Více
    Domů Blog Strana 159

    Kde jinde si zahrát na detektiva než v jednom z nejznámějších britských vlaků?

    0
    Kde jinde si zahrát na detektiva než v jednom z nejznámějších britských vlaků?
    Kde jinde si zahrát na detektiva než v jednom z nejznámějších britských vlaků?

    Chtěli jste někdy vstoupit do detektivních románů Agathy Christie? Hledáte nový zážitek, do kterého byste se letos ponořili? Chcete zažít dobrodružství? Pokud ano, račte nastoupit, odjíždíme z londýnského nádraží Victoria v 11 hodin.

    Belmond, titán v oboru pohostinství, právě představil nový zážitek se záhadnou vraždou na palubě vlaku British Pullman. Během cesty malebnou anglickou krajinou Kentu čeká hosty opulentní oběd o pěti chodech s porcí napínavého představení v podání herců z Private Drama Events.

    Dead on Time – „Jeden vlak. Pět chodů. Deset podezřelých“ – je propracovaná inscenace, v níž fiktivní prostředí odpovídá tomu skutečnému. Ocitnete se ve vlaku, který vás přenese zpět do roku 1951, konkrétně na britský festival. Když se usadíte v čalouněném křesle se sklenkou bublinek, začne se odvíjet příběh „vraždy“.

    Během cesty se po vagonech prochází deset dokonale oblečených „podezřelých“, kteří vám poskytnou střípky informací o zločinu. Každá z postav je pojmenovaná podle jednoho z vagonů Pullmanu. Díky tomu, že je představení interaktivní, můžete uplatnit své detektivní schopnosti a vést rozhovory s jednotlivými postavami a kdo ví? Třeba právě vy případ rozlousknete. Motivací vám může být zvláštní cena pro nejlepšího detektiva.

    Navíc další nápovědy a úkoly pro procvičení vašich mozkových závitů dostanete ve vtipně pojmenovaném časopise LocoMotives.

    Do pětice všeho dobrého

    Řešení vraždy však není jediný zajímavý aspekt této cesty. Hostina o pěti chodech, kterou pro vás přichystá šéfkuchař Jon Freeman, nabídne čerstvé sezónní produkty nejen z Kentu.

    Ústředním jídlem bude pomalu vařená jehněčí plec s hráškovo-mátovým pyré, dušenými bramborami a jehněčí omáčkou. Mezi další lákadla patří britský sýrový talíř a drobné chuťovky od Pump Street Chocolate. Těšit se můžete i na výborné víno.

    Foto: belmond.com

    Do poslední maličkosti

    Interiér vlaku ve stylu art deco vzbuzuje pocit, že jste se ocitli ve zlatém věku. Můžete se kochat bohatými látkami, leštěnými intarziemi či zdobeným nádobím. Vagony pocházejí z 20. a 30. let minulého století a přepravovaly britské královské rodiny, zahraniční vůdce i státní pohřební rakve. Obzvlášť působivý je vůz Cyngus se stříbrně orámovaným růžovým stropním panelem a intenzivní zelenou na podlaze i čalounění, který v roce 2021 zrenovoval režisér Wes Anderson. A ačkoli ho teď možná nepoznáte, kočár byl použit ve filmu Agatha z roku 1979 o zmizení Christie.

    Foto: belmond.com

    Že to všechno zní lákavě? S tím rozhodně souhlasíme. Nic neříká „miluji cestování“ tak jako výlet vlakem do nikam.

    Zdroje: Robb Report, The Times, Instagram

    Glenn Martens se vrací k Jean Paul Gaultier. Pro módní dům navrhl kolekci plnou iluzí

    0
    Návrhář Glenn Martens zahájil už druhou spolupráci s módním domem Jean Paul Gaultier.
    Návrhář Glenn Martens zahájil už druhou spolupráci s módním domem Jean Paul Gaultier.

    Módní dům Jean Paul Gaultier si už po druhé jako hostujícího návrháře své ready to wear kolekce vybral Glenn Martens. Své návrhy se tentokrát rozhodl věnovat optickým klamům a iluzím. Za pomocí různých materiálů a střihů jich tak v jednom kousku oblečení proplétá hned několik.

    Belgický návrhář Glenn Martens není u značky Jean Paul Gaultier úplným nováčkem. Minulý rok v lednu totiž pro společnost jako hostující kreativní ředitel navrhl vlastní haute couture kolekci. Letos se ovšem vrací s originálními ready to wear kousky. Ve svých návrzích se rozhodl věnovat hned několika střihům a materiálům najednou. Vytváří proto optické klamy a iluze, které vás donutí zpochybnit váš první dojem.

    Martens představil například svetry, které se ovšem vydávají za džínové bundy a námořnická pruhovaná trička. Na úzké sukně zase aplikoval seprané džíny připomínající 80. léta. Zmatou vás také úzké šaty propletené s krajkovaným spodním prádlem. Kromě toho využil návrhář také různé průřezy, barvící techniky nebo způsoby vrstvení. K dostání bude kolekce na oficiálních stránkách Jean Paul Gaultier v pátek.

    Zakoupit ale budete moct nejnovější kousky i na webu Martensovi vlastní značky Y/Project. Kolekce zahrnuje rovněž pánskou módu. Vybrat si můžete z triček s potiskem pásku a džínů nebo kabátů „odhalujících“ spodní prádlo i nahé nohy. K iluzím se pak belgický návrhář neobrátil poprvé. Už dříve navrhl ready to wear kolekci, která zahrnovala návrhy plné různých částí těla, nečekaně potisknutých na různých kusech oblečení.

    Gaultier je zvědavý na přístup nových návrhářů, při tvoření jim nechává volnou ruku

    Belgický návrhář je rovněž známý pro svou lásku ke kombinaci různých stylů. Nebojí se dohromady „slepit“ street wear a vysokou módu nebo historické návrhy. Do svého módního domu si ho pak Gaultier pozval jako jednoho z dočasných kreativních ředitelů. Po svém odchodu v lednu 2020 se totiž rozhodl na každou sezónu do vedení značky dosadit jiného návrháře. Byl totiž zvědavý na to, jak zkombinují jeho módní dědictví s vlastní kreativitou.

    Ve své haute couture kolekci se tak loni Martens rozhodl představit například vlastní pojetí korzetových šatů s obří nadýchanou sukní. Znovu interpretoval například také slavné iluzorní trompe-l’oeil návrhy z roku 1995. Gaultier pak belgickému návrháři při tovření nechal absolutně volnou ruku. Kolekci tak viděl poprvé s návštěvníky samotné přehlídky. „Na začátku spolupráce jsme měli oběd, pak nás ale nechal dělat cokoli jsme chtěli,“ okomentoval svou zkušenost Martens.

    Zdroj: WWD, HypeBae, Dazed Digital, Twitter, YouTube

    Módní scénu zasáhl návrat do nultých let. Velký průvodce Y2K stylem

    0

    Jistě jste onen velký trend zaznamenali. Celosvětová pandemie módy z přelomu tisíciletí válcuje nejen týdny módy, sociální sítě, ale i ulice všech měst. V #y2k si libují celebrity, influenceři i široká veřejnost. A není divu! Klíčovým prvkem všech looků je totiž pohodlí a komfort. Co je totiž pohodlnější než baggy džíny a „obyčejné“ sneakers? Pohodlně se usaďte, pusťte si Britney Spears a nechte se unést vlnou nezkrotitelné Y2K obsese.

    @ronhiree Last outfits >>> #y2k #y2koutfits #fyp #mostviralvideo ♬ Players – DJ Smallz 732 – Jersey Club Remix – Coi Leray

    Jak jsme již zmínili, tajnou přísadou nesmrtelného stylu je pohodlí. Pokud se v outfitu cítíte dostatečně komfortně, nic pro vás nebude překážkou. Baggy kalhoty, oversized svršky, sexy topy a futuristické tenisky nesmí chybět v žádném looku.

    Globální mash-up v nultých letech prolínal vintage styly a etnické aspekty s celým spektrem hudebních kultur. Y2K zprvu ovlivňovala hip-hopová scéna. Nejvíce si však styl oblíbila začínající popová éra. Setkáte se s ním v téměř každém hudebním klipu.

    @andy.00s Qué tal el outfit 🔥 #y2k #outfity2k ♬ In Da Club – 50 Cent

    Dost bylo vysvětlování! Jak tuto klasiku užít v praxi? S tím vám pomohou sociální sítě. Inspirace je tedy víc než dost. Největšími průkopníky Y2K jsou módní domy Diesel, Balenciaga nebo Alexander Wang. Jednotlivé kousky pak najdete u většiny high-end brandů. Značky, tak na vracející se módní výstřelky reagovaly velmi rychle. Hledáte-li ale label, který se na Y2K doslova zaměřuje, budete unešení kolekcemi Juicy Couture.

    TOP 5 must – have trendů, které v šatníku nesmí chybět

    Představujeme vám kousky, které jsou pro ovládnutí staronového stylu nezbytné. Y2K je genderově neutrální, proto považujeme většinu kousků za unisex. Fantazii se meze nekladou, jakkoliv se tedy neomezujte.

    Baggy pants

    Balenciaga to jistí. Má velmi pestrý výběr jak barev, tak  materiálů.

    Foto: Balenciaga

    Top

    Velkým hitem se stal legendární top, který má na svém kontě módní dům Diesel v čele s Glennem Martensem.

    Foto: Diesel

    Sneakers

    Zde přijde vhod kolaborace Miu Miu X New Balance. Čistě devadesátkový vzhled celému looku dodává ten správný dojem.

    @mbisxo miu miu x new balance #fyp #viralvideo ♬ original sound – 🧛🏿

    Hoodie

    Po mikině se doporučujeme poohlédnout u Maison Margiela.

    Foto: Maison Margiela

    Bag

    Look dotáhnete k dokonalosti s jakoukoliv vintage Saddle Bag. Online ji seženete na webu Farfetch.

    @break.archive Which one would you pick? All available to shop online now 🫶🏻 #vintagehandbag #vintagedior #diorsaddle ♬ original sound – break.archive

    Veškeré outfity můžete doplnit výraznými šperky. Vhod přijdou chains i korále typu Vivienne Westwood. U pokrývek hlavy se meze nekladou, sázka na jistotu jsou kšiltovky Adidas X Gucci. Nezapomeňte na sluneční brýle! Důležitý je pouze sportovní vzhled. Pokud stále hledáte nějaký extra doplněk, volně si uvažte kravatu. Bude to vypadat perfektně. Nakonec přidáváme instagramový profil německého influencera, který jakoby z nultých let utekl.

    Zdroj: Instagram, TikTok

    Horké novinky předních beauty brandů. Vytvořte si doma nehtové studio

    0

    Manikúra je kosmetickým rituálem, který si jednou za čas ráda dopřeje každá žena. Pokud vás ale nebaví docházet do salónu, vyzkoušejte naše tipy na ty nejžhavější novinky z pohodlí domova. Perfektní manikúra vám je zase o krok blíž, nechte se unést záplavou barev a hravosti.

    SUNDAYS – PEARL COLLECTION

    Toužíte-li stejně jako hollywoodské hvězdy po perlové dokonalosti, máme pro vás na výběr hned ze tří variant. Značka Sundays vydává novou kolekci Pearl, která má za úkol očarovat vaše oči. Ať už lak vynesete do společnosti, nebo jen tak na doma, věřte, že na sluníčku vám vykouzlí úsměv na rtech. Vyrábí se v růžovo-fialové, klasické bílé nebo šmrncovní modré. Značka zaručuje nejen kvalitu, ale také příval neskutečné energie, která se vám z dobře nalakovaných nehtů stoprocentně dostaví. Cena jednoho perlového laku se pohybuje okolo 20 EUR.

    Foto: Sundays

    Dior – VERNIS TOP COAT 309 COSMIC

    Hledáte dokonalost v podobě závěrečné vrchní vrstvy? Dior přichází s ověřeným parťákem Vernis Top Coat 309 Cosmic. Tento rok si pro vás jako ozvláštnění připravil třpytivě zlatý podtón, který dodá vašemu konečnému vzhledu na elegantnosti. Máte hned dvě možnosti, jak lak nosit. Naneste Vernis na váš barevný lak a zvýrazněte tak vzhled nehtů, nebo ho použijte jako samostatnou jednotku. Vykouzlíte jemný a elegantní detail. Ceny Vernis se pohybují okolo 30 EUR.

    Foto: Dior

    NAILS.INC LONDON – NAIL ART PEN

    Pokud vás stejně jako nás lákají jarní syté barvy, stanou se pro vás nová pera od Nails.inc úplným miláčkem. Nemusíte být ani profesionálními malíři, abyste to zvládli. Vše je naprosto jednoduché, stačí si například nakreslit čáry, tečky nebo květiny a vaše nehty budou ihned zářit veselejším tónem. Za zkoušku stojí i bílá barva, vytvoříte si s ní jednoduchou francouzskou manikúru během pár minut. Značka samozřejmě doporučuje, abyste jakékoliv vaše dílo ještě přetřeli vrchním průhledným lakem pro zachování kvality. Cena jednoho pera se pohybuje okolo 5 EUR.

    O. P. I. – NATURE STRONG

    O. P. I. představil novinku a tou je Nature strong řada ekologických laků. Můžete si vybrat z několika barev, čekat na vás bude i podkladová báze a závěrečná vrstva. A pokud se ptáte, jak můžou být laky ekologické, máme pro vás odpověď! Řada obsahuje až 75% derivátů rostlinných přísad, jako je například cukrová třtina, brambory či kukuřice. A co třpytky? I ty jsou přírodní. Jsou vyrobené z celulózy a eukalyptu. Na závěr tu máme i ekologický obal. Každé víčko je totiž vyrobeno z již použitého plastového materiálu, každý tedy dostane úplný unikát. Cena jednoho laku se pohybuje kolem 16 EUR.

    Foto: O.P.I.

    Protože inspirace nikdy není dost, přidáváme video, jak si poradit s manikúrou na jarní, sluncem zalité dny.

    @nailsbydaliaa colorful french 🎨 #nailsummer #nailsinspo #nailideas #ongles #lyon ♬ original sound – speedxsoundzxz

    Zdroj: Sundays, O.P.I., Dior, Nails.inc, TikTok, Instagram

    Chopard představí novou kampaň. V backstage filmového setu zazáří Julia Roberts

    0
    Luxusní značka Chopard představí novou kampaň s hollywoodskou hvězdou Julia Roberts.
    Luxusní značka Chopard představí novou kampaň s hollywoodskou hvězdou Julia Roberts.

    Švýcarská značka Chopard prohlubuje spolupráci s herečkou Julií Roberts. V pondělí 20. března odhalí novou kampaň, která má zachycovat její pozitivní přístup k životu a světově proslulý úsměv. Zahraje si tak ve 12 mini videích natočených v backstage filmového setu.

    Svět filmu a společnost vyrábějící hodinky a šperky Chopard jsou si blíže, než se zdá. Značka se proto rozhodla svoji další kampaň zasadit do prostředí filmového setu. Jako hlavní hvězdu si vybrala herečku Juliu Roberts, tedy svoji dlouhodobou ambasadorku. Ve 12 videích trvajících 15 až 30 sekund ji budou fanoušci značky moct pozorovat v backstage, kde projeví svůj pozitivní přístup a lásku k životu. Kampaň proto nese název Chopard Loves Cinema.

    První video hodlá švýcarská značka zveřejnit v pondělí 20. března. Na zvolené datum totiž připadá Mezinárodní den štěstí. „Pro mě je každý den Mezinárodním dnem štěstí,“ prohlásila pak k chystané kampani Julia Roberts. Se značkou oficiálně spolupracuje od roku 2021. Další videa Chopard zveřejní postupně v následujících měsících. Zachycovat mají Roberts v hravé náladě, jak si obouvá tenisky pod luxusní šaty, posadí se sama za kameru nebo zanechá čtení scénáře, aby pohladila svého psa.

    Chystaná videa zrežíroval James Gray. S Roberts sice režisér na filmu nikdy nespolupracoval, oba umělci jsou ovšem dlouholetými přáteli. „Je velice citlivý a zkušený vypravěč příběhů, umí zachytit speciální a jedinečné momenty lidskosti s půvabem i jemností,“ okomentovala jeho tvorbu umělecká ředitelka a jedna z prezidentek Chopard Caroline Scheufele. Dodala, že sama při tvorbě svých designů často čerpá inspiraci právě z filmů. Scheufele je zároveň součástí rodiny, která firmu vlastní.

    V kampani Chopard se Roberts objevila už dříve. Představila novou řadu Happy Diamonds

    „Julia Roberts je velice vzácnou osobností, je opravdovou filmovou hvězdou,“ vyjádřil se ke spolupráci s herečkou James Gray. Kampaň pak doplní také fotografie Alasdair McLellan. Jednoduché černobílé snímky vyzdvihnou záři nejen samotných šperků, ale také světově známého úsměvu Roberts. Slavná herečka a producentka s Chopard na kampaních spolupracovala už v minulosti. V roce 2021 si tak zahrála ve videu režírovaném Xavier Dolan. V něm představila novou řadu Happy Diamonds.

    Švýcarská značka je totiž známá svými originálními hodinkami, do kterých „na volno“ umístila diamanty. Při každém vašem pohybu se tak mohou hýbat s vámi. Tehdejší kampaní proto chtěla zachytit nejen svobodu svých diamantů, ale také související nespoutanost známé herečky. Ta přitom se značkou Chopard poprvé spolupracovala roku 2016, kdy si na filmový festival v Cannes vzala její náhrdelník. Švýcarská firma je známá také svým závazkem k udržitelnosti. Od roku 2018 proto veškeré své zlato používá pouze z etických zdrojů.

    Zdroj: WWD, Forbes, The Zoe Report, Twitter, Instagram

    Otevřete dveře do světa luxusu. Nejdražší masterpieces z aukční síně Sotheby’s

    0

    Obrazy těch nejvýznamnějších umělců, luxusní automobily, Birkiny z krokodýlí kůže i Van Cleef náhrdelníky. Mistrovská díla, která byste v buticích pohledali. Takové klenoty světa luxusu seženete pouze v Sotheby’s. Aukční síň, která má roční obrat v řádu miliard dolarů nenabízí pouze aukce, v sekci „BUY NOW“ můžete řadu vzácností pořídit ihned. Představujeme vám aktuálně nejdražší kousky, které lze pořídit. Investujte do smyslných předmětů, jejichž cena se každoročně zvyšuje o několik nul.

    Chanel Success Story Set

    Aktuálně nejdražším kouskem v sekci Chanel se stal dokonalý set čtyř mini kabelek, uložených do prošívaného kufříku. Model opět z roku 2020. S nákupem za 45 000 USD si pospěšte, dlouho tu nebude.

    Foto: Sotheby’s

    Gold, Chalcedony, Onyx and Diamond Necklace

    Večerní klenot od značky Van Cleef. Šperkařská špička byla vyrobena v roce 1977. Směs 18ti karátového zlata s onyxem a diamanty působí opravdu honosně. Přívěsek je odnímatelný, takže z něj lze vytvořit i decentnější verzi. Cena náhrdelníku je momentálně 295 000 USD. Certifikát o pravosti je stejně jako u ostatních položek samozřejmostí.

    Foto: Sotheby’s

    Louis Vuitton X Nike Air Force 1 Orange

    Nejočekávanější a nejoblíbenější kolaborace roku 2022. Tenisky má na svém kontě zesnulý Virgil Abloh, díky čemuž jejich cena sahá na 77 000 USD. Na webu Sotheby’s jsou k mání oranžové, fialové a modré. Bohužel každý pár v jiné velikosti.

    Foto: Sotheby’s

    Rolex Day – Date 228206

    Zdá se, že minulý rok byl ve světě luxusu velmi plodný. V roce 2022 značka Rolex uvedla na trh hodinky Day – Date 228206. Kopírují nenápadný luxus, spolehlivost a vzácnost. Jde o jedny z nejžádanějších „Rolexek“ vůbec. Jejich cena se vyšplhala na 198 505 USD.

    Foto: Sotheby’s

    Persian Hand – Knotted Serapi Rug

    Starožitný koberec Serapi byl ručně vyroben v Persii. Zdobí ho blízkovýchodní, botanické motivy a kraje jsou ohraničeny karmínově červenou barvou. Koberec pochází z pozdního 19. století. Aktuálně ho pořídíte za 150 000 USD.

    Foto: Sotheby’s

    Year of the dragon Montblanc pen

    Limitovanou kolekci psacích per – Year of the Dragon přivedla na svět značka Montblanc v roce 2002. Hrot je vyroben z 18-ti karátového zlata a ostatní části jsou vyrobeny z černé pryskyřice. Chcete-li si s tímto perem rozzářit pracovnu, připravte si 8 000 USD.

    Foto: Sotheby’s

    Portrait of a Seated Woman Before a Mirror

    Obraz impresionistického velikána Richarda E. Millera je pastvou pro oči. Portrét mladé ženy prohlížející se v zrcadle vznikl kolem roku 1925 a jde o olejovou malbu na canvasovém podkladu. Primárně je Miller známý díky vyobrazování různých žen v interiéru i venku. Jde tedy o jeho klasické dílo. Pokud tedy váháte nad obrazem, může být ihned váš za 135 000 USD.

    Foto: Sotheby’s

    Zdroj: Sotheby’s

    Značka Hennessy X.O odhalila detaily první couture spolupráce. Kim Jones pro ni vytvořil unikátní tenisky

    0
    Kim Jones zveřejnil detaily své první couture spolupráce se značkou Hennessy.
    Kim Jones zveřejnil detaily své první couture spolupráce se značkou Hennessy.

    Britský návrhář Kim Jones se pustil do své první spolupráce se značkou lihovin. Pro Hennessy totiž navrhl originální karafu, lahev koňaku i tenisky. Jejich luxusní design má připomínat samotný alkoholický nápoj i luxus, který k němu neodlučitelně patří.

    Po lednovém oznámení spolupráce zveřejnila značka Hennessy X.O detaily své spolupráce s britským návrhářem Kim Jones. Už dříve prohlásila, že pro ni vytvoří karafu, lahev na koňak a módní doplněk. Dosud ovšem nebylo známé, o jaký přesně kousek se bude jednat. Umělecký ředitel pánských kolekcí Dior a kreativní ředitel dámské módy Fendi ale nyní odhalil návrh unikátních tenisek.

    „Chtěl jsem, abyste měli pocit, že se díváte přímo do lahve. Je to sklenička koňaku v podobě bot,“ popsal je Jones. Inspirované jsou minulými návrhy basketbalových bot a vytvořené z lehké do hněda zabarvené kůže. Na podrážce mají vyryté podobizny révy vína společně s logem Hennessy X. O a Kim Jones. Iniciály KJ a emblém značky likérů pak najdete také na patě luxusních tenisek.

    Zákazníci unikátní boty najdou zabalené v bavlněném pytlíku a krabici vyrobené z dubového dřeva. Balení má připomínat způsob, jakým se dříve převážely lahve luxusního koňaku. „Nejvíce důležité je pro mě vyprávění příběhu. Nehledě na to, co navrhuji nebo s kým spolupracuji,“ okomentoval dále svůj výtvor Jones. S jeho díly je spokojený také šéf společnosti Hennessy. „Jeho robustní kolekce rozhodně poznamená jak současnou, tak budoucí kulturu,“ prohlásil.

    Karafa a lahev mají připomínat hedvábný papír i spolupráci lidstva s technologiemi

    Britský návrhář se nechal historií značky inspirovat rovněž při tvorbě karafy na koňak vytvářený z různých druhů ovocných pálenek. Spolu s lahví ji vytvořil za pomocí speciální 3D technologie tisku. Jemné detaily pak nechal dodělat ruční výrobou. Upzornit tím chtěl na to, jak lidé a technologie mohou v budoucnosti spolupracovat na tvorbě originálních produktů. Designem pak chtěl Jones připomenout způsob, jakým se začátkem 20. století lahve Hennessy balily do hedvábného papíru, aby se nepoškodila jejich etiketa.

    Foto: LVMH

    Lahev na koňak tak působí, jako by měla „druhou kůži“. Speciální karafu značka likéru vyrobí jen v omezeném množství, nabídne jich asi jen 200 kusů. Společnost Hennessy pak už dříve spolupracovala se známými osobnostmi, například umělcem Cai Guo-Qiang nebo režisérem Ridley Scott. Současná kolaborace je ale první se světem haute couture. K této příležitosti proto Hennessy také zveřejnilo video nazvané The Fabric of Time na svých oficiálních webových stránkách.

    Zdroj: Fashion United, Complex, LVMH, Hennessy Official, Twitter, Instagram

    Macy’s vítá zákazníky do luxusního světa květin. Na pomoc si přizve vůně značky Dior

    0
    Obchodní dům Macy's zahájí spolupráci Dior, společně představí výroční květinovou show v New Yorku.
    Obchodní dům Macy's zahájí spolupráci Dior, společně představí výroční květinovou show v New Yorku.

    Návštěvníci obchodního domu Macy’s v New Yorku se mohou mimo luxusních produktů těšit také na tisíce květin, rostlin a stromů. Při příležitosti 48. květinové show zaplní jeho výkladní skříně, prostory i balkon. Na jedinečné výstavě hodlá spolupracovat i značka Dior.

    Obchodní dům Macy’s oznámil svého prvního beauty sponzora pro letošní ročník své výroční květinové show. Na výstavě trvající od 26. března do 10. dubna bude pracovat společně s módní společností Dior. Návštěvníci pobočky v New Yorku se tak po propletení se tisíce květinami a rostlinami všech druhů a barev mohou podívat také na balkon. Tam na ně bude čekat nabídka parfémů právě známé francouzské značky.

    Kromě toho si ale budou moct vybrat také ze speciálních ručně malovaných lahviček nebo přívěsků MyABCDior. Brand přichystá i jedinečné události jako například workshopy s experty na parfémy z laboratoře Dior. „Mimořádná show v této květinové říši snů ve spolupráci s Dior ještě více oživí smysly našich návštěvníků,“ vyjádřil se k chystané akci její producent Will Coss. S francouzskou značkou pak obchod Macy’s spolupracoval také loni.

    Značka Dior letos představí především své tři hlavní parfémy. Jedním z nich je Miss Dior plný infuzí ze sametové růže. Jedná se o produkt velice symbolický pro Francii a kraj, ve kterém růže vyrostly. Další vůní v nabídce bude J’adore, tvořená především jasmínem, který pracovníci Dior sbírají za rozbřesku v regionu Grasse. Ten pro sběr květin kdysi vybral samotný Christian Dior. Posledním produktem je Sauvage plný intenzivní vůně levandule. Ta zase roste na kraji skalnatých hor a sklizená je v největším letním horku.

    Zákazníci se mohou těšit na unikátní podívanou, domů si však květiny neodnesou

    Výroční květinová show nabízí návštěvníkům obchodního domu jedinečnou podívanou na tisíce druhů květin, rostlin i stromů. A to jak ve výlohách Macy’s, tak v jeho hlavních prostorách. Obchodní dům se pro své zákazníky snaží vytvořit kombinaci různorodých květin, které by se v takovém mixu v přírodě nikdy nevyskytovaly. Svůj původ pak mají ve státech po celém světě. Show je přístupná veřejnosti zdarma, žádné z květin ovšem na prodej nebudou.

    Loni pak řetězec Macy’s spolupracoval také se značkami, jako je Carolina Herrera, Marc Jacobs, Valentino nebo Viktor&Rolf. „Květinové designy se soustředí na energii, odvážný modernismus, těžké vůně a zářivé barvy,“ okomentovalo tehdy show vedení obchodu. Květiny se vynuly kolem schodišť nebo sloupů. Tvořily také instalace umístěné mezi samotnými produkty. Na zákazníky čekaly v horních patrech obchodu také skleníky, ve kterých mohli najít samotné parfémy, obklopené ničím jiným než dalšími květinami.

    Zdroj: WWD, Macy’s Official, TimeOut, Instagram, YouTube

    Futuristický nábytek i peří. Klíčem k snové domácnosti jsou designové doplňky

    0

    Jaro neznamená pouze jarní úklid a změnu šatníku. Nová sezóna s sebou nese i designové novinky do domácnosti. Váš domov byste po zimních a chladných dnech měli rozzářit. Ačkoliv si to často neuvědomujeme, domov je jediný, kdo na nás každý den čeká. Odměňte svou domácnost stylovými a trendy doplňky. Mimo parády bude mít nový vzhled domácnosti pozitivní vliv i na vaše psychické zdraví. Což je při příchodu jara velmi žádoucí.

    Světlo je základ

    Osvětlení bývá častý problém většiny domácností. Někdy zkrátka stropní lustr nestačí. Divili byste se, jaké kouzlo vyčarujete, pokud do místnosti přidáte designovou lampu. Jistě jste zaznamenali, že se na letošních přehlídkách často objevovalo peří. Proto jím doporučujeme podtrhnout i teplo domova. „Péřové lampy“ jsou v poslední době velký hit. Na sociálních sítích pod tagem #featherlamp najdete obsáhlou inspiraci, jak lampu poladit s nábytkem i jinými dekoracemi. Snad všechny barevné kombinace najdete na online storu Venetto Design.

    Foto: Venetto Design

    Klíč do stylové zahrady

    Odemknout zámek do jarní zahrady vám pomůžou minimalistické květináče. Dejte své oblíbené rostliny do květináčů značky Dušek Decor, kombinace černé barvy se zlatými prvky vdechne vaší zahradě či terase ten správný dojem. Krásně vypadá mix různých velikostí květináčů, truhlíků i váz blízko sebe. Pro letošek zkuste zahradní dekorace vést v čistých liniích, jednoduše tvarovaných předmětech a nevzorovaných materiálech.

    Foto: Dušek Decor

    Holografické stolování

    Ať už se večer u stolu sejdete s celou rodinou, nebo se svým mazlíčkem, jde o jednu z nejdůležitějších částí celého dne. Trávíte totiž okamžiky se svými nejbližšími. Proto byste tomuto „rituálu“ měli dát dostatečnou váhu. Jarní stolování rozzáříte holografickým stolovacím setem. Spektrum duhových barev jakoby volalo po jarních salátcích a nejpestřejších jídlech.

    Foto: Venetto Design

    Mahagonová obsese

    Pokud plánujete pořízení decentních dekorací, máme tu pro vás zvířecí sošky z mahagonového dřeva. Hermés pro novou sezónu připravil celou zoologickou zahradu. Tmavě zbarvené sošky doporučujeme do světlých a minimalistických domácností. Dokonale tak zvýrazní nenuceně elegantní vlnu.

    Foto: Hermés

    Nová sezóna, rovná se nový kus nábytku

    Potrpíte-li si na opravdu špičkovém nábytku, Louis Vuitton ve spolupráci s předními, evropskými designéry vytvořil nevídané skvosty. Od židlí a křesel, až po velké pohovky. Futurismus střídá sedmdesátková klasika. S tímto druhem nábytku doporučujeme využít služeb designových profesionálů, při špatném kombinování můžete narazit!

    Foto: Louis Vuitton

    Ranking luxusních módních značek. Jsou příjmy opravdu to nejdůležitější?

    0
    Louis Vuitton
    Louis Vuitton

    Je naprosto přirozené, že se zajímáme o to, co je nejlepší a nejúspěšnější. Základním ukazatelem úspěchu je zisk a hodnota majetku. Čísla mluví jasně, jsou srozumitelná a dají se snadno doložit. Jde ovšem generování příjmů ruku v ruce s popularitou, ekologií a důvěryhodností? Přinášíme vám aktuální srovnání luxusních brands z různých úhlů pohledu.

    Nejvyšší zisky

    Ve světě tvrdých čísel si každý přeje být v čele tohoto žebříčku. Pořadí je totiž závislé na celkovém ročním výdělku.

    7 nejziskovějších luxusních módních značek podle Brand Directory

    1. Louis Vuitton (23,4 miliard dolarů)
    2. Gucci (18,1 miliard dolarů)
    3. Chanel (15,2 miliard dolarů)
    4. Hermès
    5. Dior
    6. Coach
    7. Burberry

    Převaha módního brandu Louis Vuitton nad ostatními je značná. U Generace Z, jejíž kupní síla se neustále zvyšuje, však mezi exkluzivními značkami v popularitě jasně vede Gucci. LV je v tomto žebříčku popularity na druhém místě, mladším zákazníkům se ale snaží více přiblížit. Důkazem je například přijetí Pharrella Williams na pozici kreativního ředitele pánské módy, který se zaměří na prolnutí světa luxusu s uvolněnějším „streetwear“.

    Oblíbenost v online prostředí

    Nákupy v kamenných buticích mají své kouzlo, online prostředí se ovšem brzy stane nejhodnotnějším prodejním kanálem i pro honosné značky. Očekává se, že již do roku 2025 bude 30 % celosvětového prodeje luxusního zboží probíhat online. Millennials a Gen Z jsou totiž motorem růstu tohoto odvětví. Společně by tyto dvě generace bohatých nakupujících měly tvořit 70 % všech luxusních prodejů do roku 2025. 

    7 nejoblíbenějších luxusních módních značek online podle Luxe Digital

    1. Gucci
    2. Dior
    3. Chanel
    4. Louis Vuitton
    5. Hermès
    6. Prada
    7. Versace

    Foto: Gucci

    Ekologie a udržitelnost

    Ekologická šetrnost je něco, čím se planeta zabývá více než kdy dříve. Tudíž i zákazníci při nákupu činí více eco-friendly rozhodnutí. To může přímo ovlivnit tvorbu příjmů nejen přepychových značek. Které z nich reagovaly tak, že produkovaly udržitelnější zboží?

    7 nejekologičtějších luxusních módních značek podle Statista

    1. Chanel
    2. Hermès
    3. Dior
    4. Burberry
    5. Celine
    6. Louis Vuitton
    7. Gucci

    Foto: Chanel

    Důvěryhodnost

    Není pochyb o tom, že každá značka musí tvrdě pracovat na vybudování důvěry svých zákazníků a poté v kultivaci této důvěry pokračovat, aby si v průběhu let udržela jejich loajalitu. Podle publikace Harvard Business Review, kdy se HBR dotazovala 1 000 zákazníků, více než 80 % z nich uvedlo, že důvěra byla jedním z nejdůležitějších faktorů, které určují jejich nákupní rozhodnutí.

    7 nejdůvěryhodnějších luxusních módních značek podle Statista

    1. Hermès (7,7 %)
    2. Chanel (7,6 %)
    3. Louis Vuitton (7,4 %)
    4. Dior (6,9 %)
    5. Burberry (6,9 %)
    6. Ralph Lauren (6,8 %)
    7. Prada (6,8 %)

    Fakt o tom, že pro vytváření důvěryhodnosti hraje velkou roli tradice, potvrdilo umístění nejstaršího módního domu Hermès, jehož historie sahá až do roku 1837, na prvním místě. V tomto rankingu naopak nenajdeme číslo jedna Gen-Z, tedy brand Gucci. Skončil na 8. místě se 6,7 %. Jak ovšem můžete vidět, míra spolehlivosti jedné značky ke druhé je velmi, velmi blízko, obvykle s rozpětím pouhých několika procentních bodů.

    Co dělá značku důvěryhodnou?

    Transparentnost. Velké módní domy staví transparentnost na příbězích, které sahají hluboko do jejich historie nebo nabízejí pohledy do zákulisí módních linií a výroby zboží. Jedná se o odhrnutí pomyslného závěsu a poskytnutí zákazníkům jedinečný pohled na to, co ji dělá jedinečnou.

    Kvalita. Čím vyšší je kvalita zboží, které značka prodává, tím více jí lidé věří, protože jsou na tento standard zvyklí. Jednoduché.

    Udržitelnost. V dnešní době velmi důležitá veličina, která pomáhá u zákazníků budovat pocit jistoty.

    Upřímnost. Otevřenost, sdělování pravdivých informací a případné převzetí odpovědnosti za chyby. To je další z důležitých bodů, na kterém brands staví svou věrohodnost.

    Zdroj: Statista, Brand Finance, Luxe Digital, Mediaboom