. Svou kariéru zahájil už v roce 1991, kdy se stal asistentem Jean Paul Gaultier. Od roku 1997 pak pracoval v pozici kreativního ředitele společnosti Balenciaga. Právě u ní se poprvé proslavil svými futuristickými, ale chic návrhy. Za svou práci obdržel také několik ocenění.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Louis Vuitton, Instagram, YouTube

    Přeměna horských středisek na módní mola. Předveďte se na sjezdovce ve stylovém skiwear

    0

    Každou zimu je to stejné. Vypadá to, jako by se světové módní metropole přesunuly do horských středisek. Z obyčejných sjezdovek se rázem stávají pomyslná zimní módní mola. Nesmírně trendy jsou letos kombinézy i výrazné lyžařské brýle. Po dni stráveném lyžováním nebo snowboardingem vás zase čeká zasloužená odměna ve formě aprés ski, kde se neobejdete bez roztomilé kabelky i fluffy boots.

    Louis Vuitton je synonymem horské elegance. Nabízí luxusně vkusné doplňky

    Značka Louis Vuitton vytvořila pro letošní holiday season řadu nezbytných produktů. Naším favoritem jsou válenky s kožešinovým zdobením. Pokud vás nebaví typické Uggs boots, Louis Vuitton přišel se skvělou alternativou. Letošní návrat válenek tak společnost zvládla na výbornou. Za další must-have kousek ze zimní kolekce považujeme termosku na horký nápoj s velmi stylovým pouzdrem v ikonickém monogramu.

    Foto: Louis Vuitton

    V buticích Moncler vám vytvoří bundu dle vašich představ. Projevte individualitu pomocí barev

    Společnost Moncler letos přichází s inovativním přístupem. Dovolí vám vyrobit si vlastní návrh zimní bundy. Nejen, že si ji můžete navrhnout v buticích, nově máte možnost si ji přizpůsobit i prostřednictvím oficiálních stránek. Kromě možnosti využít pestré palety barev vám značka umožňuje dodat bundě osobní ráz pomocí textu nebo jednoduchých clip artů. Klasická puffer bunda tak získá nový rozměr, ať už se rozhodnete ladit její barvu s lyžemi nebo snowboardem.

    Video: Moncler

    Dámy, letos na svah jedině v kombinéze. Zachovejte svou eleganci i na sjezdovce

    Letos jsou sociální sítě zaplaveny estetickými videy ze známých horských středisek, ve kterých se objevují nadčasové a stylové kombinézy. Jedním z průkopníků tohoto trendu je například značka Perfect Moment. Vybrat si můžete například klasickou, stylovou koženou nebo závodně vyhlížející variantu. Jako přidanou hodnotu vám rovněž doporučujeme prozkoumat aktuální spolupráci značky s brandem Hugo Boss.

    Foto: Perfect Moment

    Lyžařské brýle nikdy nebyly více hot. Prožijte prázdniny jako Lady Gaga v House of Gucci

    Zažít pocity zpěvačky a herečky Lady Gaga z ikonického filmu House of Gucci nebylo nikdy jednodušší než právě s těmito brýlemi. Značka Gucci tradičně ráda experimentuje s kombinací různých barev, což vypadá fantasticky. V případě těchto brýlí ovšem doporučujeme skloubit je spíše s jednoduchým a jednobarevným lyžařským outfitem. Brýle tím totiž vyniknou a dodají vašemu stylu nenuceně luxusní nádech.

    Foto: Gucci

    Miu Miu zhmotnilo roztomilost. Nese jméno Wander Shearling Hobo Bag

    Nepostradatelným doplňkem pro váš horský pobyt je pak bezpochyby „zimní kabelka“. Ne vždy totiž v zimě trávíte čas jen na sjezdovce. Ať už se večer chystáte do restaurace, nebo do baru, je nezbytné vlastnit alespoň jednu roztomilou kabelku od značky Miu Miu. Letos nás oslovila svou ikonickou Wander Bag. Kabelka je navíc k dispozici ve dvou materiálech i barvách. Bez ohledu na to, kterou si tedy vyberete, bude to vždy správná volba.

    Foto: Miu Miu

    Největší trend letošní zimy? Jednoznačně fluffy boots

    Luxusní sněhule Les Arcs značky Bogner pak představují zimní avantgardu i alpský šarm. Stylový vzhled jim propůjčuje především tibetská kudrnatá jehněčí kůže. Boty proto vynikají nejen svým estetickým designem, ale také vynikajícími vlastnostmi. Jejich funkčnost je přitom klíčová pro pohodlí i výkon v alpském prostředí. Kromě termického efektu jsou také bezpečné, chrání totiž před uklouznutím.

    Foto: Bogner

    Módní novinky v kostce: Valentino postavil pro Harrods stromeček, Dior Baby má nové produkty a Tiffany & Co. vydal řetízek s Pokémonem

    0
    Dior zveřejnil parfém pro miminka, Tiffany and Co. odhalilo řetízek s Pokémonem a Valentino postavilo stromeček pro Harrods.
    Dior zveřejnil parfém pro miminka, Tiffany and Co. odhalilo řetízek s Pokémonem a Valentino postavilo stromeček pro Harrods.

    Britské nákupní centrum Harrods se letos na vánoční výzdobě rozhodlo spolupracovat se značkou Valentino. Harry Styles v Selfridges pořádá pop-up na počest svých nových vůní Pleasing. Baby Dior vydal novou řadu luxusních produktů a Gabriela Hearst otevřela první obchod na západním pobřeží USA. Společnost Tiffany & Co. odhalila speciální šperky s Pokémonem.

    Baby Dior zveřejnil novou řadu produktů. Součástí je parfémovaná voda i čisticí gely

    Módní společnost Dior využila sváteční sezónu k tomu, aby po delší době vydala nové produkty své řady Baby, tedy kolekce pro miminka. Hlavním prvkem se stala parfémovaná voda s názvem Bonne Etoile. Ukrývá v sobě složky, jako je divoká růže, hruška nebo pižmo. Tvořená má být až z 98 procent přírodními ingrediencemi. Doplněná je o skin care produkty, například jemným čisticím gelem nebo krémem.

    Harrods slaví růžové Vánoce. Obchodní dům spolupracuje na výzdobě s Valentino

    Letošní Vánoce se nezadržitelně blíží. Vedení Harrods se proto jako každý rok rozhodlo odhalit kouzelnou vánoční ozdobu svých obchodů. Tentokrát na dekoracích spolupracovalo s módní značkou Valentino. Na pobočce The Knightsbridge proto postavila obří růžový stromeček ozdobený svým logem. Kromě toho zřídila také speciální dodávku, ze které hodlá prodávat teplé nápoje a produkty inspirované sváteční atmosférou.

    Společnost Tiffany & Co. odhalila roztomilé šperky. Inspirovala se postavičkami z Pokémona

    Americký umělec Daniel Arsham se rozhodl znovu spolupracovat s proslulou šperkařskou firmou Tiffany & Co. Tentokrát ve svém díle nechal promluvit svou inspiraci pop kulturou. Do tvorby tak zapojil také známé „tváře“ z Pokémona. „Jedná se o kombinaci šperků, umění a pop kultury,“ okomentoval speciální kolekci Arsham. Devět různých šperků tak oslavuje šest postaviček, tedy Pikachu, Charmander, Squirtle, Jigglypuff, Cubone a Mew.

    Harry Styles nabízí v Selfridges pop-up. Láká na nedávno vydané parfémy Pleasing

    Kosmetická řada Pleasing známého zpěváka Harryho Stylese má nový přírůstek. Jedná se o parfémy různých vůní nesoucí názvy jako Closeness, Rivulets nebo Bright, Hot. Na jejich „počest“ proto Styles pořádá pop-up v londýnské pobočce Selfridges. Kromě parfémů se jeho návštěvníci mohou těšit také na limitované odstíny ostatních kosmetických produktů. Kromě toho je čeká také speciální plátěná taška.

    Gabriela Hearst otevřela první obchod na západním pobřeží USA. Inspirovala se dětstvím v Ugandě

    Fanoušci Gabriely Hearst žijící na západním pobřeží Spojených států amerických mohou slavit. Známá návrhářka tam totiž otevřela svou první pobočku, a to na křižovatce Wilshire Boulevard a Rodeo Drive v Los Angeles. Do interiéru obchodu pak zapracovala především kvalitní přírodní a funkční materiály. Inspirovat se nechala především Ugandou, tedy zemí, kde vyrostla. Na designu spolupracovala Hearst s architektonickým studiem Foster + Partners.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Cosmetics Business, Instagram, YouTube

    Vánoční wishlist redakce: Ježíškovi napíšeme o obroučky Bottega Veneta i podpatky YSL

    0
    Vánoční wishlist naší redakce: Od Bottegy po YSL podpatky
    Vánoční wishlist naší redakce: Od Bottegy po YSL podpatky

    Nastává čas vánočních (seznamů) přání a v redakci jsme se rozhodli odhodit profesionální masky a nahlédnout pod stromeček plný osobních tužeb. Samozřejmě, že i my, kteří se snažíme přinést vášnivé články o módě nebo designu, máme své malé slabosti. Doufáme tedy, že náš redakční vánoční wishlist je stejně inspirativní a rozmanitý jako náš obsah.

    Kateřina a Bottega Veneta

    Naší editorce Kateřině neunikne žádný trend. Ačkoliv je doma ve světě slov a vysokých škol, její srdce bije pro vysokou módu. Obroučky Bottega Veneta jsou tedy na jejím wishlistu úplně nahoře. Učení je pro ni očividně stejně důležité jako styl. Nebo jen potřebuje něco, co udrží vlasy z obličeje při procházení nekonečných zdrojů informací.

    Foto: Bottega Veneta

    Marek a Balenciaga

    Noční vlk a věčný hledač módních trendů si do svého seznamu přidal teplou bundu od Balenciaga. Jak říká: „Život je party a já jsem vždycky pozván.“ A protože ty nejlepší party se často konají venku, chce být připraven, stylově i termicky.

    Foto: Balenciaga

    Ema a Jacquemus

    Naše estetická královna Ema nemůže žít bez designových kousků. Tento rok je její zrak upřen na šálu Jacquemus. Ve světě, kde je každý outfit důležitý a každý Instagramový post hodnocen všemi sledujícími, Ema ví, že šála je ten správný doplněk k jejímu osobnímu brandu.

    Foto: Jacquemus

    Denisa a Pangaia

    Hlavní strážkyně pohodlí sní o teplákové soupravě od Pangaia. Proč? Protože co může být lepší než psát články v objetí udržitelného a současně stylového pohodlí. Myslíme si, že Denisa doufá, že pokud ji pod stromečkem najde, bude mít konečně důvod vyměnit pyžamo za něco… No, řekněme stejně pohodlného, ale o něco víc trendy.

    Foto: Pangaia

    Tereza a Louis Vuitton

    Tereza, známá svou touhou po nových vůních, přidala na svůj seznam nejnovější parfém Louis Vuitton – Myriad. Možná to je její způsob, jak přinést trochu více luxusu do redakčního shonu a dát každému kolem sebe najevo, že má nejen skvělý vkus, ale i nos.

    Foto: Louis Vuitton

    Kristýna a Bang a Olufsen

    Kristýna, naše cestovatelka s notebookem vždy připraveným na psaní, se těší na cestu na Bali. Jediné, co jí chybí k dokonalosti jsou sluchátka Bang & Olufsen. Možná aby zablokovala křik dětí z vedlejších sedadel nebo jen aby si poslechla své oblíbené podcasty s křišťálově čistým zvukem.

    Foto: Bang a Olufsen

    Renata a Yves Saint Laurent

    A nakonec naše šéfredaktorka, žena, která drží všechna tato vlákna pohromadě, si přeje hlavně klid. Ovšem o nic menší radost jí udělají i ikonické lodičky Yves Saint Laurent. Protože když vedete partu kreativních duší, musíte to dělat s grácií. A co by vám mohlo dodat více elegance než tyto dokonalé krásky?

    Foto: Yves Saint Laurent

    Protože věříme v zázraky, myslíme si, že naše neskromná přání budou vyslyšena. A pokud jste díky nám objevili dokonalý nápad na vánoční dárek, pamatujte, že sdílená radost je dvojnásobná radost.

    Tichý luxus ve špercích je dostatečně hlasitý na to, že se každé vynesení stane slávou

    0
    tichý luxus

    Trend ”quiet luxury” už nějaký čas rezonuje titulky článků a nejspíš ani jen tak neodejde. Svým způsobem se totiž nejedná o nich nového. Vždy tu s námi byl, tiše, ale přece. Jen teď s nástupem vlny udržitelnosti, kdy se touha po kvalitě a minimalismu rozlila mezi širokou veřejnost, mu věnujeme větší pozornost. Tichý luxus zasáhl do všech odvětví luxusního trhu a výjimkou se nestaly ani šperky.

    Quiet luxury sice není určený masám, ale prakticky každý, kdo se byť jen trochu zajímá o módu, vám dokáže říct, v čem spočívá. Odvrací se zády od křiklavých, velkých potisků, vzorů a log, které na kilometr daleko hlásí, kde nakupujete. Opulentní design jde stranou. Ustupuje řemeslnému zpracování, kvalitním materiálům, nadčasovým střihům a exkluzivnímu minimalismu, který přinejmenším nutí k zamyšlení nad produkty, jenž si vybíráme, a co může být nadčasovějšího než šperky, které po vás třeba jednoho dne zdědí dcera.

    Foto: Beck

    Čím hlasitější, tím lepší už neplatí

    Samozřejmě i šperkařské firmy si chtěly uzmout kousek toho křiklavého trendu. Vytvářely produkty, kde hlavní slovo mělo jejich logo, do tvaru diamantů, s velkou karátovou hmotností a odvážným vzhledem. Dnes se karta obrátila a mnoho šperkařů dává přednost minimalistickým šperkům s nadčasovou elegancí a každodenní univerzálnosti před výrazným vzhledem.

    Mnoho celebrit z první ligy se na tichý luxus vrhlo a rozhodlo se nosit šperky, které jsou obecnějšího rázu a pro nezkušené oko zdánlivě ”neznačkové”. Je mezi nimi například Sofia Richie, Selena Gomez nebo herečka Gwyneth Paltrow, která tichý luxus pojala za svůj už dávno.

    Symbol věčnosti sem perfektně zapadá

    Přímo ’briliantně’ se tichý luxus ve špecích demonstruje na snubních prstenech, kam se módní trend zaměřený na minimalistické a nadčasové vzory promítl formou decentních, přesto poutavých stylů a způsobil posun v preferencích zákazníků. „Pro quiet luxury je charakteristické být bez loga, decentní, a přesto dát najevo svůj styl a status, a diamantové šperky obecně jsou pro tento druh vyjádření stěžejní,” uvedla Kristina Buckley Kavel ze společnosti Natural Diamond Council.

    Mluvíme hlavně o důrazu na tzv. metodu čtyř C: cut, color, clarity a carat. V češtině brus, barva, čistota a karát. Hlavní roli má především solitérní kámen, bez množství postranních ozdob. Spadá sem i starožitný a vintage styl, který upřednostňují tradičnější zákazníci, jako smaragdový brus, ovály, cushion nebo Asscher. Chtějí ne něco příliš křiklavého, zato nadčasového, co bude mít vnitřní hodnotu. Zásnubní prsten je obvykle něco, co se stává rodinným dědictvím, takže chcete, aby obstál i neustále se měnící trendy.

    Užitečné se v tomto případě paradoxně stávají i laboratorně pěstované diamanty, protože ty přírodní vzhledem ke své ceně mají tendenci nutit buď zmenšit velikost kamene, nebo udělat kompromisy v kvalitě. Nicméně ať už se jedná o přírodní nebo laboratorně vypěstovaný diamant, klenotníci se shodují, že trend tichého luxusu je o nadčasovosti a hře na individualitu nositele.  

    Foto: Pexels

    Nápadně nenápadné bohatství

    Ve světě, kde je tolik stejnosti, je výzva mít něco, co je jedinečné, individuální, osobní, a přesto si dlouhodobě udrží vysokou hodnotu. Nakupovat takové věci probouzí emoce, protože ceníte krásu i finanční hodnotu v jednom. V případě šperků hovoříme krom diamantů o materiálech, jako zlato, platina, drahé kameny – ovšem nebarevné -, mohou mít drobné zpracování, ale i mohutnější, když je dodržena etiketa quiet luxury, takže jsou svým zvláštním způsobem křiklavé a odvážné natolik, aby mohly celkový look završit vykřičníkem. Jsou to šperky, nové i staré, jejichž vynesení se pokaždé stane slávou.

    Zdroj: WWD, Forbes, Couture

    Přeneste se o svátcích do blyštivé a luxusní éry 20. let 20. století. Objevte kolekci Chanel Holiday

    0
    Chanel se v letošní beauty kolekci pro nadcházející sváteční sezónu zaměřil na kouzlo 20. let 20. století.
    Chanel se v letošní beauty kolekci pro nadcházející sváteční sezónu zaměřil na kouzlo 20. let 20. století.

    Přejte si do své sváteční sezóny vnést ještě o něco více třpytek a lesku? Ideální cestou je vyzkoušet některou z limitovaných „holiday“ kolekcí luxusních módních značek. Podobnou vytvořila také značka Chanel, která se letos rozhodla inspirovat blyštivými 20. léty 20. století. Objevte její Art Deco nabídku očních stínů, pudru, rtěnek nebo laků na nehty.

    S pěti odstíny luxusní paletky ohromíte na vánočním večírku, ale i každý den v práci

    Kolekce Chanel Holiday nabízí přesně takové třpytivé odstíny, které si představíte, když se řeknou Vánoce. I když jsou v kampani stylizované tak, aby připomínaly 20. léta minulého staletí, využijete řadu jistě i po celý rok. Například paletka očních stínů Lumière Graphique nabízí pět možností. Kromě téměř samozřejmé zlaté a stříbrné si můžete vybrat i z leskle béžové, čokoládově hnědé a třpytivé černé.

    Zdroj: Chanel

    Přeneste trend flitrů i na svou tvář. Poslouží světle růžový i krystalově bílý odstín

    Dalším produktem letošní sváteční Chanel kolekce je luxusní pudr s názvem Duo Lumière. Jedná se o jeho třpytivou variantu ve dvou odstínech. Vybrat is můžete z „růžově šampaňské“ a „krystalově bílé“. Oba odstíny doprovází vzor, který značka využila také u očních stínů. V černé lesklé krabičce tak spatříte drobné flitry připomínající šaty tanečnic 20. let 20. století. Připomínat mají také návrhy samotné Gabrielle Chanel.

    Zdroj: Chanel

    Ve výběru rtěnek vás čekají dva limitované odstíny. Okouzlí také Art Deco obal

    V nejnovější řadě ovšem nesmí chybět ani největší klasika ve světě make-upu, tedy rtěnky. Tentokrát francouzská módní značka nabízí zákazníkům na výběr ze čtyř možností. Dva odstíny jsou přitom nově vytvořené limitované odstíny. Vybrat si tedy můžete z 857 Midnight Red, 867 Roaring Purple, 812 Beige Brut nebo 854 Rouge Puissant. Schované jsou rtěnky v klasickém černém Chanel pouzdře. Zdobí je ale zlatý Art Deco detail.

    Oslňte třpytivě černými nehty. Zaujme i blyštivá zlatá nebo jemně béžová

    Pokud ovšem sníte o dokonalé vánoční manikúře, zaujme vás zase nabídka laků na nehty. V případě, že upřednostňujete spíše nenápadný look, přiláká vás zase světle béžový odstín. Pro něco více lesku si vyberte tmavě zlatou barvu. Největší dojem však na vánočních oslavách uděláte se sytě černou a třpytivou variantou s názvem 171 Sequins. Vaše nehty se budou skvěle hodit i k vašim ladícím šatům.

    Zdroj: Chanel

    Art Deco není jediná možnost. Ponořte se do vánočního světa značky Dior nebo exotiky Guerlain

    Pokud ovšem divoká 20. léta nejsou vaší oblíbenou érou, nezoufejte. Vánoční kolekce připravily také jiné luxusní značky. Například společnost Dior odhalila kolekci, kterou naleznete i v jejím luxusním adventním kalendáři. Vybrat si můžete třeba z paletek očních stínů představující jemné odstíny nebo řady rudých rtěnek. Kouzelnou řadu ale připravila také značka Guerlain. Inspirovat se letos nechala především exotikou a pestrými barvami.

    Zdroje: Nylon, Chanel, Instagram, YouTube

    Potěšte své dětské já luxusním adventním kalendářem. Oslní vás nabídka Dior i Swarovski

    0

    Zapomeňte na tradiční krácení vánočního období s klasickými čokoládovými adventními kalendáři. Přenechte je raději dětem a pořiďte si luxusnější kousek. Nejen, že vám každodenní překvapení zpříjemní čekání na Vánoce, vyzkoušíte navíc celou řadu nových produktů. V letošní pestré nabídce najdete velice exkluzivní kalendáře, například od Swarovski, s jehož pomocí dotáhnete k dokonalosti i letošní stromeček.

    Swarovski vám ozdobí i stromeček. Letos zahájil spolupráci s Disney

    K oslavě 100. výročí společnosti Disney představuje šperkařská firma Swarovski exkluzivní adventní kalendář, který zaručeně rozvíří vánoční atmosféru a zpestří „nekonečné“ období čekání na Ježíška. Za 25 okénky objevíte řadu překvapení, včetně 22 barevných ozdob, dvou náhrdelníků a sady hravých nálepek. Unikátní kousky jsou dostupné pouze v letošním adventním kalendáři a zahrnují designy inspirované oblíbenými postavičkami z Disneyho světa a svátečními magickými symboly.

    Foto: Swarovski

    Sisley debutuje první adventní kalendář. Postarala se o něj sama Isabelle d’Ornano

    Prozkoumejte první limitovanou edici adventního beauty kalendáře značky Sisley. Obsahuje pět plnohodnotných produktů, 19 cestovních variant a bonusový dárek. Navrhla ho samotná spoluzakladatelka Sisley, Isabelle d’Ornano. Kalendář okouzlí svým pestrobarevným designem plným inspirativních citátů a výšivek, odrážejících charakter značky.

    Foto: Sisley

    Dior přináší oblíbenou klasiku. Tentokrát v podobě butiku na 30 Avenue Montaigne

    Společnost Dior uvádí pro vánoční období na trh pohádkový adventní kalendář, jehož design zachycuje historickou fasádu butiku na 30 Avenue Montaigne v Paříži. Kalendář disponuje fascinující výzdobu vytvořenou umělcem Pietrem Ruffem, která dokáže naše myšlenky přenést až do půvabné procházky inspirované zahradou des Tuileries. Kalendář zahrnuje top make-up produkty, vůně i dekorativní kosmetiku.

    Foto: Dior

    Astrid & Miyu vám každý den nadělí zlato. Obdarujte se zaslouženou odměnou

    Adventní kalendář je tu i pro milovníky zlatých šperků, nekompromisně se držících luxusního nadčasového noblesního kovu. Limitovaná edice přináší čtrnáctikarátový adventní poklad ve formě náramků, náhrdelníků a náušnic. Její „obal“ můžete navíc následně použít jako šperkovnici, která okamžitě přispěje k exkluzivitě vašeho domova.

    Foto: Astrid & Miyu

    Stylové dekorace ukrývá kalendář od Wedgwood. Ručně malovaný porcelán vytvoří z vašeho domova zimní království

    Wedgwood letos připravil kalendář s drobnými a ručně malovanými porcelánovými objekty. Vyzdobíte s nimi nejen stromek, ale i jakoukoliv jinou část domova. Značka, podobně jako Dior, svou vánoční vizi reflektuje na kalendář ve tvaru vánočně zdobeného domu, vykresleného do modrých odstínů. Hodí se tak spíše do chladnějšího designu. Najdete v něm sněhové těžítko i miniatury zasněžených domečků.

    Foto: Wedgwood

    Módní novinky v kostce: Gucci odhalil kolekci večerních rób, Met Gala zná nové téma a Versace oslavuje další ambasadorku

    0
    Sabato de Sarno odhalil kolekci večerních rób, Ralph Lauren slaví vysoké zisky a Met Gala zná své další téma.
    Sabato de Sarno odhalil kolekci večerních rób, Ralph Lauren slaví vysoké zisky a Met Gala zná své další téma.

    Kreativní ředitel Gucci Sabato de Sarno využil charitativního gala večeru Art + Film, aby odhalil svou nejnovější kolekci večerních šatů. Značka Ralph Lauren oslavuje nečekaně vysoké zisky a Versace vítá novou globální ambasadorku. Vedení Met Gala odhalilo dlouho očekávané téma pro rok 2024. Boss pak zveřejnil druhou spolupráci s Perfect Moment, která vám letos na lyžích nesmí chybět.

    Poslední čtvrtletní výsledky Ralph Lauren předčily očekávání. Značce se stále daří

    Společnost Ralph Lauren oslavuje nečekaně dobré výsledky za poslední čtvrtletí. Důvodem jsou její zákazníci toužící po ikonických polo tričkách a luxusních svetrech značek. Zisk firmy tak ve druhém fiskálním čtvrtletí letošního roku vzrostl na 1,63 miliardy dolarů. Loni se přitom stejnou dobou vyšplhal na 1,58 miliardy dolarů. O značný úspěch se jedná především proto, že luxusní průmysl ve Spojených státech amerických spíše zpomaluje.

    Versace vítá další globální ambasadorku. Stala se jí čínská herečka Rosy Zhao

    Minulý týden odhalila společnost Versace sváteční kampaň, poprvé představující svého ambasadora a korejského zpěváka Hyunjin. Nyní má pro nás ovšem další novinku. Její vedení totiž odhalilo jméno další globální ambasadorky. Stala se jí čínská herečka Rosy Zhao. V minulosti oblékla značku na významné události a objevila se také na její poslední přehlídce v Miláně. „Miluju její styl, energii a ducha,“ prohlásila o Zhao Donatella Versace.

    Organizátoři Met Gala odhalili téma pro rok 2024. Exkluzivní výstava se zaměří na „spící krásky“

    Milovníci módy nadšeně očekávali moment, kdy vedení slavného Met Gala zveřejní téma na příští rok. S nadšením tak sledovali středeční tiskovou konferenci, na které kurátor Andrew Bolton informaci odhalil. Luxusní výstava ponese název Spící krásky: probouzení módy. Zaměří na kousky z kolekce Kostýmního institutu Metropolitního muzea umění, které jsou příliš křehké na to, aby se daly pověsit. Umístěné proto budou ve skleněných „rakví“.

    Značka Gucci využila charitativní gala večer. Představila novou kolekci večerních rób

    Na večerní událost s názvem Art + Film, pořádanou Okresním muzeem umění v Los Angeles, se sjela celá řada známých osobností. Nechyběl například herec Leonardo DiCaprio, Ben Affleck, Brad Pitt nebo třeba zpěvačka Billie Eilish. Kreativní ředitel Gucci Sabato de Sarno se hvězdné příležitosti chopil a některé z hostů oblékl do kousků ze své nejnovější kolekce dlouhých večerních rób. Její součástí je 12 návrhů střídajících minimalistický design s krajkami a třpytkami.

    Spolupráce Boss a Perfect Moment se vrací na scénu. Zahalte se na lyžování do luxusních kousků

    Loni vytvořila společnost Boss poprvé kolekci společně se značkou Perfect Moment. Letos se k úspěšnému projektu rozhodla vrátit. Její součástí jsou návrhy pánské i dámské módy, ale také gender neutrální kousky určené především na lyžování. Vyberete si z načechrané bundy, ale i stylově střižených lyžařských kalhot. V kolekci najdete také luxusní roláky, hoodies nebo hřejivé topy. Klíčovým prvkem je pak kombinace červené, černé a bílé barvy.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, CBS News, Instagram, YouTube

    Jak se vyvíjely módní přehlídky? Od skromných počátků 19. století až k zářivým show současnosti

    0
    Gucci jaro/léto 2024
    Gucci jaro/léto 2024

    Svět módy je se svými okázalými a zářivými přehlídkami scénou, kde se projevuje genialita návrhářů umně kombinujících tradici s inovacemi. Současné módní přehlídky, které obdivují miliony diváků, mají přitom své kořeny v překvapivě skromných a intimních počátcích. Jejich první výskyt tak lze vysledovat až do 19. století.

    S nápadem propagovat své výtvory přišel průkopnický anglický módní návrhář Charles Frederick Worth. Koncem 19. století představil novou koncepci prezentace módních kreací, a to pomocí živých modelů namísto statických figurín. Jeho odvážný krok nejen, že oživil módní scénu, ale také položil základy moderních módních přehlídek.

    Následně se totiž rychle rozšířily do světových metropolí jako Paříž, Londýn a New York. Díky inovativní metodě prezentace se módní průmysl transformoval a umožnil návrhářům ukázat své kreace živě a poutavě, a tím oslovit širší publikum. Jednalo se o začátek éry, ve které se módní přehlídky staly nezbytnou součástí módního světa.

    Inovativní přehlídky se z Evropy přesunuly až za „velkou louži“

    Inspirací pro rozvoj módních přehlídek v USA byla právě inovace představená Worthem. Když začali američtí maloobchodníci myšlenku přebírat, psal se počátek 20. století. První dokumentovaná americká módní přehlídka se pravděpodobně konala v roce 1903. Odehrát se měla v obchodě bratří Ehrlichů v New Yorku.

    S rostoucím zájmem začaly v roce 1910 velké obchodní domy, jako například Wanamaker’s v New Yorku a Philadelphii, pořádat také vlastní módní přehlídky. Události sloužily k prezentaci haute couture oděvů z Paříže nebo jejich replik. Jejich cílem bylo předvést vkus majitelů a zvýšit atraktivitu nabízených produktů pro potenciální zákazníky.

    Od roku 1918 začaly módní domy pravidelně stanovovat termíny pro plánované módní přehlídky. Zpravidla se konaly v hotelech nebo obchodních domech dvakrát ročně. Nový harmonogram umožnil módním domům efektivně plánovat a propagovat své kolekce zahraničním kupcům.

    Ve 20. letech 20. století už módní přehlídky pořádali prodejci po celých Spojených státech amerických. Často se konaly v divadlech, kde byly prezentovány i s příběhem. Organizovány byly navíc podle konkrétního tématu. Takové přehlídky se v polovině století těšily obrovské popularitě a někdy přilákaly až tisíce zákazníků a zvědavců.

    Modelky už nebyly pouhé figuríny. Publiku odhalily svou osobnost

    Dalším milníkem se stal „New Look“, se kterým v roce 1947 zazářil návrhář Christian Dior. Představoval totiž revoluční odklon od válečné askeze a zahájil novou éru ženskosti a exkluzivity. V 60. letech 20. století se začal charakter přehlídek dále rozvíjet. Vážné a formální události se změnily v pestré show, na nichž měly modelky možnost vyjádřit svou jedinečnost.

    Přehlídky se tak postupně stávaly avantgardnějšími a přehlídková mola se proměňovala v inscenace s oslnivými světelnými a zvukovými efekty. V roce 1998 vytvořil návrhář Yves Saint Laurent ohromující show na vyprodaném stadionu, kterou před finálovým zápasem mistrovství světa ve fotbale sledovalo neuvěřitelných 1,7 miliardy lidí.

    @leflairvietnam YSL FIFA World Cup 1998 #ysl #fifaworldcup #yslfashionshow #leflairvietnam #shopleflair #leflairfashion ♬ Icon – Stella Mwangi

    V současnosti se tak přehlídky dostaly do bodu, kdy nabízejí ohromující divadelní představen spojující umění a komerci. Návrháři jako Alexander McQueen či Karl Lagerfeld své show proměnili v nezapomenutelný zážitek. Například McQueen používal větrné tunely a tematické produkce, zatímco Lagerfeld vytvořil přehlídky ve fiktivních letištních terminálech. V molo proměnil i Velkou čínskou zeď.

    Módní přehlídky se tak se svými skromnými počátky a dramatickým vývojem postupně staly nedílnou součástí světa módy. Stále ovšem odhalují nové hranice kreativity a inovací. Jak navíc ukazuje historie i současnost, módní přehlídky budou vždy odrážet ducha doby, ve které se odehrávají.

    Zdroje: CNN, Wikipedia, TikTok, YouTube

    Prožijte sváteční sezónu jako princezna. Zahalte se do šatů s rubíny, tylem nebo elegantně odhalenými rameny

    0

    Jak všichni víme, šaty dělají člověka! Proto se dnes ponoříme do světa princezen a budeme vybírat perfektní pohádkové šaty. Příležitostí, kdy je vynést vás totiž čeká celá řada. Festive season je za rohem a po ní následuje plesová sezóna. Připravili jsme pro vás proto lookbook zajímavých a zároveň běžně nositelných modelů, které navíc odpovídají letošním trendům.

    Draze vyhlížející a luxusní šaty má na kontě i Dolce and Gabbana. Dominují třpytky a průhledné materiály

    Letos italský velikán Dolce & Gabbana okořenil módní svět o velkou dávku průhledných materiálů a krystalů. Například šaty posázené rubínovými krystaly jsou doslova must-have. V podobném kompletu dokonce na show dorazila i Kim Kardashian. Meze si Dolce & Gabbana nekladla ani v průhlednosti. Trendy šaty na první fotce proto působí zcela pohádkově. Nakonec máme také styling tip. Pokud si vyberete šaty pouze s ramínky, zkuste je doplnit dlouhými rukavicemi. U Dolce & Gabbana pořídíte saténové, průhledné i krajkové.

    Foto: Dolce & Gabbana

    Nesmrtelnou eleganci zhmotňuje Saint Laurent. Nebojí se odhalit ramena ani záda

    Značka Saint Laurent je proslulá svou nadčasovostí i anti-age efektem. U jejích šatů to ale platí dvojnásob. Všechny modely totiž působí jednoduše, a přesto majestátně. I když se jedná o klasické tvary, o elegantní monumentalitu se postará materiál a střihy. Letos nás Saint Laurent překvapil skvělou ukázkou toho, jak lze krásně zkombinovat a nosit zvířecí potisk. „Tygří“ šaty na poslední fotce s odhalenými zády vypadají perfektně.

    Foto: Saint Laurent

    I Versace umí vytvořit minimalistické šaty. Černé šaty doplňuje drobná Medusa

    Slova Versace a minimalismus jsou naprostým opakem. V nejnovější zimní kolekci nám ale slavná italská značka předvedla, že umí impozantně pracovat i s jednoduchostí. Módní společnost proto nabízí klasické černé šaty snad ve všech délkách, tedy od mini až po maxi. Jednolitost pak osvěžila kovovým ozdobným prvkem s Medusou. O zbytek se postarají atypické, ale stále elegantní střihy.

    Foto: Versace

    Nenucený luxus skrývá Valentino. Aktuální kolekce připomíná zimní království

    Šaty Valentino jako by kopírovaly led, sníh nebo noční oblohu. Působí vznešeně, elegantně a až utopicky. Valentino šaty z letošní nabídky se hodí k jakékoliv speciální příležitosti. Při prvním pohledu se sice zdají velice chladné, ale umíme si je představit i v jiných ročních obdobích. Značnou oblibu si značka Valentino našla i v kravatách, které dokážou outfit nevídaně zpestřit.

    Foto: Valentino

    Elisabetta Franchi zůstává elegantní a chic. Libuje se i v coat dresses

    Návrhářka Elisabetta Franchi má svůj nezaměnitelný styl v podobě francouzské klasiky. Letos si pohrává stejně jako většina designérů s průhlednými materiály a hojně používá také tyl. Specialitou značky jsou ale nesmrtelné coat dress. Každý rok se objeví u několika návrhářů, ale Elisabetta si na nich dává záležet každý rok a vždy je obohatí o aktuální trendy.

    Foto: Elisabetta Franchi

    Pro další inspiraci doporučujeme navštívit instagramový profil Leonie Hanne. Módní influencerka skvěle kombinuje barvy a ráda experimentuje s tvary i střihy. Najdete u ní inspiraci pro šaty na večírek, na pracovní schůzku, ale i na čas trávený s přáteli. Často postuje také fotografie nebo videa v nečekané a zábavné formě.

    Zdroj: Instagram