Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 160

    Nejlepší pánské looky z Fall/Winter 2024 přehlídkových mol. Načerpejte inspiraci pro budoucí sezónu včas

    0
    Lemaire představuje promyšlené vrstvení.
    Lemaire představuje promyšlené vrstvení.

    Většina pánských kolekcí pro následující sezónu je za námi, proto přichází čas na jejich zhodnocení. Je navíc potřeba uvědomit si, že čas letí jako vítr. Abyste tedy zvládli přechod do nových sezón plynule a bez stresu, je nutné znát cestu, kterou se chcete vydat. Pokud se však s námi připravíte s předstihem, ani blížící se přechod nezaznamenáte.

    Od ostře střižených obleků až po zelené rukavice. Vybrali jsme několik top looků nejrůznějších módních domů, které budou formovat nadcházející období. Zaujala nás například umělá kožešina, kožené kabáty i kalhoty. Za další neopomenutelný prvek považujeme precizní vrstvení. Dolce&Gabbana se v této oblasti stala nekorunovanou královnou. Všechny kolekce pro rok 2024 ovšem ve finále přinesly několik inovací, na které jen tak nezapomeneme.

    Zegna nabídla jednu z nejnositelnějších kolekcí. Holduje rukavicím i béžové kůži

    Módní dům Zegna letos, podobně jako Dries Van Noten, zvolil jako klíčový doplněk rukavice. Ať už v jakékoliv délce, objemu nebo materiálu, rukavice tak budou velice trendy. Například béžový komplet s tříčtvrtečními rukávy, jako by vítal nadcházející podzim. Fantasticky ale s rukavicemi působí i rolák oversized střihu a volné lemované kalhoty. A jak vidno z show Zegna, trend velkých kapes nás bude doprovázet i v následujícím roce.

    Zdroj: Zegna

    Dramatické looky dodala Dolce&Gabbana. Absolutně černé, moderní a precizní

    Směs glamour a krejčovského stylu vytvořila z kolekce Dolce&Gabbana naši nejoblíbenější pánskou přehlídku. Nelze vyzdvihnout nejlepší looky, protože skvělé byly opravdu všechny. Ostré linie, stříbrný hardware a saténové košile maximálně podtrhují zmíněnou dramatičnost.

    Límce i klopy jsou střižené do špičatých tvarů, přičemž v několika ostatních outfitech je pro změnu zjemňují mašle. Za zmínku stojí i animal print, který je sice pro Dolce&Gabbana typický, ale v šedých podtónech jsme ho zatím neviděli.

    Zdroj: Dolce&Gabbana

    Jacquemus vyjádřil eleganci skrz nekonvenční krejčovství. Představil vlastní vizi tichého luxusu

    Virální přehlídka Jacquemus oblétla svět během pár hodin. Byla totiž jedním z nejočekávanějších momentů, naplánovaných mimo týden módy. Kreativní ředitel značky projevil eleganci dávkou uniformového designu. Zároveň se však nebál looky okořenit o výrazné doplňky, jakou je například červená kabelka.

    Ostrost jednotlivých linií je tu pak oproti jiným módním domům velmi zjemněná. Co nás ale zaujalo nejvíce, je četné použití kravaty, která, jak můžete vidět, doplní formální i neformální look.

    Zdroj: Jacquemus

    Ukázkové vrstvení má na kontě Lemaire. Klasické a tradiční kousky pojal trochu jinak

    Lehké smyslné materiály, avšak precizně navrstvené na sebe. To je vize Lemaire, která má ukazovat, jak by měl být člověk správně propojen se svým outfitem. Podle značky jde o velice intimní a každodenní spojení, vyžadující naprostý perfekcionismus. Což nám nezbývá, než potvrdit. Kolekce proto dopadla na výbornou. Pokud si tedy nebudete jisti vrstvením vlastních kousků, inspirujte se u Lemaire.

    Zdroj: Lemaire

    Divokou a hravou inspiraci získáte u Dsquared2. Streetwear v alternativním duchu

    Dost bylo formálních a klasických looků. Pokud hledáte pro nadcházející sezónu něco, co vykreslí vaši streetwear osobnost, Dsquared2 přijde nejvíce vhod. Řada umělých kožešin, denim i klasické vzory působí velmi hravě. Originalitu pak zajišťuje mix ryze dámských i pánských prvků. I když se vám všechny looky kolekce možná nelíbí, najdete si v nich stoprocentně jednotlivé složky, které vám budou lahodit.

    Není tedy pochyb o tom, že nás čeká zajímavý módní rok, plný inovativních prvků a stylových kombinací. Ať už preferujete elegantní rafinovanost, dramatické prvky, nebo hravý streetwear, na příští sezónu se můžete těšit se širokým spektrem inspirace a možností. Výběr, který jste právě viděli, považujeme za nositelný a slušivý. Úmyslně jsme se totiž vyhnuli avantgardním a vysoce atypickým modelům.

    Zdroje: Instagram

    Nákupní seznam na únor: Oslavte měsíc lásky kabelkou od Acne Studios nebo luxusním parfémem Erotikon

    0
    Kampaň pro parfém Erotikon od PIGMENTARIUM.
    Kampaň pro parfém Erotikon od PIGMENTARIUM.

    Únor je měsícem, ve kterém náš seznam přání nejspíše zaplaví srdíčka, červená barva a hřejivý pocit na duši. Rovněž nastává ideální čas na obdarování a oslavu lásky ve všech jejích podobách. Přinášíme vám několik produktů, kterými můžete udělat radost sobě i ostatním, ať už sv. Valentýna slavíte, nebo ne.

    Kabelka Multipocket v červeném provedení potěší všechny příznivce trendů

    Značka Acne Studios tentokrát oslavuje svátek lásky neodolatelnou edicí kabelky Multipocket. Její krvavě červená barva a roztomilé mašle na předních kapsách dokonale hrají do karet aktuálním trendům a dělají z ní nadějnou kandidátku na novou „it-bag“.

    Kabelku pak můžete nosit na mnoho způsobů, má totiž rukojeť i odnímatelný popruh. Na první pohled zaujme zejména několik kapes umístěných na vnějších stranách. Nádech vintage a éry Y2K jí dodává také lesklá zvrásněná kůže. Pokud je vaším vysněným valentýnským dárkem působivá mini kabelka přes rameno, sáhněte po její menší sestře Multipocket Micro.

    Zdroj: Acne Studios

    Vůně Erotikon rozvine váš příběh lásky tak, jak o tom sníte

    Elegance, svůdnost a vášeň se ukrývají ve flakonu exkluzivního parfému Erotikon od pražské parfumérie PIGMENTARIUM. Nejedná se však o žádnou novinku, právě naopak, zrovna totiž slaví své páté výročí.

    Při této příležitosti se značka rozhodl oslavit Erotikon v nové smyslné kampani fotografa Kuba Kríža. Parfém je unisex a o nezapomenutelný estetický a čichový zážitek se postarají tóny čokolády, povzbuzujícího zázvoru, hřejivé vanilky a pižma.

    Zdroj: PIGMENTARIUM

    Valentýn se nese ve znamení spodního prádla SKIMS

    Zapomeňte na kytici, darujte SKIMS. Tak zní jedno z hesel letošní valentýnské kampaně značky založené modelkou Kim Kardashian, v níž září především zpěvačka Lana Del Rey. V nové kolekci najdete pohodlná pyžama a lounge kousky v odstínech růžové. Nechybí ale ani srdíčkový vzor nebo odvážnější komplety s braletkovými podprsenkami a tangy.

    Pro muže pak značka rovněž vytvořila novou kolekci spodního prádla. Její tváří pak není nikdo jiný než slavný zpěvák USHER. Pro zákazníky SKIMS si pak připravil speciální překvapení. Jedná se o speciální limitovanou edici jeho nového alba Coming Home s unikátním obalem a bonusovou skladbou.

    Zdroj: SKIMS

    Fenty Skin a A$AP Rocky představují balzám na rty pro každého

    Značka Fenty Skin rozšiřuje svou řadu ikonických produktů na rty. Tentokrát se jedná o vyživující a šťavnatý balzám Lux Balm s barbadoskou třešní a bambuckým máslem ve stylovém balení.

    Nový balzám se dokonce objevil v písni rappera A$AP Rocky už několik měsíců před jeho oficiálním představením. Reklamní kampaň na Lux Balm cílí speciálně na muže a dokazuje, že luxusní péče o sebe nemusí být jenom záležitostí žen.

    Zdroje: Acne Studios, PIGMENTARIUM, SKIMS, Fenty Skin, Instagram, Hypebeast

    Týdny módy roku 2024 se naplno rozjíždí. Blíží se očekávané přehlídky v Miláně i New Yorku

    0
    kolekce Prada pro jaro 2024
    kolekce Prada pro jaro 2024

    Sezónu týdnů módy zahájily letos přehlídky pánských kolekcí i haute couture. Nejvíce očekávané show se ovšem teprve blíží. Slavní návrháři tak své kolekce odhalí v New Yorku už ve čtvrtek 9. února. Poté se pozornost módního světa přesune přes oceán do Itálie. Koncem února totiž odstartuje Milánský fashion week.

    New York táhne na kouzlo velkoměsta. Lákají ale i velká jména jako Calvin Klein nebo Donna Karan

    Nejbližším týdnem módy dámských kolekcí je v současnosti ten odehrávající se v New Yorku. Odstartuje totiž už tento týden ve čtvrtek. Dohromady představí na 72 show a 19 prezentací. Tradičně láká na nejznámější jména návrhářů, například Ralph Lauren, Calvin Klein, Donna Karan, Diane Von Furstenberg nebo Vera Wang. Běžně by mezi ně patřil i Marc Jacobs. Letos ovšem svou show odhalil už minulý týden, tedy mimo oficiální kalednář.

    Do New Yorku se pak na první tamní velkou událost roku vrací i Tommy Hilfiger. Tentokrát svou show uspořádá v ikonickém Oyster Bar uvnitř známého nádraží Grande Central Station. Hostem bude ve Spojených státech amerických i francouzský návrhář Ludovic de Saint Sernin. Ve velkoměstě tak bude svou přehlídku prezentovat poprvé. Chybět ale nebudou ani méně známá, přesto důležitá jména, jako Raul Lopez of Luar, Romeo Hunte nebo LaQuan Smith.

    Miláno očekává velké debuty. Patří mezi ně nové vedení Moschino i Blumarine

    Ještě o něco více očekávaný je ovšem týden módy v Miláně. Letos je naplánovaný na 20. až 26. února. Odhalit má přitom na 161 fyzických i digitálních přehlídek, prezentací a akcí. Jeho součástí je rovněž několik dlouho plánovaných debutů. Svou první kolekci pro módní dům Moschino tak odhalí jeho nový kreativní ředitel Adrian Appiolaza. Premiéru zveřejní rovněž návrhář Walter Chiapponi, a to pro značku Blumarine.

    Do ulic Milána se pak navrátí také společnost Marni, která v minulosti upřednostňovala spíše cestování, jelikož se vydala do Paříže, Tokya nebo New Yorku. Prostor budou mít však i začínající návrháři, jako je Sagaboi nebo Feben. Mezi další pravidelné „návštěvníky“ italského hlavního města módy patří Fendi, Roberto Cavalli, Max Mara, Prada, Emporio Armani nebo Antonio Marras.

    Tím ovšem příval módních přehlídek nekončí. Do mezery mezi očekávaným New Yorkem a Milánem se totiž od 16. do 20. února vměstná Londýn. Ve stejný den, kdy skončí show v Miláně zase odstartují přehlídky v Paříži. Konat se budou až do 5. března. Po hlavních událostech jara budou následovat ještě události věnující se svatebním šatům, a to jak v New Yorku, tak Miláně.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, CFDA, Instagram, YouTube

    Prohrabte šatníky svých dědečků. TikTok diktuje nový trend Eclectic Grandpa

    0
    přehlídka jaro a léto 2024 Miu Miu
    přehlídka jaro a léto 2024 Miu Miu

    Módní svět si pomalu začíná zvykat na to, že trendy určuje také sociální síť TikTok. Ať už jde o Mob Wife nebo Coastal Grandma look, uživatelé známé platformy si vždy najdou novou obsesi. Ta současná nese pozoruhodný název Eclectic Grandpa. Jedná se o kombinaci kvalitních a vintage kousků teplých barev, připomínající naše dědečky.

    I když se největší oblibě těší Eclectic Grandpa look právě na TikToku, název nové estetiky poprvé vymyslela platforma Pinterest. Použila ho totiž ve své předpovědi trendů pro rok 2024. Na sociální síti TikTok už ovšem hashtag se stejným názvem získal na 14,1 milionu zhlédnutí. Stejně jako u Mob Wife stylu se pak jedná o snahu co nejvíce se oddálit takzvanému clean girl looku z loňského roku.

    Naopak, Eclectic Grandpa rozhodně nevypadá minimalisticky a jednoduše. Místo toho jde o kombinaci různých, ovšem opravdu kvalitních a nadčasových kousků. Určuje je také především teplá paleta barev. Vtip trendu je pak v tom, že má co nejvíce napodobit opravdové šatníky našich dědečků. Jednotlivé kousky proto nelze sehnat jedním kliknutím, ale je potřeba je postupně a s trpělivostí sbírat.

    Eclectic Grandpa look pronikl i na přehlídková mola. Využil ho Loewe i Miu Miu

    Přesto už nejspíše většinu z kousků pro dokonalý Eclectic Grandpa outfit vlastníte. Obléci si můžete například volnější manšestrové kalhoty, široké džíny, oversized kostkované sako nebo chunky loafers, doplněné o výrazné a dlouhé ponožky. Vynosíte ale i klasické pletené svetry nebo vesty. Třešničkou „dědečkovského“ looku je pak barevná, a s vaším outfitem ladící, beanie nebo klasické zlaté hodinky.

    Zdroj: Loewe, Miu Miu

    Eclectic Grandpa look pak naleznete také v některých módních přehlídkách pro jaro 2024. Například španělská značka Loewe vytvořila looky, které definují béžové sametové kalhoty a perfektně ladící a více barevný oversized pletený svetr. Italská společnost MiuMiu zase využila vrstvení a zkombinovala klasické pánské modré košile s pruhovanými tričky s delšími rukávy. Outfit dotáhla perfektními „grandpa“ brýlemi.

    @stylegf Call it a hipster comeback but don’t underestimate the power of a big vintage sweater. Eclectic Grandpa is @pinterest’s trend prediction for 2024 and we’re loving it! #eclecticgrandpa #pinterestpredicts #pinterestpredicts2024 #menstyle #menfashion #menspersonalstylist #confidence ♬ Bossa Nova / cafe / food comfortable with a guitar – MATSU

    Uživatelé TikToku a módní návrháři však nejsou jediní, kteří si nový styl oblíbili. Vyzkoušely už ho totiž také mnohé celebrity. Příkladem je modelka Gigi Hadid, herec Pedro Pascal nebo modelka Kendall Jenner. Kombinace, o které v této estetice usilujete, totiž nejsou příliš složité. Nechte se vést především teplými odstíny, jako je hnědá, béžová, burgundy, navy nebo tmavě zelená. Upřednostněte také kvalitní vintage kousky.

    Zdroje: The Handbook, Who What Wear, Today, Instagram, TikTok

    Rozšiřte své módní obzory. Ponořte se do knih popisujících historii i taje luxusního průmyslu

    0
    Ponořte se do světa módy také skrze top módní knihy.
    Ponořte se do světa módy také skrze top módní knihy.

    Módní svět lze poznávat různými způsoby. Samozřejmostí je sledování nejnovějších módních přehlídek a čerstvých kampaní nebo looků oblíbených influencerů. Často podceňovaným zdrojem jsou ovšem jedny z nejstarších pramenů, tedy knihy. Začtěte se proto do několika příběhů, které vám luxusní módní průmysl zase o něco více přiblíží.

    Projděte si skrze stránky ulice Paříže. Kate Betts přiblíží taje hlavního města módy

    Rozumět módě znamená také rozumět hlavním městům módy. Právě ony totiž pomáhají definovat, jaké kousky na módní mola známí návrháři přinesou. S učením se o jejich fungování vám pak pomůže kniha s názvem My Paris Dream. Přesněji řečeno, memoár novinářky Kate Betts odhalí taje Paříže v 80. letech minulého století.

    Novinářka totiž tehdy pracovala pro slavné módní tituly, jako je Vogue nebo Harper’s Bazaar. Jako mladá se vydala do Paříže, aby si v ní splnila svůj sen. V knize proto popisuje detaily toho, jak se snažila do pařížského stylu a elegance ponořit a co přesně jí taková zkušenost přinesla.

    Naučte se chápat umění módy. Kniha Why is it a masterpiece? vysvětlí ikonické módní kousky

    Úspěch některých nejznámějších kousků slavných módních návrhářů není vždy snadné pochopit. Je poměrně zřejmé, proč Christian Dior ve své době oslovil zákazníky svým tehdy čerstvým New Look. Z jakého důvodu ale svět uchvátila bílá košile Yohji Yamamoto nebo ho oslnil korzet od Jean-Paul Gaultier?

    Na podobné otázky se snaží zodpovědět kniha s názvem Why is it a masterpiece? Její autorka Marnie Fogg se do detailů zabývá tím, proč jednotlivé kousky milovníky módy tak nadchly. Jedná se o skvělou četbu pro „začátečníky“, kteří chtějí nejen pochopit, jaké kousky módnímu světu dominují, ale také proč.

    Poznejte pravý život jednoho obyčejného páru džín. Pravdu módního průmyslu odhalí Maxine Bedat

    Kniha s názvem The Life and Death of a Garment Unraveled je ideální pro milovníky módy, kteří chtějí chtějí tolik obdivovaný průmysl poznat se vším všudy. Autorka knihy Maxine Bedat si s ním totiž nebere servítky a ukazuje i jeho stinnou stránku, a to na páru obyčejných džín. Spolu s ní se tak můžete dozvědět, jak vypadá jejich „život“.

    Příběh dopodrobna popíše, jak je v současné době většina módních kousků vyráběná. Podívá se na to, jak fungují továrny na bavlnu nebo barviva, nacházející se v Texasu a Číně. Odhalí ale i život pracovníků sešívajících produkty v odlehlých farmách v Bangladéši. Jedná se tedy o nutnou četbu pro každého, kdo o sobě tvrdí, že módě rozumí.

    Mluví se o něm jako o nástupci Anny Wintour. Objevte módu skrze oči Edwarda Enninful

    Rozhodně stojí za to poznat svět módy z pohledu Edwarda Enninful. Na světě je totiž jen málo lidí, kteří by měli s módním průmyslem tolik zkušeností jako on. Už v 18 letech se stal ředitelem britského módního magazínu i-D. V pozici pak vydržel po více než dvě dekády. Stal se také editorem britského časopisu Vogue.

    Také z těchto důvodu se o něm mluví jako o případném následníkovi královny amerického magazínu Vogue, Anně Wintour. Ve své knize A Visible Man vypráví podrobný příběh své kariéry. Zmiňuje a popisuje také známá jména, která mu v průběhu jeho kariéry pomohla. Patří mezi ně super modelka Naomi Campbell i slavná make-up artistka Pat McGrath.

    Zdroje: Fashionista, Buttons Paradise, Penguin Random House, Instagram

    Pandora i E.l.f. slaví rostoucí prodeje. Naopak Estée Lauder čelí propadu akcií

    0
    Pandora slaví nárůst prodejů v posledním čtvrtletí loňského roku.
    Pandora slaví nárůst prodejů v posledním čtvrtletí loňského roku.

    I když luxusní značky v současnosti čelí negativním ekonomickým vyhlídkám, některým se daří lépe než ostatním. Mezi šperkařskými velikány se vyjímá například Pandora, která slaví nárůst prodejů. Stejnému úspěchu se podařilo dosáhnout i beauty společnosti E.l.f. Naopak Estée Lauder uvažuje v tváří tvář propadu akcií o změně vedení.

    Nová strategie se vyplatila. Pandora oznámila nárůst prodeje o 12 procent

    Mezi nevelkou skupinu značek, které v současnosti netrápí negativní ekonomická situace, patří také Pandora. Začátkem týdne to potvrdily její výsledky z posledního čtvrtletí loňského roku. Od října do prosince totiž její prodeje vzrostly o 12 procent. Dosáhly tak na přibližně 1,5 miliardy dolarů. V roce 2023 proto prodeje značky oproti předchozímu roku vyšplhaly o osm procent.

    „Jsme hrdí na to, jak zapůsobily naše strategické iniciativy. Navzdory náročnému makro ekonomickému kontextu totiž zaručují konzistentní a silné výsledky,“ okomentoval úspěch společnosti její prezident a ředitel Alexander Lacik. Značka pak za největší prodeje vděčí trhu ve Spojených státech amerických. V posledním čtvrtletí loňského roku na něm totiž vyšplhaly o 30 procent.

    Se špatnými výsledky naopak bojuje Estée Lauder. Kvůli nízké hodnotě akcií uvažuje o změně vedení

    Méně šťastnou společností je ovšem například Estée Lauder. Dlouhodobě totiž bojuje s nízkou hodnotou svých akcií. V posledním roce se tak propadla o více než 40 procent. Analytici proto čím dál výrazněji projevují názor, že by měla značka vyměnit své vedení. Ředitel firmy Fabrizio Freda se ale proti takovým hlasům rázně postavil. „Nikam odejít nehodlám,“ prohlásil.

    Zdroj: Estée Lauder

    „Jsem velice odhodlaný pomoci této společnost v obnově,“ dodal. Vysvětlil, že má plán, který značce navrátí její ztracenou ziskovost. Měl by o ní také mezi luxusními zákazníky vytvořit větší zájem. V pondělí proto Freda rovněž prohlásil, že společnost propustí na 3 tisíce zaměstnanců, tedy asi pět procent světových pracovníků. Hodlá se také zaměřit na stagnující trh v Číně.

    Digitální kampaně se vyplácí. Prokázaly to narůstající prodeje beauty značky E.l.f.

    Zdá se, že jedním z receptů na úspěch v době ekonomické krize je zaměření se na digitální svět. Beauty společnost E.l.f. se totiž takového pravidla dlouhodobě drží. Výhody podobné strategie pak dokazují především její nejnovější výsledky. V úterý totiž značka zveřejnila, že její prodeje koncem loňského roku oproti tomu předchozímu vystoupaly o 85 procent. Dosáhly tak asi na 270 milionů dolarů.

    Důvody úspěchu pak vedení E.l.f. našlo především ve své strategii zaměřené na digitální marketing i v několika virálních produktech. Mezi nejvíce prodávané beauty kousky patří například primer Power Grip Primer nebo olej na rty s názvem Glow Reviver Tinted Lip Oil. Společnost se pak soustředí hlavně na reklamy na sociálních sítích, jako je TikTok, Roblox nebo Twitch. Především dvě poslední platformy přitom nepatří mezi klasické „cílové skupiny“ kosmetických značek.

    Zdroje: WWD, Business of Fashion, Nasdaq, X, YouTube

    Smyslné textury, mašle i kombinace průhledných materiálů. Vykročte k oltáři v těch nejvkusnějších šatech

    0
    Danielle Frankel letos předvádí ty nejvkusnější svatební šaty.
    Danielle Frankel letos předvádí ty nejvkusnější svatební šaty.

    Pokud plánujete svatbu v následující jarní a letní sezóně, je nejvyšší čas pro výběr vhodných svatebních šatů. Letos je nabídka opravdu pestrá a je tedy konečně z čeho vybírat. Svatba je pouze váš den, proto se nenechte unést trendy a vyneste to, co se vám líbí nejvíce. Máte ale štěstí, že svatební módní domy jako Vera Wang nebo okouzlující Danielle Frankel disponují nabídkou, která předčí představy každé nevěsty.

    Kromě toho, že se ve vysněných šatech musíte cítit naprosto bezchybně a skvěle, je potřeba dodržet pár dalších pravidel. Nesnažte se na šatech ušetřit. V ceně zapůjčených šatů z klasických půjčoven totiž pořídíte i na míru ušité a skvostné šaty.

    Nezapomeňte také, že doba klasických „princeznovských“ šatů je dávno pryč. Tradiční propůjčené kousky s korzetem a nabíraným tylovým spodkem už nikoho neohromí. Při výběru proto postupujte s ohledem na to, že jednou budete chtít svými svatebními fotografiemi oslovit i svá vnoučata.

    Danielle Frankel předvádí nový pohled na to, co znamená být nevěstou. Nezapomíná ale ani na tradici

    Inspirací pro Danielle Frankel jsou oslavy a krása svatebních obřadů. S respektem k nostalgii a tradici, avšak zároveň s nadhledem a zaměřením na moderní touhy, otevírá návrhářka Danielle Frankel Hirsch nový rozměr toho, co znamená vstupovat do manželství.

    Její volba textilií, technik a estetiky může působit jednoduše. Doopravdy ovšem skrývá složitost, a to jak v konstrukci, tak v povrchových úpravách. Každý kus z její tvorby nese prvky hravosti a zranitelnosti, které věrně zachycují příběh nevěsty a ženicha, připravující je na to, co je v manželství čeká.

    Naším favoritem číslo jedna jsou šaty Jules. Hedvábí moderně překrývá kvalitní tylový spodek šatů, přičemž zachovává tradiční tvar šatů. Jde o vhodnou volbu pro všechny nevěsty, které se chtějí držet tradice s moderním přístupem.

    Zdroj: Danille Frankel

    Mezi další exkluzivní možnosti z dílny tohoto svatebního domu se řadí šaty Cleo a Lana. První z nich připomínají styl, který si oblíbila Taylor Swift při udělování nedávných cen Grammy. Luxusní hedvábí odpovídá „ano“ za vás, zároveň v nich pulzuje preciznost a vkus. Druhou alternativou jsou šaty zdobené pravými barokními perlami a decentními flitry. Opět jsou tedy naprosto bezchybné.

    Zdroj: Danielle Frankel

    Všechny šaty pak doplníte exkluzivními náušnicemi v podobě sušených květů. Každý kus se od sebe mírně liší velikostí i tvarem. Jednotlivé náušnice jsou totiž vyráběny ručně, což z vaší svatby vytvoří naprostý unikát. Navíc se jedná o skvělou příležitost, jak doplňky sladit se svou kyticí.

    Zdroj: Danielle Frankel

    Vera Wang miluje navrstvený objem. Nebojí se avantgardních mašlí, ani rukavic

    Stálice mezi svatební garderobou, tedy značka Vera Wang, si ve své poslední kolekci pohrává především s navrstveným tylem. Objem je právě to, co z Vera Wang dělá ten nejikoničtější svatební módní dům.

    Další vlajkovou lodí svatební kolekce je oblíbené řasení, které disponuje jednou neocenitelnou výhodou. Dokáže precizně zakrýt to, co jste kvůli předsvatebnímu shonu nestihli odstranit, tedy nějaká ta kila navíc.

    Zdroj: Vera Wang

    Značka zareagovala i na aktuální trend mašlí. Troufáme si v tuhle chvíli říct, že svatba je jediné odvětví, kde je mašle na místě. Zakomponované jsou v samotných šatech, ale pořídíte je tu i jako doplněk, například pro ozvláštnění účesu. Velmi stylová kombinace je i mix černých a bílých rukavic, které působí velice sofistikovaně.

    Zdroj: Vera Wang

    Všechny zmíněné šaty se samozřejmě pohybují v řádech sto tisíců korun. Kdo vám ale brání v inspiraci u vaší oblíbené švadleny nebo lokální designérky? Inspirace je totiž cesta k úspěchu. Nakonec je však nejdůležitější komfort, nemá cenu se tlačit ve vypůjčených šatech, které vám ve finále vůbec nesedí.

    Žhavé novinky roku 2024: Charlotte Tilbury odhalí revoluční rtěnky a Kylie Cosmetics přinese první make-up

    0
    Žhavé novinky Nového roku: Charlotte Tilbury představuje revoluční kolekci rtěnek a Kylie Cosmetics přináší první odstíny make-upu
    Žhavé novinky Nového roku: Charlotte Tilbury představuje revoluční kolekci rtěnek a Kylie Cosmetics přináší první odstíny make-upu

    S nástupem nového roku ožívá novinkami také kosmetický trh. Mnoho zajímavých produktů nás ale teprve čeká. Po provedení detailního průzkumu jsme objevili ty nejočekávanější kousky, které budou definovat letošní beauty a make-up svět. Objevte nejvíce očekávané produkty, od retro rtěnek přes nový make-up až po unikátní želé tvářenky.

    Už jste našli oblíbený odstín? Ikonická Kate Moss září v nové kampani Charlotte Tilbury

    Jedna z největších letošních zpráv beauty světa se týká Charlotte Tilbury. Značka totiž přinese 10 magických odstínů rtěnek a konturovacích tužek. Nové rtěnky pa budou k dispozici ve dvou kolekcích, obsahujících pět neodolatelných odstínů rudé a růžové.

    Tvářemi kampaně jsou samozřejmě známé osobnosti, například modelka Kate Moss, zpěvačka Megan Rutherford nebo herečka Michaela Jaé Rodriguez. Nevíme, jak jste na tom zatím vy, ale po zhlédnutí této kampaně máme chuť zakoupit všechny odstíny nových produktů a okamžitě je přidat do našich kosmetických taštiček.

    Valentýnské juicy rty zajistí Too Faced. Vytvořte úchvatné kombo pro neodolatelný look

    Pro dosažení dokonalého valentýnského komba není třeba žádných kompromisů. S Too Faced bude vytoužený výsledek hračka. Mezi nejnovější miláčky známé beauty značka totiž patří „konturka“ LIP INJECTION a olej na rty KISSING JELLY. Nové duo výrazně zvětší vaše rty.

    Především revoluční konturovací tužka na rty je totiž ve světě zvětšování rtů první svého druhu. Nebojte se, bude možná trochu pálit, ale věřte, že, výsledek stojí za to. Pokud následně přidáte třpytivý olej v odstínu Bubblegum, získáte přirozeně větší rty s nádherným leskem.

    Zdroj: Too Faced

    Unikátní Jelly Tint tvářenky od Milk Makeup. Budoucí trend léta 2024

    Značka Milk Makeup si získala popularitu díky svým ikonickým miniaturním tyčinkám. S širokým výběrem krémových tvářenek a tyčinek na bronzing i conturing tak zaujímá v oblasti krásy výjimečné postavení. Letos nás společnost překvapí se svou renovovanou verzí tvářenek, a to pod názvem COOLING WATER JELLY TINT. Novinka přináší čtyři odstíny s unikátní želé texturou, která dodá přirozenou barvu s jemným podtónem.

    Zdroj: Milk Makeup

    Kylie Cosmetics vydává svůj zcela první make-up. Vytvoří perfektní vzhled s dlouhodobým finišem

    Po dlouhém očekávání je nový produkt značky Kylie Cosmetics konečně zde. Po mnoha letech proseb svých fanoušků se modelka Kylie Jenner rozhodla splnit jejich přání a představila POWER PLUSH LONGWEAR FOUNDATION. Makeup okamžitě vyhlazuje a dosahuje perfektní rovnováhy mezi přirozeným leskem i matným efektem. Jeho lehká textura navíc poskytuje pleti pocit lehkosti, který trvá po celou dobu nošení.

    Zdroj: Kylie Cosmetics

    Pro dosažení nejlepšího výsledku pak Kylie doporučuje použít štětec č. 01. Jemné štětiny v úhlovém tvaru totiž umožňují snadnou a rovnoměrnou aplikaci make-upu. Štětec pak nejen, že skvěle spolupracuje s produktem, ale také umožňuje postupné budování krytí. Tím vám poskytne vzhled, který působí jako po profesionální úpravě v programu Photoshop.

    Značka Rhode přichází s inovací. Doplní ji kryt na telefon a držák na balzám v jednom.

    Modelka Hailey Bieber se na svém Instagramu podělila o malý sneak peek toho, co můžeme letos očekávat od její značky Rhode. V budoucích týdnech přinese do svého portfolia geniální kryt na telefon. Co ho činí tak výjimečným? Na zadní straně má integrovaný obal pro balzám PEPTIDE LIP TREATMENT. Svůj Rhode balzám tak můžete nosit všude s sebou a mít své rty neustále hydratované.

    Zdroje: Kylie Cosmetics, Milk Makeup, Charlotte Tilbury, Instagram, Too Faced, Rhode, Youtube

    Trendy roku 2024 se odráží i v manikúře. Zazáříte grunge nehty i roztomilými mašličkami

    0
    Letošní manikúře vládne grunge look.
    Letošní manikúře vládne grunge look.

    S novým rokem přicházejí i neustále se měnící trendy. Letos zatím vede nejen pokračující coquette styl, ale také například návrat 90. let. Prvky z módních přehlídek se pak projevují nejen ve špercích a make-upu, ale také ve světě manikúry. V současnosti tak zazáříte s peach fuzz nebo sky blue barvou, ale i s roztomilými mašličkami. Skvěle budou vypadat i grunge nebo naked nehty.

    Barva roku proniká do všech koutů beauty průmyslu. Vyzkoušejte fresh peach fuzz odstín

    Ne vždy je snadné odhadovat trendy pro nacházející měsíce. Občas se totiž mohou vydat nečekanými směry, podle toho, jaké prvky zrovna návrháři upřednostní. Jiná pravidla ovšem platí pro barvu roku. Pravidelně ji totiž určuje společnost Pantone. Odstín roku 2024 pak nese název peach fuzz.

    Zdroj: Chanel, OPI

    Není těžké ho poznat, jedná se totiž o fresh barvu připomínající broskve nebo meruňky. Vynosit pak barvu můžete v podobě doplňků nebo očních stínů, skvěle se bude hodit ale právě i na vaše nehty. Je pak už jen na vás, jestli jí zvýrazníte jenom pár nehtů, nebo ji nanesete na všechny. Hlavní je trefit se do té správné oranžové.

    Návrat 90. let pozorujeme v módě i make-upu. Milovníci tmavých nehtů, radujte se

    Koncem loňského roku se oblibě těšily především poměrně světlé a třpytivé nehty. Lip gloss trend ještě stále vévodil TikToku a cold girl make-up zase diktoval jemné třpytky a odstíny. Pokud podobně jemný styl není váš šálek kávy, nezoufejte. Od začátku ledna je totiž jasné, že roku 2024 budou opět vévodit 90. léta minulého století.

    Trendy je proto nejen grunge make-up, ale také nehty. Cílem je dosáhnout co nejtmavší barvy. Ideální jsou samozřejmě černé odstíny, nejedná se ale o pravidlo. Stejného výsledku dosáhnete i tmavě modrou, zelenou nebo červenou barvou. Pokud jde o tvar nehtů, doporučujeme buď krátké a hranaté okraje, nebo trendy „mandlový“ tvar.

    Pastelovým odstínům letos vládne baby blue. Zakončete zimní období stylově

    Kromě už zmíněné peach fuzz je letos populární také takzvaná baby nebo sky blue. Jedná se o pastelově modrou barvu, která je dostatečně výrazná, ale rovněž ne příliš křiklavá. Perfektně se pak hodí především pro trvající zimní období. Posledních pár měsíců chladu tak můžete zakončit stylově.

    Zdroj: OPI, Essie

    Takzvaný baby blue odstín je pak typický také pro už zmíněná 90. léta. Objevuje se především v podobě třpytivých očních stínů. Doporučujeme proto zkombinovat oba beauty produkty. Vytvoříte tím dokonalý look, který můžete doplnit jednoduchým leskem na rty a světlou tvářenkou.

    Nedávné módní přehlídky dokázaly, že coquette trend módní svět neopustil. Nechte ho proniknout i do své manikúry

    Loni se takzvaný coquette styl projevoval na nehtech například v podobě už zmiňovaných lip gloss nails, tedy jemně růžových a třpytících se nehtech. Jelikož ale módní mola neopustil ani letos, musel si najít o něco jinou podobu. Do své manikúry ho proto můžete zapracovat především v podobě roztomilých mašliček.

    Na nehty je můžete namalovat jemným štětečkem například bílou barvou, a to na růžový podklad. Pokud si ale v podobných detailech příliš nevěříte, nevadí. Zvolit můžete i jednoduché a praktické samolepky. V případě, že nefandíte mašlím, vyzkoušejte jemné květinky nebo rostlinky, které populární styl rovněž evokují.

    Naked lips zcela nestačí. Nebojte se vyzkoušet i naked nails

    Poslední z trendů potěší především ty z vás, kteří neholdují výrazným barvám, natož vzorům nebo obrázkům. Na popularitě mají totiž narůstat takzvané naked nails. V podstatě se jedná o nehty, které vypadají téměř, jako byste s nimi nic nedělali. Opak je však pravdou. Věnovat byste jim měli čím dál větší pozornost.

    Zdroj: OPI, Sally Hansen

    Beauty svět totiž letos očekává nárůst péče. Ať už jde o skin care rutinu nebo vlasy, zákazníci se mají zaměřit především na kvalitu a zdraví. Stejné pravidlo má pak platit i ve světě nehtů. Vyzkoušet proto můžete například sérum na nehty od značky OPI. Vhod přijde ale také posilovač nehtů společnosti Sally Hansen.

    Zdroje: Real Simple, Byrdie, Who What Wear, Instagram, YouTube

    Módní novinky v kostce: Chemena Kamali udává tón Chloé, Cartier slaví 100. výročí Trinity a Gucci míří do Londýna

    0
    Značka Chloé odhalila novou kampaň určující nový směr.
    Značka Chloé odhalila novou kampaň určující nový směr.

    Začátek nového týdne odhalil čerstvé módní novinky. Značka Chloé vydala kampaň, určující její směr pod novým vedením návrhářky Chemena Kamali. Společnost Loewe se se svou výstavou vydá do Šanghaje a Simon Porte Jacquemus získá ocenění za inovaci. Cartier oznámil, kteří ambasadoři s ním oslaví 100. výročí řady Trinity a Gucci v květnu se svou jarní kolekcí zamíří do Londýna.

    Loewe putuje do Šanghaje. Odhalí výstavu oslavující španělské dědictví slavné značky

    Je čím dál častější, že se známé módní společnosti vydávají do světa, aby tak předvedly výstavy týkající se jejich historie. Svůj první takový zážitek letos vyzkouší také značka Loewe. Vydá se totiž do Šanghaje, kde od 22. března do 5. května otevře vlastní světovou výstavu. Věnovat se má především španělskému dědictví společnosti a jejím největším milníkům. Nese proto také název Crafted World.

    Chloé získala novou tvář. Chemena Kamali vydala první velkou kampaň

    Značku Chloé loni opustila její kreativní ředitelka Gabriela Hearst. Na její místo nastoupila Chemena Kamali, která už stihla odhalit svou pre-fall kolekci pro rok 2024. Začátek nové kapitoly ovšem tento týden stvrdila vydáním nové kampaně. Jedná se zároveň o příležitost nastavit nový look společnosti i představit obnovené logo. Do fotografií pak návrhářka zapojila minulé i současné ambasadorky. Vyfotit je nechala na ikonickém pozadí Paříže.

    Zdroj: Chloé

    Gucci míří do Londýna. Společnost tím hodlá uctít své kořeny

    Svou kolekci pro jaro 2025 odhalí italská značka Gucci dne 13. května. Místo Itálie si ovšem letos za sovu lokaci zvolila Londýn. Vydala se do něj přitom už dříve, a to roku 2016. Tentokrát chce ovšem zdůraznit své propojení s britskou kulturou. Dle ní totiž hlavní město Velké Británie sehrálo ve vytváření značky zásadní roli. Návrhář Guccio Gucci se totiž v tamním hotelu Savoy naučil vše, co potřeboval vědět o luxusních zavazadlech.

    Cartier si přizval na oslavy 100. výročí řady Trinity pomocníky. Povolal známé osobnosti

    Známá šperkařská značka Cartier se v současnosti nachází uprostřed jedinečných oslav. Vzdává totiž hold své ikonické řadě Trinity, která letos slaví 100. výročí. Společnost si proto přizvala na pomoc několik celebrit. V souvisejících kampaních se tak objeví například herec Paul Mescal, herečka Yara Shahidi, hudebník Labrinth nebo zpěvačka Jisoo. „Perfektně vyjadřují diverzitu Trinity,“ okomentovala značka své rozhodnutí.

    Simon Porte Jacquemus obdrží ocenění Neiman Marcus. Získá ho za inovaci ve světě módy

    Francouzská módní značka Jacquemus na sebe v posledních letech strhává čím dál více pozornosti. Její úspěch se proto rozhodli ocenit i organizátoři ocenění Neiman Marcus Award. Návrhář Simon Porte Jacquemus ho získá za svou jedinečnou inovaci módního průmyslu. „Jeho vize i design a byznys schopnosti vyústily v jednu z nejvíce kreativních značek, která začala se svými zákazníky rychle rezonovat,“ vysvětlila skupina Neiman Marcus.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Savoir Flair, Chloé, Instagram