Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    V beauty světě sociální sítě TikTok hlásíme stoprocentní šance na sníh a ledově chladné make-up trendy, jako je například tak oblíbený Cold Girl look. Letos už jsme objevili Latté nebo Cherry make-up. Se změnou ročního období je ale musela nahradit o něco chladnější varianta. Přirozený make-up, vyvolávající dojem toho, že jste právě přišli z chladu a máte roztomile růžové tváře. 

    - Reklama -

    Cold Girl make-up spočívá v napodobení přirozeného začervenání, které se vám objeví na tvářích i na nose, když venku mrzne. Důraz se tedy klade na bezchybnou pleť s „přehnanou“ tvářenkou. Nepostradatelnou součástí jsou také oční stíny. Přidat můžete například třpytky nebo jemné studené stíny. Vytvořit tak můžete opravdu krásný a lichotivý vzhled.

    O chladné stíny se postará Yves Saint Laurent. Vykouzlí oční víčka jako z ledového království

    Pro Cold Girl look můžete využít například stíny značky Yves Saint Laurent, a to zejména jejich všestrannou paletku COTOUR MINI CLUTCH číslo 500 MEDINE GLOW. Nabízí totiž široké možnosti využití. Pro dokonalý efekt aplikujte stín z pravé horní části paletky na víčka tak, jak je vyznačeno na face chartu. Pro finální projasnění očí použijte světlý stín do vnitřních koutků očí.

    Produkt můžete navíc využít i jako náhradu za highlighter. Pro ještě výraznější vzhled lze štětečkem objevit také dolní část paletky. Buďte ale obezřetní, protože dolní stíny jsou vhodné spíše pro teplejší make-up vzhled. S paletkou totiž dosáhnete nejen Cold Girl looku, ale také mnoho dalších možností, jako je například v současnosti oblíbený Moka trend.

    - Reklama -

    Zdroj: Tracy Turnbull, YSL Beauty

    Tajemství nejlepšího zimního looku. Poznejte luxusní produkty značky Hourglass

    Produkt s názvem VANISH SEAMLESS STICK od značky Hourglass je make-up v tyčince, který díky svým hydratačním složkám navlhčuje pleť, nezpůsobuje mastný vzhled a vytváří jemnou vrstvu krytí s dojmem bezchybné pleti. Pro dosažení co nejpřirozenějšího vzhledu zvolte také VANISH SEAMLESS FINISH štětec.

    Vyrobený je speciálně pro tento typ makeu-pu, společně proto tvoří nerozdělitelné duo. Jeho štětiny jsou navíc navrženy tak, aby rovnoměrně rozetřely barvu po celém obličeji bez nechtěného “cakey“ efektu. Modelky a influencerky jako Sofia Richie nebo Hailey Bieber potvrzují, že se skutečně jedná o jeden z nejlepších make-upů na současném beauty trhu.

    - Reklama -

    Zdroj: Tracy Turnbull, Hourglass

    Zdravé začervenání zajistí Fenty Beauty. Jedná se o stylovou volbu pro váš look i kosmetickou výbavu

    Klíčem k dosažení správného Cold Girl looku je především volba vhodné tvářenky. Měla by totiž co nejvěrněji odpovídat barvě, kterou mají vaše tváře poté, co se vrátíte z mrazivé procházky. Tento úkol by se sice mohl zdát náročný, ale s Fenty Beauty a jejich COLOR ADAPTIVE STICK, o které jsme už psali, je volba jasná.

    Tyčinku stačí aplikovat jako jednu tečku na špičku nosu a dvě tečky na tvář. Šmouhu na nosu potom rozetřete do ztracena a za pomocí beauty blenderu jemnými pohyby spojte s tečkami na tváři. Postupujte pečlivě od spodu nahoru a upravujte odstín tak, jak se vám líbí. Nezapomeňte ale ani na rty. Společně s vašim oblíbeným leskem vytvoří tyčinka dokonalou kombinaci.

    Zdroj: Tracy Turnbull, Fenty Beauty

    @darceyangel

    cold girl makeup is back! ❄️🫶🏻🤍 #coldgirlmakeup #naturalmakeup #skincare

    ♬ original sound – ci

    Zdroje: Tracy Turnbull, TikTok, Fenty Beauty, YSL Beauty, Hourglass

    Look jako z festive filmu. Cold Girl make-up obsadil první místo v zimním žebříčku trendů

    Vkročte do druhé poloviny roku správnou nohou. Plánování usnadní papíroví pomocníci

    Spolu s červencem započala také druhá polovina letošního roku. S rychle ubíhajícími měsíci lze snadno ztratit přehled o tom, jaké plány jsme si v minulosti stanovili. Pozvěte si proto na pomoc deníky a diáře, které se nevážou na žádná data, a tak je můžete svými poznámkami, cíli a sny s klidem zaplnit i uprostřed léta.

    Péče po lenošení na pláži se vyplatí. Odměňte svou pleť i po vysněném odpočinku

    Letní dlouhé dny strávené na zářivé písečné pláži často lákají k tomu, abychom se poddali únavě a po příchodu do hotelového pokoje se rovnou zachumlali do postele. Vaše pleť má ovšem na podobný scénář jiný názor. I přes zdánlivý relax totiž po celém dnu na sluníčku i v moři vyžaduje potřebnou péči.

    Znáte nejpopulárnější psí plemeno roku 2024? Hladkosrstého jezevčíka vlastní i Porte Jacquemus

    Hladkosrstý jezevčík, dlouho podceňovaný a často přehlížený, se stal jedním z nejpopulárnějších psích plemen uplynulých měsíců. Malý, ale charismatický pes si získal srdce běžných pejskařů i módních ikon a celebrit. Mezi jeho slavné majitele patří také francouzský návrhář Simon Porte Jacquemus, který svým jezevčíkem Toutou pravidelně okouzluje své fanoušky na sociálních sítích.

    Balenciaga a Prada odhalily nové hvězdné kampaně. Zazáří v nich Kim Kardashian i Hunter Schafer

    Slavné módní domy vydaly čerstvé kampaně, které se tradičně neobešly ani bez hvězdných účastníků. Balenciaga propaguje Rodeo Bag pomocí třech slavných ikon, včetně influencerky Kim Kardashian. Prada zase do své reklamy představující podzimní kolekci zapojila své ambasadory, nevyjímaje herečku Hunter Schafer.

    Vrchol luxusního nakupování v Evropě. Poznejte ikonické obchodní domy

    K vytouženému letnímu cestování patří bezpochyby také nakupování. Objevte proto na svých výletech nejvíce ikonické galerie a obchodní domy, ukrývající nejen luxusní módní kousky, ale také dech beroucí výzdobu nebo romantické kavárny. Svůj vlastní poklad totiž ukrývá každé hlavní město Evropy.

    Proč Tabi Shoes určují módní status? „Birkinku“ v oblasti obuvi má na kontě Maison Margiela

    Ve světě vysoké módy vyvolává jen málo věcí takovou reakci jako Tabi Shoes od Maison Margiela. Unikátní boty s rozdělenými prsty si od svého debutu získaly srdce módních nadšenců a staly se synonymem pro avantgardní styl i umělecký výraz. Najdete je proto v muzeích i šatnících módní smetánky nebo undergroundu.

    Moschino vydalo první kampaň Adriana Appiolaza. Zachytil v ní typické prvky Milána i slavné značky

    Italský módní dům Moschino zveřejnil první kampaň od doby, kdy se role kreativního ředitele začátkem letošního roku ujal Adrian Appiolaza. Na fotografiích a v krátkém videu z Milána tak představil kousky z jeho kolekce pro podzim a zimu 2024-25. Utvrdil tím dědictví značky i svůj vlastní hravý styl.

    Beauty svět přebírají tweens. Seznamte se s fenoménem Sephora kids

    Make-up a skincare značky cílí na čím dál mladší demografické skupiny. Zvyšuje se proto také počet dětí na hranici puberty, takzvaných tweens, které rozšiřují své beauty sbírky a ochotně stojí dlouhé fronty v kosmetických obchodech. Na internetu si proto vysloužily přezdívku Sephora kids.

    Oficiální barvou léta je jedovatě zelená. Trend má na kontě zpěvačka Charli XCX

    Vzpomínáte si na Barbie růžovou? S přehledem ovládla loňský rok. Letos se ale na scéně objevila barva, která má potenciál stát se jejím nepřátelským protějškem. Jde o odstín Brat Green, tedy neonovou a výraznou zelenou. Letním módním fenoménem se stala díky zpěvačce Charli XCX a jejímu albu Brat, hudebně i vizuálně narušujícímu zavedené estetické normy.

    Luxusní značky vítají nové ambasadory. Swarovski přijme Arianu Grande a Versace Channinga Tatum

    Známé značky oznámily hvězdná jména, která je budou od nynějška zastupovat. Luxusní šperkařský dům Swarovski do svých řad přijal slavnou zpěvačku Arianu Grande. Italská módní společnost Versace zase hodlá pro propagaci svého ikonického pánského parfému Eros využít herce Channinga Tatum.

    Beauty svět ovládá y2k éra. Vraťte se do minulosti se správným leskem

    Současné make-up trendy vyžadují bezchybný lesk na rty. Stal se totiž nedílnou součástí looků, jako je glass nebo pearl skin. Jejich rostoucí popularita však odráží také trvající návrat y2k éry. Vyzkoušejte proto top produkty, které si oblíbili beauty milovníci po celém světě.

    Ohlédnutí za přehlídkou Dolce&Gabbana Alta Moda 2024. Tentokrát ji přivítala romantická Sardinie

    Letošní kolekce Dolce & Gabbana Alta Moda 2024, která se odehrála v jižní Sardinii, byla velkolepou oslavou luxusu a elegance. Kolekce, inspirovaná historií a přírodou nádherného italského ostrova, předvedla mistrovskou práci módních návrhářů Domenica Dolce a Stefana Gabbana. Znovu tak potvrdili svou neotřesitelnou pozici ve světě vysoké módy.

    Nový TikTok trend demonizuje kortizol. Přiživujou se na něm i luxusní wellness značky

    Uživatelé známé sociální sítě TikTok našli novou obsesi. Tentokrát se zaměřili na hormon kortizol a jeho domnělé dopady na naše zdraví. Tvrdí totiž, že jeho vysoká hladina způsobuje otok obličeje, na internetu rovněž známý jako "moon face". Z nepodložených prohlášení influencerů těží také řada známých wellness společností.

    Móda kraluje letošním letním olympijským hrám. Oblečení sportovců je stylové i funkční

    Letošní letní olympijské hry se mohou pochlubit jednou zvláštností. Konají se v Paříži, hlavním městě módy. Národní týmy proto vytahují divoké karty a obracejí se na renomované módní domy, návrháře a značky, aby pro ně navrhli olympijské oděvy. Přinášíme výběr těch nejstylovějších a nejunikátnějších kolekcí, v nichž se předvedou sportovci z celého světa.

    Korejská kosmetika přebírá světový beauty trh. Objevte její top značky

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―