Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Hřejivý šálek horké čokolády nebo nadýchaná a pečlivě našlehaná čokoládová pěna, která se díky lahodné chuti rozplývá na jazyku. Právě každodenní potěšení, drobné radosti a neodolatelný pocit komfortu i luxusu evokuje barva roku 2025 dle Pantone, tedy Mocha Mousse. Půvabný odstín hnědé si rychle najde místo i ve vašem šatníku.

    Mocha Mousse je plná rozmanité symboliky. Odráží dobu, ve které hledáme únik od starostí

    Společnost Pantone, autorita ve světě barev a vodítko pro kreativce všeho druhu, učinila dlouho očekávané rozhodnutí. Za barvu následujícího roku vyhlásila odstín s kódem 17-1230 TCX, pojmenovaný také jako Mocha Mousse.

    Zdroj: Pantone

    Sytý a zemitý odstín hnědé, připomínající lahodnou čokoládu či kávu, ztělesňuje touhu po pohodlí, teple, harmonii a návratu k přírodě, ale i kouzlo vychutnávání si každodenních radostí. Podle generální ředitelky Pantone Leatrice Eiseman představuje Mocha Mousse „diskrétní a vkusný dotek půvabu“.

    Nejedná se o pomíjivý mikrotrend. Mocha Mousse nikdy nevyjde z módy

    Hnědá rezonuje napříč módním spektrem již několik sezón. Na vrchol žebříčků populárních odstínů jí pomohl vyšplhat především trend nenápadného luxusu. Ten je charakteristický looky postavenými na méně nápadných, zemitých a béžových tónech.

    Ve světě krásy ji zase do hvězdných výšin vystřelily trendy líčení pojmenované podle různých pochutin, jako je například populární TikTok look jménem Espresso, Latte nebo právě Mocha Make-up.

    Je ale nutné podotknout, že přehlídkovým molům, ulicím či kosmetickým taškám dominovaly spíše tmavě hnědé tóny. Ukázkovým příkladem je čokoládově hnědá, která získala titul nejoblíbenější barvy letošního podzimu.

    Zdroj: Prada, Chanel, Nensi Dojaka

    Nicméně na světových molech se mihly i jemné náznaky Mocha Mousse. Módní značky jako Prada, Chanel nebo Nensi Dojaka ji chytře zakomponovaly do svých letních a podzimních kolekcí pro nadcházející rok.

    Mocha Mousse vybízí k experimentování s exkluzivními materiály

    Jemná hnědá vytvoří dokonalý prostor pro hru s texturami a různými materiály. Do parády si můžete vzít semišové iterace kabelek nebo bot od skandinávských značek. Semišový model pro každodenní nošení nabízí Copenhagen Studios. Prostornou tote na všechny nezbytnosti zase Becksöndergaard.

    Zdroj: Becksöndergaard, Copenhagen Studios

    Spojení exkluzivního kašmíru nebo vlny a elegantní Mocha Mousse nelze odolat. Hřejivé svetry od módních značek Max Mara nebo Karl Lagerfeld budete chtít nosit celou zimu. A to až do chvíle, kdy čísla teploměru neohlásí příchod jara a přechodné sezóny.

    Zdroj: Max Mara, Karl Lagerfeld

    Podmanivé a bohaté barvě dá vyniknout také satén, a to díky lesklému povrchu, který navodí dojem opravdového luxusu a vytříbené elegance. Sázkou na jistotu budou v tomto případě saténové maxi šaty od Anamé nebo Self-Portrait, ideální pro všechny speciální příležitosti.

    Zdroj: Anamé, Self-Portrait

    Zdroje: Pantone, Seznam správy, BBC, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Foto:Pantone

    Titul barva roku 2025 získala Mocha Mousse. Pohrajte si s ní pomocí semiše či kašmíru

    Hřejivý šálek horké čokolády nebo nadýchaná a pečlivě našlehaná čokoládová pěna, která se díky lahodné chuti rozplývá na jazyku. Právě každodenní potěšení, drobné radosti a neodolatelný pocit komfortu i luxusu evokuje barva roku 2025 dle Pantone, tedy Mocha Mousse. Půvabný odstín hnědé si rychle najde místo i ve vašem šatníku.

    Mocha Mousse je plná rozmanité symboliky. Odráží dobu, ve které hledáme únik od starostí

    Společnost Pantone, autorita ve světě barev a vodítko pro kreativce všeho druhu, učinila dlouho očekávané rozhodnutí. Za barvu následujícího roku vyhlásila odstín s kódem 17-1230 TCX, pojmenovaný také jako Mocha Mousse.

    Zdroj: Pantone

    Sytý a zemitý odstín hnědé, připomínající lahodnou čokoládu či kávu, ztělesňuje touhu po pohodlí, teple, harmonii a návratu k přírodě, ale i kouzlo vychutnávání si každodenních radostí. Podle generální ředitelky Pantone Leatrice Eiseman představuje Mocha Mousse „diskrétní a vkusný dotek půvabu“.

    Nejedná se o pomíjivý mikrotrend. Mocha Mousse nikdy nevyjde z módy

    Hnědá rezonuje napříč módním spektrem již několik sezón. Na vrchol žebříčků populárních odstínů jí pomohl vyšplhat především trend nenápadného luxusu. Ten je charakteristický looky postavenými na méně nápadných, zemitých a béžových tónech.

    Ve světě krásy ji zase do hvězdných výšin vystřelily trendy líčení pojmenované podle různých pochutin, jako je například populární TikTok look jménem Espresso, Latte nebo právě Mocha Make-up.

    Je ale nutné podotknout, že přehlídkovým molům, ulicím či kosmetickým taškám dominovaly spíše tmavě hnědé tóny. Ukázkovým příkladem je čokoládově hnědá, která získala titul nejoblíbenější barvy letošního podzimu.

    Zdroj: Prada, Chanel, Nensi Dojaka

    Nicméně na světových molech se mihly i jemné náznaky Mocha Mousse. Módní značky jako Prada, Chanel nebo Nensi Dojaka ji chytře zakomponovaly do svých letních a podzimních kolekcí pro nadcházející rok.

    Mocha Mousse vybízí k experimentování s exkluzivními materiály

    Jemná hnědá vytvoří dokonalý prostor pro hru s texturami a různými materiály. Do parády si můžete vzít semišové iterace kabelek nebo bot od skandinávských značek. Semišový model pro každodenní nošení nabízí Copenhagen Studios. Prostornou tote na všechny nezbytnosti zase Becksöndergaard.

    Zdroj: Becksöndergaard, Copenhagen Studios

    Spojení exkluzivního kašmíru nebo vlny a elegantní Mocha Mousse nelze odolat. Hřejivé svetry od módních značek Max Mara nebo Karl Lagerfeld budete chtít nosit celou zimu. A to až do chvíle, kdy čísla teploměru neohlásí příchod jara a přechodné sezóny.

    Zdroj: Max Mara, Karl Lagerfeld

    Podmanivé a bohaté barvě dá vyniknout také satén, a to díky lesklému povrchu, který navodí dojem opravdového luxusu a vytříbené elegance. Sázkou na jistotu budou v tomto případě saténové maxi šaty od Anamé nebo Self-Portrait, ideální pro všechny speciální příležitosti.

    Zdroj: Anamé, Self-Portrait

    Zdroje: Pantone, Seznam správy, BBC, Instagram

    ― Reklama ―

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    První Pink Ball oživil Londýn. British Museum sklízí kvůli akci kritiku

    Exkluzivní Pink Ball zbarvil dne 18. října prostory British Museum do všech odstínů růžové. Vůbec první gala večer v tamních prostorách kontrastoval s končící výstavou Ancient India: Living Traditions, jejímž tématem náboženských tradic se rovněž inspiroval. Svět luxusu tak vládl mezi historickými artefakty Londýna, což ovšem vyvolalo také značnou kritiku. 

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Julian Klausner se činí. Rozvíjí populární pánské tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy oblékal svět do poezie textilních kontrastů. Když ale na konci své kariéry představil nízké semišové tenisky, přidal ke svému odkazu nečekanou kapitolu. Precizní, civilní a zcela současnou podobu pánských bot. Ty se staly jeho tichým podpisem, který rezonoval i po jeho odchodu. Tento příběh nyní pokračuje pod vedením návrháře Juliana Klausner.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―