Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Pokud plánujete svatbu v následující jarní a letní sezóně, je nejvyšší čas pro výběr vhodných svatebních šatů. Letos je nabídka opravdu pestrá a je tedy konečně z čeho vybírat. Svatba je pouze váš den, proto se nenechte unést trendy a vyneste to, co se vám líbí nejvíce. Máte ale štěstí, že svatební módní domy jako Vera Wang nebo okouzlující Danielle Frankel disponují nabídkou, která předčí představy každé nevěsty.

    - Reklama -

    Kromě toho, že se ve vysněných šatech musíte cítit naprosto bezchybně a skvěle, je potřeba dodržet pár dalších pravidel. Nesnažte se na šatech ušetřit. V ceně zapůjčených šatů z klasických půjčoven totiž pořídíte i na míru ušité a skvostné šaty.

    Nezapomeňte také, že doba klasických „princeznovských“ šatů je dávno pryč. Tradiční propůjčené kousky s korzetem a nabíraným tylovým spodkem už nikoho neohromí. Při výběru proto postupujte s ohledem na to, že jednou budete chtít svými svatebními fotografiemi oslovit i svá vnoučata.

    Danielle Frankel předvádí nový pohled na to, co znamená být nevěstou. Nezapomíná ale ani na tradici

    Inspirací pro Danielle Frankel jsou oslavy a krása svatebních obřadů. S respektem k nostalgii a tradici, avšak zároveň s nadhledem a zaměřením na moderní touhy, otevírá návrhářka Danielle Frankel Hirsch nový rozměr toho, co znamená vstupovat do manželství.

    - Reklama -

    Její volba textilií, technik a estetiky může působit jednoduše. Doopravdy ovšem skrývá složitost, a to jak v konstrukci, tak v povrchových úpravách. Každý kus z její tvorby nese prvky hravosti a zranitelnosti, které věrně zachycují příběh nevěsty a ženicha, připravující je na to, co je v manželství čeká.

    Naším favoritem číslo jedna jsou šaty Jules. Hedvábí moderně překrývá kvalitní tylový spodek šatů, přičemž zachovává tradiční tvar šatů. Jde o vhodnou volbu pro všechny nevěsty, které se chtějí držet tradice s moderním přístupem.

    Zdroj: Danille Frankel

    - Reklama -

    Mezi další exkluzivní možnosti z dílny tohoto svatebního domu se řadí šaty Cleo a Lana. První z nich připomínají styl, který si oblíbila Taylor Swift při udělování nedávných cen Grammy. Luxusní hedvábí odpovídá „ano“ za vás, zároveň v nich pulzuje preciznost a vkus. Druhou alternativou jsou šaty zdobené pravými barokními perlami a decentními flitry. Opět jsou tedy naprosto bezchybné.

    Zdroj: Danielle Frankel

    Všechny šaty pak doplníte exkluzivními náušnicemi v podobě sušených květů. Každý kus se od sebe mírně liší velikostí i tvarem. Jednotlivé náušnice jsou totiž vyráběny ručně, což z vaší svatby vytvoří naprostý unikát. Navíc se jedná o skvělou příležitost, jak doplňky sladit se svou kyticí.

    Zdroj: Danielle Frankel

    Vera Wang miluje navrstvený objem. Nebojí se avantgardních mašlí, ani rukavic

    Stálice mezi svatební garderobou, tedy značka Vera Wang, si ve své poslední kolekci pohrává především s navrstveným tylem. Objem je právě to, co z Vera Wang dělá ten nejikoničtější svatební módní dům.

    Další vlajkovou lodí svatební kolekce je oblíbené řasení, které disponuje jednou neocenitelnou výhodou. Dokáže precizně zakrýt to, co jste kvůli předsvatebnímu shonu nestihli odstranit, tedy nějaká ta kila navíc.

    Zdroj: Vera Wang

    Značka zareagovala i na aktuální trend mašlí. Troufáme si v tuhle chvíli říct, že svatba je jediné odvětví, kde je mašle na místě. Zakomponované jsou v samotných šatech, ale pořídíte je tu i jako doplněk, například pro ozvláštnění účesu. Velmi stylová kombinace je i mix černých a bílých rukavic, které působí velice sofistikovaně.

    Zdroj: Vera Wang

    Všechny zmíněné šaty se samozřejmě pohybují v řádech sto tisíců korun. Kdo vám ale brání v inspiraci u vaší oblíbené švadleny nebo lokální designérky? Inspirace je totiž cesta k úspěchu. Nakonec je však nejdůležitější komfort, nemá cenu se tlačit ve vypůjčených šatech, které vám ve finále vůbec nesedí.

    Smyslné textury, mašle i kombinace průhledných materiálů. Vykročte k oltáři v těch nejvkusnějších šatech

    Vkročte do druhé poloviny roku správnou nohou. Plánování usnadní papíroví pomocníci

    Spolu s červencem započala také druhá polovina letošního roku. S rychle ubíhajícími měsíci lze snadno ztratit přehled o tom, jaké plány jsme si v minulosti stanovili. Pozvěte si proto na pomoc deníky a diáře, které se nevážou na žádná data, a tak je můžete svými poznámkami, cíli a sny s klidem zaplnit i uprostřed léta.

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    Luxusní značky vítají nové ambasadory. Swarovski přijme Arianu Grande a Versace Channinga Tatum

    Známé značky oznámily hvězdná jména, která je budou od nynějška zastupovat. Luxusní šperkařský dům Swarovski do svých řad přijal slavnou zpěvačku Arianu Grande. Italská módní společnost Versace zase hodlá pro propagaci svého ikonického pánského parfému Eros využít herce Channinga Tatum.

    Beauty svět ovládá y2k éra. Vraťte se do minulosti se správným leskem

    Současné make-up trendy vyžadují bezchybný lesk na rty. Stal se totiž nedílnou součástí looků, jako je glass nebo pearl skin. Jejich rostoucí popularita však odráží také trvající návrat y2k éry. Vyzkoušejte proto top produkty, které si oblíbili beauty milovníci po celém světě.

    Ohlédnutí za přehlídkou Dolce&Gabbana Alta Moda 2024. Tentokrát ji přivítala romantická Sardinie

    Letošní kolekce Dolce & Gabbana Alta Moda 2024, která se odehrála v jižní Sardinii, byla velkolepou oslavou luxusu a elegance. Kolekce, inspirovaná historií a přírodou nádherného italského ostrova, předvedla mistrovskou práci módních návrhářů Domenica Dolce a Stefana Gabbana. Znovu tak potvrdili svou neotřesitelnou pozici ve světě vysoké módy.

    Nový TikTok trend demonizuje kortizol. Přiživujou se na něm i luxusní wellness značky

    Uživatelé známé sociální sítě TikTok našli novou obsesi. Tentokrát se zaměřili na hormon kortizol a jeho domnělé dopady na naše zdraví. Tvrdí totiž, že jeho vysoká hladina způsobuje otok obličeje, na internetu rovněž známý jako "moon face". Z nepodložených prohlášení influencerů těží také řada známých wellness společností.

    Móda kraluje letošním letním olympijským hrám. Oblečení sportovců je stylové i funkční

    Letošní letní olympijské hry se mohou pochlubit jednou zvláštností. Konají se v Paříži, hlavním městě módy. Národní týmy proto vytahují divoké karty a obracejí se na renomované módní domy, návrháře a značky, aby pro ně navrhli olympijské oděvy. Přinášíme výběr těch nejstylovějších a nejunikátnějších kolekcí, v nichž se předvedou sportovci z celého světa.

    Korejská kosmetika přebírá světový beauty trh. Objevte její top značky

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―