Více

    ― Reklama ―

    Pařížský týden módy pokračuje a spolu s ním začíná nabírat obrysy i letošní podzim. Například módní dům Lemaire odhalil řadu plnou energetického sebevědomí. Návrhářské sesterské duo Ashley a Mary-Kate Olsen opět umně skloubilo maskulinní a dámské prvky a značka Acne Studios si tentokrát pohrála s typickými mužskými archetypy.

    Acne Studios odráží moderního muže. V nové řadě vykresluje jeho archetypy

    Kreativní ředitel známé značky Acne Studios Jonny Johansson se v nejnovější tvorbě zaměřil na moderního muže. Inspiraci proto hledal u mladých a jejich představ toho, jak by měla v současnosti vypadat maskulinita. Kolekci tak vybudoval hned na několika archetypech. Čerpal například z internetového hnutí looksmaxxing, diktujícího přísná fyzická kritéria a slibující vytouženou mužnost.

    Designér si proto pohrál s různými „typy“ mužů, které pomocí svých návrhů vyobrazil. Jednalo se například o milovníky posiloven, takzvané gym bunnies, nebo „finance bros“, tedy úspěšné zaměstnance korporátů. Řada proto obsahovala jak úzké tank topy s nápisem „Pink Gym for everyone“, tak perfektně střižené košile s dlouhými kravatami. Vybere si z ní opravdu každý.

    Zdroj: Acne Studios

    The Row opět balancuje. Podzimní kolekce zvládá maskulinitu i ženskost

    Značka The Row, založená sestrami Ashley a Mary-Kate Olsen, je známá pro své umění chodit na hraně. Vždy se jí totiž perfektně podaří sladit pánské a dámské prvky, vytvářející ucelený, elegantní, ale stále trendy celek. Rovněž letošní podzimní kolekce nabízí podobnou harmonii, tentokrát ovšem s o něco uvolněnějšími siluetami. Definuje ji také vkusné vrstvení i hra s ladícími odstíny.

    Zdroj: The Row

    Lemaire nabízí potřebnou energii. Jeho podzim slibuje sebevědomí

    Nejnovější kolekce módního domu Lemaire rovněž využívá jisté rovnováhy. V jeho případě se ovšem jedná o vyvážení funkčních a ostrých tvarů s těmi více jemnými a elegantními. Pevně střižené kabáty, kožené bundy nebo široká ramena tak střídaly lehké splývavé šaty či měkoučké svetry. Kolekci definoval také nádech 70. let minulého století, patrný v oversized dámských kostýmech.

    Zdroj: Lemaire

    I když se řada nesla především v typicky neutrálních tónech, občas v ní probleskovaly také odstíny světle žluté, modré nebo elegantně levandulové. Návrhářské duo Sarah-Link Tran a Christophe Lemaire přehlídku okomentovalo s tím, že si současnost žádá, abychom byli „přítomní a bdělí“. Tím designéři vysvětlili jistý nával čerstvé energie, která z kolekce bezpochyby vyzařovala.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Paříž pohltil podzim. Jeho letošní módní verzi uvedl Lemaire, Acne Studios i The Row

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pařížský týden módy pokračuje a spolu s ním začíná nabírat obrysy i letošní podzim. Například módní dům Lemaire odhalil řadu plnou energetického sebevědomí. Návrhářské sesterské duo Ashley a Mary-Kate Olsen opět umně skloubilo maskulinní a dámské prvky a značka Acne Studios si tentokrát pohrála s typickými mužskými archetypy.

    - Reklama -

    Acne Studios odráží moderního muže. V nové řadě vykresluje jeho archetypy

    Kreativní ředitel známé značky Acne Studios Jonny Johansson se v nejnovější tvorbě zaměřil na moderního muže. Inspiraci proto hledal u mladých a jejich představ toho, jak by měla v současnosti vypadat maskulinita. Kolekci tak vybudoval hned na několika archetypech. Čerpal například z internetového hnutí looksmaxxing, diktujícího přísná fyzická kritéria a slibující vytouženou mužnost.

    Designér si proto pohrál s různými „typy“ mužů, které pomocí svých návrhů vyobrazil. Jednalo se například o milovníky posiloven, takzvané gym bunnies, nebo „finance bros“, tedy úspěšné zaměstnance korporátů. Řada proto obsahovala jak úzké tank topy s nápisem „Pink Gym for everyone“, tak perfektně střižené košile s dlouhými kravatami. Vybere si z ní opravdu každý.

    Zdroj: Acne Studios

    - Reklama -

    The Row opět balancuje. Podzimní kolekce zvládá maskulinitu i ženskost

    Značka The Row, založená sestrami Ashley a Mary-Kate Olsen, je známá pro své umění chodit na hraně. Vždy se jí totiž perfektně podaří sladit pánské a dámské prvky, vytvářející ucelený, elegantní, ale stále trendy celek. Rovněž letošní podzimní kolekce nabízí podobnou harmonii, tentokrát ovšem s o něco uvolněnějšími siluetami. Definuje ji také vkusné vrstvení i hra s ladícími odstíny.

    Zdroj: The Row

    Lemaire nabízí potřebnou energii. Jeho podzim slibuje sebevědomí

    Nejnovější kolekce módního domu Lemaire rovněž využívá jisté rovnováhy. V jeho případě se ovšem jedná o vyvážení funkčních a ostrých tvarů s těmi více jemnými a elegantními. Pevně střižené kabáty, kožené bundy nebo široká ramena tak střídaly lehké splývavé šaty či měkoučké svetry. Kolekci definoval také nádech 70. let minulého století, patrný v oversized dámských kostýmech.

    Zdroj: Lemaire

    I když se řada nesla především v typicky neutrálních tónech, občas v ní probleskovaly také odstíny světle žluté, modré nebo elegantně levandulové. Návrhářské duo Sarah-Link Tran a Christophe Lemaire přehlídku okomentovalo s tím, že si současnost žádá, abychom byli „přítomní a bdělí“. Tím designéři vysvětlili jistý nával čerstvé energie, která z kolekce bezpochyby vyzařovala.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Značky odhalují slavné tváře a Londýn vítá nováčka

    Módní společnosti vítají jaro pomocí čerstvých tváří. Řada z nich totiž představila nové ambasadory. Herečka Philippine Leroy-Beaulieu září ve špercích Pomellato a herečka Eiza González zase v kouscích od David Yurman. Značka De Beers pro změnu spolupracuje s modelkou Adwoa Aboah. Londýnský týden módy pak vítá nový brand Songs of Siren.

    Jacquemus na vrcholu. Kromě milovaných reklamních kampaní zazáří i vlastní kosmetikou

    Návrháři Simonu Porte Jacquemus se splnil sen. Po usilovném hledání konečně našel vhodného investora pro svou nezávislou pařížskou značku. Důvodů na oslavu je ovšem více, výsledkem exkluzivního partnerství s konglomerátem L'Oréal bude totiž kromě menšinového podílu i exkluzivní beauty řada Jacquemus.

    Napříč pouští z pohodlí luxusu. Střední východ chystá první pětihvězdičkový vlak

    Luxusní cestování nabývá nových rozměrů. Saudská Arábie plánuje výstavbu prvního pětihvězdičkového vlaku, brázdícího Střední východ. Cestující budou mít na 1300 kilometrů dlouhé cestě možnost spatřit dechberoucí krásy pouště, a to z pohodlí toho nejmodernějšího luxusu. Vlak s názvem Dream of the Desert tak nabízí zcela unikátní zážitek.

    Na předávání BAFTA zářila i móda. Blýskl se Louis Vuitton či Schiaparelli

    Módní scénu o víkendu pohltilo předávání cen BAFTA. Jako každá známá ceremonie, také ta britská totiž přilákala očekávaný zástup celebrit v blyštivých róbách. Na červeném koberci proto zazářilo hned několik dechberoucích kousků. Hlavní roli tentokrát ztvárnily módní domy jako Schiaparelli, Alexander McQueen, Louis Vuitton nebo Prada.

    Michael Kors zná potřeby moderní ženy. Nabídl novou tvář minimalismu

    Newyorský týden módy skončil. Jednou z posledních přehlídek očekávané události se stala ta z dílny Michael Kors. Návrhář v kolekci pro letošní podzim a zimu opět dokázal, že dokonale rozumí potřebám moderní ženy. Jeho návrhy totiž lákaly na svou funkčnost i pohodlnost. Nečekaná hra s texturami pak pozvedla minimalismus na novou úroveň.

    Přichází čas na detaily. Stylové hodinky podtrhnou jarní eleganci

    S blížícím se jarem přichází nové možnosti kombinování doplňků. Oblíbeným ozvláštněním looku jsou mimo jiné hodinky, jejichž popularita letos roste, především pak těch analogových. Návrháři v letošních kolekcích představili pár zajímavých kousků, které snadno pozvednou outfit na novou úroveň. Nechybí divoké barvy ani retro styl.

    Když luxus potká rychlost. Louis Vuitton mění pravidla hry Formule 1

    Světy vysokorychlostního motorsportu a luxusní módy se nikdy nepřiblížily tak těsně jako nyní. Louis Vuitton oficiálně vstoupil do partnerství s Formulí 1. Desetiletá smlouva přinese nejen proměnu vizuální identity sportu, ale i redefinici vztahu módy a automobilismu. Nový krok potvrzuje rostoucí důležitost sportu pro módní průmysl. 

    Newyorské klasiky opět zazářily. Úspěch sklidil Coach, Tory Burch i Carolina Herrera

    Týden módy v New Yorku je v plném proudu. Po rušném víkendu odhalily řady další stálice hlavního amerického města módy. Tory Burch zabrousila do sportswear a potvrdila svou fascinaci praktičností. Coach oslnil pohledem do minulosti a módní dům Carolina Herrera představil vlastní pojetí podzimu. Místo spadaných listů věnoval show květinám.

    Řekněte své ano v souladu s trendy. Svatební šaty letos nosí korzety a hladkou siluetu

    Máloco je na seznamu příprav nejdůležitějšího dne tak vzrušující jako svatební šaty. Některé nevěsty mají hned jasno, jiné si dávají s volbou "těch pravých" na čas. Jestliže patříte do druhé skupiny, možná oceníte nápovědu v podobě letošních očekávaných trendů. Dobrou zprávou je, že si na své přijdou minimalistky i milovnice extravagantních prvků.

    New York pohltil týden módy. Odráží současné dění i moderní minimalismus

    Móda zaplavila ulice New Yorku. Metropole přivítala další sezónu fashion weeku, který neoficiálně zahájil už Marc Jacobs. V uplynulých dnech však své přehlídky odhalily také značky jako Calvin Klein, Altuzarra, Khaite či Prabal Gurung. Některé ve svých kolekcích zachytily pocity ze současného dění, jiné se mu naopak snažily uniknout.

    Véronique Nichanian působí u Hermès již 36 let. Redefinuje význam pánské módy

    Většina velkých módních domů je neodmyslitelně spjata se jmény kreativních ředitelů, kteří přicházejí a odcházejí v pravidelném rytmu sezón. U Hermès je tomu jinak. Véronique Nichanian, kreativní ředitelka pánské divize, u značky působí už 36 let. Je také nejdéle sloužící kreativní ředitelkou v oboru, která nemá brand nesoucí její jméno.

    Pryč s nevzhlednou výbavou. I z oblečení do přírody můžete vytvořit stylový outfit

    Procházky do přírody, běhání po horách či toulání se lesem. Aktivity tohoto typu výborně vyčistí hlavu a nezáleží na tom, jak u nich zrovna vypadáte. Právě proto umí být osvobozující. Pokud se ale při výšlapech chcete cítit stylově, nebo výlet plánujete zkombinovat s návštěvou města, existuje i oblečení do přírody bez prapodivných barev a tvarů.

    Zabodujte na všech frontách. Trendy activewear vynosíte i mimo posilovnu

    Outfity na cvičení už dávno nepatří jen do posilovny nebo na tenisový kurt. Trendy letošního roku otevírají activewear dveře do světa tradiční módy. Naučte se kombinovat sportovní kousky tak, že si je zamilujete i mimo potem prosycené hodiny cvičení. Na vyšší úroveň je vynesou vypasované kožené bundy, balletcore nebo jen správně zvolený střih.

    Beauty novinky vítají jaro. Hitem jsou pastelové tóny a pestré odstíny růžové

    Beauty značky nezůstávají pozadu za fashion průmyslem a odhalují kolekce pro nadcházející jaro. Blížící se teplé měsíce a konec šedivých zimních dnů totiž znamená změnu v líčení. Přední světové značky tak vstupují na trh s produkty, které mají make-upu dodat jiskru. Nabídka je pak opravdu pestrá, oční stíny se střídají s laky na nehty i rtěnkami.

    Virální Dubai Chocolate zaplavila internet. Barvu pistácie vynosíte na kabátě i jako oční stíny

    Na první pohled ničím speciální čokoláda zbořila internet. Trend, dle kterého tvůrci i jejich diváci ochutnávají křupavou čokoládu s pistáciovým vnitřkem, se rozšířil i do Česka. Pistácie nyní okupují hlavní složky parfémů či speciálních edic káv a jejich barva inspiruje fashion a beauty značky. Naučte se výtvory se sladkým podtónem kombinovat.

    Emilia Pérez září na filmové i módní scéně. Luxusní kostýmy podtrhly příběh proměny

    Jedním z nejúspěšnějších snímků loňské filmové scény je Emilia Pérez. Muzikál získal ocenění již na festivalu v Cannes. Jeho vliv však potvrdily také nedávné Zlaté glóby a nominace na Oscara. Příběh z pera Jacquese Audiard definuje především téma proměny. Kromě špičkových herců ho ale ztvárnily rovněž bravurně zvolené, a především luxusní kostýmy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―