Více
    Redakce
    Domů Blog Strana 172

    Nebojte se o svátcích zariskovat. Odměňte své vlasy novým trendy účesem

    0
    Vyzkoušejte na Vánoce něco nového, zvolte trendy krátký hair style.
    Vyzkoušejte na Vánoce něco nového, zvolte trendy krátký hair style.

    I když je sváteční období především o dodržování tradic, stejné pravidlo nemusí platit pro váš účes. Vyzkoušejte o Vánocích nový trendy styl, který vaše svátky ještě o něco více zpříjemní. Odměňte se například chic zkrácením po roce tak unavených vlasů. Objevit ale můžete i sleek drdol, čelenku jako z 60. let nebo stužky a elegantní sponky.

    Čím uhlazenější, tím elegantnější. Sepněte vlasy do upraveného drdolu nebo culíku

    I když se může uhlazený culík nebo drdol jevit jako poměrně jednoduchý účes, není tomu tak. Naopak, dosáhnout opravdu perfektního looku vyžaduje hodně úsilí. Právě o svátcích ovšem budete mít přesně ten extra čas, který na styling potřebujete. Na pomoc si přizvěte kvalitní gel na vlasy, vodu a úzký hřebínek. Je pak už jen na vás, jestli si vyberete drdol nebo rozpuštěný culík, jehož pramínky můžete také navlnit.

    Zdroj: Prada, Louis Vuitton

    Vraťte se do 60. let minulého století. Široká bavlněná čelenka se v módním světě opět těší velké oblibě

    Účes, který vynosíte i jindy než při slavnostní večeři, vytvoříte například pomocí trendy bavlněné čelenky. Její návrat nedávno potvrdila řada celebrit, například modelka Bella Hadid nebo zpěvačka Rosalia. Nejen, že čelenka vypadá stylově, hodí se také pro stažení vlasů z obličeje, například při svátečním vaření. Na rozdíl od první varianty pak na jednoduchý účes nevynaložíte zdaleka tak velké úsilí. Pohrát si navíc můžete i s barvami samotné čelenky.

    Kreativitě se meze nekladou. Na výběr máte z nespočtu sponek i skřipců

    Čím dál větší oblibě se v poslední době těší také různé sponky a skřipce. Právě Vánoce nabízejí skvělou příležitost, kdy je vyzkoušet. Často se totiž vyrábějí také v perlových nebo třpytivých variantách, které jsou pro svátky jako stvořené. Sepnout si můžete skřipcem všechny vlasy do vysokého drdolu, nebo jenom jejich vrchní část. Sponky se zase často nosí na bocích tak, aby byly co nejlépe vidět jak zepředu, tak ze strany.

    Inspirujte se letošními módními přehlídkami. Využijte stuhy nejen na dárky, vpleťte je i do svých vlasů

    Hned několik módních značek letos zapracovalo do svých kolekcí stylové stužky. Objevily se například v tvorbě Sandy Liang nebo Aniye Records. Spojené jsou totiž především s takzvaným coquette stylem. Nemusíte ovšem tento trend dodržovat, abyste nový účes vyzkoušeli. Vybrat si můžete jak drobné, tak větší stuhy. Vplést je můžete do copů, jednoduše je ale ovážete i kolem výše zmíněného uhlazeného drdolu nebo culíku.

    Zdroj: Mauliébris, Lelet

    Do nového roku vkročte s o něco lehčí hlavou. I na krátké účesy využijete nespočet doplňků

    Zaujaly vás výše zmíněné mašle, skřipce nebo ozdobné sponky, ale plánovali jste zvolit si letos na Vánoce trendy krátký účes? Nemusíte se bát, doplňky se najdou i pro vás. Poměrně trendy je především aplikace větších mašlí, které vytvoří spolu s krátkým sestřihem zajímavý kontrast. Takzvaný „bob“ pak rovněž nedávno proslavila řada celebrit, například modelka Hailey Bieber, herečka Jenna Ortega nebo Zendaya.

    Zdroj: Lelet

    Zdroje: L’Officiel, Byrdie, Instagram, YouTube

    Módní novinky v kostce: Coach odhalil spolupráci s Lil Nas X, Hilfiger chystá mobilní fashion hru a Burberry otevírá zimní pop-up

    0
    Společnost Tommy Hilfiger hodlá od nového roku spustit novou módní hru.
    Společnost Tommy Hilfiger hodlá od nového roku spustit novou módní hru.

    Konec roku je i nadále plný módních novinek. Například společnost Coach odhalila kolekci ve spolupráci s rapperem Lil Nas X. Značka Burberry pak otevřela první ze svých speciálních čtyř zimních pop-upů. Společnost Tommy Hilfiger zase chystá mobilní módní hru a Pařížský haute couture týden módy zná svůj rozvrh. Exporty švýcarských hodinek v listopadu dosáhly nového rekordu.

    Burberry si přichystal čtyři zimní pop-upy. Navštívit je můžete ve Švýcarsku, Itálii nebo Francii

    Britská značka Burberry otevřela první ze svých čtyř speciálních zimních pop-upů. Do dočasných poboček se přitom firma v minulosti příliš často nepouštěla. Jedná se proto o poměrně „horkou“ novinku. Navštívit pop-upy můžete například v G&B Courmayeur v italském regionu Piedmont nebo Franz Kraler Cortina d’Ampezzo v Dolomitech. Těšit se ale můžete i na pobočky v St. Moritz nebo Maltempi ve francouzských Alpách.

    Coach odhalil speciální kolekci. Inspiroval se stylem rappera Lil Nas X

    Nejnovější řada módní společnosti Coach je kombinací jejích ikonických prvků a stylu Lil Nas X. Slavný rapper si totiž vybral oblíbené prvky z kolekce pro zimu 2023. Značka je následně upravila tak, aby více odpovídaly jeho osobnosti i vkusu. Součástí speciální řady jsou proto výrazné barvy jako oranžová nebo modrá. Nechybí rovněž ani kožené biker bundy, trička ve stylu rapperova merche nebo potištěné tašky.

    Průmysl švýcarských hodinek zaznamenal v listopadu další rekord v exportech

    Federace průmyslu švýcarských novinek sdílela v úterý pozitivní novinky. Oznámila totiž, že v listopadu dosáhla nového rekordu. Export za uplynulý měsíc totiž dosáhl asi 2,88 miliardy dolarů. Měsíční růst sice od léta o něco zpomalil, kumulovaný nárůst za posledních 11 měsíců ovšem dosáhl 7,7 procenta. Jedná se tedy o výsledek srovnatelný s rekordními čísly z předchozího roku.

    Na Pařížský haute couture týden módy se vrátí Margiela. Svůj debut odhalí Peet Dullaert

    Organizátoři Pařížského haute couture týdne módy odhalili program na blížící se lednovou událost. Vrátí se na ni především společnost Maison Margiela a její kreativní ředitel John Galliano. Naposledy vystoupil s multi-formátovou show s názvem Cinema Inferno, která mnohým vyrazila dech. Jeho další tvorba je proto vysoce očekávaná. Svůj debut zase představí návrhář Peet Dullart. Dohromady mezi 22. a 25. lednem odhalí své kolekce na 30 společností.

    Tommy Hilfiger objevuje umělou inteligenci. Připravuje mobilní módní hru

    V příštím roce se milovníci módy mohou těšit na novou módní hru s názvem FashionVerse. Stojí za ní návrhář Tommy Hilfiger, který se nápad rozhodl rozvinout společně s firmou BrandBible a hrací společností Tilting Point. Hra umožní vytvoření vlastního realistického avatara, za pomocí kterého budou hráči plnit různé výzvy. „Mým životním snem je učinit módu více dostupnou,“ okomentoval novinku Hilfiger. Aplikace bude dostupná na Android i Apple telefonech.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Hypebeast, Instagram, YouTube

    Zabalte letos dárky pod stromeček stylově. Ohromí bílá klasika, zlatá elegance i nečekané vzory

    0
    Inspirujte se módními luxusními značkami při letošním balení vánočních dárků.
    Inspirujte se módními luxusními značkami při letošním balení vánočních dárků.

    Nevíte si rady, jak letos zabalit dárečky, které jste za poslední týdny tak pečlivě nastřádali? Inspirujte se nápady, jak učinit své dary ještě o trochu více perfektními. Využít můžete elegantní bílo-červenou klasiku, luxusní nádech zlaté nebo o něco více hravé potisky, které obdarovanému rozzáří úsměv na tváři. Kreativitě se ale meze nekladou, použít tedy můžete i krabičky, barevné stužky nebo ilustrované jmenovky.

    Inspirujte se u luxusních módních domů. Zvolte jednoduchou variantu se zlatým odleskem

    Módní domy Dior a Chanel se letos potkaly ve stylu svých dárkových balení. Oba zvolily elegantní bílo-zlatou verzi. Nemusíte ale hned kupovat dárky z kolekcí luxusních značek, abyste si podobný nádech luxusu pod stromeček rovněž nadělili. Stačí vybrat jednoduchý, ale kvalitní bílý papír, který doplníte zlatými doplňky. Může se jednat o zlatou stuhu, třpytky nebo dárkové jmenovky.

    Zdroj: Dior, Chanel

    Vsaďte na vánoční klasiku. Červená stužka zapadne pod každý vánoční stromeček

    Svým výběrem nás letos oslovila také slavná francouzská značka Louis Vuitton. Své dárky totiž omotala tradiční červenou stuhou. Tou doplnila jednoduchý bílý balicí papír. Stejně klasickou vánoční atmosféru ovšem vyvolají i jiné kombinace papíru. Zvolit můžete o trochu více krémovou barvu, ale také tmavé odstíny zelené nebo modré. Prvek červeného odstínu totiž vždy zaručí, že dárky skvěle doplní vaše ostatní milované vánoční dekorace.

    Nebojte se ani barev. Klíčem je zvolit decentní a vzájemně se doplňující barvy

    Pokud chcete pod stromeček zvolit o něco hravější variantu, zkuste se inspirovat různými vzory. Nemusíte hned šahat po klišé papírech se Santou nebo barevnými dárečky. Perfektním řešením jsou vzory v jemných pastelových a teplých odstínech. Držet se můžete například béžových, hnědých nebo burgundy tónů. Zajímavá je také varianta s několika barvami a jedním hlavním kontrastním odstínem, například zlatavě žlutou.

    Zdroj: Katie Leamon

    Jednoduché balicí papíry můžete doplnit kouzelnou ozdobou. Vyberte si z roztomilých stromečků i lístečků

    Za elegantní variantu, jak vylepšit jinak poměrně jednoduchý design zabaleného dárečku, považujeme různé drobné dekorace. Jedná se navíc o poměrně udržitelnou možnost, jelikož se ozdůbky mohou snadno schovat na další rok. Naším favoritem jsou například zlaté lístečky vyrobené z jemných korálků. Roztomilou verzí je také stromeček doplněný o zlatou barvu. S trochou zručnosti si podobné detaily můžete i sami vyrobit.

    Zdroj: The White Company

    Perfektní výsledek zaručí správná kvalitní stuha, ale i roztomilá ilustrovaná jmenovka

    Podobně můžete dárky zkrášlit také tou správnou stuhou. Naším favoritem jsou opět více udržitelné varianty, vyrobené například ze stoprocentní bavlny a nikoli těžko recyklovatelného levného plastu. Pokud se s nimi bude zacházet opatrně, snadno se dají opět využít. Elegantní volbou jsou například jednoduché stuhy s odlišně barevnými okraji. Fandíme ale také roztomilým, ovšem stále vkusným jmenovkám. Ilustrace ve vánočních barvách osloví snad každého.

    Zdroj: The White Company, Katie Leamon

    Zdroj: Instagram

    Outfitový hráč několika tváří. Korzet nedefinuje pouze pas, ale i módní scénu

    0
    Schiaparelli zasazuje korzety do téměř každé kolekce.
    Schiaparelli zasazuje korzety do téměř každé kolekce.

    Konec roku se blíží mílovými kroky a je proto na čase připomenout si jednu z klíčových rolí letošního módního obsazení. Korzety z fashion světa nikdy nezmizely, setkáváme se s nimi jak na přehlídkových molech, tak fotografiích módních influencerů. Klasické i atypické tvary letos předvedly domy Schiaparelli nebo Ashi Studio. Opět ovšem nezklamala ani jejich královna, tedy módní společnost Vivienne Westwood.

    Proč si korzety stále drží popularitu a setrvávají ve světě módy tak dlouho? S jejich schopností pečlivě zeštíhlit postavu, vytvořit dokonalou siluetu a prodloužit linii těla poskytují jedinečný oděvní prvek. Je fascinující, kolik „práce“ dokáže jeden malý kousek oděvu odvést. Od viktoriánské éry až po současnost ale prochází korzet neustálými proměnami.

    Korzet, kdysi vnímán pouze jako prostředek ke zdůraznění postavy, se tak stal vyjádřením módní individuality a lze s ním snadno prolnout jakýkoliv styl. Objevte různé způsoby, jak klasický prvek zapojit do svého vlastního šatníku.

    Zdroj: Vivienne Westwood

    Atypické korzety vedou. Jsou sexy i smyslné a lichotí také plnějším postavám

    Hned ze začátku bychom chtěli vyvrátit mýtus, že korzety lahodí pouze štíhlým postavám. Není tomu tak, správně vybraný korzet bude perfektně vypadat i na plus size. Vynést ho můžete jako samostatný prvek nebo v kombinaci s košilí nebo trikem. Vrstvení však není třeba, inspirujete-li se například u zpěvačky Lizzo, která se nebojí sáhnout po velmi výrazných printech. Stále ale zůstává zářným příkladem vkusného nošení korzetu i při plnějších liniích.

    Módní dům Dolce&Gabbana se letos rozhodl v této oblasti jednoznačně zabodovat. Ve své zimní kolekci proto udělil čestné místo zlatému korzetu, doplněnému o malé visací zámky. Mosaznou pozlacenou konstrukci doplňuje zadní kožené zapínání. Jak lze vidět na fotce, korzet je možné vynést i při současném festive období. Jedná se tedy o příklad o něco výraznější varianty korzetu, pro ty nejodváženější.

    Zdroj: Dolce&Gabbana

    Nebojte se experimentovat. S korzetem můžete odhalit i trochu více kůže, než bývalo zvykem

    Začíná být tedy jasné, že korzet může mít nespočet různých podob. Například značka Schiaparelli zvolila jak tradiční střih, tak s korzety často spojované průhledné materiály. Společnost Ashi Studio naopak ukázala, že korzet svůj účel splní i v zcela jiném tvaru. Velký výstřih, přestože odhaluje větší část postavy, působí vkusně a draze, přičemž s sebou nese atmosféru noblesy a luxusu. 

    Zdroj: Schiaparelli, Ashi Studio

    Naším nejoblíbenějším módním domem, který svou aktuální nabídku stylovými korzety doslova prolil, se stal Alexander McQueen. Černé kožené korzety jakoby u něj byly přímo doma. Slušivé tvary, atypické, avšak stále nositelné modely a minimalistické zpracování. To vše jsou faktory ovlivňující výsledný look, které Alexander McQueen ovládá na výbornou. Stylizovat korzety slavné značky můžete s ladicí sukní, ale i šaty. Všechny kompozice vypadají perfektně.

    Zdroj: Alexander McQueen (MyTheresa)

    Sečteno podtrženo, korzet by neměl chybět v žádném šatníku. Jedná se o mimořádně sofistikovaný kousek, který proniká módním světem už přes dvě staletí. Jeho působení není spojeno s žádným sexuálním podtextem a jeho nošení není omezeno pouze pro štíhlou populaci. Dokonce se nebrání ani mužům, protože při detailnějším zkoumání historie zjistíme, že byl korzet kdysi unisex prvkem.

    Zdroj: Instagram

    Rok 2024 očekává dokonalé propojení cestování a módy. Luxusní značky poputují ve stopách svých zákazníků

    0

    Příští rok se ponese ve znamení cestování. Poprvé má totiž dosáhnout stejné úrovně jako před světovou pandemií. Globální trend proto hodlají následovat také módní značky, a to především v podobě exkluzivních pop-up butiků. Cestovatelé jsou totiž čím dál více naklonění tomu na svých dovolených utrácet za luxusní produkty.

    Letošní rok zaznamenal nemalý počet luxusních pop-up butiků nebo jiných exkluzivních nabídek módních značek. Vzpomeňme si na Prada kavárnu v nákupním centru Harrods, plážový klub a butik Loro Piana v Saint-Tropez nebo řadu dočasných poboček značky Jacquemus. Jedná se o součást globálního trendu, který podle nejnovějších předpovědí zaznamenáme také v nadcházejícím roce. Luxusní společnosti totiž následují kroky svých zákazníků.

    V roce 2024 má globální cestování poprvé dosáhnout stejné úrovně, na jaké bylo před začátkem světové pandemie. Výsledky průzkumu BoF-McKinsey State of Fashion 2024 navíc ukázaly, že asi 80 procent zákazníků z Velké Británie, Spojených států amerických a Číny hodlají při svých cestách nakupovat nové kousky ze světa módy. Módním společnostem se proto nabízí ideální šance, jak zvýšit své zisky.

    Narůstající počet zahraničních cest souvisí také se změnou životního stylu. Čím dál více lidí má totiž možnost pracovat na dálku. Například podle firmy Scoop’s Flex Index pouze 39 procent amerických firem po svých zaměstnancích požaduje, aby se každý den dostavili do kanceláře. Lidé také často své povinné byznys cesty propojují s dovolenou. Takzvané workation nabízí skvělou příležitost, jak se odměnit po několika dnech těžké práce. A to nejen za pomocí dovolené, ale i nových módních kousků.

    Značky plánují využít vytoužených odpočinkových resortů i oblíbeného setjettingu

    Módní společnosti už dlouhodobě pozorují, že turisté se stávají jejich klíčovými zákazníky, ženoucí jejich prodeje do vysněných výšin. Dává tedy smysl, že se na ně hodlají více zaměřit. Očekávat proto v roce 2024 můžeme ještě silnější propojení cestování a módy. Značky budou otevírat speciální pop-up pobočky hlavně na místech, kam cestovatelé míří nejčastěji. Jednat se může především o klasické populární resorty. Trendy je ale i cestování do lokací ze seriálů, jako je Hra o Trůny nebo Bílý lotos, tedy takzvaný setjetting.

    Cestovatelé přitom v roce 2024 zamíří spíše do menších měst, jako je například Edinburgh, Lisbon nebo Osaka. Důležitou změnou bude v příštím roce také spojení módy s ostatními odvětvími. Módní značky plánují nabízet také luxusní zážitky ze světa pohostinství, wellness nebo gastronomie. Příkladem je nejnovější spolupráce módního domu Dior s šéfkuchařkou Anne-Sophie Pic. Těšit se tak na svých cestách můžete na řadu speciálních zážitků, vytvořených také vaší oblíbenou značkou.

    Zdroje: The Business of Fashion, Grazia, Town and Country Magazine, Instagram, YouTube

    Sváteční nádobí vykouzlí správnou vánoční atmosféru. Inspirujte se tvorbou luxusních značek

    0
    Perfektní vánoční tabuli vytvoříte například za pomocí nádobí od Dior.
    Perfektní vánoční tabuli vytvoříte například za pomocí nádobí od Dior.

    Správnou vánoční náladu umí vytvořit nejen světýlky omotaný stromeček a pod ním schovaná hromada dárků. Sváteční atmosféru utváří především detaily, kterých si ne všichni všimnou. Příkladem je například dokonale nachystaná vánoční tabule. Inspirujte se výrobky luxusních značek, jejichž talíře, mísy, hrnky a sklenice vykouzlí všem stolovníkům úsměv na tváři.

    Vsaďte na zlatou a červenou klasiku. Sety jako z vánočních filmů nabízí ikonická značka Ginori

    Nová kolekce italské firmy Ginori s názvem The Oriente Italiano Gold je jako stvořená pro vánoční tabuli. Vybrat si můžete ze dvou variant, podle toho, do jakých barev jste se letos rozhodli ladit své vánoční dekorace. Jak bílé, tak červené nádobí je pak ručně zdobené zlatými dekoracemi.

    Kromě talířů jsou ale součástí kolekce také ozdobné vázy, čajové nebo kávové hrníčky či kouzelné krabičky. Jednotlivé prvky se navíc dají snadno kombinovat také s ostatními kolekcemi značky. Například menší bílý talíř můžete položit na pastelově růžový nebo blankytně modrý větší talíř.

    Zdroj: Ginori

    Inspirujte se kouzelným motýlím motivem od Diora. Vyberou si i milovníci jemných detailů

    Možná jste si všimli, že módní dům Dior se koncem roku zamiloval do motivu motýla. Objevil se proto také na jeho speciální sadě nádobí, kterou vytvořila kreativní ředitelka Dior Maison Cordeliade Castellane. Jedná se o poměrně jednoduchý set, který zdobí zlaté ilustrace motýlů nebo včel. Zamilujete si ho, pokud jste milovníci méně okázalého a elegantního stylu.

    Pravděpodobně se vám pak také zalíbí ostatní výrobky z dílny společnosti Dior. Vsází totiž především na svůj ikonický Toile de Jouy motiv, který hravě přetváří do různých přírodních motivů. Vybrat si můžete navíc z řady barev. Na vánoční stůl se dokonale hodí především burgundy odstín nebo šedo-zelená jednoduchá varianta.

    Zdroj: Dior

    Překvapte své hosty u vánoční hostiny. Popusťte při dekoraci svátečního stolu uzdu své fantazie

    O něco méně obvyklou variantu nabízí italská společnost Fornasetti. Představila totiž až téměř surrealistickou kolekci, která rozhodně vystoupí z řady jinak tradičních setů. Jejím hlavním prvkem jsou především ilustrace ženské tváře, které se objevují na dně talířů a misek, ale také na víčkách ozdobných krabiček. Pokud nemáte odvahu na celý set, i pár prvků z této kreativní řady pozvedne vaši sváteční tabuli na jinou úroveň.

    Zdroj: Fornasetti

    Nezapomeňte ani na luxusní skleničky. Ohromíte variantou od Tiffany & Co. nebo Ralph Lauren

    Luxusní sady svátečních talířů pak musí doplňovat stejně elegantní sklo. Pokud si letos chcete dopřát opravdový luxus, zkuste se podívat například na tvorbu slavného šperkařství Tiffany & Co. Nabízí totiž sadu jednoduchých skleniček, které doplňují zlaté detaily. Skvěle se tak budou hodit v případě, že okázalou barvu zvolíte pro zbytek svého nádobí.

    O něco více minimalistickou variantu pak najdete u módní společnosti Ralph Lauren. Vydala totiž řadu skleniček, inspirovanou ikonickým kostkovaným motivem slavného amerického návrháře. Vybrat si můžete jak z křišťálových skleniček na víno, tak šampaňské nebo vaše oblíbené sváteční koktejly.

    Zdroj: Tiffany & Co., Ralph Lauren

    Zdroje: Instagram

    Dárky na poslední chvíli. Nezoufejte, s těmito doplňky zaručeně zabodujete

    0
    Gucci ponožky oživí téměř každý outfit.
    Gucci ponožky oživí téměř každý outfit.

    Naštěstí existují dárky, které osloví každého, bez ohledu na věk i pohlaví. Obchody ovšem praskají ve švech a lidé se předbíhají ve frontách, a to i před butiky v Pařížské ulici. My vám ale celý proces ulehčíme, protože budete přesně vědět, pro co si jdete. Stačí, když sales asistentům ukážete obrázek z následující galerie, dostupnost většiny produktů jsme ověřili. Dobu strávenou v butiku tak zkracujeme o několik desítek minut.

    Náramek Clic HH od Hermés je vždy správná volba. Skvěle se kombinuje a darovat ho můžete i jako couple gift

    Ikonický náramek od Hermés znají snad všichni. Influencerky ho milují a na sociálních sítích se s ním setkáváme velmi často. V nabídce naleznete kromě základních barev i nespočet dalších. Avšak dostupnost jsme ověřili pouze u těch, které vidíte níže. Pokud tedy vyberete jiný, na oficiálních stránkách stačí kliknout na políčko „FIND IN STORE“. Ušetříte si tak spoustu času.

    Kromě skvělého dárku navíc darujete i nadpřirozenou kombinovatelnost. Všechny náramky od Hermés mezi sebou můžete mixovat podle nálady. Perfektně vypadá i opěvovaný mix zlata se stříbrem, a to navzdory tomu, že to nemusí být každého první volba.

    Zdroj: Hermés

    Sofistikovaný outfitový hráč jménem silk scarf. Zaručeně ho využijí ženy i muži

    Jemný hedvábný šátek není pouze módním doplňkem kolem krku, může být vkusným detailem ve vlasech nebo elegantním prvkem přivázaným ke kabelce. Muži jej mohou využít jako náhradu za tradiční kravatu nebo s ním oživit přední kapsičku na saku. Možností, kdy vyniknout s tímto šátkem je tedy mnoho. Záleží jen na vaší kreativitě a vkusu.

    Jako zástupce tohoto skvělého outfitového hráče jsme zvolili nápadité kousky od britské společnosti Burberry. Doporučujeme sáhnout po ikonickém printu, který se v posledním roce pod vedením Daniela Lee značně zmodernizoval. Jednat se tedy bude o zaručeně trendy dárek.

    Zdroj: Burberry

    Triomphe kšiltovka i klobouček se hodí ke každé příležitosti. Decentní a vkusná logománie

    Unisexové pokrývky hlavy vyzdvihnou každodenní outfit na úplně jiný level. Céline Triomphe logo je sice dost výrazné, ale přesto působí decentně a nekřičí laciným „předváděním“ značek. Obě varianty, tedy kšiltovka i klobouček, se dají nakombinovat prakticky s čímkoliv. Nebáli bychom se je vynést i k elegantním business outfitům. Obě pokrývky jsou ve všech velikostech v pražském butiku Céline dostupné.

    Zdroj: Céline

    Kávové hrnečky i v odstínech Peach Fuzz. Darujte stylovou dekoraci do každého domova

    Nedávno jsme psali článek o kouscích v jemném odstínu Peach Fuzz, avšak zapomněli jsme na sadu hrnečků od Tiffany&Co. Set v barvě roku 2024 sice v pražském butiku nemají, ale pokud ho objednáte dnes nebo zítra, značka garantuje doručení do Vánoc. S nákupem tedy neotálejte a objednejte dar nejlépe nyní.

    Zdroj: Tiffany&Co.

    Nejsou ponožky jako ponožky. Gucci socks vytvoří skvěle promyšlený detail

    Dalším unisexovým dárkem, kterým nikoho nemůžete zklamat, jsou Gucci ponožky. Dokonale vypadají například s Horsebit mokasíny, nebo v dámské variantě se sukní. Ve chvíli, kdy si kdekoliv dáte při sezení nohu přes nohu a kousek ponožek vám vykoukne, zaručujeme bezvadnou podívanou. Možná to bude poprvé, kdy vám nebude vadit dát na obdiv své ponožky.

    Zdroj: Gucci

    Netroufnete si vybrat ten správný parfém? Zkuste vybrat vůni do auta od Diptyque

    Osvědčenou jistotou při pořizování dárků je pražský butik Diptyque. Zde pořídíte naprosto vše, co je k dosažení úsměvu u vánočního stromečku zapotřebí. Od parfémů přes domácí difuzéry až po vůně do auta. Jde o originální dárek, který stejnou mírou potěší muže i ženy. Nám moc voní například difuzér 34 Boulevard Saint Germain.

    Zdroj: Diptyque

    Chystáte se na hory? Sbalte vše potřebné do zavazadel Rimowa

    Ikonické, jednoduché, čisté a sterilní. Přesně tak vypadají zavazadla od značky Rimowa. Jistě je znáte z filmů i od svých oblíbených fashion icons. Pokud je tedy prozatím nevlastníte, je nyní ten správný moment pro jejich pořízení. k dispozici jsou samozřejmě různé velikosti i barvy. Opět ale jejich naskladnění doporučujeme ověřit prostřednictvím oficiálních stránek.

    Zdroj: Rimowa

    Look jako z festive filmu. Cold Girl make-up obsadil první místo v zimním žebříčku trendů

    0

    V beauty světě sociální sítě TikTok hlásíme stoprocentní šance na sníh a ledově chladné make-up trendy, jako je například tak oblíbený Cold Girl look. Letos už jsme objevili Latté nebo Cherry make-up. Se změnou ročního období je ale musela nahradit o něco chladnější varianta. Přirozený make-up, vyvolávající dojem toho, že jste právě přišli z chladu a máte roztomile růžové tváře. 

    Cold Girl make-up spočívá v napodobení přirozeného začervenání, které se vám objeví na tvářích i na nose, když venku mrzne. Důraz se tedy klade na bezchybnou pleť s „přehnanou“ tvářenkou. Nepostradatelnou součástí jsou také oční stíny. Přidat můžete například třpytky nebo jemné studené stíny. Vytvořit tak můžete opravdu krásný a lichotivý vzhled.

    O chladné stíny se postará Yves Saint Laurent. Vykouzlí oční víčka jako z ledového království

    Pro Cold Girl look můžete využít například stíny značky Yves Saint Laurent, a to zejména jejich všestrannou paletku COTOUR MINI CLUTCH číslo 500 MEDINE GLOW. Nabízí totiž široké možnosti využití. Pro dokonalý efekt aplikujte stín z pravé horní části paletky na víčka tak, jak je vyznačeno na face chartu. Pro finální projasnění očí použijte světlý stín do vnitřních koutků očí.

    Produkt můžete navíc využít i jako náhradu za highlighter. Pro ještě výraznější vzhled lze štětečkem objevit také dolní část paletky. Buďte ale obezřetní, protože dolní stíny jsou vhodné spíše pro teplejší make-up vzhled. S paletkou totiž dosáhnete nejen Cold Girl looku, ale také mnoho dalších možností, jako je například v současnosti oblíbený Moka trend.

    Zdroj: Tracy Turnbull, YSL Beauty

    Tajemství nejlepšího zimního looku. Poznejte luxusní produkty značky Hourglass

    Produkt s názvem VANISH SEAMLESS STICK od značky Hourglass je make-up v tyčince, který díky svým hydratačním složkám navlhčuje pleť, nezpůsobuje mastný vzhled a vytváří jemnou vrstvu krytí s dojmem bezchybné pleti. Pro dosažení co nejpřirozenějšího vzhledu zvolte také VANISH SEAMLESS FINISH štětec.

    Vyrobený je speciálně pro tento typ makeu-pu, společně proto tvoří nerozdělitelné duo. Jeho štětiny jsou navíc navrženy tak, aby rovnoměrně rozetřely barvu po celém obličeji bez nechtěného “cakey“ efektu. Modelky a influencerky jako Sofia Richie nebo Hailey Bieber potvrzují, že se skutečně jedná o jeden z nejlepších make-upů na současném beauty trhu.

    Zdroj: Tracy Turnbull, Hourglass

    Zdravé začervenání zajistí Fenty Beauty. Jedná se o stylovou volbu pro váš look i kosmetickou výbavu

    Klíčem k dosažení správného Cold Girl looku je především volba vhodné tvářenky. Měla by totiž co nejvěrněji odpovídat barvě, kterou mají vaše tváře poté, co se vrátíte z mrazivé procházky. Tento úkol by se sice mohl zdát náročný, ale s Fenty Beauty a jejich COLOR ADAPTIVE STICK, o které jsme už psali, je volba jasná.

    Tyčinku stačí aplikovat jako jednu tečku na špičku nosu a dvě tečky na tvář. Šmouhu na nosu potom rozetřete do ztracena a za pomocí beauty blenderu jemnými pohyby spojte s tečkami na tváři. Postupujte pečlivě od spodu nahoru a upravujte odstín tak, jak se vám líbí. Nezapomeňte ale ani na rty. Společně s vašim oblíbeným leskem vytvoří tyčinka dokonalou kombinaci.

    Zdroj: Tracy Turnbull, Fenty Beauty

    @darceyangel

    cold girl makeup is back! ❄️🫶🏻🤍 #coldgirlmakeup #naturalmakeup #skincare

    ♬ original sound – ci

    Zdroje: Tracy Turnbull, TikTok, Fenty Beauty, YSL Beauty, Hourglass

    Sladká tečka na konec roku. Luxusní značky nabízí speciální sváteční dezerty

    0
    Svátky se luxusní značky rozhodly oslavit za pomocí speciálních dezertů a sladkostí.
    Svátky se luxusní značky rozhodly oslavit za pomocí speciálních dezertů a sladkostí.

    Nejslavnější módní domy si na oslavu končícího roku nachystaly pro své zákazníky sladké překvapení. Nabízí totiž exkluzivní sváteční dezerty. Zatímco Dior se nechal inspirovat jednou ze svých poslední kolekcí, Prada načerpala inspiraci za pomocí italských kořenů. Společnost Louis Vuitton se zase rozhodla ukojit touhu po luxusní čokoládě.

    Dior odráží vášeň pro gastronomii Christiana Dior. Využívá k tomu motivy ze své nejnovější tvorby

    Motiv motýla se u módního domu Dior v posledních měsících objevil například v kolekci Dior Cruise 2024. Design s názvem Butterfly Around the World pro ni navrhl Pietro Ruffo. Motýl se ovšem objevil také na sváteční výzdobě luxusních obchodů. Jen u toho však společnost nezůstala a vytvořila s motýlem také speciální dezert. Ochutnat ho můžete exkluzivně v La Pâtisserie Dior na pařížské pobočce Montaigne 30.

    Exkluzivní dort pochází z dílny šéfkuchaře Jeana Imberta a jeho spolupracovníků Romualda Bizarta a Camilie Louchouarn. Ohromující pak není jenom zlato-krémová ozdoba dortu, ale také jeho chutě, spojující vanilku s karamelem, smetanovým sýrem a citronem. Nabídka luxusního gastronomického zážitku má pak odrážet vášeň pro kuchyni zakladatele značky Christiana Diora.

    Zdroj: Dior

    Vychutnejte si sváteční atmosféru v Prada Caffè. Ochutnejte tradiční italské dezerty

    Speciální kavárna společnosti Prada otevřela své dveře v londýnském nákupním centru Harrods už letos v březnu. Přístupná má být ovšem až do dubna roku 2025. Máte proto skvělou možnost navštívit ji také v letošním kouzelném svátečním období. Vychutnat si můžete nejen klasické italské cappuccino, ale také vánočně laděné dezerty. Součástí sváteční nabídky jsou především detailně zdobené dortíky v hnědé, červené, bílé a zlaté barvě.

    Pokud si ale potrpíte na méně sladké zakousnutí ke kávě, osloví vás tradiční italské panettone. Jedná se o nadýchané pečivo, většinou plněné rozinkami a kandovaným ovocem. V případě, že zatoužíte po tom, odnést si z luxusní kavárny něco domů, vybrat si můžete z nespočtu pralinek a malých dortíků. Vánoční atmosféru vytvoří také speciální adventní kalendář Prada, ukrývající barevné sladkosti.

    Ponořte se do luxusního světa čokolády i módy. Nezapomenutelný zážitek nabízí Louis Vuitton

    Francouzská módní značka Louis Vuitton si letošní Vánoce přizvala na pomoc cukráře Maxima Frédéric. Speciálně pro ni totiž vytvořil řadu kouzelných čokoládových výtvorů. Ochutnat je můžete na pobočce Louis Vuitton v Paříži na 26 quai de la Mégisserie nebo si je zarezervovat on-line. Na výběr máte například z vánočního stromečku, poskládaného z ikonického loga módní značky.

    Ještě více roztomilá je postavička čokoládového lvíčka, tedy ikonického maskota módního domu. Dokonalým dárkem jsou také malé čokolády připomínající cestovní štítky na kufr. Na sobě mají obrázky zmíněného lvíčka, ale také medvídků, dřevěných koní nebo dodávek rozvážející vánoční dárky. Kouzelným detailem je dírka, která je přemění v lákavé ozdoby.

    Zdroje: Instagram

    Přírodní botox díky masce z lněných semínek: Kosmetický zázrak, nebo ztráta vašeho času?

    0
    TikTok zaplavil trend přírodního botoxu díky masce z lněných semínek.
    TikTok zaplavil trend přírodního botoxu díky masce z lněných semínek.

    Závěr roku přináší do světa krásy další TikTok trend. Tentokrát jde o virální přírodní masku, která má být zázračnou alternativou botulotoxinu. Dokáže však domácí maska opravdu úspěšně nahradit návštěvu estetické kliniky a vyhladit vrásky? Nezní takové řešení až moc snadně? Vše se dozvíte v našem článku věnovaném právě tomuto trendu.

    Příběh zázračné masky se začal psát videem na TikToku

    Obrovský trend přírodního „botoxu“ pomocí masky z lněných semínek odstartovala na TikToku uživatelka Victoria Benitez. Její virální video má momentálně přes 742 tisíc lajků. Netrvalo dlouho a sociální sítě zaplavila videa dalších uživatelů, kteří se také rozhodli vyzkoušet nově objevený „botoxový“ zázrak.

    Benitez ve videu nadšeně tvrdí, že gelová maska je v podstatě botox, který si můžete vyrobit sami v pohodlí domova. Překvapivě k tomu potřebujete pouze dvě ingredience, lněná semínka a vodu.

    Maska údajně nakrmí vaši pleť mastnými kyselinami a působí protizánětlivě. Zmiňuje se také, že ji můžete použít jako přírodní šampon na vlasy. Lněná semínka lze také přidat do ranní sklenice vody na podporu trávení nebo oblíbeného receptu na chleba.

    Jak si připravit populární masku doma?

    Pokud jste se rozhodli dát šanci této trendy masce, musíte vědět, jak ji správně připravit. Trik spočívá v tom, jakou metodou lněný gel vytvoříte. Většina návodů na TikToku se přiklání k tomu, že v hrnci smícháte přesně půl šálku semínek a dva šálky vody a následně ingredience uvaříte.

    Podle jiných se však všechny účinné látky obsažené v semínkách zničí právě vařením. Z tohoto důvodu byste je měli raději nasypat do skleničky, zalít horkou vodou a následně je nechat odstát v lednici alespoň několik hodin.

    Pro perfektní zachování všech živin je ovšem nejvhodnějším řešením zalít lněná semínka vodou o pokojové teplotě. Důležitým aspektem je také občasné promíchání lněné směsi. Právě to zajistí požadovanou a hustou konzistenci gelu.

    Tím ovšem instrukce nekončí. Masku musíte nechat na obličeji delší dobu, dokud úplně nezaschne a vy nebudete mít problém pohybovat obličejovými svaly. Výhodou je, že si hotovou masku můžete vyrobit ve větším objemu dopředu. V lednici vám maska vydrží až několik desítek dní.

    Může lněný gel skutečně nahradit botox?

    Příznivci nejnovějšího beauty trendu možná nedají na masku ze lněných semínek dopustit, věda má na jejich „zázrak“ ale poněkud skeptický názor. Dermatologové šířící osvětu na TikToku vysvětlují, že lněné semínko smíchané s vodou skutečně nemůže nahradit botox. V takovém případě by byl svět až příliš dokonalý.

    Po smytí masky se vám může zdát, že máte vypnutější pleť a méně vrásek. Jedná se však spíše o efekt lepidla. Maska vám totiž na obličeji ztuhne, napne a slepí pokožku. Domnělý vyhlazující efekt je tedy pouze dočasný.

    Nanesení masky tedy rozhodně nelze srovnávat s injekční dávkou botulotoxinu. Dermatologové proto vidí potenciální přínos masky spíše v hydrataci pleti a v jejích protizánětlivých účincích.

    Buďte kritičtí k beauty trendům na TikToku

    Velkým problémem kosmetického zákoutí TikToku jsou nepodložená tvrzení, která se masově šíří rychlostí světla. Přírodní botox v podobě masky z lněných semínek je toho skvělým příkladem, ze kterého bychom si měli vzít ponaučení.

    Předtím, než se nadšeně pustíte do zkoušení dalšího slibného TikTok trendu, ujistěte se, zda jsou tvrzení vědecky podložená a pravdivá a nejedná se jen o ztrátu času nebo peněz.

    Jednu věc však nemůžeme popřít. Za vyzkoušení této masky opravdu nic nedáte. Ingredience jsou cenově dostupné a její příprava je jednoduchá. V boji proti vráskám sice nepomůže, ale lněná semínka jsou bezesporu potravinou s mnoha živinami, pro kterou najdete všestranné využití.

    Zdroje: TikTok, ABC News, Medical Marketing and Media, YouTube