Více
    Domů Blog Strana 180

    Skiwear na sjezdovku i après-ski. Vylaďte své lyžařské vybavení k dokonalosti

    0
    Dior Ski
    Dior Ski

    Seznamte se s must-have tipy, jak na svahu vypadat chic. Doporučujeme držet se osvědčeného tria značek Dior, Fendi a Prada.

    Lyžařská high-fashion existuje už od počátku samotného sportu. Americký Aspen, Švýcarské Alpy i český Špindl jsou místy, která každoročně zahalí sníh a odehrává se zde zimní módní dění. Vyberte si kousky, se kterými povznesete sjezdovku na zasněžené molo.

    Christian Dior

    Kim Jones vytváří prostor pro nekonečné experimentování na sjezdovce. Barvy outfitů evokují soutěže a závody. Kolekce rozšiřuje hranice sportovního výkonu a módní vynalézavosti. Všechny faktory potom vedou k „lyžařské dokonalosti“. S barvami, které Dior letos zvolil, budete nepřehlédnutelní.

    V obsáhlém lyžařském look-booku v dámské a pánské verzi najdete snad vše, co na svah potřebujete. Od kalhot a bund k čelence, klapkám na uši a lyžařské helmě.

    Foto: Christian Dior

    Fendi

    Italské Fendi je letos decentnější. Bez ikonického logo printu by to však nešlo. I když se ho Fendi jen málokdy vzdá, vždy raději vytvoří barevnou kompozici, která není tak výrazná. Touto kolekcí dokazuje, že i logománie může být decentní a chic.

    Pánská i dámská verze se nese v podobném duchu. Černá, bílá i modrá letos očividně vede.

    Foto: Fendi

    Prada

    Propojení sportovního vzhledu a elegance Pradě nikdy nebylo cizí. Není tomu jinak ani u letošní lyžařské kolekce. Minimalistická červená loga, černá a bílá barva. To jsou základní prvky pro všechny milovníky elegantní módy. Pokud stále tápete, jakou značku na hory vynést, s Pradou rozhodně „nesjedete“ vedle.

    Foto: Prada

    Co se týče sociálních sítí, nekorunovanou královnou lyžařské sezóny se stává právě Prada. Má na TikToku a Reels nejvíce hastagů i zobrazení.

    @philipps_lifestyle_

    Perfect Prada winter jacket ❄️

    ♬ original sound – miiyahhhh.__

    Moncler

    Ať už vaše ratolesti nebo pejsci, všichni se chtějí cítit pohodlně. Pokud jedou na hory s vámi, parádně je obléknete u Moncler. V nabídce je kompletní vybavení pro děti až do 14 let. Klasická horská značka se zaměřila také na psy a zajistila jim zateplení v prošívané bundičce. U après-ski v oblečku stejné značky budete se svými miláčky vypadat kouzelně.

    Foto: Moncler

    Zdroj: Dior, Fendi, Prada, Moncler, TikTok

    Chanel uspořádal jedinečnou přehlídku. V čem byla unikátní?

    0
    Chanel - Métiers d'Art 2023
    Chanel - Métiers d'Art 2023

    S velkolepou show, na které se předváděla nejnovější kolekce Métiers d’Art, se módní dům Chanel zapsal do historie.

    Umělecká ředitelka Virginie Viard prozradila, že příprava trvala tři roky, s cílem rezonovat s uměleckou a kulturní energií místa, kde se událost konala. Chanel se coby první evropská luxusní značka ukázala v prostředí subsaharské Afriky. Kolekci Métiers d’Art 2023 se Virginie Viard rozhodla přenést do senegalského Dakaru. K nápadu ji přivedli přátelé, kteří si toto místo zamilovali, realizovali zde umělecké projekty a chtěli rozšířit sílu jeho kultury. Přehlídka měla oslňující autentický nádech, doprovázený charakteristickými prvky značky Chanel. Ve vzduchu byla cítit energie 70. let a jako stěžejní motiv se nesla oslava umění Senegalu.

    „Chtěla jsem uspořádat něco milého a zábavného. Toužila jsem po kreativní obměně a věřila, že to zafunguje právě s kolekcí Métiers d’Art,“ nechala se slyšet Viard. „Dala jsem do této prezentace celou svou duši. Úžasná setkání s vřelými lidmi a skutečné dialogy, ze kterých vznikají umělecká dobrodružství, jsou tím, co mě pohání dál,“ dodává.

    Akce, navazující na 20. ročník Dakarského týdne módy (což je nejdéle trvající módní událost v Africe), byla důležitým módním momentem. Kromě souznění s uměleckou a kulturní energií města vyzdvihovala módu, film, tanec, literaturu, současné umění a hudbu celé této africké země.

    Modelky a účastníky přivítalo kouzelné místo bývalého Palais de Justice v centru hlavního města. Přehlídku otevřela svým vystoupením zpěvačka Obree Daman a tanečníci z École des Sables – mezinárodního tréninkového centra pro tradiční a současné africké tance. Barvy, siluety a detaily ztělesňovaly radostného ducha 70. let. Na molu dominovaly pestrobarevné oděvy s flitry a tvídem, rozšířené kalhoty a vypasované kabáty. Nechyběly charakteristické motivy Chanel, například květ kamélie v propracovaných výšivkách.

    Do publika usedli Naomi Campbell i Pharrell Williams

    Významná akce, která přilákala 850 hostů, si žádala velké osobnosti z řad hvězd a blízkých přátel módního domu. V publiku byla k vidění třeba Whitney Peak, která oblékla modrozelené šaty, sladěné s očními linkami. Modelka Naomi Campbell zvolila klasické dlouhé tvídové sako v bílé barvě. Hudebník Pharrell Williams dorazil v ležérním stylu s růžovou květovanou košilí a „bucket“ kloboukem stejného designu.

    Zdroj: Hypebae.com, Elle, Instagram, Youtube

    Jako pírko je lehký trend, který vládne letošní party sezóně

    0
    Leonie Hanne
    Leonie Hanne

    Kdo se v módě nebojí okázalosti a bohatého zdobení, bude nadšený. Letošní zimní období se nese ve znamení maximalismu, který zahrnuje i delikátní materiál, kterým je peří.

    Kromě flitrů, kamínků a korálků je zdobení peříčky tím pravým, co ozvláštní sváteční outfit, ale i velkolepé róby pokryté honosným barevným peřím. Na přehlídkových molech jste ho mohli zahlédnout například u Davida Komy, v podání Gucci, Saint Laurent nebo Valentina. K vidění je na nejrůznějších doplňcích – od těch vlasových, po šperky, boty a kabelky. Dokáže krásně dozdobit manžety a lemy, ale skutečný wow efekt má na společenských šatech, které si oblíbila mimo jiné influencerka Leonie Hanne. Naprosto nezapomenutelná byla její peříčková róba od návrháře Alexandre Vauthiera, kterou oblékla na letošních British Fashion Awards.

    Svou slabost pro tento vznešený materiál ukázala také v šatech Georgese Hobeiky v Benátkách.

    U britského online shopu Karen Millen vzrostlo vyhledávání klíčového slova „feathers“ meziročně o neuvěřitelných 282 %, což je důkazem, že jde skutečně o žhavé zboží.

    Foto: Karen Millen

    Trend peří není v módním světě novinkou, ale s velkou pompou se nyní vrací. Už Marie Antoinetta v 18. století předváděla svůj smysl pro extravaganci s peřím ve vlasech. S grácií ho dokázaly nosit půvabné hollywoodské hvězdy, kterými byly Jean Harlow nebo Zsa Zsa Gabor. Do povědomí tento jemný materiál dostala také Dita Von Teese, díky slavným saténovým župánkům od návrhářky Catherine D’Lish, které umí povýšit na půvabnou róbu.

    Peříčkovou módu můžete nosit i ležérněji: na topech, bundičkách a dokonce i na pyžamu. Mezi klasické elegantní kousky rozhodně patří černé topy.

    Foto: Gucci, Saint Laurent, Valentino

    Nádherně se vyjímá na okrajích bot, čelenkách a taškách. Výraznou temně zelenou kabelkou L’Alingi s křišťálovými kameny doplnila Leonie Hanne jinak minimalistický černý outfit k dokonalosti.

    Foto: Coastfashion, Pakamera, Lalingi

    Vzdušné peříčkové zdobení, které vytvoří z party outfitu nepřehlédnutelnou krásu však stále hraje prim. V kompletu od Roberto Cavalliho ho Leonie Hanne dala na odiv na Milan Fashion Weeku.

    Foto: leoniehanne.com

    K sehnání je také v podobě tyrkysově modrých nebo plameňákově růžových koktejlových šatů gruzínského módního návrháře Davida Komy. Ideálním doplňkem k nim jsou průzračně třpytivé šperky.

    Foto: FWRD

    Zdroje: you.co.uk, stylecaster.com, Instagram

    Jak kostýmní výtvarník Alex Bovaird zcela vystihl charaktery postav Bílého lotosu ve spojení s jejich hodinkami

    0
    White Lotus - Instagram
    White Lotus - Instagram

    Říká se, že podle toho, co má člověk na sobě, o něm hodně vypovídá, a rčení rozhodně platí i pro postavy Bílého lotosu. Jejich hodinky až neuvěřitelně dobře odpovídají jejich identitě. Od finančníka Camerona Sullivana (Theo James), který nosí Rolexky, až po nenápadného technologického magnáta Ethana Spillera (Will Sharpe), který je vybaven chytrými hodinkami.

    Dominic di Grasso: Panerai Submersible Quarantaquattro Goldtech Oro Carbo

    Foto: HBO, Panerai

    Dominic di Grasso, kterého hraje herec Michael Imperioli, má starostí nad hlavu. Velkolepý hollywoodský producent má několik démonů, které skrývá. Je závislý na sexu, prožívá krizi středního věku, opustila ho manželka a on se to celé snaží zoufale napravit. Moc mu to ale nejde. Když se v nóbl letovisku stane terčem dvou dívek, vidíme, jak se snaží vyhnout svým pudům. Je to muž, který si zoufale přeje být respektován, ale vede dvojí život.

    Jeho volba hodinek tedy odpovídá jeho křehké existenci. Panerai Submersible Quarantaquattro Goldtech Oro Carbo v hodnotě 31 800 dolarů přesně odrážejí jeho dobře situovaný životní styl a zároveň dávají najevo, že je mužem, který má svůj osud ve svých rukou. Hodinky mají 44 mm a jsou vyrobeny z patentovaného zlata GoldTech značky Panerai, což je typ zlata s podílem mědi, který nabízí intenzivní červený odstín. Rozhodně se jedná o hodinky, které mají být vidět.

    Jsou to však také hodinky pro drsné chlapy. Tyto automatické mechanické potápěčské hodinky na pryžovém řemínku s vodotěsností přibližně 300 metrů jsou vybaveny třídenní rezervou chodu a zařízením Incablock proti otřesům, které zabraňuje poškození strojku v případě, že se s hodinkami o něco výrazněji narazíte.

    Ethan Spiller: TAG Heuer Connected

    Foto: HBO, TAG Heuer Connected

    Ethan, kterého hraje Will Sharpe, je chlapík, který na sebe nevezme téměř nic jiného než šortky a tričko. Je to miliardář, který vydělal své jmění v oblasti technologií, a proto nepřekvapivě nosí chytré hodinky TAG Heuer Connected. Je také vášnivým běžcem, který vždy časně ráno vyběhne přímo z postele dlouho předtím, než se jeho žena vůbec probudí.

    Dává smysl, že se rozhodl pro poměrně nenápadného, praktického a funkčního náramkového společníka za 1800 dolarů. Je vybaven sportovní aplikací pro běh, jízdu na kole, plavání, fitness a golf. Má stopky, časovač a budík. A pro muže, jako je Ethan, který prochází krizí identity, nabízejí hodinky několik různých ciferníků pro neustále se měnící nálady.

    Daphne Sullivan: Cartier Tank Louis Cartier

    Foto: HBO, Cartier

    Může působit jako typ z reality show „Žena v domácnosti“, ale postava Daphne Sullivan v podání herečky Meghann Fahy není tak jednoduchá, jak se na první pohled zdá. Předvádí se jako neutrálně přátelská, dobromyslná a dobře situovaná žena, která je zdánlivě šťastně vdaná za finančníka, jenž jí zajišťuje velmi pohodlný životní styl. V průběhu seriálu se ukáže, že je mnohem chytřejší a důvtipnější, než dává najevo. Ví o manželových nevěrách a nehraje si na oběť. Chce se mu pomstít.

    Co má tedy její Cartier Tank Louis Cartier za 10 700 dolarů společného s hodnocením této postavy? Nadčasová klasika naznačuje, že zná svou roli privilegované a dobře vychované ženy. Jsou to hodinky, které dobře fungují v jakémkoli kruhu, ale zároveň naznačují úroveň sofistikovanosti a nenápadné elegance.

    Jsou diskrétní a zároveň naznačují určitou úroveň bohatství ve správném prostředí. Ideální pro někoho, jako je paní Sullivan, kdo se snaží udržet si zdání prostřednictvím společenských norem staré školy a přitom si diskrétně udržet svou moc způsobem, který je rozhodně v souladu s myšlením ženy 21. století.

    Cameron Sullivan: Rolex Submariner ‘Smurf’

    Foto: HBO, Rolex

    Bylo by divné, kdyby se Cameron Sullivan neproháněl po Sicílii s těmi nejbravurnějšími hodinkami ze všech. Hodinky Rolex Submariner „Smurf“ Ref. 116619LB, vyřazený model, který se v současnosti na sekundárním trhu prodává za 43 000 dolarů, byl uveden v roce 2008 u příležitosti 100. výročí založení společnosti Rolex. Jedná se o první model Submariner, který má pouzdro a náramek ze zvýšeného 18karátového bílého zlata. Má modrý číselník a modrý rámeček Cerachrom, což je důvodem jeho přezdívky „Šmoula“ v odkazu na kreslený film.

    Sullivan, kterého hraje Theo James, je bohatý, pohledný a charismatický. Přesto si stále potřebuje vynutit, že je „ten pravý“. Proto jsou pro něj tyto hodinky tak vhodné. Všichni znají Rolexky, takže každý, s kým se setká, bude vědět, že je dost zámožný na to, aby si je mohl koupit. Jejich modrý ciferník a rámeček přímo křičí, aby si jich někdo všiml. A ti, kdo sledují hodinky, budou přesně vědět, jakou mají cenu.

    „Mám peníze, zlato. To je jediná věc, kterou mám,“ říká Sullivan ve třetí epizodě dvojici dívek, které přizval ke stolu.

    Quentin: Rolex Datejust

    Foto: HBO, Rolex

    Quentin, anglický emigrant, který tráví dovolenou se svými přáteli a synovcem Jackem (Leo Woodall), je temná postava. Není zcela jasné, odkud pochází jeho bohatství, ale tvrdí, že zdědil palác v Palermu po svém dědečkovi. Zůstává mu na krku údržba a daně ze stárnoucího a velkolepého majetku.

    Je bohatý majetkem, ale chudý penězi? To není jasné. Před finálem sezóny se diváci domnívají, že postava, kterou hraje Tom Hollander, by mohla být nájemným vrahem najatým manželem Jennifer Coolidge, aby se dostal k jejímu bohatství. V každém případě se snaží, aby ho všichni považovali za bohatého a zároveň na sebe neupoutával příliš pozornosti.

    Jeho hodinky Rolex Oyster Perpetual Datejust jsou pak ideální volbou. Na sekundárním trhu stojí 10 300 dolarů. Nejsou nijak zvlášť nápadné. Model z nerezové oceli s bílým ciferníkem je pro tuto jet-set enklávu spíše podružný.

    Zdroj: RobB Report, HBO, Rolex, Cartier, TAG Heuer, Panerai

    Odložte bronzer a nalaďte se na zimní vlnu s „Winter blush“

    0

    S příchodem zimy vaše pleť ztrácí svůj lesk a barva z něj pomalu vyprchává. Z tohoto důvodu nastává čas vyměnit glitrový bronzer za kolorovanou tvářenku. Správný odstín a textura vám může pomoci vytvořit přirozený a zdravý winter look.

    Pokud jste již začali propadat lehké panice z toho, že vaše pleť začíná být mdlá a nevýrazná, stejně jako venkovní počasí, nezoufejte. „Winter blush“ / „snow blush“ nebo v doslovném překladu zimní / sněhový ruměnec je totiž nový trend, který vašemu obličeji dodá zdravou hřejivou záři s růžovými tvářemi namísto opálené pleti s bronzovým leskem, která momentálně vypadá nepřirozeně. Jelikož je tento typ líčení propojený s ročním obdobím, začal se objevovat během podzimu. Díky své přirozenosti nechal vyniknout interesantní a odvážné modely například na přehlídce Nensi Dojaka.

    Ambasadorkou je nepochybně Emily Ratajkowski. V posledních měsících nosila „winter blush“ velmi výrazným způsobem při všech různých příležitostech – od domácího lenošení se svým synem přes nakupování a party až po runway.

    Foto: Instagram Emily Ratajkowski

    KNOW HOW

    Základem pro dosažení dokonalého efektu je rovnoměrně nanést hydratační krém a jemný vyživující primer. Pleť v těchto měsících totiž nejvíce trpí a bývá dehydratovaná. Dosáhnout následně samotného „winter blush“ efektu, je díky jeho přirozenosti, velmi jednoduché. Stačí pomocí velkého štětce nanést tvářenku na vyvýšená místa tváře a na nos, čímž v krátkém okamžiku vytvoříte dojem, že jste strávili den opalováním nebo lyžováním na horách.

    Ideální je ale použít gelové nebo krémové produkty, namísto práškových, protože se lépe mísí s pokožkou a poskytují přirozenější vzhled. Jsou vhodnější i pro suchou pleť. Nanášejte je krouživými nebo spirálovými pohyby od středu směrem ven.

    Velmi důležitý je výběr barvy. Díky správnému odstínu svou pleť přirozeně rozzáříte a budete vypadat mladší. Pokud máte světlou pleť, použijte tvářenku v baby růžové, případně ve švestkových tónech. Pokud je vaše pokožka tmavší, sáhněte po broskvových odstínech.

    TIP: Pro přirozenější vzhled můžete tvářenku nanést do prohlubní tváří.

    TIP: Pro opravdu výrazný glow efekt naneste větší množství na nos. Malé množství můžete aplikovat také na čelo (podél okraje vlasů) a na bradu.

    TIP: Dokonalý zimní make-up, vhodný pro slavností příležitosti a mimořádné okamžiky, vytvoříte pomocí #winterblush nebo #cutcrease.

    WOW

    Healthy look je na světě.

    @meicrosoft #winterblush / #imcoldmakeup tutorial! Also I got a new microphone – I feel like a news presenter with it on 😂 #makeuptutorial #blushtrend ♬ original sound – Mei Pang
    @linimakeup I’m cold makeup ❄️ #imcoldmakeup #winterblush #makeup #maquillaje #blush #makeuptutorial #diorblush ♬ original sound – ci
    @itsdaniaraujo The perfect winter blush hack 🍒 ❄️☃️ #rarebeauty #rarebeautyblush #rarebeautyliquidblush #rarebeautyliquidblushlove #fentybeauty #fentyheat #fentyheatgloss #fentyhotchocolit #makeupgrwm #rarebeautysoftpinchliquidblush #redblush #terracottablush #blush #blushhack #blusher #makeuphack #christmasmakeup #christmasmakeuplook #wintermakeup #wintermakeuplook ♬ original sound – ALTÉGO

    Zdroj: TikTok, Instagram

    Antoine Arnault se stává generálním ředitelem společnosti Christian Dior SE

    0
    Antoine Arnault
    Antoine Arnault

    Antoine Arnault se stává generálním ředitelem a místopředsedou představenstva holdingu Christian Dior SE, který ovládá LVMH. Jmenování přichází současně s přeměnou Financière Agache, hlavní holdingové společnosti majitele Bernarda Arnaulta, na komanditní akciovou společnost.

    Cílem přeměny, která započala již v loni v červenci, je předat kontrolu nad tímto subjektem jeho pěti dětem: Delphine Arnault, Antoine Arnault, Alexandre Arnault, Frédéric Arnault a Jean Arnault.

    Všichni z nich pracují pro značky LVMH – včetně Louis Vuitton, Tiffany & Co. a Tag Heuer. Nyní jsou připraveni vystřídat svého otce v čele skupiny.

    V dubnu loňského roku akcionáři LVMH odhlasovali 81,6 procenta hlasy ve prospěch usnesení o prodloužení věkové hranice pro dlouholetého předsedu představenstva a generálního ředitele Bernarda Arnaulta, kterému je 73 let, na 80 let. Dříve stanovy společnosti měly věkovou hranici pro výkon funkce generálního ředitele na 75 let.

    Ve společnosti Christian Dior SE přebírá Antoine Arnault funkci po Sidneym Toledanovi, který se rozhodl odejít z pozice výkonného ředitele. Změny byly schváleny na zasedání výboru pro nominace a odměňování v Paříži ve čtvrtek večer.

    V krátkém prohlášení vydaném v pátek ráno Bernard Arnault, který je předsedou představenstva společnosti Christian Dior SE, uvedl, že se připojil k ostatním členům představenstva, aby „srdečně poděkoval Sidneymu Toledanovi za maximální profesionalitu, kterou vždy projevoval při výkonu tohoto mandátu důvěry“.

    „Byl jsem opravdu dojat,“ řekl Toledano, který nadále zůstává ve funkci předsedy a generálního ředitele skupiny LVMH Fashion Group, do níž patří značky Celine, Loewe, Givenchy, Kenzo, Pucci, Marc Jacobs, Patou a Moynat. „Mé poslání v LVMH pokračuje, pracuji pro skupinu a pro rodinu.“

    Toledano, který 20 let vedl módní dům Christian Dior Couture, zastával stejnou dobu stejný titul v holdingové společnosti Christian Dior SE. „Mise splněna a jsem rád, že nyní otěže přebírá Antoine, někdo z rodiny. Dává to smysl,“ řekl Toledano.

    Antoine Arnault přebírá nový titul vedle svých funkcí generálního ředitele společnosti Berluti, předsedy představenstva společnosti Loro Piana a vedoucího oddělení komunikace, image a životního prostředí v LVMH.

    „Tato volba byla učiněna v souvislosti s přeměnou společnosti Agache SE na komanditní akciovou společnost, k níž došlo 6. prosince, a umožní zachovat dlouhodobou rodinnou kontrolu nad společnostmi Christian Dior SE a LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton SE,“ uvádí se v pátečním prohlášení.

    Dior SE je společnost kótovaná na burze, která je pro rodinu velmi symbolická, protože Christian Dior byl jednou z klíčových akvizic Bernarda Arnaulta, která zahájila budování největší světové luxusní společnosti.

    Agache je majoritním akcionářem společností Christian Dior SE a LVMH SE. Podle údajů regulátora burzy AMF kontroluje rodinná skupina Arnaultů kumulativně 48 % kapitálu LVMH a 63,7 % hlasovacích práv. Zároveň drží 97,5 procenta kapitálu společnosti Christian Dior SE, která ovládá LVMH, a 98,4 procenta hlasovacích práv.

    Zdroj: WWD.com, Instagram

    Žhavý kousek na vánoční večírky. Alexander McQueen představil další dokonalou kabelku

    0
    THE JEWELLED HOBO
    THE JEWELLED HOBO

    Už máte svůj letošní must-have v podobě večírkové kabelky? Jestli ne, tak čtěte pozorně. Značka Alexander McQueen přichází právě včas a představuje svůj nejnovější kousek Jeweled Hobo Bag. Tyto tašky lze nosit buď v ruce, nebo přes rameno. Nečekejte moc dlouho a jednu si do své sbírky pořiďte.

    Nepostradatelným doplňkem ve vaší skříni by se nově mohl stát tento kousek od Alexander McQueen. Nová kolekce s názvem Jeweled Hobo Bag je snem každé večírkové ženy. Dokonalá kombinace elegance a hranatosti. Taška je vyrobena z pružné kůže, má jedno horní ucho a volitelný ramenní popruh pro všestranné nošení.

    Foto: Alexander McQueen / The Jewelled Hobo Bag in Ivory

    Je dostatečně prostorná, takže do ní určitě schováte všechny nezbytnosti. Pyšní se siluetou připomínající šperk, inspirovanou velkým kamenem, který se nachází na vrcholu kloubu. Doprovodí vás na cesty nebo klidně na zmiňované večerní posezení s přáteli. Je vytvořená tak, aby vám vyhovovala ve dne i v noci.

    Lebka dodává hříšnost

    Kabelka je k dispozici ve standardní i mini velikosti a je součástí dámské předkolekce jaro/léto 2023. Kromě praktičnosti a elegantního stylu má tento kousek i několik dokonalých designových prvků. Starostříbrná rukojeť je osázena hned čtyřmi prsteny, kterými se dá krásně uchopit. Zdobení si vzala na starost firma Swarovski, která rukojeť posunula na vyšší level.

    Foto: Alexander McQueen / The Jewelled Hobo Mini Bag in Ivory

    Nejpřitažlivějším bodem kabelky je dechberoucí lebka, která dodává hříšnost. Jeweled Hobo Bag jsou otevíratelné a nadchnou vás svým vnitřním rozměrem. Jsou vybaveny dvěma kapsami a samozřejmě magnetickým zapínáním, které zajistí klid na duši.

    Větší velikost se dodává ve čtyřech barevných provedeních – lila, černé, hnědé a bílé. Jeweled Hobo Mini je navíc v odstínu mauve, neboli světle fialové. Ikonické návrhy značky Alexander McQueen, jež jsou známé pro svou trvalou přitažlivost s elegantním nádechem, budou zaručeně sedět na čestném místě ve vaší sbírce.

    Precizně ušitá kabelka s viditelným prošíváním je postavena tak, aby vám vydržela. A protože se blíží období svátků, je ideální čas dopřát sobě nebo někomu blízkému. Moc dlouho nad kabelkou nepřemýšlejte a pro jednu si sáhněte.

    Nový styl McQueen přichází krátce poté, co značka uvedla na trh svou smyslnou kabelku Slash, která debutovala prostřednictvím kampaně s modelkou Kaiou Gerber. Všechny verze kabelky najdete už nyní na webových stránkách značky.

    Zdroje: Hypebae.com, Wonderlandmagazine.com

    Osvojte si slova z módního světa, které by měl znát každý fashion lover

    0
    A model presents a creation from the Tom Ford Spring/Summer 2023 collection during New York Fashion Week in Manhattan, New York City
    A model presents a creation from the Tom Ford Spring/Summer 2023 collection during New York Fashion Week in Manhattan, New York City

    Haute Couture, Prêt-à-porter nebo ItBag. Proklepněte si slovíčka z módního průmyslu a populární hastagy. Obstáli byste v této zkoušce?

    Haute Couture

    Nejčastější termín označující vysokou módu pochází z Francie a doslova znamená „vysoké šití“. Většinou se používá ve spojení se samostatnými módními domy, s návrháři nebo jednotlivými výrobky. Haute couture je synonymum pro anglickou high fashion. Můžete zaslechnout také pojem high-end s totožným významem.

    Prêt-à-porter

    Další významné francouzské slovo v překladu zní „připraveno na nošení“. Jde o oblečení v konfekčních velikostech určené a připravené k prodeji. Setkáte se s ním především na online stránkách. Synonymem je anglické ready to wear.

    Maison

    Jinými slovy: módní dům. Některé značky (např. Maison Valentino) ho mají přímo v názvu, jiné (např. Dior) termínem Maison označují sekci HOME.

    Savoir Faire

    Výraz pro anglické know how. Předpoklad k dokonalému vytvoření určitého looku, stylu nebo předmětu.

    Runway

    Slovem odvozeným od přistávací dráhy letadla se rozumí přehlídkové molo, na kterém módní dům nebo návrhář předvádějí své výtvory.

    Catwalk

    Slovo „kočičí chůze“, neboli styl chůze modelek a modelů, se začalo hodně užívat už v devadesátých letech ve spojení se supermodelkami. Specialitou, ve které si libují módní kritici, je porovnávání catwalků ve videích na sociálních sítích.

    It-bag

    „Ta kabelka“ je designérský kousek za vysokou cenou. Zároveň jde o dlouholeté bestsellery a trendy kabelky.

    Gen Z

    Označuje generaci narozenou v letech 2000 – 2012, tedy mladé lidi, kteří konzumují největší procento jakékoliv módy.

    Fashion a High Jewelry (správně je i Jewellery)

    Fashion Jewelry zahrnují šperky vyrobené z obyčejných kovů a materiálů. Oproti tomu High Jewelry jsou šperky z hodnotných drahých materiálů a drahokamů. Vyrábí se ručně a jsou proto velmi unikátní.

    Mezi hojně používané instagramové hastagy v oblasti módy dnešních dní rozhodně patří:

    #ootd – outfit of the day

    Tag, který se přidává pod fotky a videa zaměřené na každodenní outfity.

    #outfitcheck

    Tag pro video, ve kterém lidé ukazují a popisují svůj outfit. Řada influencerů tvoří obsah pouze tímto stylem.

    @jacob_rtt

    rate the outfits 🔥 I‘ll dress up next time 🤞🏼#outfit#outfitcheck#style @THE FUTURIST @noelgoescrazy

    ♬ Baby – Spe3d_up_songs

    Zdroje: Instagram, YouTube, TikTok

    Úžasná glampingová místa, která rádi vyměníte za svůj oblíbený hotel

    0
    Four Seasons Naviva
    Four Seasons Naviva

    Kam se vydat, abyste si odpočinuli a přitom zažili něco skutečně nevšedního? Vybrali jsme nejkrásnější glamping útočiště pro váš božský klid v přírodě.

    Nic se nevyrovná pocitu, když člověk úhledně poskládá dřevo, zapálí oheň a rozjímá pod oblohou plnou hvězd. Časy „táboráků“ už jsou možná pryč, přesto je v tomto spojení s přírodou a jejími živly cosi magického, co nás přitahuje a uklidňuje zároveň. V moderním a technikou obklopeném světě je návrat ke kořenům čím dál více důležitý – pomáhá uchovat duševní pohodu a doplnit energii. Ať už se nacházíte u vody, na pláži nebo v deštném pralese, stojí za to odpoutat se od online zařízení, dýchat čerstvý vzduch a užívat si klidu.

    Glamping (neboli glamour & camping) si stále drží své vysoké místo v žebříčku top cestovatelských zážitků, spojených s dobrodružstvím a relaxací. Nových nápadů a realizací v tomto oboru přibývá. Vytipovali jsme nejzajímavější místa, která takové pobyty nabízejí a zaslouží si vaši pozornost.

    Capella Ubud – Bali, Indonésie

    Cenami ověnčený resort je zasazený v srdci deštného pralesa, v absolutní harmonii s přírodou. Autorem komfortních stanů je Bill Bensley, který stylem staveb vzdává hold původním osadníkům z 19. století za jejich dobrodružného ducha. Luxusní kemp zahrnuje dvaadvacet stanů, přičemž ke každému náleží ložnice s postelí s nebesy, nábytek z tmavého dřeva s indonéskou výzdobou, venkovní terasa a privátní bazén se slanou vodou.

    Podle charakteru dokonale vybaveného ubytování můžete vybírat mezi apartmány Keliki Valley, River, Rainforest, Terrace a The Lodge. Mezi ocenění pohádkového ráje na zemi patří Nejlepší hotel na světě (č. 7), Nejlepší letovisko v Asii (č. 3) a Nejlepší hotel v Indonésii (č. 1) – podle cestovatelského magazínu Travel + Leisure za rok 2022, nebo Nejromantičtější hotel roku 2021 udělený Kiwi Awards odborníky v prémiovém cestovním ruchu.

    Foto: Capella Ubud

    Four Seasons Naviva – Punta Mita, Mexiko

    Mezinárodní společnost Four Seasons Hotels and Resorts koncem roku 2022 rozšířila své portfolio o vůbec první glamping resort. Patnáct luxusních stanů ponořila do lesů mexického poloostrova Punta Mita s velkolepým výhledem na Tichý oceán a soukromou pláží. „Nespoutané přírodní prostředí organicky podporuje naše hosty, aby se vydali vlastní osobitou cestou,“ popisuje atmosféru místa Ronny Fernandez, manažer resortu.

    Každé do dřeva laděné obydlí má obývací pokoj a ložnici se vstupem do bazénu, terasu a venkovní sprchu. Pro umocnění zážitku z tohoto místa „na konci světa“ si dopřejte ochutnávku místního vína a mexické kávy, výlet s pozorováním východu slunce nebo dechové cvičení s certifikovanými průvodci. Restaurace Copal se postará o all inclusive stravování a nápoje po celý den. V ceně je také hodinová lázeňská procedura.

    Foto: Four Seasons Naviva

    Hidden Retreat – Lom Hranice, Lipnice nad Sázavou

    Představte si naprosté soukromí, ticho, borovice a žulové skály, objímající zatopený lom uprostřed lesů nedotčeného kraje Vysočiny. Naprosté pohodlí zajišťuje útulná chatka pro dva, s vybaveným kuchyňským koutem.

    Odplavit starosti můžete nechat v unikátní sauně s interiérem z čistého smrkového dřeva a s modřínovou fasádou, nacházející se přímo na vodní hladině. Navrhli ji architekti Ateliéru HRA.

    Úžasný relax nabídne také horká koupel v cedrovém sudu. Kochat se hvězdným nebem můžete na otevřené střešní terase.

    Foto: Hidden Retreat

    Zdroj: Capella, Four Seasons Naviva, Hidden Retreat, Amazing Places

    Serena Williams uvádí na trh vlastní značku Will Perform, apeluje na péči o sebe

    0
    Serena William
    Serena William

    Serena Williams tento čtvrtek představila Will Perform. Značka obsahuje pět lokálních produktů, které jsou vyráběny ve čtyřech kategoriích. Gró Will Perform tkví v uzdravování a zotavování ženského těla.

    Serena Williams uvedla na trh značku Will Perform s pěti lokálními produkty ve čtyřech kategoriích: Will Relieve, Will Cool, Will Rest a Will Soothe, které mají ulevit od bolesti a poskytnout každodenní podporu svalům. Jak sama zakladatelka a bývalá tenistka popisuje, brand má hlavně sloužit nám. Není totiž nic lepšího, než věnovat chvilku času právě sama sobě.

    „Jste tak dobří, jak dobře se zotavujete!“ Věta, kterou slýchávala legendární hráčka od svých trenérů během celé kariéry.

    S mnoha tradičními kolekcemi zaměřenými na regeneraci si Williams nerozuměla. Výrobky nebyly moderní, neměly ani příjemnou vůni, natož texturu. Na produktech se pracovalo několik let a vystřídalo se u nich hned několik spolupracovníků. Pět produktů, a přesto každý jiný. V jejích pěti vytvořených produktech můžeme najít i lidokain, který je určený k úlevě od bolesti. Kolekce v sobě nese také mentol a kafr, které mají navodit chladivý pocit. Dále produkty jako aramidy a hořčík, určené k hydrataci a relaxaci.

    „Vzpomínám si, jak jsem byla na French Open úplně na dně. Nechtěla jsem používat produkty, které byly speciální jen na zranění nebo stáří. Cítila jsem se na to příliš mladá. Jsou tu ale mnohem větší příležitosti. Proto jsem se rozhodla vytvořit něco, co bude přínosem hlavně pro mě samotnou. Dokážu se na to spolehnout a dokážu říct, že to pomůže každému. Pečujte o sebe a svoje tělo,“ okomentovala Williams své rozhodnutí založit Will Perform.

    Co se týká vývoje a testování, vzala si ho pod ochranná křídla sama zakladatelka. Někdejší královna světového tenisu si kolekci otestovala během jejího posledního roku své profesionální kariéry. Po celou dobu poskytovala velmi detailní zpětnou vazbu. Výsledek stojí za to!

    „Jsem překvapená, jak moc mi to prospělo. Dlouho jsem se od takových produktů držela dál, protože jsem nedokázala najít ten svatý grál. Dokázali jsme vytvořit něco, co pomáhá a zároveň voní a má dokonalou texturu. Jsem přesvědčena, že pomůže mnoha lidem,“ dodala Američanka.

    Zdroje: WWD.com, Forbes, Instagram